Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113483 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3250 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:10:48 »
hiho!
Tegnapi hazahúzás után ma pöcc röff indult az autó bátyámnak... akkor alighanem üzemanyag szűrő gondja lesz nem?
otthon van polcon az új szóval reggel csere...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3251 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:26:48 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.06 vasárnap, 19:10:48
hiho!
Tegnapi hazahúzás után ma pöcc röff indult az autó bátyámnak... akkor alighanem üzemanyag szűrő gondja lesz nem?
otthon van polcon az új szóval reggel csere...
vagy AC. holmegy-holnem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3252 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:49:45 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.06 vasárnap, 19:10:48
hiho!
Tegnapi hazahúzás után ma pöcc röff indult az autó bátyámnak... akkor alighanem üzemanyag szűrő gondja lesz nem?
otthon van polcon az új szóval reggel csere...
Inkább AC lesz az.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3253 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:52:20 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.06 vasárnap, 19:49:45
Inkább AC lesz az.
erre a vagy megy vagy nem megy dologra van valami teszt?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3254 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:04:23 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.06 vasárnap, 19:52:20
erre a vagy megy vagy nem megy dologra van valami teszt?
ja!
kosd le a szurorol az elorejovo csovet, tedd bele egy muanyag flakonba, es inditozz. Ha tolja 4 barral az anyagot, akkor jo.
az elobbi kepen amit belinkeltem, bekarikaztam az ac-t is, esetleg szemrevetelezhetned, mert nekem pl mar szet volt rohadva anno a haza, es eresztett, de csak ugy derult ki, hogy alaneztem.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3255 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:05:20 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.06 vasárnap, 19:52:20
erre a vagy megy vagy nem megy dologra van valami teszt?
A teszt az,hogy kiveszed direktbe kötöd akku töltőhöz vagy aksihoz és ütögeted,mozgatod és ha nem akadozik akkor elvileg jó.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3256 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:40:13 »
Hzsolt92!!
Ez az amire gondolsz, és nem az amelyik az enyémen van, hanem egy másik...
http://kepfeltoltes.hu/110206/000_1720_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Épp szárad...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3257 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:42:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 20:40:13
Hzsolt92!!
Ez az amire gondolsz, és nem az amelyik az enyémen van, hanem egy másik...
http://kepfeltoltes.hu/110206/000_1720_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Épp szárad...
húú mikor vehető át??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3258 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:44:12 »
na megrendeltem a coolert 680*304 hűtőfelülete
és 32mm vastag így be is fog férni
am egy lagunából lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3259 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:47:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 20:44:12
na megrendeltem a coolert 680*304 hűtőfelülete
és 32mm vastag így be is fog férni
am egy lagunából lesz
De a lagunában sem ez volt gyárilag...vagy
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3260 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:48:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 20:40:13
Hzsolt92!!
Ez az amire gondolsz, és nem az amelyik az enyémen van, hanem egy másik...
http://kepfeltoltes.hu/110206/000_1720_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Épp szárad...
Te levetted a katalizátorod és annak a felfogatásai alapján csináltál egy üres csövet, ugye? persze átérzem benne a belefektetett munkát, csak kérdezném hogy igazából ennyit szükséges tenni?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3261 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:51:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 20:47:42
De a lagunában sem ez volt gyárilag...vagy
nem tom, elvileg ekkora van benne gyárilag, egy biztos, hogy az enyémben ez lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3262 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:55:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 20:48:23
Te levetted a katalizátorod és annak a felfogatásai alapján csináltál egy üres csövet, ugye? persze átérzem benne a belefektetett munkát, csak kérdezném hogy igazából ennyit szükséges tenni?
Kell egy pontos sablon, mert több helyen van rögzítve a kati, és még két tőcsavar rögzíti a cső folytatást...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3263 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:59:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 20:55:28
Kell egy pontos sablon, mert több helyen van rögzítve a kati, és még két tőcsavar rögzíti a cső folytatást...
elvileg én is csináltatok itthon, de ha pontos sablon kell akkor inkább felhagyok vele...
gondoltam a katalizátor felfogatásai alapján is megoldható a dolog, de amúgy ugyanez a ci-nek is amit Te csináltál?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3264 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:59:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 20:55:28
Kell egy pontos sablon, mert több helyen van rögzítve a kati, és még két tőcsavar rögzíti a cső folytatást...
küldtem pü-t, megkaptad??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3265 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 21:23:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 20:59:14
elvileg én is csináltatok itthon, de ha pontos sablon kell akkor inkább felhagyok vele...
gondoltam a katalizátor felfogatásai alapján is megoldható a dolog, de amúgy ugyanez a ci-nek is amit Te csináltál?
Ugyanez!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3266 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 21:25:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 21:23:07
Ugyanez!
Tőled nem lehet ilyet rendelni jópénzért?
olvastam múltkor hogy elfoglalt vagy, de jobban bíznék a Te munkádban
mint az itthoniban...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3267 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 21:29:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.06 vasárnap, 20:04:23
ja!
kosd le a szurorol az elorejovo csovet, tedd bele egy muanyag flakonba, es inditozz. Ha tolja 4 barral az anyagot, akkor jo.
az elobbi kepen amit belinkeltem, bekarikaztam az ac-t is, esetleg szemrevetelezhetned, mert nekem pl mar szet volt rohadva anno a haza, es eresztett, de csak ugy derult ki, hogy alaneztem.
köszi holnap sort kerítek rá
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3268 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 21:50:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 21:25:54
Tőled nem lehet ilyet rendelni jópénzért?
olvastam múltkor hogy elfoglalt vagy, de jobban bíznék a Te munkádban
mint az itthoniban...
Ha nem sűrgős, lehet lesz még...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3269 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 10:28:19 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.05 szombat, 10:37:02
Nem mondjátok,hogy ha menet közben kihagy az normális?
Én ezt még sosem észleltem, szerencsére.
nekem is kihagy, nem hiszem hogy problémát okozna. kb mindíg ugyanazon a fordulaton, csak ha finoman nyomom a gázt, a padlón gyorsítok már alulról, akkor nem hagy ki.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3270 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 15:40:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.06 vasárnap, 21:50:03
Ha nem sűrgős, lehet lesz még...
Szia Ervin!
Mit vettél észre kat. nélküli használatnál? Turbónak a hangja jobban jön a kipuffból? Nincs öreg olajkályha szaga a gépnek? Jobban kormol, jobban megy?
Egyáltalán a katalizátorod el volt tömődve, hogy kivetted?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 15:51:21 írta Zsiri
»
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3271 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:40:38 »
Szerintetek ha a kollégám most dugózza le az EGR-ét /10éves az autó TDDI/ akkor érdemes e kipucolni az egr szelepet vagy utána már úgyis mindegy mert nem fog működni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3272 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:54:14 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 17:40:38
Szerintetek ha a kollégám most dugózza le az EGR-ét /10éves az autó TDDI/ akkor érdemes e kipucolni az egr szelepet vagy utána már úgyis mindegy mert nem fog működni?
Én is most dugoztam le pár hónapja.
A szelep szuperül működött...
Szóval miért ne takaritsa ki?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3273 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:09:37 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.02.07 hétfő, 17:54:14
Én is most dugoztam le pár hónapja.
A szelep szuperül működött...
Szóval miért ne takaritsa ki?
Mert úgyis elveszti a funkcióját.Nem?
Olyan mint ha nem is lenne.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3274 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:31:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 18:09:37
Mert úgyis elveszti a funkcióját.Nem?
Olyan mint ha nem is lenne.
ja, azt felesleges, viszont onnantol a szivosorig bezarolag erdemes mindent pucolni!
Naplózva
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3275 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:58:47 »
hello.tudja valaki mekkora kompresszionak kel lenie 2,0l 85kw tddi-ben,?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3276 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:17:14 »
Idézetet írta: Ede tuning - 2011.02.07 hétfő, 19:58:47
hello.tudja valaki mekkora kompresszionak kel lenie 2,0l 85kw tddi-ben,?
asszem 32-35bar.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3277 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 21:10:56 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.07 hétfő, 15:40:18
Szia Ervin!
Mit vettél észre kat. nélküli használatnál? Turbónak a hangja jobban jön a kipuffból? Nincs öreg olajkályha szaga a gépnek? Jobban kormol, jobban megy?
Egyáltalán a katalizátorod el volt tömődve, hogy kivetted?
Szia!
Jobban hallani, hogy fütyül gyorsításnál, viszont az utastérben nem nő semmit a zaj...
Jobban megy mivel ez az egyedüli semmire sem való fojtás, a dobok már nem fojtanak ...most utoljára 5,43 volt számolva a fogyim (nem gagyi fedélzeti szerint) ami tudom nem rekord, de én tudom, hogy ez milyen körülmények között született..
Nekem többet nem lesz visszarakva az a ...dolog...az biztos
Talán a szaga tényleg másabb picit...eddig is büdös volt, meg most is.
Viszont füst -korom semmi!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3278 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 21:33:29 »
Kipufogó rendszer. Sokan nyúlnak ehhez a látszólag egyszerű alkatrészegyütteshez, a rendszer fojtásának csökkentése nem nagy ügy. Pedig a kipufogórendszer szakszerű átalakítása közel sem problémamentes feladat, korántsem mindegy pl. hogy a kipufogócső milyen hosszú, mennyire nyúlik be a hangtompítóba, mekkora a fojtása, (ellennyomás) stb. Egy, a motorhoz jól illeszkedő rendszerben a cső végén depresszió hullám alakul ki, amely segít a hengerből eltávozó gáz kiáramlásában. A szelepösszenyitás- vezérműtengely profilkialakítás - kipufogó rendszer fojtás egymással szoros összefüggésben van, avatatlan kézzel hozzányúlni nem szerencsés.
Miért csökkentik a tuningolók előszeretettel a rendszer fojtását? Kétségtelenül vannak bizonyos előnyök: a gázok gyorsabban jutnak ki az égéstérből, javul a töltet csere, nem marad az égéstérben annyi elégett gáz.
Rendben. De mi van a másik oldalon? Ha - az egyébként hibátlan - katalizátort kiütik, vagy helyére ún. by-pass csövet helyeznek, lehet ugyan bizonyos nyereség - viszont feleslegesen terheljük a környezetet. Leggyakoribb megoldás a hátsó dob "sportdobra" történő cseréje. Ez a megoldás megnövekedett zajszintet okoz. A lecsökkent fojtás miatt a szelepösszenyitási idő alatt a szívószelepen keresztül beáramló friss keverék egy része kijut a még nyitott kipufogó szelepen keresztül. Könnyen belátható, hogy az így megszökő elégetlen friss keverék úgy emeli a fogyasztást, terheli a környezetet, hogy egy tized lóerő teljesítmény emelkedést sem hoz. Ha bennhagyták volna a katalizátort, akkor ez a folyamat gyors kimúlásához vezetne: a megszökött friss keverék a kat hőjétől automatikusan el kezd égni, (kb. 1800 Celsius fokon) és ez a gyors tönkremenetel biztosítéka.
A kipufogórendszer korrekt kialakítása nem egyszerű a feladat. Erre jó példa, hogy a nagyobb gyártóknál külön munkacsoport végzi az adott motorhoz pontosan illeszkedő, az optimális áramlási elvárásoknak, károsanyag-, és zajkibocsájtási követelményeknek és a márkaarculatnak leginkább megfelelő, sportos de nem tolakodó akusztikai jellemzőjű kipufogórendszerek fejlesztését.
Érintőlegesen a témához tartozik: ha tönkrement kipufogórendszerünk pótlását olcsóbb, univerzális utángyártott - nem homologizált - termékkel váltjuk ki, biztosra vehetjük, hogy az eredeti, OE minőséget nem fogja elérni. A katalizátorok nemesfémtartalom (platina, ródium, palládium) vizsgálata pl. azt mutatja, hogy az univerzális katalizátorok ilyen mutatója alig éri el a homologizált termékek 20-30%-át, ami nagyon komoly hatásfok ill. élettartam problémák forrása.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 21:35:12 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3279 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 22:00:09 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 21:33:29
Kipufogó rendszer. Sokan nyúlnak ehhez a látszólag egyszerű alkatrészegyütteshez, a rendszer fojtásának csökkentése nem nagy ügy. Pedig a kipufogórendszer szakszerű átalakítása közel sem problémamentes feladat, korántsem mindegy pl. hogy a kipufogócső milyen hosszú, mennyire nyúlik be a hangtompítóba, mekkora a fojtása, (ellennyomás) stb. Egy, a motorhoz jól illeszkedő rendszerben a cső végén depresszió hullám alakul ki, amely segít a hengerből eltávozó gáz kiáramlásában. A szelepösszenyitás- vezérműtengely profilkialakítás - kipufogó rendszer fojtás egymással szoros összefüggésben van, avatatlan kézzel hozzányúlni nem szerencsés.
Miért csökkentik a tuningolók előszeretettel a rendszer fojtását? Kétségtelenül vannak bizonyos előnyök: a gázok gyorsabban jutnak ki az égéstérből, javul a töltet csere, nem marad az égéstérben annyi elégett gáz.
Rendben. De mi van a másik oldalon? Ha - az egyébként hibátlan - katalizátort kiütik, vagy helyére ún. by-pass csövet helyeznek, lehet ugyan bizonyos nyereség - viszont feleslegesen terheljük a környezetet. Leggyakoribb megoldás a hátsó dob "sportdobra" történő cseréje. Ez a megoldás megnövekedett zajszintet okoz. A lecsökkent fojtás miatt a szelepösszenyitási idő alatt a szívószelepen keresztül beáramló friss keverék egy része kijut a még nyitott kipufogó szelepen keresztül. Könnyen belátható, hogy az így megszökő elégetlen friss keverék úgy emeli a fogyasztást, terheli a környezetet, hogy egy tized lóerő teljesítmény emelkedést sem hoz. Ha bennhagyták volna a katalizátort, akkor ez a folyamat gyors kimúlásához vezetne: a megszökött friss keverék a kat hőjétől automatikusan el kezd égni, (kb. 1800 Celsius fokon) és ez a gyors tönkremenetel biztosítéka.
A kipufogórendszer korrekt kialakítása nem egyszerű a feladat. Erre jó példa, hogy a nagyobb gyártóknál külön munkacsoport végzi az adott motorhoz pontosan illeszkedő, az optimális áramlási elvárásoknak, károsanyag-, és zajkibocsájtási követelményeknek és a márkaarculatnak leginkább megfelelő, sportos de nem tolakodó akusztikai jellemzőjű kipufogórendszerek fejlesztését.
Érintőlegesen a témához tartozik: ha tönkrement kipufogórendszerünk pótlását olcsóbb, univerzális utángyártott - nem homologizált - termékkel váltjuk ki, biztosra vehetjük, hogy az eredeti, OE minőséget nem fogja elérni. A katalizátorok nemesfémtartalom (platina, ródium, palládium) vizsgálata pl. azt mutatja, hogy az univerzális katalizátorok ilyen mutatója alig éri el a homologizált termékek 20-30%-át, ami nagyon komoly hatásfok ill. élettartam problémák forrása.
Ez amit bemásoltál mind igaz szívó motorra, de nálunk ez még a turbó és a szívó szelep között lezajlik, amit ugye nem bántunk...
Az EGR-ről is lehet hasonló okosságokat olvasni, meg a DPF-ről is...aztán mind a kukában vagy dugózva, vagy kiütve végzi, mert amúgy használhatatlanná teszi az autót ...mást végül is nem okoz
Nincs ledugózva az EGR-ed?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.07 hétfő, 22:02:31 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3280 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 22:03:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.07 hétfő, 22:00:09
Ez amit bemásoltál mind igaz szívó motorra, de nálunk ez még a turbó és a szívó szelep között lezajlik, amit ugye nem bántunk...
Az EGR-ről is lehet hasonló okosságokat olvasni, meg a DPF-ről is...aztán mind a kukában vagy dugózva, vagy kiütve végzi, mert amúgy használhatatlanná teszi az autót ...mást végül is nem okoz
Nincs ledugózva az EGR-ed?
Hát jó.
Én ennyire nem vagyok képben
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3281 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 22:12:36 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 22:03:36
Hát jó.
Én ennyire nem vagyok képben
Szívó motornál tényleg lehet jelentősége a gázlengéseknek, de turbósnál nincs miről beszélni, mert a kipuff szelep után a turbó az első fojtása a kipufogó gázoknak...utána a turbó működése szempontjából meg az a legjobb ha minél előbb és minél könnyebben távozik a füst (könnyebben felpörög)
Ez olyan, mint mikor 6 éve amikor regisztráltam ide, talán az egr-ről elsőként írtam, hogy inkább kukába való...aztán kissé lehurrogtak, most meg kevés olyan van akinek nem dugózott
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3282 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 22:23:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.07 hétfő, 22:12:36
Szívó motornál tényleg lehet jelentősége a gázlengéseknek, de turbósnál nincs miről beszélni, mert a kipuff szelep után a turbó az első fojtása a kipufogó gázoknak...utána a turbó működése szempontjából meg az a legjobb ha minél előbb és minél könnyebben távozik a füst (könnyebben felpörög)
Ez olyan, mint mikor 6 éve amikor regisztráltam ide, talán az egr-ről elsőként írtam, hogy inkább kukába való...aztán kissé lehurrogtak, most meg kevés olyan van akinek nem dugózott
beszéltem ma a sráccal, akitől a coolerem lesz és ő mondta, hogy az 1,9dci-ben van egy szelep(mint benzineseknél a pillangó) ami ha összeomlik eltömíti a szívótorkokat és a turbó simán szétnyomja a coolert
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3283 Dátum:
2011.02.08 kedd, 00:13:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.07 hétfő, 22:23:10
beszéltem ma a sráccal, akitől a coolerem lesz és ő mondta, hogy az 1,9dci-ben van egy szelep(mint benzineseknél a pillangó) ami ha összeomlik eltömíti a szívótorkokat és a turbó simán szétnyomja a coolert
Nemá! Azt gondoltam, hogy a coolernek ki kellett bírnia annó a gyárban a próbanyomást, ami a tervezési érték legalább 1,42-szerese, ami aztán jóval magasabb, mint amit a turbó valaha is szállítani tud...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3284 Dátum:
2011.02.08 kedd, 11:26:32 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.08 kedd, 00:13:39
Nemá! Azt gondoltam, hogy a coolernek ki kellett bírnia annó a gyárban a próbanyomást, ami a tervezési érték legalább 1,42-szerese, ami aztán jóval magasabb, mint amit a turbó valaha is szállítani tud...
nem tom, én is tőle hallottam, de ha igaz, akkor a rönyő éléggé elbaxta
egy turbo akár 3barra is fel tud tölteni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3285 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:03:45 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 21:33:29
Kipufogó rendszer. Sokan nyúlnak ehhez a látszólag egyszerű alkatrészegyütteshez, a rendszer fojtásának csökkentése nem nagy ügy. Pedig a kipufogórendszer szakszerű átalakítása közel sem problémamentes feladat, korántsem mindegy pl. hogy a kipufogócső milyen hosszú, mennyire nyúlik be a hangtompítóba, mekkora a fojtása, (ellennyomás) stb. Egy, a motorhoz jól illeszkedő rendszerben a cső végén depresszió hullám alakul ki, amely segít a hengerből eltávozó gáz kiáramlásában. A szelepösszenyitás- vezérműtengely profilkialakítás - kipufogó rendszer fojtás egymással szoros összefüggésben van, avatatlan kézzel hozzányúlni nem szerencsés.
Miért csökkentik a tuningolók előszeretettel a rendszer fojtását? Kétségtelenül vannak bizonyos előnyök: a gázok gyorsabban jutnak ki az égéstérből, javul a töltet csere, nem marad az égéstérben annyi elégett gáz.
Rendben. De mi van a másik oldalon? Ha - az egyébként hibátlan - katalizátort kiütik, vagy helyére ún. by-pass csövet helyeznek, lehet ugyan bizonyos nyereség - viszont feleslegesen terheljük a környezetet. Leggyakoribb megoldás a hátsó dob "sportdobra" történő cseréje. Ez a megoldás megnövekedett zajszintet okoz. A lecsökkent fojtás miatt a szelepösszenyitási idő alatt a szívószelepen keresztül beáramló friss keverék egy része kijut a még nyitott kipufogó szelepen keresztül. Könnyen belátható, hogy az így megszökő elégetlen friss keverék úgy emeli a fogyasztást, terheli a környezetet, hogy egy tized lóerő teljesítmény emelkedést sem hoz. Ha bennhagyták volna a katalizátort, akkor ez a folyamat gyors kimúlásához vezetne: a megszökött friss keverék a kat hőjétől automatikusan el kezd égni, (kb. 1800 Celsius fokon) és ez a gyors tönkremenetel biztosítéka.
A kipufogórendszer korrekt kialakítása nem egyszerű a feladat. Erre jó példa, hogy a nagyobb gyártóknál külön munkacsoport végzi az adott motorhoz pontosan illeszkedő, az optimális áramlási elvárásoknak, károsanyag-, és zajkibocsájtási követelményeknek és a márkaarculatnak leginkább megfelelő, sportos de nem tolakodó akusztikai jellemzőjű kipufogórendszerek fejlesztését.
Érintőlegesen a témához tartozik: ha tönkrement kipufogórendszerünk pótlását olcsóbb, univerzális utángyártott - nem homologizált - termékkel váltjuk ki, biztosra vehetjük, hogy az eredeti, OE minőséget nem fogja elérni. A katalizátorok nemesfémtartalom (platina, ródium, palládium) vizsgálata pl. azt mutatja, hogy az univerzális katalizátorok ilyen mutatója alig éri el a homologizált termékek 20-30%-át, ami nagyon komoly hatásfok ill. élettartam problémák forrása.
EZ jó és részletes leírás, de nem feltöltős motorhoz.
Példaként:
1,6 primera: Csak hátsódob a zajcsillapítása és a fojtás. Ennél a sportdob az utastérben is túl nagy zajt okozott. Az ellenlengés megszűnése miatt alacsony fordulaton sokat veszített a rugalmasságból, nyomatékából az autó. Ennél vissza került a gyári dob.
A mondim:
A hátsó dobom duplacsöves sport dob. Tiszta saválló anyagból. Hang terhelése semmit nem változott. Rugalmassága, nyomatéka alacsony fordulaton szintén nem változott. Műszakin már kétszer is volt ezzel a dobbal, semmi gond nem volt vele. Ráadásul sokkal igényesebb megoldás és anyaghasználat, mint a gyári dob.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 15:07:18 írta Zsiri
»
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3286 Dátum:
2011.02.08 kedd, 17:52:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.08 kedd, 11:26:32
nem tom, én is tőle hallottam, de ha igaz, akkor a rönyő éléggé elbaxta
egy turbo akár 3barra is fel tud tölteni...
Az 1,42-vel hülyeséget írtam, ez másképp van szabályozva (már szabványilag). Viszont az érdekes, hogy ha nincs nyomásszenzor a szelep előtt (ami be szokott halni, ahogy írtad), akkor sem ellenőrzik le, hogy a rendszer kibírja-e a turbó teljes nyomását. Ez szerintem a tervezési hibát pedzi már...
Elbaxtuk. Nem kicsit, nagyon.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ede tuning
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3287 Dátum:
2011.02.08 kedd, 21:29:33 »
lehetséges 32-35 bar a gyari kompresszioja a 85-kw di-nek?sehol nemtalálok pontos adatot. a mérés uzemi hofokon van megadva?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3288 Dátum:
2011.02.08 kedd, 21:46:34 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 21:33:29
.....A lecsökkent fojtás miatt a szelepösszenyitási idő alatt a szívószelepen keresztül beáramló
friss keverék
egy része kijut a még nyitott kipufogó szelepen keresztül. Könnyen belátható, hogy az így megszökő elégetlen friss keverék úgy emeli a fogyasztást, terheli a környezetet, hogy egy tized lóerő teljesítmény emelkedést sem hoz. .....
Szia!
Ezt a leírást inkább egy központi befecskendezéses szívós benzines esetében tudom elképzelni. Ott valóban levegő-üzemanyag keverék áramlik be a szívó szelepen és az együtt nyitás során távozhat a kipufogó felé is. A feltöltős diesel esetén csak a levegő áramlik be és üzemanyagot a felső holtpont előtt a kompressziós szakasz majd legvégén kapja meg, ilyenkor a kipuff felé már rég nem lehet szabad út az égéstérből.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 21:48:17 írta V.Tamás
»
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3289 Dátum:
2011.02.08 kedd, 21:54:41 »
Akkor most már,hogy elhárult minden akadály csak szerezni kéne egy katalizátort, és megszabadítani a belseljétől,vagyis KO-zni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.08 kedd, 21:56:29 írta soho001
»
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3290 Dátum:
2011.02.09 szerda, 13:42:26 »
turbo és blokk valamint a turbo és a katalizátor közzé érdemes új tömítést raknom, vagy jó az, amit leveszek a blokkról??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3291 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:06:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 13:42:26
turbo és blokk valamint a turbo és a katalizátor közzé érdemes új tömítést raknom, vagy jó az, amit leveszek a blokkról??
kb 2300ft az uj, szerinted?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3292 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:08:13 »
Ma megjött a drágábbik nehezebben beszerezhető adagolóm, pénteken megyek a másikért....turbó leömlője most készül....haladunk....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3293 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:09:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.09 szerda, 20:06:17
kb 2300ft az uj, szerinted?
szerintem veszek, nézegettem cromaxnál, jól láttam, hogy a turbo és a motor közötti tömítésen van a hővédő pajzs egy része is.
tényleg! fix geos hővédőpajzs jó a változósra??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3294 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:10:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.09 szerda, 20:08:13
Ma megjött a drágábbik nehezebben beszerezhető adagolóm, pénteken megyek a másikért....turbó leömlője most készül....haladunk....
mikor kerül fel??
Madarasra jössz vele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3295 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:12:55 »
Mondiba milyen motor olaj kell CASTROL 10W-40 vagy 5W-40 ?? És tud valaki olcson kb 6.5 liter kell bele.
Köszi mindenkinek !
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3296 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:13:58 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.02.09 szerda, 22:12:55
Mondiba milyen motor olaj kell CASTROL 10W-40 vagy 5W-40 ?? És tud valaki olcson kb 6.5 liter kell bele.
Köszi mindenkinek !
Szerintem 5W30-as kéne
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3297 Dátum:
2011.02.09 szerda, 22:25:12 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.02.09 szerda, 22:12:55
Mondiba milyen motor olaj kell CASTROL 10W-40 vagy 5W-40 ?? És tud valaki olcson kb 6.5 liter kell bele.
Köszi mindenkinek !
Ford formula F 5w-30 és a Cromaxnál jelenleg a legolcsóbb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondeotomi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3298 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 13:56:01 »
Sziasztok!
Két problémám lenne:
1.
Ma reggeltől eltűnt az erő a kocsiból 2000-es fordulat alatt. 2500-től egész jól megy, de addig nagyon gyenge.
2.
Klímát nem is használom, csak a ventillátort, és mégis ki-bekapcsol állandóan a klíma. Ez egy 2001-es TDDI 115 LE digitklímás kombi autó. Ha valakinek van ötlete, vagy járt már így légyszi segítsen!
Köszönöm! Tamás
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3299 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 15:33:23 »
Idézetet írta: mondeotomi - 2011.02.10 csütörtök, 13:56:01
Sziasztok!
Két problémám lenne:
1.
Ma reggeltől eltűnt az erő a kocsiból 2000-es fordulat alatt. 2500-től egész jól megy, de addig nagyon gyenge.
2.
Klímát nem is használom, csak a ventillátort, és mégis ki-bekapcsol állandóan a klíma. Ez egy 2001-es TDDI 115 LE digitklímás kombi autó. Ha valakinek van ötlete, vagy járt már így légyszi segítsen!
Köszönöm! Tamás
Turbócső repedésnél volt nekem ilyen. Alul nem ment az autó, felette ment, de füstölt.
A klímánál ha nem világít az A/C gomb és ki-, bekapcsolgat, akkor automata állásból tetted manuálisba, de a klímát akkor is bekapcsolgatja. Nyomd be, majd nyomd ki az A/C gombot utána nem kapcsolhat be.
Naplózva
Oldalak:
1
...
59
60
61
62
63
64
65
[
66
]
67
68
69
70
71
72
73
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ