Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:06:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 321 322 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113283 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15700 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:13:44 »

Sziasztok!

Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?

Ki lehet venni úgy is, hogy nem kell levenni a szíjtárcsát. Ne tévesszen meg, hogy TDCI van a videóban....

https://www.youtube.com/watch?v=fKy4Sx9dsVo


Miért keresed a PCM-et?
A kesztyűtartó mögött a GEM alatt lakik, de a jobb első torony mögött van a csatlakozója és arra is lehet kivenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15701 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:43:21 »

Sziasztok!

Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
nincs vízhőfok jeladó az autódban.kizárólag a hf hőmérsékletet méri.A lenti videó segít majd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15702 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 13:50:37 »

Dayco
worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15703 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 21:07:10 »

Igen neteten rákeresel vannak ahol javítják az elektronikát nem horror áron! DE a legtöbb esetben attol pusztúl meg hogy leválik a szelepekre menő vezetékek szigetelései és összeérnek a vezetékek. szóval előbb azokat kell lecsekkolni nehogy a javított elektronika visszakerűljön mint nekem és teljesen hazavágta amit már javítani sem lehetett. Sajnos egy nem hozzáértő szervíz volt aki utánna miután reklamáltam meg akart verni mit képzelek én. Sokba került.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15704 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 21:08:22 »

Sziasztok!

Vizhofok jeladó csere menetében tudtok segíteni? Le kell szedni a szijtarcsat vagy ki lehet valahogy varázsolni onnan? Pcm-et hol találom?
Mi  a baj vele nem méri a hőfokot?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15705 Dátum: 2018.06.09 szombat, 20:47:52 »

Üdv fórumtársak.

Kicseréltem a főtengely szíjtárcsát(meg a görgőket is), csak nem tudom, mekkora nyomatékkal kell meghüzni...
Tud esetleg valaki ezügyben segíteni?
Visszaolvastam, és találtam egy 30Nm értéket, viszont a tárcsa dobozában lévő leírás szerint 45... számít a különbség, vagy ennyi eltérés elhanyagolható? (Egyáltalán hol lehet ilyen adatokat megnézni)
- illetve még egy dolog: ha nagyobb nyomatékkal húztam meg a csavart, akkor utólag lehetséges ki-illetve becsavarással módosítani?
Vagy akkor már deformálódott a csavar...
Köszönöm.
Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.10 vasárnap, 11:06:53 írta Attila73 » Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #15706 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:09:37 »

Sziasztok sikerült hibakodot olvasnom
p1664.  
P1564
P1665
C1316
C2516
C2415
C2453
P0216
P1659
P1631

Szerintetek valóban az adagoló elektronika a hibás és ha igen javítatta már valaki?


Sziasztok megoldódott ezért leíróm hátha valakinek segít

Adagoló elektronika lett javíttatva Márton Csaba -val majd beindulás után nem szabályozta az előtöltés t és kiderült hogy a vezeték szigetelése hiányzott ami az adagoló aljába ment az előtöltés szabályozóba. szigetelés után tökéletes lett. 45000ft.  
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.10 vasárnap, 20:22:25 írta HZsolt92 » Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15707 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:22:36 »


Sziasztok megoldódott ezért leíróm hátha valakinek segít

Adagoló elektronika lett javíttatva Márton Csaba -val majd beindulás után nem szabályozta az előtöltés t és kiderült hogy a vezeték szigetelése hiányzott ami az adagoló aljába ment az előtöltés szabályozóba. szigetelés után tökéletes lett. 45000ft. 
sufnis javításért kicsit drága volt...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rakosl28
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #15708 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:20:34 »

Sziasztok!

Vik mestert , vagy a Di-hez nagyon értő szerelőt keresek Nagytarcsa (Budapest) környékén!
Segítségeteket köszönöm!
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15709 Dátum: 2018.06.15 péntek, 13:50:07 »

Üdv.

Valaki meg tudná mondani, h nekem milyen szíj kell a vízpumpához?
Nincs itt az autó h meg tudjam nézni...
Cromaxnál 3pk685 van a vízpumpához 2001 évjárathoz.
Viszont van szervopumpa opció is, ott 4pk7xx van írva...

Most akkor hogy van ez?
Nekem mit hajt az a szíj?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15710 Dátum: 2018.06.15 péntek, 13:53:06 »

Üdv.

Valaki meg tudná mondani, h nekem milyen szíj kell a vízpumpához?
Nincs itt az autó h meg tudjam nézni...
Cromaxnál 3pk685 van a vízpumpához 2001 évjárathoz.
Viszont van szervopumpa opció is, ott 4pk7xx van írva...

Most akkor hogy van ez?
Nekem mit hajt az a szíj?

Szíj hajtani szervopumpa, szervopumpa hajtani vízpumpa.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15711 Dátum: 2018.06.15 péntek, 14:03:01 »

Szíj hajtani szervopumpa, szervopumpa hajtani vízpumpa.
Sejtettem...  worship
Akkor most mi a megoldás? 4pk7xx, vagy 3pk6xx ?
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/szijaklancok/szij/szij/?limitstart=0
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15712 Dátum: 2018.06.15 péntek, 14:17:09 »

Sejtettem...  worship
Akkor most mi a megoldás? 4pk7xx, vagy 3pk6xx ?
https://cromax.hu/ford/mondeo_2000-2007_/szijaklancok/szij/szij/?limitstart=0

 help
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #15713 Dátum: 2018.06.15 péntek, 17:02:49 »

help
4pk735-ös kell az autódra, a vízpumpa szíjakat (3pkxxx) v6-os motorhoz írja.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #15714 Dátum: 2018.06.15 péntek, 18:17:09 »

4pk735-ös kell az autódra, a vízpumpa szíjakat (3pkxxx) v6-os motorhoz írja.
Köszi uram!
 worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15715 Dátum: 2018.06.15 péntek, 19:34:36 »

Üdv hengerfej hőmérséklet jeladó hiba okozhat teljesitmény csökkenést?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15716 Dátum: 2018.06.15 péntek, 19:56:40 »

Üdv hengerfej hőmérséklet jeladó hiba okozhat teljesitmény csökkenést?

Amikor nekem szétcsúszott a csatlakozója, akkor vészüzembe tette magát, és egyértelműen csökkent a teljesítmény.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15717 Dátum: 2018.06.16 szombat, 10:03:44 »

Amikor nekem szétcsúszott a csatlakozója, akkor vészüzembe tette magát, és egyértelműen csökkent a teljesítmény.

Nekem az a jelenség, hogy. Felmegy a hőmérséklet üzemi hőfokra majd elkezd csökkenni, van amikor lemegy minuszba tehát a legelső vonal alá. Olyankor nincs erő az autoban.

Továbbá ha üzemi hőfokon is van, olyan 2200-2300 nál kezd el huzni az auto, ez lehet nincs kapcsolatban a jeladóval.
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #15718 Dátum: 2018.06.19 kedd, 10:33:53 »

Sziasztok...
Remélem jó helyre írok...a következő lenne a problémám. MK3 mondeo kombi 2002 2.0 TDDi kocsim van, az előző hétvégén a távirányító mint derült égből villámcsapás nem teszi a dolgát. Gondoltam elemcsere...de nem oldotta meg a problémát. Próbáltam rátanítani az itt található precíz leírás alapján az autó gem moduljára, hátha elfelejtette, de sajna az sem segített! Sajna csak a távirányítóról tudtam a csomagtér ajtót kinyitni. Most hiába kulcsolom a bal első ajtót...mikor milyen kedve van vagy nyitja az összeset vagy éppen csak a bal első ajtót nyitja. Az utastérben lévő csomagtérnyitó gomb is csak jó időben műküdik. Ha már hűvösebb van, vagy párásabb a levegő már nem nyit semmit. Esetleg valaki tudna segíteni a problémák megoldásában, pontosabban hogy mit vegyek, keressek stb? Válaszotokat és segítségeteket ezúton is köszönöm!
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15719 Dátum: 2018.06.19 kedd, 15:11:54 »

Sziasztok...
Remélem jó helyre írok...a következő lenne a problémám. MK3 mondeo kombi 2002 2.0 TDDi kocsim van, az előző hétvégén a távirányító mint derült égből villámcsapás nem teszi a dolgát. Gondoltam elemcsere...de nem oldotta meg a problémát. Próbáltam rátanítani az itt található precíz leírás alapján az autó gem moduljára, hátha elfelejtette, de sajna az sem segített! Sajna csak a távirányítóról tudtam a csomagtér ajtót kinyitni. Most hiába kulcsolom a bal első ajtót...mikor milyen kedve van vagy nyitja az összeset vagy éppen csak a bal első ajtót nyitja. Az utastérben lévő csomagtérnyitó gomb is csak jó időben műküdik. Ha már hűvösebb van, vagy párásabb a levegő már nem nyit semmit. Esetleg valaki tudna segíteni a problémák megoldásában, pontosabban hogy mit vegyek, keressek stb? Válaszotokat és segítségeteket ezúton is köszönöm!
a bal első zár lehet akár az összes baj forrása...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fzsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #15720 Dátum: 2018.06.19 kedd, 17:03:12 »

a bal első zár lehet akár az összes baj forrása...
Erre gondoltam én is...keresek bal első ajtózárat, de sajna a fl utáni olyan ritka mint a fehér holló! falbav
Naplózva

2002 2.0 115LE TDDI Ghia Turnier Kombi MK3
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #15721 Dátum: 2018.06.27 szerda, 18:25:29 »

sziasztok! keresem a képen látható cső hová való! kiszedtem a légszűrőházat, és látom, hogy szegény csak úgy magában fityeg, de nem lelem a helyét, bárhogy keresem... tud valaki segíteni? 2.0 tddi 115le, d6ba motor 2001-ből.

« Utoljára szerkesztve: 2018.06.27 szerda, 18:32:29 írta tulok99 » Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15722 Dátum: 2018.06.27 szerda, 18:39:36 »

sziasztok! keresem a képen látható cső hová való! kiszedtem a légszűrőházat, és látom, hogy szegény csak úgy magában fityeg, de nem lelem a helyét, bárhogy keresem... tud valaki segíteni? 2.0 tddi 115le, d6ba motor 2001-ből.

A légszűrőház oldalán van egy cső(cs) arra húzd rá. A tűzfal felé néz.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #15723 Dátum: 2018.06.27 szerda, 18:44:49 »

A légszűrőház oldalán van egy cső(cs) arra húzd rá. A tűzfal felé néz.
[/quote]

Köszönöm szépen!!!
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #15724 Dátum: 2018.06.27 szerda, 18:46:52 »

Az normális jelenség, hogy a képen a csavar feje mellett látható cső, amire rámegy a gumi tömlő is, ha megmozgatom akkor lötyög a helyén? kihúzni nem lehet, de eléggé mozog.

Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15725 Dátum: 2018.07.18 szerda, 20:46:24 »

Sziasztok!

Kérlek segítsetek! Beindul az autóm, majd 3-4 mp múlva leáll. Szivattyu, generátor, akksi, önindító új.

Hibakódok a következők:

P1631 - PCM főrelé
P0231 - üzemanyag szivattyu szekunder áramkör alacsony
C1302 - bal első szigetelt áramkör
P3100 - Unkown


Tudtok segíteni? 2001, tddi, Mondeo, d6ba
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15726 Dátum: 2018.07.18 szerda, 21:16:56 »

Sziasztok!

Kérlek segítsetek! Beindul az autóm, majd 3-4 mp múlva leáll. Szivattyu, generátor, akksi, önindító új.

Hibakódok a következők:

P1631 - PCM főrelé
P0231 - üzemanyag szivattyu szekunder áramkör alacsony
C1302 - bal első szigetelt áramkör
P3100 - Unkown


Tudtok segíteni? 2001, tddi, Mondeo, d6ba
adagoló főrelé? lehet a PCM főrelé alatt erre gondol, bár nem vagyok benne biztos.
Az adagoló főrelé az akku alatt lakik, fekete doboz, pont olyan, mint a kieg fűtés reléje, amit a  vezető oldalon a torony mögött, a tűzfalon találsz. Ha van kieg fűtésed, akkor annak a reléjével tudsz egy próbát tenni.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15727 Dátum: 2018.07.18 szerda, 22:00:51 »

adagoló főrelé? lehet a PCM főrelé alatt erre gondol, bár nem vagyok benne biztos.
Az adagoló főrelé az akku alatt lakik, fekete doboz, pont olyan, mint a kieg fűtés reléje, amit a  vezető oldalon a torony mögött, a tűzfalon találsz. Ha van kieg fűtésed, akkor annak a reléjével tudsz egy próbát tenni.


Nem az lesz a baj. Valami miatt a szivattyu se kap áramot.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15728 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 07:37:17 »


Nem az lesz a baj. Valami miatt a szivattyu se kap áramot.
...a főrelé miatt?! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15729 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 09:07:57 »

...a főrelé miatt?! vigyor3


Nem a forele miatt, hanem valami más miatt....nem mondtam egy szóval se, hogy a forele miatt nem kap a szivattyu aramot
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15730 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 09:44:28 »


Nem az lesz a baj. Valami miatt a szivattyu se kap áramot.
a szivattyú inercia relén(kapcsolón) keresztül kap áramot, az jó, gomb benyomva?
(vezető oldalon, lábtér, bal léb mellett, ütközésnél kiold, leállítja az üa ellátást)

Az adagoló főrelé nem állítja le az ac pumpát.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15731 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 09:44:47 »

a szivattyú inercia relén(kapcsolón) keresztül kap áramot, az jó, gomb benyomva?
(vezető oldalon, lábtér, bal léb mellett, ütközésnél kiold, leállítja az üa ellátást)

Az adagoló főrelé nem állítja le az ac pumpát, valóban nem az a baj.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15732 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 11:07:14 »

a szivattyú inercia relén(kapcsolón) keresztül kap áramot, az jó, gomb benyomva?
(vezető oldalon, lábtér, bal léb mellett, ütközésnél kiold, leállítja az üa ellátást)

Az adagoló főrelé nem állítja le az ac pumpát.
az lehet, de a főrelé blokkolja az adagolót is.

Sziasztok!

Kérlek segítsetek! Beindul az autóm, majd 3-4 mp múlva leáll. Szivattyu, generátor, akksi, önindító új.

Hibakódok a következők:

P1631 - PCM főrelé

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15733 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 11:51:25 »

az lehet, de a főrelé blokkolja az adagolót is.

az adagolót igen, de az ac pumpát nem, neki meg az sem megy
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15734 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 11:54:23 »

az lehet, de a főrelé blokkolja az adagolót is.



Lámpa mögötti táblába van a főrelé ugye? Azt megcseréltük a mellette levő klima relével, de ugyanúgy leáll és bedobja a főrelét.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15735 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 12:00:01 »

az adagolót igen, de az ac pumpát nem, neki meg az sem megy
van ott pár elektromos pronbléma...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15736 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 12:01:18 »


Lámpa mögötti táblába van a főrelé ugye? Azt megcseréltük a mellette levő klima relével, de ugyanúgy leáll és bedobja a főrelét.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg1148466#msg1148466
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15737 Dátum: 2018.07.19 csütörtök, 15:42:47 »


Lámpa mögötti táblába van a főrelé ugye? Azt megcseréltük a mellette levő klima relével, de ugyanúgy leáll és bedobja a főrelét.
Igen ott van a PCM főrelé.
A TIS szerint a PCM főrelé előtt van egy F9 es biztosíték, utána egy F42 es, ebből megy tovább a delej az adagoló főrelé felé illetve az ac pumpa reléje felé is, meg még más dolgok fel is.
Nézzétek meg ezek rendben vannak-e.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15738 Dátum: 2018.07.21 szombat, 11:27:31 »

Igen ott van a PCM főrelé.
A TIS szerint a PCM főrelé előtt van egy F9 es biztosíték, utána egy F42 es, ebből megy tovább a delej az adagoló főrelé felé illetve az ac pumpa reléje felé is, meg még más dolgok fel is.
Nézzétek meg ezek rendben vannak-e.


Köszönöm a sok segítséget! Ha hiszitek, ha nem egy 15amperos biztosíték viccelt meg minket.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
zsolti91
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #15739 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 09:58:01 »

ÜDv!

Keresek mk3-as 2.0 tddi 90 lovashoz adagolót. 2002-es évjárat. Valakinél esetleg lenne jól működő kérem privátban irjon. előre is köszönöm!!
Naplózva
2001 FM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #15740 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 17:31:28 »

Sziasztok van egy nagy probléma az autommal,hidegen pöcre indul,de melegen üzemi hőfokon kb 70% ban furcsán indul,de ahogy beinditom furcsán jár és mintha nem az összes henger menne!!500 as alapjàraton jàr,leàllitom és utána újra inditom és akkor màr jó,de van mikor egymàs után rosszul indul be!!Kérem ha tudtok segítsetek,ez az első dizel autom.Előre is köszönöm!!Sziasztok
Jah 2000 tddi 2001 évjárat Smiley
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15741 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 21:51:34 »

Sziasztok van egy nagy probléma az autommal,hidegen pöcre indul,de melegen üzemi hőfokon kb 70% ban furcsán indul,de ahogy beinditom furcsán jár és mintha nem az összes henger menne!!500 as alapjàraton jàr,leàllitom és utána újra inditom és akkor màr jó,de van mikor egymàs után rosszul indul be!!Kérem ha tudtok segítsetek,ez az első dizel autom.Előre is köszönöm!!Sziasztok
Jah 2000 tddi 2001 évjárat Smiley
Szia!
Adagoló, mechanikus kopás, (bár van aki szerint vmi elektromos nyűg). Felújítás kb 3-400e is lehet, bontott lutri.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
2001 FM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #15742 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 07:26:46 »

Szia!
Adagoló, mechanikus kopás, (bár van aki szerint vmi elektromos nyűg). Felújítás kb 3-400e is lehet, bontott lutri.
Üdv, Ferqó

Kösz de micsoda 300- 400 e? A kocsi meg èr 600-700 e akk ez egy vagyon valaki valamien más ötlet rem elektronikus a problem köszi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.30 hétfő, 12:40:35 írta Zsolteey » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15743 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 08:31:37 »

Szia!
Adagoló, mechanikus kopás, (bár van aki szerint vmi elektromos nyűg). Felújítás kb 3-400e is lehet, bontott lutri.
Üdv, Ferqó

Kösz de micsoda 300- 400 e? A kocsi meg èr 600-700 e akk ez egy vagyon valaki valamien más ötlet rem elektronikus a problem köszi Smiley
Az adagoló komplett felújítása 300-400e Ft, igen, annyi. Igen az autó piaci értékének 2/3-a. Én lassan 4. éve húzom így, beraktam egy kapcsolót ami hideg hőmérséklet jelet ad, akkor is amikor meleg a motor, így simán beindul. utána csörög zörög, majd prá perc múlva kisimul, de gomb nyomása nélkül is ha bindul 2.-3. ra, akkor is csörög zörögve jár pár percig. Van aki szerint megölöm vele az elektronikát, igyekszem a legkevesebbszer használni.
Az elektronikus problémát csak valószínűsítette az, akivel beszéltem, szerinte az előtöltés állító dugattyú kopása nem tud ilyet, másik javító műhely, meg egyből rávágta a tünetekre, hogy mechanikus a baj.
A 300-400e a komplett felújítás, elektronikával mindennel együtt, elképzelhető, hogy kevesebből is megáll, de akkor kör egy ilyet megfutni, hogy nem érdemes vele rizikózni, hogy kihagysz valamit.
A leszerelt adagoló hibamegállapítása kb 50-60e Ft, azaz le-fel szereléssel együtt kb 100e csak az, hogy kiderüljön mi a baja, és mennyibe kerül a javítás.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
2001 FM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #15744 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 09:41:57 »

Hát kössz a tippet de nekem nem csörög zörög percekig ès nem akarok bele sufnis kapcsolókat csak egyszerűen mikor rájön akk csinálja nem mindig de remélem nem olyan nagy a baj valószinüleg Szlovákia dizel szervíz Smiley
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15745 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 12:36:45 »

Sziasztok!

Fokori termosztat csere. Mekkora szopo az ha a muanyag hazbol kijott, a fem menet amibe a csavar belemegy ?Csavarral egyutt jott ki.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15746 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 13:48:57 »

Sziasztok!

Fokori termosztat csere. Mekkora szopo az ha a muanyag hazbol kijott, a fem menet amibe a csavar belemegy ?Csavarral egyutt jott ki.
Nem nagy gáz.
Vagy kerítesz bontóból egy másik házat, vagy a jelenlegit megoldod átmenő csavarral.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
2001 FM
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #15747 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 15:03:41 »

Még valami ötlet valakitől? Előre  is köszönöm  .
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #15748 Dátum: 2018.07.30 hétfő, 17:37:14 »

Nem nagy gáz.
Vagy kerítesz bontóból egy másik házat, vagy a jelenlegit megoldod átmenő csavarral.

Jaja, koszi. Hirtelen eszembe se jutott. Kapott atmeno csavart, vizet tobbszor feltoltve leengedve. Majd a vegen kapott friss hutovizet a kicsike. 2 eve van meg a kocsi, most hallottam eloszor bekapcsolni a hutoventit, lehet bevalt az uj termosz is.
Naplózva
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15749 Dátum: 2018.08.10 péntek, 12:53:37 »

Sziasztok!

Mitől van az, hogyha a kinti hőmérséklet 15-20 fok akkor pocc-roff indul a kocsi, de 30-35 fokban melegen dadogva indul, nincs fordulat, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Akksi, generátor, önindító új.

Mk3, 2001, tddi
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.10 péntek, 12:56:27 írta gnorbi » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 321 322 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.