Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:34:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102753 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5050 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:27:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:24:42
megnézni, hogy akkor is csinálja-e, de igen
az már kb 1 éve le van zárva
am pedálkapcsolókat is cseréltem tempomatosra, az nem játszhat bele??
akkor nem lehet vákum gond.
azok a kapcsik nyitnak vagy zárnak.az nem okozhat ilyet.
nekem volt olyan,hogy a box bepárásodott esőben,és fals jelet adott az ecunak a nyomásszenzorról.Na az pont ugyan ez a jelenség volt.
De neked ugye egyik sincs.......se box,se rail szenzor......se ci.Mégiscsak üzarendszeri gondod lesz.kell az a diag.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.05 szerda, 20:29:45 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5051 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:28:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:27:09
akkor nem lehet vákum gond.
azok a kapcsik nyitnak vagy zárnak.az nem okozhat ilyet.
mást meg nem piszkáltam rajta mostanában
lehet csak be kell vele mennem fordékhoz. diag során mit kéne nézni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5052 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:31:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:28:21
mást meg nem piszkáltam rajta mostanában
lehet csak be kell vele mennem fordékhoz. diag során mit kéne nézni??
üzarendszernyomást,illetve bármilyen szenzorról hátha tárol hibakódot.csak ne engedják frissíteni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5053 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:32:37 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:31:11
üzarendszernyomást,illetve bármilyen szenzorról hátha tárol hibakódot.csak ne engedják frissíteni!
hát nem kéne. thököm szúrom magam 90le-val
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5054 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:34:21 »
jah, meg így, hogy lehúztam a csatit a generátorról, kéne bent világítania a töltés lámpának??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5055 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:36:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.05 szerda, 20:34:21
jah, meg így, hogy lehúztam a csatit a generátorról, kéne bent világítania a töltés lámpának??
szerintem kéne.....de ezt csak úgygondolom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5056 Dátum:
2011.10.05 szerda, 20:38:02 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.05 szerda, 20:36:08
szerintem kéne.....de ezt csak úgygondolom.
mert egyszer világított, utána meg nem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5057 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 14:52:02 »
van egy dtc-m, 9359. ez mitől lehet??
meg próbálgattam a kocsit, és ha rángat is, közben lepadlózom, vagy nagyobb gázt nyomok, akkor nem rángat. lehet, hogy a gázpedálom lenne kukás??
ha kisebbel gyosítok, akkor ugyan úgy rángat...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
T13
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5058 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 15:30:30 »
sziasztok!
Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!
Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5059 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 15:43:05 »
Idézetet írta: T13 - 2011.10.06 csütörtök, 15:30:30
sziasztok!
Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!
Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.
teljesen felesleges, csak hazavágja a motort. attól nem lesz erősebb...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5060 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 19:26:43 »
Idézetet írta: T13 - 2011.10.06 csütörtök, 15:30:30
sziasztok!
Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!
Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.
Nem szűr úgy mint a jó minőségű papírszűrők, először a turbódnak lesz annyi, majd a motor kopik el fele annyi idő után, mint amit valójában bírna....ennek tudatában hajrá..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5061 Dátum:
2011.10.06 csütörtök, 20:16:48 »
Idézetet írta: T13 - 2011.10.06 csütörtök, 15:30:30
sziasztok!
Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!
Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.
A motor beállítja magának, hogy mennyi levegő jusson be. Ha könnyebb lesz levegőt szívni, könnyebben éri el, de ugyanazt. Esetleg a gázreakció lesz egy hangyányival jobb.
Ha kevés a teljesítmény, sokkal egyszerűbb, ha megchipelik. Nem 1-2%-kal, hanem 10-20%-kal lesz erősebb. (én ugyan nem vagyok chip-párti, de az más tészta).
Mindenesetre sokkal kevesebbet árt a motornak, mint a sportszűrő, és az ezzel járó több por.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5062 Dátum:
2011.10.07 péntek, 07:19:15 »
Idézetet írta: T13 - 2011.10.06 csütörtök, 15:30:30
sziasztok!
Nemsokára veszek egy Ford fiesta 1.4 tdci-t!
Tudom hogy ez egy mondeos oldal, és gondoltam itt is rákérdezek a dologra. Arról lenne szó hogy szeretnék valamiféle légszűrőt tenni a kocsiba.
És a kérdés az lenne hogy melyiket ajáljátok a tdci motorhoz. Gyárilag tudomásom szerint bevan állítva az autó a turbó miatt egy bizonyos légmennyiség mérő, na most ha a direkt vagy betét szűrőtöl több levegőt kap a motor akkor nem megy e szét a rendszer?
Én személyszerint a betét szűrőröl halottam hogy azt érdemes de nem vagyok biztos a dologban ha valaki esetleg kifejtené nekem a témát azt megköszönném.
Tisztelt T13!
Csatlakozom az elöttem szolókhoz a sportszürő tekintetében. Az autó és motorsportban alkalmanként a teljesítmény fokozása érdekében, feláldozzák az élettartamot. A sport szűrő kisebb légellenállás mellet több levegőt, ugyanakor több, és nagyobb szemcse méretü szennyező anyagot enged át, ami nagyobb kopást eredményez. Amellett a sportszűrő használata hozzáértést igényel. Tisztitás olajozás stb tekintetében. Nem mindegy milyen futásteljesitmény után hogyan mivel, mikor csinálod a szürő takaritást és az olajozást. A minőségi anyagokat meg kell fizetni (szürőolaj) ezért komoly költségvonzata van hosszú távon, a nagyobb mechanikai kopás mellett. Én nem tenném be az autómba.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5063 Dátum:
2011.10.07 péntek, 09:56:21 »
előtöltés szabályzót mondják a szakik, hogy az az szhart be
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5064 Dátum:
2011.10.07 péntek, 17:03:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.07 péntek, 09:56:21
előtöltés szabályzót mondják a szakik, hogy az az szhart be
Az kb 50-es...aszem...és nem lehet forrasztani, spec roppantóval szabad összerakni, ellenben elektronyik kuka:szomoru1:
enyém magától megjavult amugy ugynézki.
De mielőtt szétszedeted az adagolót...huzzál rá a porlasztókra mégegyszer (gyári meghúzási nyomatéka 56NM ) hogy megvan e húzva rendesen izomból.
21-es dugókulcs aszem (nekem van spec porlasztókiszedőm azért nem vagyok biztos benne)
Csináld meg amit én csináltam tisztitást....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5065 Dátum:
2011.10.07 péntek, 18:34:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.07 péntek, 17:03:24
Az kb 50-es...aszem...és nem lehet forrasztani, spec roppantóval szabad összerakni, ellenben elektronyik kuka:szomoru1:
enyém magától megjavult amugy ugynézki.
De mielőtt szétszedeted az adagolót...huzzál rá a porlasztókra mégegyszer (gyári meghúzási nyomatéka 56NM ) hogy megvan e húzva rendesen izomból.
21-es dugókulcs aszem (nekem van spec porlasztókiszedőm azért nem vagyok biztos benne)
Csináld meg amit én csináltam tisztitást....
protechet kapott tisztán már 2-t. ilyen cuccot sajna sehol sem találtam a környéken
azóta 100 fölött tényleg jobban megy
előtöltés szabályzót újat 35500-ért kapnék...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5066 Dátum:
2011.10.07 péntek, 18:34:31 »
mechanikusra ki tudja átépíteni a vp-t??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5067 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:03:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.06 csütörtök, 15:43:05
teljesen felesleges, csak hazavágja a motort. attól nem lesz erősebb...
Én nem vagyok biztos benne,hogy hazavágja.
Nekem vollt egy 1.3 új swiftem amibe Gázt tetettem /LPG/ meg
direktszűrőt.
Németországba jártam vele tehát kergettem rendesen 160kmh igen hosszútávon./Csak hát megállni szegénnyel alig lehetett/
150000km volt benne mikor eladtam és gyári értékű kompresszió mind a 4 hengerben.
A kompressziót csak azért mérték benne mert a gázüzem miatt elállítódott a szelephézag és először nem tudták,hogy miért indul nehezen.De beállítás után hibátlan lett.
De lényeg a lényeg,hogy semmi baja nem lett a direktszűrőtöl.Viszont a Proex sport kipuftól+a szűrőtöl olyan hangja volt mint egy 6hengeresnek.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5068 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:13:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.07 péntek, 18:34:31
mechanikusra ki tudja átépíteni a vp-t??
Itt a mecha adagolóm...ha érdekel.
Mondeóhoz van csinálva VP44 alapján....
Amugy nagyon nagyon kevesen,mert nem egyszerű...
Naplózva
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5069 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:13:28 »
Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?
Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?
Adagoló meg lett csináltatva és be is lett mérve, annak nincs baja.
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5070 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:15:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.07 péntek, 19:13:09
Itt a mecha adagolóm...ha érdekel.
Mondeóhoz van csinálva VP44 alapján....
Amugy nagyon nagyon kevesen,mert nem egyszerű...
szerintem az erős lenne nekem...
az mennyi lenne turbostól??
tudsz valakinek elérhetőségét adni, akivel lehetne erről beszélni??
vp felújítása 200eft+
új vp 300eft+
ez annyira nem vicces.
meg a felújítással kapcsolatban vannak kétségeim, hogy mit csinálnak, ha az előtöltés szabályzónál kikopott a ház...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5071 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:36:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.07 péntek, 19:15:49
szerintem az erős lenne nekem...
az mennyi lenne turbostól??
tudsz valakinek elérhetőségét adni, akivel lehetne erről beszélni??
vp felújítása 200eft+
új vp 300eft+
ez annyira nem vicces.
meg a felújítással kapcsolatban vannak kétségeim, hogy mit csinálnak, ha az előtöltés szabályzónál kikopott a ház...
Aki nekem csinálta azt mondaná vedd meg az enyémet ,nem foglalkozna veled, de majd elvileg úgyis hivni fog rákérdezek
De a tied annyiban gáz hogy nemis VP44...fókuszokon van olyan adagoló mint a tied azthiszem 1.8 TDDI-n.
Az a baj ha kikopott a ház akkor para van....
Ez valóban túl combos lenne neked, de ha lenne nagyobb porlasztód akkor meg kiba izmos lenne.
De az kb 100-as megint...plussz mecha+turbó...és lehet nem menne pár dolog.
Ez a para bakker...nekem meg ott hever többszázezerért cucc a garázsba azt nézegetem...és eladni meg nemigen lehet...nincs lóvé embereknek....de piti összegért nem adom oda mett igy is kajak nagyot bukok amennyiért adnám, akkor inkább ott rohadjon szét.....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.07 péntek, 19:39:17 írta Bunyek
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5072 Dátum:
2011.10.07 péntek, 19:42:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.07 péntek, 18:34:31
mechanikusra ki tudja átépíteni a vp-t??
ja azt hozzáteszem hogy átépiteni nem lehet a vp-t..az kuka.
Kell venned két különböző adagolót(amiket szinte lehetetlen beszerezni már,mert nincs vagy azonnal felvásárolják a nagyok) és azokból lehet összeépiteni egyet nem kis munkával és beállitgatásokkal...ami megint lóvé.
Nekem haveri alapon volt csak a munkadij 50.000ft.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5073 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:04:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.07 péntek, 19:42:23
ja azt hozzáteszem hogy átépiteni nem lehet a vp-t..az kuka.
Kell venned két különböző adagolót(amiket szinte lehetetlen beszerezni már,mert nincs vagy azonnal felvásárolják a nagyok) és azokból lehet összeépiteni egyet nem kis munkával és beállitgatásokkal...ami megint lóvé.
Nekem haveri alapon volt csak a munkadij 50.000ft.
beszerzéssel nincs gond, eddig nem nagyon volt olyan cucc, amit nem tudtam okosítva beszerezni
pontosan milyen is kéne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5074 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:05:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.07 péntek, 19:36:10
Aki nekem csinálta azt mondaná vedd meg az enyémet ,nem foglalkozna veled, de majd elvileg úgyis hivni fog rákérdezek
De a tied annyiban gáz hogy nemis VP44...fókuszokon van olyan adagoló mint a tied azthiszem 1.8 TDDI-n.
Az a baj ha kikopott a ház akkor para van....
Ez valóban túl combos lenne neked, de ha lenne nagyobb porlasztód akkor meg kiba izmos lenne.
De az kb 100-as megint...plussz mecha+turbó...és lehet nem menne pár dolog.
Ez a para bakker...nekem meg ott hever többszázezerért cucc a garázsba azt nézegetem...és eladni meg nemigen lehet...nincs lóvé embereknek....de piti összegért nem adom oda mett igy is kajak nagyot bukok amennyiért adnám, akkor inkább ott rohadjon szét.....
márpedig van rá esély, hogy a ház kopott ki
mert ha a szabályzó lenne, akkor szerintem furdulaton is szhar lenne. gondolom most meg még fordulaton tudja csinálni a háznyomást...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5075 Dátum:
2011.10.07 péntek, 20:59:58 »
hm érdekes a szitu...viszont ha a ház kopott ki az valami iszonyatosan sok km-re utal...enyémben 250 van ha jól emléxem 230nál boritottuk szét az adagolót de kopásnak szinte nyoma sem volt a házban, vagyis csak minimális alig érezhető... bunyek! mért csak spéci összenyomóval lehet összerakni? én is ugy forrasztgattam össze semmi baj vele...
Hzsolt!
van egy ilyen szelepem ha gondolod elküldöm cseréld ki egy próbát megér...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5076 Dátum:
2011.10.07 péntek, 21:08:13 »
Idézetet írta: henki - 2011.10.07 péntek, 20:59:58
hm érdekes a szitu...viszont ha a ház kopott ki az valami iszonyatosan sok km-re utal...enyémben 250 van ha jól emléxem 230nál boritottuk szét az adagolót de kopásnak szinte nyoma sem volt a házban, vagyis csak minimális alig érezhető... bunyek! mért csak spéci összenyomóval lehet összerakni? én is ugy forrasztgattam össze semmi baj vele...
Hzsolt!
van egy ilyen szelepem ha gondolod elküldöm cseréld ki egy próbát megér...
elvileg 180ekm van benne...
az a baj, hogy az, hogy kiderüljön, hogy kopott-e, ahoz padra kell rakni, az meg 50-60eft. ha ennyit kidobtam, utána lehet dönteni, hogy mi legyen...
azt ki tudom én is cserélni?? mennyire kell ahoz szétborítani??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5077 Dátum:
2011.10.07 péntek, 21:23:59 »
amúgy vp30 helyére felmegy a vp44??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5078 Dátum:
2011.10.07 péntek, 21:44:51 »
na várjá!
neked 30 as nem? mert 90es a mondid.
azt h a mondeót mennyire kell szétdikházni a cseréhez nem tom. focus szopóka: generátor+klima+tartókonzol le aztán alulról ki lehet cserélni... vezetéket elvágod a helyén aztán öszeforrasztod.
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5079 Dátum:
2011.10.07 péntek, 21:47:22 »
Idézetet írta: henki - 2011.10.07 péntek, 21:44:51
na várjá!
neked 30 as nem? mert 90es a mondid.
azt h a mondeót mennyire kell szétdikházni a cseréhez nem tom. focus ***óka: generátor+klima+tartókonzol le aztán alulról ki lehet cserélni... vezetéket elvágod a helyén aztán öszeforrasztod.
igen, nekem 30-as van rajta. ezen össze is balhéztam egy adagolós "szakival" ma, szerinte ezeken csak vp44 lehet. hát tévedett...
melyik lenne részéhez kéne hozzáférni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5080 Dátum:
2011.10.07 péntek, 22:43:38 »
Idézetet írta: henki - 2011.10.07 péntek, 20:59:58
bunyek! mért csak spéci összenyomóval lehet összerakni? én is ugy forrasztgattam össze semmi baj vele...
Mert a gyári javitási előirás ez...és forrasztással tönkre megy vp44 állitólag.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5081 Dátum:
2011.10.07 péntek, 22:53:11 »
HZsolt92
szerezd be a cuccot és csináld meg a tisztitást amit csináltam....
Én azóta nem ismerek a kocsira, mintha egy uj autóba ülnék....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5082 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:33:32 »
megpróbálom, veszteni nem veszthetek semmit sem...
amúgy egyik azt mondta, hogy a 2rugos pcs-kkel is lehet gond és a miatt is csinálhat ilyet. erre mekkora az esély??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5083 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:45:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 11:33:32
megpróbálom, veszteni nem veszthetek semmit sem...
amúgy egyik azt mondta, hogy a 2rugos pcs-kkel is lehet gond és a miatt is csinálhat ilyet. erre mekkora az esély??
lehet azis persze...de ráhúztál a porlasztókra ahogy mondtam?
résolaj csövek jók? ott falsot sziv attól is csinálhatja...
gondolom üzemanyag levegősödést már leellenőrizted mindenhol, nyomó és visszafolyó ágban is, ugye?
én csak kérdeztem az adagolót nem kell mindjárt falnak menni...
Látatlanba csak énis találgatni tudok...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5084 Dátum:
2011.10.08 szombat, 11:48:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 11:45:06
lehet azis persze...de ráhúztál a porlasztókra ahogy mondtam?
résolaj csövek jók? ott falsot sziv attól is csinálhatja...
gondolom üzemanyag levegősödést már leellenőrizted mindenhol, nyomó és visszafolyó ágban is, ugye?
én csak kérdeztem az adagolót nem kell mindjárt falnak menni...
Látatlanba csak énis találgatni tudok...
azokra még nem, nem voltam még kint
mennyire merjem meghúzni??
résolajcsöveket hogy lehet ellenőrözni?? go nem áll alattük, minden száraz ott...
ment már kannából is, ugyen ezt csinálja
tegnap voltunk 4-5 helyen vele, mindenki az adagolót mondta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5085 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:03:19 »
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Diesel-Sp
ülung%20dízelöblítő%20adalék%20500ml/710/
csak náluk találtam...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5086 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:11:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 12:03:19
http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Diesel-Sp
ülung%20dízelöblítő%20adalék%20500ml/710/
csak náluk találtam...
Ez Ci-hez is jó lehet? Lehet fater gépén segítene valamit...Bár most több sebből kezd vérezni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5087 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:20:37 »
jah ls amikor tegnap gépen volt a kocsi, azt néztük, hogy az anyag mennyiség folyamatosan változik. és a 4pcs-nél is folyamatosan megy a korrekció. tehát nem állnak be egy folyamatos értékre, hanem folyton ugrál...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5088 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:27:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 12:20:37
jah ls amikor tegnap gépen volt a kocsi, azt néztük, hogy az anyag mennyiség folyamatosan változik. és a 4pcs-nél is folyamatosan megy a korrekció. tehát nem állnak be egy folyamatos értékre, hanem folyton ugrál...
szedd le a csöveket róla, legyenek meghúzva és rendesen visszatéve a csövek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5089 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:28:12 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 12:11:01
Ez Ci-hez is jó lehet? Lehet fater gépén segítene valamit...Bár most több sebből kezd vérezni
mi van vele...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5090 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:33:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 12:27:33
szedd le a csöveket róla, legyenek meghúzva és rendesen visszatéve a csövek.
a nyomóágiakat vegyem le, vagy a résolajcsöveket??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5091 Dátum:
2011.10.08 szombat, 12:43:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 12:28:12
mi van vele...
Ugye a traki hang...Meg úgynézki lendkerekes lesz a drága...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5092 Dátum:
2011.10.08 szombat, 13:38:55 »
http://www.adagolojavitas.eu/
róluk tud valaki valamit??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5093 Dátum:
2011.10.08 szombat, 14:08:42 »
Bunyek!!
ezt most találtam, nem tudom, hogy hasznos lehet-e:
Válasz
na skaccok leltem egyetsmást...
kutakodtam egy kicsit egy autós szerviz adatbázis programban értékek között.
Van egy elég kézenfekvő magyarázat a hajtókarcsapágy gondokra!
mégpedig: 2000motorfordúlatnál a fókusz 1,5bar olajnyomást produkál(gyári új állapotában)
ÉS!!!! ami a lényeges baj, hogy az olajnyomás szabályzó szelep már 2-bártól beavatkozik, és maxiumum 4bárig engedi a nyomást. Ez utóbbival baj nincsen, szerintem az új motor sem tudja tddi-nél a 4bart, de mindegy. Viszont egy közepesen kopott motornál ha pl 2000-nél már csak 1 vagy szűk 1 bar van, akkor az már baj lehet. Hiába 0,5bar a minimum olajnyomás, ezek kevesek, főleg ha meg-meg taposod neki.
VW-nél 2000-nél 2bar olajnyomást tud, és nincsen 2 bar-os olajnyomás leszabályzás a szervízprogram szerint...
Ezen el lehetne indúlni, szerintem 2-3bar kellene meleg motornál már negyed gázon is. Alapjáraton is 1,5bar felett kellene lennie szerintem.
Nézegettem néhány 2,5Tdi motort, no ezeknél alapjáraton 2 bar, max teljesítmény leadásakor meg 5,8bar meg ilyenek írt rá. Nem is szokott baj lenni ezekkel sehol hajtókarnál.
Megkell nézni hol ez az olajnyomás szabályzó szelep, megfogom erősíteni a rugóját!!!! hagy tolja csak az olajat a hajtókarok csapágyai közé, ne vissza a teknőbe csak úgy mellékúton
lehet, hogy ez lenne a 2.0 tddi-nél is és ezért lenne gyengébb a hajtókar csapágy, mint vw-nél??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5094 Dátum:
2011.10.08 szombat, 15:35:24 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 12:43:26
Ugye a traki hang...Meg úgynézki lendkerekes lesz a drága...
ha az kell azt is tudok....mint mindent olcsón...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5095 Dátum:
2011.10.08 szombat, 15:39:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 12:33:15
a nyomóágiakat vegyem le, vagy a résolajcsöveket??
is-is...
porlasztókat izomból húzd meg, de ne tépd szét a menetet azért....
az adagolócsöveknél nézd meg a kúpot rendesen beül-e és ugy húzd meg izomból...
a résolaj szemeknél is szivhat falsot, azokat is rendesen tedd oda a helyére és húzd meg rendesen...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5096 Dátum:
2011.10.08 szombat, 15:53:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 14:08:42
Bunyek!!
ezt most találtam, nem tudom, hogy hasznos lehet-e:
lehet, hogy ez lenne a 2.0 tddi-nél is és ezért lenne gyengébb a hajtókar csapágy, mint vw-nél??
nem tudom az előzményt,de lényegtelen is aszem..
ki mondta hogy gyengébb a hajtókar csapágy mint vw-nél? vw-en belül van elég sok fajta,melyiknél gyengébb?
itt fókuszról ir valaki és vw-ről....mondeóról semmit.
fokusznál ahogy irja 0.75bar alapjáraton és 1.5bar 2000-nél, mondeonál 1.25bar alapjáraton és 2bar 2000-nél....MKIII összes diesel.
de megnéztem most direkt és 1.9tdi-nél is 2.0bar 2000-nél és az 1.9pdtdi-nél is ennyi....sőt még a 2.5tdi V6 180LE motornál is 2.0bar 2000nél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5097 Dátum:
2011.10.08 szombat, 15:55:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 15:53:27
nem tudom az előzményt,de lényegtelen is aszem..
ki mondta hogy gyengébb a hajtókar csapágy mint vw-nél? vw-en belül van elég sok fajta,melyiknél gyengébb?
itt fókuszról ir valaki és vw-ről....mondeóról semmit.
fokusznál ahogy irja 0.75bar alapjáraton és 1.5bar 2000-nél, mondeonál 1.25bar alapjáraton és 2bar 2000-nél....MKIII összes diesel.
de megnéztem most direkt és 1.9tdi-nél is 2.0bar 2000-nél és az 1.9pdtdi-nél is ennyi....sőt még a 2.5tdi V6 180LE motornál is 2.0bar 2000nél.
előzmény nem nagyon volt, csak megláttam és beugrott...
akkor elvileg ennek is bírnia kell a strapát...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5098 Dátum:
2011.10.08 szombat, 17:31:56 »
na voltam kint, a 4.pcs nagynyomású csövén tudtam húzni. meg a 2.pcs résolajcsövén. számozás a lánc felöl van!!
csináltam képet az 1. és 2.pcs-ről(kattintásra nagyítható)
1.:
2.:
lehet, hogy errefelévan a probléma??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5099 Dátum:
2011.10.08 szombat, 18:21:42 »
a 2-es résolajnál ereszt az látszik....
a porlasztókon is húztál?
Naplózva
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ