Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:55:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104143 alkalommal)
0 Felhasználó és 153 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2010.06.22 kedd, 19:35:47 »

Srácok, segítsetek rajtam...

Van egy egy igen jó állapotban lévő 9 éves (6 éve nálam) lévő 180e km-es (100e-et én tettem bele) 115 lovas TDDI-m, amiben múlt nyáron cseréltem komplett kuplung-lendkereket, most tavasszal fékeket, toronycsapágyat, spirálrugót.

Ezzel szemben egyik barátom most felajánlotta megvételre a kicsit összezúzott 5 éves 148e km-es 130 lovas TDCI-jét 1 milláért. Ghia felszereltség, vajszínű bőr belsővel... Kapott egy komplett ajánlatot 1.2 milláért (gyári cuccokkal, szakszervízben). Nyilván utángyártott cuccokkal, meg egy kis okoskodással ennek durván a feléért meg lehetne csináltatni. (bal eleje meg a bal hátulja sérült kaszniszinten, meg a féltengely, hátsó lengőkar, kipufogó, gömbcsukló, ilyesmi. Főleg a futóműve kapott...)

Kell nekem ez a macera? Megéri?

Az a baj, hogy ugyan megbízom a barátomban, nem volt az autóval semmi baj, rendesen szervízelte, de pl porlasztók nem voltak még benne cserélve.
Ha még azt a közel 200 rugóit is hozzáadom, ami szinte biztos, hogy pár 10k km múlva előjön, akkor már annyira nem tűnik biznisznek. Illetve nem tudom még azt sem, hogy 150e km környékén milyen gondok jönnek még elő egy TDCI-nél, mint pl a TDDI-nél a lendkerék...

Főleg, hogy az enyémet függetlenül a szinte tökéletes állagától nem tudnám csak nagyon nagy mákkal 1.5-ért eladni... tehát mondjuk, hogy 0 Ft-ért át tudok sok utánajárással ülni a 4 évvel fiatalabb autóba, ami a bőr belsőn, a csendesebb járáson, a 6 gangon, illetve a +15 lovon kívül túlságosan sok pluszt nem adna)

Igazoljátok a sejtésem kérlek, hogy inkább ne cseréljem le az én kis Mackómat Smiley
Ostobaság lenne egy jó TDDi-t lecserélni egy ilyenre....mégpedig azért mert ahogy írtad a Te autód szinte hibátlan, és ez számít leginkább!!!!! Az hogy Ci vagy Di szinte semmit nem számít, midegyiket tönkre lehet vágni, ha olyan a használója..
Napi használatban, meg nem ad többet semmivel sem egy 2007-es III-as mint egy akárhány éves III-as ugyanaz az autó, csak az állapot számít!!!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2010.06.23 szerda, 08:57:48 »

Srácok, segítsetek rajtam...

Van egy egy igen jó állapotban lévő 9 éves (6 éve nálam) lévő 180e km-es (100e-et én tettem bele) 115 lovas TDDI-m, amiben múlt nyáron cseréltem komplett kuplung-lendkereket, most tavasszal fékeket, toronycsapágyat, spirálrugót.

Ezzel szemben egyik barátom most felajánlotta megvételre a kicsit összezúzott 5 éves 148e km-es 130 lovas TDCI-jét 1 milláért. Ghia felszereltség, vajszínű bőr belsővel... Kapott egy komplett ajánlatot 1.2 milláért (gyári cuccokkal, szakszervízben). Nyilván utángyártott cuccokkal, meg egy kis okoskodással ennek durván a feléért meg lehetne csináltatni. (bal eleje meg a bal hátulja sérült kaszniszinten, meg a féltengely, hátsó lengőkar, kipufogó, gömbcsukló, ilyesmi. Főleg a futóműve kapott...)

Kell nekem ez a macera? Megéri?

Az a baj, hogy ugyan megbízom a barátomban, nem volt az autóval semmi baj, rendesen szervízelte, de pl porlasztók nem voltak még benne cserélve.
Ha még azt a közel 200 rugóit is hozzáadom, ami szinte biztos, hogy pár 10k km múlva előjön, akkor már annyira nem tűnik biznisznek. Illetve nem tudom még azt sem, hogy 150e km környékén milyen gondok jönnek még elő egy TDCI-nél, mint pl a TDDI-nél a lendkerék...

Főleg, hogy az enyémet függetlenül a szinte tökéletes állagától nem tudnám csak nagyon nagy mákkal 1.5-ért eladni... tehát mondjuk, hogy 0 Ft-ért át tudok sok utánajárással ülni a 4 évvel fiatalabb autóba, ami a bőr belsőn, a csendesebb járáson, a 6 gangon, illetve a +15 lovon kívül túlságosan sok pluszt nem adna)

Igazoljátok a sejtésem kérlek, hogy inkább ne cseréljem le az én kis Mackómat Smiley

Pár hete én is ilyenben gondolkodtam, minimális ráfizetéssel tudtam volna 150e km-es 2007-es CI-be átülni, a 220-e km-es 2001 DI-ből.... Nem merek!
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 08:59:52 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TempKisber
Vendég
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2010.06.23 szerda, 09:54:27 »

Jóvan, meggyőztetek Smiley
Maradok az én kis morgós Mackómnál Smiley
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 22:34:40 »


A forgórészt megette az idő vasfoga.
Ma igyekszem beszerezni egy újat.
Gostrada!

Te innen vetted ~20.000.- ért ? http://aruhaz.vtx.hu/
Melyik volt pontosan ?

Olajban úszik az egész szerkezet. taps
A forgó részen kívül más nem is tudd elkopni benne.
Náluk vettem!De nem rendeltem meg.Csak bementem a 13ker viszonteladójukhoz.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2010.06.25 péntek, 11:06:07 »

Nekem ugyan ez...... én már feladtam. Az egész motor másképp viselkedik mint fateromnak(neki is mondija van) de hát biztos láttad már.. más a hangja, erőben, rugalmasságban.  wow1. Ég és föld a kettő autó. Ha gondolod megpróbálhatjuk hétvégén valamelyik nap, mekkora a különbség.

Vettem turbonyomásmérőt, tegnap este beszórtam gyorsan. Ha a légköri nyomást 0-nak veszem, ahoz képest 4.-ben 80-ról lepadlózva 0,8 bar fölé nem megy a feltöltőnyomásom, 5.ben 80-ról pedig 0,7 bar. Szerintem legalább 1,2-1,3-ra fel kellene menni. /Most jöttem vissza próbáról egy 120LE-s vectrával, azt tudjuk mérni, abban felment 1,3-ig a kívánt és a valós is. És az megy is rendesen, úgy mint a Mondi ment régen ....../
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.25 péntek, 12:27:01 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2010.06.25 péntek, 20:23:47 »

Vettem turbonyomásmérőt, tegnap este beszórtam gyorsan. Ha a légköri nyomást 0-nak veszem, ahoz képest 4.-ben 80-ról lepadlózva 0,8 bar fölé nem megy a feltöltőnyomásom, 5.ben 80-ról pedig 0,7 bar. Szerintem legalább 1,2-1,3-ra fel kellene menni. /Most jöttem vissza próbáról egy 120LE-s vectrával, azt tudjuk mérni, abban felment 1,3-ig a kívánt és a valós is. És az megy is rendesen, úgy mint a Mondi ment régen ....../
4.-ben 80-ról legalább 1.3-nak kell lenni...szoktam nézni, nekem felugrik addig
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.25 péntek, 20:44:46 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2010.06.26 szombat, 12:13:11 »

Vettem turbonyomásmérőt, tegnap este beszórtam gyorsan. Ha a légköri nyomást 0-nak veszem, ahoz képest 4.-ben 80-ról lepadlózva 0,8 bar fölé nem megy a feltöltőnyomásom, 5.ben 80-ról pedig 0,7 bar. Szerintem legalább 1,2-1,3-ra fel kellene menni. /Most jöttem vissza próbáról egy 120LE-s vectrával, azt tudjuk mérni, abban felment 1,3-ig a kívánt és a valós is. És az megy is rendesen, úgy mint a Mondi ment régen ....../

Hol vetted?
Mennyiért?
Hogyan kell beszerelni?

Köszi.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 11:09:14 »

Hol vetted?
Mennyiért?
Hogyan kell beszerelni?

Köszi.

HOMASITA, Törökbálinti üzletében.

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=0110011&kat=rl&text=M%E9r%F6m%FCszer,%20m%FCszerh%E1z

Beszerelni nem vészes, megfúrtam a műanyag szívósort, beletettem egy csatlakozót, amire rámegy egy vákumcső, annak a másik vége a műszerre megy. Az meg a műszerfalon oda teszed ahol szimpatikus. Ha gondolod segítek.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 11:23:15 »

4.-ben 80-ról legalább 1.3-nak kell lenni...szoktam nézni, nekem felugrik addig

Nagyon érdekes, mert én azért tettem bele a az órát, mert azt gondoltam magas a turbonyomásom. Erre meg a fele, mint kellene lennie. Elkezd felmenni szépen, ritkán mintha 0,9-ig elkúszna, és hirtelen visszaszabályoz 0,7-re.

Próbára szabályzószelepe valakinek esetleg lenne?Huh??
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 hétfő, 12:12:36 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 18:16:41 »

HOMASITA, Törökbálinti üzletében.

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=0110011&kat=rl&text=M%E9r%F6m%FCszer,%20m%FCszerh%E1z

Beszerelni nem vészes, megfúrtam a műanyag szívósort, beletettem egy csatlakozót, amire rámegy egy vákumcső, annak a másik vége a műszerre megy. Az meg a műszerfalon oda teszed ahol szimpatikus. Ha gondolod segítek.

Szívesen megnézném  ha lehet. taps
Én pesten lakom.
Te?

A sajátomat esetleg felajánlom kipróbálásra.
Ha gondolod csörgess meg.
Tel: 06203109441

« Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 hétfő, 20:42:17 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 21:35:29 »

Nagyon érdekes, mert én azért tettem bele a az órát, mert azt gondoltam magas a turbonyomásom. Erre meg a fele, mint kellene lennie. Elkezd felmenni szépen, ritkán mintha 0,9-ig elkúszna, és hirtelen visszaszabályoz 0,7-re.

Próbára szabályzószelepe valakinek esetleg lenne?Huh??

Bocsi, hogy nem hívtalak, csak mostanában nem nagyon vagyok itthon. Illetve, csak este felé. Szóval én még nem mértem turbónyomást az enyénem, de Ervin kolléga mondta nekem, hogy változó geóson tudunk állítani nyomást manuálisan. Mivel nekem a csövek sem 100% hogy jók, így én nem is piszkáltam semmit.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 22:02:00 »

Szívesen megnézném  ha lehet. taps
Én pesten lakom.
Te?

A sajátomat esetleg felajánlom kipróbálásra.
Ha gondolod csörgess meg.
Tel: 06203109441



Ment PÜ!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 22:02:45 »

Bocsi, hogy nem hívtalak, csak mostanában nem nagyon vagyok itthon. Illetve, csak este felé. Szóval én még nem mértem turbónyomást az enyénem, de Ervin kolléga mondta nekem, hogy változó geóson tudunk állítani nyomást manuálisan. Mivel nekem a csövek sem 100% hogy jók, így én nem is piszkáltam semmit.

Én sem nagyon értem rá.... Apukád Mondija is 115 LE, geós turbós?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 22:42:34 »

Én sem nagyon értem rá.... Apukád Mondija is 115 LE, geós turbós?


az fix turbós ami elméletileg szerényebb eredményeket kellene hogy produkáljon.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2010.06.29 kedd, 00:14:35 »

az fix turbós ami elméletileg szerényebb eredményeket kellene hogy produkáljon.

Tenyleg, ezt honnan lehet megallapitani tutira? Marmint, hogy fix vagy nem.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2010.06.29 kedd, 08:59:27 »

Tenyleg, ezt honnan lehet megallapitani tutira? Marmint, hogy fix vagy nem.

Pár oldallal korábban volt ez téma itt, ha visszakeresed megkapod rá a választ. Vagy dobj egy képet a turbodrol. Elvileg a D6BA motorkódos geós, a D5BA nem. Ha jól tudom. wave
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2010.06.29 kedd, 11:13:53 »

Pár oldallal korábban volt ez téma itt, ha visszakeresed megkapod rá a választ. Vagy dobj egy képet a turbodrol. Elvileg a D6BA motorkódos geós, a D5BA nem. Ha jól tudom. wave

Akkor az enyém geós :-) THX!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2010.06.29 kedd, 11:18:20 »

--===HELP PLEASE===--

Most erkeztem meg videkre, es a varosba beerve egett gumiszaggal es fusttel kedveskedett az autom.  gun falbav
A motorhaztetot kinyitva a bal also nagy szijtarcsanal latom, hogy valami gumi van rasulve. Ott lehet a gebasz?
Utolert az ekszijtarcsa betegseg?
Honnan tudok jo alkatreszt szerezni nem heroin aron?Erdemes utangyartottal kuzdeni?
Hazamehetek vele szekesfehervarrol pestre így? Nem gyullad ki? Elegge fustolt... help
Köszi!

MAD-V
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2010.06.29 kedd, 11:22:18 »

--===HELP PLEASE===--

Most erkeztem meg videkre, es a varosba beerve egett gumiszaggal es fusttel kedveskedett az autom.  gun falbav
A motorhaztetot kinyitva a bal also nagy szijtarcsanal latom, hogy valami gumi van rasulve. Ott lehet a ge***?
Utolert az ekszijtarcsa betegseg?
Honnan tudok jo alkatreszt szerezni nem heroin aron?Erdemes utangyartottal kuzdeni?
Hazamehetek vele szekesfehervarrol pestre így? Nem gyullad ki? Elegge fustolt... help
Köszi!

MAD-V

Lehet hülyeséget írok, de nem a hosszbordásszíjad égett rá a tárcsára ami beállt? Én így nem közlekednék, márcsak azért sem mert ha ledobja a szíjat, akkor megszünik a szervó,vízpuma,minden. És esetleg egy kigyulladás is benne van.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2010.06.29 kedd, 11:40:07 »

Lehet hülyeséget írok, de nem a hosszbordásszíjad égett rá a tárcsára ami beállt? Én így nem közlekednék, márcsak azért sem mert ha ledobja a szíjat, akkor megszünik a szervó,vízpuma,minden. És esetleg egy kigyulladás is benne van.

Szia!

Nem, megnéztem most, és a szíj rajta van, szépen forog, semmi baja, viszont az alsó nagy tárcsa ugrálva forog, és valami olvadt gumi jött ki oldalt rajta.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2010.06.29 kedd, 11:59:04 »

Szia!

Nem, megnéztem most, és a szíj rajta van, szépen forog, semmi baja, viszont az alsó nagy tárcsa ugrálva forog, és valami olvadt gumi jött ki oldalt rajta.

Nekem benzines van, de majd az okosak megmondják hogy az melyik tárcsa. Viszont az "elméletem" akkor is helytálló szerintem, így kicsit rizikós közlekedni vele. Esetleg hívd fel Vik-et, ő majd megmondja miújság.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2010.06.29 kedd, 12:00:41 »

Nekem benzines van, de majd az okosak megmondják hogy az melyik tárcsa. Viszont az "elméletem" akkor is helytálló szerintem, így kicsit rizikós közlekedni vele. Esetleg hívd fel Vik-et, ő majd megmondja miújság.

El tudnad kuldeni a szamat p.u.-ben? Köszi!!!
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2010.06.29 kedd, 12:24:03 »

El tudnad kuldeni a szamat p.u.-ben? Köszi!!!

Főtengely szíjtárcsád égett szét. Semmi extrát ne csinálj. Mehetsz vele nyugodtan max ledobja a szíjat és nem lesz légkondid meg töltésed. Én pont Budaörs-székesfehérvár-Zsámbék szerelő távot tettem meg így töltés nélkül új akksival. Lámpa, rádió off persze
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2010.06.29 kedd, 12:39:05 »

Főtengely szíjtárcsád égett szét. Semmi extrát ne csinálj. Mehetsz vele nyugodtan max ledobja a szíjat és nem lesz légkondid meg töltésed. Én pont Budaörs-székesfehérvár-Zsámbék szerelő távot tettem meg így töltés nélkül új akksival. Lámpa, rádió off persze

Beszéltem Vik-kel, (Köszi a számot!) és azt mondta annyira nem jó menni vele ilyenkor.Meg ugye füstölt is, szórta szét az olvadt gumit mindenfele.
35K ért van gyári a cromax-ban, az utángyártottat senki sem ajánlja. Szíjat is cseréltetek sztem, hamár szét lesz szedve, habár annak nincs baja. Mintha láttam volna csavar készletet is hozzá, érdemes azt is venni??
Már csak az a bajom, hogy semmi szerszámom és játszós ruhám, és csak holnap akarják elvállalni a javítást  Huh?
Na majd referálok, köszi mindenkinek a help-et!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2010.06.29 kedd, 12:54:13 »

Beszéltem Vik-kel, (Köszi a számot!) és azt mondta annyira nem jó menni vele ilyenkor.Meg ugye füstölt is, szórta szét az olvadt gumit mindenfele.
35K ért van gyári a cromax-ban, az utángyártottat senki sem ajánlja. Szíjat is cseréltetek sztem, hamár szét lesz szedve, habár annak nincs baja. Mintha láttam volna csavar készletet is hozzá, érdemes azt is venni??
Már csak az a bajom, hogy semmi szerszámom és játszós ruhám, és csak holnap akarják elvállalni a javítást  Huh?
Na majd referálok, köszi mindenkinek a help-et!

Én hazavontattatnám magam a helyedben (ha meg tudod oldani), és akkor lenne időd jóárasított alkatrész után kutatni.

Jav: vagy dízelt nem is lehet vontatni? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2010.06.29 kedd, 13:03:03 »

Én hazavontattatnám magam a helyedben (ha meg tudod oldani), és akkor lenne időd jóárasított alkatrész után kutatni.

Jav: vagy dízelt nem is lehet vontatni? vigyor3

Az ismerosom akitol szoktam alkatreszt venni csak dragabban tudott volna... Meghat kell az auto. Amugy lehet vontatni, manualis valtos.
Naplózva
zolixp
Vendég
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2010.06.29 kedd, 14:15:24 »

Sziasztok! Az lenne az en probelmam , hogy ma megalltam a stop nal a levegoztetes kivolt kapcsolva es magatol nyomta a meleget , vmi otlet?Tongue ha vkinek van valamilyen konkret otlete vagy tanacsa , kerlek ide irjatok : zolixp@yahoo.com
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:28:25 »

Sziasztok! Az lenne az en probelmam , hogy ma megalltam a stop nal a levegoztetes kivolt kapcsolva es magatol nyomta a meleget , vmi otlet?Tongue ha vkinek van valamilyen konkret otlete vagy tanacsa , kerlek ide irjatok : zolixp@yahoo.com
vízhőfok rendben volt?ha nem akkor lehet termosztát(nem nyit),vízpumpa(nem nyom) vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 09:29:36 »

Bocsi, hogy nem hívtalak, csak mostanában nem nagyon vagyok itthon. Illetve, csak este felé. Szóval én még nem mértem turbónyomást az enyénem, de Ervin kolléga mondta nekem, hogy változó geóson tudunk állítani nyomást manuálisan. Mivel nekem a csövek sem 100% hogy jók, így én nem is piszkáltam semmit.

Gondolkodtam ezen a nyomásállításon, a váltpozó geós turbón. Nem biztos hogy jó ötlet lenne állítgatni, mert biztos vagyok benne hogy nem állítódott el, nem az okozza a bajt.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 22:24:33 »

hali az én a mondim is ezt csinálja.mióta megvettem,hidegen ugrál az al.járat,füstől mint állat rinya-van hogy félpercig is,azóta pó-csúcs csere,változatlan,egr-dugó,változatlan,s még mindíg csinálja,hogy miért Roll Eyes-foggalmam sincs,de ha valamit megtudsz tedd közzé.Ja és szerintem nézesd meg egy igazi szakival,mielőtt megbótolod,a disel-aranyat ér ha jó,de a gatyád is rámehet,ha valami széthajtott,visszatekert vackot veszel,főleg a nepperektől óvakodj,ja és olvasgasd a fórumot,ez a mondeók RÉVAY-lexikonja integet2

hello! go szűrő csere. EGR dugó, izzítógyertyák kuka ( 2 működött), légtömeg mérő tisztítás és megjavult. Nem tom, melyik tette jóvá, vagy így együtt, de lényeg hogy ok. bár most nincs reggel sem hidegindítás... majd 0 foknál kiderül..
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 22:28:16 »


Most kánikulában ha klímázok, a vízhőfok mutató túlmászik a függőlegesen, azaz melegszik a gép, úgy, hogy pörög minden ventillátor mint az állat. Ha leveszem a klímát, visszamegy a függőleges elé. Miért lehet ez, noha klímázáskor a klímahűtőnek is van hűtési szerepe??? Nektek hogy áll a vízhőfok mutató dugóban, 30 fokban?

Kösz
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2010.07.02 péntek, 09:01:08 »

Most kánikulában ha klímázok, a vízhőfok mutató túlmászik a függőlegesen, azaz melegszik a gép, úgy, hogy pörög minden ventillátor mint az állat. Ha leveszem a klímát, visszamegy a függőleges elé. Miért lehet ez, noha klímázáskor a klímahűtőnek is van hűtési szerepe??? Nektek hogy áll a vízhőfok mutató dugóban, 30 fokban?

Kösz

Nekem tegnap 31 fokban, klímával, megpakolt trélerrel sem ment függőleges "fölé" a mutató. De a venti pörgött rendesen! Valamennyit csalhat ám a vízhőfokmérő órád is!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2010.07.02 péntek, 09:31:11 »

A vízhőmérő mutatója erősen csal. Amikor termosztát problémám volt, diagnosztikával néztem a vízhőfokot, kb. 60 foknál beáll középre és kb 100 fokig meg sem mozdul. Vagyis, ha a mutatón látod, hogy megy fel, akkor a víz már igen meleg.

Sz.G.


Nekem tegnap 31 fokban, klímával, megpakolt trélerrel sem ment függőleges "fölé" a mutató. De a venti pörgött rendesen! Valamennyit csalhat ám a vízhőfokmérő órád is!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2010.07.02 péntek, 12:52:39 »

Sziasztok!

Írtátok korábban ezt a két fokozatú ventit, pontosan hol kell keresnem? Ha benézek a motortérbe ott, elég nagy a zsúfoltság  hehe
Nekem is csak mintha a nagyobbik fokozat menne, ilyen 10-20mp-ig megy mint az állat, utána ugyanennyi ideig nem megy. A vizem nem melegszik, klíma megy rendesen stb...
Este még a lámpán is látszik, hogy elhalványul, mikor bekapcsol a venti magas fokozaton.

Kösz!
Naplózva
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:38:15 »

Beszart a üzemanyagszívattyum  kiiktattam , nem vettem újat anélkül megy és tökéletesen megy a kocsi semmi külömbség nincs!! Akkor minek kell rá??
Naplózva
klinge75
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:49:11 »

Meg sem próbáltam végül. vigyor3 Krampács isten oltárán csak akkor áldozok, ha nagyon muszáj!  nyes
pedig müködik én már 50000 mentem vele és hibátlan
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2010.07.07 szerda, 20:45:44 »

pedig müködik én már 50000 mentem vele és hibátlan

Sok sikert, en nem mertem bevallalni :-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:14:37 »

Be***t a üzemanyagszívattyum  kiiktattam , nem vettem újat anélkül megy és tökéletesen megy a kocsi semmi külömbség nincs!! Akkor minek kell rá??
kúva sokba kerül majd a nagynyomású adagoló javítása és a csúcsok cseréje a fémrszelékek miatt!

Az a kis szivattyú 4bar körül kell hogy tolja az anyagot a tankból az adgolódra!
Én nem használnám,sőt!Be sem indítanám üza pumpedli nélkül! wow1 wilting crazy2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:17:50 »

kúva sokba kerül majd a nagynyomású adagoló javítása és a csúcsok cseréje a fémrszelékek miatt!

Az a kis szivattyú 4bar körül kell hogy tolja az anyagot a tankból az adgolódra!
Én nem használnám,sőt!Be sem indítanám üza pumpedli nélkül! wow1 wilting crazy2

Nem lehet,hogy a TDDI nem olyan érzékeny ezért jobban bírja?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:21:09 »

Nem lehet,hogy a TDDI nem olyan érzékeny ezért jobban bírja?
nem véletlenül tették azt oda.
lehet hogy megy nélküle is, de biztos nem tesz jót az adagolónak, mert nem mindegy, hogy 4m-en keresztül kell felküzdeni az anyagot, vagy kapja 4bar nyomással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:23:18 »

Nem lehet,hogy a TDDI nem olyan érzékeny ezért jobban bírja?
nyes pont ezt nem bírja!
Annak nyomással kell kapnia az anyagot!Most valszeg felszippantja,csak nem arra készült,úgyhogy lehet ilyenesetben spórolni!
Csak utána ne szidjuk a dízeleket,hogy ilyen xar meg olyan xar!
Ez kéremszépen júzerhiba!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:28:05 »

nyes pont ezt nem bírja!
Annak nyomással kell kapnia az anyagot!Most valszeg felszippantja,csak nem arra készült,úgyhogy lehet ilyenesetben spórolni!
Csak utána ne szidjuk a dízeleket,hogy ilyen xar meg olyan xar!
Ez kéremszépen júzerhiba!!!!!!

OK. Én meghajlok a szakértelem előtt.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:31:30 »

OK. Én meghajlok a szakértelem előtt.
Nincs azzal semmi gond,ha valaki másképp gondolja az üza szivattyú szerepét! Grin
Ezek törvényszerűségek!Ilyenekkel lehet tönkretenni az amúgy elnyűhetetlen tddi-t!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:35:27 »

Nincs azzal semmi gond,ha valaki másképp gondolja az üza szivattyú szerepét! Grin
Ezek törvényszerűségek!Ilyenekkel lehet tönkretenni az amúgy elnyűhetetlen tddi-t!

Normális használat és karbantartás mellett mennyit lehet elmenni egy TDDI vel?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:45:46 »

Normális használat és karbantartás mellett mennyit lehet elmenni egy TDDI vel?
erre nem tudom a választ,talán Gosztrada tudna mondani egy szép számot...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:53:47 »

Normális használat és karbantartás mellett mennyit lehet elmenni egy TDDI vel?
olyan céget kérdezz meg, ahol van tddi-s tranzit. szentem 6-800e el kéne mennie. nem?? Huh? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2010.07.07 szerda, 22:15:13 »

olyan céget kérdezz meg, ahol van tddi-s tranzit. szentem 6-800e el kéne mennie. nem?? Huh?



 :wow1:Akkor még lehet,hogy megtartom  189000 van benne./Még nem jöttek a megszokott hibák/
         Kivéve a ki-be zárás.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 22:17:07 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2010.07.07 szerda, 22:33:39 »



 wow1 Akkor még lehet,hogy megtartom  189000 van benne./Még nem jöttek a megszokott hibák/
         Kivéve a ki-be zárás.

miért cserélnéd le, ha nincs semmi baja.
ezekkel a motorrokkal ki lehet menni a világból. a tranzitok hamarabb szétrohadnak, minthogy (rendszeres karbantartás\használat mellett) kihaljon belőle a motor.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2010.07.07 szerda, 23:01:21 »

miért cserélnéd le, ha nincs semmi baja.
ezekkel a motorrokkal ki lehet menni a világból. a tranzitok hamarabb szétrohadnak, minthogy (rendszeres karbantartás\használat mellett) kihaljon belőle a motor.

Szerintem egy Tranzitot nem lehet összehasonlítani egy Mondeoval, mégha ugyanolyan motor is van benne. Lehet nem így van, de szerintem sok tényező befolyásolja még egy motor élettartamát...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2010.07.07 szerda, 23:15:40 »

Szerintem egy Tranzitot nem lehet összehasonlítani egy Mondeoval, mégha ugyanolyan motor is van benne. Lehet nem így van, de szerintem sok tényező befolyásolja még egy motor élettartamát...
hát én közvetlen párhozamot nem is vontam a 2 kocsi típus között (úgy gondolom vigyor3)
az egyik személygkp, a másik meg tehergkp, szóval nem is igazán lehet összehasonlítani őket. legnagyobb közös bennük a motor.
valahol olvastam, hogy az új mondeo(mk3) tervezésekor, az "új" diesel motort a transitból vették.
gazdasági szempontból nem éri meg a cégnek, ha nagyon módosítják, mert ahoz nekik is új gyártósórt kell alkalmazni, új alkatrészeket kell gyártaniuk, ahelyett, ami már egyszer megy.

ha helyesen használsz egy diesel motort( hidegen nem kergeted, hajtás után megvárod, hogy "lehüljön" a turbó(2-3perc) alapjárat, megkap mindent időben), akkor ténylegesen elmennek ennyit.
ismerettségi körben nem egy (igaz nem ford) diesel(nem cr) autó van 5-700ekm-rel, és még mindig ugyan úgy mennek, mint újkorukban.

szerk: közben az itt található pdf-ben is megtaláltam:
"A TDDi motort eredetileg a Ford Transithoz fejlesztették ki. Mivel a motor a várakozásokon
felül jól sikerült, így merült fel a gondolat, hogy építsék be az új fejlesztéső Mondeo -ba is."
forrás: http://mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 23:18:51 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.