Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:07:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
308
309
310
311
312
313
314
[
315
]
316
317
318
319
320
321
322
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102431 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15700 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:13:44 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.06.06 szerda, 18:31:46
Sziasztok!
Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
Ki lehet venni úgy is, hogy nem kell levenni a szíjtárcsát. Ne tévesszen meg, hogy TDCI van a videóban....
https://www.youtube.com/watch?v=fKy4Sx9dsVo
Miért keresed a PCM-et?
A kesztyűtartó mögött a GEM alatt lakik, de a jobb első torony mögött van a csatlakozója és arra is lehet kivenni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15701 Dátum:
2018.06.06 szerda, 20:43:21 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.06.06 szerda, 18:31:46
Sziasztok!
Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
nincs vízhőfok jeladó az autódban.kizárólag a hf hőmérsékletet méri.A lenti videó segít majd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15702 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 13:50:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2018.06.06 szerda, 11:52:07
Dayco
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15703 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 21:07:10 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.08 kedd, 12:17:37
http://mondeo.hu/index.php?topic=9.msg1142294#msg1142294
Igen neteten rákeresel vannak ahol javítják az elektronikát nem horror áron! DE a legtöbb esetben attol pusztúl meg hogy leválik a szelepekre menő vezetékek szigetelései és összeérnek a vezetékek. szóval előbb azokat kell lecsekkolni nehogy a javított elektronika visszakerűljön mint nekem és teljesen hazavágta amit már javítani sem lehetett. Sajnos egy nem hozzáértő szervíz volt aki utánna miután reklamáltam meg akart verni mit képzelek én. Sokba került.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15704 Dátum:
2018.06.07 csütörtök, 21:08:22 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.06.06 szerda, 18:31:46
Sziasztok!
Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
Mi a baj vele nem méri a hőfokot?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15705 Dátum:
2018.06.09 szombat, 20:47:52 »
Üdv fórumtársak.
Kicseréltem a főtengely szíjtárcsát(meg a görgőket is), csak nem tudom, mekkora nyomatékkal kell meghüzni...
Tud esetleg valaki ezügyben segíteni?
Visszaolvastam, és találtam egy 30Nm értéket, viszont a tárcsa dobozában lévő leírás szerint 45... számít a különbség, vagy ennyi eltérés elhanyagolható? (Egyáltalán hol lehet ilyen adatokat megnézni)
- illetve még egy dolog: ha nagyobb nyomatékkal húztam meg a csavart, akkor utólag lehetséges ki-illetve becsavarással módosítani?
Vagy akkor már deformálódott a csavar...
Köszönöm.
Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.10 vasárnap, 11:06:53 írta Attila73
»
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
hcsabi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15706 Dátum:
2018.06.10 vasárnap, 20:09:37 »
Idézetet írta: hcsabi - 2018.05.05 szombat, 21:42:20
Sziasztok sikerült hibakodot olvasnom
p1664.
P1564
P1665
C1316
C2516
C2415
C2453
P0216
P1659
P1631
Szerintetek valóban az adagoló elektronika a hibás és ha igen javítatta már valaki?
Sziasztok megoldódott ezért leíróm hátha valakinek segít
Adagoló elektronika lett javíttatva Márton Csaba -val majd beindulás után nem szabályozta az előtöltés t és kiderült hogy a vezeték szigetelése hiányzott ami az adagoló aljába ment az előtöltés szabályozóba. szigetelés után tökéletes lett. 45000ft.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.10 vasárnap, 20:22:25 írta HZsolt92
»
Naplózva
Mondeo 2.0 tddi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15707 Dátum:
2018.06.10 vasárnap, 20:22:36 »
Idézetet írta: hcsabi - 2018.06.10 vasárnap, 20:09:37
Sziasztok megoldódott ezért leíróm hátha valakinek segít
Adagoló elektronika lett javíttatva Márton Csaba -val majd beindulás után nem szabályozta az előtöltés t és kiderült hogy a vezeték szigetelése hiányzott ami az adagoló aljába ment az előtöltés szabályozóba. szigetelés után tökéletes lett. 45000ft.
sufnis javításért kicsit drága volt...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rakosl28
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15708 Dátum:
2018.06.11 hétfő, 18:20:34 »
Sziasztok!
Vik mestert , vagy a Di-hez nagyon értő szerelőt keresek Nagytarcsa (Budapest) környékén!
Segítségeteket köszönöm!
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15709 Dátum:
2018.06.15 péntek, 13:50:07 »
Üdv.
Valaki meg tudná mondani, h nekem milyen szíj kell a vízpumpához?
Nincs itt az autó h meg tudjam nézni...
Cromaxnál 3pk685 van a vízpumpához 2001 évjárathoz.
Viszont van szervopumpa opció is, ott 4pk7xx van írva...
Most akkor hogy van ez?
Nekem mit hajt az a szíj?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15710 Dátum:
2018.06.15 péntek, 13:53:06 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.06.15 péntek, 13:50:07
Üdv.
Valaki meg tudná mondani, h nekem milyen szíj kell a vízpumpához?
Nincs itt az autó h meg tudjam nézni...
Cromaxnál 3pk685 van a vízpumpához 2001 évjárathoz.
Viszont van szervopumpa opció is, ott 4pk7xx van írva...
Most akkor hogy van ez?
Nekem mit hajt az a szíj?
Szíj hajtani szervopumpa, szervopumpa hajtani vízpumpa.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15711 Dátum:
2018.06.15 péntek, 14:03:01 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.15 péntek, 13:53:06
Szíj hajtani szervopumpa, szervopumpa hajtani vízpumpa.
Sejtettem...
Akkor most mi a megoldás? 4pk7xx, vagy 3pk6xx ?
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/szijaklancok/szij/szij/?limitstart=0
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15712 Dátum:
2018.06.15 péntek, 14:17:09 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.06.15 péntek, 14:03:01
Sejtettem...
Akkor most mi a megoldás? 4pk7xx, vagy 3pk6xx ?
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/szijaklancok/szij/szij/?limitstart=0
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15713 Dátum:
2018.06.15 péntek, 17:02:49 »
Idézetet írta: Attila73 - 2018.06.15 péntek, 14:17:09
4pk735-ös kell az autódra, a vízpumpa szíjakat (3pkxxx) v6-os motorhoz írja.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15714 Dátum:
2018.06.15 péntek, 18:17:09 »
Idézetet írta: geri93 - 2018.06.15 péntek, 17:02:49
4pk735-ös kell az autódra, a vízpumpa szíjakat (3pkxxx) v6-os motorhoz írja.
Köszi uram!
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15715 Dátum:
2018.06.15 péntek, 19:34:36 »
Üdv hengerfej hőmérséklet jeladó hiba okozhat teljesitmény csökkenést?
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15716 Dátum:
2018.06.15 péntek, 19:56:40 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2018.06.15 péntek, 19:34:36
Üdv hengerfej hőmérséklet jeladó hiba okozhat teljesitmény csökkenést?
Amikor nekem szétcsúszott a csatlakozója, akkor vészüzembe tette magát, és egyértelműen csökkent a teljesítmény.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15717 Dátum:
2018.06.16 szombat, 10:03:44 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.06.15 péntek, 19:56:40
Amikor nekem szétcsúszott a csatlakozója, akkor vészüzembe tette magát, és egyértelműen csökkent a teljesítmény.
Nekem az a jelenség, hogy. Felmegy a hőmérséklet üzemi hőfokra majd elkezd csökkenni, van amikor lemegy minuszba tehát a legelső vonal alá. Olyankor nincs erő az autoban.
Továbbá ha üzemi hőfokon is van, olyan 2200-2300 nál kezd el huzni az auto, ez lehet nincs kapcsolatban a jeladóval.
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15718 Dátum:
2018.06.19 kedd, 10:33:53 »
Sziasztok...
Remélem jó helyre írok...a következő lenne a problémám. MK3 mondeo kombi 2002 2.0 TDDi kocsim van, az előző hétvégén a távirányító mint derült égből villámcsapás nem teszi a dolgát. Gondoltam elemcsere...de nem oldotta meg a problémát. Próbáltam rátanítani az itt található precíz leírás alapján az autó gem moduljára, hátha elfelejtette, de sajna az sem segített! Sajna csak a távirányítóról tudtam a csomagtér ajtót kinyitni. Most hiába kulcsolom a bal első ajtót...mikor milyen kedve van vagy nyitja az összeset vagy éppen csak a bal első ajtót nyitja. Az utastérben lévő csomagtérnyitó gomb is csak jó időben műküdik. Ha már hűvösebb van, vagy párásabb a levegő már nem nyit semmit. Esetleg valaki tudna segíteni a problémák megoldásában, pontosabban hogy mit vegyek, keressek stb? Válaszotokat és segítségeteket ezúton is köszönöm!
Naplózva
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15719 Dátum:
2018.06.19 kedd, 15:11:54 »
Idézetet írta: Fzsolt - 2018.06.19 kedd, 10:33:53
Sziasztok...
Remélem jó helyre írok...a következő lenne a problémám. MK3 mondeo kombi 2002 2.0 TDDi kocsim van, az előző hétvégén a távirányító mint derült égből villámcsapás nem teszi a dolgát. Gondoltam elemcsere...de nem oldotta meg a problémát. Próbáltam rátanítani az itt található precíz leírás alapján az autó gem moduljára, hátha elfelejtette, de sajna az sem segített! Sajna csak a távirányítóról tudtam a csomagtér ajtót kinyitni. Most hiába kulcsolom a bal első ajtót...mikor milyen kedve van vagy nyitja az összeset vagy éppen csak a bal első ajtót nyitja. Az utastérben lévő csomagtérnyitó gomb is csak jó időben műküdik. Ha már hűvösebb van, vagy párásabb a levegő már nem nyit semmit. Esetleg valaki tudna segíteni a problémák megoldásában, pontosabban hogy mit vegyek, keressek stb? Válaszotokat és segítségeteket ezúton is köszönöm!
a bal első zár lehet akár az összes baj forrása...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Fzsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15720 Dátum:
2018.06.19 kedd, 17:03:12 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.19 kedd, 15:11:54
a bal első zár lehet akár az összes baj forrása...
Erre gondoltam én is...keresek bal első ajtózárat, de sajna a fl utáni olyan ritka mint a fehér holló!
Naplózva
2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15721 Dátum:
2018.06.27 szerda, 18:25:29 »
sziasztok! keresem a képen látható cső hová való! kiszedtem a légszűrőházat, és látom, hogy szegény csak úgy magában fityeg, de nem lelem a helyét, bárhogy keresem... tud valaki segíteni? 2.0 tddi 115le, d6ba motor 2001-ből.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.06.27 szerda, 18:32:29 írta tulok99
»
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15722 Dátum:
2018.06.27 szerda, 18:39:36 »
Idézetet írta: tulok99 - 2018.06.27 szerda, 18:25:29
sziasztok! keresem a képen látható cső hová való! kiszedtem a légszűrőházat, és látom, hogy szegény csak úgy magában fityeg, de nem lelem a helyét, bárhogy keresem... tud valaki segíteni? 2.0 tddi 115le, d6ba motor 2001-ből.
A légszűrőház oldalán van egy cső(cs) arra húzd rá. A tűzfal felé néz.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15723 Dátum:
2018.06.27 szerda, 18:44:49 »
A légszűrőház oldalán van egy cső(cs) arra húzd rá. A tűzfal felé néz.
[/quote]
Köszönöm szépen!!!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15724 Dátum:
2018.06.27 szerda, 18:46:52 »
Az normális jelenség, hogy a képen a csavar feje mellett látható cső, amire rámegy a gumi tömlő is, ha megmozgatom akkor lötyög a helyén? kihúzni nem lehet, de eléggé mozog.
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15725 Dátum:
2018.07.18 szerda, 20:46:24 »
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! Beindul az autóm, majd 3-4 mp múlva leáll. Szivattyu, generátor, akksi, önindító új.
Hibakódok a következők:
P1631 - PCM főrelé
P0231 - üzemanyag szivattyu szekunder áramkör alacsony
C1302 - bal első szigetelt áramkör
P3100 - Unkown
Tudtok segíteni? 2001, tddi, Mondeo, d6ba
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15726 Dátum:
2018.07.18 szerda, 21:16:56 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.07.18 szerda, 20:46:24
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! Beindul az autóm, majd 3-4 mp múlva leáll. Szivattyu, generátor, akksi, önindító új.
Hibakódok a következők:
P1631 - PCM főrelé
P0231 - üzemanyag szivattyu szekunder áramkör alacsony
C1302 - bal első szigetelt áramkör
P3100 - Unkown
Tudtok segíteni? 2001, tddi, Mondeo, d6ba
adagoló főrelé? lehet a PCM főrelé alatt erre gondol, bár nem vagyok benne biztos.
Az adagoló főrelé az akku alatt lakik, fekete doboz, pont olyan, mint a kieg fűtés reléje, amit a vezető oldalon a torony mögött, a tűzfalon találsz. Ha van kieg fűtésed, akkor annak a reléjével tudsz egy próbát tenni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15727 Dátum:
2018.07.18 szerda, 22:00:51 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.18 szerda, 21:16:56
adagoló főrelé? lehet a PCM főrelé alatt erre gondol, bár nem vagyok benne biztos.
Az adagoló főrelé az akku alatt lakik, fekete doboz, pont olyan, mint a kieg fűtés reléje, amit a vezető oldalon a torony mögött, a tűzfalon találsz. Ha van kieg fűtésed, akkor annak a reléjével tudsz egy próbát tenni.
Nem az lesz a baj. Valami miatt a szivattyu se kap áramot.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15728 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 07:37:17 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.07.18 szerda, 22:00:51
Nem az lesz a baj. Valami miatt a szivattyu se kap áramot.
...a főrelé miatt?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15729 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 09:07:57 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.19 csütörtök, 07:37:17
...a főrelé miatt?!
Nem a forele miatt, hanem valami más miatt....nem mondtam egy szóval se, hogy a forele miatt nem kap a szivattyu aramot
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15730 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 09:44:28 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.07.18 szerda, 22:00:51
Nem az lesz a baj. Valami miatt a szivattyu se kap áramot.
a szivattyú inercia relén(kapcsolón) keresztül kap áramot, az jó, gomb benyomva?
(vezető oldalon, lábtér, bal léb mellett, ütközésnél kiold, leállítja az üa ellátást)
Az adagoló főrelé nem állítja le az ac pumpát.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15731 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 09:44:47 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.19 csütörtök, 09:44:28
a szivattyú inercia relén(kapcsolón) keresztül kap áramot, az jó, gomb benyomva?
(vezető oldalon, lábtér, bal léb mellett, ütközésnél kiold, leállítja az üa ellátást)
Az adagoló főrelé nem állítja le az ac pumpát, valóban nem az a baj.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15732 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 11:07:14 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.19 csütörtök, 09:44:28
a szivattyú inercia relén(kapcsolón) keresztül kap áramot, az jó, gomb benyomva?
(vezető oldalon, lábtér, bal léb mellett, ütközésnél kiold, leállítja az üa ellátást)
Az adagoló főrelé nem állítja le az ac pumpát.
az lehet, de a főrelé blokkolja az adagolót is.
Idézetet írta: gnorbi - 2018.07.18 szerda, 20:46:24
Sziasztok!
Kérlek segítsetek! Beindul az autóm, majd 3-4 mp múlva leáll. Szivattyu, generátor, akksi, önindító új.
Hibakódok a következők:
P1631 - PCM főrelé
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15733 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 11:51:25 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.19 csütörtök, 11:07:14
az lehet, de a főrelé blokkolja az adagolót is.
az adagolót igen, de az ac pumpát nem, neki meg az sem megy
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15734 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 11:54:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.07.19 csütörtök, 11:07:14
az lehet, de a főrelé blokkolja az adagolót is.
Lámpa mögötti táblába van a főrelé ugye? Azt megcseréltük a mellette levő klima relével, de ugyanúgy leáll és bedobja a főrelét.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15735 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 12:00:01 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.19 csütörtök, 11:51:25
az adagolót igen, de az ac pumpát nem, neki meg az sem megy
van ott pár elektromos pronbléma...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15736 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 12:01:18 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.07.19 csütörtök, 11:54:23
Lámpa mögötti táblába van a főrelé ugye? Azt megcseréltük a mellette levő klima relével, de ugyanúgy leáll és bedobja a főrelét.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1148466#msg1148466
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15737 Dátum:
2018.07.19 csütörtök, 15:42:47 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.07.19 csütörtök, 11:54:23
Lámpa mögötti táblába van a főrelé ugye? Azt megcseréltük a mellette levő klima relével, de ugyanúgy leáll és bedobja a főrelét.
Igen ott van a PCM főrelé.
A TIS szerint a PCM főrelé előtt van egy F9 es biztosíték, utána egy F42 es, ebből megy tovább a delej az adagoló főrelé felé illetve az ac pumpa reléje felé is, meg még más dolgok fel is.
Nézzétek meg ezek rendben vannak-e.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15738 Dátum:
2018.07.21 szombat, 11:27:31 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.19 csütörtök, 15:42:47
Igen ott van a PCM főrelé.
A TIS szerint a PCM főrelé előtt van egy F9 es biztosíték, utána egy F42 es, ebből megy tovább a delej az adagoló főrelé felé illetve az ac pumpa reléje felé is, meg még más dolgok fel is.
Nézzétek meg ezek rendben vannak-e.
Köszönöm a sok segítséget! Ha hiszitek, ha nem egy 15amperos biztosíték viccelt meg minket.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
zsolti91
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15739 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 09:58:01 »
ÜDv!
Keresek mk3-as 2.0 tddi 90 lovashoz adagolót. 2002-es évjárat. Valakinél esetleg lenne jól működő kérem privátban irjon. előre is köszönöm!!
Naplózva
2001 FM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15740 Dátum:
2018.07.29 vasárnap, 17:31:28 »
Sziasztok van egy nagy probléma az autommal,hidegen pöcre indul,de melegen üzemi hőfokon kb 70% ban furcsán indul,de ahogy beinditom furcsán jár és mintha nem az összes henger menne!!500 as alapjàraton jàr,leàllitom és utána újra inditom és akkor màr jó,de van mikor egymàs után rosszul indul be!!Kérem ha tudtok segítsetek,ez az első dizel autom.Előre is köszönöm!!Sziasztok
Jah 2000 tddi 2001 évjárat
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15741 Dátum:
2018.07.29 vasárnap, 21:51:34 »
Idézetet írta: 2001 FM - 2018.07.29 vasárnap, 17:31:28
Sziasztok van egy nagy probléma az autommal,hidegen pöcre indul,de melegen üzemi hőfokon kb 70% ban furcsán indul,de ahogy beinditom furcsán jár és mintha nem az összes henger menne!!500 as alapjàraton jàr,leàllitom és utána újra inditom és akkor màr jó,de van mikor egymàs után rosszul indul be!!Kérem ha tudtok segítsetek,ez az első dizel autom.Előre is köszönöm!!Sziasztok
Jah 2000 tddi 2001 évjárat
Szia!
Adagoló, mechanikus kopás, (bár van aki szerint vmi elektromos nyűg). Felújítás kb 3-400e is lehet, bontott lutri.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
2001 FM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15742 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 07:26:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.29 vasárnap, 21:51:34
Szia!
Adagoló, mechanikus kopás, (bár van aki szerint vmi elektromos nyűg). Felújítás kb 3-400e is lehet, bontott lutri.
Üdv, Ferqó
Kösz de micsoda 300- 400 e? A kocsi meg èr 600-700 e akk ez egy vagyon valaki valamien más ötlet rem elektronikus a problem köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.30 hétfő, 12:40:35 írta Zsolteey
»
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15743 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 08:31:37 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.29 vasárnap, 21:51:34
Szia!
Adagoló, mechanikus kopás, (bár van aki szerint vmi elektromos nyűg). Felújítás kb 3-400e is lehet, bontott lutri.
Üdv, Ferqó
Kösz de micsoda 300- 400 e? A kocsi meg èr 600-700 e akk ez egy vagyon valaki valamien más ötlet rem elektronikus a problem köszi
Az adagoló komplett felújítása 300-400e Ft, igen, annyi. Igen az autó piaci értékének 2/3-a. Én lassan 4. éve húzom így, beraktam egy kapcsolót ami hideg hőmérséklet jelet ad, akkor is amikor meleg a motor, így simán beindul. utána csörög zörög, majd prá perc múlva kisimul, de gomb nyomása nélkül is ha bindul 2.-3. ra, akkor is csörög zörögve jár pár percig. Van aki szerint megölöm vele az elektronikát, igyekszem a legkevesebbszer használni.
Az elektronikus problémát csak valószínűsítette az, akivel beszéltem, szerinte az előtöltés állító dugattyú kopása nem tud ilyet, másik javító műhely, meg egyből rávágta a tünetekre, hogy mechanikus a baj.
A 300-400e a komplett felújítás, elektronikával mindennel együtt, elképzelhető, hogy kevesebből is megáll, de akkor kör egy ilyet megfutni, hogy nem érdemes vele rizikózni, hogy kihagysz valamit.
A leszerelt adagoló hibamegállapítása kb 50-60e Ft, azaz le-fel szereléssel együtt kb 100e csak az, hogy kiderüljön mi a baja, és mennyibe kerül a javítás.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
2001 FM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15744 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 09:41:57 »
Hát kössz a tippet de nekem nem csörög zörög percekig ès nem akarok bele sufnis kapcsolókat csak egyszerűen mikor rájön akk csinálja nem mindig de remélem nem olyan nagy a baj valószinüleg Szlovákia dizel szervíz
Naplózva
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15745 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 12:36:45 »
Sziasztok!
Fokori termosztat csere. Mekkora szopo az ha a muanyag hazbol kijott, a fem menet amibe a csavar belemegy ?Csavarral egyutt jott ki.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15746 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 13:48:57 »
Idézetet írta: bence1885 - 2018.07.30 hétfő, 12:36:45
Sziasztok!
Fokori termosztat csere. Mekkora szopo az ha a muanyag hazbol kijott, a fem menet amibe a csavar belemegy ?Csavarral egyutt jott ki.
Nem nagy gáz.
Vagy kerítesz bontóból egy másik házat, vagy a jelenlegit megoldod átmenő csavarral.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
2001 FM
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15747 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 15:03:41 »
Még valami ötlet valakitől? Előre is köszönöm .
Naplózva
bence1885
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15748 Dátum:
2018.07.30 hétfő, 17:37:14 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.30 hétfő, 13:48:57
Nem nagy gáz.
Vagy kerítesz bontóból egy másik házat, vagy a jelenlegit megoldod átmenő csavarral.
Jaja, koszi. Hirtelen eszembe se jutott. Kapott atmeno csavart, vizet tobbszor feltoltve leengedve. Majd a vegen kapott friss hutovizet a kicsike. 2 eve van meg a kocsi, most hallottam eloszor bekapcsolni a hutoventit, lehet bevalt az uj termosz is.
Naplózva
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15749 Dátum:
2018.08.10 péntek, 12:53:37 »
Sziasztok!
Mitől van az, hogyha a kinti hőmérséklet 15-20 fok akkor pocc-roff indul a kocsi, de 30-35 fokban melegen dadogva indul, nincs fordulat, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Akksi, generátor, önindító új.
Mk3, 2001, tddi
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.10 péntek, 12:56:27 írta gnorbi
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak:
1
...
308
309
310
311
312
313
314
[
315
]
316
317
318
319
320
321
322
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ