Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113419 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15750 Dátum: 2018.08.10 péntek, 13:08:29 »

Sziasztok!

Mitől van az, hogyha a kinti hőmérséklet 15-20 fok akkor pocc-roff indul a kocsi, de 30-35 fokban melegen dadogva indul, nincs fordulat, mintha nem kapna elég üzemanyagot. Akksi, generátor, önindító új.

Mk3, 2001, tddi
ac,adagoló...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15751 Dátum: 2018.08.10 péntek, 19:55:30 »

ac,adagoló...
Ha az lenne akkor nem kellene kánikulának lenni, hogy így induljon. Télen is megállsz 5 perc mulva inditod mész mégsem csinálja gondolom csak a nyári nagy kánikulában.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15752 Dátum: 2018.08.10 péntek, 23:17:17 »

Ha az lenne akkor nem kellene kánikulának lenni, hogy így induljon. Télen is megállsz 5 perc mulva inditod mész mégsem csinálja gondolom csak a nyári nagy kánikulában.

Így van. Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15753 Dátum: 2018.08.11 szombat, 15:15:46 »

Így van. Smiley
Mert a múlt nyáron is ezt csinálta?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15754 Dátum: 2018.08.11 szombat, 20:44:24 »

Pedig az enyém is nyáron gyakrabban indul nehezen, meleg motornál.
De télen is tudja ezt produkálni, csak talán ritkábban.
Illetve nyáron gyakrabban kell a bepimpelt kapcsolóhoz nyúlni, télen alig.
Adagoló kopás a hiba oka, a jelen infók alapján.
De kíváncsian várom az egyéb megoldásokat,bár ahogy látom nem nagyon van, még ötlet szinten sem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15755 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 08:05:30 »

Pedig az enyém is nyáron gyakrabban indul nehezen, meleg motornál.
De télen is tudja ezt produkálni, csak talán ritkábban.
Illetve nyáron gyakrabban kell a bepimpelt kapcsolóhoz nyúlni, télen alig.
Adagoló kopás a hiba oka, a jelen infók alapján.
De kíváncsian várom az egyéb megoldásokat,bár ahogy látom nem nagyon van, még ötlet szinten sem.

HA az adagoló eleme lenne rossz akkor télen a meleg motor sem indulna közel 100 fokon van az egész motor rajta az adagoló kb ugyan az mint nyáron ami változik a környezet hőfoka valami melegebb valamelyik szenzor lehet a ludas ami fals jelet ad. Nekem tavaj volt cserélve adagoló mert lehámlott a mágnesszelepekre menő vezeték és zárlat megettte az elktronikát hozzánem értő szerelő miatt. Azzal az adagolóval nyáron nekem is csúnyán indult inkább a hangja mintha nem találná a megfelelő befecskendezési időt. Ezzel a bontottal a hiba maradt nem hinném hogy két teljesen más futású még a szám is más az adagolón ua. a hibát produkálná pláne hogy csak pár másidperc míg csúnya hangja van.  És ez kb 5 perc állás után csinálja ha kevesebb semmi. Lövésem sincs mi lehet gondoltam már a motor fotdulat szenzorra mert elvileg kell lenni rajta ami összeszinkronizálja az adagoló jeladójával és úgy állítja az előtöltést csak TDCI-nél ilyenkor már el sem indul. itt esetleg az adagoló saját alap baállításaival indít majd ha észheztér a másik rendbe jön beáll normálisra. Gondolom azért segít ilyenkor a megkekkelt höm. szenzor mert az adagoló ilyenkor más előtöltésre állítja magát. Ezek csak elméleti teóriáim semmi szaktudással csak némi műszaki érzékkel!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kishamu
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #15756 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:37:34 »

Sziasztok van egy 2.0 tddi mondim őszeéget a hűtőventilàtor ellenálás vezetékem megjavitotam jó biztik jók és mégsem mennek a ventilátorok valakinek ötlete?Huh?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15757 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 21:19:59 »

HA az adagoló eleme lenne rossz akkor télen a meleg motor sem indulna közel 100 fokon van az egész motor rajta az adagoló kb ugyan az mint nyáron ami változik a környezet hőfoka valami melegebb valamelyik szenzor lehet a ludas ami fals jelet ad. Nekem tavaj volt cserélve adagoló mert lehámlott a mágnesszelepekre menő vezeték és zárlat megettte az elktronikát hozzánem értő szerelő miatt. Azzal az adagolóval nyáron nekem is csúnyán indult inkább a hangja mintha nem találná a megfelelő befecskendezési időt. Ezzel a bontottal a hiba maradt nem hinném hogy két teljesen más futású még a szám is más az adagolón ua. a hibát produkálná pláne hogy csak pár másidperc míg csúnya hangja van.  És ez kb 5 perc állás után csinálja ha kevesebb semmi. Lövésem sincs mi lehet gondoltam már a motor fotdulat szenzorra mert elvileg kell lenni rajta ami összeszinkronizálja az adagoló jeladójával és úgy állítja az előtöltést csak TDCI-nél ilyenkor már el sem indul. itt esetleg az adagoló saját alap baállításaival indít majd ha észheztér a másik rendbe jön beáll normálisra. Gondolom azért segít ilyenkor a megkekkelt höm. szenzor mert az adagoló ilyenkor más előtöltésre állítja magát. Ezek csak elméleti teóriáim semmi szaktudással csak némi műszaki érzékkel!

Számomra az lett volna a meggyőző, ha egy teljesen felújított adagolóval is így indult volna.
Az hogy egy bontott adagolóval ugyanúgy fhosul indul melegen, az pont  nem magyaráz semmit, nekem.
Sajnos egy kihaló félben lévő technikával küzdünk, a TDDI-s kollégák is fogynak, így ebben a témában friss fejlemények nem lesznek. A kapcsolós megoldás kiábrándítóan ekecs, de működik. Én is lassan eladom az autót, ezzel a hibával megy, árat majd eszerint leszek kénytelen lenyomni. Mert hogy nem fogom az autó piaci értékét adagoló felújításra költeni, az valószínű.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15758 Dátum: 2018.08.17 péntek, 08:15:36 »

Számomra az lett volna a meggyőző, ha egy teljesen felújított adagolóval is így indult volna.
Az hogy egy bontott adagolóval ugyanúgy fhosul indul melegen, az pont  nem magyaráz semmit, nekem.
Sajnos egy kihaló félben lévő technikával küzdünk, a TDDI-s kollégák is fogynak, így ebben a témában friss fejlemények nem lesznek. A kapcsolós megoldás kiábrándítóan ekecs, de működik. Én is lassan eladom az autót, ezzel a hibával megy, árat majd eszerint leszek kénytelen lenyomni. Mert hogy nem fogom az autó piaci értékét adagoló felújításra költeni, az valószínű.
Lehet mindkét adagoló használt de azér kevés a valószínüsége hogy ugyan úgy viselkedjen. Pláne mikor betették padon jó volt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15759 Dátum: 2018.08.17 péntek, 21:23:38 »

Lehet mindkét adagoló használt de azér kevés a valószínüsége hogy ugyan úgy viselkedjen. Pláne mikor betették padon jó volt.

Ha padon vizsgálták és jó volt, akkor valóban kevés a valószínűsége.
Azt nem tudom, hogy a padon tudnak-e meleg (100 fok körüli) üzemállapotot produkálni, hogy ez a huncutság kiderüljön, pláne ez egy indítás körüli pillanatnyi állapot, amikor még alig van fordulat, a kopott állapot és a meleg miatt meg kialakul az a helyzet. Majd ír erre vmit, aki ért hozzá.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15760 Dátum: 2018.08.18 szombat, 19:11:06 »

Ha padon vizsgálták és jó volt, akkor valóban kevés a valószínűsége.
Azt nem tudom, hogy a padon tudnak-e meleg (100 fok körüli) üzemállapotot produkálni, hogy ez a huncutság kiderüljön, pláne ez egy indítás körüli pillanatnyi állapot, amikor még alig van fordulat, a kopott állapot és a meleg miatt meg kialakul az a helyzet. Majd ír erre vmit, aki ért hozzá.


Hát igen ez jó tgondolat!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15761 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 17:41:20 »

Sziasztok!

Mennyire lehet hinni a delphi eloadatnak? Mert az 1-es hengeremnél végig 0 az üzemanyag korrekció. 2001,mk3,tddi
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #15762 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 20:36:07 »

Sziasztok!

Mennyire lehet hinni a delphi eloadatnak? Mert az 1-es hengeremnél végig 0 az üzemanyag korrekció. 2001,mk3,tddi


tddi-n ilyet még a gyári gép sem tud, kamu fals adat.
adagolóról tud épp aktuális mennyiséget írni,de szerintem az is kalkulált szám.



Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15763 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:00:23 »

Üdv!

Még mindig segítségre lenne szükségem .

Adott egy 2001es 2.0 tddi 115le .

az autó könnyen indul,  de a menettulajdonsága az gyenge .

Forscan hibát nem ír .

Menet közben gyenge , 2300-2500as fordulatnál érezni megindul de nem  az igazi .   Ha még a klímát is akkor érezhetőbben megtorpan az autó .

Esetleg  gondoltam már a főtengely ékszíjtárcsára is ami  már zörög  illetve a feszítőgörgőkre . 

Ac pumpa cserélve , turbo cserélve  . néha néha hőfok jeladó hibát bedob  .

Esetleg valakinek valami jótanács?

Köszi .

Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15764 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:44:10 »

Üdv!

Még mindig segítségre lenne szükségem .

Adott egy 2001es 2.0 tddi 115le .

az autó könnyen indul,  de a menettulajdonsága az gyenge .

Forscan hibát nem ír .

Menet közben gyenge , 2300-2500as fordulatnál érezni megindul de nem  az igazi .   Ha még a klímát is akkor érezhetőbben megtorpan az autó .

Esetleg  gondoltam már a főtengely ékszíjtárcsára is ami  már zörög  illetve a feszítőgörgőkre . 

Ac pumpa cserélve , turbo cserélve  . néha néha hőfok jeladó hibát bedob  .

Esetleg valakinek valami jótanács?

Köszi .


A turbó cső rendszert ellenőrizd le.Valahol elszökik az erő.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15765 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 16:49:43 »

Sziasztok!

A porlasztoknal a szelepfedelnel van az a gumi betét. Tiszta gázolaj? Vagy Motorolaj körülötte. Ilyenkor azokat kell cserélni? Vagy ?

Köszönöm előre is.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #15766 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 18:05:42 »

Sziasztok!

A porlasztoknal a szelepfedelnel van az a gumi betét. Tiszta gázolaj? Vagy Motorolaj körülötte. Ilyenkor azokat kell cserélni? Vagy ?

Köszönöm előre is.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.msg566244#msg566244
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
recon666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #15767 Dátum: 2018.09.19 szerda, 09:22:01 »

Sziasztok!

TDDI mondeom nemrég ugy 1 hónapja elkezdte random dobni az izzitásjelzőt menet közben de ritkán kb 1-2 másodpercre villog akkor elmegy az erő de utánna mintha semmi nem történt volna megy tovább, egyszer állt le. Hibának P1631-es hibakódot dob, ami főrelé, az cserélve lett de azóta is bedobta többször, ha egyszer bedobja akkor bedobdta még vagy 2-3x útközben. Mi lehet a probléma, vaalki találkozott már ilyennel?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15768 Dátum: 2018.09.19 szerda, 20:53:40 »

Sziasztok!

TDDI mondeom nemrég ugy 1 hónapja elkezdte random dobni az izzitásjelzőt menet közben de ritkán kb 1-2 másodpercre villog akkor elmegy az erő de utánna mintha semmi nem történt volna megy tovább, egyszer állt le. Hibának P1631-es hibakódot dob, ami főrelé, az cserélve lett de azóta is bedobta többször, ha egyszer bedobja akkor bedobdta még vagy 2-3x útközben. Mi lehet a probléma, vaalki találkozott már ilyennel?
Ellenőriztesd le az elekrtonikából a szelepekre menő vezetékek állapotát lehámlik összeér és vége leáll.  Legtöbb hiba ebből fakad csak óvatosan sajnos a legalsó szelepre /előtöltés/ menő elbújik egy takaró lemez mőgé nem látható! A mennyíség szabályzó az jobban hozzáférhető benne van egy szigetelő csőben abban málik szét. He nem ez akkor tovább kell nyomozni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
recon666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #15769 Dátum: 2018.09.21 péntek, 17:43:10 »

Az adagoló elektronikára gondolsz?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15770 Dátum: 2018.09.25 kedd, 17:53:57 »

Kinyomáskor bentmaradó kullungpedál és ezt a tünetet megelőző kinyomócsapágy sírás az lehet kuplung munkahenger hiba vwgy mindenképpen csapágy?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15771 Dátum: 2018.09.25 kedd, 18:11:43 »

Kinyomáskor bentmaradó kullungpedál és ezt a tünetet megelőző kinyomócsapágy sírás az lehet kuplung munkahenger hiba vwgy mindenképpen csapágy?
a munkahenger nem sír.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15772 Dátum: 2018.09.25 kedd, 18:59:08 »

a munkahenger nem sír.... vigyor3
de akkor az nem szokott bajos lenni igaz?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15773 Dátum: 2018.09.25 kedd, 19:24:36 »

de akkor az nem szokott bajos lenni igaz?
nagyon ritkán
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15774 Dátum: 2018.09.25 kedd, 20:00:21 »

nagyon ritkán
okes koszonom! akkor levedzem a valtot
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Cobra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #15775 Dátum: 2018.09.29 szombat, 20:32:04 »

Sziasztok az én 2.0 tddi-m ha hideg elindul 3-4 perc utàn leàll de az ac megy tovàbb gyujtàslevétel után is csak újra teszek gyujtást akkor àll le.Vajon milet a baj.Köszi.
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #15776 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 15:15:50 »

Sziasztok,
D6BA motoron elszállt az adagoló elektronika, ki lett cserélve bontottra, feltanítás megvolt, be is indul, de mocskosul okádja a füstöt, és dadog. Gázpedálra nincs reakció.
Valaki találkozott ilyen hibával?
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15777 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 16:50:17 »

a munkahenger nem sír.... vigyor3
Kuplungcsapágy sír, mert nincsen benne zsír!  eplus2 vigyor3
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #15778 Dátum: 2018.10.05 péntek, 14:10:47 »

Sziasztok,
D6BA motoron elszállt az adagoló elektronika, ki lett cserélve bontottra, feltanítás megvolt, be is indul, de mocskosul okádja a füstöt, és dadog. Gázpedálra nincs reakció.
Valaki találkozott ilyen hibával?
Na ha nem, akkor:
Hagyni kell ketyegni a motort, egy idő után beáll az alapjárat.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
dole
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #15779 Dátum: 2018.10.19 péntek, 09:52:20 »

Sziasztok,


Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.


Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...


Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!


Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...

Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15780 Dátum: 2018.10.19 péntek, 10:54:42 »

Sziasztok,


Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.


Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...


Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!


Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...

Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!



Az adagoló és az autó össze lett programozva?
Ha immo hiba (kulcs), akkor az órában lévő LED kéne jelezze. Ha az izzításjelző villog, az adagoló környéki problémára utalhat. Komolyabb olvasóval (IDS, KTS) kellene megolvasni, az látja az adagoló hibakódjait is.
Helyileg merre vagy? BP-n tudok ajánlani szerelőt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15781 Dátum: 2018.10.19 péntek, 11:06:45 »

Az adagoló és az autó össze lett programozva?
Ha immo hiba (kulcs), akkor az órában lévő LED kéne jelezze. Ha az izzításjelző villog, az adagoló környéki problémára utalhat. Komolyabb olvasóval (IDS, KTS) kellene megolvasni, az látja az adagoló hibakódjait is.
Helyileg merre vagy? BP-n tudok ajánlani szerelőt.
nezze Csongrád
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15782 Dátum: 2018.10.19 péntek, 18:22:05 »

Sziasztok,


Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.

Engem az adagoló főrelé szívatott egyszer, hol megy hol nem megy üzemmóddal. Nem hiszem, hogy ez lenne a bajod, de egy csekkolást megér, ha még nem tettétek meg. Akku alatt, fekete "dobozka".
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15783 Dátum: 2018.10.20 szombat, 08:48:17 »

Sziasztok,


Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.


Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...


Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!


Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...

Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!


Hát mint itt már írták ha immó hiba lenne akkor az óra ledje jelezne nem az izzitásjelző! Attól, hogy a csavart fellazítva spriccel az olaj nem azt jelenti, hogy meg van a befecskendezési nyomás. Mindenképp ki kellene olvasi a hibakódot.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #15784 Dátum: 2018.10.29 hétfő, 16:59:23 »

Sziasztok!

Főtengely jeladó cserének felülről vagy alulról érdemes nekiállni?
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
winebass
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #15785 Dátum: 2018.11.01 csütörtök, 11:06:59 »

Kedves Fórumtársak!

2.0 tddi (D6BA) 115Le változó geo.turbó

Ez eddigi menettulajdonságoktól eltérőt tapasztalok. Eddig 1500-as fordulattól érezhetően kezdett dolgozni a turbó, szépen épület fel a nyomás. Most azt tapasztalom, hogy 2000-es fordulatig, mintha egy szívódízelt vezetnék 2000-es fordulat után, hirtelen leadná a teljes nyomást és megindul mint állat, mintha nem egyenletesen épül fel a turbónyomásom, hanem 2000-től azonnal a max.nyomást adná le. Hová lett 1500 és 2000 fordulat között a teljesítmény?
A vákuumcső nem lyukas, turbócsöveket átnéztem, geometria könnyen mozog. Hova tovább?

Előre is köszönöm a segítséget, tanácsokat!

« Utoljára szerkesztve: 2018.11.01 csütörtök, 11:18:50 írta winebass » Naplózva

MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #15786 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 08:54:32 »

Sziasztok!

Érdeklödnék ha valaki tudja pontosan.
Az Odb-vel kiolvasott porlasztó korrekciós értékek mennyire mérvadóak.Na mert nàlam a hàrom értékből amit mutat kettő azonos majdnem de a harmadik teljesen màs érték.Sőt van amikor minuszos van hogy plusszos.

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.12 hétfő, 09:08:16 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15787 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 09:19:59 »

Sziasztok!

Érdeklödnék ha valaki tudja pontosan.
Az Odb-vel kiolvasott porlasztó korrekciós értékek mennyire mérvadóak.Na mert nàlam a hàrom értékből amit mutat kettő azonos majdnem de a harmadik teljesen màs érték.Sőt van amikor minuszos van hogy plusszos.

Köszi

Di-n sztem semennyire.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15788 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 12:39:30 »

Di-n sztem semennyire.
Szerintem sem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15789 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 10:30:15 »

Sziasztok ! Érdeklődnék hogy 2001  2.0 tddi-be gyárilag mekkora akkumulátor van ! mármint amper/h  stb! mert most nekem egy 60 -as van ben csak halott! kicsit keveslem a 60 ampert! Vagy??? válaszokat előre is köszi!!
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.18 vasárnap, 10:39:58 írta specnaze » Naplózva

2001   2.0 tddi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15790 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 18:29:12 »

Sziasztok ! Érdeklődnék hogy 2001  2.0 tddi-be gyárilag mekkora akkumulátor van ! mármint amper/h  stb! mert most nekem egy 60 -as van ben csak halott! kicsit keveslem a 60 ampert! Vagy??? válaszokat előre is köszi!!

A gyárit nem tudom, nekem 74 Ah Bosch S5 volt amíg meg nem kotlott, (kb 2 év), helyette most Vartát vettem az is 74Ah.
Nekem nem volt egyikkel sem gondom, indul(t) hidegben is simán.
De volt időszak, hogy egy 60Ah Unix saját márkás volt benne, és igazából azzal sem volt bajom, pedig akkor is a sok rövid táv miatt kapott az akku rendesen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



« Új hozzászólás #15791 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 20:10:22 »

A gyárit nem tudom, nekem 74 Ah Bosch S5 volt amíg meg nem kotlott, (kb 2 év), helyette most Vartát vettem az is 74Ah.
Nekem nem volt egyikkel sem gondom, indul(t) hidegben is simán.
De volt időszak, hogy egy 60Ah Unix saját márkás volt benne, és igazából azzal sem volt bajom, pedig akkor is a sok rövid táv miatt kapott az akku rendesen.


Köszi az infót!!!
Naplózva

2001   2.0 tddi
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #15792 Dátum: 2018.12.04 kedd, 12:06:47 »

Üdv!
Tddinél mekkora az esély az izzítógyertya beleszakadására?  Lassan 2 éve van nálam az autó ,de még nem volt cserélve , és szerintem az előző tulaj se cserélt .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15793 Dátum: 2018.12.04 kedd, 13:31:10 »

Üdv!
Tddinél mekkora az esély az izzítógyertya beleszakadására?  Lassan 2 éve van nálam az autó ,de még nem volt cserélve , és szerintem az előző tulaj se cserélt .

120e a csereperiódus. utána egyre nő a kockázat...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15794 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 11:14:25 »

Tiszteletem.A tddi mondeomban jó 3 éve motort kellett cserélni mert átugrott a vezérlés.Hogy miért azt nem tudom,én úgy vittem el ,hogy jó volt a motor.De mindegy az a lényeg,hogy amióta benne van a másik motor le állításkor kopog a motor,viszont indításkor szépen indul.És szerintem sokat zabál is.A fiam használja nem megy vele gyorsan nincs hajtva brutálmód.Vettem már bele vadi új porlasztókat,már mindent átnéztünk,csak a vezérlést nem.iditáskor van kis korom és egy kis féhéres füst együtt.Az olajat nem eszi a motor.Cseréltünk komplett kuplungot,lendítőkereket  vadi újat vetten.Minden motortartó ki lett cseréve.
Nem e lehet az,hogy egy fokkal  el van rakva a vezérlés?
Megy mint állat,ha odalépek neki egy kis korom jön a kipufantón.Már kérdeztem szerelőket,hogy miért koppan ha le állítom,és miért eszik ennyit?De csak azt mondták,ha nincs füstölés akkor a vezérlés jól van össze rakva.
Mit gondoltok urak miért csinálja ezt?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15795 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 11:41:25 »

Tiszteletem.A tddi mondeomban jó 3 éve motort kellett cserélni mert átugrott a vezérlés.Hogy miért azt nem tudom,én úgy vittem el ,hogy jó volt a motor.De mindegy az a lényeg,hogy amióta benne van a másik motor le állításkor kopog a motor,viszont indításkor szépen indul.És szerintem sokat zabál is.A fiam használja nem megy vele gyorsan nincs hajtva brutálmód.Vettem már bele vadi új porlasztókat,már mindent átnéztünk,csak a vezérlést nem.iditáskor van kis korom és egy kis féhéres füst együtt.Az olajat nem eszi a motor.Cseréltünk komplett kuplungot,lendítőkereket  vadi újat vetten.Minden motortartó ki lett cseréve.
Nem e lehet az,hogy egy fokkal  el van rakva a vezérlés?
Megy mint állat,ha odalépek neki egy kis korom jön a kipufantón.Már kérdeztem szerelőket,hogy miért koppan ha le állítom,és miért eszik ennyit?De csak azt mondták,ha nincs füstölés akkor a vezérlés jól van össze rakva.
Mit gondoltok urak miért csinálja ezt?


Mi számít sokat esziknek és milyen használati körülmények között?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15796 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 11:50:08 »

Mi számít sokat esziknek és milyen használati körülmények között?


58L 700KM  És nincs hajtva 80-90km/h max 100km/h
Minden nap jár dolgozni vele kb 55km naponta.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #15797 Dátum: 2018.12.10 hétfő, 12:52:00 »

58L 700KM  És nincs hajtva 80-90km/h max 100km/h
Minden nap jár dolgozni vele kb 55km naponta.

Annó az én Di-m fogyasztása is inkább a 8-hoz volt közel, mint a 7-hez. Igaz én pályáztam meg BP-i dugóban ácsorogtam.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #15798 Dátum: 2019.01.04 péntek, 15:26:08 »

Udv. Mindenkinek!

Adagolo meghalt es ki lett cserelve a kocsiban.
Azota elegge traktor hangja van a kocsinak.
Mikor erolkodik vagy nagyobb fordulat van, akkor "jo".
Mikor hideg a motor vagy kisebb fordulaton megy az ember(araszolgat, felvaltas) na akkor durva a dolog.
Nem ilyen volt elotte.
Valaki tanacsolta a kopogas erzekelot nezzem meg, de ebben nincs.
Mit kellene megnezetni es mi lehet a hiba?
Koszonom a segitseget!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15799 Dátum: 2019.01.04 péntek, 16:59:16 »

Udv. Mindenkinek!

Adagolo meghalt es ki lett cserelve a kocsiban.
Azota elegge traktor hangja van a kocsinak.
Mikor erolkodik vagy nagyobb fordulat van, akkor "jo".
Mikor hideg a motor vagy kisebb fordulaton megy az ember(araszolgat, felvaltas) na akkor durva a dolog.
Nem ilyen volt elotte.
Valaki tanacsolta a kopogas erzekelot nezzem meg, de ebben nincs.
Mit kellene megnezetni es mi lehet a hiba?
Koszonom a segitseget!
lehet, hogy a csúcsokat sem ártana beméretni, hiszen az adagoló tönkremenetele okozhatja azok halálát is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 309 310 311 312 313 314 315 [316] 317 318 319 320 321 322 323 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.