Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 11:11:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
310
311
312
313
314
315
316
[
317
]
318
319
320
321
322
323
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113205 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15800 Dátum:
2019.01.04 péntek, 18:40:18 »
Idézetet írta: adampeter - 2019.01.04 péntek, 15:26:08
Udv. Mindenkinek!
Adagolo meghalt es ki lett cserelve a kocsiban.
Azota elegge traktor hangja van a kocsinak.
Mikor erolkodik vagy nagyobb fordulat van, akkor "jo".
Mikor hideg a motor vagy kisebb fordulaton megy az ember(araszolgat, felvaltas) na akkor durva a dolog.
Nem ilyen volt elotte.
Valaki tanacsolta a kopogas erzekelot nezzem meg, de ebben nincs.
Mit kellene megnezetni es mi lehet a hiba?
Koszonom a segitseget!
Bontottra cseréltétek, vagy felújítottra?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15801 Dátum:
2019.01.04 péntek, 21:44:58 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.04 péntek, 16:59:16
lehet, hogy a csúcsokat sem ártana beméretni, hiszen az adagoló tönkremenetele okozhatja azok halálát is.
Ha mondjuk vennek bemeretett porlasztokat mennyire macera kicserelni?
Ugy gondolom kitekerni a helyerol.
Egy ilyen bemeretes mennyibe szokott fajni es ki vegzi ezt a melot? Adagoloshoz kell vinni?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15802 Dátum:
2019.01.04 péntek, 21:47:09 »
Idézetet írta: adampeter - 2019.01.04 péntek, 21:44:58
Ha mondjuk vennek bemeretett porlasztokat mennyire macera kicserelni?
Ugy gondolom kitekerni a helyerol.
Egy ilyen bemeretes mennyibe szokott fajni es ki vegzi ezt a melot? Adagoloshoz kell vinni?
http://www.mpdiesel.hu/
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15803 Dátum:
2019.01.04 péntek, 21:49:00 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.01.04 péntek, 18:40:18
Bontottra cseréltétek, vagy felújítottra?
Elvileg felujitott, igy volt szerelessel 125 ezer.
Igazandibol nem latok bele.
Nem indult a kocsi, azt mondta a srac nezett hibakodot elotte es utana, most nincs hibakod.
Most indul es megy is rendesen, csak ez a traktor hang ne lenne.
Valaki azt mondta, hogy valami elotoltest kellene allitani.
Volt, hogy neki csereltek adagolot es kesobb a "rossz" vezetekek okoztak bajt.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15804 Dátum:
2019.01.04 péntek, 21:53:28 »
Ezt a kabelt sem tudom merre megy.
Az adagolo kabejaval van egyben, igy tuti lenne funkcioja
«
Utoljára szerkesztve: 2019.01.04 péntek, 22:02:23 írta Zsolteey
»
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15805 Dátum:
2019.01.04 péntek, 21:56:23 »
Idézetet írta: adampeter - 2019.01.04 péntek, 21:49:00
Elvileg felujitott, igy volt szerelessel 125 ezer.
Igazandibol nem latok bele.
Nem indult a kocsi, azt mondta a srac nezett hibakodot elotte es utana, most nincs hibakod.
Most indul es megy is rendesen, csak ez a traktor hang ne lenne.
Valaki azt mondta, hogy valami elotoltest kellene allitani.
Volt, hogy neki csereltek adagolot es kesobb a "rossz" vezetekek okoztak bajt.
egy ilyen adagoló felújítás önmagában 200-250-től indul+szerelés+posta stb
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15806 Dátum:
2019.01.04 péntek, 22:00:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.01.04 péntek, 21:56:23
egy ilyen adagoló felújítás önmagában 200-250-től indul+szerelés+posta stb
Aham, ertem....
Akkor ez a traktor hang lehet az adagolotol is ezekszerint.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15807 Dátum:
2019.01.04 péntek, 22:11:56 »
Idézetet írta: adampeter - 2019.01.04 péntek, 21:53:28
Ezt a kabelt sem tudom merre megy.
Az adagolo kabejaval van egyben, igy tuti lenne funkcioja
ez a felújítottól messze van, ezen az elektronika volt taknyolva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15808 Dátum:
2019.01.04 péntek, 23:48:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.01.04 péntek, 22:11:56
ez a felújítottól messze van, ezen az elektronika volt taknyolva
Ez mit jelent pontosan?
Azert remelem nem par szaz kilometer utan doglik be ujra.
Egyik ismerosom mondta, hogy tud egy helyet ahol kb. 80-ert ujitanak fel adagolot.
Akkor gondolom ott is valami "okossag" van.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15809 Dátum:
2019.01.05 szombat, 00:09:54 »
Idézetet írta: adampeter - 2019.01.04 péntek, 23:48:26
Ez mit jelent pontosan?
Azert remelem nem par szaz kilometer utan doglik be ujra.
Egyik ismerosom mondta, hogy tud egy helyet ahol kb. 80-ert ujitanak fel adagolot.
Akkor gondolom ott is valami "okossag" van.
80 egy jó bontott
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15810 Dátum:
2019.01.07 hétfő, 22:04:21 »
Sziasztok!
A porlasztonal levő resolajcso gyorscsatijat hogy oldom ki?
Nem szeretnek barbár lenni.
Előre is köszi.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15811 Dátum:
2019.02.05 kedd, 17:03:51 »
Szép napot kívánok az uraknak. Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001- es 115 le. Kombim egyszercsak leállt. Uáta már el sem indult. Ac pumpára gyanakodva szereztünk egy 1.5 bar nyomásút, és azt rákötöttük a nyomó oldal csövére.ezzel megadva a nyomást az adagolónak. Az autó sajna most sem indul. Injektornál meglazítva jön a go. De sajnos a résolaj csövön is. A kérdésem az lenne,hogy az adagoló lehet a hunyó? Nem tugja a megfelelő nyomást előállítani? Csak azért kérdem, mert nem szeretnék fölöslegesen kiadni 300000 ft.Adagoló reléje jó,gyujtás ráadásakor kis kattanás is hallani az adagoló tól. Köszönöm szépen a segítségetek et.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15812 Dátum:
2019.02.05 kedd, 19:11:03 »
Idézetet írta: probaneger - 2019.02.05 kedd, 17:03:51
Szép napot kívánok az uraknak. Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001- es 115 le. Kombim egyszercsak leállt. Uáta már el sem indult. Ac pumpára gyanakodva szereztünk egy 1.5 bar nyomásút, és azt rákötöttük a nyomó oldal csövére.ezzel megadva a nyomást az adagolónak. Az autó sajna most sem indul. Injektornál meglazítva jön a go. De sajnos a résolaj csövön is. A kérdésem az lenne,hogy az adagoló lehet a hunyó? Nem tugja a megfelelő nyomást előállítani? Csak azért kérdem, mert nem szeretnék fölöslegesen kiadni 300000 ft.Adagoló reléje jó,gyujtás ráadásakor kis kattanás is hallani az adagoló tól. Köszönöm szépen a segítségetek et.
Nekem amikor az adagoló volt a hunyó, akkor villogott az izzításjelző.
Próbálj meg eljutni valahogy márkaszervizbe vagy komolyabb független szervizbe, ahol van normális diag és tudják olvasni az adagolót. Hátha segít megtalálni a problémát.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15813 Dátum:
2019.02.05 kedd, 19:42:34 »
Idézetet írta: probaneger - 2019.02.05 kedd, 17:03:51
Szép napot kívánok az uraknak. Segítséget szeretnék kérni tőletek. 2001- es 115 le. Kombim egyszercsak leállt. Uáta már el sem indult. Ac pumpára gyanakodva szereztünk egy 1.5 bar nyomásút, és azt rákötöttük a nyomó oldal csövére.ezzel megadva a nyomást az adagolónak. Az autó sajna most sem indul. Injektornál meglazítva jön a go. De sajnos a résolaj csövön is. A kérdésem az lenne,hogy az adagoló lehet a hunyó? Nem tugja a megfelelő nyomást előállítani? Csak azért kérdem, mert nem szeretnék fölöslegesen kiadni 300000 ft.Adagoló reléje jó,gyujtás ráadásakor kis kattanás is hallani az adagoló tól. Köszönöm szépen a segítségetek et.
Igen Ki kellene olvasni a hibakódot az többet segít nem minden esetben villogtatja a sárga lámpát azért is kellene olvasni. Nekem szinte ue a hibával állt le november végén. Leállt az ac kicseréltem de nem indult kiolvasva hibakód id volt ami nem törölhető! Szervízbe pihen azóta (sok az autó) annyit megnéztek, hogy az adagoló közvetlen nem ad hibakódot de az obd-n keresztül meg igen. Várom a megoldást!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15814 Dátum:
2019.02.05 kedd, 20:01:17 »
Köszönöm szépen a segítségetek. Még egy kérdésem lenne. A lámpakapcsoló mellett, a kormányoszlop felé van egy kis piros lámpa, ami elvileg kicsit benyomható, minthha valami nyomógombos kapcsoló lenne. Nem tudom hogy gyári-e,vagy utólag lett beépítve. Nem tudtok valamit róla. Csak azért kérdem, nehogy valami utólagos immobi. legyen.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15815 Dátum:
2019.02.05 kedd, 20:16:13 »
Idézetet írta: probaneger - 2019.02.05 kedd, 20:01:17
Köszönöm szépen a segítségetek. Még egy kérdésem lenne. A lámpakapcsoló mellett, a kormányoszlop felé van egy kis piros lámpa, ami elvileg kicsit benyomható, minthha valami nyomógombos kapcsoló lenne. Nem tudom hogy gyári-e,vagy utólag lett beépítve. Nem tudtok valamit róla. Csak azért kérdem, nehogy valami utólagos immobi. legyen.
Gyárilag nincs ott piros lámpa/gomb. Utólagos riasztó? Vagy vonóhorog visszajelző (bár annak zöldet szoktak inkább tenni). Dobj fel egy fényképet, hogy lássuk, hogy te mit lász
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15816 Dátum:
2019.02.06 szerda, 19:49:31 »
[/s]
Köszi, de ma el lett víve adagolóshoz, és elfelejtettem lefényképezni. Majd ha elkészül csinálok róla képet.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15817 Dátum:
2019.02.11 hétfő, 19:24:37 »
Sziasztok!
Ma reggel cserben hagyott az autóm
Hibakódjai:P1664, 1564,1631 Tudja valaki ezek milyen hibát mutatnak? Azon kívül, hogy nem indul.
Köszönöm a segítséget!
Gyula
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15818 Dátum:
2019.02.11 hétfő, 20:54:57 »
Idézetet írta: Gyula - 2019.02.11 hétfő, 19:24:37
Sziasztok!
Ma reggel cserben hagyott az autóm
Hibakódjai:P1664, 1564,1631 Tudja valaki ezek milyen hibát mutatnak? Azon kívül, hogy nem indul.
Köszönöm a segítséget!
Gyula
adagoló kuka
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15819 Dátum:
2019.02.12 kedd, 09:19:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.02.11 hétfő, 20:54:57
adagoló kuka
Köszönöm szépen a választ. Esetleg van arra ötlet, hogy mitől nem működik az üzemanyag szivattyú?
Gyújtásra, indításra nem csinál semmit, viszont ha külsőleg adok áramot neki akkor működik. Esetleg az adagoló is tiltaná?
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15820 Dátum:
2019.02.12 kedd, 18:36:46 »
Idézetet írta: Gyula - 2019.02.12 kedd, 09:19:31
Köszönöm szépen a választ. Esetleg van arra ötlet, hogy mitől nem működik az üzemanyag szivattyú?
Gyújtásra, indításra nem csinál semmit, viszont ha külsőleg adok áramot neki akkor működik. Esetleg az adagoló is tiltaná?
az lényegtelen, hogy megy vagy nem, ezekkel a hibakódokkal tilt az adagoló, ez már nem fog beindulni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15821 Dátum:
2019.02.12 kedd, 19:32:06 »
Idézetet írta: Gyula - 2019.02.12 kedd, 09:19:31
Köszönöm szépen a választ. Esetleg van arra ötlet, hogy mitől nem működik az üzemanyag szivattyú?
Gyújtásra, indításra nem csinál semmit, viszont ha külsőleg adok áramot neki akkor működik. Esetleg az adagoló is tiltaná?
Szia!
Az AC pumpa a F27 biztosítékon keresztül, az F341 relén át, az inercia relé közbeiktatásával kap áramot.
http://knigaproavto.ru/shemy/en/ford/mondeo/477-2000-2007-ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram.html
A linkelt oldalon megtalálod az F27, F341 helyét, az inercia relé meg a vezető oldalon, a bal boka magasságában van, ütközéskor lép életbe és tiltja az üa. ellátást.
Az F341 relét a PCM vezérli, az F42 biztosíték segedelmével, a PCM meg összeköttetésben áll az adagoló elektronikával.
Szóval simán lehet, hogy az adagoló tiltja az AC-t, ahogy azt HZsolt92 is írta.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15822 Dátum:
2019.02.13 szerda, 08:48:59 »
Idézetet írta: Gyula - 2019.02.11 hétfő, 19:24:37
Sziasztok!
Ma reggel cserben hagyott az autóm
Hibakódjai:P1664, 1564,1631 Tudja valaki ezek milyen hibát mutatnak? Azon kívül, hogy nem indul.
Köszönöm a segítséget!
Gyula
Adagoló elektronika halt meg lehet még javítható! Mennyiség szabályzó és az előtöltés szabályzó szelephez menő vezeték le szokta dobni a szigetelést a vezeték összeér tönkre teszi az elektronika nagyáramú részét ezt itt-ott tudják javítani. De a lényeg a vezetékeket is ki kell cserélni az adagoló szelepein mert újra tönkreteszi mint nekem is.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15823 Dátum:
2019.02.13 szerda, 11:15:57 »
Sziasztok.
Fellmerült egy érdekes probléma a fűtés kapcsát. Nem melegszik a víz fel 60km után is kézzel fogható volt a vízcső. Thermosztát és jeladó cserélve lett. Valakinek volt e hasonló problémája és tudna rá egy jó tippet. 2.0 tddi motor 2001.03 gyártás 90Le
Naplózva
2.0tdci Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15824 Dátum:
2019.02.13 szerda, 11:25:22 »
Idézetet írta: Zsolt - 2019.02.13 szerda, 11:15:57
Sziasztok.
Fellmerült egy érdekes probléma a fűtés kapcsát. Nem melegszik a víz fel 60km után is kézzel fogható volt a vízcső. Thermosztát és jeladó cserélve lett. Valakinek volt e hasonló problémája és tudna rá egy jó tippet. 2.0 tddi motor 2001.03 gyártás 90Le
Mind a 2 db termosztátot kicserélted?
Dízel Mk3 mondeó 2db termosztáttal rendelkezik, egy főkörivel és egy olajkörivel.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15825 Dátum:
2019.02.13 szerda, 12:32:16 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.02.13 szerda, 11:25:22
Mind a 2 db termosztátot kicserélted?
Dízel Mk3 mondeó 2db termosztáttal rendelkezik, egy főkörivel és egy olajkörivel.
Olajköri még nincs cserélve
Naplózva
2.0tdci Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15826 Dátum:
2019.02.13 szerda, 17:06:25 »
Idézetet írta: Zsolt - 2019.02.13 szerda, 12:32:16
Olajköri még nincs cserélve
Egy kis segítség:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5064.0
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsolt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15827 Dátum:
2019.02.13 szerda, 18:06:30 »
Idézetet írta: Vagyokabajnok - 2019.02.13 szerda, 17:06:25
Egy kis segítség:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5064.0
Köszönöm a segítséget. Remélem megoldódik a probléma
Naplózva
2.0tdci Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15828 Dátum:
2019.02.13 szerda, 18:28:48 »
Idézetet írta: Zsolt - 2019.02.13 szerda, 18:06:30
Köszönöm a segítséget. Remélem megoldódik a probléma
Ha kicseréled azt is,akkor nagy az esély rá.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Gyula
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15829 Dátum:
2019.02.13 szerda, 19:40:41 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2019.02.13 szerda, 08:48:59
Adagoló elektronika halt meg lehet még javítható! Mennyiség szabályzó és az előtöltés szabályzó szelephez menő vezeték le szokta dobni a szigetelést a vezeték összeér tönkre teszi az elektronika nagyáramú részét ezt itt-ott tudják javítani. De a lényeg a vezetékeket is ki kell cserélni az adagoló szelepein mert újra tönkreteszi mint nekem is.
Köszönöm szépen a segítségeteket, már szervízben van az autó.
Naplózva
Ford Mondeo MK3, TDDI motor, 2001-es évjárat
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15830 Dátum:
2019.02.22 péntek, 09:24:52 »
Sziasztok!
Mk3 2.0 Tddi 115le
A következő problémával állok szemben.
Az autó egyik napról a másikra nem indul. Gyújtást ráadom és a kulcs elfordítására nem történik semmi. Önindító nem teker, a km számláló és a fedkomp átvált vonalkákra. Aksi jó, önindító jó. OBD-val, forscannal nem tudok csatlkozni, nem érzékeli, hogy rá lenne adva a gyújtás. Jelenleg ford márkaszervízben van az autó, de értetlenül vakargatják a fejüket az autó felett.
Esetleg van valakinek valamilyen ötlete?
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15831 Dátum:
2019.02.22 péntek, 09:52:19 »
Idézetet írta: winebass - 2019.02.22 péntek, 09:24:52
Sziasztok!
Mk3 2.0 Tddi 115le
A következő problémával állok szemben.
Az autó egyik napról a másikra nem indul. Gyújtást ráadom és a kulcs elfordítására nem történik semmi. Önindító nem teker, a km számláló és a fedkomp átvált vonalkákra. Aksi jó, önindító jó. OBD-val, forscannal nem tudok csatlkozni, nem érzékeli, hogy rá lenne adva a gyújtás. Jelenleg ford márkaszervízben van az autó, de értetlenül vakargatják a fejüket az autó felett.
Esetleg van valakinek valamilyen ötlete?
akkusarukat és a testkábeleket érdemes ellenőrizni,tisztítani.De már jó kezekben van,nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gnorbi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 84
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15832 Dátum:
2019.02.22 péntek, 11:35:27 »
Sziasztok!
P0235-ös hibakódra van valakinek valami ötlete?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15833 Dátum:
2019.02.22 péntek, 11:49:53 »
Idézetet írta: gnorbi - 2019.02.22 péntek, 11:35:27
Sziasztok!
P0235-ös hibakódra van valakinek valami ötlete?
MAP, csatlakozó, és vezetékelésének a hibája.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
winebass
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15834 Dátum:
2019.02.22 péntek, 15:50:58 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.22 péntek, 09:52:19
akkusarukat és a testkábeleket érdemes ellenőrizni,tisztítani.De már jó kezekben van,nem?
Most kaptam a telefont, hogy csak jutottak valamire. A műszerfal alatti fő kábelköteg szigetelése szét van érve. Kábelszakadás, összetestelés... szerencsére nem okozott az elektromos rendszerben galibát. Nem cseréltek kábelköteget, csak a hibás részeket összekötözgették, most az autó működik.
A további kérdésem az lenne, hogy merre felé keresgéljem ezt a kábelköteget? Bontókban próbálkozzak?
Naplózva
MK3 2.0 TDDi 115 Le Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15835 Dátum:
2019.02.22 péntek, 15:53:57 »
Idézetet írta: winebass - 2019.02.22 péntek, 15:50:58
Most kaptam a telefont, hogy csak jutottak valamire. A műszerfal alatti fő kábelköteg szigetelése szét van érve. Kábelszakadás, összetestelés... szerencsére nem okozott az elektromos rendszerben galibát. Nem cseréltek kábelköteget, csak a hibás részeket összekötözgették, most az autó működik.
A további kérdésem az lenne, hogy merre felé keresgéljem ezt a kábelköteget? Bontókban próbálkozzak?
igen. de az utolsó csavarig szétkell a cseréjéhez szedni az autót...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15836 Dátum:
2019.02.22 péntek, 17:40:17 »
Idézetet írta: winebass - 2019.02.22 péntek, 15:50:58
Most kaptam a telefont, hogy csak jutottak valamire. A műszerfal alatti fő kábelköteg szigetelése szét van érve. Kábelszakadás, összetestelés... szerencsére nem okozott az elektromos rendszerben galibát. Nem cseréltek kábelköteget, csak a hibás részeket összekötözgették, most az autó működik.
A további kérdésem az lenne, hogy merre felé keresgéljem ezt a kábelköteget? Bontókban próbálkozzak?
azért valamit mutassanak róla fotót, vagy valamit, mert iyen egyáltalán nem jellemző mk3 mondeora
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15837 Dátum:
2019.03.22 péntek, 20:18:56 »
Szép estét kívánok az Uraknak! Kérdésem az lenne, hogy az adagolót ki lehet-e venni úgy, hogy a szivótorkot,.és a nyomócsövek mögötti vízcsövet nem veszik le.Csak azért kérdem, mert most volt adagoló javításon az autóm. 300.000 pénzbe került. Félek,hogy lenyultak egy kicsit. (Az autó nem indult, azért lett hozzá nyúlva). Lehet, hogy csak az elektronikát cserélték ki, és az adagolót szét sem szedték? Köszönöm a válaszotokat.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15838 Dátum:
2019.03.22 péntek, 20:27:47 »
Idézetet írta: probaneger - 2019.03.22 péntek, 20:18:56
Szép estét kívánok az Uraknak! Kérdésem az lenne, hogy az adagolót ki lehet-e venni úgy, hogy a szivótorkot,.és a nyomócsövek mögötti vízcsövet nem veszik le.Csak azért kérdem, mert most volt adagoló javításon az autóm. 300.000 pénzbe került. Félek,hogy lenyultak egy kicsit. (Az autó nem indult, azért lett hozzá nyúlva). Lehet, hogy csak az elektronikát cserélték ki, és az adagolót szét sem szedték? Köszönöm a válaszotokat.
Ugyan én még ilyet nem csináltam/tattam, de szerintem még az elektronikát is nehéz leszedni úgy hogy a szívósor a helyén van.
Szerintem egy adagoló felújításnál az az alap, hogy kívülről is lepucolják, az meg azért látszik.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
probaneger
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15839 Dátum:
2019.03.22 péntek, 20:37:42 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.03.22 péntek, 20:27:47
Ugyan én még ilyet nem csináltam/tattam, de szerintem még az elektronikát is nehéz leszedni úgy hogy a szívósor a helyén van.
Szerintem egy adagoló felújításnál az az alap, hogy kívülről is lepucolják, az meg azért látszik.
Az adagoló az szép tiszta. Azzal nincs is gond. De a vizcsőnél a bilincsen nem látok nyomokat,hogy le lett volna szedve. Meg a szívócső csavarjai is olajosak.
Naplózva
2001.12. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15840 Dátum:
2019.03.22 péntek, 20:41:36 »
Idézetet írta: probaneger - 2019.03.22 péntek, 20:37:42
Az adagoló az szép tiszta. Azzal nincs is gond. De a vizcsőnél a bilincsen nem látok nyomokat,hogy le lett volna szedve. Meg a szívócső csavarjai is olajosak.
Passz. Én pucoltam le kívülről az adagolót, mert a szívósor tömítésénél kijövő olaj teleköpködte, ehhez a művelethez is le kellett venni a szívósort.
Valami papírt adtak a felújításról? Kik csinálták?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
dole
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15841 Dátum:
2019.03.27 szerda, 11:12:17 »
Idézetet írta: dole - 2018.10.19 péntek, 09:52:20
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem és gyorsan az elején kérném az okoskódó, hozzá nem értő személyeket, hogy csak görgessenek tovább ha csak a hülyeség és a majomkodás törne ki belőlük.
Adott egy mk3 2.0 DI Duratorq motor, teljes motorgenerálon esett át (értsd: a tömbön és a hengerfejen kívül minden ki lett cserélve minőségi alkatrészre. 950.000Ft-ért tételesen fel is van sorolva a garancia levélen az utolsó csavarig)
Az adagoló Bosch szervízben felújítva (a ház maradt, ezen kívül mindent ki cseréltek 240.000Ft-ért, padozva is volt és rá nem sokra Benedeczkiéknél is amikor a szervíz arra gondolt, hogy az adagolót nem megfelelően újították fel. ezen kívül még 2 adagolósnál volt padozáson és az értékek tökéletesek az elmondásuk szerint). Ezek mind szervízben lettek elvégezve. A probléma ott kezdődött hogy az auto ment kb 500km-ert és egyszer nem akart elindulni, utána nagy nehezen rá lehetett bírni és küllőre indult. Majd rá egy napra már az istenért sem akart... ezután vissza a szerelőhöz, az tétlenül állt előtte...a Bosch szervíz is el lett hívva, ők állították, hogy az adagoló tökéletes, a szerelő meg hogy az Ő munkája is.. itt is vártunk kb 2hetet mikor szólt a szerelő hogy immo baj lesz.. el vitte egy immoshoz aki cserélt csippet, meg tudja a tököm hogy miket, természetesen erről is kaptunk számlát ami 30.000Ft volt... Az autó ismét jó volt 2-300kmig, utána kezdődött az hogy megint nem indult el.. az immos azt mondta hogy probáljuk meg azt hogy kb 4-5percig nagy gyujtáson hagyva az auton indítsuk el, ez működött is "ideig-óráig". Jelenleg ott tart az ügy (kb 4-5hónapja szenvedünk ezzel a komplett történettel), hogy az autó nem indul sehogy!!! a szerelő azt mondja, hogy a Bosch hibázott, a Bosch azt mondja, hogy a szerelő. Elvittük a Ford Hoványhoz akik 1 hét után közölték: Nem tudjuk mi a baja, de egy motor csere megoldja a problémát... HÁT az @nyádat...(már bocsánat...) Valaki esetleg tudna-e valami segítséget? mert lehet hogy egy tök egyszerű dolog miatt áll fent a probléma.. mint írtam az autóba szinte minden újra lett cserélve és működött is pár száz km-ig... Jelenleg nagy gyujtás után ha indítani akarod akkor teker folyamat az önindító, az izzítás lámpa villog és nem indul az autó... a gép azt írja hogy immo hiba. az immos cserélt már 3 csippet is benne és úgy tanította, de semmi..Ki próbáltam ha a befecskendező csőnél a hollandert fel lazítom, akkor indítózásnál az üzemanyagot spricceli.. szóval az anyagszállítás "józan paraszt ésszel rendben találom"... Na és tovább? valaki valamit? a környkéken már sok ember rá nézett (Csongrád) és erre felé már legenda.. már kihívásként állnak neki.. de senki nem tudja megcsinálni...Így jutottam el idáig hogy itt megkérdezem...
Az értelmes és építőjellegű válaszokat nagyon szépen köszönöm! Természetesen a segítséget aki elindítja és működésre bírja ezt az autót nem marad jutalom nélkül! a munka díja stb ami kell ki lesz fizetve!
Az olyanokra meg nem vagyok kíváncsi hogy hülye vagy hogy egy 700.000Ft-os autóra ennyit költesz stb...
Mellesleg nem a sajátom, hanem a családban van.
Még egyszer köszönöm aki tud segíteni!
Sziasztok, ismét...
na eljutottunk odáig hogy volt azóta 3 szerelőnél és -200.000Ft-al ott vagyunk hogy nem indul az autó...(a változatosság kedvéért még mindíg...) kicsit bosszantó ennyi pénz+idő+és SZAKI után, hogy még mindíg nem megy... ki is lett olvasva, jelenleg ezeket dobálja fel "ki törölhetetlen" hibakódnak
https://kepkuldes.com/image/6cjV6L
https://kepkuldes.com/image/6cjFYY
az első linknél rá jöttük hogy a sok próbálgatástól gyenge volt már az akku feszültség (azért több a hiba kód mint a másodiknál), de a második képen láthatóak a valósak mert teljesen feltöltött akkunál csak ezeket dobálja, ma cseréljük ki az akksi alatti relét, bár nem sok reményt fűzünk már hozzá.. de ez már filléres dolog ennyi rá locsolás után... még mindíg várom a segítőkész vagy ötletelő Kedves márkatársakat - fórumozókat.
Annyit pontosítanék hogy az autóval amikor álltak ki a garázsból egyszer csak le állt magától.. na azóta nem indul..
a hétvégén játszadoztunk vele, hogy a testkábeleket meglazítottuk át néztük kap-e megfelelő testet, utána már csak azért is rá próbáltunk és kb a 3.-4. indítózásnál volt egy kis remény sugár, olyan volt mintha indult volna, de még sem.. pedig kb egy hajszál kellett volna már ahoz hogy pöfögjön magától... de valamiért még sem akarta a jót eközben kivételesen az izzítólámpa nem is villogott. Előtte és utána már a nagy gyujtást rá adva villog az izzitólámpa
Köszönöm mégegyszer előre os
«
Utoljára szerkesztve: 2019.03.27 szerda, 11:14:31 írta dole
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15842 Dátum:
2019.03.27 szerda, 11:38:07 »
Idézetet írta: dole - 2019.03.27 szerda, 11:12:17
Sziasztok, ismét...
na eljutottunk odáig hogy volt azóta 3 szerelőnél és -200.000Ft-al ott vagyunk hogy nem indul az autó...(a változatosság kedvéért még mindíg...) kicsit bosszantó ennyi pénz+idő+és SZAKI után, hogy még mindíg nem megy... ki is lett olvasva, jelenleg ezeket dobálja fel "ki törölhetetlen" hibakódnak
https://kepkuldes.com/image/6cjV6L
https://kepkuldes.com/image/6cjFYY
az első linknél rá jöttük hogy a sok próbálgatástól gyenge volt már az akku feszültség (azért több a hiba kód mint a másodiknál), de a második képen láthatóak a valósak mert teljesen feltöltött akkunál csak ezeket dobálja, ma cseréljük ki az akksi alatti relét, bár nem sok reményt fűzünk már hozzá.. de ez már filléres dolog ennyi rá locsolás után... még mindíg várom a segítőkész vagy ötletelő Kedves márkatársakat - fórumozókat.
Annyit pontosítanék hogy az autóval amikor álltak ki a garázsból egyszer csak le állt magától.. na azóta nem indul..
a hétvégén játszadoztunk vele, hogy a testkábeleket meglazítottuk át néztük kap-e megfelelő testet, utána már csak azért is rá próbáltunk és kb a 3.-4. indítózásnál volt egy kis remény sugár, olyan volt mintha indult volna, de még sem.. pedig kb egy hajszál kellett volna már ahoz hogy pöfögjön magától... de valamiért még sem akarta a jót eközben kivételesen az izzítólámpa nem is villogott. Előtte és utána már a nagy gyujtást rá adva villog az izzitólámpa
Köszönöm mégegyszer előre os
adagoló elektronika hiba lehet.
P1665 FIP (üzemanyag befecskendező szivattyú) kommunikáció hiba a PCM-mel
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dole
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15843 Dátum:
2019.03.27 szerda, 11:48:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.27 szerda, 11:38:07
adagoló elektronika hiba lehet.
P1665 FIP (üzemanyag befecskendező szivattyú) kommunikáció hiba a PCM-mel
Szia,
köszönöm a gyors választ! Közben kérdeznék is..
az új elektronikával talán ment 2000km-t, az ilyen gyorsan tönkre is mehet? mióta volt Benedeczkiéknél és az utolso csavarig szét bontották és tesztelték, onnan úgy jött vissza hogy hibátlan az adagoló, de azóta 1 másodpercet sem tudott még járni az autó.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15844 Dátum:
2019.03.27 szerda, 11:55:22 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.27 szerda, 11:38:07
adagoló elektronika hiba lehet.
P1665 FIP (üzemanyag befecskendező szivattyú) kommunikáció hiba a PCM-mel
Nekem kommunikációs hibát akkor dobott, amikor lehúztam a relét, és úgy indítóztam.
dole! Cseréltétek a relét?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
dole
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15845 Dátum:
2019.03.27 szerda, 12:20:44 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.03.27 szerda, 11:55:22
Nekem kommunikációs hibát akkor dobott, amikor lehúztam a relét, és úgy indítóztam.
dole! Cseréltétek a relét?
kb 1-2 óra múlva megérkezik a relé, és délután dugom is rá, aztán próbáljuk indítani, szóval ezzel kapcsolatban 6 óra magasságában tudok vissza jelezni hogy mit csinál az új relével.
A konkrét válasz a kérdésedre, még nem cseréltük és a szerelők sem cserélték.
viszont ami még érdekes, bár nem tudom hogy össze függ-e, a motortérben található biztosíték táblán a Fordos (sárga) biztosíték ami 50Amperes le volt olvadva (F7 a táblán), azt már cseréltük. De akkor is gyanús hogy mitől olvadhatott le.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15846 Dátum:
2019.03.27 szerda, 13:44:48 »
Idézetet írta: dole - 2019.03.27 szerda, 11:48:56
Szia,
köszönöm a gyors választ! Közben kérdeznék is..
az új elektronikával talán ment 2000km-t, az ilyen gyorsan tönkre is mehet? mióta volt Benedeczkiéknél és az utolso csavarig szét bontották és tesztelték, onnan úgy jött vissza hogy hibátlan az adagoló, de azóta 1 másodpercet sem tudott még járni az autó.
a kábelezése nincs megsérülve eltörve valahol a motortérben?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dole
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15847 Dátum:
2019.03.27 szerda, 13:58:35 »
Idézetet írta: alf® - 2019.03.27 szerda, 13:44:48
a kábelezése nincs megsérülve eltörve valahol a motortérben?
Ezt a pontot péntekre tartogatjuk, ki csipogtatjuk a relétől el menő vezetékeket. A relétől a PCM-en keresztül mennek az adagolóhoz? vagy megy a relétől egyből az adagolóhoz is?
Naplózva
dole
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15848 Dátum:
2019.03.28 csütörtök, 06:26:39 »
Sziasztok!
Ezerhála a társaságnak! Megoldódott a probléma az akksi alatti relé cseréjével, el tűnt az összes hibakód. Az autó tökéletesen indul-megy-leáll
tegnap mentünk is vele gyorsan 100km-t gond nélkül. Miután haza értünk, csak rá olvastam és egy érdekes hibát hoz..
a kód: P007F
ezt viszont nem tudjuk, hogy mi lehet.. semmi visszajelző nem világít és semmi rendellenességet nem vettünk észre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #15849 Dátum:
2019.03.28 csütörtök, 07:04:31 »
Idézetet írta: dole - 2019.03.28 csütörtök, 06:26:39
Sziasztok!
Ezerhála a társaságnak! Megoldódott a probléma az akksi alatti relé cseréjével, el tűnt az összes hibakód. Az autó tökéletesen indul-megy-leáll
tegnap mentünk is vele gyorsan 100km-t gond nélkül. Miután haza értünk, csak rá olvastam és egy érdekes hibát hoz..
a kód: P007F
ezt viszont nem tudjuk, hogy mi lehet.. semmi visszajelző nem világít és semmi rendellenességet nem vettünk észre.
Töltőlevegő hőmérséklet érzékelő.
Ellenőrizd a MAP szenzor csatlakozóját,vezetékelését.Ha semmi, akkor cseréld a MAP érzékelőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
310
311
312
313
314
315
316
[
317
]
318
319
320
321
322
323
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ