Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113434 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2050 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 10:15:08 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.24 vasárnap, 09:19:50
Nem igen.
nekem is fura...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2051 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 10:34:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.24 vasárnap, 10:13:02
az
ha elolvasod a ci topicot, akkor megérted, hogy honnan jött
olvastam,csak azt hittem nem csak nekem poén a ckm.....
és nem csak neked rossz a link,hanem nincs fönn róla infó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2052 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 12:14:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.24 vasárnap, 10:34:48
olvastam,csak azt hittem nem csak nekem poén a ckm.....
és nem csak neked rossz a link,hanem nincs fönn róla infó!
nekem csak ennyi jön be a linkből:
ez alapján nem sok infóm van róla
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2053 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 17:59:45 »
Cserélt már valaki kipufogó leömlő sor tőmítést ?? Nekem átéghetett, mert kifuj a motor hátulja kormos, és nem is ugy megy az auto.
Nehéz kicserélni, mennyire kell hozzá megbontani??
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.24 vasárnap, 19:23:22 írta Peter tddi
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2054 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 21:05:53 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2010.10.24 vasárnap, 17:59:45
Cserélt már valaki kipufogó leömlő sor tőmítést ?? Nekem átéghetett, mert kifuj a motor hátulja kormos, és nem is ugy megy az auto.
Nehéz kicserélni, mennyire kell hozzá megbontani??
Köszi
lekell venni a katalizátort és a turbót.....
van egy zsir uj gyárim ha érdekel....
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2055 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 21:31:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.24 vasárnap, 21:05:53
lekell venni a katalizátort és a turbót.....
van egy zsir uj gyárim ha érdekel....
A turbo a kipuff csonka van építve, az egybe jön le, ugye??
Mennyiért adnád ??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2056 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 22:51:54 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2010.10.24 vasárnap, 21:31:44
A turbo a kipuff csonka van építve, az egybe jön le, ugye??
Mennyiért adnád ??
2000ft+ posta?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2057 Dátum:
2010.10.24 vasárnap, 22:53:22 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2010.10.24 vasárnap, 21:31:44
A turbo a kipuff csonka van építve, az egybe jön le, ugye??
Mennyiért adnád ??
egybecsonkos a turbó, tehát együtt jön le vele.....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2058 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 12:36:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.24 vasárnap, 22:53:22
egybecsonkos a turbó, tehát együtt jön le vele.....
Sziasztok!
Ha már turbo a téma. Hétvégén kapott az autóm egy új, gyári turbo-nyomásszabályzó szelepet..... Semmi reakció. Gyenge
Katalizátor le, próbakör.... Semmi reakció. Gyenge
De a hangja legalább szép volt tényleg
Elkezdtem állítgatni a turbonyomást, (kar rövidítés, és végállás állítás) és nem igazán változott semmi. Már nem lehetett tovább állítani a karokon, mert a geometria nem engedte bent a turboban. Így sem megy fel a turbonyomásom.....
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2059 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 17:13:17 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.10.25 hétfő, 12:36:19
Sziasztok!
Ha már turbo a téma. Hétvégén kapott az autóm egy új, gyári turbo-nyomásszabályzó szelepet..... Semmi reakció. Gyenge
Katalizátor le, próbakör.... Semmi reakció. Gyenge
De a hangja legalább szép volt tényleg
Elkezdtem állítgatni a turbonyomást, (kar rövidítés, és végállás állítás) és nem igazán változott semmi. Már nem lehetett tovább állítani a karokon, mert a geometria nem engedte bent a turboban. Így sem megy fel a turbonyomásom.....
Ez elég durva,hogy senki nem tudja megmondani mi a baja az autódnak..
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2060 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:14:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.24 vasárnap, 22:53:22
egybecsonkos a turbó, tehát együtt jön le vele.....
a csonkról le lehet venni a turbót??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2061 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:23:04 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.10.25 hétfő, 17:13:17
Ez elég durva,hogy senki nem tudja megmondani mi a baja az autódnak..
Páran már elvéreztek rajta...... Asszem én is
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2062 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:31:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 19:14:46
a csonkról le lehet venni a turbót??
A csonkról elvileg le lehet venni a turbot, csak úgy tudom elég jól össze szokott szorulni. Talán 6 db csavar fogja a kipufogócsonkba, de a helyén ne szedd szét, mert ha esetleg nincs összeszorulva, akkor kipotyognak belőle a geometria alkatrészei. Utána nem rakja össze a helyén senki.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2063 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:45:14 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.10.25 hétfő, 19:31:43
A csonkról elvileg le lehet venni a turbot, csak úgy tudom elég jól össze szokott szorulni. Talán 6 db csavar fogja a kipufogócsonkba, de a helyén ne szedd szét, mert ha esetleg nincs összeszorulva, akkor kipotyognak belőle a geometria alkatrészei. Utána nem rakja össze a helyén senki.
fix geósat akarom változósra cserélni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2064 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:56:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 19:45:14
fix geósat akarom változósra cserélni
Na olyat még nem csináltam
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2065 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:58:20 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2010.10.25 hétfő, 19:56:21
Na olyat még nem csináltam
az elmélet már megvan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2066 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 19:59:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 19:45:14
fix geósat akarom változósra cserélni
Na! Megint egy téma, ami érdekes! A változó geósnak viszont más a vezérlése. Hogy tervezed a műtétet?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2067 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:01:50 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.25 hétfő, 19:59:17
Na! Megint egy téma, ami érdekes! A változó geósnak viszont más a vezérlése. Hogy tervezed a műtétet?
Ervin világosított fel engem is
a fixről kell levenni a tököt, és azt kell rárakni a változósra és így nyomással lesz szabályozva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2068 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:08:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 20:01:50
Ervin világosított fel engem is
a fixről kell levenni a tököt, és azt kell rárakni a változósra és így nyomással lesz szabályozva
És az aktuátor rámegy a változó geósra egyből, vagy trükközni kell?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2069 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:09:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 20:01:50
Ervin világosított fel engem is
a fixről kell levenni a tököt, és azt kell rárakni a változósra és így nyomással lesz szabályozva
te valamit igen félre értettél....
a drucklabda tulnyomásra nyit,és nem tudod vezérelni és mire az neked kinyitaná a geot már fölösleges is lenne.....rosszabbul menne mint most.
rádadásul hogy vezérelnéd meg finoman a karakterisztikához?
azért nem ilyen egyszerű a buli....de nemis azt mondom hogy nem lehet,mert malac passatot már csinált egy haver,de azért ott más a buli kicsit.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2070 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:18:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.25 hétfő, 20:09:17
te valamit igen félre értettél....
a drucklabda tulnyomásra nyit,és nem tudod vezérelni és mire az neked kinyitaná a geot már fölösleges is lenne.....rosszabbul menne mint most.
rádadásul hogy vezérelnéd meg finoman a karakterisztikához?
azért nem ilyen egyszerű a buli....de nemis azt mondom hogy nem lehet,mert malac passatot már csinált egy haver,de azért ott más a buli kicsit.
Sok GT17-re tettem már nyomás tököt, és olyan szépen be lehet lőni őket, hogy a vákumossal sem épül fel szebben a nyomás..
de majd Te is megtapasztalod mikor rakod fel változóst...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2071 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:32:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.25 hétfő, 20:18:49
Sok GT17-re tettem már nyomás tököt, és olyan szépen be lehet lőni őket, hogy a vákumossal sem épül fel szebben a nyomás..
de majd Te is megtapasztalod mikor rakod fel változóst...
És ennek az egésznek mi a fő előnye? Működik rajta az "overboost"?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2072 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:35:42 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.25 hétfő, 20:32:26
És ennek az egésznek mi a fő előnye? Működik rajta az "overboost"?
alacsonyfordulaton több levegőt tol be, állítható a töltőnyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2073 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:37:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 20:35:42
alacsonyfordulaton több levegőt tol be, állítható a töltőnyomás
OK, világos!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2074 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:38:51 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.25 hétfő, 20:32:26
És ennek az egésznek mi a fő előnye? Működik rajta az "overboost"?
A változós turbók alacsony fordulaton is képesek nyomást csinálni, ezért rugalmasabb a motor, tökéletesebb a több levegőtől az égés, ezért kicsit kevesebbet eszik.
Overboost miért ne működne, csak a turbó másik a vezérlés marad.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2075 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 20:50:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.25 hétfő, 20:18:49
Sok GT17-re tettem már nyomás tököt, és olyan szépen be lehet lőni őket, hogy a vákumossal sem épül fel szebben a nyomás..
de majd Te is megtapasztalod mikor rakod fel változóst...
kell a francnak vgt....köszi jó ez nekem ami van...
na de azért érdekel hogy csinálod meg,mesélj róla....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2076 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 21:12:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.25 hétfő, 20:50:52
kell a francnak vgt....köszi jó ez nekem ami van...
na de azért érdekel hogy csinálod meg,mesélj róla....
és hogy lesz több levegőd??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2077 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 21:44:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 21:12:05
és hogy lesz több levegőd??
a turbót a kipufogógáz hajtja,anyag kell neki több....big cooler bemegy,átcsövezve és westgate később fog nyitni, MAP meg kilessz iktatva.
nem kell ide VGT...fix 20-as bőven elég...
de ha változót akarnék akkor már audi GT22-est tennék fel....az tuti.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2078 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 21:50:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.25 hétfő, 21:44:37
a turbót a kipufogógáz hajtja,anyag kell neki több....big cooler bemegy,átcsövezve és westgate később fog nyitni, MAP meg kilessz iktatva.
nem kell ide VGT...fix 20-as bőven elég...
de ha változót akarnék akkor már audi GT22-est tennék fel....az tuti.
coolerből mekkora megy fel neked??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2079 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 21:55:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 21:50:50
coolerből mekkora megy fel neked??
hát ami van, OPC 240LE zafira gyári coolere....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2080 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 22:02:46 »
De honnan jött neked a VGt-re csere?
Kiváncsi vagyok ERVIN válaszára hogy oldja meg,mert számomra nem világos pár dolog....
Azt még értem hogy átteszed a drucklabdát,de hogy vezérled meg? honnan lessz nyomás hozzá? VGT-n nincs, mint ahogy vákumod sem az autódon.
Most ráadásul GT20 van vgt-s meg GT17,tehát kisebb szerintem ugyanott lennél,nem véletlen tették rá azt....de lehet tévedek..
esetleg kipufogógázzal tudnám elképzelni de hát pöttyet meleg van ott azért....
És mit vársz a VGT-től? beleölsz egy csomó pénzt azt bánni fogod...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2081 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 22:09:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.25 hétfő, 21:44:37
a turbót a kipufogógáz hajtja,anyag kell neki több....big cooler bemegy,átcsövezve és westgate később fog nyitni, MAP meg kilessz iktatva.
nem kell ide VGT...fix 20-as bőven elég...
de ha változót akarnék akkor már audi GT22-est tennék fel....az tuti.
Volt GT22-esem..na azon van gázáramlásnak hely(6 henger táplálja)
azzal adtam el az octavia TDI-met(11-es fejes adagoló+ csippelt+ könnyített PD 150le dugók hajtókarral) .....emlékszem jött a vevő, hogy ilyen meg olyan sportautója van, úgyhogy teljesítményben majd visszalépés lesz neki a TDI octaviám...na ja mondom azért először próbálja ki
utána úgy kellett kirángatnom az autóból "vége a gyereknapnak " jelszóval...másnap elvitte.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 22:21:30 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2082 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 22:13:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.25 hétfő, 22:02:46
De honnan jött neked a VGt-re csere?
Kiváncsi vagyok ERVIN válaszára hogy oldja meg,mert számomra nem világos pár dolog....
Azt még értem hogy átteszed a drucklabdát,de hogy vezérled meg? honnan lessz nyomás hozzá? VGT-n nincs, mint ahogy vákumod sem az autódon.
Most ráadásul GT20 van vgt-s meg GT17,tehát kisebb szerintem ugyanott lennél,nem véletlen tették rá azt....de lehet tévedek..
esetleg kipufogógázzal tudnám elképzelni de hát pöttyet meleg van ott azért....
És mit vársz a VGT-től? beleölsz egy csomó pénzt azt bánni fogod...
nem lesz az csomó, ennyiért te sem hagynád ki...
(persza ha összejön az egész adás-vétel)
aminkeresztül most elengedi a nyomást, azt a csövet kell túltöltött ágba bekötni.
coolerből én ilyesmit akarok majd berakni:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_intercooler_27e_ft
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_intercooler_29e_ft
nekem most tuti gt20 van rajta??
adattábláján ez szerepel:
made in england
1870-6k682-af
708618-6 s/nfj111214
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 22:15:49 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2083 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 22:19:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.25 hétfő, 22:02:46
De honnan jött neked a VGt-re csere?
Kiváncsi vagyok ERVIN válaszára hogy oldja meg,mert számomra nem világos pár dolog....
Azt még értem hogy átteszed a drucklabdát,de hogy vezérled meg? honnan lessz nyomás hozzá? VGT-n nincs, mint ahogy vákumod sem az autódon.
Most ráadásul GT20 van vgt-s meg GT17,tehát kisebb szerintem ugyanott lennél,nem véletlen tették rá azt....de lehet tévedek..
esetleg kipufogógázzal tudnám elképzelni de hát pöttyet meleg van ott azért....
És mit vársz a VGT-től? beleölsz egy csomó pénzt azt bánni fogod...
nem kell vákum, csak nyomás, mert a tököt átrakja az övéről, kb ugyanakkora uton mozog a nyomásos is mint a vákumos, kompresszoron belövi, hogy 1,5-1,6-nál tolja el a tök a lapátokat legkisebb szögállásba, és már teheti is fel... mit gondolsz hogyan rakják fel a gt 22-t az is vákumos alapból..aztán már dobják is le róla, teszik rá a nyomásvezéreltet és hajrá...ahogy nő a nyomás tolja le a szöget, hogy kisebb szögben érje a lapátokat a füst, ahogy esik le a nyomás, már húzza is vissza max állásba, így tartva mindig ideális nyomáson a rendszered.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2084 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 22:30:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.25 hétfő, 22:19:09
nem kell vákum, csak nyomás, mert a tököt átrakja az övéről, kb ugyanakkora uton mozog a nyomásos is mint a vákumos, kompresszoron belövi, hogy 1,5-1,6-nál tolja el a tök a lapátokat legkisebb szögállásba, és már teheti is fel... mit gondolsz hogyan rakják fel a gt 22-t az is vákumos alapból..aztán már dobják is le róla, teszik rá a nyomásvezéreltet és hajrá...ahogy nő a nyomás tolja le a szöget, hogy kisebb szögben érje a lapátokat a füst, ahogy esik le a nyomás, már húzza is vissza max állásba, így tartva mindig ideális nyomáson a rendszered.
na most valami, ami még eszembejutott. nem fog ez így túltölteni, mert nincs ami elengedje a +nyomást??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2085 Dátum:
2010.10.25 hétfő, 22:39:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.25 hétfő, 22:30:01
na most valami, ami még eszembejutott. nem fog ez így túltölteni, mert nincs ami elengedje a +nyomást??
Ne zsibbassz, akkor a mienk(vákumos) is túl töltene, azon sincs szelep....amikor a legkisebb a szögállása a terelőknek akkor anélkül jut a föst a kipufogócsonkba, hogy hajtaná a turbót(mert nem a lapátokra tereli a füstöt)
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 22:40:48 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2086 Dátum:
2010.10.26 kedd, 08:11:30 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.25 hétfő, 22:19:09
nem kell vákum, csak nyomás, mert a tököt átrakja az övéről, kb ugyanakkora uton mozog a nyomásos is mint a vákumos, kompresszoron belövi, hogy 1,5-1,6-nál tolja el a tök a lapátokat legkisebb szögállásba, és már teheti is fel... mit gondolsz hogyan rakják fel a gt 22-t az is vákumos alapból..aztán már dobják is le róla, teszik rá a nyomásvezéreltet és hajrá...ahogy nő a nyomás tolja le a szöget, hogy kisebb szögben érje a lapátokat a füst, ahogy esik le a nyomás, már húzza is vissza max állásba, így tartva mindig ideális nyomáson a rendszered.
Ez oké..de honnan lessz nyomása ha lecseréli egy GT17-re?
Megfúrja a turbót vagy mi?
Fix turbónál ugye a kompresszoroldalról kapja a nyomást a tök, VGT-nél honnan fogja?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2087 Dátum:
2010.10.26 kedd, 10:28:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.26 kedd, 08:11:30
Ez oké..de honnan lessz nyomása ha lecseréli egy GT17-re?
Megfúrja a turbót vagy mi?
Fix turbónál ugye a kompresszoroldalról kapja a nyomást a tök, VGT-nél honnan fogja?
Bárhonnan a szívóágból...ha valaki ilyenben gondolkodik, ez aztán nem lehet gond..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2088 Dátum:
2010.10.26 kedd, 14:54:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.26 kedd, 10:28:10
Bárhonnan a szívóágból...ha valaki ilyenben gondolkodik, ez aztán nem lehet gond..
Oké közbe agyaltam és erre jutottam énis vagy kipugázból, mint pl ducatónál is igy volt megoldva....de ahhoz órával kikell mérni a szabályzást hogy jó legyen....sőt a fix labda belét raknám át az izmosabb szerintem...
Meg ahhoz megkell fúrni dolgokat....számomra macera kevés eredménnyel....én fixben gondolkodok továbbra is,aszem....
Amugy enyém szépen alulról is megindul,nem látnám nagy értelmét VGT-nek a plussz költségek fejében.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2089 Dátum:
2010.10.26 kedd, 18:15:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.25 hétfő, 22:39:16
Ne zsibbassz, akkor a mienk(vákumos) is túl töltene, azon sincs szelep....amikor a legkisebb a szögállása a terelőknek akkor anélkül jut a föst a kipufogócsonkba, hogy hajtaná a turbót(mert nem a lapátokra tereli a füstöt)
akkor kb jól gondoltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2090 Dátum:
2010.10.26 kedd, 20:16:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.26 kedd, 14:54:33
Oké közbe agyaltam és erre jutottam énis vagy kipugázból, mint pl ducatónál is igy volt megoldva....de ahhoz órával kikell mérni a szabályzást hogy jó legyen....sőt a fix labda belét raknám át az izmosabb szerintem...
Meg ahhoz megkell fúrni dolgokat....számomra macera kevés eredménnyel....én fixben gondolkodok továbbra is,aszem....
Amugy enyém szépen alulról is megindul,nem látnám nagy értelmét VGT-nek a plussz költségek fejében.
Én ebben odáig jutottam, mikor a golfom TDI
motorját tuningoltam, hogy a GT17-re olyan tököt raktam, ami szétszedhető, és lehet cserélni benn a rugót, ha már nagyon finomítani akarom a karakterisztikát
Megvan még a mai napig, ha érdekel lefényképezem ....meg még a tuninghoz annyit, ha igazán brutált akar az ember, ahhoz egy mechanikusan vezérelt adagoló a legállatabb...de ez már tényleg költséges játék, engem ilyen szinten már nem érdekel...volt amikor igen
...igen nagyon
, de drága játék, mikor lett egy bivaly motorom, nem bírta a kuplung(még zircen Asitól vettem az első normális kuplungomat), jó lett a kuplung, letörte a féltengely keresztet, mikor a lehajtás már bírta, kevés volt a fék....pár éjszakai műszakom pihent benne mire finom lett a gép...igaz utána mindenért pótolt..az élmény leírhatatlan, azzal menni kellett
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2091 Dátum:
2010.10.26 kedd, 21:27:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.26 kedd, 20:16:14
Én ebben odáig jutottam, mikor a golfom TDI
motorját tuningoltam, hogy a GT17-re olyan tököt raktam, ami szétszedhető, és lehet cserélni benn a rugót, ha már nagyon finomítani akarom a karakterisztikát
Megvan még a mai napig, ha érdekel lefényképezem ....meg még a tuninghoz annyit, ha igazán brutált akar az ember, ahhoz egy mechanikusan vezérelt adagoló a legállatabb...de ez már tényleg költséges játék, engem ilyen szinten már nem érdekel...volt amikor igen
...igen nagyon
, de drága játék, mikor lett egy bivaly motorom, nem bírta a kuplung(még zircen Asitól vettem az első normális kuplungomat), jó lett a kuplung, letörte a féltengely keresztet, mikor a lehajtás már bírta, kevés volt a fék....pár éjszakai műszakom pihent benne mire finom lett a gép...igaz utána mindenért pótolt..az élmény leírhatatlan, azzal menni kellett
nekem a 1,9 tdi 110le-s 2000-2002-es ibiza tetszik ilyen szempontból
, de ez csak terv. suli mellett állandó kereset nélkül nehéz megcsinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2092 Dátum:
2010.10.27 szerda, 08:11:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.26 kedd, 21:27:59
nekem a 1,9 tdi 110le-s 2000-2002-es ibiza tetszik ilyen szempontból
, de ez csak terv. suli mellett állandó kereset nélkül nehéz megcsinálni
Ilyet egy Ford-os fórumon meg se hallunk!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2093 Dátum:
2010.10.27 szerda, 08:41:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.26 kedd, 20:16:14
Én ebben odáig jutottam, mikor a golfom TDI
motorját tuningoltam, hogy a GT17-re olyan tököt raktam, ami szétszedhető, és lehet cserélni benn a rugót, ha már nagyon finomítani akarom a karakterisztikát
Megvan még a mai napig, ha érdekel lefényképezem ....meg még a tuninghoz annyit, ha igazán brutált akar az ember, ahhoz egy mechanikusan vezérelt adagoló a legállatabb...de ez már tényleg költséges játék, engem ilyen szinten már nem érdekel...volt amikor igen
...igen nagyon
, de drága játék, mikor lett egy bivaly motorom, nem bírta a kuplung(még zircen Asitól vettem az első normális kuplungomat), jó lett a kuplung, letörte a féltengely keresztet, mikor a lehajtás már bírta, kevés volt a fék....pár éjszakai műszakom pihent benne mire finom lett a gép...igaz utána mindenért pótolt..az élmény leírhatatlan, azzal menni kellett
Nyomj egy képet persze...
szerintem VP44 már ugyanolyan jó mint mechanikus,meglehet rántani azt is bőven....krézy is azt mondta nem kell azt mechanikusra cserélni.
Tegnap átrágtuk a témát tuningos szaki haverral,és arra jutottunk hogy külső westgate lenne a király....15-ből megis lenne kb...2-2,5 bar-t tolna kb..na az már azért király...
MAP-on dolgozik a chipes emberem.....kb 50-ből elég brutkó lenne a gép, annyir meg megér nekem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2094 Dátum:
2010.10.27 szerda, 16:20:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.10.27 szerda, 08:11:37
Ilyet egy Ford-os fórumon meg se hallunk!
fordos-nem fordos fórumon én olvasni szoktam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2095 Dátum:
2010.10.27 szerda, 16:21:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.27 szerda, 08:41:13
Nyomj egy képet persze...
szerintem VP44 már ugyanolyan jó mint mechanikus,meglehet rántani azt is bőven....krézy is azt mondta nem kell azt mechanikusra cserélni.
Tegnap átrágtuk a témát tuningos szaki haverral,és arra jutottunk hogy külső westgate lenne a király....15-ből megis lenne kb...2-2,5 bar-t tolna kb..na az már azért király...
MAP-on dolgozik a chipes emberem.....kb 50-ből elég brutkó lenne a gép, annyir meg megér nekem.
és akkor turbót marad az eredeti??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2096 Dátum:
2010.10.27 szerda, 21:54:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.27 szerda, 16:21:13
és akkor turbót marad az eredeti??
igen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2097 Dátum:
2010.10.30 szombat, 21:27:24 »
Sziasztok!
A bal térdnél levő biztonsági kapcsolót (AC-t kapcsolja ki) szerelte már valaki? A takaró műanyag eltávolítása körülményes
Rá akarok nézni, és ha van tapasztalat már, azt felhasználnám..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2098 Dátum:
2010.10.30 szombat, 21:28:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.30 szombat, 21:27:24
Sziasztok!
A bal térdnél levő biztonsági kapcsolót (AC-t kapcsolja ki) szerelte már valaki? A takaró műanyag eltávolítása körülményes
Rá akarok nézni, és ha van tapasztalat már, azt felhasználnám..
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
ebben le van írva, hogy hogy kell levenni a borítást.
fotót csinálhatnál róla, hogy merre lehet találni ezt a kapcsolót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #2099 Dátum:
2010.10.30 szombat, 21:32:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.30 szombat, 21:28:45
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
ebben le van írva, hogy hogy kell levenni a borítást.
fotót csinálhatnál róla, hogy merre lehet találni ezt a kapcsolót
Szia!
Köszi a gyors segítséget,
de ez oldalt van, a bal térdtől balra.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
35
36
37
38
39
40
41
[
42
]
43
44
45
46
47
48
49
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ