Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:03:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
309
310
311
312
313
314
315
[
316
]
317
318
319
320
321
322
323
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113448 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15750 Dátum:
2018.08.10 péntek, 13:08:29 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.08.10 péntek, 12:53:37
Sziasztok!
Mitől van az, hogyha a kinti hőmérséklet 15-20 fok akkor pocc-roff indul a kocsi, de 30-35 fokban melegen dadogva indul, nincs fordulat, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Akksi, generátor, önindító új.
Mk3, 2001, tddi
ac,adagoló...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15751 Dátum:
2018.08.10 péntek, 19:55:30 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.10 péntek, 13:08:29
ac,adagoló...
Ha az lenne akkor nem kellene kánikulának lenni, hogy így induljon. Télen is megállsz 5 perc mulva inditod mész mégsem csinálja gondolom csak a nyári nagy kánikulában.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15752 Dátum:
2018.08.10 péntek, 23:17:17 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2018.08.10 péntek, 19:55:30
Ha az lenne akkor nem kellene kánikulának lenni, hogy így induljon. Télen is megállsz 5 perc mulva inditod mész mégsem csinálja gondolom csak a nyári nagy kánikulában.
Így van.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15753 Dátum:
2018.08.11 szombat, 15:15:46 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.08.10 péntek, 23:17:17
Így van.
Mert a múlt nyáron is ezt csinálta?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15754 Dátum:
2018.08.11 szombat, 20:44:24 »
Pedig az enyém is nyáron gyakrabban indul nehezen, meleg motornál.
De télen is tudja ezt produkálni, csak talán ritkábban.
Illetve nyáron gyakrabban kell a bepimpelt kapcsolóhoz nyúlni, télen alig.
Adagoló kopás a hiba oka, a jelen infók alapján.
De kíváncsian várom az egyéb megoldásokat,bár ahogy látom nem nagyon van, még ötlet szinten sem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15755 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 08:05:30 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.11 szombat, 20:44:24
Pedig az enyém is nyáron gyakrabban indul nehezen, meleg motornál.
De télen is tudja ezt produkálni, csak talán ritkábban.
Illetve nyáron gyakrabban kell a bepimpelt kapcsolóhoz nyúlni, télen alig.
Adagoló kopás a hiba oka, a jelen infók alapján.
De kíváncsian várom az egyéb megoldásokat,bár ahogy látom nem nagyon van, még ötlet szinten sem.
HA az adagoló eleme lenne rossz akkor télen a meleg motor sem indulna közel 100 fokon van az egész motor rajta az adagoló kb ugyan az mint nyáron ami változik a környezet hőfoka valami melegebb valamelyik szenzor lehet a ludas ami fals jelet ad. Nekem tavaj volt cserélve adagoló mert lehámlott a mágnesszelepekre menő vezeték és zárlat megettte az elktronikát hozzánem értő szerelő miatt. Azzal az adagolóval nyáron nekem is csúnyán indult inkább a hangja mintha nem találná a megfelelő befecskendezési időt. Ezzel a bontottal a hiba maradt nem hinném hogy két teljesen más futású még a szám is más az adagolón ua. a hibát produkálná pláne hogy csak pár másidperc míg csúnya hangja van. És ez kb 5 perc állás után csinálja ha kevesebb semmi. Lövésem sincs mi lehet gondoltam már a motor fotdulat szenzorra mert elvileg kell lenni rajta ami összeszinkronizálja az adagoló jeladójával és úgy állítja az előtöltést csak TDCI-nél ilyenkor már el sem indul. itt esetleg az adagoló saját alap baállításaival indít majd ha észheztér a másik rendbe jön beáll normálisra. Gondolom azért segít ilyenkor a megkekkelt höm. szenzor mert az adagoló ilyenkor más előtöltésre állítja magát. Ezek csak elméleti teóriáim semmi szaktudással csak némi műszaki érzékkel!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kishamu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15756 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 20:37:34 »
Sziasztok van egy 2.0 tddi mondim őszeéget a hűtőventilàtor ellenálás vezetékem megjavitotam jó biztik jók és mégsem mennek a ventilátorok valakinek ötlete?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15757 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 21:19:59 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2018.08.13 hétfő, 08:05:30
HA az adagoló eleme lenne rossz akkor télen a meleg motor sem indulna közel 100 fokon van az egész motor rajta az adagoló kb ugyan az mint nyáron ami változik a környezet hőfoka valami melegebb valamelyik szenzor lehet a ludas ami fals jelet ad. Nekem tavaj volt cserélve adagoló mert lehámlott a mágnesszelepekre menő vezeték és zárlat megettte az elktronikát hozzánem értő szerelő miatt. Azzal az adagolóval nyáron nekem is csúnyán indult inkább a hangja mintha nem találná a megfelelő befecskendezési időt. Ezzel a bontottal a hiba maradt nem hinném hogy két teljesen más futású még a szám is más az adagolón ua. a hibát produkálná pláne hogy csak pár másidperc míg csúnya hangja van. És ez kb 5 perc állás után csinálja ha kevesebb semmi. Lövésem sincs mi lehet gondoltam már a motor fotdulat szenzorra mert elvileg kell lenni rajta ami összeszinkronizálja az adagoló jeladójával és úgy állítja az előtöltést csak TDCI-nél ilyenkor már el sem indul. itt esetleg az adagoló saját alap baállításaival indít majd ha észheztér a másik rendbe jön beáll normálisra. Gondolom azért segít ilyenkor a megkekkelt höm. szenzor mert az adagoló ilyenkor más előtöltésre állítja magát. Ezek csak elméleti teóriáim semmi szaktudással csak némi műszaki érzékkel!
Számomra az lett volna a meggyőző, ha egy teljesen felújított adagolóval is így indult volna.
Az hogy egy bontott adagolóval ugyanúgy fhosul indul melegen, az pont nem magyaráz semmit, nekem.
Sajnos egy kihaló félben lévő technikával küzdünk, a TDDI-s kollégák is fogynak, így ebben a témában friss fejlemények nem lesznek. A kapcsolós megoldás kiábrándítóan ekecs, de működik. Én is lassan eladom az autót, ezzel a hibával megy, árat majd eszerint leszek kénytelen lenyomni. Mert hogy nem fogom az autó piaci értékét adagoló felújításra költeni, az valószínű.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15758 Dátum:
2018.08.17 péntek, 08:15:36 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.13 hétfő, 21:19:59
Számomra az lett volna a meggyőző, ha egy teljesen felújított adagolóval is így indult volna.
Az hogy egy bontott adagolóval ugyanúgy fhosul indul melegen, az pont nem magyaráz semmit, nekem.
Sajnos egy kihaló félben lévő technikával küzdünk, a TDDI-s kollégák is fogynak, így ebben a témában friss fejlemények nem lesznek. A kapcsolós megoldás kiábrándítóan ekecs, de működik. Én is lassan eladom az autót, ezzel a hibával megy, árat majd eszerint leszek kénytelen lenyomni. Mert hogy nem fogom az autó piaci értékét adagoló felújításra költeni, az valószínű.
Lehet mindkét adagoló használt de azér kevés a valószínüsége hogy ugyan úgy viselkedjen. Pláne mikor betették padon jó volt.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15759 Dátum:
2018.08.17 péntek, 21:23:38 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2018.08.17 péntek, 08:15:36
Lehet mindkét adagoló használt de azér kevés a valószínüsége hogy ugyan úgy viselkedjen. Pláne mikor betették padon jó volt.
Ha padon vizsgálták és jó volt, akkor valóban kevés a valószínűsége.
Azt nem tudom, hogy a padon tudnak-e meleg (100 fok körüli) üzemállapotot produkálni, hogy ez a huncutság kiderüljön, pláne ez egy indítás körüli pillanatnyi állapot, amikor még alig van fordulat, a kopott állapot és a meleg miatt meg kialakul az a helyzet. Majd ír erre vmit, aki ért hozzá.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15760 Dátum:
2018.08.18 szombat, 19:11:06 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.08.17 péntek, 21:23:38
Ha padon vizsgálták és jó volt, akkor valóban kevés a valószínűsége.
Azt nem tudom, hogy a padon tudnak-e meleg (100 fok körüli) üzemállapotot produkálni, hogy ez a huncutság kiderüljön, pláne ez egy indítás körüli pillanatnyi állapot, amikor még alig van fordulat, a kopott állapot és a meleg miatt meg kialakul az a helyzet. Majd ír erre vmit, aki ért hozzá.
Hát igen ez jó tgondolat!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15761 Dátum:
2018.08.20 hétfő, 17:41:20 »
Sziasztok!
Mennyire lehet hinni a delphi eloadatnak? Mert az 1-es hengeremnél végig 0 az üzemanyag korrekció. 2001,mk3,tddi
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15762 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 20:36:07 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.08.20 hétfő, 17:41:20
Sziasztok!
Mennyire lehet hinni a delphi eloadatnak? Mert az 1-es hengeremnél végig 0 az üzemanyag korrekció. 2001,mk3,tddi
tddi-n ilyet még a gyári gép sem tud, kamu fals adat.
adagolóról tud épp aktuális mennyiséget írni,de szerintem az is kalkulált szám.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15763 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 12:00:23 »
Üdv!
Még mindig segítségre lenne szükségem .
Adott egy 2001es 2.0 tddi 115le .
az autó könnyen indul, de a menettulajdonsága az gyenge .
Forscan hibát nem ír .
Menet közben gyenge , 2300-2500as fordulatnál érezni megindul de nem az igazi . Ha még a klímát is akkor érezhetőbben megtorpan az autó .
Esetleg gondoltam már a főtengely ékszíjtárcsára is ami már zörög illetve a feszítőgörgőkre .
Ac pumpa cserélve , turbo cserélve . néha néha hőfok jeladó hibát bedob .
Esetleg valakinek valami jótanács?
Köszi .
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15764 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 12:44:10 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2018.08.30 csütörtök, 12:00:23
Üdv!
Még mindig segítségre lenne szükségem .
Adott egy 2001es 2.0 tddi 115le .
az autó könnyen indul, de a menettulajdonsága az gyenge .
Forscan hibát nem ír .
Menet közben gyenge , 2300-2500as fordulatnál érezni megindul de nem az igazi . Ha még a klímát is akkor érezhetőbben megtorpan az autó .
Esetleg gondoltam már a főtengely ékszíjtárcsára is ami már zörög illetve a feszítőgörgőkre .
Ac pumpa cserélve , turbo cserélve . néha néha hőfok jeladó hibát bedob .
Esetleg valakinek valami jótanács?
Köszi .
A turbó cső rendszert ellenőrizd le.Valahol elszökik az erő.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15765 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 16:49:43 »
Sziasztok!
A porlasztoknal a szelepfedelnel van az a gumi betét. Tiszta gázolaj? Vagy Motorolaj körülötte. Ilyenkor azokat kell cserélni? Vagy ?
Köszönöm előre is.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15766 Dátum:
2018.08.30 csütörtök, 18:05:42 »
Idézetet írta: gnorbi - 2018.08.30 csütörtök, 16:49:43
Sziasztok!
A porlasztoknal a szelepfedelnel van az a gumi betét. Tiszta gázolaj? Vagy Motorolaj körülötte. Ilyenkor azokat kell cserélni? Vagy ?
Köszönöm előre is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.msg566244#msg566244
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
recon666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15767 Dátum:
2018.09.19 szerda, 09:22:01 »
Sziasztok!
TDDI mondeom nemrég ugy 1 hónapja elkezdte random dobni az izzitásjelzőt menet közben de ritkán kb 1-2 másodpercre villog akkor elmegy az erő de utánna mintha semmi nem történt volna megy tovább, egyszer állt le. Hibának P1631-es hibakódot dob, ami főrelé, az cserélve lett de azóta is bedobta többször, ha egyszer bedobja akkor bedobdta még vagy 2-3x útközben. Mi lehet a probléma, vaalki találkozott már ilyennel?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15768 Dátum:
2018.09.19 szerda, 20:53:40 »
Idézetet írta: recon666 - 2018.09.19 szerda, 09:22:01
Sziasztok!
TDDI mondeom nemrég ugy 1 hónapja elkezdte random dobni az izzitásjelzőt menet közben de ritkán kb 1-2 másodpercre villog akkor elmegy az erő de utánna mintha semmi nem történt volna megy tovább, egyszer állt le. Hibának P1631-es hibakódot dob, ami főrelé, az cserélve lett de azóta is bedobta többször, ha egyszer bedobja akkor bedobdta még vagy 2-3x útközben. Mi lehet a probléma, vaalki találkozott már ilyennel?
Ellenőriztesd le az elekrtonikából a szelepekre menő vezetékek állapotát lehámlik összeér és vége leáll. Legtöbb hiba ebből fakad csak óvatosan sajnos a legalsó szelepre /előtöltés/ menő elbújik egy takaró lemez mőgé nem látható! A mennyíség szabályzó az jobban hozzáférhető benne van egy szigetelő csőben abban málik szét. He nem ez akkor tovább kell nyomozni!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
recon666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15769 Dátum:
2018.09.21 péntek, 17:43:10 »
Az adagoló elektronikára gondolsz?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15770 Dátum:
2018.09.25 kedd, 17:53:57 »
Kinyomáskor bentmaradó kullungpedál és ezt a tünetet megelőző kinyomócsapágy sírás az lehet kuplung munkahenger hiba vwgy mindenképpen csapágy?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15771 Dátum:
2018.09.25 kedd, 18:11:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2018.09.25 kedd, 17:53:57
Kinyomáskor bentmaradó kullungpedál és ezt a tünetet megelőző kinyomócsapágy sírás az lehet kuplung munkahenger hiba vwgy mindenképpen csapágy?
a munkahenger nem sír....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15772 Dátum:
2018.09.25 kedd, 18:59:08 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 18:11:43
a munkahenger nem sír....
de akkor az nem szokott bajos lenni igaz?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15773 Dátum:
2018.09.25 kedd, 19:24:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2018.09.25 kedd, 18:59:08
de akkor az nem szokott bajos lenni igaz?
nagyon ritkán
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15774 Dátum:
2018.09.25 kedd, 20:00:21 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 19:24:36
nagyon ritkán
okes koszonom! akkor levedzem a valtot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Cobra
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15775 Dátum:
2018.09.29 szombat, 20:32:04 »
Sziasztok az én 2.0 tddi-m ha hideg elindul 3-4 perc utàn leàll de az ac megy tovàbb gyujtàslevétel után is csak újra teszek gyujtást akkor àll le.Vajon milet a baj.Köszi.
Naplózva
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15776 Dátum:
2018.10.04 csütörtök, 15:15:50 »
Sziasztok,
D6BA motoron elszállt az adagoló elektronika, ki lett cserélve bontottra, feltanítás megvolt, be is indul, de mocskosul okádja a füstöt, és dadog. Gázpedálra nincs reakció.
Valaki találkozott ilyen hibával?
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15777 Dátum:
2018.10.04 csütörtök, 16:50:17 »
Idézetet írta: alf® - 2018.09.25 kedd, 18:11:43
a munkahenger nem sír....
Kuplungcsapágy sír, mert nincsen benne zsír!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
bviktr
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15778 Dátum:
2018.10.05 péntek, 14:10:47 »
Idézetet írta: bviktr - 2018.10.04 csütörtök, 15:15:50
Sziasztok,
D6BA motoron elszállt az adagoló elektronika, ki lett cserélve bontottra, feltanítás megvolt, be is indul, de mocskosul okádja a füstöt, és dadog. Gázpedálra nincs reakció.
Valaki találkozott ilyen hibával?
Na ha nem, akkor:
Hagyni kell ketyegni a motort, egy idő után beáll az alapjárat.
Naplózva
ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI '12 - UFBA - PowerShift
140Le
163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
dole
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15779 Dátum:
2018.10.19 péntek, 09:52:20 »
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.
Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...
Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!
Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...
Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15780 Dátum:
2018.10.19 péntek, 10:54:42 »
Idézetet írta: dole - 2018.10.19 péntek, 09:52:20
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.
Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...
Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!
Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...
Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!
Az adagoló és az autó össze lett programozva?
Ha immo hiba (kulcs), akkor az órában lévő LED kéne jelezze. Ha az izzításjelző villog, az adagoló környéki problémára utalhat. Komolyabb olvasóval (IDS, KTS) kellene megolvasni, az látja az adagoló hibakódjait is.
Helyileg merre vagy? BP-n tudok ajánlani szerelőt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15781 Dátum:
2018.10.19 péntek, 11:06:45 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.10.19 péntek, 10:54:42
Az adagoló és az autó össze lett programozva?
Ha immo hiba (kulcs), akkor az órában lévő LED kéne jelezze. Ha az izzításjelző villog, az adagoló környéki problémára utalhat. Komolyabb olvasóval (IDS, KTS) kellene megolvasni, az látja az adagoló hibakódjait is.
Helyileg merre vagy? BP-n tudok ajánlani szerelőt.
Csongrád
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15782 Dátum:
2018.10.19 péntek, 18:22:05 »
Idézetet írta: dole - 2018.10.19 péntek, 09:52:20
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.
Engem az adagoló főrelé szívatott egyszer, hol megy hol nem megy üzemmóddal. Nem hiszem, hogy ez lenne a bajod, de egy csekkolást megér, ha még nem tettétek meg. Akku alatt, fekete "dobozka".
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15783 Dátum:
2018.10.20 szombat, 08:48:17 »
Idézetet írta: dole - 2018.10.19 péntek, 09:52:20
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.
Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...
Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!
Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...
Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!
Hát mint itt már írták ha immó hiba lenne akkor az óra ledje jelezne nem az izzitásjelző! Attól, hogy a csavart fellazítva spriccel az olaj nem azt jelenti, hogy meg van a befecskendezési nyomás. Mindenképp ki kellene olvasi a hibakódot.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15784 Dátum:
2018.10.29 hétfő, 16:59:23 »
Sziasztok!
Főtengely jeladó cserének felülről vagy alulról érdemes nekiállni?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15785 Dátum:
2018.11.01 csütörtök, 11:06:59 »
Kedves Fórumtársak!
2.0 tddi (D6BA) 115Le változó geo.turbó
Ez eddigi menettulajdonságoktól eltérőt tapasztalok. Eddig 1500-as fordulattól érezhetően kezdett dolgozni a turbó, szépen épület fel a nyomás. Most azt tapasztalom, hogy 2000-es fordulatig, mintha egy szívódízelt vezetnék 2000-es fordulat után, hirtelen leadná a teljes nyomást és megindul mint állat, mintha nem egyenletesen épül fel a turbónyomásom, hanem 2000-től azonnal a max.nyomást adná le. Hová lett 1500 és 2000 fordulat között a teljesítmény?
A vákuumcső nem lyukas, turbócsöveket átnéztem, geometria könnyen mozog. Hova tovább?
Előre is köszönöm a segítséget, tanácsokat!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.01 csütörtök, 11:18:50 írta winebass
»
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Porlasztó korrekciós érték?
«
Új hozzászólás #15786 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 08:54:32 »
Sziasztok!
Érdeklödnék ha valaki tudja pontosan.
Az Odb-vel kiolvasott porlasztó korrekciós értékek mennyire mérvadóak.Na mert nàlam a hàrom értékből amit mutat kettő azonos majdnem de a harmadik teljesen màs érték.Sőt van amikor minuszos van hogy plusszos.
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.12 hétfő, 09:08:16 írta atadzso
»
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Porlasztó korrekciós érték?
«
Új hozzászólás #15787 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 09:19:59 »
Idézetet írta: atadzso - 2018.11.12 hétfő, 08:54:32
Sziasztok!
Érdeklödnék ha valaki tudja pontosan.
Az Odb-vel kiolvasott porlasztó korrekciós értékek mennyire mérvadóak.Na mert nàlam a hàrom értékből amit mutat kettő azonos majdnem de a harmadik teljesen màs érték.Sőt van amikor minuszos van hogy plusszos.
Köszi
Di-n sztem semennyire.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Porlasztó korrekciós érték?
«
Új hozzászólás #15788 Dátum:
2018.11.12 hétfő, 12:39:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.11.12 hétfő, 09:19:59
Di-n sztem semennyire.
Szerintem sem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15789 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 10:30:15 »
Sziasztok ! Érdeklődnék hogy 2001 2.0 tddi-be gyárilag mekkora akkumulátor van ! mármint amper/h stb! mert most nekem egy 60 -as van ben csak halott! kicsit keveslem a 60 ampert! Vagy??? válaszokat előre is köszi!!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.11.18 vasárnap, 10:39:58 írta specnaze
»
Naplózva
2001 2.0 tddi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15790 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 18:29:12 »
Idézetet írta: specnaze - 2018.11.18 vasárnap, 10:30:15
Sziasztok ! Érdeklődnék hogy 2001 2.0 tddi-be gyárilag mekkora akkumulátor van ! mármint amper/h stb! mert most nekem egy 60 -as van ben csak halott! kicsit keveslem a 60 ampert! Vagy??? válaszokat előre is köszi!!
A gyárit nem tudom, nekem 74 Ah Bosch S5 volt amíg meg nem kotlott, (kb 2 év), helyette most Vartát vettem az is 74Ah.
Nekem nem volt egyikkel sem gondom, indul(t) hidegben is simán.
De volt időszak, hogy egy 60Ah Unix saját márkás volt benne, és igazából azzal sem volt bajom, pedig akkor is a sok rövid táv miatt kapott az akku rendesen.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
specnaze
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15791 Dátum:
2018.11.18 vasárnap, 20:10:22 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.11.18 vasárnap, 18:29:12
A gyárit nem tudom, nekem 74 Ah Bosch S5 volt amíg meg nem kotlott, (kb 2 év), helyette most Vartát vettem az is 74Ah.
Nekem nem volt egyikkel sem gondom, indul(t) hidegben is simán.
De volt időszak, hogy egy 60Ah Unix saját márkás volt benne, és igazából azzal sem volt bajom, pedig akkor is a sok rövid táv miatt kapott az akku rendesen.
Köszi az infót!!!
Naplózva
2001 2.0 tddi
Trendwalker2010
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15792 Dátum:
2018.12.04 kedd, 12:06:47 »
Üdv!
Tddinél mekkora az esély az izzítógyertya beleszakadására? Lassan 2 éve van nálam az autó ,de még nem volt cserélve , és szerintem az előző tulaj se cserélt .
Naplózva
2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15793 Dátum:
2018.12.04 kedd, 13:31:10 »
Idézetet írta: Trendwalker2010 - 2018.12.04 kedd, 12:06:47
Üdv!
Tddinél mekkora az esély az izzítógyertya beleszakadására? Lassan 2 éve van nálam az autó ,de még nem volt cserélve , és szerintem az előző tulaj se cserélt .
120e a csereperiódus. utána egyre nő a kockázat...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15794 Dátum:
2018.12.10 hétfő, 11:14:25 »
Tiszteletem.A tddi mondeomban jó 3 éve motort kellett cserélni mert átugrott a vezérlés.Hogy miért azt nem tudom,én úgy vittem el ,hogy jó volt a motor.De mindegy az a lényeg,hogy amióta benne van a másik motor le állításkor kopog a motor,viszont indításkor szépen indul.És szerintem sokat zabál is.A fiam használja nem megy vele gyorsan nincs hajtva brutálmód.Vettem már bele vadi új porlasztókat,már mindent átnéztünk,csak a vezérlést nem.iditáskor van kis korom és egy kis féhéres füst együtt.Az olajat nem eszi a motor.Cseréltünk komplett kuplungot,lendítőkereket vadi újat vetten.Minden motortartó ki lett cseréve.
Nem e lehet az,hogy egy fokkal el van rakva a vezérlés?
Megy mint állat,ha odalépek neki egy kis korom jön a kipufantón.Már kérdeztem szerelőket,hogy miért koppan ha le állítom,és miért eszik ennyit?De csak azt mondták,ha nincs füstölés akkor a vezérlés jól van össze rakva.
Mit gondoltok urak miért csinálja ezt?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15795 Dátum:
2018.12.10 hétfő, 11:41:25 »
Idézetet írta: tuza35 - 2018.12.10 hétfő, 11:14:25
Tiszteletem.A tddi mondeomban jó 3 éve motort kellett cserélni mert átugrott a vezérlés.Hogy miért azt nem tudom,én úgy vittem el ,hogy jó volt a motor.De mindegy az a lényeg,hogy amióta benne van a másik motor le állításkor kopog a motor,viszont indításkor szépen indul.És szerintem sokat zabál is.A fiam használja nem megy vele gyorsan nincs hajtva brutálmód.Vettem már bele vadi új porlasztókat,már mindent átnéztünk,csak a vezérlést nem.iditáskor van kis korom és egy kis féhéres füst együtt.Az olajat nem eszi a motor.Cseréltünk komplett kuplungot,lendítőkereket vadi újat vetten.Minden motortartó ki lett cseréve.
Nem e lehet az,hogy egy fokkal el van rakva a vezérlés?
Megy mint állat,ha odalépek neki egy kis korom jön a kipufantón.Már kérdeztem szerelőket,hogy miért koppan ha le állítom,és miért eszik ennyit?De csak azt mondták,ha nincs füstölés akkor a vezérlés jól van össze rakva.
Mit gondoltok urak miért csinálja ezt?
Mi számít sokat esziknek és milyen használati körülmények között?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15796 Dátum:
2018.12.10 hétfő, 11:50:08 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.12.10 hétfő, 11:41:25
Mi számít sokat esziknek és milyen használati körülmények között?
58L 700KM És nincs hajtva 80-90km/h max 100km/h
Minden nap jár dolgozni vele kb 55km naponta.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15797 Dátum:
2018.12.10 hétfő, 12:52:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2018.12.10 hétfő, 11:50:08
58L 700KM És nincs hajtva 80-90km/h max 100km/h
Minden nap jár dolgozni vele kb 55km naponta.
Annó az én Di-m fogyasztása is inkább a 8-hoz volt közel, mint a 7-hez. Igaz én pályáztam meg BP-i dugóban ácsorogtam.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15798 Dátum:
2019.01.04 péntek, 15:26:08 »
Udv. Mindenkinek!
Adagolo meghalt es ki lett cserelve a kocsiban.
Azota elegge traktor hangja van a kocsinak.
Mikor erolkodik vagy nagyobb fordulat van, akkor "jo".
Mikor hideg a motor vagy kisebb fordulaton megy az ember(araszolgat, felvaltas) na akkor durva a dolog.
Nem ilyen volt elotte.
Valaki tanacsolta a kopogas erzekelot nezzem meg, de ebben nincs.
Mit kellene megnezetni es mi lehet a hiba?
Koszonom a segitseget!
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15799 Dátum:
2019.01.04 péntek, 16:59:16 »
Idézetet írta: adampeter - 2019.01.04 péntek, 15:26:08
Udv. Mindenkinek!
Adagolo meghalt es ki lett cserelve a kocsiban.
Azota elegge traktor hangja van a kocsinak.
Mikor erolkodik vagy nagyobb fordulat van, akkor "jo".
Mikor hideg a motor vagy kisebb fordulaton megy az ember(araszolgat, felvaltas) na akkor durva a dolog.
Nem ilyen volt elotte.
Valaki tanacsolta a kopogas erzekelot nezzem meg, de ebben nincs.
Mit kellene megnezetni es mi lehet a hiba?
Koszonom a segitseget!
lehet, hogy a csúcsokat sem ártana beméretni, hiszen az adagoló tönkremenetele okozhatja azok halálát is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
309
310
311
312
313
314
315
[
316
]
317
318
319
320
321
322
323
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ