Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:15:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5106291 alkalommal)
0 Felhasználó és 234 vendég van a témában
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3850 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 22:19:23 »
És honnan tudom meg biztosra, hogy elől van vagy hátul???
Szerintem a képeken ua. motor van D6BA a motorkódom???
Létezne, hogy a dadogva indulásért vagy nem indulásért a lendkerék és a z önindító a felelős?
Hidegen pöccös a gép!
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.31 csütörtök, 22:03:51
neked már elöl kell lennie, mint a tdci-knél. a hűtő és a motor között bal szélen a motorral egyvonalban, a rámenő(jobbról) csőhöz kell tenni a dugót
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3851 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 22:21:01 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.03.31 csütörtök, 21:58:01
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.
A télen cseréltettem négy izzítót és mondtam a szerelőnek, hogy szeretném ha lezárná az EGR-t is ha már bóklászik benne, de szerintem vmi. nem stimmel, mert amit ő mutatott az a motor és a hűtő között bal oldalon volt vmi., nem pedig a turbónál. Az mi lehetett??? És most hogy jön a meleg egyre többet játssza velem azt a verda, hogy alig hogy beröffen dadog egyet és le áll 4-5 fordulat után
lehet, hogy a rossz dugózástól van??? PLS valaki válaszoljon, mert a "nem indulásra" már ajánlottak egy kéttömegű lendkerék cserét meg egy önindító takarítást.
Vlaki
Szia!
A napokban volt ilyesmiről szó. TDDi 115 Le-nél van üzemanyag szivattyú hátul a tank előtt a jobb hátsó kerékjáratnál, illetve említették az akkumulátor alatti relét is. Ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549742#msg549742
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549755#msg549755
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.31 csütörtök, 22:25:56 írta V.Tamás
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3852 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 22:32:46 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.03.31 csütörtök, 22:19:23
És honnan tudom meg biztosra, hogy elől van vagy hátul???
Szerintem a képeken ua. motor van D6BA a motorkódom???
Létezne, hogy a dadogva indulásért vagy nem indulásért a lendkerék és a z önindító a felelős?
Hidegen pöccös a gép!
ha olyan, mint a cikkben, akkor elöl van.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
2002/05hótól elöl kéne lennie...
szerintem ez inkább adagoló lesz...
erre szokták javasolni, hogy le kell locsolni az adagolót kézmeleg/hideg vízzel, és ha utána jól indul, akkor adagoló. de ezt csak saját felelőségre!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3853 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 22:33:02 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.31 csütörtök, 22:21:01
Szia!
A napokban volt ilyesmiről szó. TDDi 115 Le-nél van üzemanyag szivattyú hátul a tank előtt a jobb hátsó kerékjáratnál, illetve említették az akkumulátor alatti relét is. Ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549742#msg549742
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549755#msg549755
szerintem ha ac vagy relé lenne,akkor hidegen is szhar lenne...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3854 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 22:46:55 »
Szerintem az Ac az kizárt pár hónapja volt cserélve, mikor az megadta magát csak kötélen jött haza
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.31 csütörtök, 22:21:01
Szia!
A napokban volt ilyesmiről szó. TDDi 115 Le-nél van üzemanyag szivattyú hátul a tank előtt a jobb hátsó kerékjáratnál, illetve említették az akkumulátor alatti relét is. Ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549742#msg549742
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549755#msg549755
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3855 Dátum:
2011.04.01 péntek, 02:19:45 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.30 szerda, 18:35:34
ja-ja.leveszed a főtengelyszíjtárcsát,egy csavihuzival kiszeded a szimeringet,és beteszed az újat ügyesen.van hozzá affinitásod,megtudod csinálni az 500ft-os szimering költségéből.
azt viszont nem értem,hogy miért mondod,hogy átlagon felüliek az alaktrészárak......persze az ódihoz már sokmindent meglehet venni bontottba,de az is csak azért mer viszik mint a cukrot.nem úgy mint a mondit...
Én elbontottam eddig egy párat, van forgalom
És szerintem egy Mondi is befigyel majd!
Affinitásom, meg tudásom van mindenhez. Sőt szerszámom és helyem is. Csak én előbb kérdezek, aztán cselekszem.. bár nincs kedvem belenyúlni ebbe az autóba, muszáj lesz. Már minden görgő, minden amihez a szíj ér, cserélve és javítva lett, csak 1 nem, most az sistereg..
Futóműbe és fékekbe is bele kell nyúlni rendesen. Viszont elvisz, ahová kell, és nem utolsó sorban nagyon jól néz ki. Most kapott körbe fóliát, 17"-es fekete-króm felniket. Majd csinálok képet, miután felszereltem.
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3856 Dátum:
2011.04.01 péntek, 09:30:14 »
Valaki megtudná mondani, hogy lehet a lendkereket ellenőrizni szétszedés nélkül, ha lehet???
Kedvezményes beszerzési lehetőséget rá???
Köszi.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3857 Dátum:
2011.04.01 péntek, 11:47:32 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.01 péntek, 09:30:14
Valaki megtudná mondani, hogy lehet a lendkereket ellenőrizni szétszedés nélkül, ha lehet???
Kedvezményes beszerzési lehetőséget rá???
Köszi.
Lendkerék ha jó nem zörög, ha nem jó zörög! Egytömegű szettet állítólag Unixnál lehet venni, árat ezen a téren tapasztaltabb kollégák fognak írni Neked itt.
Ez a nem indulás dolog amit írtál, nekem is megvan, sajnos egyre gyakrabban
-16 fokban egy hét állás után is elindul rendesen, semmi mást nem tapasztalok, mint meleg motornál, kb 10-15 perc állás után az első indításkor 500körüli fordulatnál nem megy feljebb, majd leáll. Ha gázt adok indításnál,/indítózás közben/ 95%-ban jól indul. Adagolóra gyanaxom, mert hiába lett felújítva, azt "szobahőmérsékleten" csinálják, itt meg ugye jóval melegebb van. Vízzel még nem próbáltam lehűteni, amíg gázzal elindul nem is fogom. A nyomóelem és a ház is meg van kopva valszeg, és a hőtágulás miatt nincs megfelelő mennyiségű anyag neki. Utána meg azért indul jól, mert lehűtőtte a gázolaj. SZERINTEM!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3858 Dátum:
2011.04.01 péntek, 12:48:19 »
Én nem hallom, hogy zörögne
A szerelő ismerősöm pedig azzal magyarázza a lendkereket, hogy a kopásából leváló dolgok felrakódnak az önindítóra és nem tud rendesen kijönni vagy rosszabb esetben indításkor kint fog maradni és le fog égni ha nem veszem észre. Ha indítózok nem kell 1-et fordulnia a főtengelynek és hidegen be is indul, melegen viszont mikor hallom hogy megtörténik az első robbanás és elengedem a kulcsot akkor dadog egyet és leáll tovább kell tekertetni 2-3robbanásig ami nem igazán megy a szokás nem engedi. Ha beindul akkor már normálisan veszi a fordulatot is gázadásra.
Senki se tudja megmondani mi lehet.
A lendkerék csere k...ra sokba van nem szeretném feleslegesen benyelni ezt.
Azt a bizonyos zörgést mikor lehet hallani???
Köszi.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3859 Dátum:
2011.04.01 péntek, 14:22:15 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.01 péntek, 12:48:19
Én nem hallom, hogy zörögne
A szerelő ismerősöm pedig azzal magyarázza a lendkereket, hogy a kopásából leváló dolgok felrakódnak az önindítóra és nem tud rendesen kijönni vagy rosszabb esetben indításkor kint fog maradni és le fog égni ha nem veszem észre. Ha indítózok nem kell 1-et fordulnia a főtengelynek és hidegen be is indul, melegen viszont mikor hallom hogy megtörténik az első robbanás és elengedem a kulcsot akkor dadog egyet és leáll tovább kell tekertetni 2-3robbanásig ami nem igazán megy a szokás nem engedi. Ha beindul akkor már normálisan veszi a fordulatot is gázadásra.
Senki se tudja megmondani mi lehet.
A lendkerék csere k...ra sokba van nem szeretném feleslegesen benyelni ezt.
Azt a bizonyos zörgést mikor lehet hallani???
Köszi.
A lendkerék, ha rossz így van hogy zörög. Főleg a leállításnál, ha nem nyomod a kuplungot csattanna. Ha az önídító nem jön ki (nem kap bele a fogaskoszorúba)akkor olyan hangot ad mint a kávédaráló kávé nélkül
)) azt biztos észreveszed. Én tuti nem nyúlok addig a kuplunghoz amíg rendesen működik. De a melegen való nem induláshoz tuti semmi köze nincs.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3860 Dátum:
2011.04.01 péntek, 14:27:54 »
Nekem nem ennyire vészesen de nyáron meleg motornál nehezen veszi fel az alapjárati fordulatot. Én nyakon burítottam az adagolót langyos(!! NEM HIDEG!!) vízzel és úgy mint a doxa, indult. De mondom nekem szerencsére még gyerekcípőben járhat az adagolókopás.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3861 Dátum:
2011.04.01 péntek, 14:49:34 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.01 péntek, 12:48:19
Én nem hallom, hogy zörögne
A szerelő ismerősöm pedig azzal magyarázza a lendkereket, hogy a kopásából leváló dolgok felrakódnak az önindítóra és nem tud rendesen kijönni vagy rosszabb esetben indításkor kint fog maradni és le fog égni ha nem veszem észre. Ha indítózok nem kell 1-et fordulnia a főtengelynek és hidegen be is indul, melegen viszont mikor hallom hogy megtörténik az első robbanás és elengedem a kulcsot akkor dadog egyet és leáll tovább kell tekertetni 2-3robbanásig ami nem igazán megy a szokás nem engedi. Ha beindul akkor már normálisan veszi a fordulatot is gázadásra.
Senki se tudja megmondani mi lehet.
A lendkerék csere k...ra sokba van nem szeretném feleslegesen benyelni ezt.
Azt a bizonyos zörgést mikor lehet hallani???
Köszi.
Azt a bizonyos zörgést meg fogod hallani!!!
A melegindításom dettó ugyanez. 3 éve vettem az autót, és már akkor is ilyen volt, azóta kb. 80.000km-t tettem bele. Meg nagyon sok pénzt
Aztán most a klíma nem megy, morog a hátsó kerékagycsapágy... ÁÁÁÁ
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.01 péntek, 14:51:17 írta hirdetesj2
»
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3862 Dátum:
2011.04.01 péntek, 16:50:26 »
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.
Előre is köszönöm!
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3863 Dátum:
2011.04.01 péntek, 18:47:36 »
Idézetet írta: Piro88 - 2011.04.01 péntek, 16:50:26
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?
A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.
Előre is köszönöm!
A fórumon erre általában a tápszivattyú szokott lenni a válasz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3864 Dátum:
2011.04.02 szombat, 10:19:28 »
AC hibát a legegyszerűbb kiszürni, fogsz egy kannát és abból inditod és járatod....vagy beteszel egy átlátszó csövet(ami elég sok infót és ősz hajszálat megelőzhet)
Ckp egy mágneses induktiv jeladó ami a lendkerékből kiszoródó fémport odavonza/telerakja ugy mint az öninditót és meghülyül tőle a kocsi, és elis tud mozdulni néha....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3865 Dátum:
2011.04.02 szombat, 22:44:45 »
Hát vettem egy VP44 adagolót...megcsinálom ezt ami most van...250Le-ig jó ezis stabilan.
Nekiálltam csinálok saját egyedi porlasztókat a kocsiba....jövő héten összerakom és bemérem padon mit tud remélem jó lessz....de várok még egy csomagot.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3866 Dátum:
2011.04.02 szombat, 22:49:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.02 szombat, 22:44:45
Hát vettem egy VP44 adagolót...megcsinálom ezt ami most van...250Le-ig jó ezis stabilan.
Nekiálltam csinálok saját egyedi porlasztókat a kocsiba....jövő héten összerakom és bemérem padon mit tud remélem jó lessz....de várok még egy csomagot.....
és akkor mi lesz a mechanikussal??
milyen csúcsot csinálsz?? ha bejön, akkor jöhetne majd nekem is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3867 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 12:31:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.02 szombat, 22:49:16
és akkor mi lesz a mechanikussal??
milyen csúcsot csinálsz?? ha bejön, akkor jöhetne majd nekem is
Mechanikus marad tartaléknak, vagy eladom még nem tudom..
Ha összejön a porlasztó és jó lessz, a titkot megtartom magamnak, akit érdekel az fizet érte és megcsinálom. Unom már hogy mindenkinek csak segitek a lóvé meg nem nálam landol a dolgokért,csak én futkozok és fektetek bele pénzt....ennyi.....
Először TDDI-be akarok,utánna majd TDCI-be is, persze lehet nem is jön össze azt bukta az egész.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3868 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 12:34:06 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.03 vasárnap, 12:31:26
Mechanikus marad tartaléknak, vagy eladom még nem tudom..
Ha összejön a porlasztó és jó lessz, a titkot megtartom magamnak, akit érdekel az
fizet érte és megcsinálom.
Unom már hogy mindenkinek csak segitek a lóvé meg nem nálam landol a dolgokért,csak én futkozok és fektetek bele pénzt....ennyi.....
Először TDDI-be akarok,utánna majd TDCI-be is, persze lehet nem is jön össze azt bukta az egész.
én is így gondoltam, nekem se alkatrészem, se tudámsom nincs hozzá...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3869 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 12:37:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.03 vasárnap, 12:34:06
én is így gondoltam, nekem se alkatrészem, se tudámsom nincs hozzá...
Nem rád meg itteni emberekre gondoltam....
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3870 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 23:19:23 »
A hétvégén észrevettem még valamit a kuplung pedálom nem mindig akar vissza kijönni legalábbis nem akkora erővel jön visszafele mint szokott. A legérdekesebb az, hogy ezt melegen mikor 2-3 -szor kell indítani, hogy elkapja azután produkálja
Még javasoltak egy vezérműlánc spanolást is az segíthet???
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3871 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 23:27:36 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.03 vasárnap, 23:19:23
A hétvégén észrevettem még valamit a kuplung pedálom nem mindig akar vissza kijönni legalábbis nem akkora erővel jön visszafele mint szokott. A legérdekesebb az, hogy ezt melegen mikor 2-3 -szor kell indítani, hogy elkapja azután produkálja
Még javasoltak egy vezérműlánc spanolást is az segíthet???
nekem is van ilyen a kuplunggal, akkor mindig meg kell pumpálni és frankó lesz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3872 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 23:40:17 »
Valamit majd el felejtettem. Valaki azt ajánlotta, hogy a kéttömegű lendkerék helyett rakjak be fixet. Szerinte ha a tranzitokhoz csináltak akkor ehhez is lehet találni. Bunyek ha jól emlékszem egyszer vki azt írta, hogy te átalakítottad ez igaz? Ha bárkinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata azt szívesen olvasnám.
Köszi.
(én is pumpálni szoktam a kuplungon ilyenkor de ez hosszútávon jó?)
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3873 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 00:12:26 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.03 vasárnap, 23:40:17
(én is pumpálni szoktam a kuplungon ilyenkor de ez hosszútávon jó?)
Nekem csak hosszú utak után, amikor mondjuk 200km-en nem váltok és nem is kuplungolok, akkor csinálja
Vagy ha meg van hajtva
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3874 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 08:48:29 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.03 vasárnap, 23:40:17
Valamit majd el felejtettem. Valaki azt ajánlotta, hogy a kéttömegű lendkerék helyett rakjak be fixet. Szerinte ha a tranzitokhoz csináltak akkor ehhez is lehet találni. Bunyek ha jól emlékszem egyszer vki azt írta, hogy te átalakítottad ez igaz? Ha bárkinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata azt szívesen olvasnám.
Köszi.
(én is pumpálni szoktam a kuplungon ilyenkor de ez hosszútávon jó?)
Én 2 éve alakitottam át, meg pár barátom is aki megkeresett.....eddig mind megy gond nélkül úgytudom....de mitől is romlana el?
Van közte chipes,nem chipes is...
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3875 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 09:36:00 »
Te Bunyek, semmi harag... Egy nap meg szarnyakat is fog szerelni a kocsidra?
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3876 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 09:49:42 »
Ha nem túl nagy kérés tudnál segíteni mi kell hozzá? Mit kell átalakítani?
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 08:48:29
Én 2 éve alakitottam át, meg pár barátom is aki megkeresett.....eddig mind megy gond nélkül úgytudom....de mitől is romlana el?
Van közte chipes,nem chipes is...
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3877 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:13:14 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 08:48:29
Én 2 éve alakitottam át, meg pár barátom is aki megkeresett.....eddig mind megy gond nélkül úgytudom....de mitől is romlana el?
Van közte chipes,nem chipes is...
Ilyenkor nem verheti szét a kuplung a fix lendkerékkel a sebváltó csapágyozását? Mert fix lendkerékkel lényegesen több vibrációt viszel át a hajtásláncra...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3878 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:26:39 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.04 hétfő, 09:49:42
Ha nem túl nagy kérés tudnál segíteni mi kell hozzá? Mit kell átalakítani?
Semmit nem kell átalakitani...le-fel..ennyi..méretazonos.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3879 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:28:23 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.04 hétfő, 10:13:14
Ilyenkor nem verheti szét a kuplung a fix lendkerékkel a sebváltó csapágyozását? Mert fix lendkerékkel lényegesen több vibrációt viszel át a hajtásláncra...
De igen, és leszakad a féltengely,kilukadnak a dugattyúk, leesnek az ajtók,stb....
Naplózva
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3880 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 10:56:39 »
Hol és milyen néven keressek ilyen lendkereket? Bocs ha tul sokat kérdezgetek de szeretném minél olcsóbban megúszni a javításokat.
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 10:26:39
Semmit nem kell átalakitani...le-fel..ennyi..méretazonos.
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3881 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 12:16:37 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.04 hétfő, 10:13:14
Ilyenkor nem verheti szét a kuplung a fix lendkerékkel a sebváltó csapágyozását? Mert fix lendkerékkel lényegesen több vibrációt viszel át a hajtásláncra...
Kuplungtárcsa csillapítórugói elnyelik a rezonanciát. Ezért kell szettben cserélni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3882 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:16:30 »
Bunyek!!
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1449595721
ez milyen adagoló?? vp44??
és tuninggal kapcsolatban, még mielőtt ki nem nyírsz ott valamit. öszehasonlításban a 90 és a 115LE-s tddi:
- hajtókar Ebben betűjelzés és gyártási év alapján van különbség
- hajtókarcsapágya Ebben csak annyi különbség van, hogy alapméretes vagy túlméretes-e. Illetve, hogy 2004 elötti vagy utáni-e a motor.
- főtengely Ebben 2003-ban van egy váltás, de amúgy megegyezik.
- dugók Ebben van különbség, más a 90-es és a 115-ös
- Főtengely csapágyak elvileg megegyezhetnek.
- porlasztócsúcsai Ebből is több fajta létezik, szóval elvileg nem egyeznek.
meg kéne tudnod, hogy a tiedben túlméretes-e a hajtókarcsapágy...
illetve meg kéne tudni, hogy a 130LE-s tdci ezen alkatrészei jók-e bele... úgy gondolom, hogy azok erősebbek ezektől...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3883 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:31:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 10:28:23
De igen, és leszakad a féltengely,kilukadnak a dugattyúk, leesnek az ajtók,stb....
És akkor még az ajtókat is újra kell fényezni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3884 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:32:22 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.04.04 hétfő, 20:31:22
És akkor még az ajtókat is újra kell fényezni?
aztán még valaki elhiszi...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3885 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:34:20 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.04 hétfő, 10:56:39
Hol és milyen néven keressek ilyen lendkereket? Bocs ha tul sokat kérdezgetek de szeretném minél olcsóbban megúszni a javításokat.
Hát én sose mondtam hogy olcsóbb....én mindig is olcsóbban tudtam volna magamnak kéttömegűt szerezni, de kell a f+aszomnak...
Kb ugyanannyiba tudsz kijönni szerintem de ez megint kinek milyen kapcsolatai vannak....
Ezt csak szettben kapod Valeo 4P kit
835020 a cikkszáma aszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3886 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:43:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 21:34:20
Hát én sose mondtam hogy olcsóbb....én mindig is olcsóbban tudtam volna magamnak kéttömegűt szerezni, de kell a f+aszomnak...
Kb ugyanannyiba tudsz kijönni szerintem de ez megint kinek milyen kapcsolatai vannak....
Ezt csak szettben kapod Valeo 4P kit
835020 a cikkszáma aszem...
ebay-en ezt találtam:
http://cgi.ebay.com/Mondeo-2-0-TDDi-Solid-Flywheel-Clutch-Kit-Starter-/220736670165?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3364ee49d5
a SOLID FLYWHEEL a fix lendkereket jelentené??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3887 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:44:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 19:16:30
Bunyek!!
http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1449595721
ez milyen adagoló?? vp44??
és tuninggal kapcsolatban, még mielőtt ki nem nyírsz ott valamit. öszehasonlításban a 90 és a 115LE-s tddi:
- hajtókar Ebben betűjelzés és gyártási év alapján van különbség
- hajtókarcsapágya Ebben csak annyi különbség van, hogy alapméretes vagy túlméretes-e. Illetve, hogy 2004 elötti vagy utáni-e a motor.
- főtengely Ebben 2003-ban van egy váltás, de amúgy megegyezik.
- dugók Ebben van különbség, más a 90-es és a 115-ös
- Főtengely csapágyak elvileg megegyezhetnek.
- porlasztócsúcsai Ebből is több fajta létezik, szóval elvileg nem egyeznek.
meg kéne tudnod, hogy a tiedben túlméretes-e a hajtókarcsapágy...
illetve meg kéne tudni, hogy a 130LE-s tdci ezen alkatrészei jók-e bele... úgy gondolom, hogy azok erősebbek ezektől...
Ezeket te most honnan szedted?
Nyilván más a porlasztó ,mivel más az adagoló is...de 90-esbe jó a 115-ös csúcs..többet nyom be, igy adagoló is kevésbé erőlködik, ergo hosszabb élet...ha nincs meghúzva akkor is, de nagyobb csúccsal jobban meglehet rántani értelemszerűen...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3888 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:47:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 21:43:40
ebay-en ezt találtam:
http://cgi.ebay.com/Mondeo-2-0-TDDi-Solid-Flywheel-Clutch-Kit-Starter-/220736670165?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3364ee49d5
a SOLID FLYWHEEL a fix lendkereket jelentené??
ja meg van az angol lehetőség tényleg, onnan lehet gyári szettet is rendelni...
pl ez:
http://cgi.ebay.de/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-2000_W0QQitemZ190303086562QQcategoryZ21654QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D1%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7286540177734656903
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3889 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:47:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 21:44:27
Ezeket te most honnan szedted?
Nyilván más a porlasztó ,mivel más az adagoló is...de 90-esbe jó a 115-ös csúcs..többet nyom be, igy adagoló is kevésbé erőlködik, ergo hosszabb élet...ha nincs meghúzva akkor is, de nagyobb csúccsal jobban meglehet rántani értelemszerűen...
gyári program szerint van benne a különbség (Nagyautótól van az infó...)
porlasztási képet kéne ott megtudni, nehogy lángvágóként átfújja a dugót, mint Domi ci-jénél...
az egyértelmű, hogy többet tol úgy be...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3890 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:49:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 21:47:02
ja meg van az angol lehetőség tényleg, onnan lehet gyári szettet is rendelni...
pl ez:
http://cgi.ebay.de/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-2000_W0QQitemZ190303086562QQcategoryZ21654QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D1%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7286540177734656903
bazd, ez nincs annyi, mint amennyiért mi vettük 40%-os kedvezménnyel csak a lendkereket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3891 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:03:20 »
beírtam gugliba hogy mondeo tddi porlasztócsúcs, erre ki akarja javítani tdci-re
http://www.google.hu/search?hl=hu&source=hp&q=mondeo+tddi+porlaszt%C3%B3cs%C3%BAcs&aq=f&aqi=&aql=&oq=
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3892 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:12:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 21:47:39
gyári program szerint van benne a különbség (Nagyautótól van az infó...)
porlasztási képet kéne ott megtudni, nehogy lángvágóként átfújja a dugót, mint Domi ci-jénél...
az egyértelmű, hogy többet tol úgy be...
adagolós nem szokott dugót lukasztani...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3893 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:14:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 22:12:00
adagolós nem szokott dugót lukasztani...
na akkor ez kilőve....
majd még azt kell megtudnom, hogy a hajtókarcsapágy az enyémben milxen fajta van...
aztán ha meglesznek még nyáron a csúcsaid,akkor akkor lehet megint húzni rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3894 Dátum:
2011.04.05 kedd, 12:42:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 21:47:02
ja meg van az angol lehetőség tényleg, onnan lehet gyári szettet is rendelni...
pl ez:
http://cgi.ebay.de/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-2000_W0QQitemZ190303086562QQcategoryZ21654QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D1%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7286540177734656903
bakker ez nagyon jó ár igaz ehhez kell a jó árfolyam is nekem jelenleg 80k alatti számot írt a váltó
van ilyesmi generátor szíj szettben is?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
virus-5
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3895 Dátum:
2011.04.05 kedd, 20:11:32 »
Bunyek te rendeltél már a ebayről ilyet???
Ha igen akkor a nick nevét megadhatnád, ha tudsz megbízható eladót?
Köszi.
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.04 hétfő, 21:47:02
ja meg van az angol lehetőség tényleg, onnan lehet gyári szettet is rendelni...
pl ez:
http://cgi.ebay.de/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-2000_W0QQitemZ190303086562QQcategoryZ21654QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D1%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7286540177734656903
Naplózva
2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3896 Dátum:
2011.04.05 kedd, 20:20:25 »
Idézetet írta: virus-5 - 2011.04.05 kedd, 20:11:32
Bunyek te rendeltél már a ebayről ilyet???
Ha igen akkor a nick nevét megadhatnád, ha tudsz megbízható eladót?
Köszi.
Nem..de vele beszéltem és megbizhatónak tünt...meg van pár pozitiv értékelése...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3897 Dátum:
2011.04.05 kedd, 20:34:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.05 kedd, 20:20:25
Nem..de vele beszéltem és megbizhatónak tünt...meg van pár pozitiv értékelése...
a gyári 2tömegű mennyit bírhat ki max??(le/nm)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3898 Dátum:
2011.04.05 kedd, 21:10:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.05 kedd, 20:34:36
a gyári 2tömegű mennyit bírhat ki max??(le/nm)
Én a Petrányinál cseréltettem 135 000 km-nél, most van benne 434000 tehát 299 000 km-t tuti bír, viszont a kuplungtárcsa lassan cserés lesz. (2.0 TDDi 115 LE)
Ez az angol cucc tuti jó? Minden benne van? Ez jó ár. Ennyiért holnap vennék bele.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3899 Dátum:
2011.04.05 kedd, 21:15:19 »
Idézetet írta: Tike - 2011.04.05 kedd, 21:10:43
Én a Petrányinál cseréltettem 135 000 km-nél, most van benne 434000 tehát 299 000 km-t tuti bír, viszont a kuplungtárcsa lassan cserés lesz. (2.0 TDDi 115 LE)
Ez az angol cucc tuti jó? Minden benne van? Ez jó ár. Ennyiért holnap vennék bele.
Motor bírja a 434000 km-t?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
71
72
73
74
75
76
77
[
78
]
79
80
81
82
83
84
85
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ