Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:06:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113504 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4700 Dátum:
2011.08.16 kedd, 16:53:21 »
Idézetet írta: tulok99 - 2011.08.16 kedd, 16:26:08
sziasztok! tudom eltévedtem a dologgal, kérdésem a következő lenne!
focus 1.8 tddi 90le, 2000-es évjárat... apámé a verda, szeretne utólag tempomatot, mióta mondeom van... nagy meló? megoldható, vagy tegyen le róla? aki tud ebben segíteni kérem jelezze!!! köszönöm!
Szerintem ezt kérdezd meg Vik-től, ha lehet bele ő meg is tudja oldani - gondolom.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4701 Dátum:
2011.08.16 kedd, 18:01:09 »
ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669
Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4702 Dátum:
2011.08.16 kedd, 19:37:52 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.08.16 kedd, 18:01:09
ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669
Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?
Hát ez elég nagy hülyeség.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4703 Dátum:
2011.08.16 kedd, 21:36:02 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.08.16 kedd, 18:01:09
ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669
Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?
a sajátom az, hogy ha éri valamit a kati, akkor leszerel, csővel kiüt, visszaszerel... nem egy tddi-t javítottam így, azóta is fut mind... hibókmentesen...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4704 Dátum:
2011.08.16 kedd, 22:09:24 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.08.16 kedd, 18:01:09
ma voltam egy helyen ahol komputerrel kerult a verda, klima ugyben kutakodva. Egy bosch 550-es egyseg volt az interfesz a laptop es a kocsi kozott, klimarol nem tudott erdemi infot gyujteni, de dobott egy hibakodot a befecskendezesnel, valami olyasmit hogy az egr parameterei nincsenek normal hatarok kozott. A kodot nem lehetett kiutni.
A motor D5BA kodu, az EGR le van dugozva. A hibakod a dugozas eredmenye vagy mas? P1665 mintha a hibakod...Vagy 1669
Mondta a balik a szervizben hogy ha ledugozom az EGR-t akkor egy ido utan megtelik a katalizator es eldugul => csere. Errol kinek mi a velemenye?
egyik kód sem létezik a ford rendszerében.ez wv,audi,landrover,gm,és hundáj autóknál létező hibakód!
Jól mellétrafált az embered......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4705 Dátum:
2011.08.17 szerda, 17:34:51 »
hehe, aze' nem kerult semmibe?
Na mind1, egyetlen baj az hogy nem lettem okosabb :-)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4706 Dátum:
2011.08.17 szerda, 18:16:46 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.08.17 szerda, 17:34:51
hehe, aze' nem kerult semmibe?
Na mind1, egyetlen baj az hogy nem lettem okosabb :-)
de.neked sosem lesz egr hibakódod!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4707 Dátum:
2011.08.17 szerda, 18:18:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.17 szerda, 18:16:46
de.neked sosem lesz egr hibakódod!
nekem is olvasott ki Relhist madarason egr hibakódot. nem értette az ecu, hogy honnan van az 1,8-as turbó nyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4708 Dátum:
2011.08.17 szerda, 18:20:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.17 szerda, 18:18:36
nekem is olvasott ki Relhist madarason egr hibakódot. nem értette az ecu, hogy honnan van az 1,8-as turbó nyomás
neki akkor sem lesz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4709 Dátum:
2011.08.17 szerda, 18:23:07 »
Hello srácok, csak egy gyors kérdés hátha valaki kapásbol megoldja
Mivel Trend felszereltségu a kocsim (2.0TDDI 2002) nincs benne fedélzeti számitogép, arra lennék kiváncsi mennyi a tartalék uzemanyag. Vagy kb. mennyi km-re elegendo a sárga fény felgyulladása után. Eddig 60km volt a legtobb amit mertem menni (6,5 liter koruli a fogyasztásom), de nyugodtabb lennék ha tudnám mennyit bir
Koszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4710 Dátum:
2011.08.17 szerda, 18:24:45 »
Idézetet írta: lezlee - 2011.08.17 szerda, 18:23:07
Hello srácok, csak egy gyors kérdés hátha valaki kapásbol megoldja
Mivel Trend felszereltségu a kocsim (2.0TDDI 2002) nincs benne fedélzeti számitogép, arra lennék kiváncsi mennyi a tartalék uzemanyag. Vagy kb. mennyi km-re elegendo a sárga fény felgyulladása után. Eddig 60km volt a legtobb amit mertem menni (6,5 liter koruli a fogyasztásom), de nyugodtabb lennék ha tudnám mennyit bir
Koszi!
80km megtehetőnél gyullad ki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4711 Dátum:
2011.08.17 szerda, 19:21:54 »
Köszi!
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4712 Dátum:
2011.08.17 szerda, 19:39:03 »
Idézetet írta: lezlee - 2011.08.17 szerda, 19:21:54
Köszi!
A 80 km-t az átlagfogyasztás alapján számolja ki. Fura megoldás, de hozzá lehet szokni.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4713 Dátum:
2011.08.17 szerda, 20:49:46 »
Én egyszer kipróbáltam mennyit bir még .....0km után még mentem kb 30km-t és akkor rángatott kettőt azt leállt...ennyi.
Naplózva
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4714 Dátum:
2011.08.17 szerda, 21:24:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.17 szerda, 20:49:46
Én egyszer kipróbáltam mennyit bir még .....0km után még mentem kb 30km-t és akkor rángatott kettőt azt leállt...ennyi.
Ezeknel nem gond ha kifogy a nafta? Hallottam olyat hogy van olyan kocsi amibol ha kifogy akkor csak a szervizben tudjak ujra beiditani. Vagy ez nagy baromsag?
Nekem is ilyen van, de en ne tesztelgetem, persze azert az info mindig jol jon.
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4715 Dátum:
2011.08.17 szerda, 21:27:27 »
Idézetet írta: piszi - 2011.08.17 szerda, 21:24:44
Ezeknel nem gond ha kifogy a nafta? Hallottam olyat hogy van olyan kocsi amibol ha kifogy akkor csak a szervizben tudjak ujra beiditani. Vagy ez nagy baromsag?
Nekem is ilyen van, de en ne tesztelgetem, persze azert az info mindig jol jon.
akkor sem tud kifogyni.a tddi egyszerűen nem tudja a szivattyúról teljesen leszívni az anyagot-amelyiknek a tankban van.A többi és a tdci-k sem tudják teljesen kifogyasztani a naftát,mert az ecu letiltja a motorvezérlést.Megtankol,és továbbmegy.Ennyi.a szervizes badarság urban legend.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4716 Dátum:
2011.08.17 szerda, 21:38:44 »
Idézetet írta: piszi - 2011.08.17 szerda, 21:24:44
Ezeknel nem gond ha kifogy a nafta? Hallottam olyat hogy van olyan kocsi amibol ha kifogy akkor csak a szervizben tudjak ujra beiditani. Vagy ez nagy baromsag?
Nekem is ilyen van, de en ne tesztelgetem, persze azert az info mindig jol jon.
Nem lehet gond belőle elvileg,nemjön anyag leáll,rákell tölteni és go tovább.persze kicsit tovább kell inditózni ugyemlékszem...
De folyamatosan nem erőltetném a dolgot azért.
Elektromosan nem tiltogat emiatt...MK4 már lehet azt nemismerjük ennyire, de mivel az már franszié bármi lehet,csoda hogy egyáltalán müködnek ...
Naplózva
piszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 51
a
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4717 Dátum:
2011.08.17 szerda, 22:35:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.17 szerda, 21:38:44
MK4 már lehet azt nemismerjük ennyire, de mivel az már franszié bármi lehet,csoda hogy egyáltalán müködnek ...
Naplózva
2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
lezlee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4718 Dátum:
2011.08.17 szerda, 22:41:20 »
Az ember mindig tanul...
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4719 Dátum:
2011.08.18 csütörtök, 08:16:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.17 szerda, 18:18:36
nekem is olvasott ki Relhist madarason egr hibakódot. nem értette az ecu, hogy honnan van az 1,8-as turbó nyomás
hat az attol volt hogy nagy volt az ellensze'l es akkor nott a nyomas. Hogy nem tud ilyesmit ez az icu....
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4720 Dátum:
2011.08.18 csütörtök, 09:39:25 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.08.05 péntek, 20:00:07
Sziasztok!
Új vagyok a mondik világában 1,5hónapja 115 lovas TDDi azóta kis motor optimalizáción átment kellemes, megyeget rendesen. EGR ledugózva füst eltünt. A gondom az, hogy amikor beindul a hűtőventi nagyobbik fordulaton pilog egyet a a lámpa mintha nem tudná hirtelen követni a hirtelen áramfelvételt a töltés. Amikor meg kikapcsol felvillan. Ez gondolom hosszútávon nem a hosszú élet titka. Állítóalag generátor Létezik?
Egyébbként a töltőfesz 14,2-re beál csak pillanatokar ugrál a feszűltség.
Sziasztok Akkor válaszolok is magamnak meg mindenkinek ha esetleg segítség.
A hunyorgás oka az volt, hogy a hűtőventi nem ment alcsonyabb fordulaton csak ki bekapcsolt full fordulatra ami elég nagy csúcsáramot vett fel. Alul a hűtő alján van ugye az ellenálás osztó annak a csatija volt beégve kipucóltam, pedikűröztem befujtam wd40-el és megy mint újkorában. Klima is sokkal jobb lett gondolom a jobb hűtés miatt jobb hatásfokkal dolgozik. Sajnos ez az öröm de van a következő feladat az ablakmosó csak pisilget hátra meg nem is megy víz. Gondolom ki kell bányásznom a mosótartályt és a motort seggbe kellen rugni. Hangja van forog de valami nem stimmel. Vagy eldugúlt vagy elpárolog a cső végéig a viz de nem akar spriccolni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4721 Dátum:
2011.08.18 csütörtök, 10:00:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.08.18 csütörtök, 09:39:25
Sajnos ez az öröm de van a következő feladat az ablakmosó csak pisilget hátra meg nem is megy víz. Gondolom ki kell bányásznom a mosótartályt és a motort ***be kellen rugni. Hangja van forog de valami nem stimmel. Vagy eldugúlt vagy elpárolog a cső végéig a viz de nem akar spriccolni.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0#new
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4722 Dátum:
2011.08.18 csütörtök, 10:44:40 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.18 csütörtök, 10:00:45
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0#new
Köszi így sokkal lehangolóbb ennyi minden ki kell robbantanom
. Szuper leírás már csak kedv kell hozzá!.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4723 Dátum:
2011.08.19 péntek, 20:23:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.14 vasárnap, 19:00:11
Egy döglött AC-n keresztül nyilván nem tudja felszivni a cuccot, de AC nélkül is müködnie kell ,csak nem dijazza hosszútávon az tuti.
Ami bennt van AC az is csa 0,8 baros...nem sok de annyit biztosit ami kell az adagolónak hogy ne az erőlködjön.
3 bar az a 0.8
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4724 Dátum:
2011.08.19 péntek, 20:49:09 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.08.19 péntek, 20:23:36
3 bar az a 0.8
soha...az 0.8bar
verseny AC-k nyomnak 3 bar körül, de van fordba nagyobb ac,de nem mkIII-hoz.
pár tipus:
SIDAT,MESSMER,FISPA, AIRTEX,stb...BOSCH
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.19 péntek, 20:56:54 írta Bunyek
»
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4725 Dátum:
2011.08.19 péntek, 22:37:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.19 péntek, 20:49:09
soha...az 0.8bar
verseny AC-k nyomnak 3 bar körül, de van fordba nagyobb ac,de nem mkIII-hoz.
pár tipus:
SIDAT,MESSMER,FISPA, AIRTEX,stb...BOSCH
A verseny ac nem bar ba nyom hanem menyiségben nyom többet.A verseny ac 120l/h nyom alacsony nyomással.
Naplózva
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4726 Dátum:
2011.08.19 péntek, 22:39:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.19 péntek, 20:49:09
soha...az 0.8bar
verseny AC-k nyomnak 3 bar körül, de van fordba nagyobb ac,de nem mkIII-hoz.
pár tipus:
SIDAT,MESSMER,FISPA, AIRTEX,stb...BOSCH
De ha érdekel a nyomás akkor tudok neked ac-t ami 4bar-t nyom.BOSCH
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4727 Dátum:
2011.08.19 péntek, 23:05:45 »
Idézetet írta: 1000 - 2011.08.19 péntek, 22:39:49
De ha érdekel a nyomás akkor tudok neked ac-t ami 4bar-t nyom.BOSCH
nincs rá szükségem.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4728 Dátum:
2011.08.21 vasárnap, 08:44:40 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.08.18 csütörtök, 10:44:40
Köszi így sokkal lehangolóbb ennyi minden ki kell robbantanom
. Szuper leírás már csak kedv kell hozzá!.
Nos megvolt az ablakmosó project. A motornak semmi baja pörög mintha mérges lenne. Hanem a kis szelep a kivezetésénél látszólag semmi baja de valahogy nem jó. Szétszedtem, kristály tiszta volt sehol egy kosz mégsem volt jó. Összeraktam, csak egyféleképp lehet akkor meg mindkét ágon jött a nedű. Még egy szétszedés összerakás. Most olyan 80% os megy is meg visszaereszti a vizet főleg hátúlról. Gondolom csak motorostúl van olyan szelep szerlvény. Külön nem beszerezhető. De lehalább a bogarakat már le tudom vizelni vele!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4729 Dátum:
2011.08.23 kedd, 09:46:21 »
Van lehetőség az ablakemelő gyujtás nélküli üzemeltetésére, tudom kézi de elektromos?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.23 kedd, 16:12:33 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4730 Dátum:
2011.08.23 kedd, 20:14:35 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.08.23 kedd, 09:46:21
Van lehetőség az ablakemelő gyujtás nélküli üzemeltetésére, tudom kézi de elektromos?
kulcs segítsével fel tudod huzatni 2x rányomsz a bezár gombra és a 2,-nál folyamazosan tartod nyomva és akkor felhúzza, föltéve ha bevan programozva
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4731 Dátum:
2011.08.23 kedd, 20:49:26 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.08.23 kedd, 09:46:21
Van lehetőség az ablakemelő gyujtás nélküli üzemeltetésére, tudom kézi de elektromos?
ha felvan progizva a 2ős felhúzás akkor hosszan nyomod a nyitógombot és leengedi az összes ablakot.záráskor hosszan a zárásgombot és felhúzza az összeset.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4732 Dátum:
2011.08.23 kedd, 22:35:52 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.23 kedd, 20:49:26
ha felvan progizva a 2ős felhúzás akkor hosszan nyomod a nyitógombot és leengedi az összes ablakot.záráskor hosszan a zárásgombot és felhúzza az összeset.
Ez rendben van én arra az esetre gondoltam amikor megállok egy sorompó elött mert épp 10perces lezárását végzi a lusta bakter, és hogy ne fogyjon a nafta motor leáll, 1 perc múlva eszembe jut, hogy meleg van bent és ilyenkor autómatikusan nyomnám a gombot de nem történik semmi csak vissza gyujtás és akkor. Sok autónál mig nem húzom ki az indítókulcsot akkor aktív marad ez a szolgáltatás. Valami ilyesmire gondoltam. Bár ez nem a motor topic-ba való de már belekezdtem amikor eszembe jutott.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4733 Dátum:
2011.08.23 kedd, 22:42:53 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.08.23 kedd, 22:35:52
Ez rendben van én arra az esetre gondoltam amikor megállok egy sorompó elött mert épp 10perces lezárását végzi a lusta bakter, és hogy ne fogyjon a nafta motor leáll, 1 perc múlva eszembe jut, hogy meleg van bent és ilyenkor autómatikusan nyomnám a gombot de nem történik semmi csak vissza gyujtás és akkor. Sok autónál mig nem húzom ki az indítókulcsot akkor aktív marad ez a szolgáltatás. Valami ilyesmire gondoltam. Bár ez nem a motor topic-ba való de már belekezdtem amikor eszembe jutott.
vw-nél olyan a gyújtáskapcsoló, hogy érzékeli, hogy mikor húzod ki a kulcsot, akkor áramtalanít. mk3-nál II-es állásból levétellel áramtalanít. csak állandó pozitívra tudod átkötni, de nem ajánlom, mert akkor bárki bármikor le tudja húzni őket
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4734 Dátum:
2011.08.24 szerda, 21:47:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.23 kedd, 22:42:53
vw-nél olyan a gyújtáskapcsoló, hogy érzékeli, hogy mikor húzod ki a kulcsot, akkor áramtalanít. mk3-nál II-es állásból levétellel áramtalanít. csak állandó pozitívra tudod átkötni, de nem ajánlom, mert akkor bárki bármikor le tudja húzni őket
Köszi!
Gondoltam, hogy ezt már nem növi ki és így marad.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4735 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:12:10 »
GTB1756VK milyen nyomást tud csinálni tartósan?? úgy hogy ne hulljon le 5ekm után. mennyi a kb reális ára??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4736 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:42:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.26 péntek, 22:12:10
GTB1756VK milyen nyomást tud csinálni tartósan?? úgy hogy ne hulljon le 5ekm után. mennyi a kb reális ára??
1,5-1,6bar...kb 100e az uj.
De azt nézd meg hogy a közepét betudod e forgatni mert besz+pod, ugyanis annak lefelé áll a labdája aszem és az mondeon nem fér el sehogy az EGR hütő miatt....vagy kiiktatod és esetleg.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 22:44:40 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4737 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:44:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.26 péntek, 22:42:31
1,5-1,6bar...kb 100e az uj.
és vajon bele megy a tdci vgt csonkba??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4738 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:49:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.26 péntek, 22:44:24
és vajon bele megy a tdci vgt csonkba??
Ezt hogy érted?
Annak talpa van....kell csinálni egy talpat a csonkra és csavarozni vagy flex és ráhegeszteni az öntvényre...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4739 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:51:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.26 péntek, 22:44:24
és vajon bele megy a tdci vgt csonkba??
Biztos nem!!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4740 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:54:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.26 péntek, 22:49:25
Ezt hogy érted?
Annak talpa van....kell csinálni egy talpat a csonkra és csavarozni vagy flex és ráhegeszteni az öntvényre...
úgy mint amikor hibrydet csinálnak. csak a középrésztől átrakni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4741 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:56:56 »
én lézerrel vágattam egy talpat és ráhegesztettem....de lehet eladom mert az én turbóm nagyobb és nem fér el lehet..
hazamegyek kiderül..kell csináltatnom egyedi leömlőt..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4742 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:58:08 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.26 péntek, 22:56:56
én lézerrel vágattam egy talpat és ráhegesztettem....de lehet eladom mert az én turbóm nagyobb és nem fér el lehet..
hazamegyek kiderül..kell csináltatnom egyedi leömlőt..
akkor mégis neki kezdesz a 200le projectnek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4743 Dátum:
2011.08.26 péntek, 22:59:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.26 péntek, 22:54:13
úgy mint amikor hibrydet csinálnak. csak a középrésztől átrakni.
dehogyis...hibryd az más téma...
a kipurészt mindenképp lekell vágnod az öntvényről hogy feltudd rakni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4744 Dátum:
2011.08.26 péntek, 23:04:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.26 péntek, 22:59:26
dehogyis...hibryd az más téma...
a kipurészt mindenképp lekell vágnod az öntvényről hogy feltudd rakni.
na majd kiderül, az is lehet, hogy nem is lesz belőle semmi sem. attól függ, hog reagál-e az eladó, mennyi km van benne, stb...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor TURBÓ
«
Új hozzászólás #4745 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:09:36 »
Heló,
van egy 2002-es évj. Tddi- Mondeom. A következő a gondom megyek vele és hallom hogy megy a turbó de nem húz a kocsi nagyon lomha de ezt nem mindig csinálja, ha utána megállok vele leállítom és újrainditom akkor ismét jól húz a kocsi.
Várom a segítséget,. Turbóvezérlő lehet?
Üdv.
Köszi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor TURBÓ
«
Új hozzászólás #4746 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:18:27 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.28 vasárnap, 10:09:36
Heló,
van egy 2002-es évj. Tddi- Mondeom. A következő a gondom megyek vele és hallom hogy megy a turbó de nem húz a kocsi nagyon lomha de ezt nem mindig csinálja, ha utána megállok vele leállítom és újrainditom akkor ismét jól húz a kocsi.
Várom a segítséget,. Turbóvezérlő lehet?
Üdv.
Köszi
Szia!
Először is mekkora a motorod teljesítménye 90, 115 LE? Jó lenne belőni, hogy milyen turbód van fent fix, vagy változó geós. Azt hiszem az elektromos vezérlés 2003-tól van a TDCi-ken akkor ez esetedben kizárható lenne.
A változós így néz ki:
http://kepfeltoltes.hu/100923/DSCF0928_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A változó geos esetében több tippem lenne:
- lecsúszott, kirepedt a vákuumcső, ami a szabályzó tökre megy.
- szorul a geo állítás, lerakódások a turbó hajtás oldalán. Rudazat mozgathatóságának ellenőrzése.
- nagyon lóg a turbó tengelye, a kompresszor kerék beleér a házba és az fékezi a forgó mozgást - ennek hangja is van, de ez egy motor leállítás-visszaindítástól nem fog megjavulni.
- esetleg más bajod van, akár üzemanyag ellátás pl üzemanyag szivattyú, vagy az EGR környékén, telenyomja kipuff gázzal a szivóoldalt.
Pár dolgot érdemes megcsinálni, ha még nem tetted meg: EGR dugózás, szívósor tisztítás.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.28 vasárnap, 10:40:49 írta V.Tamás
»
Naplózva
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4747 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:36:55 »
Heló,
Nekem a 85kW-os 116 lóvas motor van benne de igy néz ki a turbóm pedig.
Üdv.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4748 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:44:04 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.28 vasárnap, 10:36:55
Heló,
Nekem a 85kW-os 116 lóvas motor van benne de igy néz ki a turbóm pedig.
Üdv.
OK, akkor változós a turbód. (115, vagy 116 LE ez az utobbi a pontos
)
Kiegészítettem az előző válaszom, ott nézd meg - nekem ennyi tippem van, de majd mások is segítenek. Most kiszálltam bocs, mert mennem kell
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor TURBÓ
«
Új hozzászólás #4749 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:27:25 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.28 vasárnap, 10:09:36
Heló,
van egy 2002-es évj. Tddi- Mondeom. A következő a gondom megyek vele és hallom hogy megy a turbó de nem húz a kocsi nagyon lomha de ezt nem mindig csinálja, ha utána megállok vele leállítom és újrainditom akkor ismét jól húz a kocsi.
Várom a segítséget,. Turbóvezérlő lehet?
Üdv.
Köszi
szerintem haldokló AC.
de a turbót is néesd meg, mert annak semmi hangjának sem kéne lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
88
89
90
91
92
93
94
[
95
]
96
97
98
99
100
101
102
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ