Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113549 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14950 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 14:57:08 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Most vettem a mondeomra 225/40 18 felnit! Hány bárt fujjak bele? Köszönöm
kinyitod a tankajtót és rajta lesz a keréknyomás táblázat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14951 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 18:58:04 »

kinyitod a tankajtót és rajta lesz a keréknyomás táblázat
köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14952 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 20:28:09 »

Sziasztok lenne egy kérdésem! Most vettem a mondeomra 225/40 18 felnit! Hány bárt fujjak bele? Köszönöm
2,7,vagy sokat... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14953 Dátum: 2017.02.28 kedd, 06:36:28 »

Üdv.

Ma reggel lomha volt az autó
Induláskor semmi gond ,  igaz  tötymörögve kellett bejönnöm az asszony miatt (50-60-as tempó)  gun , de a városban nem akart gyorsulni az autó úgy mint szokott.  Megfordult a fejemben , hogy lehet  nem kap elég levegőt  , az EGR-t ledugóztam  . 1900-2000 környékén kezd el a turbo tölteni , tölt is  , de semmi  eddig ment mint akit picsán rúgtak most meg mint valami 1.2 b corsa  .

Esetleg valami ötlet mit nézzek meg rajta ?

« Utoljára szerkesztve: 2017.02.28 kedd, 07:11:23 írta Trendwalker2010 » Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #14954 Dátum: 2017.02.28 kedd, 08:52:15 »

Üdv.

Ma reggel lomha volt az autó
Induláskor semmi gond ,  igaz  tötymörögve kellett bejönnöm az asszony miatt (50-60-as tempó)  gun , de a városban nem akart gyorsulni az autó úgy mint szokott.  Megfordult a fejemben , hogy lehet  nem kap elég levegőt  , az EGR-t ledugóztam  . 1900-2000 környékén kezd el a turbo tölteni , tölt is  , de semmi  eddig ment mint akit picsán rúgtak most meg mint valami 1.2 b corsa  .

Esetleg valami ötlet mit nézzek meg rajta ?


Turbócső?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14955 Dátum: 2017.02.28 kedd, 09:33:28 »

Turbócső?

Légtömeg mérő csatija nem volt rendesen rátolva,ez esetleg okozhatta?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14956 Dátum: 2017.02.28 kedd, 09:35:25 »

Légtömeg mérő csatija nem volt rendesen rátolva,ez esetleg okozhatta?

igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #14957 Dátum: 2017.02.28 kedd, 15:10:24 »

igen

megoldódott az volt a probléma
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14958 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:02:28 »

Sziasztok. Nem rég került birtokomba egy 2001-es évjáratú mk3 mondeo 2.0 TDDi  116 lóerős motorral. A következő problémát vettem észre. Ha kicsit dinamikusabban gyorsítok semmi baja a kocsinak semmilyen fura motorzaj nem jön be, de ha viszont lassan gyorsítok vele akkor 2000 fordulatnál és feljebb csúnya kerregős hang jön a motorból. És nem csak gyorsításnál hanem ha mihent eléri a 2000 fordulatot csúnyán kerreg amíg el nem váltom és kisseb fordulatszám tartományba esik vagy csökkentem a fordulatszámot 2000 alá. Dinamikusabb gyorsításnál nincs ilyen hang csak ha lassan gyorsítom 2000 felé és ha ott megtartom 2000 felett bárhol. Amúgy hidegen és melegen jól indul kb 1-2 teker az önindító és indul minden henger. Segítségeket tippeket szívesen várom Smiley
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14959 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:03:37 »

Sziasztok. Nem rég került birtokomba egy 2001-es évjáratú mk3 mondeo 2.0 TDDi  116 lóerős motorral. A következő problémát vettem észre. Ha kicsit dinamikusabban gyorsítok semmi baja a kocsinak semmilyen fura motorzaj nem jön be, de ha viszont lassan gyorsítok vele akkor 2000 fordulatnál és feljebb csúnya kerregős hang jön a motorból. És nem csak gyorsításnál hanem ha mihent eléri a 2000 fordulatot csúnyán kerreg amíg el nem váltom és kisseb fordulatszám tartományba esik vagy csökkentem a fordulatszámot 2000 alá. Dinamikusabb gyorsításnál nincs ilyen hang csak ha lassan gyorsítom 2000 felé és ha ott megtartom 2000 felett bárhol. Amúgy hidegen és melegen jól indul kb 1-2 teker az önindító és indul minden henger. Segítségeket tippeket szívesen várom Smiley

ott vált előtöltést az adagoló. Teljesen normális. nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14960 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:05:57 »

És akkor ha 100 al megyek ott pont 2000 forog a motor akkor folyamatosan az a kerregős hang jön a motorból mint egy régi mtz?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14961 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:11:05 »

És akkor ha 100 al megyek ott pont 2000 forog a motor akkor folyamatosan az a kerregős hang jön a motorból mint egy régi mtz?

igen, pontosabban kb 1980 f/percnél. Ha kicsit alámész, majd vissza, bekerreg. Általában kerülöm ezt a fordszám tartományt, vagy egy picit feljebb v egy picit lentebb.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14962 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:15:15 »

Igazából kettő hete vettem az autót. Most tervezek hazamenni vele Szabolcs megyébe Győrből. izgatóan fog telni ilyenm berregős hanggal az a 400 km-er. Feljebb veszem majd a zenét Smiley De igazából nekem 2000 felett sem halkul sokkal többet Sad
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14963 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:20:53 »

Igazából kettő hete vettem az autót. Most tervezek hazamenni vele Szabolcs megyébe Győrből. izgatóan fog telni ilyenm berregős hanggal az a 400 km-er. Feljebb veszem majd a zenét Smiley De igazából nekem 2000 felett sem halkul sokkal többet Sad


akkor nem egyről beszélünk. ~1980 f/p van egy apró kerregés, rántás. De ez csak akkor ha elérte az autó ezt a fordulatot, egy pillanatra érzed és hallod, majd utána uúgy csendesen húz tovább.
Felette (mondjuk 2500 f/p) nem szabad hallani és érezni semmit.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14964 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:31:56 »

Igy van. Nem egyről beszélünk akkor nekem nem halkul el utanna eggyáltalán. Marad az az erőss berregés. És arra tipp hogy mi okozhatja?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14965 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:37:52 »

Igy van. Nem egyről beszélünk akkor nekem nem halkul el utanna eggyáltalán. Marad az az erőss berregés. És arra tipp hogy mi okozhatja?

nem tudom, hallani kéne.

csapágyak, főtengelytárcsa stb.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14966 Dátum: 2017.03.03 péntek, 19:48:52 »

Ha a holnapi nap csinálnék egy videót rolla hogy lassu gyorsitásnal milyen csinyán beregg es ha dinamikusabban gyorsitok akkor nem, az segitene vmit?
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14967 Dátum: 2017.03.04 szombat, 11:40:28 »

Sziasztok. Nem rég került birtokomba egy 2001-es évjáratú mk3 mondeo 2.0 TDDi  116 lóerős motorral. A következő problémát vettem észre. Ha kicsit dinamikusabban gyorsítok semmi baja a kocsinak semmilyen fura motorzaj nem jön be, de ha viszont lassan gyorsítok vele akkor 2000 fordulatnál és feljebb csúnya kerregős hang jön a motorból. És nem csak gyorsításnál hanem ha mihent eléri a 2000 fordulatot csúnyán kerreg amíg el nem váltom és kisseb fordulatszám tartományba esik vagy csökkentem a fordulatszámot 2000 alá. Dinamikusabb gyorsításnál nincs ilyen hang csak ha lassan gyorsítom 2000 felé és ha ott megtartom 2000 felett bárhol. Amúgy hidegen és melegen jól indul kb 1-2 teker az önindító és indul minden henger. Segítségeket tippeket szívesen várom Smiley
Nekem úgy csinálja 4 ik 5 ik ben lassú gázt adva 2000 körül berreg be de olyankor erősebb is! 2 ik 3 ikba akkor csinálja mikor hirtelen gázt adok mongyuk 2500-3000 nél mindegy! Nem 2000 nél csinálja! De mikor elcsunyul a hangja erősebb is a motor!
Naplózva
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14968 Dátum: 2017.03.04 szombat, 11:56:39 »

Ahha de nekem minden fokozatban 2000 felett elcsunyul a hangja es olyan csunya marad mig nem.megy 2000 alá. De hirtelen gyorsitásnal semmi ilyen csunya hang. Mi a franc lehet vele vajon.
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14969 Dátum: 2017.03.04 szombat, 12:07:34 »

Ahha de nekem minden fokozatban 2000 felett elcsunyul a hangja es olyan csunya marad mig nem.megy 2000 alá. De hirtelen gyorsitásnal semmi ilyen csunya hang. Mi a franc lehet vele vajon.
Nkm ahogy irtam is 1-2-3 fokozatba nem 2000 nél de 4-5 ikben igen! Amugy elég fura mikor tölt vagy micsinál! Nem kéne ez neki Smiley
Naplózva
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14970 Dátum: 2017.03.04 szombat, 12:24:07 »

Előtöltès szabályozó szelep lenne rossz? Folyamatosan nagy előtöltèst ad neki előtöltés váltás után?
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14971 Dátum: 2017.03.04 szombat, 12:34:32 »

Előtöltès szabályozó szelep lenne rossz? Folyamatosan nagy előtöltèst ad neki előtöltés váltás után?
Hát lehet! Nem igazán értek hozzá csak a tapasztalataimmal segitek neked h micsinál enyém! Merre laksz?
Naplózva
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14972 Dátum: 2017.03.04 szombat, 12:36:19 »

Győr. Most rakjuk pont rá a jibakód olvasót hátha mondd valami okos dolgot.
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14973 Dátum: 2017.03.04 szombat, 12:50:04 »

Győr. Most rakjuk pont rá a jibakód olvasót hátha mondd valami okos dolgot.
Ózd.. na kiváncsi leszek! Sok sikert!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14974 Dátum: 2017.03.04 szombat, 13:05:16 »

Ózd.. na kiváncsi leszek! Sok sikert!
Nem fog! Az adagolónak külön olvasója van az meg ritka szabadkézen. Elvileg 2000 körül keményebb a hangja (traktorosabb) nekem is kellett szokni de így 4 év után megszoktam. Akkor szokott hangos leenni mikor minimális terhelést kab a motor nagypapás gyorsításnál ha intenzívebb akkor nem feltűnő! Üresben is ha felpörgetem nagyon csúnyán be tud csörögni. Ez van ez ilyen!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14975 Dátum: 2017.03.04 szombat, 13:21:45 »

Nem fog! Az adagolónak külön olvasója van az meg ritka szabadkézen. Elvileg 2000 körül keményebb a hangja (traktorosabb) nekem is kellett szokni de így 4 év után megszoktam. Akkor szokott hangos leenni mikor minimális terhelést kab a motor nagypapás gyorsításnál ha intenzívebb akkor nem feltűnő! Üresben is ha felpörgetem nagyon csúnyán be tud csörögni. Ez van ez ilyen!

Igy ahogy mondod! Hát már énis beletörődtem hogy ilyenek! Bár az enyém 2 ik 3 ik ba nem kétezernél traktorosodik ha nem mikor nagyobb gázt adok 2000 felett mongyuk 3 ezerig szépen gyorsulok csendes mikor 3000 nél lenyomom hirtelen akkor berreg és gyorsul! Nkm ilyen! Igy hosszú leírni de az a lényeg h nem mindig 2000 nél csúnyul be!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14976 Dátum: 2017.03.04 szombat, 15:19:55 »

Győr. Most rakjuk pont rá a jibakód olvasót hátha mondd valami okos dolgot.

A gyári diag, illetve a spec Bosch (és társai) diagok tudják csak olvasni. Az ilyen kis házilagos ELM-ekkel nem fogsz tudni az adagolóból hibakódot olvasni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #14977 Dátum: 2017.03.04 szombat, 19:09:02 »

Sziasztok. Nem rég került birtokomba egy 2001-es évjáratú mk3 mondeo 2.0 TDDi  116 lóerős motorral. A következő problémát vettem észre. Ha kicsit dinamikusabban gyorsítok semmi baja a kocsinak semmilyen fura motorzaj nem jön be, de ha viszont lassan gyorsítok vele akkor 2000 fordulatnál és feljebb csúnya kerregős hang jön a motorból. És nem csak gyorsításnál hanem ha mihent eléri a 2000 fordulatot csúnyán kerreg amíg el nem váltom és kisseb fordulatszám tartományba esik vagy csökkentem a fordulatszámot 2000 alá. Dinamikusabb gyorsításnál nincs ilyen hang csak ha lassan gyorsítom 2000 felé és ha ott megtartom 2000 felett bárhol. Amúgy hidegen és melegen jól indul kb 1-2 teker az önindító és indul minden henger. Segítségeket tippeket szívesen várom Smiley
A dizliket bizony szokni kell, egy kis kopogás itt kis remegés ott, pár hónap és fel sem tűnik, cserében megy mint a mozdony.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #14978 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 18:53:38 »

Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem:
Az utóbbi napokban hidegindítás után álló helyzetben ingadozik a fordulatszám 850 és 1000 között, 1-2 perc után megszűnik a jelenség. Ha azonnal elindulok az autóval akkor néhány gázadásra erőtlenül reagál, de ez is egy kilométer megtétele után megszűnik.  falbav
A kiolvasott hibakódok:
===PCM DTC P0404===
Kód: P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba
===PCM DTC B1600===
Kód: B1600 - Az utolsó törlés óta a gyújtást kulcs kód beolvasása nélkül kapcsolták be.

Az EGR nincs ledugózva, a hibája okozhatja a fent leírtakat? Mit tudok magam is ellenőrizni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14979 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 20:32:32 »

Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem:
Az utóbbi napokban hidegindítás után álló helyzetben ingadozik a fordulatszám 850 és 1000 között, 1-2 perc után megszűnik a jelenség. Ha azonnal elindulok az autóval akkor néhány gázadásra erőtlenül reagál, de ez is egy kilométer megtétele után megszűnik.  falbav
A kiolvasott hibakódok:
===PCM DTC P0404===
Kód: P0404 - EGR szelep helyzetvezérlés működési, vagy kívülesési hiba
===PCM DTC B1600===
Kód: B1600 - Az utolsó törlés óta a gyújtást kulcs kód beolvasása nélkül kapcsolták be.

Az EGR nincs ledugózva, a hibája okozhatja a fent leírtakat? Mit tudok magam is ellenőrizni?

TDDi ben nincs elektromos EGR vákumos van és nem figyeli semmi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #14980 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 21:01:38 »

TDDi ben nincs elektromos EGR vákumos van és nem figyeli semmi!
Akkor honnan jött a hibakód? falbav Ma töröltem a hibákat, majd ránézek, hogy megjelenik-e újra.
Viszont a fent írtakat okozhatja az EGR hibája?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14981 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 21:03:19 »

TDDi ben nincs elektromos EGR vákumos van és nem figyeli semmi!
lehet tddi-ben is elektromos egr, nekem is az volt az egyiken
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14982 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 22:20:50 »

lehet tddi-ben is elektromos egr, nekem is az volt az egyiken
wow1
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #14983 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 22:35:02 »

wow1

enyém is az. (volt) eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14984 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:17:48 »

Sziasztok! A mondeomrol szeretnék kérdezni! Melegen néha nem indul elsőre ezt olvasgattam hogy az adagolóban szarakodik vmi ezt tudom! De olyat csinál még hogy üzemmeleg állapotban leállitom hagyom állni kb 1-2 orahosszat,inditom beindulni beindul de nagyon traktor hangot ad,mig be nem áll alapjáratra! Ezt csak melegen csinálja de nem mindig! Vmi tipp vagy válasz! Köszönöm
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14985 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:25:14 »

Még egy kérdés..gyári uj porlasztókat árulnak racing bazaron a csávó ázt monta becsődölt a bolt és részleg kisöprés, 100 db van nekik 8000 ft darabja! Rendeltem 4 et! Mit nézzek rajta hogy ne legyen becsapás! Vmi jel rajta hogy gyári? Vagy vmi? Nem akarok csapodni vele Smiley köszönöm szépen a válaszokat!
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 19:27:09 írta Szabi 026 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14986 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:40:22 »

Még egy kérdés..gyári uj porlasztókat árulnak racing bazaron a csávó ázt monta becsődölt a bolt és részleg kisöprés, 100 db van nekik 8000 ft darabja! Rendeltem 4 et! Mit nézzek rajta hogy ne legyen becsapás! Vmi jel rajta hogy gyári? Vagy vmi? Nem akarok csapodni vele Smiley köszönöm szépen a válaszokat!
komplett porlasztó, vagy csak a csúcs?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14987 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:05:19 »

komplett porlasztó, vagy csak a csúcs?
fhuu a két végén műanyag kupak van Smiley ilyan mint egy toll inkabb igy mondom! Porlasztó csúcsot ír! Az a baj nem értek hozzá hmm :/
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14988 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:16:10 »

Lentre ird már be milyen autód van...
hová? Nem értem Smiley
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14989 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:56:15 »

Sziasztok! A mondeomrol szeretnék kérdezni! Melegen néha nem indul elsőre ezt olvasgattam hogy az adagolóban szarakodik vmi ezt tudom! De olyat csinál még hogy üzemmeleg állapotban leállitom hagyom állni kb 1-2 orahosszat,inditom beindulni beindul de nagyon traktor hangot ad,mig be nem áll alapjáratra! Ezt csak melegen csinálja de nem mindig! Vmi tipp vagy válasz! Köszönöm
Azt még mindig az adagoló csinálja, az enyémnek is ilyen hangja van.
Én cseréletem benne másik csúcsot, igaz bontottat, de pont ugyanolyan mint a régivel. Valszeg nem egyformán xarok a régi és a bontott csúcsok.

Küldenél linket erről a racingbazáros csúcsról? Gyanúsan olcsó, becsőd ide vagy oda.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14990 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 21:27:16 »

Azt még mindig az adagoló csinálja, az enyémnek is ilyen hangja van.
Én cseréletem benne másik csúcsot, igaz bontottat, de pont ugyanolyan mint a régivel. Valszeg nem egyformán xarok a régi és a bontott csúcsok.

Küldenél linket erről a racingbazáros csúcsról? Gyanúsan olcsó, becsőd ide vagy oda.
hm az faxa! Ez zsir ujak de én el vagyok tájolva mert én aszittem ez komplett porlasztó de ez csak csúcs elvileg! De ezt kell csak cserélnem vagy kompletten?? Akkor ez igy magában semmit se ér? Megprobálok de olyan lassu a netem hogy nem tölti be! Racing bazar beütöd tddi porlasztó és görgess lefelé! Kép is van rola 4 doboz és a csúcs van előtte fekete színű! 8000 ért árulják pesten 17 kerület asszem!
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.06 hétfő, 21:32:44 írta Szabi 026 » Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14991 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 23:01:17 »

Ha csak a csúcsot cseélem ki attól még nem lesz jobb a porlaszó? Vki világositson már fel h h is müködik ez a dolog! Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14992 Dátum: 2017.03.07 kedd, 09:59:28 »

Ha csak a csúcsot cseélem ki attól még nem lesz jobb a porlaszó? Vki világositson már fel h h is müködik ez a dolog! Wink
ki lehet cserélni a csúcsot, de adagolós kell hozzá és darabját 8-12 áron cserélik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #14993 Dátum: 2017.03.07 kedd, 13:12:31 »

Ha csak a csúcsot cseélem ki attól még nem lesz jobb a porlaszó? Vki világositson már fel h h is müködik ez a dolog! Wink

Azért az nem olyan, hogy otthon a garázsban szétkapom és kicserélem Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14994 Dátum: 2017.03.07 kedd, 13:48:02 »

Smiley nem én akartam kicserélni Smiley am komplett porlasztót hirdet amit rendeltem remélem azt küldi el! Postai utánvétellel kell fizetni! Linket nem tudok küldeni lassu a netem de ez a száma..06 304282254! Holnap érkezik le ha sikerül ha nem irok nektek hogy azt külte e meg hogy nem vert e át! 8000 ért nagyon olcsó de majd meglátjuk! Na szép napot nektek!
Naplózva
Fici02
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #14995 Dátum: 2017.03.08 szerda, 07:38:44 »

A gyári diag, illetve a spec Bosch (és társai) diagok tudják csak olvasni. Az ilyen kis házilagos ELM-ekkel nem fogsz tudni az adagolóból hibakódot olvasni.
Köszi a lenézést de nem 3000 Ft. Os *** bluetooth elmet tettünk rá.  Előtöltés mágnes szelep baszakodik. Igazábol csere érett. Cserélt már valaki otthol? Vagy csak az adagolós?
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14996 Dátum: 2017.03.08 szerda, 10:37:18 »

Most érkezett a porlasztó! Else hiszem hogy 4 uj 32000 ft! 06 30 428 22 54 hivjátok nem csap bee! Vhogy rakok fel képet rola ha sikerül! Tddi be valók!
Naplózva
Szabi 026
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #14997 Dátum: 2017.03.08 szerda, 10:46:30 »

Hogy tegyek fel nektek képet? Nemtom hogy kell!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14998 Dátum: 2017.03.08 szerda, 11:24:56 »

Hogy tegyek fel nektek képet? Nemtom hogy kell!

https://www.kephost.com/

és a kapott linket meg bemásolod ide, egy hsz-be
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #14999 Dátum: 2017.03.08 szerda, 11:25:50 »

Hogy tegyek fel nektek képet? Nemtom hogy kell!
Feltöltöd a képet mondjuk a http://www.***/ oldalon és a generálódott linket beilleszted a hozzászólásodba, ennyi nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
Oldalak: 1 ... 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303 304 305 306 307 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.