Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:11:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105822 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2010.06.22 kedd, 19:35:47 »
Idézetet írta: TempKisber - 2010.06.22 kedd, 14:03:26
Srácok, segítsetek rajtam...
Van egy egy igen jó állapotban lévő 9 éves (6 éve nálam) lévő 180e km-es (100e-et én tettem bele) 115 lovas TDDI-m, amiben múlt nyáron cseréltem komplett kuplung-lendkereket, most tavasszal fékeket, toronycsapágyat, spirálrugót.
Ezzel szemben egyik barátom most felajánlotta megvételre a kicsit összezúzott 5 éves 148e km-es 130 lovas TDCI-jét 1 milláért. Ghia felszereltség, vajszínű bőr belsővel... Kapott egy komplett ajánlatot 1.2 milláért (gyári cuccokkal, szakszervízben). Nyilván utángyártott cuccokkal, meg egy kis okoskodással ennek durván a feléért meg lehetne csináltatni. (bal eleje meg a bal hátulja sérült kaszniszinten, meg a féltengely, hátsó lengőkar, kipufogó, gömbcsukló, ilyesmi. Főleg a futóműve kapott...)
Kell nekem ez a macera? Megéri?
Az a baj, hogy ugyan megbízom a barátomban, nem volt az autóval semmi baj, rendesen szervízelte, de pl porlasztók nem voltak még benne cserélve.
Ha még azt a közel 200 rugóit is hozzáadom, ami szinte biztos, hogy pár 10k km múlva előjön, akkor már annyira nem tűnik biznisznek. Illetve nem tudom még azt sem, hogy 150e km környékén milyen gondok jönnek még elő egy TDCI-nél, mint pl a TDDI-nél a lendkerék...
Főleg, hogy az enyémet függetlenül a szinte tökéletes állagától nem tudnám csak nagyon nagy mákkal 1.5-ért eladni... tehát mondjuk, hogy 0 Ft-ért át tudok sok utánajárással ülni a 4 évvel fiatalabb autóba, ami a bőr belsőn, a csendesebb járáson, a 6 gangon, illetve a +15 lovon kívül túlságosan sok pluszt nem adna)
Igazoljátok a sejtésem kérlek, hogy inkább ne cseréljem le az én kis Mackómat
Ostobaság lenne egy jó TDDi-t lecserélni egy ilyenre....mégpedig azért mert ahogy írtad a Te autód szinte hibátlan, és ez számít leginkább!!!!! Az hogy Ci vagy Di szinte semmit nem számít, midegyiket tönkre lehet vágni, ha olyan a használója..
Napi használatban, meg nem ad többet semmivel sem egy 2007-es III-as mint egy akárhány éves III-as ugyanaz az autó, csak az állapot számít!!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2010.06.23 szerda, 08:57:48 »
Idézetet írta: TempKisber - 2010.06.22 kedd, 14:03:26
Srácok, segítsetek rajtam...
Van egy egy igen jó állapotban lévő 9 éves (6 éve nálam) lévő 180e km-es (100e-et én tettem bele) 115 lovas TDDI-m, amiben múlt nyáron cseréltem komplett kuplung-lendkereket, most tavasszal fékeket, toronycsapágyat, spirálrugót.
Ezzel szemben egyik barátom most felajánlotta megvételre a kicsit összezúzott 5 éves 148e km-es 130 lovas TDCI-jét 1 milláért. Ghia felszereltség, vajszínű bőr belsővel... Kapott egy komplett ajánlatot 1.2 milláért (gyári cuccokkal, szakszervízben). Nyilván utángyártott cuccokkal, meg egy kis okoskodással ennek durván a feléért meg lehetne csináltatni. (bal eleje meg a bal hátulja sérült kaszniszinten, meg a féltengely, hátsó lengőkar, kipufogó, gömbcsukló, ilyesmi. Főleg a futóműve kapott...)
Kell nekem ez a macera? Megéri?
Az a baj, hogy ugyan megbízom a barátomban, nem volt az autóval semmi baj, rendesen szervízelte, de pl porlasztók nem voltak még benne cserélve.
Ha még azt a közel 200 rugóit is hozzáadom, ami szinte biztos, hogy pár 10k km múlva előjön, akkor már annyira nem tűnik biznisznek. Illetve nem tudom még azt sem, hogy 150e km környékén milyen gondok jönnek még elő egy TDCI-nél, mint pl a TDDI-nél a lendkerék...
Főleg, hogy az enyémet függetlenül a szinte tökéletes állagától nem tudnám csak nagyon nagy mákkal 1.5-ért eladni... tehát mondjuk, hogy 0 Ft-ért át tudok sok utánajárással ülni a 4 évvel fiatalabb autóba, ami a bőr belsőn, a csendesebb járáson, a 6 gangon, illetve a +15 lovon kívül túlságosan sok pluszt nem adna)
Igazoljátok a sejtésem kérlek, hogy inkább ne cseréljem le az én kis Mackómat
Pár hete én is ilyenben gondolkodtam, minimális ráfizetéssel tudtam volna 150e km-es 2007-es CI-be átülni, a 220-e km-es 2001 DI-ből.... Nem merek!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.23 szerda, 08:59:52 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TempKisber
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2010.06.23 szerda, 09:54:27 »
Jóvan, meggyőztetek
Maradok az én kis morgós Mackómnál
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 22:34:40 »
Idézetet írta: iSO - 2010.06.17 csütörtök, 08:51:34
A forgórészt megette az idő vasfoga.
Ma igyekszem beszerezni egy újat.
Gostrada!
Te innen vetted ~20.000.- ért ?
http://aruhaz.vtx.hu/
Melyik volt pontosan ?
Olajban úszik az egész szerkezet. taps
A forgó részen kívül más nem is tudd elkopni benne.
Náluk vettem!De nem rendeltem meg.Csak bementem a 13ker viszonteladójukhoz.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2010.06.25 péntek, 11:06:07 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.22 kedd, 11:48:37
Nekem ugyan ez...... én már feladtam. Az egész motor másképp viselkedik mint fateromnak(neki is mondija van) de hát biztos láttad már.. más a hangja, erőben, rugalmasságban.
. Ég és föld a kettő autó. Ha gondolod megpróbálhatjuk hétvégén valamelyik nap, mekkora a különbség.
Vettem turbonyomásmérőt, tegnap este beszórtam gyorsan. Ha a légköri nyomást 0-nak veszem, ahoz képest 4.-ben 80-ról lepadlózva 0,8 bar fölé nem megy a feltöltőnyomásom, 5.ben 80-ról pedig 0,7 bar. Szerintem legalább 1,2-1,3-ra fel kellene menni. /Most jöttem vissza próbáról egy 120LE-s vectrával, azt tudjuk mérni, abban felment 1,3-ig a kívánt és a valós is. És az megy is rendesen, úgy mint a Mondi ment régen ....../
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.25 péntek, 12:27:01 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2010.06.25 péntek, 20:23:47 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.25 péntek, 11:06:07
Vettem turbonyomásmérőt, tegnap este beszórtam gyorsan. Ha a légköri nyomást 0-nak veszem, ahoz képest 4.-ben 80-ról lepadlózva 0,8 bar fölé nem megy a feltöltőnyomásom, 5.ben 80-ról pedig 0,7 bar. Szerintem legalább 1,2-1,3-ra fel kellene menni. /Most jöttem vissza próbáról egy 120LE-s vectrával, azt tudjuk mérni, abban felment 1,3-ig a kívánt és a valós is. És az megy is rendesen, úgy mint a Mondi ment régen ....../
4.-ben 80-ról legalább 1.3-nak kell lenni...szoktam nézni, nekem felugrik addig
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.25 péntek, 20:44:46 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2010.06.26 szombat, 12:13:11 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.25 péntek, 11:06:07
Vettem turbonyomásmérőt, tegnap este beszórtam gyorsan. Ha a légköri nyomást 0-nak veszem, ahoz képest 4.-ben 80-ról lepadlózva 0,8 bar fölé nem megy a feltöltőnyomásom, 5.ben 80-ról pedig 0,7 bar. Szerintem legalább 1,2-1,3-ra fel kellene menni. /Most jöttem vissza próbáról egy 120LE-s vectrával, azt tudjuk mérni, abban felment 1,3-ig a kívánt és a valós is. És az megy is rendesen, úgy mint a Mondi ment régen ....../
Hol vetted?
Mennyiért?
Hogyan kell beszerelni?
Köszi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 11:09:14 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.26 szombat, 12:13:11
Hol vetted?
Mennyiért?
Hogyan kell beszerelni?
Köszi.
HOMASITA, Törökbálinti üzletében.
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=0110011&kat=rl&text=M%E9r%F6m%FCszer,%20m%FCszerh%E1z
Beszerelni nem vészes, megfúrtam a műanyag szívósort, beletettem egy csatlakozót, amire rámegy egy vákumcső, annak a másik vége a műszerre megy. Az meg a műszerfalon oda teszed ahol szimpatikus. Ha gondolod segítek.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 11:23:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.06.25 péntek, 20:23:47
4.-ben 80-ról legalább 1.3-nak kell lenni...szoktam nézni, nekem felugrik addig
Nagyon érdekes, mert én azért tettem bele a az órát, mert azt gondoltam magas a turbonyomásom. Erre meg a fele, mint kellene lennie. Elkezd felmenni szépen, ritkán mintha 0,9-ig elkúszna, és hirtelen visszaszabályoz 0,7-re.
Próbára szabályzószelepe valakinek esetleg lenne?
?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 hétfő, 12:12:36 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 18:16:41 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.28 hétfő, 11:09:14
HOMASITA, Törökbálinti üzletében.
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=0110011&kat=rl&text=M%E9r%F6m%FCszer,%20m%FCszerh%E1z
Beszerelni nem vészes, megfúrtam a műanyag szívósort, beletettem egy csatlakozót, amire rámegy egy vákumcső, annak a másik vége a műszerre megy. Az meg a műszerfalon oda teszed ahol szimpatikus. Ha gondolod segítek.
Szívesen megnézném ha lehet.
Én pesten lakom.
Te?
A sajátomat esetleg felajánlom kipróbálásra.
Ha gondolod csörgess meg.
Tel: 06203109441
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.28 hétfő, 20:42:17 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 21:35:29 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.28 hétfő, 11:23:15
Nagyon érdekes, mert én azért tettem bele a az órát, mert azt gondoltam magas a turbonyomásom. Erre meg a fele, mint kellene lennie. Elkezd felmenni szépen, ritkán mintha 0,9-ig elkúszna, és hirtelen visszaszabályoz 0,7-re.
Próbára szabályzószelepe valakinek esetleg lenne?
?
Bocsi, hogy nem hívtalak, csak mostanában nem nagyon vagyok itthon. Illetve, csak este felé. Szóval én még nem mértem turbónyomást az enyénem, de Ervin kolléga mondta nekem, hogy változó geóson tudunk állítani nyomást manuálisan. Mivel nekem a csövek sem 100% hogy jók, így én nem is piszkáltam semmit.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 22:02:00 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.06.28 hétfő, 18:16:41
Szívesen megnézném ha lehet.
Én pesten lakom.
Te?
A sajátomat esetleg felajánlom kipróbálásra.
Ha gondolod csörgess meg.
Tel: 06203109441
Ment PÜ!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 22:02:45 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.28 hétfő, 21:35:29
Bocsi, hogy nem hívtalak, csak mostanában nem nagyon vagyok itthon. Illetve, csak este felé. Szóval én még nem mértem turbónyomást az enyénem, de Ervin kolléga mondta nekem, hogy változó geóson tudunk állítani nyomást manuálisan. Mivel nekem a csövek sem 100% hogy jók, így én nem is piszkáltam semmit.
Én sem nagyon értem rá.... Apukád Mondija is 115 LE, geós turbós?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2010.06.28 hétfő, 22:42:34 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.28 hétfő, 22:02:45
Én sem nagyon értem rá.... Apukád Mondija is 115 LE, geós turbós?
az fix turbós ami elméletileg szerényebb eredményeket kellene hogy produkáljon.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2010.06.29 kedd, 00:14:35 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.28 hétfő, 22:42:34
az fix turbós ami elméletileg szerényebb eredményeket kellene hogy produkáljon.
Tenyleg, ezt honnan lehet megallapitani tutira? Marmint, hogy fix vagy nem.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2010.06.29 kedd, 08:59:27 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.29 kedd, 00:14:35
Tenyleg, ezt honnan lehet megallapitani tutira? Marmint, hogy fix vagy nem.
Pár oldallal korábban volt ez téma itt, ha visszakeresed megkapod rá a választ. Vagy dobj egy képet a turbodrol. Elvileg a D6BA motorkódos geós, a D5BA nem. Ha jól tudom.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2010.06.29 kedd, 11:13:53 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.06.29 kedd, 08:59:27
Pár oldallal korábban volt ez téma itt, ha visszakeresed megkapod rá a választ. Vagy dobj egy képet a turbodrol. Elvileg a D6BA motorkódos geós, a D5BA nem. Ha jól tudom.
Akkor az enyém geós :-) THX!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2010.06.29 kedd, 11:18:20 »
--===HELP PLEASE===--
Most erkeztem meg videkre, es a varosba beerve egett gumiszaggal es fusttel kedveskedett az autom.
A motorhaztetot kinyitva a bal also nagy szijtarcsanal latom, hogy valami gumi van rasulve. Ott lehet a gebasz?
Utolert az ekszijtarcsa betegseg?
Honnan tudok jo alkatreszt szerezni nem heroin aron?Erdemes utangyartottal kuzdeni?
Hazamehetek vele szekesfehervarrol pestre így? Nem gyullad ki? Elegge fustolt...
Köszi!
MAD-V
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2010.06.29 kedd, 11:22:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.29 kedd, 11:18:20
--===HELP PLEASE===--
Most erkeztem meg videkre, es a varosba beerve egett gumiszaggal es fusttel kedveskedett az autom.
A motorhaztetot kinyitva a bal also nagy szijtarcsanal latom, hogy valami gumi van rasulve. Ott lehet a ge***?
Utolert az ekszijtarcsa betegseg?
Honnan tudok jo alkatreszt szerezni nem heroin aron?Erdemes utangyartottal kuzdeni?
Hazamehetek vele szekesfehervarrol pestre így? Nem gyullad ki? Elegge fustolt...
Köszi!
MAD-V
Lehet hülyeséget írok, de nem a hosszbordásszíjad égett rá a tárcsára ami beállt? Én így nem közlekednék, márcsak azért sem mert ha ledobja a szíjat, akkor megszünik a szervó,vízpuma,minden. És esetleg egy kigyulladás is benne van.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2010.06.29 kedd, 11:40:07 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.29 kedd, 11:22:18
Lehet hülyeséget írok, de nem a hosszbordásszíjad égett rá a tárcsára ami beállt? Én így nem közlekednék, márcsak azért sem mert ha ledobja a szíjat, akkor megszünik a szervó,vízpuma,minden. És esetleg egy kigyulladás is benne van.
Szia!
Nem, megnéztem most, és a szíj rajta van, szépen forog, semmi baja, viszont az alsó nagy tárcsa ugrálva forog, és valami olvadt gumi jött ki oldalt rajta.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2010.06.29 kedd, 11:59:04 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.29 kedd, 11:40:07
Szia!
Nem, megnéztem most, és a szíj rajta van, szépen forog, semmi baja, viszont az alsó nagy tárcsa ugrálva forog, és valami olvadt gumi jött ki oldalt rajta.
Nekem benzines van, de majd az okosak megmondják hogy az melyik tárcsa. Viszont az "elméletem" akkor is helytálló szerintem, így kicsit rizikós közlekedni vele. Esetleg hívd fel Vik-et, ő majd megmondja miújság.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2010.06.29 kedd, 12:00:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.29 kedd, 11:59:04
Nekem benzines van, de majd az okosak megmondják hogy az melyik tárcsa. Viszont az "elméletem" akkor is helytálló szerintem, így kicsit rizikós közlekedni vele. Esetleg hívd fel Vik-et, ő majd megmondja miújság.
El tudnad kuldeni a szamat p.u.-ben? Köszi!!!
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2010.06.29 kedd, 12:24:03 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.29 kedd, 12:00:41
El tudnad kuldeni a szamat p.u.-ben? Köszi!!!
Főtengely szíjtárcsád égett szét. Semmi extrát ne csinálj. Mehetsz vele nyugodtan max ledobja a szíjat és nem lesz légkondid meg töltésed. Én pont Budaörs-székesfehérvár-Zsámbék szerelő távot tettem meg így töltés nélkül új akksival. Lámpa, rádió off persze
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2010.06.29 kedd, 12:39:05 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.29 kedd, 12:24:03
Főtengely szíjtárcsád égett szét. Semmi extrát ne csinálj. Mehetsz vele nyugodtan max ledobja a szíjat és nem lesz légkondid meg töltésed. Én pont Budaörs-székesfehérvár-Zsámbék szerelő távot tettem meg így töltés nélkül új akksival. Lámpa, rádió off persze
Beszéltem Vik-kel, (Köszi a számot!) és azt mondta annyira nem jó menni vele ilyenkor.Meg ugye füstölt is, szórta szét az olvadt gumit mindenfele.
35K ért van gyári a cromax-ban, az utángyártottat senki sem ajánlja. Szíjat is cseréltetek sztem, hamár szét lesz szedve, habár annak nincs baja. Mintha láttam volna csavar készletet is hozzá, érdemes azt is venni??
Már csak az a bajom, hogy semmi szerszámom és játszós ruhám, és csak holnap akarják elvállalni a javítást
Na majd referálok, köszi mindenkinek a help-et!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2010.06.29 kedd, 12:54:13 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.29 kedd, 12:39:05
Beszéltem Vik-kel, (Köszi a számot!) és azt mondta annyira nem jó menni vele ilyenkor.Meg ugye füstölt is, szórta szét az olvadt gumit mindenfele.
35K ért van gyári a cromax-ban, az utángyártottat senki sem ajánlja. Szíjat is cseréltetek sztem, hamár szét lesz szedve, habár annak nincs baja. Mintha láttam volna csavar készletet is hozzá, érdemes azt is venni??
Már csak az a bajom, hogy semmi szerszámom és játszós ruhám, és csak holnap akarják elvállalni a javítást
Na majd referálok, köszi mindenkinek a help-et!
Én hazavontattatnám magam a helyedben (ha meg tudod oldani), és akkor lenne időd jóárasított alkatrész után kutatni.
Jav: vagy dízelt nem is lehet vontatni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2010.06.29 kedd, 13:03:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.29 kedd, 12:54:13
Én hazavontattatnám magam a helyedben (ha meg tudod oldani), és akkor lenne időd jóárasított alkatrész után kutatni.
Jav: vagy dízelt nem is lehet vontatni?
Az ismerosom akitol szoktam alkatreszt venni csak dragabban tudott volna... Meghat kell az auto. Amugy lehet vontatni, manualis valtos.
Naplózva
zolixp
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2010.06.29 kedd, 14:15:24 »
Sziasztok! Az lenne az en probelmam , hogy ma megalltam a stop nal a levegoztetes kivolt kapcsolva es magatol nyomta a meleget , vmi otlet?
ha vkinek van valamilyen konkret otlete vagy tanacsa , kerlek ide irjatok :
zolixp@yahoo.com
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2010.06.29 kedd, 19:28:25 »
Idézetet írta: zolixp - 2010.06.29 kedd, 14:15:24
Sziasztok! Az lenne az en probelmam , hogy ma megalltam a stop nal a levegoztetes kivolt kapcsolva es magatol nyomta a meleget , vmi otlet?
ha vkinek van valamilyen konkret otlete vagy tanacsa , kerlek ide irjatok :
zolixp@yahoo.com
vízhőfok rendben volt?ha nem akkor lehet termosztát(nem nyit),vízpumpa(nem nyom)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 09:29:36 »
Idézetet írta: Leni - 2010.06.28 hétfő, 21:35:29
Bocsi, hogy nem hívtalak, csak mostanában nem nagyon vagyok itthon. Illetve, csak este felé. Szóval én még nem mértem turbónyomást az enyénem, de Ervin kolléga mondta nekem, hogy változó geóson tudunk állítani nyomást manuálisan. Mivel nekem a csövek sem 100% hogy jók, így én nem is piszkáltam semmit.
Gondolkodtam ezen a nyomásállításon, a váltpozó geós turbón. Nem biztos hogy jó ötlet lenne állítgatni, mert biztos vagyok benne hogy nem állítódott el, nem az okozza a bajt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 22:24:33 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.06.12 szombat, 21:26:15
hali az én a mondim is ezt csinálja.mióta megvettem,hidegen ugrál az al.járat,füstől mint állat
-van hogy félpercig is,azóta pó-csúcs csere,változatlan,egr-dugó,változatlan,s még mindíg csinálja,hogy miért
-foggalmam sincs,de ha valamit megtudsz tedd közzé.Ja és szerintem nézesd meg egy igazi szakival,mielőtt megbótolod,a disel-aranyat ér ha jó,de a gatyád is rámehet,ha valami széthajtott,visszatekert vackot veszel,főleg a nepperektől óvakodj,ja és olvasgasd a fórumot,ez a mondeók RÉVAY-lexikonja
hello! go szűrő csere. EGR dugó, izzítógyertyák kuka ( 2 működött), légtömeg mérő tisztítás és megjavult. Nem tom, melyik tette jóvá, vagy így együtt, de lényeg hogy ok. bár most nincs reggel sem hidegindítás... majd 0 foknál kiderül..
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2010.07.01 csütörtök, 22:28:16 »
Most kánikulában ha klímázok, a vízhőfok mutató túlmászik a függőlegesen, azaz melegszik a gép, úgy, hogy pörög minden ventillátor mint az állat. Ha leveszem a klímát, visszamegy a függőleges elé. Miért lehet ez, noha klímázáskor a klímahűtőnek is van hűtési szerepe??? Nektek hogy áll a vízhőfok mutató dugóban, 30 fokban?
Kösz
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2010.07.02 péntek, 09:01:08 »
Idézetet írta: mferkó - 2010.07.01 csütörtök, 22:28:16
Most kánikulában ha klímázok, a vízhőfok mutató túlmászik a függőlegesen, azaz melegszik a gép, úgy, hogy pörög minden ventillátor mint az állat. Ha leveszem a klímát, visszamegy a függőleges elé. Miért lehet ez, noha klímázáskor a klímahűtőnek is van hűtési szerepe??? Nektek hogy áll a vízhőfok mutató dugóban, 30 fokban?
Kösz
Nekem tegnap 31 fokban, klímával, megpakolt trélerrel sem ment függőleges "fölé" a mutató. De a venti pörgött rendesen! Valamennyit csalhat ám a vízhőfokmérő órád is!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2010.07.02 péntek, 09:31:11 »
A vízhőmérő mutatója erősen csal. Amikor termosztát problémám volt, diagnosztikával néztem a vízhőfokot, kb. 60 foknál beáll középre és kb 100 fokig meg sem mozdul. Vagyis, ha a mutatón látod, hogy megy fel, akkor a víz már igen meleg.
Sz.G.
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.07.02 péntek, 09:01:08
Nekem tegnap 31 fokban, klímával, megpakolt trélerrel sem ment függőleges "fölé" a mutató. De a venti pörgött rendesen! Valamennyit csalhat ám a vízhőfokmérő órád is!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2010.07.02 péntek, 12:52:39 »
Sziasztok!
Írtátok korábban ezt a két fokozatú ventit, pontosan hol kell keresnem? Ha benézek a motortérbe ott, elég nagy a zsúfoltság
Nekem is csak mintha a nagyobbik fokozat menne, ilyen 10-20mp-ig megy mint az állat, utána ugyanennyi ideig nem megy. A vizem nem melegszik, klíma megy rendesen stb...
Este még a lámpán is látszik, hogy elhalványul, mikor bekapcsol a venti magas fokozaton.
Kösz!
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2010.07.07 szerda, 12:38:15 »
Beszart a üzemanyagszívattyum kiiktattam , nem vettem újat anélkül megy és tökéletesen megy a kocsi semmi külömbség nincs!! Akkor minek kell rá??
Naplózva
klinge75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2010.07.07 szerda, 12:49:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.06.14 hétfő, 19:38:12
Meg sem próbáltam végül.
Krampács isten oltárán csak akkor áldozok, ha nagyon muszáj!
pedig müködik én már 50000 mentem vele és hibátlan
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2010.07.07 szerda, 20:45:44 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.07 szerda, 12:49:11
pedig müködik én már 50000 mentem vele és hibátlan
Sok sikert, en nem mertem bevallalni :-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:14:37 »
Idézetet írta: klinge75 - 2010.07.07 szerda, 12:38:15
Be***t a üzemanyagszívattyum kiiktattam , nem vettem újat anélkül megy és tökéletesen megy a kocsi semmi külömbség nincs!! Akkor minek kell rá??
kúva sokba kerül majd a nagynyomású adagoló javítása és a csúcsok cseréje a fémrszelékek miatt!
Az a kis szivattyú 4bar körül kell hogy tolja az anyagot a tankból az adgolódra!
Én nem használnám,sőt!Be sem indítanám üza pumpedli nélkül!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:17:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:14:37
kúva sokba kerül majd a nagynyomású adagoló javítása és a csúcsok cseréje a fémrszelékek miatt!
Az a kis szivattyú 4bar körül kell hogy tolja az anyagot a tankból az adgolódra!
Én nem használnám,sőt!Be sem indítanám üza pumpedli nélkül!
Nem lehet,hogy a TDDI nem olyan érzékeny ezért jobban bírja?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:21:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.07 szerda, 21:17:50
Nem lehet,hogy a TDDI nem olyan érzékeny ezért jobban bírja?
nem véletlenül tették azt oda.
lehet hogy megy nélküle is, de biztos nem tesz jót az adagolónak, mert nem mindegy, hogy 4m-en keresztül kell felküzdeni az anyagot, vagy kapja 4bar nyomással
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:23:18 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.07 szerda, 21:17:50
Nem lehet,hogy a TDDI nem olyan érzékeny ezért jobban bírja?
pont ezt nem bírja!
Annak nyomással kell kapnia az anyagot!Most valszeg felszippantja,csak nem arra készült,úgyhogy lehet ilyenesetben spórolni!
Csak utána ne szidjuk a dízeleket,hogy ilyen xar meg olyan xar!
Ez kéremszépen júzerhiba!!!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:28:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:23:18
pont ezt nem bírja!
Annak nyomással kell kapnia az anyagot!Most valszeg felszippantja,csak nem arra készült,úgyhogy lehet ilyenesetben spórolni!
Csak utána ne szidjuk a dízeleket,hogy ilyen xar meg olyan xar!
Ez kéremszépen júzerhiba!!!!!!
OK. Én meghajlok a szakértelem előtt.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:31:30 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.07 szerda, 21:28:05
OK. Én meghajlok a szakértelem előtt.
Nincs azzal semmi gond,ha valaki másképp gondolja az üza szivattyú szerepét!
Ezek törvényszerűségek!Ilyenekkel lehet tönkretenni az amúgy elnyűhetetlen tddi-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:35:27 »
Idézetet írta: alf - 2010.07.07 szerda, 21:31:30
Nincs azzal semmi gond,ha valaki másképp gondolja az üza szivattyú szerepét!
Ezek törvényszerűségek!Ilyenekkel lehet tönkretenni az amúgy elnyűhetetlen tddi-t!
Normális használat és karbantartás mellett mennyit lehet elmenni egy TDDI vel?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:45:46 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.07 szerda, 21:35:27
Normális használat és karbantartás mellett mennyit lehet elmenni egy TDDI vel?
erre nem tudom a választ,talán Gosztrada tudna mondani egy szép számot......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2010.07.07 szerda, 21:53:47 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.07 szerda, 21:35:27
Normális használat és karbantartás mellett mennyit lehet elmenni egy TDDI vel?
olyan céget kérdezz meg, ahol van tddi-s tranzit. szentem 6-800e el kéne mennie. nem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2010.07.07 szerda, 22:15:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.07 szerda, 21:53:47
olyan céget kérdezz meg, ahol van tddi-s tranzit. szentem 6-800e el kéne mennie. nem??
:wow1:Akkor még lehet,hogy megtartom 189000 van benne./Még nem jöttek a megszokott hibák/
Kivéve a ki-be zárás.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 22:17:07 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2010.07.07 szerda, 22:33:39 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.07 szerda, 22:15:13
Akkor még lehet,hogy megtartom 189000 van benne./Még nem jöttek a megszokott hibák/
Kivéve a ki-be zárás.
miért cserélnéd le, ha nincs semmi baja.
ezekkel a motorrokkal ki lehet menni a világból. a tranzitok hamarabb szétrohadnak, minthogy (rendszeres karbantartás\használat mellett) kihaljon belőle a motor.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2010.07.07 szerda, 23:01:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.07.07 szerda, 22:33:39
miért cserélnéd le, ha nincs semmi baja.
ezekkel a motorrokkal ki lehet menni a világból. a tranzitok hamarabb szétrohadnak, minthogy (rendszeres karbantartás\használat mellett) kihaljon belőle a motor.
Szerintem egy Tranzitot nem lehet összehasonlítani egy Mondeoval, mégha ugyanolyan motor is van benne. Lehet nem így van, de szerintem sok tényező befolyásolja még egy motor élettartamát...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2010.07.07 szerda, 23:15:40 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.07.07 szerda, 23:01:21
Szerintem egy Tranzitot nem lehet összehasonlítani egy Mondeoval, mégha ugyanolyan motor is van benne. Lehet nem így van, de szerintem sok tényező befolyásolja még egy motor élettartamát...
hát én közvetlen párhozamot nem is vontam a 2 kocsi típus között (úgy gondolom
)
az egyik személygkp, a másik meg tehergkp, szóval nem is igazán lehet összehasonlítani őket. legnagyobb közös bennük a motor.
valahol olvastam, hogy az új mondeo(mk3) tervezésekor, az "új" diesel motort a transitból vették.
gazdasági szempontból nem éri meg a cégnek, ha nagyon módosítják, mert ahoz nekik is új gyártósórt kell alkalmazni, új alkatrészeket kell gyártaniuk, ahelyett, ami már egyszer megy.
ha helyesen használsz egy diesel motort( hidegen nem kergeted, hajtás után megvárod, hogy "lehüljön" a turbó(2-3perc) alapjárat, megkap mindent időben), akkor ténylegesen elmennek ennyit.
ismerettségi körben nem egy (igaz nem ford) diesel(nem cr) autó van 5-700ekm-rel, és még mindig ugyan úgy mennek, mint újkorukban.
szerk: közben az itt található pdf-ben is megtaláltam:
"A TDDi motort eredetileg a Ford Transithoz fejlesztették ki. Mivel a motor a várakozásokon
felül jól sikerült, így merült fel a gondolat, hogy építsék be az új fejlesztéső Mondeo -ba is."
forrás:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/adatok/tdci_vs_tddi.pdf
«
Utoljára szerkesztve: 2010.07.07 szerda, 23:18:51 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ