Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113518 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 10:15:08 »

Nem igen.
nekem is fura...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 10:34:48 »

az nyes ha elolvasod a ci topicot, akkor megérted, hogy honnan jött vigyor3
olvastam,csak azt hittem nem csak nekem poén a ckm..... smile
és nem csak neked rossz a link,hanem nincs fönn róla infó! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 12:14:49 »

olvastam,csak azt hittem nem csak nekem poén a ckm..... smile
és nem csak neked rossz a link,hanem nincs fönn róla infó! wave
nekem csak ennyi jön be a linkből:

ez alapján nem sok infóm van róla eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 17:59:45 »

 Cserélt már valaki kipufogó leömlő sor tőmítést ?? Nekem átéghetett, mert kifuj a motor hátulja kormos, és nem is ugy megy az auto.
Nehéz kicserélni, mennyire kell hozzá megbontani??
           Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.24 vasárnap, 19:23:22 írta Peter tddi » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 21:05:53 »

Cserélt már valaki kipufogó leömlő sor tőmítést ?? Nekem átéghetett, mert kifuj a motor hátulja kormos, és nem is ugy megy az auto.
Nehéz kicserélni, mennyire kell hozzá megbontani??
           Köszi

lekell venni a katalizátort és a turbót.....
van egy zsir uj gyárim ha érdekel....
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 21:31:44 »

lekell venni a katalizátort és a turbót.....
van egy zsir uj gyárim ha érdekel....

  A turbo a kipuff csonka van építve, az egybe jön le, ugye??
  Mennyiért adnád ??
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 22:51:54 »


  A turbo a kipuff csonka van építve, az egybe jön le, ugye??
  Mennyiért adnád ??

2000ft+ posta?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2010.10.24 vasárnap, 22:53:22 »


  A turbo a kipuff csonka van építve, az egybe jön le, ugye??
  Mennyiért adnád ??

egybecsonkos a turbó, tehát együtt jön le vele.....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 12:36:19 »

egybecsonkos a turbó, tehát együtt jön le vele.....

Sziasztok!

Ha már turbo a téma. Hétvégén kapott az autóm egy új, gyári turbo-nyomásszabályzó szelepet..... Semmi reakció. Gyenge falbav
Katalizátor le, próbakör.... Semmi reakció. Gyenge falbav De a hangja legalább szép volt tényleg eplus2
Elkezdtem állítgatni a turbonyomást, (kar rövidítés, és végállás állítás) és nem igazán változott semmi. Már nem lehetett tovább állítani a karokon, mert a geometria nem engedte bent a turboban. Így sem megy fel a turbonyomásom..... falbav

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 17:13:17 »

Sziasztok!

Ha már turbo a téma. Hétvégén kapott az autóm egy új, gyári turbo-nyomásszabályzó szelepet..... Semmi reakció. Gyenge falbav
Katalizátor le, próbakör.... Semmi reakció. Gyenge falbav De a hangja legalább szép volt tényleg eplus2
Elkezdtem állítgatni a turbonyomást, (kar rövidítés, és végállás állítás) és nem igazán változott semmi. Már nem lehetett tovább állítani a karokon, mert a geometria nem engedte bent a turboban. Így sem megy fel a turbonyomásom..... falbav



Ez elég durva,hogy senki nem tudja megmondani mi a baja az autódnak..
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:14:46 »

egybecsonkos a turbó, tehát együtt jön le vele.....
a csonkról le lehet venni a turbót??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:23:04 »

Ez elég durva,hogy senki nem tudja megmondani mi a baja az autódnak..

Páran már elvéreztek rajta...... Asszem én is gun
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:31:43 »

a csonkról le lehet venni a turbót??

A csonkról elvileg le lehet venni a turbot, csak úgy tudom elég jól össze szokott szorulni. Talán 6 db csavar fogja a kipufogócsonkba, de a helyén ne szedd szét, mert ha esetleg nincs összeszorulva, akkor kipotyognak belőle a geometria alkatrészei. Utána nem rakja össze a helyén senki.  szomoru1
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:45:14 »

A csonkról elvileg le lehet venni a turbot, csak úgy tudom elég jól össze szokott szorulni. Talán 6 db csavar fogja a kipufogócsonkba, de a helyén ne szedd szét, mert ha esetleg nincs összeszorulva, akkor kipotyognak belőle a geometria alkatrészei. Utána nem rakja össze a helyén senki.  szomoru1

worship fix geósat akarom változósra cserélni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:56:21 »

worship fix geósat akarom változósra cserélni vigyor3

Na olyat még nem csináltam vigyor3
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:58:20 »

Na olyat még nem csináltam vigyor3
az elmélet már megvan nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 19:59:17 »

worship fix geósat akarom változósra cserélni vigyor3

Na! Megint egy téma, ami érdekes! A változó geósnak viszont más a vezérlése. Hogy tervezed a műtétet?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:01:50 »

Na! Megint egy téma, ami érdekes! A változó geósnak viszont más a vezérlése. Hogy tervezed a műtétet?
Ervin világosított fel engem is worship
a fixről kell levenni a tököt, és azt kell rárakni a változósra és így nyomással lesz szabályozva vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:08:03 »

Ervin világosított fel engem is worship
a fixről kell levenni a tököt, és azt kell rárakni a változósra és így nyomással lesz szabályozva vigyor3

És az aktuátor rámegy a változó geósra egyből, vagy trükközni kell?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:09:17 »

Ervin világosított fel engem is worship
a fixről kell levenni a tököt, és azt kell rárakni a változósra és így nyomással lesz szabályozva vigyor3

te valamit igen félre értettél....
a drucklabda tulnyomásra nyit,és nem tudod vezérelni és mire az neked kinyitaná a geot már fölösleges is lenne.....rosszabbul menne mint most.
rádadásul hogy vezérelnéd meg finoman a karakterisztikához?
azért nem ilyen egyszerű a buli....de nemis azt mondom hogy nem lehet,mert malac passatot már csinált egy haver,de azért ott más a buli kicsit.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:18:49 »

te valamit igen félre értettél....
a drucklabda tulnyomásra nyit,és nem tudod vezérelni és mire az neked kinyitaná a geot már fölösleges is lenne.....rosszabbul menne mint most.
rádadásul hogy vezérelnéd meg finoman a karakterisztikához?
azért nem ilyen egyszerű a buli....de nemis azt mondom hogy nem lehet,mert malac passatot már csinált egy haver,de azért ott más a buli kicsit.
Sok GT17-re tettem már nyomás tököt, és olyan szépen be lehet lőni őket, hogy a vákumossal sem épül fel szebben a nyomás.. smile de majd Te is megtapasztalod mikor rakod fel változóst... eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:32:26 »

Sok GT17-re tettem már nyomás tököt, és olyan szépen be lehet lőni őket, hogy a vákumossal sem épül fel szebben a nyomás.. smile de majd Te is megtapasztalod mikor rakod fel változóst... eplus2 wave

És ennek az egésznek mi a fő előnye? Működik rajta az "overboost"?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:35:42 »

És ennek az egésznek mi a fő előnye? Működik rajta az "overboost"?
alacsonyfordulaton több levegőt tol be, állítható a töltőnyomás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:37:37 »

alacsonyfordulaton több levegőt tol be, állítható a töltőnyomás

OK, világos!  eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:38:51 »

És ennek az egésznek mi a fő előnye? Működik rajta az "overboost"?
A változós turbók alacsony fordulaton is képesek nyomást csinálni, ezért rugalmasabb a motor, tökéletesebb a több levegőtől az égés, ezért kicsit kevesebbet eszik.
Overboost miért ne működne, csak a turbó másik a vezérlés marad. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 20:50:52 »

Sok GT17-re tettem már nyomás tököt, és olyan szépen be lehet lőni őket, hogy a vákumossal sem épül fel szebben a nyomás.. smile de majd Te is megtapasztalod mikor rakod fel változóst... eplus2 wave

kell a francnak vgt....köszi jó ez nekem ami van... eljen
na de azért érdekel hogy csinálod meg,mesélj róla....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 21:12:05 »

kell a francnak vgt....köszi jó ez nekem ami van... eljen
na de azért érdekel hogy csinálod meg,mesélj róla....
és hogy lesz több levegőd??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 21:44:37 »

és hogy lesz több levegőd??

a turbót a kipufogógáz hajtja,anyag kell neki több....big cooler bemegy,átcsövezve és westgate később fog nyitni, MAP meg kilessz iktatva.
nem kell ide VGT...fix 20-as bőven elég... eljen
de ha változót akarnék akkor már audi GT22-est tennék fel....az tuti.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 21:50:50 »

a turbót a kipufogógáz hajtja,anyag kell neki több....big cooler bemegy,átcsövezve és westgate később fog nyitni, MAP meg kilessz iktatva.
nem kell ide VGT...fix 20-as bőven elég... eljen
de ha változót akarnék akkor már audi GT22-est tennék fel....az tuti.
coolerből mekkora megy fel neked??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 21:55:26 »

coolerből mekkora megy fel neked??

hát ami van, OPC 240LE zafira gyári coolere....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:02:46 »

De honnan jött neked a VGt-re csere?
Kiváncsi vagyok ERVIN válaszára hogy oldja meg,mert számomra nem világos pár dolog....
Azt még értem hogy átteszed a drucklabdát,de hogy vezérled meg? honnan lessz nyomás hozzá? VGT-n nincs, mint ahogy vákumod sem az autódon.
Most ráadásul GT20 van vgt-s meg GT17,tehát kisebb szerintem ugyanott lennél,nem véletlen tették rá azt....de lehet tévedek.. szomoru1
esetleg kipufogógázzal tudnám elképzelni de hát pöttyet meleg van ott azért....
És mit vársz a VGT-től? beleölsz egy csomó pénzt azt bánni fogod...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:09:33 »

a turbót a kipufogógáz hajtja,anyag kell neki több....big cooler bemegy,átcsövezve és westgate később fog nyitni, MAP meg kilessz iktatva.
nem kell ide VGT...fix 20-as bőven elég... eljen
de ha változót akarnék akkor már audi GT22-est tennék fel....az tuti.
Volt GT22-esem..na azon van gázáramlásnak hely(6 henger táplálja) eplus2 eplus2 azzal adtam el az octavia TDI-met(11-es fejes adagoló+ csippelt+ könnyített PD 150le dugók hajtókarral) .....emlékszem jött a vevő, hogy ilyen meg olyan sportautója van, úgyhogy teljesítményben majd visszalépés lesz neki a TDI octaviám...na ja mondom azért először próbálja ki eplus2 utána úgy kellett kirángatnom az autóból "vége a gyereknapnak " jelszóval...másnap elvitte. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 22:21:30 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:13:54 »

De honnan jött neked a VGt-re csere?
Kiváncsi vagyok ERVIN válaszára hogy oldja meg,mert számomra nem világos pár dolog....
Azt még értem hogy átteszed a drucklabdát,de hogy vezérled meg? honnan lessz nyomás hozzá? VGT-n nincs, mint ahogy vákumod sem az autódon.
Most ráadásul GT20 van vgt-s meg GT17,tehát kisebb szerintem ugyanott lennél,nem véletlen tették rá azt....de lehet tévedek.. szomoru1
esetleg kipufogógázzal tudnám elképzelni de hát pöttyet meleg van ott azért....
És mit vársz a VGT-től? beleölsz egy csomó pénzt azt bánni fogod...

nem lesz az csomó, ennyiért te sem hagynád ki... eplus2(persza ha összejön az egész adás-vétel)
aminkeresztül most elengedi a nyomást, azt a csövet kell túltöltött ágba bekötni.

coolerből én ilyesmit akarok majd berakni:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_intercooler_27e_ft
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/uj_intercooler_29e_ft

nekem most tuti gt20 van rajta??
adattábláján ez szerepel:
made in england
1870-6k682-af
708618-6 s/nfj111214
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 22:15:49 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:19:09 »

De honnan jött neked a VGt-re csere?
Kiváncsi vagyok ERVIN válaszára hogy oldja meg,mert számomra nem világos pár dolog....
Azt még értem hogy átteszed a drucklabdát,de hogy vezérled meg? honnan lessz nyomás hozzá? VGT-n nincs, mint ahogy vákumod sem az autódon.
Most ráadásul GT20 van vgt-s meg GT17,tehát kisebb szerintem ugyanott lennél,nem véletlen tették rá azt....de lehet tévedek.. szomoru1
esetleg kipufogógázzal tudnám elképzelni de hát pöttyet meleg van ott azért....
És mit vársz a VGT-től? beleölsz egy csomó pénzt azt bánni fogod...

nem kell vákum, csak nyomás, mert a tököt átrakja az övéről, kb ugyanakkora uton mozog a nyomásos is mint a vákumos, kompresszoron belövi, hogy 1,5-1,6-nál tolja el a tök a lapátokat legkisebb szögállásba, és már teheti is fel... mit gondolsz hogyan rakják fel a gt 22-t az is vákumos alapból..aztán már dobják is le róla, teszik rá a nyomásvezéreltet és hajrá...ahogy nő a nyomás tolja le a szöget, hogy kisebb szögben érje a lapátokat a füst, ahogy esik le a nyomás, már húzza is vissza max állásba, így tartva mindig ideális nyomáson a rendszered. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:30:01 »

nem kell vákum, csak nyomás, mert a tököt átrakja az övéről, kb ugyanakkora uton mozog a nyomásos is mint a vákumos, kompresszoron belövi, hogy 1,5-1,6-nál tolja el a tök a lapátokat legkisebb szögállásba, és már teheti is fel... mit gondolsz hogyan rakják fel a gt 22-t az is vákumos alapból..aztán már dobják is le róla, teszik rá a nyomásvezéreltet és hajrá...ahogy nő a nyomás tolja le a szöget, hogy kisebb szögben érje a lapátokat a füst, ahogy esik le a nyomás, már húzza is vissza max állásba, így tartva mindig ideális nyomáson a rendszered. smile
na most valami, ami még eszembejutott. nem fog ez így túltölteni, mert nincs ami elengedje a +nyomást??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2010.10.25 hétfő, 22:39:16 »

na most valami, ami még eszembejutott. nem fog ez így túltölteni, mert nincs ami elengedje a +nyomást??

Ne zsibbassz, akkor a mienk(vákumos) is túl töltene, azon sincs szelep....amikor a legkisebb a szögállása a terelőknek akkor anélkül jut a föst a kipufogócsonkba, hogy hajtaná a turbót(mert nem a lapátokra tereli a füstöt) vigyor3 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.25 hétfő, 22:40:48 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2010.10.26 kedd, 08:11:30 »

nem kell vákum, csak nyomás, mert a tököt átrakja az övéről, kb ugyanakkora uton mozog a nyomásos is mint a vákumos, kompresszoron belövi, hogy 1,5-1,6-nál tolja el a tök a lapátokat legkisebb szögállásba, és már teheti is fel... mit gondolsz hogyan rakják fel a gt 22-t az is vákumos alapból..aztán már dobják is le róla, teszik rá a nyomásvezéreltet és hajrá...ahogy nő a nyomás tolja le a szöget, hogy kisebb szögben érje a lapátokat a füst, ahogy esik le a nyomás, már húzza is vissza max állásba, így tartva mindig ideális nyomáson a rendszered. smile

Ez oké..de honnan lessz nyomása ha lecseréli egy GT17-re?
Megfúrja a turbót vagy mi?
Fix turbónál ugye a kompresszoroldalról kapja a nyomást a tök, VGT-nél honnan fogja?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2010.10.26 kedd, 10:28:10 »

Ez oké..de honnan lessz nyomása ha lecseréli egy GT17-re?
Megfúrja a turbót vagy mi?
Fix turbónál ugye a kompresszoroldalról kapja a nyomást a tök, VGT-nél honnan fogja?
Bárhonnan a szívóágból...ha valaki ilyenben gondolkodik, ez aztán nem lehet gond.. vigyor3 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2010.10.26 kedd, 14:54:33 »

Bárhonnan a szívóágból...ha valaki ilyenben gondolkodik, ez aztán nem lehet gond.. vigyor3 Wink

Oké közbe agyaltam és erre jutottam énis vagy kipugázból, mint pl ducatónál is igy volt megoldva....de ahhoz órával kikell mérni a szabályzást hogy jó legyen....sőt a fix labda belét raknám át az izmosabb szerintem...
Meg ahhoz megkell fúrni dolgokat....számomra macera kevés eredménnyel....én fixben gondolkodok továbbra is,aszem.... eplus2
Amugy enyém szépen alulról is megindul,nem látnám nagy értelmét VGT-nek a plussz költségek fejében.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2010.10.26 kedd, 18:15:03 »

Ne zsibbassz, akkor a mienk(vákumos) is túl töltene, azon sincs szelep....amikor a legkisebb a szögállása a terelőknek akkor anélkül jut a föst a kipufogócsonkba, hogy hajtaná a turbót(mert nem a lapátokra tereli a füstöt) vigyor3 Wink
akkor kb jól gondoltam worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2010.10.26 kedd, 20:16:14 »

Oké közbe agyaltam és erre jutottam énis vagy kipugázból, mint pl ducatónál is igy volt megoldva....de ahhoz órával kikell mérni a szabályzást hogy jó legyen....sőt a fix labda belét raknám át az izmosabb szerintem...
Meg ahhoz megkell fúrni dolgokat....számomra macera kevés eredménnyel....én fixben gondolkodok továbbra is,aszem.... eplus2
Amugy enyém szépen alulról is megindul,nem látnám nagy értelmét VGT-nek a plussz költségek fejében.
Én ebben odáig jutottam, mikor a golfom TDI  eplus2 motorját tuningoltam, hogy a GT17-re olyan tököt raktam, ami szétszedhető, és lehet cserélni benn a rugót, ha már nagyon finomítani akarom a karakterisztikát eplus2
Megvan még a mai napig, ha érdekel lefényképezem ....meg még a tuninghoz annyit, ha igazán brutált akar az ember, ahhoz egy mechanikusan vezérelt adagoló a legállatabb...de ez már tényleg költséges játék, engem ilyen szinten már nem érdekel...volt amikor igen  eplus2...igen nagyon eplus2 eplus2, de drága játék, mikor lett egy bivaly motorom, nem bírta a kuplung(még zircen Asitól vettem az első normális kuplungomat), jó lett a kuplung, letörte a féltengely keresztet, mikor a lehajtás már bírta, kevés volt a fék....pár éjszakai műszakom pihent benne mire finom lett a gép...igaz utána mindenért pótolt..az élmény leírhatatlan, azzal menni kellett Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2010.10.26 kedd, 21:27:59 »

Én ebben odáig jutottam, mikor a golfom TDI  eplus2 motorját tuningoltam, hogy a GT17-re olyan tököt raktam, ami szétszedhető, és lehet cserélni benn a rugót, ha már nagyon finomítani akarom a karakterisztikát eplus2
Megvan még a mai napig, ha érdekel lefényképezem ....meg még a tuninghoz annyit, ha igazán brutált akar az ember, ahhoz egy mechanikusan vezérelt adagoló a legállatabb...de ez már tényleg költséges játék, engem ilyen szinten már nem érdekel...volt amikor igen  eplus2...igen nagyon eplus2 eplus2, de drága játék, mikor lett egy bivaly motorom, nem bírta a kuplung(még zircen Asitól vettem az első normális kuplungomat), jó lett a kuplung, letörte a féltengely keresztet, mikor a lehajtás már bírta, kevés volt a fék....pár éjszakai műszakom pihent benne mire finom lett a gép...igaz utána mindenért pótolt..az élmény leírhatatlan, azzal menni kellett Wink
nekem a 1,9 tdi 110le-s 2000-2002-es ibiza tetszik ilyen szempontból eplus2, de ez csak terv. suli mellett állandó kereset nélkül nehéz megcsinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2010.10.27 szerda, 08:11:37 »

nekem a 1,9 tdi 110le-s 2000-2002-es ibiza tetszik ilyen szempontból eplus2, de ez csak terv. suli mellett állandó kereset nélkül nehéz megcsinálni

Ilyet egy Ford-os fórumon meg se hallunk!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2010.10.27 szerda, 08:41:13 »

Én ebben odáig jutottam, mikor a golfom TDI  eplus2 motorját tuningoltam, hogy a GT17-re olyan tököt raktam, ami szétszedhető, és lehet cserélni benn a rugót, ha már nagyon finomítani akarom a karakterisztikát eplus2
Megvan még a mai napig, ha érdekel lefényképezem ....meg még a tuninghoz annyit, ha igazán brutált akar az ember, ahhoz egy mechanikusan vezérelt adagoló a legállatabb...de ez már tényleg költséges játék, engem ilyen szinten már nem érdekel...volt amikor igen  eplus2...igen nagyon eplus2 eplus2, de drága játék, mikor lett egy bivaly motorom, nem bírta a kuplung(még zircen Asitól vettem az első normális kuplungomat), jó lett a kuplung, letörte a féltengely keresztet, mikor a lehajtás már bírta, kevés volt a fék....pár éjszakai műszakom pihent benne mire finom lett a gép...igaz utána mindenért pótolt..az élmény leírhatatlan, azzal menni kellett Wink

Nyomj egy képet persze...
szerintem VP44 már ugyanolyan jó mint mechanikus,meglehet rántani azt is bőven....krézy is azt mondta nem kell azt mechanikusra cserélni.
Tegnap átrágtuk a témát tuningos szaki haverral,és arra jutottunk hogy külső westgate lenne a király....15-ből megis lenne kb...2-2,5 bar-t tolna kb..na az már azért király...
MAP-on dolgozik a chipes emberem.....kb 50-ből elég brutkó lenne a gép, annyir meg megér nekem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:20:39 »

Ilyet egy Ford-os fórumon meg se hallunk!  eplus2
fordos-nem fordos fórumon én olvasni szoktam Wink beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:21:13 »

Nyomj egy képet persze...
szerintem VP44 már ugyanolyan jó mint mechanikus,meglehet rántani azt is bőven....krézy is azt mondta nem kell azt mechanikusra cserélni.
Tegnap átrágtuk a témát tuningos szaki haverral,és arra jutottunk hogy külső westgate lenne a király....15-ből megis lenne kb...2-2,5 bar-t tolna kb..na az már azért király...
MAP-on dolgozik a chipes emberem.....kb 50-ből elég brutkó lenne a gép, annyir meg megér nekem.
és akkor turbót marad az eredeti??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2010.10.27 szerda, 21:54:21 »

és akkor turbót marad az eredeti??

igen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2010.10.30 szombat, 21:27:24 »

 Sziasztok!

A bal térdnél levő biztonsági kapcsolót (AC-t kapcsolja ki)  szerelte már valaki? A takaró műanyag eltávolítása körülményes Huh?  Rá akarok nézni, és ha van tapasztalat már, azt felhasználnám.. worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2010.10.30 szombat, 21:28:45 »

Sziasztok!

A bal térdnél levő biztonsági kapcsolót (AC-t kapcsolja ki)  szerelte már valaki? A takaró műanyag eltávolítása körülményes Huh?  Rá akarok nézni, és ha van tapasztalat már, azt felhasználnám.. worship
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
ebben le van írva, hogy hogy kell levenni a borítást.
fotót csinálhatnál róla, hogy merre lehet találni ezt a kapcsolót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2010.10.30 szombat, 21:32:06 »

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
ebben le van írva, hogy hogy kell levenni a borítást.
fotót csinálhatnál róla, hogy merre lehet találni ezt a kapcsolót
Szia!
Köszi a gyors segítséget, worship de ez oldalt van, a bal térdtől balra.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.