Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:35:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102772 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14200 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 15:37:17 »

olyan olajkörit mi értelme van berakni, ami kicsit is átereszt? Roll Eyes aztán meg csodálkoztok, hogy nem működik vigyor3

 nyes Jogos a 2 pont. Szombaton vettem meg hazamenet, beszerel, próbál Smiley aztán go 3ekm.  A muszáj nagy úr.  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 01:25:19 írta Wyer » Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14201 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 20:38:22 »

http://muszaly.hu/
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14202 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:07:43 »

Hi. Gyors segítség  kell. Jövök hazafelé,egyszer csak elkezd dadogni az autó. Talán 1-2km jöhettem, mire egyre jobban csinálta, mígnem leállt az autó. Azóta nem tudom elindítani. Forgatni forgatja, de nem indul el.nincs nálam semmi, net is alig van.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14203 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:15:44 »

Hi. Gyors segítség  kell. Jövök hazafelé,egyszer csak elkezd dadogni az autó. Talán 1-2km jöhettem, mire egyre jobban csinálta, mígnem leállt az autó. Azóta nem tudom elindítani. Forgatni forgatja, de nem indul el.nincs nálam semmi, net is alig van.



AC pmupa
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14204 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:22:29 »


AC pmupa


Koszi.közben már megkoholtam párszor.Elindult, azóta megy.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #14205 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:23:30 »


Koszi.közben már megkoholtam párszor.Elindult, azóta megy.

Egy kis benzin kell neki  eplus2 integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14206 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 23:20:19 »

Egy kis benzin kell neki  eplus2 integet2

miért? fel akarod gyújtani? eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14207 Dátum: 2015.11.03 kedd, 01:24:24 »


Köszi ! taps  Teamviewer T9 Muszály Vendéglő  Enter.  Javítva ! Viszont, attól még a Muszály is lehet nagyúr . eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 01:27:03 írta Wyer » Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14208 Dátum: 2015.11.03 kedd, 06:09:26 »

Egy kis benzin kell neki  eplus2 integet2
sátán....fokhagyma-fokhagyma-fakereszt.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14209 Dátum: 2015.11.03 kedd, 20:30:23 »

NA, volt egy kis időm foglalkozni, szétnézni az AC áráról.
Bárdi, alkatreszek.hu, Unix kilőve. A bárdi pl a Bosch szűrőt 89ért adja. Oké, h ebből lejön a kedvezmény, de akkor is.
Cromaxnál pl flottás kedvezményemmel a Bosch 31.994 ft. A webshop ár, amit mindeni megkap pedi 35.527 Ft. Röhej. https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/uzemanyag_szivattyu_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19521

Mivel fogytán a gempa, így nem szívesen adnék ki most a fék + lengéscsillapító csere mellé +32e ft-ot,  a kérdésem a következő: tudtok vmi olcsóbb forrást? Esetleg vmi olcsóbb, megbízható u.gyártott AC-t? Ami van a Cromax oldalán Meister 16.572-ért, az mennyire lehet gagyi?
Ha nem sikerül vmi olscsóbabt találnom, akkor marad egyelőre a bontott.
Egyébként amióta megütögettem az AC-t, azóta hibátlanul megy az autó. Lehetett vmi pillanatnyi koszolódás? Vagy ez már a haldoklás jele?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14210 Dátum: 2015.11.03 kedd, 21:06:14 »

NA, volt egy kis időm foglalkozni, szétnézni az AC áráról.
Bárdi, alkatreszek.hu, Unix kilőve. A bárdi pl a Bosch szűrőt 89ért adja. Oké, h ebből lejön a kedvezmény, de akkor is.
Cromaxnál pl flottás kedvezményemmel a Bosch 31.994 ft. A webshop ár, amit mindeni megkap pedi 35.527 Ft. Röhej. https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/uzemanyag_szivattyu_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19521

Mivel fogytán a gempa, így nem szívesen adnék ki most a fék + lengéscsillapító csere mellé +32e ft-ot,  a kérdésem a következő: tudtok vmi olcsóbb forrást? Esetleg vmi olcsóbb, megbízható u.gyártott AC-t? Ami van a Cromax oldalán Meister 16.572-ért, az mennyire lehet gagyi?
Ha nem sikerül vmi olscsóbabt találnom, akkor marad egyelőre a bontott.
Egyébként amióta megütögettem az AC-t, azóta hibátlanul megy az autó. Lehetett vmi pillanatnyi koszolódás? Vagy ez már a haldoklás jele?
Haldoklás jele...
Mi Apámmal ragadtunk lent Szegeden. Előzőleg ac hibát daigoltak, alkatrészt megrendelték, meghozták, majd vki megkopogtatta, jó ez! Nem cserélték ki. Alkatrész vissza. Majd rá egy pár napra Szegedre mentünk, majd dolgunk végeztével jöttünk, volna. Hosszú eredménytelen fonálgatások után, egy helyi szerelő vmi bontott Merci pumpát hekkelt rá a Sierrára. Haza tudtunk jönni. Sőt a mai napig az van rajta, pedig volt vagy 10 éve...
Ne vergődj vele, mert megsz..patod magad.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14211 Dátum: 2015.11.03 kedd, 21:17:08 »

Haldoklás jele...
Mi Apámmal ragadtunk lent Szegeden. Előzőleg ac hibát daigoltak, alkatrészt megrendelték, meghozták, majd vki megkopogtatta, jó ez! Nem cserélték ki. Alkatrész vissza. Majd rá egy pár napra Szegedre mentünk, majd dolgunk végeztével jöttünk, volna. Hosszú eredménytelen fonálgatások után, egy helyi szerelő vmi bontott Merci pumpát hekkelt rá a Sierrára. Haza tudtunk jönni. Sőt a mai napig az van rajta, pedig volt vagy 10 éve...
Ne vergődj vele, mert megsz..patod magad.

 eljen
igen, itt most az ár a fontos tényező.
bontott is csak 2 hét múlva lesz.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14212 Dátum: 2015.11.03 kedd, 21:21:19 »

eljen
igen, itt most az ár a fontos tényező.
bontott is csak 2 hét múlva lesz.
Régen volt itt a fórumon ez téma, volt hozzá cégnév, hogy honnan milyet. Elmentettem egy xls-be, de az a műhelygépen van, reggel megnézem neked, és elküldöm, ha addig vki meg nem írja. Pár oldallal korábban Bunyek írta, hogy honnan milyet vette, kérdezd meg tőle pü-ben.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14213 Dátum: 2015.11.03 kedd, 21:25:54 »

Régen volt itt a fórumon ez téma, volt hozzá cégnév, hogy honnan milyet. Elmentettem egy xls-be, de az a műhelygépen van, reggel megnézem neked, és elküldöm, ha addig vki meg nem írja. Pár oldallal korábban Bunyek írta, hogy honnan milyet vette, kérdezd meg tőle pü-ben.

 worship

és ez mit tudhat: http://wrcauto.hu/?335,acpumpafordmondeoiii2000ditdditdci1211989
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 21:40:56 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14214 Dátum: 2015.11.04 szerda, 08:36:50 »


Ko-csi Kft-t emlegették régebben AC ügyben: http://www.ko-csi.hu/
Kérdezd meg őket.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14215 Dátum: 2015.11.04 szerda, 13:45:53 »

Ko-csi Kft-t emlegették régebben AC ügyben: http://www.ko-csi.hu/
Kérdezd meg őket.

 eljen
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14216 Dátum: 2015.11.04 szerda, 14:36:47 »

NA, volt egy kis időm foglalkozni, szétnézni az AC áráról.
Bárdi, alkatreszek.hu, Unix kilőve. A bárdi pl a Bosch szűrőt 89ért adja. Oké, h ebből lejön a kedvezmény, de akkor is.
Cromaxnál pl flottás kedvezményemmel a Bosch 31.994 ft. A webshop ár, amit mindeni megkap pedi 35.527 Ft. Röhej. https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagszivattyuszintjelado/uzemanyag_szivattyu_ford_mondeo_2000-2007_diesel_19521

Mivel fogytán a gempa, így nem szívesen adnék ki most a fék + lengéscsillapító csere mellé +32e ft-ot,  a kérdésem a következő: tudtok vmi olcsóbb forrást? Esetleg vmi olcsóbb, megbízható u.gyártott AC-t? Ami van a Cromax oldalán Meister 16.572-ért, az mennyire lehet gagyi?
Ha nem sikerül vmi olscsóbabt találnom, akkor marad egyelőre a bontott.
Egyébként amióta megütögettem az AC-t, azóta hibátlanul megy az autó. Lehetett vmi pillanatnyi koszolódás? Vagy ez már a haldoklás jele?


Szia.

 1. http://delman.hu/  15,2 + postaköltség. Garanciát csak úgy vállalnak, ha számlával igazolod a tank, csőrendszer tisztítását.
 2. AC-t leszereled, peremezést oldod, szivattyú ki, ellenőrzöd a szénkefét, csúszógyűrűt, házat megfordítod szűrőt kiütöd, tisztítod.
  Összeszerelés, peremezés vissza, teszt szárazon, teszt gazolinnal. A tuti valóban még ráadásul egy tanktisztítás lenne.

Maga a szivattyú rész szerintem atombiztos, viszont a forgórész csúszógyűrűit az apró homokszemek tönkretehetik ill. a forgórész beállhat. Sajnos a szivattyú előszűrője átenged ezt azt.  beka3 Mellékesen megjegyezném, go. szűrő csere nem 20ekm-ként van, ha kannázol!

Sok sikert! Remélem tudtam segíteni.

Tisztelettel!

Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #14217 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 20:55:18 »

Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik! Huh?
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Egy kicsit segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja! help

Előre is köszönöm a segitséget
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #14218 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 23:39:50 »

Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik! Huh?
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Egy kicsit segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja! help

Előre is köszönöm a segitséget

Hali!

Amikor 2 éve megvettem az én tddimet én is ezzel jöttem ide rögtön hogy furcsát lök 2000 körül, de meg nyugtattak hogy ez normális, egyrészt a torbó miatt másrészt meg hogy a vezérlés azon a tartományon másként kezd dolgozni és ez így sikerült annak idején.
Ha nem így van akkor majd úgyis kijavítanak. Üdv!
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #14219 Dátum: 2015.11.08 vasárnap, 23:54:45 »

Értem hát köszönöm azért az infót.
Ma délelőtt azért kiprobáltam még azt hogy széthuztam a blokk mellett lévő csatlakozot és kitisztitottam WD40el
És már csak fele annyira lehet érezni. De viszont akkor megnyugtattál és ez nem probléma.

Köszönöm mégegyszer szép estét! worship
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14220 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 00:09:10 »

Sziasztok
Nekem egy 2001-es 2.0 TDDI mondeom van szeretem imádom tisztelem!
Idén januárban vettük 110ezer valós kilométerrel végig vezetett sz könyvel. Most van benne 139 ezer.
Mióta megvettük mindig is éreztük hogy kicsit fúrcsa valami, de nem vettettem rá nagyobb figyelmet, úgy gondóltam majd változik, de csak roszabb lett!!!
Szóval elindulok vele és olyan 1800as, 2100as fordulatnál lök egyet az autón.
Kettesben ugyan igy tesz hármasban már 2500 körűl négyesben csak 1 nagyon picit érezhető ötödiknél megszünik! Huh?
Több ismerősöm mondta hogy valamelyik porlasztó lesz a baj.
Egy szerelő azt mondta hogy a túrbót kellene megnézetni, de viszont huzni rendes húz, igaz hogy fütyűlni halkan fütyűl de müködik a túrbó.
Egy kicsit segitsetek mert nem tudom mi lehet a gond és egyre erősebben csinálja! help

Előre is köszönöm a segitséget
1 100e km egy 10- en éves középkategóriás dízel szerintem senki nem hiszi, hogy valós.
2 Az 1700- 1800 fordulat környékén állít előtöltést az adagoló és ekkor kezd igazából dolgozni a túrbó. Ezt hallod és érzed.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #14221 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 00:32:21 »

Hát igen ezt aláirom ettől én is tartottam mikor megláttam a hirdetésen de viszont végig vezetett szerviz könyve van, csak az a baj hogy nagyon sokat ált az autó és ez miatt a szilentek oda vannak de a motorja meg bivaj!
Hab a tortán garázsban ált Wink
Ez mellett volt egy Bmw je a srácnak és inkább azt használta.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14222 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 09:27:26 »

Hát igen ezt aláirom ettől én is tartottam mikor megláttam a hirdetésen de viszont végig vezetett szerviz könyve van, csak az a baj hogy nagyon sokat ált az autó és ez miatt a szilentek oda vannak de a motorja meg bivaj!
Hab a tortán garázsban ált Wink
Ez mellett volt egy Bmw je a srácnak és inkább azt használta.

Mesevilág  wow1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #14223 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 11:27:55 »

a turbó nyomásod nem szökik el az atmosztférába?diagal megkell mérni.
Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #14224 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 19:27:40 »

Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.

Ez még mindig a fogyasztásnövekedéses problémád?
A DI-n nekem is megemelkedett a fogyasztás, de ezzel párhuzamosan mintha durvábban állítaná az előtöltést is. Turbonyomás nem szökik, füstölni nem füstöl, menni is viszonylag jól megy.
Egyelőre nem foglalkoztam ezzel a dologgal többet.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14225 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 20:01:13 »

Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.
Nekem hibakód nélkül is nehezen indul melegen. Szóval tud az adagoló hibakód nélkül is xarakodni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14226 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 23:12:06 »

Nos ott tart a dolol hogy turbó nyomás rendben.Adagolo kiolvasva nincs hibakód.Porlasztó csucsok cserélve ujra.
Gázolajszürö cserélve.Sajna viszont a hiba ugyan az.

Az adagolóról úgy tudják megmondani, hogy tényleg rendben van-e, ha leveszik és próbapadon megpörgetik. Az, hogy nincs benne hibakód, attól még nem biztos, hogy jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #14227 Dátum: 2015.11.10 kedd, 01:28:26 »

Nem hinném mivel csapágyakat most cseréltettem és azt mondta a szerelő hogy ezek az alkatrészek eredetiek csavartól kezdve sokminden.
Hozzá teszem ford szalonnak a szervizébe járok vele persze kint Ausztriába. kint élek 4 éve ésitt nincs mese  wave
Itt kemény árakat kell fizetni mindenért de viszont nem csavargatják az órákat! És nem vágnak át mint Magyarba millió helyen  Shocked

 
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14228 Dátum: 2015.11.10 kedd, 09:02:26 »

Nem hinném mivel csapágyakat most cseréltettem és azt mondta a szerelő hogy ezek az alkatrészek eredetiek csavartól kezdve sokminden.
Hozzá teszem ford szalonnak a szervizébe járok vele persze kint Ausztriába. kint élek 4 éve ésitt nincs mese  wave
Itt kemény árakat kell fizetni mindenért de viszont nem csavargatják az órákat! És nem vágnak át mint Magyarba millió helyen  Shocked

 


Használd a Válasz gombot, úgy könnyebb követni, hogy mire reagálsz.  Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14229 Dátum: 2015.11.10 kedd, 09:15:19 »

Nem hinném mivel csapágyakat most cseréltettem és azt mondta a szerelő hogy ezek az alkatrészek eredetiek csavartól kezdve sokminden.
Hozzá teszem ford szalonnak a szervizébe járok vele persze kint Ausztriába. kint élek 4 éve ésitt nincs mese  wave
Itt kemény árakat kell fizetni mindenért de viszont nem csavargatják az órákat! És nem vágnak át mint Magyarba millió helyen  Shocked

 


reméljük,h igazad lesz. De sajnos kint is tekergetik az órát. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #14230 Dátum: 2015.11.10 kedd, 12:07:37 »

reméljük,h igazad lesz. De sajnos kint is tekergetik az órát. wave
Bizok benne nagyon!
Amúgy a TDDI pontosan mit ist is takar?
Mert a TDCI-t tudom De hogy a ( C ) helyett mi az a D azt nem  uglystupid2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14231 Dátum: 2015.11.10 kedd, 12:28:49 »

Bizok benne nagyon!
Amúgy a TDDI pontosan mit ist is takar?
Mert a TDCI-t tudom De hogy a ( C ) helyett mi az a D azt nem  uglystupid2

TDCi (Turbo Diesel Commonrail injection)
TDDi (Turbo Diesel Direct injection)

Nem common rail rendszer, hanem egy VP adagoló van rajta mechanikus csúcsokkal.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #14232 Dátum: 2015.11.10 kedd, 17:40:13 »

reméljük,h igazad lesz. De sajnos kint is tekergetik az órát. wave

Kint csak a bevándorló kereskedő tekergeti, osztráknak eszébe sem jut. Ha első tulajtól vette, szervizkönyves stb, simán lehet valós, ki lehet fogni.
Naplózva
Marton88
Vendég
« Új hozzászólás #14233 Dátum: 2015.11.10 kedd, 22:24:18 »

Kint csak a bevándorló kereskedő tekergeti, osztráknak eszébe sem jut. Ha első tulajtól vette, szervizkönyves stb, simán lehet valós, ki lehet fogni.
Jaja az Osztrák kihozza a szalonból mert persze megteheti 4 év után vagy 6 év után vagy vissza viszi és kihoz
egy újjabat vagy magánszemélyként eladja.
Egy ilyen tipusú motorhoz mennyi körülbelül a 4 porlasztó csúcs? Kb 60-80 ezer / darab!? fejvakaras 
Naplózva
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #14234 Dátum: 2015.11.11 szerda, 20:41:48 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy a turbó hangos lett egyik pillanatról a másikra.
Meg az autó, húz meg minden, viszont a turbó hangos.
Már hozzászoktam valamilyen szinten a hanghoz, de zavaró is egyben.
Mi lehet a gond, elkopott a tengely?
Hosszútávon többet eszik az autó emiatt vagy lehet baja a motornak a rossz turbótól?
Igyekszem kevesebbet használni az autót....
Most sajnos nincs pénzem kicseréltetni, viszont szeretném felkészíteni magam, hogy mi várhat.
Lehet javítani vagy mindenféleképpen cseréni kell?
Bontottakról mi a vélemény, megbízhatóak?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14235 Dátum: 2015.11.12 csütörtök, 06:38:08 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy a turbó hangos lett egyik pillanatról a másikra.
Meg az autó, húz meg minden, viszont a turbó hangos.
Már hozzászoktam valamilyen szinten a hanghoz, de zavaró is egyben.
Mi lehet a gond, elkopott a tengely?
Hosszútávon többet eszik az autó emiatt vagy lehet baja a motornak a rossz turbótól?
Igyekszem kevesebbet használni az autót....
Most sajnos nincs pénzem kicseréltetni, viszont szeretném felkészíteni magam, hogy mi várhat.
Lehet javítani vagy mindenféleképpen cseréni kell?
Bontottakról mi a vélemény, megbízhatóak?
A válaszokat előre is köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Turbóügyben keresd meg privátban Ervin fórumtársat. Ő a turbó szakember. Sokan voltak már nála mindenki csak elismerően nyilatkozott a munkájáról wave
Tisztelettel László!. worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14236 Dátum: 2015.11.14 szombat, 22:15:55 »

Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni.
Hibakód kiolvasás után egy hibát irt ki ( P007F )
Ez milyen hibát takar?
Köszönöm!
Naplózva
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #14237 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:07:40 »

Üdv Urak!

Volt már valaki, aki más szűrővel helyettesítette a TDDI üzemanyagszűrőjét? Komplett szűrőház+szűrőre gondolok. Vagy nem érdemes vele vesződni?

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #14238 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:20:46 »

Üdv Urak!

Volt már valaki, aki más szűrővel helyettesítette a TDDI üzemanyagszűrőjét? Komplett szűrőház+szűrőre gondolok. Vagy nem érdemes vele vesződni?

Üdv: Tomi
Tisztelt Fórumtárs!
Keresd Bunyek fórumtársat. Ő foglalkozott a témával. Ha emlékeim nem csalnak a gyakorlatban is átépítette a rendszert. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14239 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 18:24:12 »

Üdv Urak!

Volt már valaki, aki más szűrővel helyettesítette a TDDI üzemanyagszűrőjét? Komplett szűrőház+szűrőre gondolok. Vagy nem érdemes vele vesződni?

Üdv: Tomi
talán vw golf szűrőt épített be Bunyek régebben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14240 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 20:47:08 »

talán vw golf szűrőt épített be Bunyek régebben.
és vajon mivel tud többet a vw mint a Ford?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14241 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 21:02:24 »

és vajon mivel tud többet a vw mint a Ford?
semmivel
pont jó bele a gyári
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14242 Dátum: 2015.11.15 vasárnap, 21:20:26 »

és vajon mivel tud többet a vw mint a Ford?
olcsóbb bele a gyári szűrő. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vetyerok
Vendég
« Új hozzászólás #14243 Dátum: 2015.11.18 szerda, 23:39:44 »

Üdv tud esetleg valaki Vp44 adagoló? Üzemanyag szűrő csere után nem indul és adagoló hibát ír
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14244 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 07:11:27 »

Üdv tud esetleg valaki Vp44 adagoló? Üzemanyag szűrő csere után nem indul és adagoló hibát ír

Légteleníteni kell. AC működik?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wyer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Új hozzászólás #14245 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 11:14:46 »

Sziasztok!

Szoftverfrissítés felkúszik OBD-n keresztül? Rendelkezik-e valaki ilyen szoftverrel? Köszönöm a segítséget, további szép napot!

Tisztelettel: worship
Naplózva

13.04.2001 Mondeo TDDI 2.0 (115PS) 5 fok kézi MTX75
Megtett km (2015)260000  2019(286500)  átlagfogy. : vegyes 6,5  város 9
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14246 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 11:22:47 »

Sziasztok!

Szoftverfrissítés felkúszik OBD-n keresztül? Rendelkezik-e valaki ilyen szoftverrel? Köszönöm a segítséget, további szép napot!

Tisztelettel: worship

ODB csatin igen. IDS-el.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nyaril89
Vendég
« Új hozzászólás #14247 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 12:44:40 »

Sziasztok !
Egy fura problémával küzdök , ezért is forulok hozzátok hátha tud valaki segíteni nekem .. Mondeo mk3 2.0Tddi ről lenne szó . Kuplung pedálom zörög de csak 1800-2000 fordulattartományban . Kinyomott állapotban semmi rendelleneséget nem tapasztaltam .. Ha valaki tapasztalt hasonló problémát , az legyen szives irjon . Köszönöm!
Naplózva
galaxysanyi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #14248 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 15:36:24 »

Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni.(2.0 tddi)
Hibakód kiolvasás után egy hibát irt ki ( P007F )
Ez milyen hibát takar?
Köszi:)
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 18:07:09 írta galaxysanyi » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14249 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 21:17:18 »

Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni.(2.0 tddi)
Hibakód kiolvasás után egy hibát irt ki ( P007F )
Ez milyen hibát takar?
Köszi:)

Ha naponta beírod, attól még nem biztos lesz előbb válasz.
A MAP szenzorban a belépőlevegő hőmérséklet érzékelőre utaló a hibakód. Ellenőrizni kell az értéket megfelelő diagnosztikai műszerrel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.