Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:14:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102530 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4750 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 23:47:12 »
Heló,
érdekes módon reggel mikor elindulok vele még van turbó, aztán délután meg vagy van vagy nincs 1-es 2-es fokozatban van utána semmi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4751 Dátum:
2011.08.30 kedd, 20:55:35 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.29 hétfő, 23:47:12
Heló,
érdekes módon reggel mikor elindulok vele még van turbó, aztán délután meg vagy van vagy nincs 1-es 2-es fokozatban van utána semmi
be kell rakni egy nyomásmérő órát, és akkor látszik, hogy van-e turbonyomás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4752 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:02:24 »
Már semmi turbó nincs hallom hogy sipol szépen tehát forog a lapát de semmi erő
Milehet???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4753 Dátum:
2011.08.30 kedd, 23:05:39 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.30 kedd, 23:02:24
Már semmi turbó nincs hallom hogy sipol szépen tehát forog a lapát de semmi erő
Milehet???
ha a turbóból hangot hallasz, az jót nem jelent
vegyétek le a szívócsöet róla és nézzétek meg, hogy milyen állípotban van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4754 Dátum:
2011.08.31 szerda, 07:36:10 »
úgy értem hogy egészségesen hallom a hangot tehát mikor lefúj de halkan minden kocsin hallani túrboson.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4755 Dátum:
2011.08.31 szerda, 07:59:50 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.30 kedd, 23:02:24
Már semmi turbó nincs hallom hogy sipol szépen tehát forog a lapát de semmi erő
Milehet???
Szia!
Nem tudom volt-e már szó róla. A turbótól a szivókamráig a csöveket átnézted már? Nem lehet, hogy valamelyik felhasadt? Keress a csöveken olajnyomot, repedést.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4756 Dátum:
2011.08.31 szerda, 12:01:42 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.31 szerda, 07:36:10
úgy értem hogy egészségesen hallom a hangot tehát mikor lefúj de halkan minden kocsin hallani túrboson.
énis ezt tapasztalom
nemtom miért mondta Zsolti hogy ez nemjó!?!?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4757 Dátum:
2011.08.31 szerda, 18:15:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.31 szerda, 12:01:42
énis ezt tapasztalom
nemtom miért mondta Zsolti hogy ez nemjó!?!?
neked a csipp hozta elő a hangját!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4758 Dátum:
2011.08.31 szerda, 21:02:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.31 szerda, 18:15:23
neked a csipp hozta elő a hangját!
Nekem is van hangja a turbónak pedig nem füstől megy mint a golyó. Városi 6,5l országút max 100km 5,6l igy nem rosz.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4759 Dátum:
2011.08.31 szerda, 21:04:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.31 szerda, 18:15:23
neked a csipp hozta elő a hangját!
leheccséges
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4760 Dátum:
2011.08.31 szerda, 21:48:02 »
Idézetet írta: ALEXMONDEO - 2011.08.31 szerda, 07:36:10
úgy értem hogy egészségesen hallom a hangot tehát mikor lefúj de halkan minden kocsin hallani túrboson.
amikor lefúj
nem turbó-benzines ez, ott tényleg valami gond lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4761 Dátum:
2011.08.31 szerda, 21:48:41 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.31 szerda, 12:01:42
énis ezt tapasztalom
nemtom miért mondta Zsolti hogy ez nemjó!?!?
a csipszest ne keverjük ide
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4762 Dátum:
2011.08.31 szerda, 22:44:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.31 szerda, 21:48:41
a csipszest ne keverjük ide
jó hát csipszelés előtt tényleg nem volt ilyen veszélyes turbóhang, de most akkor is lefúj
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4763 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 15:15:57 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2003-as évjáratú 2000ccm TDDI 115le kombi Mondeom van.
Kb 1,5 hónapja kezdődött a baj. Munkába menet egyszercsak elkezdett dadogni, rángatni az autó. Mondom biztos van valami kosz az üzemanyagban, megyek tovább. Aztán hazafelé megint elkezdett rángatni a motor, gondoltam hazaszenvedek vele. Aztán az utcánk végén lefulladt és nem lehet beindítani. Eltoltuk a ház elé mondom másnap elvitetem a szerelőhöz. Reggel gondoltam megpróbálom beindítani és beindult. Elgurultam a szerelőhöz aztán semmi baja nem volt persze. Szerelő kicserélte az üa. szűrőt biztos attól rángatott az autó. Aztán kb egy hónapig használtam melóba járni, ide oda addig nem volt semmi. Múlt hét elején mentünk volna 300km-re rokonokhoz, kb 30km-t sikerült menni természetesen autópályán és elkezdett rángatni. Egy darabig mentem vele vagyis szenvedtem a leállósávban aztán lefulladt. Próbálom elindítani de semmi. Álltam kb 10 percet, próbáltam telefonálni. Aztán megpróbáltam beindítani és sikerült. Következő lehajtónál le a pályáról és visszafordultam. Hazafelé megint berángatott megálltam egy pihenőhelyen. Járattam üresben amíg éreztem, hogy már nem dadog. Aztán gó szerelő. Kérdezem, hogy adagoló hiba lehet e. Azt mondja nem, mert akkor nem menne sehova. Aztán mondta hogy vigyem el hibakódot kiolvastatni. Bevittem a Ford szervízbe és valamilyen adagoló hibakódokat olvastak ki. Azt mondta a srác, hogy az adagoló kábelköteg sérülhetett meg vagy az adagoló rossz. A kábelköteget megnézték elvileg és nem találtak semmit. Úgyhogy azt mondták adagoló kb fél milla. Annyi pénzem sose lesz. Már beleöltem kb annyit vagy többet az autóba. Tegnap mentem vele 4-5km-t kb megálltam a parkolóba. kb 5 perc múlva indulnák el beindul az autó alapjáraton jó, adnák neki gázt, de 1300-fölé nem megy a fordulat és úgy rángatott, meg csörgött a motor, mintha szét akarna esni. Aztán felnyitom a motorháztetőt, megkocogtattam egy két dolgot aztán egyszercsak jó lett. Ezt hazafelé mégegyszer eljátszottuk, mert még megálltunk vásárolni is. Aztán tegnap éjjel elmentem vele dolgozni ma reggel meg hazajöttem és nem dadogott be.
Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek is adagoló vagy lehet valami más is esetleg üa. szivattyú vagy valami?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4764 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 18:04:16 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.01 csütörtök, 15:15:57
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2003-as évjáratú 2000ccm TDDI 115le kombi Mondeom van.
Kb 1,5 hónapja kezdődött a baj. Munkába menet egyszercsak elkezdett dadogni, rángatni az autó. Mondom biztos van valami kosz az üzemanyagban, megyek tovább. Aztán hazafelé megint elkezdett rángatni a motor, gondoltam hazaszenvedek vele. Aztán az utcánk végén lefulladt és nem lehet beindítani. Eltoltuk a ház elé mondom másnap elvitetem a szerelőhöz. Reggel gondoltam megpróbálom beindítani és beindult. Elgurultam a szerelőhöz aztán semmi baja nem volt persze. Szerelő kicserélte az üa. szűrőt biztos attól rángatott az autó. Aztán kb egy hónapig használtam melóba járni, ide oda addig nem volt semmi. Múlt hét elején mentünk volna 300km-re rokonokhoz, kb 30km-t sikerült menni természetesen autópályán és elkezdett rángatni. Egy darabig mentem vele vagyis szenvedtem a leállósávban aztán lefulladt. Próbálom elindítani de semmi. Álltam kb 10 percet, próbáltam telefonálni. Aztán megpróbáltam beindítani és sikerült. Következő lehajtónál le a pályáról és visszafordultam. Hazafelé megint berángatott megálltam egy pihenőhelyen. Járattam üresben amíg éreztem, hogy már nem dadog. Aztán gó szerelő. Kérdezem, hogy adagoló hiba lehet e. Azt mondja nem, mert akkor nem menne sehova. Aztán mondta hogy vigyem el hibakódot kiolvastatni. Bevittem a Ford szervízbe és valamilyen adagoló hibakódokat olvastak ki. Azt mondta a srác, hogy az adagoló kábelköteg sérülhetett meg vagy az adagoló rossz. A kábelköteget megnézték elvileg és nem találtak semmit. Úgyhogy azt mondták adagoló kb fél milla. Annyi pénzem sose lesz. Már beleöltem kb annyit vagy többet az autóba. Tegnap mentem vele 4-5km-t kb megálltam a parkolóba. kb 5 perc múlva indulnák el beindul az autó alapjáraton jó, adnák neki gázt, de 1300-fölé nem megy a fordulat és úgy rángatott, meg csörgött a motor, mintha szét akarna esni. Aztán felnyitom a motorháztetőt, megkocogtattam egy két dolgot aztán egyszercsak jó lett. Ezt hazafelé mégegyszer eljátszottuk, mert még megálltunk vásárolni is. Aztán tegnap éjjel elmentem vele dolgozni ma reggel meg hazajöttem és nem dadogott be.
Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek is adagoló vagy lehet valami más is esetleg üa. szivattyú vagy valami?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Tddi-nél az AC szokott tönkremenni. Majd mondja a szerelő, hogy olyan nincs benne, de attól még van.
Meg kell mérni az üzemanyagnyomást. Ugyi 3 bar körül kell lenni. Ha nincs meg, nem tud eleget szállítani, azért dadog.
Azt jó tudni, hogy az üa hűti és keni az adagolót. Ha nincs benne gázolaj, jönnek a gondok csőstül.
Ha ez van, nem ártana beiktatni egy tantisztítást sem. Néha van benne egy tankszörny... meg némi sár.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4765 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 19:12:38 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.01 csütörtök, 18:04:16
Tddi-nél az AC szokott tönkremenni. Majd mondja a szerelő, hogy olyan nincs benne, de attól még van.
Meg kell mérni az üzemanyagnyomást. Ugyi 3 bar körül kell lenni. Ha nincs meg, nem tud eleget szállítani, azért dadog.
Azt jó tudni, hogy az üa hűti és keni az adagolót. Ha nincs benne gázolaj, jönnek a gondok csőstül.
Ha ez van, nem ártana beiktatni egy tantisztítást sem. Néha van benne egy tankszörny... meg némi sár.
Köszönöm a segítséget! Üzemanyag nyomást tudok valahogy mérni házilag vagy valami más módszer, hogy megállapítsam hogy az AC a ludas?
Üzemanyag tankot bonyolult leszedni? Akna van.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4766 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 20:37:22 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.01 csütörtök, 19:12:38
Köszönöm a segítséget! Üzemanyag nyomást tudok valahogy mérni házilag vagy valami más módszer, hogy megállapítsam hogy az AC a ludas?
Üzemanyag tankot bonyolult leszedni? Akna van.
vedd le az ac-t, a tank alján van hátul jobb oldalon a hátsó kerék előtt, adj neki 12v tápot, ha betegesen megy azt észre lehet venni,(egy befőttes üveget pillanatok alott meg kell töltenie) de ez tipikus ac tünet. itt Valaki tud jóárasítva gyárit,ha visszaolvasol nemrég volt szó róla, bár mi opel-hez valót raktunk rá és azzal is tökéletes.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4767 Dátum:
2011.09.01 csütörtök, 21:30:03 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.01 csütörtök, 19:12:38
Köszönöm a segítséget! Üzemanyag nyomást tudok valahogy mérni házilag vagy valami más módszer, hogy megállapítsam hogy az AC a ludas?
Üzemanyag tankot bonyolult leszedni? Akna van.
A szervízben van üzemanyagnyomásmérő. De a pharasztos módszer is jó, hogy ha lehúzod az adagolóról a gázolajcsövet, ezt bedugod egy 1,5 literes palackba, ráadod a gyújtást, kb 5 másodperc alatt meg kell töltenie (jobb mint a befőttes, mert ha van rendes nyomás, abból kinyomja).
A tankot csak utána szedd le. Az egy elég macerás művelet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4768 Dátum:
2011.09.02 péntek, 08:27:07 »
Szia,
nekem is így kezdte, soha nem lett utána jó... Én 2x cseréltem adagolót, után eladtam, és vettem benzinest, mert a dízelre egy másik autó árát sikerült már rákölteni...
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.01 csütörtök, 15:15:57
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
2003-as évjáratú 2000ccm TDDI 115le kombi Mondeom van.
Kb 1,5 hónapja kezdődött a baj. Munkába menet egyszercsak elkezdett dadogni, rángatni az autó. Mondom biztos van valami kosz az üzemanyagban, megyek tovább. Aztán hazafelé megint elkezdett rángatni a motor, gondoltam hazaszenvedek vele. Aztán az utcánk végén lefulladt és nem lehet beindítani. Eltoltuk a ház elé mondom másnap elvitetem a szerelőhöz. Reggel gondoltam megpróbálom beindítani és beindult. Elgurultam a szerelőhöz aztán semmi baja nem volt persze. Szerelő kicserélte az üa. szűrőt biztos attól rángatott az autó. Aztán kb egy hónapig használtam melóba járni, ide oda addig nem volt semmi. Múlt hét elején mentünk volna 300km-re rokonokhoz, kb 30km-t sikerült menni természetesen autópályán és elkezdett rángatni. Egy darabig mentem vele vagyis szenvedtem a leállósávban aztán lefulladt. Próbálom elindítani de semmi. Álltam kb 10 percet, próbáltam telefonálni. Aztán megpróbáltam beindítani és sikerült. Következő lehajtónál le a pályáról és visszafordultam. Hazafelé megint berángatott megálltam egy pihenőhelyen. Járattam üresben amíg éreztem, hogy már nem dadog. Aztán gó szerelő. Kérdezem, hogy adagoló hiba lehet e. Azt mondja nem, mert akkor nem menne sehova. Aztán mondta hogy vigyem el hibakódot kiolvastatni. Bevittem a Ford szervízbe és valamilyen adagoló hibakódokat olvastak ki. Azt mondta a srác, hogy az adagoló kábelköteg sérülhetett meg vagy az adagoló rossz. A kábelköteget megnézték elvileg és nem találtak semmit. Úgyhogy azt mondták adagoló kb fél milla. Annyi pénzem sose lesz. Már beleöltem kb annyit vagy többet az autóba. Tegnap mentem vele 4-5km-t kb megálltam a parkolóba. kb 5 perc múlva indulnák el beindul az autó alapjáraton jó, adnák neki gázt, de 1300-fölé nem megy a fordulat és úgy rángatott, meg csörgött a motor, mintha szét akarna esni. Aztán felnyitom a motorháztetőt, megkocogtattam egy két dolgot aztán egyszercsak jó lett. Ezt hazafelé mégegyszer eljátszottuk, mert még megálltunk vásárolni is. Aztán tegnap éjjel elmentem vele dolgozni ma reggel meg hazajöttem és nem dadogott be.
Szóval az a kérdésem, hogy szerintetek is adagoló vagy lehet valami más is esetleg üa. szivattyú vagy valami?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4769 Dátum:
2011.09.02 péntek, 16:51:21 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.01 csütörtök, 21:30:03
A szervízben van üzemanyagnyomásmérő. De a pharasztos módszer is jó, hogy ha lehúzod az adagolóról a gázolajcsövet, ezt bedugod egy 1,5 literes palackba, ráadod a gyújtást, kb 5 másodperc alatt meg kell töltenie (jobb mint a befőttes, mert ha van rendes nyomás, abból kinyomja).
A tankot csak utána szedd le. Az egy elég macerás művelet.
Kipróbáltam, hogy széthúztam a csövet a szűrő után ami megy az adagolóhoz és ráadtam a gyújtást, de semmi nem történt. Aztán kiderítettem, hogy csak a motor elindítása után kap feszültséget az AC. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az akksitól vittem a 12v-ot az AC-nak de meg se nyikkant, Gondolom valami hangjának kéne legyen ha dolgozik, nem?
Elkezdtem leszedni az AC-t és azt nem tudom, hogy mivel dugjam be a csövet ami a tanktól jön, hogy ne folyjon belőle a gázolaj. Van valami ötletetek?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4770 Dátum:
2011.09.02 péntek, 17:01:48 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.02 péntek, 16:51:21
Kipróbáltam, hogy széthúztam a csövet a szűrő után ami megy az adagolóhoz és ráadtam a gyújtást, de semmi nem történt. Aztán kiderítettem, hogy csak a motor elindítása után kap feszültséget az AC. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az akksitól vittem a 12v-ot az AC-nak de meg se nyikkant, Gondolom valami hangjának kéne legyen ha dolgozik, nem?
Elkezdtem leszedni az AC-t és azt nem tudom, hogy mivel dugjam be a csövet ami a tanktól jön, hogy ne folyjon belőle a gázolaj. Van valami ötletetek?
Szerintem meg a gyújtás ráadásakor már mennie kellene... hangja van.
Mit kéne alárakni? Pl egy félbevágott 5 literes kannát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4771 Dátum:
2011.09.02 péntek, 17:08:27 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.02 péntek, 17:01:48
Szerintem meg a gyújtás ráadásakor már mennie kellene... hangja van.
Mit kéne alárakni? Pl egy félbevágott 5 literes kannát.
Kimértem műszerrel a csatinál és gyújtásnál nem kap feszkót csak ha beindítottam a motort.
Nem az alárakással van gond, hanem gondolom kifolyik az összes gázolaj a tankból, he leveszem a csatit, vagy nem? És majdnem félig van a tank. És nem szeretném leengedni az egész tankot egyenlőre mivel nincs is mibe rakjam a gázolajat. Ezért gondoltam, hogy be kéne dugni valamivel a csati/cső végét.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4772 Dátum:
2011.09.02 péntek, 17:45:30 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.02 péntek, 17:01:48
Szerintem meg a gyújtás ráadásakor már mennie kellene... hangja van.
Mit kéne alárakni? Pl egy félbevágott 5 literes kannát.
nem megy, csak indítózáskor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4773 Dátum:
2011.09.02 péntek, 17:45:59 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.02 péntek, 17:08:27
Kimértem műszerrel a csatinál és gyújtásnál nem kap feszkót csak ha beindítottam a motort.
Nem az alárakással van gond, hanem gondolom kifolyik az összes gázolaj a tankból, he leveszem a csatit, vagy nem? És majdnem félig van a tank. És nem szeretném leengedni az egész tankot egyenlőre mivel nincs is mibe rakjam a gázolajat. Ezért gondoltam, hogy be kéne dugni valamivel a csati/cső végét.
nem fog, a tank tetejéről szedi az anyagot
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4774 Dátum:
2011.09.02 péntek, 17:56:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.02 péntek, 17:45:59
nem fog, a tank tetejéről szedi az anyagot
akkor csak a csőből folyik ki ami benne van?
Miért megy 2 csőrendszeren a gázolaj? van egy piros és egy sárga csatlakozós rendszer ha jól vettem észre
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4775 Dátum:
2011.09.02 péntek, 17:58:35 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.02 péntek, 17:56:25
akkor csak a csőből folyik ki ami benne van?
Miért megy 2 csőrendszeren a gázolaj? van egy piros és egy sárga csatlakozós rendszer ha jól vettem észre
a piros a visszafolyóág a szűrőtől, a másik pedig megy az AC-re.
nekem nem is csak annyi folyt ki. amúgy meg leveszed, odakészítesz egy 20L-es kannát akkor nagy baj nem lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4776 Dátum:
2011.09.02 péntek, 18:02:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.02 péntek, 17:58:35
a piros a visszafolyóág a szűrőtől, a másik pedig megy az AC-re.
nekem nem is csak annyi folyt ki. amúgy meg leveszed, odakészítesz egy 20L-es kannát akkor nagy baj nem lehet
Nincs kannám, az a baj. javascript:void(0);
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4777 Dátum:
2011.09.02 péntek, 19:24:37 »
Ezt a 3bar-t az ac-ra honnan szeditek,valaki mondja már el nekem?
Naplózva
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4778 Dátum:
2011.09.02 péntek, 19:33:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.02 péntek, 17:58:35
a piros a visszafolyóág a szűrőtől, a másik pedig megy az AC-re.
nekem nem is csak annyi folyt ki. amúgy meg leveszed, odakészítesz egy 20L-es kannát akkor nagy baj nem lehet
sikerült leműteni, szinte alig folyt ki gázolaj. köszi az infót!
mostmár csak szereznem kell egy jó AC-t
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4779 Dátum:
2011.09.02 péntek, 19:34:37 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.02 péntek, 19:33:43
sikerült leműteni, szinte alig folyt ki gázolaj. köszi az infót!
mostmár csak szereznem kell egy jó AC-t
itt a keres-kínálban van olcsón Bosch
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4780 Dátum:
2011.09.02 péntek, 20:00:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.02 péntek, 19:34:37
itt a keres-kínálban van olcsón Bosch
Megtaláltam, köszi!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4781 Dátum:
2011.09.02 péntek, 21:35:23 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.09.02 péntek, 08:27:07
Szia,
nekem is így kezdte, soha nem lett utána jó... Én 2x cseréltem adagolót, után eladtam, és vettem benzinest, mert a dízelre egy másik autó árát sikerült már rákölteni...
ez sokat segített a problémáját megoldani.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4782 Dátum:
2011.09.02 péntek, 22:32:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.09.02 péntek, 08:27:07
Szia,
nekem is így kezdte, soha nem lett utána jó... Én 2x cseréltem adagolót, után eladtam, és vettem benzinest, mert a dízelre egy másik autó árát sikerült már rákölteni...
Nekem meg pont egy másik autó árát megspórolni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4783 Dátum:
2011.09.02 péntek, 22:33:27 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.02 péntek, 20:00:33
Megtaláltam, köszi!
KO-CSI kft 35 ezer bosch...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4784 Dátum:
2011.09.02 péntek, 22:34:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.02 péntek, 22:32:08
Nekem meg pont egy másik autó árát megspórolni...
szerintem ezzel többen így vagyunk
benzinesnél is vannak gondok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4785 Dátum:
2011.09.03 szombat, 15:30:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.02 péntek, 22:34:42
szerintem ezzel többen így vagyunk
benzinesnél is vannak gondok
pl a tempomat-ami nem működik......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4786 Dátum:
2011.09.03 szombat, 15:36:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.03 szombat, 15:30:32
pl a tempomat-ami nem működik......
meg a beomló szívósor. nem 1 motorhobás benyást láttam már meghirdetve, mert bekapta a lapátot...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4787 Dátum:
2011.09.03 szombat, 17:17:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.02 péntek, 22:33:27
KO-CSI kft 35 ezer bosch...
Na ez még barátibb ár, köszi!
Bontottat nem érdemes venni?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4788 Dátum:
2011.09.03 szombat, 17:18:24 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.03 szombat, 17:17:05
Na ez még barátibb ár, köszi!
Bontottat nem érdemes venni?
nem igazán, lutri, hogy mikor áll meg...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4789 Dátum:
2011.09.03 szombat, 17:30:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.03 szombat, 17:18:24
nem igazán, lutri, hogy mikor áll meg...
akkor várok fizetésig
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4790 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 11:42:23 »
hiho!
mostanában eléggé eseménytelenül telnek a napok a mondival szerencsére viszont a fogyit még mindig sokallom
láttam itt régebben valaki ácsolt katalizátor iktatót lehet abból rendelni? megfizetem a munkáját de kicsit le szeretnék faragni a fogyin és tudom hogy a chip is farag de nem járok vele annyit hogy abba megérje befektetnem. EGR dugózás még nincs de a saválló lemez már megvan hozzá
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4791 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 13:50:33 »
Idézetet írta: Guen - 2011.09.05 hétfő, 11:42:23
hiho!
mostanában eléggé eseménytelenül telnek a napok a mondival szerencsére viszont a fogyit még mindig sokallom
láttam itt régebben valaki ácsolt katalizátor iktatót lehet abból rendelni? megfizetem a munkáját de kicsit le szeretnék faragni a fogyin és tudom hogy a chip is farag de nem járok vele annyit hogy abba megérje befektetnem. EGR dugózás még nincs de a saválló lemez már megvan hozzá
Még egy db EGR dugóm van.
Ha meglelelem otthon elküldöm.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4792 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 14:17:42 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.09.05 hétfő, 13:50:33
Még egy db EGR dugóm van.
Ha meglelelem otthon elküldöm.
az istenkirály lenne
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4793 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 16:22:14 »
Idézetet írta: Guen - 2011.09.05 hétfő, 11:42:23
hiho!
mostanában eléggé eseménytelenül telnek a napok a mondival szerencsére viszont a fogyit még mindig sokallom
láttam itt régebben valaki ácsolt katalizátor iktatót lehet abból rendelni? megfizetem a munkáját de kicsit le szeretnék faragni a fogyin és tudom hogy a chip is farag de nem járok vele annyit hogy abba megérje befektetnem. EGR dugózás még nincs de a saválló lemez már megvan hozzá
nekem egyes szakaszokon pl. autópálya 1.5l-t hozott a chip. ha mindig ennyit hozna és jól is számolok, akkor 8ekm után megtérül. ha átlag 1l-rel számolok, akkor is 12ekm
bár ilyet általában nem ilyen célból csináltatnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4794 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:02:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 16:22:14
nekem egyes szakaszokon pl. autópálya 1.5l-t hozott a chip. ha mindig ennyit hozna és jól is számolok, akkor 8ekm után megtérül. ha átlag 1l-rel számolok, akkor is 12ekm
bár ilyet általában nem ilyen célból csináltatnak
üzemanyag spórolás miatt biztos sokat hoz lóerőben illetve nyomatékban nekem nincs hiányom ha gyorsan akarok menni arra ott a motor
most 8000km alatt 6.69 a fogyim igaz ebben elég sok város volt ami most már nincs így folyamatosan esik vissza az össz átlag mostanában inkább 6.2 körüli klímával.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4795 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:17:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 16:22:14
nekem egyes szakaszokon pl. autópálya 1.5l-t hozott a chip. ha mindig ennyit hozna és jól is számolok, akkor 8ekm után megtérül. ha átlag 1l-rel számolok, akkor is 12ekm
bár ilyet általában nem ilyen célból csináltatnak
Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha
ugyanolyan körülmények között
mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4796 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:23:43 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:17:56
Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha
ugyanolyan körülmények között
mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
ugyan olyan időjárás volt, ugyan az az út, ugyan annyira megpakolva, ugyan azokkal az emberekkel, végig klímázva, csak 1 év különbséggel. 7,5 és 5,8l/100km.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4797 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:28:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 18:23:43
ugyan olyan időjárás volt, ugyan az az út, ugyan annyira megpakolva, ugyan azokkal az emberekkel, végig klímázva, csak 1 év különbséggel. 7,5 és 5,8l/100km.
Fogyimérő szerint, vagy tankolás alapján?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4798 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:28:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 18:23:43
ugyan olyan időjárás volt, ugyan az az út, ugyan annyira megpakolva, ugyan azokkal az emberekkel, végig klímázva, csak 1 év különbséggel. 7,5 és 5,8l/100km.
Milyen jó a memóriád én nem tudom kit hova furikáztam egy éve, az időről nem beszélve
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4799 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:28:43 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:28:02
Fogyimérő szerint, vagy tankolás alapján?
tankolás. fogyimérő nincs is benne még
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ