Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:55:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5104172 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:27:09 »

megnézni, hogy akkor is csinálja-e, de igen szomoru1

az már kb 1 éve le van zárva eplus2

am pedálkapcsolókat is cseréltem tempomatosra, az nem játszhat bele??
akkor nem lehet vákum gond.
azok a kapcsik nyitnak vagy zárnak.az nem okozhat ilyet.
nekem volt olyan,hogy a box bepárásodott esőben,és fals jelet adott az ecunak a nyomásszenzorról.Na az pont ugyan ez a jelenség volt.
De neked ugye egyik sincs.......se box,se rail szenzor......se ci.Mégiscsak üzarendszeri gondod lesz.kell az a diag.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.05 szerda, 20:29:45 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:28:21 »

akkor nem lehet vákum gond.
azok a kapcsik nyitnak vagy zárnak.az nem okozhat ilyet.
mást meg nem piszkáltam rajta mostanában Sad

lehet csak be kell vele mennem fordékhoz. diag során mit kéne nézni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:31:11 »

mást meg nem piszkáltam rajta mostanában Sad

lehet csak be kell vele mennem fordékhoz. diag során mit kéne nézni??
üzarendszernyomást,illetve bármilyen szenzorról hátha tárol hibakódot.csak ne engedják frissíteni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:32:37 »

üzarendszernyomást,illetve bármilyen szenzorról hátha tárol hibakódot.csak ne engedják frissíteni!
worship

hát nem kéne. thököm szúrom magam 90le-val Lips Sealed
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:34:21 »

jah, meg így, hogy lehúztam a csatit a generátorról, kéne bent világítania a töltés lámpának??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:36:08 »

jah, meg így, hogy lehúztam a csatit a generátorról, kéne bent világítania a töltés lámpának??
szerintem kéne.....de ezt csak úgygondolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2011.10.05 szerda, 20:38:02 »

szerintem kéne.....de ezt csak úgygondolom.
mert egyszer világított, utána meg nem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 14:52:02 »

van egy dtc-m, 9359. ez mitől lehet??

meg próbálgattam a kocsit, és ha rángat is, közben lepadlózom, vagy nagyobb gázt nyomok, akkor nem rángat. lehet, hogy a gázpedálom lenne kukás??
ha kisebbel gyosítok, akkor ugyan úgy rángat...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T13
Vendég
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 15:30:30 »

sziasztok!

Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!

Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 15:43:05 »

sziasztok!

Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!

Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.


teljesen felesleges, csak hazavágja a motort. attól nem lesz erősebb...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:26:43 »

sziasztok!

Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!

Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.


Nem szűr úgy mint a jó minőségű papírszűrők, először a turbódnak lesz annyi, majd a motor kopik el fele annyi idő után, mint amit valójában bírna....ennek tudatában hajrá.. eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:16:48 »

sziasztok!

Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!

Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.

A motor beállítja magának, hogy mennyi levegő jusson be. Ha könnyebb lesz levegőt szívni, könnyebben éri el, de ugyanazt. Esetleg a gázreakció lesz egy hangyányival jobb.
Ha kevés a teljesítmény, sokkal egyszerűbb, ha megchipelik. Nem 1-2%-kal, hanem 10-20%-kal lesz erősebb. (én ugyan nem vagyok chip-párti, de az más tészta).
Mindenesetre sokkal kevesebbet árt a motornak, mint a sportszűrő, és az ezzel járó több por.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2011.10.07 péntek, 07:19:15 »

sziasztok!

Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!

Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.


Tisztelt T13!

Csatlakozom az elöttem szolókhoz a sportszürő tekintetében. Az autó és motorsportban alkalmanként a teljesítmény fokozása érdekében, feláldozzák az élettartamot. A sport szűrő kisebb légellenállás mellet több levegőt, ugyanakor több, és nagyobb szemcse méretü szennyező anyagot enged át, ami nagyobb kopást eredményez. Amellett a sportszűrő használata hozzáértést igényel. Tisztitás olajozás stb tekintetében. Nem mindegy milyen futásteljesitmény után hogyan mivel, mikor csinálod a szürő takaritást és az olajozást. A minőségi anyagokat meg kell fizetni (szürőolaj) ezért komoly költségvonzata van hosszú távon, a nagyobb mechanikai kopás mellett. Én nem tenném be az autómba.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2011.10.07 péntek, 09:56:21 »

előtöltés szabályzót mondják a szakik, hogy az az szhart be szomoru1

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2011.10.07 péntek, 17:03:24 »

előtöltés szabályzót mondják a szakik, hogy az az szhart be szomoru1



Az kb 50-es...aszem...és nem lehet forrasztani, spec roppantóval szabad összerakni, ellenben elektronyik kuka:szomoru1:
enyém magától megjavult amugy ugynézki.
De mielőtt szétszedeted az adagolót...huzzál rá a porlasztókra mégegyszer (gyári meghúzási nyomatéka 56NM ) hogy megvan e húzva rendesen izomból.
21-es dugókulcs aszem (nekem van spec porlasztókiszedőm azért nem vagyok biztos benne)
Csináld meg amit én csináltam tisztitást....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:34:03 »

Az kb 50-es...aszem...és nem lehet forrasztani, spec roppantóval szabad összerakni, ellenben elektronyik kuka:szomoru1:
enyém magától megjavult amugy ugynézki.
De mielőtt szétszedeted az adagolót...huzzál rá a porlasztókra mégegyszer (gyári meghúzási nyomatéka 56NM ) hogy megvan e húzva rendesen izomból.
21-es dugókulcs aszem (nekem van spec porlasztókiszedőm azért nem vagyok biztos benne)
Csináld meg amit én csináltam tisztitást....
protechet kapott tisztán már 2-t. ilyen cuccot sajna sehol sem találtam a környéken Undecided
azóta 100 fölött tényleg jobban megy Lips Sealed

előtöltés szabályzót újat 35500-ért kapnék...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2011.10.07 péntek, 18:34:31 »

mechanikusra ki tudja átépíteni a vp-t??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:03:17 »

teljesen felesleges, csak hazavágja a motort. attól nem lesz erősebb...


Én nem vagyok biztos benne,hogy hazavágja.
Nekem vollt egy 1.3 új swiftem amibe Gázt tetettem /LPG/ meg direktszűrőt.
Németországba jártam vele tehát kergettem rendesen 160kmh igen hosszútávon./Csak hát megállni szegénnyel alig lehetett/
150000km volt benne mikor eladtam és gyári értékű kompresszió mind a 4 hengerben.
A kompressziót csak azért mérték benne mert a gázüzem miatt elállítódott a szelephézag és először nem tudták,hogy miért indul nehezen.De beállítás után hibátlan lett.
De lényeg a lényeg,hogy semmi baja nem lett a direktszűrőtöl.Viszont a Proex sport kipuftól+a szűrőtöl olyan hangja volt mint egy 6hengeresnek.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:13:09 »

mechanikusra ki tudja átépíteni a vp-t??

Itt a mecha adagolóm...ha érdekel.
Mondeóhoz van csinálva VP44 alapján....
Amugy nagyon nagyon kevesen,mert nem egyszerű...
Naplózva
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:13:28 »

Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?

Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?

Adagoló meg lett csináltatva és be is lett mérve, annak nincs baja.
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:15:49 »

Itt a mecha adagolóm...ha érdekel.
Mondeóhoz van csinálva VP44 alapján....
Amugy nagyon nagyon kevesen,mert nem egyszerű...
szerintem az erős lenne nekem...
az mennyi lenne turbostól??
tudsz valakinek elérhetőségét adni, akivel lehetne erről beszélni??

vp felújítása 200eft+
új vp 300eft+

ez annyira nem vicces. Undecided meg a felújítással kapcsolatban vannak kétségeim, hogy mit csinálnak, ha az előtöltés szabályzónál kikopott a ház...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:36:10 »

szerintem az erős lenne nekem...
az mennyi lenne turbostól??
tudsz valakinek elérhetőségét adni, akivel lehetne erről beszélni??

vp felújítása 200eft+
új vp 300eft+

ez annyira nem vicces. Undecided meg a felújítással kapcsolatban vannak kétségeim, hogy mit csinálnak, ha az előtöltés szabályzónál kikopott a ház...

Aki nekem csinálta azt mondaná vedd meg az enyémet ,nem foglalkozna veled, de majd elvileg úgyis hivni fog rákérdezek szomoru1
De a tied annyiban gáz hogy nemis VP44...fókuszokon van olyan adagoló mint a tied azthiszem 1.8 TDDI-n.
Az a baj ha kikopott a ház akkor para van....
Ez valóban túl combos lenne neked, de ha lenne nagyobb porlasztód akkor meg kiba izmos lenne.
De az kb 100-as megint...plussz mecha+turbó...és lehet nem menne pár dolog.
Ez a para bakker...nekem meg ott hever többszázezerért cucc a garázsba azt nézegetem...és eladni meg nemigen lehet...nincs lóvé embereknek....de piti összegért nem adom oda mett igy is kajak nagyot bukok amennyiért adnám, akkor inkább ott rohadjon szét..... szomoru1

« Utoljára szerkesztve: 2011.10.07 péntek, 19:39:17 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2011.10.07 péntek, 19:42:23 »

mechanikusra ki tudja átépíteni a vp-t??

ja azt hozzáteszem hogy átépiteni nem lehet a vp-t..az kuka.
Kell venned két különböző adagolót(amiket szinte lehetetlen beszerezni már,mert nincs vagy azonnal felvásárolják a nagyok) és azokból lehet összeépiteni egyet nem kis munkával és beállitgatásokkal...ami megint lóvé.
Nekem haveri alapon volt csak a munkadij 50.000ft.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:04:39 »

ja azt hozzáteszem hogy átépiteni nem lehet a vp-t..az kuka.
Kell venned két különböző adagolót(amiket szinte lehetetlen beszerezni már,mert nincs vagy azonnal felvásárolják a nagyok) és azokból lehet összeépiteni egyet nem kis munkával és beállitgatásokkal...ami megint lóvé.
Nekem haveri alapon volt csak a munkadij 50.000ft.
beszerzéssel nincs gond, eddig nem nagyon volt olyan cucc, amit nem tudtam okosítva beszerezni Wink pontosan milyen is kéne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:05:56 »

Aki nekem csinálta azt mondaná vedd meg az enyémet ,nem foglalkozna veled, de majd elvileg úgyis hivni fog rákérdezek szomoru1
De a tied annyiban gáz hogy nemis VP44...fókuszokon van olyan adagoló mint a tied azthiszem 1.8 TDDI-n.
Az a baj ha kikopott a ház akkor para van....
Ez valóban túl combos lenne neked, de ha lenne nagyobb porlasztód akkor meg kiba izmos lenne.
De az kb 100-as megint...plussz mecha+turbó...és lehet nem menne pár dolog.
Ez a para bakker...nekem meg ott hever többszázezerért cucc a garázsba azt nézegetem...és eladni meg nemigen lehet...nincs lóvé embereknek....de piti összegért nem adom oda mett igy is kajak nagyot bukok amennyiért adnám, akkor inkább ott rohadjon szét..... szomoru1


márpedig van rá esély, hogy a ház kopott ki szomoru1 mert ha a szabályzó lenne, akkor szerintem furdulaton is szhar lenne. gondolom most meg még fordulaton tudja csinálni a háznyomást...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2011.10.07 péntek, 20:59:58 »

hm érdekes a szitu...viszont ha a ház kopott ki az valami iszonyatosan sok km-re utal...enyémben 250 van ha jól emléxem 230nál boritottuk szét az adagolót de kopásnak szinte nyoma sem volt a házban, vagyis csak minimális alig érezhető... bunyek! mért csak spéci összenyomóval lehet összerakni? én is ugy forrasztgattam össze semmi baj vele...
Hzsolt!
van egy ilyen szelepem ha gondolod elküldöm cseréld ki egy próbát megér...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:08:13 »

hm érdekes a szitu...viszont ha a ház kopott ki az valami iszonyatosan sok km-re utal...enyémben 250 van ha jól emléxem 230nál boritottuk szét az adagolót de kopásnak szinte nyoma sem volt a házban, vagyis csak minimális alig érezhető... bunyek! mért csak spéci összenyomóval lehet összerakni? én is ugy forrasztgattam össze semmi baj vele...
Hzsolt!
van egy ilyen szelepem ha gondolod elküldöm cseréld ki egy próbát megér...
elvileg 180ekm van benne...

az a baj, hogy az, hogy kiderüljön, hogy kopott-e, ahoz padra kell rakni, az meg 50-60eft. ha ennyit kidobtam, utána lehet dönteni, hogy mi legyen...

azt ki tudom én is cserélni?? mennyire kell ahoz szétborítani??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:23:59 »

amúgy vp30 helyére felmegy a vp44??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:44:51 »

na várjá!
neked 30 as nem? mert 90es a mondid.
azt h a mondeót mennyire kell szétdikházni a cseréhez nem tom. focus szopóka: generátor+klima+tartókonzol le aztán alulról ki lehet cserélni... vezetéket elvágod a helyén aztán öszeforrasztod.
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:47:22 »

na várjá!
neked 30 as nem? mert 90es a mondid.
azt h a mondeót mennyire kell szétdikházni a cseréhez nem tom. focus ***óka: generátor+klima+tartókonzol le aztán alulról ki lehet cserélni... vezetéket elvágod a helyén aztán öszeforrasztod.
igen, nekem 30-as van rajta. ezen össze is balhéztam egy adagolós "szakival" ma, szerinte ezeken csak vp44 lehet. hát tévedett...



melyik lenne részéhez kéne hozzáférni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2011.10.07 péntek, 22:43:38 »

bunyek! mért csak spéci összenyomóval lehet összerakni? én is ugy forrasztgattam össze semmi baj vele...

Mert a gyári javitási előirás ez...és forrasztással tönkre megy vp44 állitólag.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2011.10.07 péntek, 22:53:11 »

HZsolt92

szerezd be a cuccot és csináld meg a tisztitást amit csináltam....
Én azóta nem ismerek a kocsira, mintha egy uj autóba ülnék....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:33:32 »

megpróbálom, veszteni nem veszthetek semmit sem...

amúgy egyik azt mondta, hogy a 2rugos pcs-kkel is lehet gond és a miatt is csinálhat ilyet. erre mekkora az esély??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:45:06 »

megpróbálom, veszteni nem veszthetek semmit sem...

amúgy egyik azt mondta, hogy a 2rugos pcs-kkel is lehet gond és a miatt is csinálhat ilyet. erre mekkora az esély??

lehet azis persze...de ráhúztál a porlasztókra ahogy mondtam?
résolaj csövek jók? ott falsot sziv attól is csinálhatja...
gondolom üzemanyag levegősödést már leellenőrizted mindenhol, nyomó és visszafolyó ágban is, ugye?
én csak kérdeztem az adagolót nem kell mindjárt falnak menni...
Látatlanba csak énis találgatni tudok...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:48:05 »

lehet azis persze...de ráhúztál a porlasztókra ahogy mondtam?
résolaj csövek jók? ott falsot sziv attól is csinálhatja...
gondolom üzemanyag levegősödést már leellenőrizted mindenhol, nyomó és visszafolyó ágban is, ugye?
én csak kérdeztem az adagolót nem kell mindjárt falnak menni...
Látatlanba csak énis találgatni tudok...
azokra még nem, nem voltam még kint Grin mennyire merjem meghúzni??

résolajcsöveket hogy lehet ellenőrözni?? go nem áll alattük, minden száraz ott...

ment már kannából is, ugyen ezt csinálja

tegnap voltunk 4-5 helyen vele, mindenki az adagolót mondta Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:03:19 »

http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Diesel-Spülung%20dízelöblítő%20adalék%20500ml/710/

csak náluk találtam...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:11:01 »

http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Diesel-Spülung%20dízelöblítő%20adalék%20500ml/710/

csak náluk találtam...

Ez Ci-hez is jó lehet? Lehet fater gépén segítene valamit...Bár most több sebből kezd vérezni  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:20:37 »

jah ls amikor tegnap gépen volt a kocsi, azt néztük, hogy az anyag mennyiség folyamatosan változik. és a 4pcs-nél is folyamatosan megy a korrekció. tehát nem állnak be egy folyamatos értékre, hanem folyton ugrál...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:27:33 »

jah ls amikor tegnap gépen volt a kocsi, azt néztük, hogy az anyag mennyiség folyamatosan változik. és a 4pcs-nél is folyamatosan megy a korrekció. tehát nem állnak be egy folyamatos értékre, hanem folyton ugrál...

szedd le a csöveket róla, legyenek meghúzva és rendesen visszatéve a csövek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:28:12 »

Ez Ci-hez is jó lehet? Lehet fater gépén segítene valamit...Bár most több sebből kezd vérezni  szomoru1

mi van vele...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:33:15 »

szedd le a csöveket róla, legyenek meghúzva és rendesen visszatéve a csövek.
a nyomóágiakat vegyem le, vagy a résolajcsöveket??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:43:26 »

mi van vele...

Ugye a traki hang...Meg úgynézki lendkerekes lesz a drága... eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:38:55 »

http://www.adagolojavitas.eu/

róluk tud valaki valamit??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2011.10.08 szombat, 14:08:42 »

Bunyek!!

ezt most találtam, nem tudom, hogy hasznos lehet-e:

Válasz
na skaccok leltem egyetsmást...
 kutakodtam egy kicsit egy autós szerviz adatbázis programban értékek között.

 Van egy elég kézenfekvő magyarázat a hajtókarcsapágy gondokra!
 mégpedig: 2000motorfordúlatnál a fókusz 1,5bar olajnyomást produkál(gyári új állapotában)
 ÉS!!!! ami a lényeges baj, hogy az olajnyomás szabályzó szelep már 2-bártól beavatkozik, és maxiumum 4bárig engedi a nyomást. Ez utóbbival baj nincsen, szerintem az új motor sem tudja tddi-nél a 4bart, de mindegy. Viszont egy közepesen kopott motornál ha pl 2000-nél már csak 1 vagy szűk 1 bar van, akkor az már baj lehet. Hiába 0,5bar a minimum olajnyomás, ezek kevesek, főleg ha meg-meg taposod neki.

 VW-nél 2000-nél 2bar olajnyomást tud, és nincsen 2 bar-os olajnyomás leszabályzás a szervízprogram szerint...

 Ezen el lehetne indúlni, szerintem 2-3bar kellene meleg motornál már negyed gázon is. Alapjáraton is 1,5bar felett kellene lennie szerintem.

 Nézegettem néhány 2,5Tdi motort, no ezeknél alapjáraton 2 bar, max teljesítmény leadásakor meg 5,8bar meg ilyenek írt rá. Nem is szokott baj lenni ezekkel sehol hajtókarnál.
 Megkell nézni hol ez az olajnyomás szabályzó szelep, megfogom erősíteni a rugóját!!!! hagy tolja csak az olajat a hajtókarok csapágyai közé, ne vissza a teknőbe csak úgy mellékúton

lehet, hogy ez lenne a 2.0 tddi-nél is és ezért lenne gyengébb a hajtókar csapágy, mint vw-nél??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2011.10.08 szombat, 15:35:24 »

Ugye a traki hang...Meg úgynézki lendkerekes lesz a drága... eljen

ha az kell azt is tudok....mint mindent olcsón... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2011.10.08 szombat, 15:39:03 »

a nyomóágiakat vegyem le, vagy a résolajcsöveket??

is-is...
porlasztókat izomból húzd meg, de ne tépd szét a menetet azért....
az adagolócsöveknél nézd meg a kúpot rendesen beül-e és ugy húzd meg izomból...
a résolaj szemeknél is szivhat falsot, azokat is rendesen tedd oda a helyére és húzd meg rendesen...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2011.10.08 szombat, 15:53:27 »

Bunyek!!

ezt most találtam, nem tudom, hogy hasznos lehet-e:

lehet, hogy ez lenne a 2.0 tddi-nél is és ezért lenne gyengébb a hajtókar csapágy, mint vw-nél??

nem tudom az előzményt,de lényegtelen is aszem..
ki mondta hogy gyengébb a hajtókar csapágy mint vw-nél? vw-en belül van elég sok fajta,melyiknél gyengébb?
itt fókuszról ir valaki és vw-ről....mondeóról semmit.
fokusznál ahogy irja 0.75bar alapjáraton és 1.5bar 2000-nél, mondeonál 1.25bar alapjáraton és 2bar 2000-nél....MKIII összes diesel.
de megnéztem most direkt és 1.9tdi-nél is 2.0bar 2000-nél és az 1.9pdtdi-nél is ennyi....sőt még a 2.5tdi V6 180LE motornál is 2.0bar 2000nél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2011.10.08 szombat, 15:55:25 »

nem tudom az előzményt,de lényegtelen is aszem..
ki mondta hogy gyengébb a hajtókar csapágy mint vw-nél? vw-en belül van elég sok fajta,melyiknél gyengébb?
itt fókuszról ir valaki és vw-ről....mondeóról semmit.
fokusznál ahogy irja 0.75bar alapjáraton és 1.5bar 2000-nél, mondeonál 1.25bar alapjáraton és 2bar 2000-nél....MKIII összes diesel.
de megnéztem most direkt és 1.9tdi-nél is 2.0bar 2000-nél és az 1.9pdtdi-nél is ennyi....sőt még a 2.5tdi V6 180LE motornál is 2.0bar 2000nél.
előzmény nem nagyon volt, csak megláttam és beugrott...

akkor elvileg ennek is bírnia kell a strapát...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2011.10.08 szombat, 17:31:56 »

na voltam kint, a 4.pcs nagynyomású csövén tudtam húzni. meg a 2.pcs résolajcsövén. számozás a lánc felöl van!!

csináltam képet az 1. és 2.pcs-ről(kattintásra nagyítható)

1.:


2.:


lehet, hogy errefelévan a probléma?? Huh?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:21:42 »

a 2-es résolajnál ereszt az látszik....
a porlasztókon is húztál?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.