Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113551 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4800 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:29:32 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.05 hétfő, 18:28:10
Milyen jó a memóriád én nem tudom kit hova furikáztam egy éve, az időről nem beszélve
haverokkal évzáró buli
csak ezért tudom ennyire
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4801 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:32:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 18:28:43
tankolás. fogyimérő nincs is benne még
Nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni... meg ugye a sebesség... pont ugyanannyi volt? Lementél tempomattal egy teli tank üzemanyagot?
Én inkább a kétkedők táborát erősítem. Fogyicsökkenés miatt senki se chippeljen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4802 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:37:23 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:32:08
Nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni... meg ugye a sebesség... pont ugyanannyi volt? Lementél tempomattal egy teli tank üzemanyagot?
Én inkább a kétkedők táborát erősítem. Fogyicsökkenés miatt senki se chippeljen.
nem, a sebesség chippes állapotban jobban ki volt használva
ugyan ezen az úton ha nem tapossuk neki, akkor 5-5,2-t eszik
nekem sem a fogyicsökkenés miatt kellett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4803 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:46:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 18:37:23
nem, a sebesség chippes állapotban jobban ki volt használva
ugyan ezen az úton ha nem tapossuk neki, akkor 5-5,2-t eszik
nekem sem a fogyicsökkenés miatt kellett
Szubjektív... nem is a teljes tankot lőtted így el... merész dolog így adatokat leírni.
Nekem is volt olyan, hogy ugyanazon útszakaszon nem egyforma fogyi jött ki.
Szél, miegymás... vagy pl mégsem annyival mentem... én továbbra is kétkedek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4804 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 18:50:25 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:46:59
Szubjektív... nem is a teljes tankot lőtted így el... merész dolog így adatokat leírni.
Nekem is volt olyan, hogy ugyanazon útszakaszon nem egyforma fogyi jött ki.
Szél, miegymás... vagy pl mégsem annyival mentem... én továbbra is kétkedek.
az már a te dolgod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4805 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:13:21 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:17:56
Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha
ugyanolyan körülmények között
mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
Miért amiket te irkálsz baromságokat,azt valaki elhiszi szerinted?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4806 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:31:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.05 hétfő, 19:13:21
Miért amiket te irkálsz baromságokat,azt valaki elhiszi szerinted?
Én nem irkálok baromságokat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4807 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:42:48 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 19:31:11
Én nem irkálok baromságokat.
Akkor jóvan akkor...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4808 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 19:55:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.05 hétfő, 19:42:48
Akkor jóvan akkor...
3bar üzemanyagnyomás széria autónál, az kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4809 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:03:58 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.05 hétfő, 18:17:56
Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha
ugyanolyan körülmények között
mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
Bocsi Angel de amit írsz az olyan mint egy népmese. Ha soha nem próbálad ki de még csak eszedbe sem jut kipróbálni mert az elveiddel ellenkezik miért hírdeted. Képzeld én azok táborában vagyok akik hisznek benne mert volt annyi bátorságom és pénzem amit rááldoztam a próbára és megérte országúti fogyi a 6,5 ről 5,6 lett, városi 7,5-ről 6,5-től főlfele attól fűgg mennyi klíma és mennyire nyomom a gázt. Azért az a majdnem 1 lityó nem rossz dolog cserébe ha odalépek halad is rendesen.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4810 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:24:27 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.09.05 hétfő, 21:03:58
Bocsi Angel de amit írsz az olyan mint egy népmese. Ha soha nem próbálad ki de még csak eszedbe sem jut kipróbálni mert az elveiddel ellenkezik miért hírdeted. Képzeld én azok táborában vagyok akik hisznek benne mert volt annyi bátorságom és pénzem amit rááldoztam a próbára és megérte országúti fogyi a 6,5 ről 5,6 lett, városi 7,5-ről 6,5-től főlfele attól fűgg mennyi klíma és mennyire nyomom a gázt. Azért az a majdnem 1 lityó nem rossz dolog cserébe ha odalépek halad is rendesen.
szóval nem egyedi eset áll fent nálam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4811 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:48:21 »
Idézetet írta: Guen - 2011.09.05 hétfő, 14:17:42
az istenkirály lenne
Megtaláltam azt a darabot.
Szóval dobjál egy cimet prviben. Avagy a XVII -ben illetve Veresegyházon nálam van.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4812 Dátum:
2011.09.05 hétfő, 21:58:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 21:24:27
szóval nem egyedi eset áll fent nálam
Én ugyan minimális fogyasztáscsökkenésről tudok beszámolni de azért megérte az élményért.
/122.000 óta van benne és eddig csak az előnyét éreztem/. SZERINTEM.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4813 Dátum:
2011.09.06 kedd, 12:09:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.05 hétfő, 19:55:31
3bar üzemanyagnyomás széria autónál, az kell
Na, ezt tegyük tisztába.
Hogy honnan szedem a 3 bárt? Vagy valami szervíz cd-ről, vagy inkább az egyik szervíz mondta. Persze lehet, hogy félreértettem, és nem 3, hanem 1,3.
A 3 báros adat arra mindenképpen jó, hogy kiderüljön, az üzemanyag biz nyomás alatt van, és nem az adagoló szív. Ez azért fontos, mert olyan 2004-2005 táján még elég sok szervízben - márkaszervízt is ideértve - állították azt, hogy AC nincs benne, tehát nyomás sem lehet. Ha valaki megméri, és kiderül, hogy nincs nyomás, már meg is van a hiba.
Viszont, ha neki más érték jön ki, ideírja, valaki utánanéz, és kiderül, hogy nem a 3 a jó, hanem amit ő mér. Tehát ha hibás is az információ, azért segít, és ezzel nem vezettünk félre senkit.
De mivel az oldal segítő szándékú, akkor korrigáljuk a dolgot. Ti tudjátok, mennyi a jó érték? Ha igen, írjátok ide, és azt véssük kőbe.
Ha nem tudjátok, akkor sincs baj. Az is jó, ha azt mondjuk: kb 1,5 bár, vagy 1-2 bár. Ez így bőven elég. Persze a tuti az lenne, ha valaki megnézné, mennyi a hivatalos érték.
Ezzel előbbre jutnánk. Ja, és ha jól látom, csak én válaszoltam a srácnak, aki ott állta a problémás gépével, és nem tudta, mitévő legyen. Ha rossz az adatom, korrigáljátok.
Dánke.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4814 Dátum:
2011.09.06 kedd, 12:15:00 »
CKP-jeladó TARTÓJA elvileg műanyag a váltóban, ha jól tudom. Ki tudom ezt venni úgy, hogy a váltót nem veszem le?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4815 Dátum:
2011.09.06 kedd, 12:20:47 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 12:09:56
Na, ezt tegyük tisztába.
Hogy honnan szedem a 3 bárt? Vagy valami szervíz cd-ről, vagy inkább az egyik szervíz mondta. Persze lehet, hogy félreértettem, és nem 3, hanem 1,3.
A 3 báros adat arra mindenképpen jó, hogy kiderüljön, az üzemanyag biz nyomás alatt van, és nem az adagoló szív. Ez azért fontos, mert olyan 2004-2005 táján még elég sok szervízben - márkaszervízt is ideértve - állították azt, hogy AC nincs benne, tehát nyomás sem lehet. Ha valaki megméri, és kiderül, hogy nincs nyomás, már meg is van a hiba.
Viszont, ha neki más érték jön ki, ideírja, valaki utánanéz, és kiderül, hogy nem a 3 a jó, hanem amit ő mér. Tehát ha hibás is az információ, azért segít, és ezzel nem vezettünk félre senkit.
De mivel az oldal segítő szándékú, akkor korrigáljuk a dolgot. Ti tudjátok, mennyi a jó érték? Ha igen, írjátok ide, és azt véssük kőbe.
Ha nem tudjátok, akkor sincs baj. Az is jó, ha azt mondjuk: kb 1,5 bár, vagy 1-2 bár. Ez így bőven elég. Persze a tuti az lenne, ha valaki megnézné, mennyi a hivatalos érték.
Ezzel előbbre jutnánk. Ja, és ha jól látom, csak én válaszoltam a srácnak, aki ott állta a problémás gépével, és nem tudta, mitévő legyen. Ha rossz az adatom, korrigáljátok.
Dánke.
Itt is 3 bar-t írnak:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch&c=
innen rendeltem meg. elvileg holnap hozzák ki aztán összerakom. remélem az adagoló nem halt meg.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 12:22:44 írta XaBaT
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4816 Dátum:
2011.09.06 kedd, 12:31:53 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.06 kedd, 12:20:47
Itt is 3 bar-t írnak:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch&c=
innen rendeltem meg. elvileg holnap hozzák ki aztán összerakom. remélem az adagoló nem halt meg.
Köszi, XaBaT.
Többiek? Megnézné valaki valami hivatalos helyen?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4817 Dátum:
2011.09.06 kedd, 14:53:47 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 12:09:56
olyan 2004-2005 táján még elég sok szervízben - márkaszervízt is ideértve - állították azt, hogy AC nincs benne, tehát nyomás sem lehet. Ha valaki megméri, és kiderül, hogy nincs nyomás, már meg is van a hiba.
akkora hülyeséget nem mondtak, mert a 90le-sben nincs AC. relének a helye sincs bevezetékelve, és az áramtalanító kapcsoló sincs meg. tehát a vp30 magának szívja a tankból az anyagot.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4818 Dátum:
2011.09.06 kedd, 15:35:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.06 kedd, 14:53:47
akkora hülyeséget nem mondtak, mert a 90le-sben nincs AC. relének a helye sincs bevezetékelve, és az áramtalanító kapcsoló sincs meg. tehát a vp30 magának szívja a tankból az anyagot.
Azért, mert abban más adagoló van. Akkortájt a 90 lovas tddi elég ritka madár volt.
De mi van a 3 bárral?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4819 Dátum:
2011.09.06 kedd, 15:37:13 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 15:35:05
Azért, mert abban más adagoló van. Akkortájt a 90 lovas tddi elég ritka madár volt.
De mi van a 3 bárral?
akorra már legyártották az összes 90le-s di-t
mi lenne?? szerintem nincs annyi...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4820 Dátum:
2011.09.06 kedd, 15:49:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.06 kedd, 15:37:13
akorra már legyártották az összes 90le-s di-t
mi lenne??
szerintem
nincs annyi...
ennél azért több kéne...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4821 Dátum:
2011.09.06 kedd, 15:52:50 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 15:49:03
ennél azért több kéne...
működésre a vp30 és vp44 egyforma, ha a vp30-nak elég annyi, amennyit fel bír szívni, akkor a vp44-nek is elég 1,2-1,5 közötti. akkor teljesítménybeli különbség azért nincs benne...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4822 Dátum:
2011.09.06 kedd, 16:07:43 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.09.06 kedd, 12:15:00
CKP-jeladó TARTÓJA elvileg műanyag a váltóban, ha jól tudom. Ki tudom ezt venni úgy, hogy a váltót nem veszem le?
Én azt hiszem azt a motorblokkba csavarozod és onnan figyeli a lendkereket... de ki lehet venni a jeladót váltó levétel nélkül, ha a kérdés ez volt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4823 Dátum:
2011.09.06 kedd, 16:19:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.06 kedd, 15:52:50
működésre a vp30 és vp44 egyforma, ha a vp30-nak elég annyi, amennyit fel bír szívni, akkor a vp44-nek is elég 1,2-1,5 közötti. akkor teljesítménybeli különbség azért nincs benne...
Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4824 Dátum:
2011.09.06 kedd, 16:20:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.06 kedd, 16:07:43
Én azt hiszem azt a motorblokkba csavarozod és onnan figyeli a lendkereket... de ki lehet venni a jeladót váltó levétel nélkül, ha a kérdés ez volt.
A jeladót tudom hogy ki lehet venni, csak annak van egy tartója vagy a blokkban vagy a váltóban. Ez úgy emléxem műanyagból van, és ezt akarom kiszedni.
Mindegy, este megnézem.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4825 Dátum:
2011.09.06 kedd, 17:07:53 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 16:19:37
Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?
vp44:
vp33:
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4826 Dátum:
2011.09.06 kedd, 17:20:01 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 16:19:37
Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?
Ha jól látom akkor ez nem teljesen egyforma.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4827 Dátum:
2011.09.06 kedd, 17:52:16 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.09.06 kedd, 17:20:01
Ha jól látom akkor ez nem teljesen egyforma.
Elég sok magasnyomású adagoló így néz ki... mondjuk úgy, hogy hasonló.
Mint ahogy a 4 hengeres, soros motorok is nagyjából egyformán néznek ki. Nagyjából.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4828 Dátum:
2011.09.06 kedd, 18:23:35 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 17:52:16
Elég sok magasnyomású adagoló így néz ki... mondjuk úgy, hogy hasonló.
Mint ahogy a 4 hengeres, soros motorok is nagyjából egyformán néznek ki. Nagyjából.
Így már jó.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4829 Dátum:
2011.09.06 kedd, 18:57:04 »
ja...a klimakompresszor is majdnem igy néz ki...meg a generátor is....
A képen az egyik egy V6 adagoló a másik sor 4-es...de ez mellékes.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 18:58:48 írta Bunyek
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4830 Dátum:
2011.09.06 kedd, 19:01:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.06 kedd, 18:57:04
ja...a klimakompresszor is majdnem igy néz ki...meg a generátor is....
A képen az egyik egy V6 adagoló a másik sor 4-es...de ez mellékes.
Mi van a 3 bárral? Lásd lenn, és az azóta keletkezett hsz-ek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4831 Dátum:
2011.09.06 kedd, 19:06:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.06 kedd, 18:57:04
ja...a klimakompresszor is majdnem igy néz ki...meg a generátor is....
A képen az egyik egy V6 adagoló a másik sor 4-es...de ez mellékes.
a vp44-es?? asszem az volt 2.5 tdi-n
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4832 Dátum:
2011.09.06 kedd, 19:42:15 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.06 kedd, 12:20:47
Itt is 3 bar-t írnak:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch&c=
innen rendeltem meg. elvileg holnap hozzák ki aztán összerakom. remélem az adagoló nem halt meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4833 Dátum:
2011.09.06 kedd, 20:31:06 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.09.06 kedd, 16:20:29
A jeladót tudom hogy ki lehet venni, csak annak van egy tartója vagy a blokkban vagy a váltóban. Ez úgy emléxem műanyagból van, és ezt akarom kiszedni.
Mindegy, este megnézem.
Szia!
Megnéztem én is...a váltóban van egy gumi szerű fekete tartó, és ez belecsúszik a váltóban kialakított fészekbe, ezt csak úgy lehet roncsolásmentesen kiszedni, ha a váltót kb 5-6 cm-re elhúzod a blokktól.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4834 Dátum:
2011.09.06 kedd, 20:57:25 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 19:01:44
Mi van a 3 bárral? Lásd lenn, és az azóta keletkezett hsz-ek.
Ezt én kérdeztem.....mi van vele? honnan szeditek?
Bosch-t megnéztem a Bosch programban semmit nem ir róla...
Utángyártottak "SIDAT, AIRTEX, MESSMER, ERA, FISPA" mind 0,8bar-os, igy nem hinném hogy a bosch ne annyi lenne.
de itt van az én autóm konkrétan.....szerinted itt 3bar-al jön a nafta?
http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs&NR=1
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4835 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:21:10 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 16:19:37
Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?
Nagyon különbözik, a VP44 radiál dugattyús mivolta miatt akár 1800 barral (sőt lökéshullámok összeadódásakor 2000 bart ír a bosch tananyag) is el tudja küldeni az anyagot a porlasztókhoz. A VP30 az axiál dugattyús, mind szállítási mennyiségben, mind végnyomásban jelentősen elmarad a VP44-től.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4836 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:21:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.06 kedd, 21:21:10
Nagyon különbözik, a VP44 radiál dugattyús mivolta miatt akár 1800 barral (sőt lökéshullámok összeadódásakor 2000 bart ír a bosch tananyag) is el tudja küldeni az anyagot a porlasztókhoz. A VP30 az axiál dugattyús, mind szállítási mennyiségben, mind végnyomásban jelentősen elmarad a VP44-től.
és mennyi LE-ig lehet elég a vp30??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4837 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:30:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.06 kedd, 21:21:58
és mennyi LE-ig lehet elég a vp30??
Passzolom..130-140-et gondolom ki lehet préselni belőle, ha más feltételek megvannak
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4838 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:38:32 »
vp44-el csináltak 600LE Cummins motort.....nagyon kemény.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4839 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:39:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.06 kedd, 21:30:55
Passzolom..130-140-et gondolom ki lehet préselni belőle, ha más feltételek megvannak
már most is a 130 körül van... 2.0 tdci 130le madarason nem tudott elmenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4840 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:41:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.06 kedd, 21:39:20
már most is a 130 körül van... 2.0 tdci 130le madarason nem tudott elmenni
sokkal több az
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4841 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:41:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.06 kedd, 21:21:58
és mennyi LE-ig lehet elég a vp30??
Az a baj hogy nincs porlasztód akkora hogy megtudd....összetörne az adagoló előbb...de szerintem 170-180Le tudna azért.
Szerinted én miért vettem bele nagyobb porlasztókat?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 21:43:05 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4842 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:43:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.06 kedd, 21:41:22
Az a baj hogy nincs porlasztód akkora hogy megtudd....összetörne az adagoló előbb.
Szerinted én miért vettem bele?
115le-s gyári csúcsai megvannak, nekem elég annyi, amennyit azzal ki lehet szedni. még az is +20-30le... meg egy 1.3-as swift nyomatéka
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4843 Dátum:
2011.09.06 kedd, 21:44:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.06 kedd, 21:41:22
Az a baj hogy nincs porlasztód akkora hogy megtudd....összetörne az adagoló előbb...de szerintem 170-180Le tudna azért.
Szerinted én miért vettem bele nagyobb porlasztókat?
ez a turbo, ami nekem van füstmentesen úgysem tudna sokkal többet kiszolgálni...
vw-nél is 170le fölött már a gt2052/56-ot szokták ajánlani.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4844 Dátum:
2011.09.06 kedd, 23:53:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.06 kedd, 20:57:25
Ezt én kérdeztem.....mi van vele? honnan szeditek?
Bosch-t megnéztem a Bosch programban semmit nem ir róla...
Utángyártottak "SIDAT, AIRTEX, MESSMER, ERA, FISPA" mind 0,8bar-os, igy nem hinném hogy a bosch ne annyi lenne.
de itt van az én autóm konkrétan.....szerinted itt 3bar-al jön a nafta?
http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs&NR=1
Xabat belinkelt egy webshopot, és ott annyit ír. Persze attól még...
Megnéztem a linket. Ebből aztán nem lehet kitalálni, mennyit nyom... mert ugye két dolog van, hogy mekkora mennyiséget tud szállítani, és hogy mekkora a nyomás.
Ha a szippancs nem tud bőven többet szállítani, mint az elégséges, ott nem nagyon lesz nyomás. Aminek az adagoló nem fog örülni.
Alf! Nincs benne valamelyik szervíz progiban?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4845 Dátum:
2011.09.07 szerda, 08:46:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.09.06 kedd, 20:31:06
Szia!
Megnéztem én is...a váltóban van egy gumi szerű fekete tartó, és ez belecsúszik a váltóban kialakított fészekbe, ezt csak úgy lehet roncsolásmentesen kiszedni, ha a váltót kb 5-6 cm-re elhúzod a blokktól.
Köszönöm, megnéztem én is tegnap este. A gumi csak tömítés ha jól láttam, a váltó öntvényben van a furat amibe a CKP beleül
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4846 Dátum:
2011.09.07 szerda, 15:24:41 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.06 kedd, 23:53:35
Xabat belinkelt egy webshopot, és ott annyit ír. Persze attól még...
Megnéztem a linket. Ebből aztán nem lehet kitalálni, mennyit nyom... mert ugye két dolog van, hogy mekkora mennyiséget tud szállítani, és hogy mekkora a nyomás.
Ha a szippancs nem tud bőven többet szállítani, mint az elégséges, ott nem nagyon lesz nyomás. Aminek az adagoló nem fog örülni.
Alf! Nincs benne valamelyik szervíz progiban?
De miért kellene a vp44-nek 3 bar?
Az AC is azért van csak bent neki mert nemigen szeret erőlködni(kényesebb) és előbb tönkremegy....az ac csak biztositja neki a megfelelő mennyiséget és erre bőven elég a 0,8 bar.
Amugy simán kannából inditod ugyanúgy működik ac nélkül is elmondom......de ha lehal az AC , na azon keresztül már nem tudja átszivni értelemszerűen és leáll...
Szerintem ez a 3bar keveredés a belső üzemanyagszivattyúból van, mert azt énis ugy tudom hogy 3bar....
Naplózva
XaBaT
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4847 Dátum:
2011.09.07 szerda, 15:36:36 »
Nah meghozták az AC-t. Az a kérdésem lenne, hogy csak összerakom és elindítom, vagy fel kéne tölteni valahogy a rendszert gázolajjal?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4848 Dátum:
2011.09.07 szerda, 16:22:13 »
Idézetet írta: XaBaT - 2011.09.07 szerda, 15:36:36
Nah meghozták az AC-t. Az a kérdésem lenne, hogy csak összerakom és elindítom, vagy fel kéne tölteni valahogy a rendszert gázolajjal?
Én összeraknám, lehúznám a visszatérő ág csövét, kannába, adnék a szippancsnak 12V-ot, és megvárnám, amíg ott jön rendesen az anyag.
Az adagolónak nem szabad szárazon mennie...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #4849 Dátum:
2011.09.07 szerda, 16:24:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.09.07 szerda, 15:24:41
De miért kellene a vp44-nek 3 bar?
Mert ezt írja elő a gyári specifikáció?
Válasz
Az AC is azért van csak bent neki mert nemigen szeret erőlködni(kényesebb) és előbb tönkremegy....az ac csak biztositja neki a megfelelő mennyiséget és erre bőven elég a 0,8 bar.
Amugy simán kannából inditod ugyanúgy működik ac nélkül is elmondom......de ha lehal az AC , na azon keresztül már nem tudja átszivni értelemszerűen és leáll...
Szerintem ez a 3bar keveredés a belső üzemanyagszivattyúból van, mert azt énis ugy tudom hogy 3bar....
Nyomás csak azért kell, hogy át tudja nyomni a sok csövön, szűrőn. Azaz, többet szállítson, mint ami a maximális igénybevételkor kell.
Szerintem nem is a nyomás a lényeg, hanem hogy mennyit szállít.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ