Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:51:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102955 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:29:32 »

Milyen jó a memóriád én nem tudom kit hova furikáztam egy éve, az időről nem beszélve eplus2
haverokkal évzáró buli eplus2 csak ezért tudom ennyire
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:32:08 »

tankolás. fogyimérő nincs is benne még eplus2

Nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni... meg ugye a sebesség... pont ugyanannyi volt? Lementél tempomattal egy teli tank üzemanyagot?
Én inkább a kétkedők táborát erősítem. Fogyicsökkenés miatt senki se chippeljen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:37:23 »

Nehéz ugyanazokat a körülményeket reprodukálni... meg ugye a sebesség... pont ugyanannyi volt? Lementél tempomattal egy teli tank üzemanyagot?
Én inkább a kétkedők táborát erősítem. Fogyicsökkenés miatt senki se chippeljen.
nem, a sebesség chippes állapotban jobban ki volt használva nyes  eplus2
ugyan ezen az úton ha nem tapossuk neki, akkor 5-5,2-t eszik vigyor3

nekem sem a fogyicsökkenés miatt kellett nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:46:59 »

nem, a sebesség chippes állapotban jobban ki volt használva nyes  eplus2
ugyan ezen az úton ha nem tapossuk neki, akkor 5-5,2-t eszik vigyor3

nekem sem a fogyicsökkenés miatt kellett nyes

Szubjektív... nem is a teljes tankot lőtted így el... merész dolog így adatokat leírni.
Nekem is volt olyan, hogy ugyanazon útszakaszon nem egyforma fogyi jött ki.
Szél, miegymás... vagy pl mégsem annyival mentem... én továbbra is kétkedek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 18:50:25 »

Szubjektív... nem is a teljes tankot lőtted így el... merész dolog így adatokat leírni.
Nekem is volt olyan, hogy ugyanazon útszakaszon nem egyforma fogyi jött ki.
Szél, miegymás... vagy pl mégsem annyival mentem... én továbbra is kétkedek.
az már a te dolgod eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:13:21 »

Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha ugyanolyan körülmények között mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.

Miért amiket te irkálsz baromságokat,azt valaki elhiszi szerinted?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:31:11 »

Miért amiket te irkálsz baromságokat,azt valaki elhiszi szerinted?

Én nem irkálok baromságokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:42:48 »

Én nem irkálok baromságokat.

Akkor jóvan akkor... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 19:55:31 »

Akkor jóvan akkor... eljen
3bar üzemanyagnyomás széria autónál, az kell eplus2 hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:03:58 »

Ha meg 3 literrel számolsz, még gyorsabban megjön. Valójában... a chip nem a fogyi csökkentése miatt van, hanem a teljesítmény növelésére.
Ha ugyanolyan körülmények között mérnéd, jó eséllyel semmilyen különbség nem lenne fogyi ügyében.
A buta autógyárak meg agyalnak évek óta, bitang sok pénzt költenek, hogy rájöjjenek, hogy lehet a fogyit csökkenteni. Ahelyett hogy elmennének egy chiptuningoshoz,
aki pár 10e-ért megírná nekik a tuti sw-t. Sajnos, erre nem gondoltak.
Így csak a chiptuningosok tudják a fogyicsökkentés trükkjét, és akár 1,5 literrel is le tudják nyomni a fogyit. Ez jó - amíg van olyan, aki hisz benne.
Bocsi Angel de amit írsz az olyan mint egy népmese. Ha soha nem próbálad ki de még csak eszedbe sem jut kipróbálni mert az elveiddel ellenkezik miért hírdeted. Képzeld én azok táborában vagyok akik hisznek benne mert volt annyi bátorságom és pénzem amit rááldoztam a próbára és megérte országúti fogyi a 6,5 ről 5,6 lett, városi 7,5-ről 6,5-től főlfele attól fűgg mennyi klíma és mennyire nyomom a gázt. Azért az a majdnem 1 lityó nem rossz dolog cserébe ha odalépek halad is rendesen.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:24:27 »

Bocsi Angel de amit írsz az olyan mint egy népmese. Ha soha nem próbálad ki de még csak eszedbe sem jut kipróbálni mert az elveiddel ellenkezik miért hírdeted. Képzeld én azok táborában vagyok akik hisznek benne mert volt annyi bátorságom és pénzem amit rááldoztam a próbára és megérte országúti fogyi a 6,5 ről 5,6 lett, városi 7,5-ről 6,5-től főlfele attól fűgg mennyi klíma és mennyire nyomom a gázt. Azért az a majdnem 1 lityó nem rossz dolog cserébe ha odalépek halad is rendesen.
szóval nem egyedi eset áll fent nálam worship taps hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:48:21 »

az istenkirály lenne  worship

Megtaláltam azt a darabot.  Wink
Szóval dobjál egy cimet prviben. Avagy a XVII -ben illetve Veresegyházon nálam van.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 21:58:27 »

szóval nem egyedi eset áll fent nálam worship taps hehe

Én ugyan minimális fogyasztáscsökkenésről tudok beszámolni de azért megérte az élményért.
/122.000 óta van benne és eddig csak az előnyét éreztem/. SZERINTEM.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:09:56 »

3bar üzemanyagnyomás széria autónál, az kell eplus2 hehe

Na, ezt tegyük tisztába.
Hogy honnan szedem a 3 bárt? Vagy valami szervíz cd-ről, vagy inkább az egyik szervíz mondta. Persze lehet, hogy félreértettem, és nem 3, hanem 1,3.
A 3 báros adat arra mindenképpen jó, hogy kiderüljön, az üzemanyag biz nyomás alatt van, és nem az adagoló szív. Ez azért fontos, mert olyan 2004-2005 táján még elég sok szervízben - márkaszervízt is ideértve - állították azt, hogy AC nincs benne, tehát nyomás sem lehet. Ha valaki megméri, és kiderül, hogy nincs nyomás, már meg is van a hiba.
Viszont, ha neki más érték jön ki, ideírja, valaki utánanéz, és kiderül, hogy nem a 3 a jó, hanem amit ő mér. Tehát ha hibás is az információ, azért segít, és ezzel nem vezettünk félre senkit.

De mivel az oldal segítő szándékú, akkor korrigáljuk a dolgot. Ti tudjátok, mennyi a jó érték? Ha igen, írjátok ide, és azt véssük kőbe.
Ha nem tudjátok, akkor sincs baj. Az is jó, ha azt mondjuk: kb 1,5 bár, vagy 1-2 bár. Ez így bőven elég. Persze a tuti az lenne, ha valaki megnézné, mennyi a hivatalos érték.
Ezzel előbbre jutnánk. Ja, és ha jól látom, csak én válaszoltam a srácnak, aki ott állta a problémás gépével, és nem tudta, mitévő legyen. Ha rossz az adatom, korrigáljátok.
Dánke.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:15:00 »

 help

CKP-jeladó TARTÓJA elvileg műanyag a váltóban, ha jól tudom. Ki tudom ezt venni úgy, hogy a váltót nem veszem le?

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:20:47 »

Na, ezt tegyük tisztába.
Hogy honnan szedem a 3 bárt? Vagy valami szervíz cd-ről, vagy inkább az egyik szervíz mondta. Persze lehet, hogy félreértettem, és nem 3, hanem 1,3.
A 3 báros adat arra mindenképpen jó, hogy kiderüljön, az üzemanyag biz nyomás alatt van, és nem az adagoló szív. Ez azért fontos, mert olyan 2004-2005 táján még elég sok szervízben - márkaszervízt is ideértve - állították azt, hogy AC nincs benne, tehát nyomás sem lehet. Ha valaki megméri, és kiderül, hogy nincs nyomás, már meg is van a hiba.
Viszont, ha neki más érték jön ki, ideírja, valaki utánanéz, és kiderül, hogy nem a 3 a jó, hanem amit ő mér. Tehát ha hibás is az információ, azért segít, és ezzel nem vezettünk félre senkit.

De mivel az oldal segítő szándékú, akkor korrigáljuk a dolgot. Ti tudjátok, mennyi a jó érték? Ha igen, írjátok ide, és azt véssük kőbe.
Ha nem tudjátok, akkor sincs baj. Az is jó, ha azt mondjuk: kb 1,5 bár, vagy 1-2 bár. Ez így bőven elég. Persze a tuti az lenne, ha valaki megnézné, mennyi a hivatalos érték.
Ezzel előbbre jutnánk. Ja, és ha jól látom, csak én válaszoltam a srácnak, aki ott állta a problémás gépével, és nem tudta, mitévő legyen. Ha rossz az adatom, korrigáljátok.
Dánke.


Itt is 3 bar-t írnak:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch&c=

innen rendeltem meg. elvileg holnap hozzák ki aztán összerakom. remélem az adagoló nem halt meg.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 12:22:44 írta XaBaT » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2011.09.06 kedd, 12:31:53 »


Itt is 3 bar-t írnak:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch&c=

innen rendeltem meg. elvileg holnap hozzák ki aztán összerakom. remélem az adagoló nem halt meg.

Köszi, XaBaT.

Többiek? Megnézné valaki valami hivatalos helyen?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2011.09.06 kedd, 14:53:47 »

olyan 2004-2005 táján még elég sok szervízben - márkaszervízt is ideértve - állították azt, hogy AC nincs benne, tehát nyomás sem lehet. Ha valaki megméri, és kiderül, hogy nincs nyomás, már meg is van a hiba.
akkora hülyeséget nem mondtak, mert a 90le-sben nincs AC. relének a helye sincs bevezetékelve, és az áramtalanító kapcsoló sincs meg. tehát a vp30 magának szívja a tankból az anyagot.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:35:05 »

akkora hülyeséget nem mondtak, mert a 90le-sben nincs AC. relének a helye sincs bevezetékelve, és az áramtalanító kapcsoló sincs meg. tehát a vp30 magának szívja a tankból az anyagot.

Azért, mert abban más adagoló van. Akkortájt a 90 lovas tddi elég ritka madár volt.
De mi van a 3 bárral?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:37:13 »

Azért, mert abban más adagoló van. Akkortájt a 90 lovas tddi elég ritka madár volt.
De mi van a 3 bárral?
akorra már legyártották az összes 90le-s di-t eplus2

mi lenne?? szerintem nincs annyi...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:49:03 »

akorra már legyártották az összes 90le-s di-t eplus2

mi lenne?? szerintem nincs annyi...

ennél azért több kéne...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2011.09.06 kedd, 15:52:50 »

ennél azért több kéne...
működésre a vp30 és vp44 egyforma, ha a vp30-nak elég annyi, amennyit fel bír szívni, akkor a vp44-nek is elég 1,2-1,5 közötti. akkor teljesítménybeli különbség azért nincs benne...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:07:43 »

help

CKP-jeladó TARTÓJA elvileg műanyag a váltóban, ha jól tudom. Ki tudom ezt venni úgy, hogy a váltót nem veszem le?


Én azt hiszem azt a motorblokkba csavarozod és onnan figyeli a lendkereket... de ki lehet venni a jeladót váltó levétel nélkül, ha a kérdés ez volt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:19:37 »

működésre a vp30 és vp44 egyforma, ha a vp30-nak elég annyi, amennyit fel bír szívni, akkor a vp44-nek is elég 1,2-1,5 közötti. akkor teljesítménybeli különbség azért nincs benne...

Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:20:29 »

Én azt hiszem azt a motorblokkba csavarozod és onnan figyeli a lendkereket... de ki lehet venni a jeladót váltó levétel nélkül, ha a kérdés ez volt.

A jeladót tudom hogy ki lehet venni, csak annak van egy tartója vagy a blokkban vagy a váltóban. Ez úgy emléxem műanyagból van, és ezt akarom kiszedni.
Mindegy, este megnézem.
 worship
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2011.09.06 kedd, 17:07:53 »

Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?

vp44:

vp33:

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2011.09.06 kedd, 17:20:01 »

Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?


Ha jól látom akkor ez nem teljesen egyforma.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2011.09.06 kedd, 17:52:16 »

Ha jól látom akkor ez nem teljesen egyforma.

Elég sok magasnyomású adagoló így néz ki... mondjuk úgy, hogy hasonló.
Mint ahogy a 4 hengeres, soros motorok is nagyjából egyformán néznek ki. Nagyjából.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2011.09.06 kedd, 18:23:35 »

Elég sok magasnyomású adagoló így néz ki... mondjuk úgy, hogy hasonló.
Mint ahogy a 4 hengeres, soros motorok is nagyjából egyformán néznek ki. Nagyjából.

Így már jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2011.09.06 kedd, 18:57:04 »

ja...a klimakompresszor is majdnem igy néz ki...meg a generátor is.... eplus2

A képen az egyik egy V6 adagoló a másik sor 4-es...de ez mellékes.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 18:58:48 írta Bunyek » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:01:44 »

ja...a klimakompresszor is majdnem igy néz ki...meg a generátor is.... eplus2

A képen az egyik egy V6 adagoló a másik sor 4-es...de ez mellékes.

Mi van a 3 bárral? Lásd lenn, és az azóta keletkezett hsz-ek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:06:15 »

ja...a klimakompresszor is majdnem igy néz ki...meg a generátor is.... eplus2

A képen az egyik egy V6 adagoló a másik sor 4-es...de ez mellékes.
a vp44-es?? asszem az volt 2.5 tdi-n
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2011.09.06 kedd, 19:42:15 »


Itt is 3 bar-t írnak:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch&c=

innen rendeltem meg. elvileg holnap hozzák ki aztán összerakom. remélem az adagoló nem halt meg.
eljen taps worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2011.09.06 kedd, 20:31:06 »

A jeladót tudom hogy ki lehet venni, csak annak van egy tartója vagy a blokkban vagy a váltóban. Ez úgy emléxem műanyagból van, és ezt akarom kiszedni.
Mindegy, este megnézem.
 worship
Szia!
Megnéztem én is...a váltóban van egy gumi szerű fekete tartó, és ez belecsúszik a váltóban kialakított fészekbe, ezt csak úgy lehet roncsolásmentesen kiszedni, ha a váltót kb 5-6 cm-re elhúzod a blokktól.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2011.09.06 kedd, 20:57:25 »

Mi van a 3 bárral? Lásd lenn, és az azóta keletkezett hsz-ek.

Ezt én kérdeztem.....mi van vele? honnan szeditek?

Bosch-t megnéztem a Bosch programban semmit nem ir róla...
Utángyártottak "SIDAT, AIRTEX, MESSMER, ERA, FISPA" mind 0,8bar-os, igy nem hinném hogy a bosch ne annyi lenne.

de itt van az én autóm konkrétan.....szerinted itt 3bar-al jön a nafta?

http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs&NR=1

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:21:10 »

Teljesen egyforma a két adagoló, csak méretben esetleg programozásban különbözik?

Nagyon különbözik, a VP44 radiál dugattyús mivolta miatt akár 1800 barral (sőt lökéshullámok összeadódásakor 2000 bart ír a bosch tananyag) is el tudja küldeni az anyagot a porlasztókhoz. A VP30 az axiál dugattyús, mind szállítási mennyiségben, mind végnyomásban jelentősen elmarad a VP44-től.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:21:58 »

Nagyon különbözik, a VP44 radiál dugattyús mivolta miatt akár 1800 barral (sőt lökéshullámok összeadódásakor 2000 bart ír a bosch tananyag) is el tudja küldeni az anyagot a porlasztókhoz. A VP30 az axiál dugattyús, mind szállítási mennyiségben, mind végnyomásban jelentősen elmarad a VP44-től.
és mennyi LE-ig lehet elég a vp30??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:30:55 »

és mennyi LE-ig lehet elég a vp30??
Passzolom..130-140-et gondolom ki lehet préselni belőle, ha más feltételek  megvannak  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:38:32 »

vp44-el csináltak 600LE Cummins motort.....nagyon kemény.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:39:20 »

Passzolom..130-140-et gondolom ki lehet préselni belőle, ha más feltételek  megvannak  eplus2
már most is a 130 körül van... 2.0 tdci 130le madarason nem tudott elmenni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:41:08 »

már most is a 130 körül van... 2.0 tdci 130le madarason nem tudott elmenni vigyor3
sokkal több az  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:41:22 »

és mennyi LE-ig lehet elég a vp30??

Az a baj hogy nincs porlasztód akkora hogy megtudd....összetörne az adagoló előbb...de szerintem 170-180Le tudna azért.
Szerinted én miért vettem bele nagyobb porlasztókat?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 kedd, 21:43:05 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:43:02 »

Az a baj hogy nincs porlasztód akkora hogy megtudd....összetörne az adagoló előbb.
Szerinted én miért vettem bele?
115le-s gyári csúcsai megvannak, nekem elég annyi, amennyit azzal ki lehet szedni. még az is +20-30le... meg egy 1.3-as swift nyomatéka eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2011.09.06 kedd, 21:44:40 »

Az a baj hogy nincs porlasztód akkora hogy megtudd....összetörne az adagoló előbb...de szerintem 170-180Le tudna azért.
Szerinted én miért vettem bele nagyobb porlasztókat?
ez a turbo, ami nekem van füstmentesen úgysem tudna sokkal többet kiszolgálni...

vw-nél is 170le fölött már a gt2052/56-ot szokták ajánlani.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2011.09.06 kedd, 23:53:35 »

Ezt én kérdeztem.....mi van vele? honnan szeditek?

Bosch-t megnéztem a Bosch programban semmit nem ir róla...
Utángyártottak "SIDAT, AIRTEX, MESSMER, ERA, FISPA" mind 0,8bar-os, igy nem hinném hogy a bosch ne annyi lenne.

de itt van az én autóm konkrétan.....szerinted itt 3bar-al jön a nafta?

http://www.youtube.com/watch?v=QZAEbXmrwgs&NR=1

Xabat belinkelt egy webshopot, és ott annyit ír. Persze attól még...
Megnéztem a linket. Ebből aztán nem lehet kitalálni, mennyit nyom... mert ugye két dolog van, hogy mekkora mennyiséget tud szállítani, és hogy mekkora a nyomás.
Ha a szippancs nem tud bőven többet szállítani, mint az elégséges, ott nem nagyon lesz nyomás. Aminek az adagoló nem fog örülni.

Alf! Nincs benne valamelyik szervíz progiban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2011.09.07 szerda, 08:46:37 »

Szia!
Megnéztem én is...a váltóban van egy gumi szerű fekete tartó, és ez belecsúszik a váltóban kialakított fészekbe, ezt csak úgy lehet roncsolásmentesen kiszedni, ha a váltót kb 5-6 cm-re elhúzod a blokktól.

Köszönöm, megnéztem én is tegnap este. A gumi csak tömítés ha jól láttam, a váltó öntvényben van a furat amibe a CKP beleül wave
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2011.09.07 szerda, 15:24:41 »

Xabat belinkelt egy webshopot, és ott annyit ír. Persze attól még...
Megnéztem a linket. Ebből aztán nem lehet kitalálni, mennyit nyom... mert ugye két dolog van, hogy mekkora mennyiséget tud szállítani, és hogy mekkora a nyomás.
Ha a szippancs nem tud bőven többet szállítani, mint az elégséges, ott nem nagyon lesz nyomás. Aminek az adagoló nem fog örülni.

Alf! Nincs benne valamelyik szervíz progiban?

De miért kellene a vp44-nek 3 bar?
Az AC is azért van csak bent neki mert nemigen szeret erőlködni(kényesebb) és előbb tönkremegy....az ac csak biztositja neki a megfelelő mennyiséget és erre bőven elég a 0,8 bar.
Amugy simán kannából inditod ugyanúgy működik ac nélkül is elmondom......de ha lehal az AC , na azon keresztül már nem tudja átszivni értelemszerűen és leáll...
Szerintem ez a 3bar keveredés a belső üzemanyagszivattyúból van, mert azt énis ugy tudom hogy 3bar....
Naplózva
XaBaT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2011.09.07 szerda, 15:36:36 »

Nah meghozták az AC-t. Az a kérdésem lenne, hogy csak összerakom és elindítom, vagy fel kéne tölteni valahogy a rendszert gázolajjal?

Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Ghia Kombi 115LE 2003
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2011.09.07 szerda, 16:22:13 »

Nah meghozták az AC-t. Az a kérdésem lenne, hogy csak összerakom és elindítom, vagy fel kéne tölteni valahogy a rendszert gázolajjal?

Én összeraknám, lehúznám a visszatérő ág csövét, kannába, adnék a szippancsnak 12V-ot, és megvárnám, amíg ott jön rendesen az anyag.
Az adagolónak nem szabad szárazon mennie...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2011.09.07 szerda, 16:24:51 »

De miért kellene a vp44-nek 3 bar?

Mert ezt írja elő a gyári specifikáció?

Válasz
Az AC is azért van csak bent neki mert nemigen szeret erőlködni(kényesebb) és előbb tönkremegy....az ac csak biztositja neki a megfelelő mennyiséget és erre bőven elég a 0,8 bar.
Amugy simán kannából inditod ugyanúgy működik ac nélkül is elmondom......de ha lehal az AC , na azon keresztül már nem tudja átszivni értelemszerűen és leáll...
Szerintem ez a 3bar keveredés a belső üzemanyagszivattyúból van, mert azt énis ugy tudom hogy 3bar....

Nyomás csak azért kell, hogy át tudja nyomni a sok csövön, szűrőn. Azaz, többet szállítson, mint ami a maximális igénybevételkor kell.
Szerintem nem is a nyomás a lényeg, hanem hogy mennyit szállít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.