Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113415 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3850 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 22:19:23 »

És honnan tudom meg biztosra, hogy elől van vagy hátul???
Szerintem a képeken ua. motor van D6BA a motorkódom???
Létezne, hogy a dadogva indulásért vagy nem indulásért a lendkerék és a z önindító a felelős?
Hidegen pöccös a gép!

neked már elöl kell lennie, mint a tdci-knél. a hűtő és a motor között bal szélen a motorral egyvonalban, a rámenő(jobbról) csőhöz kell tenni a dugót
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3851 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 22:21:01 »

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem.

A télen cseréltettem négy izzítót és mondtam a szerelőnek, hogy szeretném ha lezárná az EGR-t is ha már bóklászik benne, de szerintem vmi. nem stimmel, mert amit ő mutatott az a motor és a hűtő között bal oldalon volt vmi., nem pedig a turbónál. Az mi lehetett??? És most hogy jön a meleg egyre többet játssza velem azt a verda, hogy alig hogy beröffen dadog egyet és le áll 4-5 fordulat után  falbav lehet, hogy a rossz dugózástól van??? PLS valaki válaszoljon, mert a "nem indulásra" már ajánlottak egy kéttömegű lendkerék cserét meg egy önindító takarítást.

Vlaki  worship worship worship


Szia!

A napokban volt ilyesmiről szó. TDDi 115 Le-nél van üzemanyag szivattyú hátul a tank előtt a jobb hátsó kerékjáratnál, illetve említették az akkumulátor alatti relét is. Ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549742#msg549742
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549755#msg549755
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.31 csütörtök, 22:25:56 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3852 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 22:32:46 »

És honnan tudom meg biztosra, hogy elől van vagy hátul???
Szerintem a képeken ua. motor van D6BA a motorkódom???
Létezne, hogy a dadogva indulásért vagy nem indulásért a lendkerék és a z önindító a felelős?
Hidegen pöccös a gép!

ha olyan, mint a cikkben, akkor elöl van.
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf
2002/05hótól elöl kéne lennie...

szerintem ez inkább adagoló lesz...
erre szokták javasolni, hogy le kell locsolni az adagolót kézmeleg/hideg vízzel, és ha utána jól indul, akkor adagoló. de ezt csak saját felelőségre!!!

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3853 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 22:33:02 »

Szia!

A napokban volt ilyesmiről szó. TDDi 115 Le-nél van üzemanyag szivattyú hátul a tank előtt a jobb hátsó kerékjáratnál, illetve említették az akkumulátor alatti relét is. Ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549742#msg549742
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549755#msg549755
szerintem ha ac vagy relé lenne,akkor hidegen is szhar lenne...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3854 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 22:46:55 »

Szerintem az Ac az kizárt pár hónapja volt cserélve, mikor az megadta magát csak kötélen jött haza  falbav

Szia!

A napokban volt ilyesmiről szó. TDDi 115 Le-nél van üzemanyag szivattyú hátul a tank előtt a jobb hátsó kerékjáratnál, illetve említették az akkumulátor alatti relét is. Ezt olvastad?
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549742#msg549742
http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg549755#msg549755
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #3855 Dátum: 2011.04.01 péntek, 02:19:45 »

ja-ja.leveszed a főtengelyszíjtárcsát,egy csavihuzival kiszeded a szimeringet,és beteszed az újat ügyesen.van hozzá affinitásod,megtudod csinálni az 500ft-os szimering költségéből.
azt viszont nem értem,hogy miért mondod,hogy átlagon felüliek az alaktrészárak......persze az ódihoz már sokmindent meglehet venni bontottba,de az is csak azért mer viszik mint a cukrot.nem úgy mint a mondit... vigyor3
Én elbontottam eddig egy párat, van forgalom Cheesy
És szerintem egy Mondi is befigyel majd!
Affinitásom, meg tudásom van mindenhez. Sőt szerszámom és helyem is. Csak én előbb kérdezek, aztán cselekszem.. bár nincs kedvem belenyúlni ebbe az autóba, muszáj lesz. Már minden görgő, minden amihez a szíj ér, cserélve és javítva lett, csak 1 nem, most az sistereg..  szomoru1
Futóműbe és fékekbe is bele kell nyúlni rendesen. Viszont elvisz, ahová kell, és nem utolsó sorban nagyon jól néz ki. Most kapott körbe fóliát, 17"-es fekete-króm felniket.  Majd csinálok képet, miután felszereltem.  smile
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3856 Dátum: 2011.04.01 péntek, 09:30:14 »

Valaki megtudná mondani, hogy lehet a lendkereket ellenőrizni szétszedés nélkül, ha lehet???
Kedvezményes beszerzési lehetőséget rá???

Köszi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3857 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:47:32 »

Valaki megtudná mondani, hogy lehet a lendkereket ellenőrizni szétszedés nélkül, ha lehet???
Kedvezményes beszerzési lehetőséget rá???

Köszi.

Lendkerék ha jó nem zörög, ha nem jó zörög! Egytömegű szettet állítólag Unixnál lehet venni, árat ezen a téren tapasztaltabb kollégák fognak írni Neked itt. 

Ez a nem indulás dolog amit írtál, nekem is megvan, sajnos egyre gyakrabban falbav -16 fokban egy hét állás után is elindul rendesen, semmi mást nem tapasztalok, mint meleg motornál, kb 10-15 perc állás után az első indításkor 500körüli fordulatnál nem megy feljebb, majd leáll. Ha gázt adok indításnál,/indítózás közben/ 95%-ban jól indul. Adagolóra gyanaxom, mert hiába lett felújítva, azt "szobahőmérsékleten" csinálják, itt meg ugye jóval melegebb van. Vízzel még nem próbáltam lehűteni, amíg gázzal elindul nem is fogom. A nyomóelem és a ház is meg van kopva valszeg, és a hőtágulás miatt nincs megfelelő mennyiségű anyag neki. Utána meg azért indul jól, mert lehűtőtte a gázolaj. SZERINTEM!

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3858 Dátum: 2011.04.01 péntek, 12:48:19 »

Én nem hallom, hogy zörögne  wow1
A szerelő ismerősöm pedig azzal magyarázza a lendkereket, hogy a kopásából leváló dolgok felrakódnak az önindítóra és nem tud rendesen kijönni vagy rosszabb esetben indításkor kint fog maradni és le fog égni ha nem veszem észre. Ha indítózok nem kell 1-et fordulnia a főtengelynek és hidegen be is indul, melegen viszont mikor hallom hogy megtörténik az első robbanás és elengedem a kulcsot akkor dadog egyet és leáll tovább kell tekertetni 2-3robbanásig ami nem igazán megy a szokás nem engedi. Ha beindul akkor már normálisan veszi a fordulatot is gázadásra.

Senki se tudja megmondani mi lehet.
A lendkerék csere k...ra sokba van nem szeretném feleslegesen benyelni ezt. rinya
Azt a bizonyos zörgést mikor lehet hallani???

Köszi.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3859 Dátum: 2011.04.01 péntek, 14:22:15 »

Én nem hallom, hogy zörögne  wow1
A szerelő ismerősöm pedig azzal magyarázza a lendkereket, hogy a kopásából leváló dolgok felrakódnak az önindítóra és nem tud rendesen kijönni vagy rosszabb esetben indításkor kint fog maradni és le fog égni ha nem veszem észre. Ha indítózok nem kell 1-et fordulnia a főtengelynek és hidegen be is indul, melegen viszont mikor hallom hogy megtörténik az első robbanás és elengedem a kulcsot akkor dadog egyet és leáll tovább kell tekertetni 2-3robbanásig ami nem igazán megy a szokás nem engedi. Ha beindul akkor már normálisan veszi a fordulatot is gázadásra.

Senki se tudja megmondani mi lehet.
A lendkerék csere k...ra sokba van nem szeretném feleslegesen benyelni ezt. rinya
Azt a bizonyos zörgést mikor lehet hallani???

Köszi.


A lendkerék, ha rossz így van hogy zörög. Főleg a leállításnál, ha nem nyomod a kuplungot csattanna. Ha az önídító nem jön ki (nem kap bele a fogaskoszorúba)akkor olyan hangot ad mint a kávédaráló kávé nélkül Smiley)) azt biztos észreveszed. Én tuti nem nyúlok addig a kuplunghoz amíg rendesen működik. De a melegen való nem induláshoz tuti semmi köze nincs.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3860 Dátum: 2011.04.01 péntek, 14:27:54 »

Nekem nem ennyire vészesen de nyáron meleg motornál nehezen veszi fel az alapjárati fordulatot. Én nyakon burítottam az adagolót langyos(!! NEM HIDEG!!) vízzel és úgy mint a doxa, indult. De mondom nekem szerencsére még gyerekcípőben járhat az adagolókopás.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3861 Dátum: 2011.04.01 péntek, 14:49:34 »

Én nem hallom, hogy zörögne  wow1
A szerelő ismerősöm pedig azzal magyarázza a lendkereket, hogy a kopásából leváló dolgok felrakódnak az önindítóra és nem tud rendesen kijönni vagy rosszabb esetben indításkor kint fog maradni és le fog égni ha nem veszem észre. Ha indítózok nem kell 1-et fordulnia a főtengelynek és hidegen be is indul, melegen viszont mikor hallom hogy megtörténik az első robbanás és elengedem a kulcsot akkor dadog egyet és leáll tovább kell tekertetni 2-3robbanásig ami nem igazán megy a szokás nem engedi. Ha beindul akkor már normálisan veszi a fordulatot is gázadásra.

Senki se tudja megmondani mi lehet.
A lendkerék csere k...ra sokba van nem szeretném feleslegesen benyelni ezt. rinya
Azt a bizonyos zörgést mikor lehet hallani???

Köszi.

Azt a bizonyos zörgést meg fogod hallani!!!

A melegindításom dettó ugyanez. 3 éve vettem az autót, és már akkor is ilyen volt, azóta kb. 80.000km-t tettem bele. Meg nagyon sok pénzt rinya

Aztán most a klíma nem megy, morog a hátsó kerékagycsapágy... ÁÁÁÁ action
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.01 péntek, 14:51:17 írta hirdetesj2 » Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #3862 Dátum: 2011.04.01 péntek, 16:50:26 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.

Előre is köszönöm!
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3863 Dátum: 2011.04.01 péntek, 18:47:36 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 2001-es évjáratú 2000ccm-es TDDI mondeom. A kérdés a következő: Az adagló most lett cserélve KTS műszerrel belett vizsgálva, nincs hibakód. De mégis van valami baj, mert ha meleg a motor, leállítom, kb 10 perc  múlva indítom, akkor elindul, de nagyon alacsony fordulaton és a gázadásra nem reagál és leáll a motor, ha tovább állok, mint 10 perc, vagy ha előbb indítom, mint 10 perc, akkor elindul. A második indításra símán elindul. Mi lehet szerintetek a hiba?

A prolasztók bemérés alapján tökéletesek és újak is. Gázt nem tudok nyomni, valamiért nem engedi lefulladás előtt.

Előre is köszönöm!
A fórumon erre általában a tápszivattyú szokott lenni a válasz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3864 Dátum: 2011.04.02 szombat, 10:19:28 »

AC hibát a legegyszerűbb kiszürni, fogsz egy kannát és abból inditod és járatod....vagy beteszel egy átlátszó csövet(ami elég sok infót és ősz hajszálat megelőzhet)  eplus2
Ckp egy mágneses induktiv jeladó ami a lendkerékből kiszoródó fémport odavonza/telerakja ugy mint az öninditót és meghülyül tőle a kocsi, és elis tud mozdulni néha....


Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3865 Dátum: 2011.04.02 szombat, 22:44:45 »

Hát vettem egy VP44 adagolót...megcsinálom ezt ami most van...250Le-ig jó ezis stabilan. eplus2
Nekiálltam csinálok saját egyedi porlasztókat a kocsiba....jövő héten összerakom és bemérem padon mit tud remélem jó lessz....de várok még egy csomagot..... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3866 Dátum: 2011.04.02 szombat, 22:49:16 »

Hát vettem egy VP44 adagolót...megcsinálom ezt ami most van...250Le-ig jó ezis stabilan. eplus2
Nekiálltam csinálok saját egyedi porlasztókat a kocsiba....jövő héten összerakom és bemérem padon mit tud remélem jó lessz....de várok még egy csomagot..... eljen
wow1 wow1

és akkor mi lesz a mechanikussal??


milyen csúcsot csinálsz?? ha bejön, akkor jöhetne majd nekem is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3867 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 12:31:26 »

wow1 wow1

és akkor mi lesz a mechanikussal??


milyen csúcsot csinálsz?? ha bejön, akkor jöhetne majd nekem is vigyor3

Mechanikus marad tartaléknak, vagy eladom még nem tudom..

Ha összejön a porlasztó és jó lessz, a titkot megtartom magamnak, akit érdekel az fizet érte és megcsinálom. Unom már hogy mindenkinek csak segitek a lóvé meg nem nálam landol a dolgokért,csak én futkozok és fektetek bele pénzt....ennyi.....
Először TDDI-be akarok,utánna majd TDCI-be is, persze lehet nem is jön össze azt bukta az egész.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3868 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 12:34:06 »

Mechanikus marad tartaléknak, vagy eladom még nem tudom..

Ha összejön a porlasztó és jó lessz, a titkot megtartom magamnak, akit érdekel az fizet érte és megcsinálom. Unom már hogy mindenkinek csak segitek a lóvé meg nem nálam landol a dolgokért,csak én futkozok és fektetek bele pénzt....ennyi.....
Először TDDI-be akarok,utánna majd TDCI-be is, persze lehet nem is jön össze azt bukta az egész.
én is így gondoltam, nekem se alkatrészem, se tudámsom nincs hozzá...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3869 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 12:37:34 »

én is így gondoltam, nekem se alkatrészem, se tudámsom nincs hozzá...

Nem rád meg itteni emberekre gondoltam....
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3870 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:19:23 »

A hétvégén észrevettem még valamit a kuplung pedálom nem mindig akar vissza kijönni legalábbis nem akkora erővel jön visszafele mint szokott. A legérdekesebb az, hogy ezt melegen mikor 2-3 -szor kell indítani, hogy elkapja azután produkálja  falbav

Még javasoltak egy vezérműlánc spanolást is az segíthet??? wow1
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3871 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:27:36 »

A hétvégén észrevettem még valamit a kuplung pedálom nem mindig akar vissza kijönni legalábbis nem akkora erővel jön visszafele mint szokott. A legérdekesebb az, hogy ezt melegen mikor 2-3 -szor kell indítani, hogy elkapja azután produkálja  falbav

Még javasoltak egy vezérműlánc spanolást is az segíthet??? wow1
nekem is van ilyen a kuplunggal, akkor mindig meg kell pumpálni és frankó lesz  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3872 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:40:17 »

Valamit majd el felejtettem. Valaki azt ajánlotta, hogy a kéttömegű lendkerék helyett rakjak be fixet. Szerinte ha a tranzitokhoz csináltak akkor ehhez is lehet találni. Bunyek ha jól emlékszem egyszer vki azt írta, hogy te átalakítottad ez igaz? Ha bárkinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata azt szívesen olvasnám.

Köszi.

(én is pumpálni szoktam a kuplungon ilyenkor de ez hosszútávon jó?)
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3873 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 00:12:26 »


(én is pumpálni szoktam a kuplungon ilyenkor de ez hosszútávon jó?)
Nekem csak hosszú utak után, amikor mondjuk 200km-en nem váltok és nem is kuplungolok, akkor csinálja
Vagy ha meg van hajtva
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3874 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 08:48:29 »

Valamit majd el felejtettem. Valaki azt ajánlotta, hogy a kéttömegű lendkerék helyett rakjak be fixet. Szerinte ha a tranzitokhoz csináltak akkor ehhez is lehet találni. Bunyek ha jól emlékszem egyszer vki azt írta, hogy te átalakítottad ez igaz? Ha bárkinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata azt szívesen olvasnám.

Köszi.

(én is pumpálni szoktam a kuplungon ilyenkor de ez hosszútávon jó?)

Én 2 éve alakitottam át, meg pár barátom is aki megkeresett.....eddig mind megy gond nélkül úgytudom....de mitől is romlana el?  eplus2
Van közte chipes,nem chipes is...
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #3875 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 09:36:00 »

Te Bunyek, semmi harag... Egy nap meg szarnyakat is fog szerelni a kocsidra?  worship
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3876 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 09:49:42 »

Ha nem túl nagy kérés tudnál segíteni mi kell hozzá? Mit kell átalakítani?

Én 2 éve alakitottam át, meg pár barátom is aki megkeresett.....eddig mind megy gond nélkül úgytudom....de mitől is romlana el?  eplus2
Van közte chipes,nem chipes is...
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3877 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:13:14 »

Én 2 éve alakitottam át, meg pár barátom is aki megkeresett.....eddig mind megy gond nélkül úgytudom....de mitől is romlana el?  eplus2
Van közte chipes,nem chipes is...

Ilyenkor nem verheti szét a kuplung a fix lendkerékkel a sebváltó csapágyozását? Mert fix lendkerékkel lényegesen több vibrációt viszel át a hajtásláncra...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3878 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:26:39 »

Ha nem túl nagy kérés tudnál segíteni mi kell hozzá? Mit kell átalakítani?


Semmit nem kell átalakitani...le-fel..ennyi..méretazonos.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3879 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:28:23 »

Ilyenkor nem verheti szét a kuplung a fix lendkerékkel a sebváltó csapágyozását? Mert fix lendkerékkel lényegesen több vibrációt viszel át a hajtásláncra...

De igen, és leszakad a féltengely,kilukadnak a dugattyúk, leesnek az ajtók,stb....
Naplózva
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3880 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 10:56:39 »

Hol és milyen néven keressek ilyen lendkereket? Bocs ha tul sokat kérdezgetek de szeretném minél olcsóbban megúszni a javításokat.

Semmit nem kell átalakitani...le-fel..ennyi..méretazonos.
Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3881 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:16:37 »

Ilyenkor nem verheti szét a kuplung a fix lendkerékkel a sebváltó csapágyozását? Mert fix lendkerékkel lényegesen több vibrációt viszel át a hajtásláncra...

Kuplungtárcsa csillapítórugói elnyelik a rezonanciát. Ezért kell szettben cserélni. integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3882 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:16:30 »

Bunyek!!

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1449595721

ez milyen adagoló?? vp44??

és tuninggal kapcsolatban, még mielőtt ki nem nyírsz ott valamit. öszehasonlításban a 90 és a 115LE-s tddi:

- hajtókar  Ebben betűjelzés és gyártási év alapján van különbség
- hajtókarcsapágya   Ebben csak annyi különbség van, hogy alapméretes vagy túlméretes-e. Illetve, hogy 2004 elötti vagy utáni-e a motor.
- főtengely   Ebben 2003-ban van egy váltás, de amúgy megegyezik.
- dugók  Ebben van különbség, más a 90-es és a 115-ös
- Főtengely csapágyak elvileg megegyezhetnek.
- porlasztócsúcsai Ebből is több fajta létezik, szóval elvileg nem egyeznek.

meg kéne tudnod, hogy a tiedben túlméretes-e a hajtókarcsapágy...
illetve meg kéne tudni, hogy a 130LE-s tdci ezen alkatrészei jók-e bele... úgy gondolom, hogy azok erősebbek ezektől...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3883 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:31:22 »

De igen, és leszakad a féltengely,kilukadnak a dugattyúk, leesnek az ajtók,stb....

És akkor még az ajtókat is újra kell fényezni?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3884 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:32:22 »

És akkor még az ajtókat is újra kell fényezni?
hehe

aztán még valaki elhiszi...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3885 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:34:20 »

Hol és milyen néven keressek ilyen lendkereket? Bocs ha tul sokat kérdezgetek de szeretném minél olcsóbban megúszni a javításokat.


Hát én sose mondtam hogy olcsóbb....én mindig is olcsóbban tudtam volna magamnak kéttömegűt szerezni, de kell a f+aszomnak... eplus2
Kb ugyanannyiba tudsz kijönni szerintem de ez megint kinek milyen kapcsolatai vannak....
Ezt csak szettben kapod Valeo 4P kit
835020 a cikkszáma aszem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3886 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:43:40 »

Hát én sose mondtam hogy olcsóbb....én mindig is olcsóbban tudtam volna magamnak kéttömegűt szerezni, de kell a f+aszomnak... eplus2
Kb ugyanannyiba tudsz kijönni szerintem de ez megint kinek milyen kapcsolatai vannak....
Ezt csak szettben kapod Valeo 4P kit
835020 a cikkszáma aszem...
ebay-en ezt találtam: http://cgi.ebay.com/Mondeo-2-0-TDDi-Solid-Flywheel-Clutch-Kit-Starter-/220736670165?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3364ee49d5

a SOLID FLYWHEEL a fix lendkereket jelentené??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3887 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:44:27 »

Bunyek!!

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1449595721

ez milyen adagoló?? vp44??

és tuninggal kapcsolatban, még mielőtt ki nem nyírsz ott valamit. öszehasonlításban a 90 és a 115LE-s tddi:

- hajtókar  Ebben betűjelzés és gyártási év alapján van különbség
- hajtókarcsapágya   Ebben csak annyi különbség van, hogy alapméretes vagy túlméretes-e. Illetve, hogy 2004 elötti vagy utáni-e a motor.
- főtengely   Ebben 2003-ban van egy váltás, de amúgy megegyezik.
- dugók  Ebben van különbség, más a 90-es és a 115-ös
- Főtengely csapágyak elvileg megegyezhetnek.
- porlasztócsúcsai Ebből is több fajta létezik, szóval elvileg nem egyeznek.

meg kéne tudnod, hogy a tiedben túlméretes-e a hajtókarcsapágy...
illetve meg kéne tudni, hogy a 130LE-s tdci ezen alkatrészei jók-e bele... úgy gondolom, hogy azok erősebbek ezektől...

Ezeket te most honnan szedted?
Nyilván más a porlasztó ,mivel más az adagoló is...de 90-esbe jó a 115-ös csúcs..többet nyom be, igy adagoló is kevésbé erőlködik, ergo hosszabb élet...ha nincs meghúzva akkor is, de nagyobb csúccsal jobban meglehet rántani értelemszerűen...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3888 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:47:02 »


ja meg van az angol lehetőség tényleg, onnan lehet gyári szettet is rendelni...

pl ez:
http://cgi.ebay.de/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-2000_W0QQitemZ190303086562QQcategoryZ21654QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D1%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7286540177734656903
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3889 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:47:39 »

Ezeket te most honnan szedted?
Nyilván más a porlasztó ,mivel más az adagoló is...de 90-esbe jó a 115-ös csúcs..többet nyom be, igy adagoló is kevésbé erőlködik, ergo hosszabb élet...ha nincs meghúzva akkor is, de nagyobb csúccsal jobban meglehet rántani értelemszerűen...
gyári program szerint van benne a különbség (Nagyautótól van az infó...)

porlasztási képet kéne ott megtudni, nehogy lángvágóként átfújja a dugót, mint Domi ci-jénél...

az egyértelmű, hogy többet tol úgy be...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3890 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:49:16 »

bazd, ez nincs annyi, mint amennyiért mi vettük 40%-os kedvezménnyel csak a lendkereket wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3891 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:03:20 »

lol002

beírtam gugliba hogy mondeo tddi porlasztócsúcs, erre ki akarja javítani tdci-re hehe

http://www.google.hu/search?hl=hu&source=hp&q=mondeo+tddi+porlaszt%C3%B3cs%C3%BAcs&aq=f&aqi=&aql=&oq=
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3892 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:12:00 »

gyári program szerint van benne a különbség (Nagyautótól van az infó...)

porlasztási képet kéne ott megtudni, nehogy lángvágóként átfújja a dugót, mint Domi ci-jénél...

az egyértelmű, hogy többet tol úgy be...

adagolós nem szokott dugót lukasztani...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3893 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:14:01 »

adagolós nem szokott dugót lukasztani...
na akkor ez kilőve.... eljen

majd még azt kell megtudnom, hogy a hajtókarcsapágy az enyémben milxen fajta van...

aztán ha meglesznek még nyáron a csúcsaid,akkor akkor lehet megint húzni rajta eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3894 Dátum: 2011.04.05 kedd, 12:42:30 »


bakker ez nagyon jó ár igaz ehhez kell a jó árfolyam is nekem jelenleg 80k alatti számot írt a váltó  worship

van ilyesmi generátor szíj szettben is? Huh?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
virus-5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77


virus-5@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3895 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:11:32 »

Bunyek te rendeltél már a ebayről ilyet???
Ha igen akkor a nick nevét megadhatnád, ha tudsz megbízható eladót?

Köszi.

Naplózva

2003, Mondeo kombi 2.0 TDDI 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3896 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:20:25 »

Bunyek te rendeltél már a ebayről ilyet???
Ha igen akkor a nick nevét megadhatnád, ha tudsz megbízható eladót?

Köszi.


Nem..de vele beszéltem és megbizhatónak tünt...meg van pár pozitiv értékelése...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3897 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:34:36 »

Nem..de vele beszéltem és megbizhatónak tünt...meg van pár pozitiv értékelése...
a gyári 2tömegű mennyit bírhat ki max??(le/nm)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #3898 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:10:43 »

a gyári 2tömegű mennyit bírhat ki max??(le/nm)

Én a Petrányinál cseréltettem 135 000 km-nél, most van benne 434000 tehát 299 000 km-t tuti bír, viszont a kuplungtárcsa lassan cserés lesz. (2.0 TDDi 115 LE)
Ez az angol cucc tuti jó? Minden benne van? Ez jó ár. Ennyiért holnap vennék bele.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3899 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:15:19 »

Én a Petrányinál cseréltettem 135 000 km-nél, most van benne 434000 tehát 299 000 km-t tuti bír, viszont a kuplungtárcsa lassan cserés lesz. (2.0 TDDi 115 LE)
Ez az angol cucc tuti jó? Minden benne van? Ez jó ár. Ennyiért holnap vennék bele.
Motor bírja a 434000 km-t?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 82 83 84 85 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.