Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:56:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113386 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5100 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:05:50 »

ha az kell azt is tudok....mint mindent olcsón... eplus2

Írsz egy privátot,hogy kb. mennyi lenne? Mert még működik,de kezdődnek a tünetek...Lehet még kibír fél évet,apa amúgy is piszkál,h sokat kell költeni kocsikra... eplus2 eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5101 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:23:08 »

Írsz egy privátot,hogy kb. mennyi lenne? Mert még működik,de kezdődnek a tünetek...Lehet még kibír fél évet,apa amúgy is piszkál,h sokat kell költeni kocsikra... eplus2 eplus2

privátba ird meg pontosan melyikre kell és mi..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5102 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:25:07 »

a 2-es résolajnál ereszt az látszik....
a porlasztókon is húztál?
azokon nem tudtam, nem férni hozzá Undecided

mennyire valószínű, hogy ezért csinálja??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #5103 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:35:40 »

Hzsolt!
a kép jobb alsó sarkán lévő cucc amiről jön le egy vezeték is! az az előtöltés szabályzó!
mondeoknál is baj van a hajtókarcspágyakkal? még nem hallottam...
focus DI nél 3-400.000ezer küröl szoktak bajok lenni vele! magvitattuk a fórumon de épp be is linkelte valaki! gyenge az olajnyomás, de van még más is ami szerintem közrejátszik! a focus DI megy 2000 alatt is mint a disznó. 1200 tól már intenziven húz 1500 tol érzésre megmár kb teljes nyomatékot szabadít a főtengelyre. szerintem itt van a kutya elásva! szoval ugy képzeld el hogy pl 4. ben 50 től már simán előzni lehet a kocsival... 
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #5104 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:38:28 »

Bunyek!
nekem interdieseles szaki mondta h nyugodtan forrasszam át, de való igaz szakműhelyben öszsenyomóval csinálják! most ha belegondolok egy forrasztástól nem igazán növekszik meg annak a 15 centis vezetéknek az ellenállása...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5105 Dátum: 2011.10.08 szombat, 19:39:20 »

Hzsolt!
a kép jobb alsó sarkán lévő cucc amiről jön le egy vezeték is! az az előtöltés szabályzó!
mondeoknál is baj van a hajtókarcspágyakkal? még nem hallottam...
focus DI nél 3-400.000ezer küröl szoktak bajok lenni vele! magvitattuk a fórumon de épp be is linkelte valaki! gyenge az olajnyomás, de van még más is ami szerintem közrejátszik! a focus DI megy 2000 alatt is mint a disznó. 1200 tól már intenziven húz 1500 tol érzésre megmár kb teljes nyomatékot szabadít a főtengelyre. szerintem itt van a kutya elásva! szoval ugy képzeld el hogy pl 4. ben 50 től már simán előzni lehet a kocsival... 
mekkora meló azt kicserélni?? mert ha nem túl nagy, akkor belepróbálnám azt, amit ajánlottál.

mondeo-nal legalább hozzá lehet férni. semmit sem kell hozzá bontani.

eddig még nem volt vele gond, csak a szakik szerint nem bírja a tuningot.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5106 Dátum: 2011.10.08 szombat, 20:55:45 »

azokon nem tudtam, nem férni hozzá Undecided

mennyire valószínű, hogy ezért csinálja??
szóval mennyire valószínű, hogy azért csinálja, mert ott falsot szívhat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5107 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:05:57 »

szóval mennyire valószínű, hogy azért csinálja, mert ott falsot szívhat??

Ezis egy hibalehetőség,de közelsem biztos hogy ez a baja....nekem pl azóta nincs baja...
de én kiszedegettem elég sokat a porlasztókat, ha te nem nyúltál még hozzájuk akkor hagyd.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5108 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:08:03 »

Ezis egy hibalehetőség,de közelsem biztos hogy ez a baja....nekem pl azóta nincs baja...
de én kiszedegettem elég sokat a porlasztókat, ha te nem nyúltál még hozzájuk akkor hagyd.

ha járó motornál nyomkodok ott valami gyúlékony cuccot, akkor emelkednie kéne a fordulatnak?? mert akkor kiderülne, hogy falsot szív-e...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #5109 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:12:19 »

ha hozzáférni akkor nemsokáig tart. 2csavar+2forrasztás
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5110 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:13:36 »

ha járó motornál nyomkodok ott valami gyúlékony cuccot, akkor emelkednie kéne a fordulatnak?? mert akkor kiderülne, hogy falsot szív-e...
Nem motorolaj van ott, ami a porlasztó nyakánál szivárgott fel az elfáradt tömítésed mellett?
A résolaj nem az égéstérbe megy ott nyomkodhatsz probán-butánt is, akkor sem fog emelkedni a fordulat esetleg kellő mennyiség után az autó... wow1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5111 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:15:23 »

Nem motorolaj van ott, ami a porlasztó nyakánál szivárgott fel az elfáradt tömítésed mellett?
A résolaj nem az égéstérbe megy ott nyomkodhatsz probán-butánt is, akkor sem fog emelkedni a fordulat esetleg kellő mennyiség után az autó... wow1
lehet, nem tudom...

úgyis az jár mostanában a fejemben, hogy fel kéne gyújtani help eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5112 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:19:28 »

Bunyek!

mecha adagolóval átmegy a kpm-es vizsgán??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5113 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:23:15 »

A résolaj nem az égéstérbe megy ott nyomkodhatsz probán-butánt is, akkor sem fog emelkedni a fordulat esetleg kellő mennyiség után az autó... wow1

A tdci-nél a visszatérő ág visszamegy a szűrőbe, és csak a felesleg megy vissza a tankba. Mivel a szűrő ugyanaz, szerintem ez tddi-nél is így van.
Ha a rossz tömítésnél szívhat levegőt (szerintem nem, mert ott azért valamilyen nyomás csak van), az biz visszakerülhetne az adagolóba, és máris ugrálhatna az alapjárat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5114 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:26:27 »

A tdci-nél a visszatérő ág visszamegy a szűrőbe, és csak a felesleg megy vissza a tankba. Mivel a szűrő ugyanaz, szerintem ez tddi-nél is így van.
Ha a rossz tömítésnél szívhat levegőt (szerintem nem, mert ott azért valamilyen nyomás csak van), az biz visszakerülhetne az adagolóba, és máris ugrálhatna az alapjárat.
kannából járatva is csinálja Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5115 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:30:39 »

A tdci-nél a visszatérő ág visszamegy a szűrőbe, és csak a felesleg megy vissza a tankba. Mivel a szűrő ugyanaz, szerintem ez tddi-nél is így van.
Ha a rossz tömítésnél szívhat levegőt (szerintem nem, mert ott azért valamilyen nyomás csak van), az biz visszakerülhetne az adagolóba, és máris ugrálhatna az alapjárat.
Ez ok, ez minden dízelnél így van, de én arra válaszoltam, hogy ha éghető anyagot fújna a résolajcsőhöz, akkor emelkedne-e az alapjárat...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5116 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:50:45 »

Ez ok, ez minden dízelnél így van, de én arra válaszoltam, hogy ha éghető anyagot fújna a résolajcsőhöz, akkor emelkedne-e az alapjárat...

Ja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5117 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:54:26 »

kannából járatva is csinálja Undecided
Mikor az elektromos adagolós TDI-n közelítettem az elektromos gázkart a mechanikus gázkarhoz (adagolófedél alatt) most ez lehet kínai neked, de lehetett játszani az elektromotoros gázkar pozíciójával, mégpedig úgy, hogy fellazított fedélen kellett ütni kb 1mm-t hogy az elektromos gázkar előbb és többet tudjon ráhúzni adott jelre a mechanikán.
Na itt meg kellett találni azt a határt, hogy még ne rángasson, mert ha túl sokat ütöttél rajt akkor a gázpedál mozdítása nélkül is emelte a fordulatot, majd vissza, mert érzékelte hogy gázt nem adtál...ezért tök rángatva járt alapjáraton és kis fordulaton.... ott azért volt ez mert nem voltak szinkronban a jeladók értékei (gázt adott-miközben a pedál nem....oda vissza szabályozta magát)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5118 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:04:04 »

Mikor az elektromos adagolós TDI-n közelítettem az elektromos gázkart a mechanikus gázkarhoz (adagolófedél alatt) most ez lehet kínai neked, de lehetett játszani az elektromotoros gázkar pozíciójával, mégpedig úgy, hogy fellazított fedélen kellett ütni kb 1mm-t hogy az elektromos gázkar előbb és többet tudjon ráhúzni adott jelre a mechanikán.
Na itt meg kellett találni azt a határt, hogy még ne rángasson, mert ha túl sokat ütöttél rajt akkor a gázpedál mozdítása nélkül is emelte a fordulatot, majd vissza, mert érzékelte hogy gázt nem adtál...ezért tök rángatva járt alapjáraton és kis fordulaton.... ott azért volt ez mert nem voltak szinkronban a jeladók értékei (gázt adott-miközben a pedál nem....oda vissza szabályozta magát)
bizony.nekem az escortomnál volt ilyen gázkarhelyzetérzékelő poti hiba.de az nem csakingadozott,hanem volt,hogy le is állt alapjáraton.Aztán az országban csak fehérváron volt ilyen alkatrész a fieldieselnél.2001ben 47e píz volt az a xar.....persze mire a kezemben volt,már csak 30at kellet fizetni....na de egy xaros potiért? falbav ú denagyonkezdővoltammég....

azonban ezt a fordnál diagnosztizálták,teljesen korrekten.3píz volt annak idején.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.08 szombat, 22:09:31 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5119 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:10:21 »

bizony.nekem az escortomnál volt ilyen gázkarhelyzetérzékelő poti hiba.de az nem csakingadozott,hanem volt,hogy le is állt alapjáraton.Aztán az országban csak fehérváron volt ilyen alkatrész a fieldieselnél.2001ben 47e píz volt az a xar.....persze mire a kezemben volt,már csak 30at kellet fizetni....na de egy xaros potiért? falbav ú denagyonkezdővoltammég....

Ja... "recsegett" a poti. Erősítőnél ilyen... porszem jut a poti lemezkéje és az ellenállás közé.
Nekem ilyen a kazán. Ha állítgatom a hőfokokat, úgy szoktam, hogy tekerek jobbra-balra-jobbra-balra párat.

De a potit ki lehet mérni. Hozzá lehet férni?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5120 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:10:55 »

bizony.nekem az escortomnál volt ilyen gázkarhelyzetérzékelő poti hiba.de az nem csakingadozott,hanem volt,hogy le is állt alapjáraton.Aztán az országban csak fehérváron volt ilyen alkatrész a fieldieselnél.2001ben 47e píz volt az a xar.....persze mire a kezemben volt,már csak 30at kellet fizetni....na de egy xaros potiért? falbav ú denagyonkezdővoltammég....

azonban ezt a fordnál diagnosztizálták,teljesen korrekten.3píz volt annak idején.
Az még bowdenes volt?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5121 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:11:06 »

Mikor az elektromos adagolós TDI-n közelítettem az elektromos gázkart a mechanikus gázkarhoz (adagolófedél alatt) most ez lehet kínai neked, de lehetett játszani az elektromotoros gázkar pozíciójával, mégpedig úgy, hogy fellazított fedélen kellett ütni kb 1mm-t hogy az elektromos gázkar előbb és többet tudjon ráhúzni adott jelre a mechanikán.
Na itt meg kellett találni azt a határt, hogy még ne rángasson, mert ha túl sokat ütöttél rajt akkor a gázpedál mozdítása nélkül is emelte a fordulatot, majd vissza, mert érzékelte hogy gázt nem adtál...ezért tök rángatva járt alapjáraton és kis fordulaton.... ott azért volt ez mert nem voltak szinkronban a jeladók értékei (gázt adott-miközben a pedál nem....oda vissza szabályozta magát)
én is ezért kérdeztem, hogy lehet-e gázpedál hiba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5122 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:11:57 »

Az még bowdenes volt?
igen,még kívül volt az adagoló tetején.én szereltem fel az újat,mert fordék azért 10pénzt akartak kérni.mármint a beszabályzásért.De megvolt az előző helye,és pont ugyan oda állítottam,így ez is megvót itthon....
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.08 szombat, 22:13:44 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5123 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:14:13 »

én is ezért kérdeztem, hogy lehet-e gázpedál hiba
ez az alkatrész az adagolón-vagy benne van. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5124 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:16:04 »

Ja... "recsegett" a poti. Erősítőnél ilyen... porszem jut a poti lemezkéje és az ellenállás közé.
Nekem ilyen a kazán. Ha állítgatom a hőfokokat, úgy szoktam, hogy tekerek jobbra-balra-jobbra-balra párat.

De a potit ki lehet mérni. Hozzá lehet férni?
nem volt méricskélés.hiba volt,és diagnosztika.aztán beszerzés és beszerelés.aztán öröm.meg a söröm.... pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5125 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:17:22 »

ez az alkatrész az adagolón-vagy benne van. Wink
ez ok, gondoltam, hogy nem az adagolót taposom hehe


csak azért kérdeztem, mert csak alacsony pedálállásnál csinálja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5126 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:19:18 »

ez ok, gondoltam, hogy nem az adagolót taposom hehe


csak azért kérdeztem, mert csak alacsony pedálállásnál csinálja
elektromos adagolóst nemtom.azt sem,hogy ez a helyzetérzékelő van-e,és hol,és úgy egyébként sem..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5127 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:20:13 »

elektromos adagolóst nemtom.azt sem,hogy ez a helyzetérzékelő van-e,és hol,és úgy egyébként sem..... vigyor3
akkor már ketten vagyunk nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5128 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:22:33 »

igen,még kívül volt az adagoló tetején.én szereltem fel az újat,mert fordék azért 10pénzt akartak kérni.mármint a beszabályzásért.De megvolt az előző helye,és pont ugyan oda állítottam,így ez is megvót itthon....
Ez amit írtam, meg elektromos gázpedálos volt már...akkoriban még csillagászati árakat akartak egy jól megírt csippért kérni...így meg ha vitted az elektromotort a mechanika felé, a számolt értékhez képest mindig 1 mm-el többet húzott a mechanikán...0 forintból +15-20 le...nagyon lehetett érezni azonnal a változást.. eplus2  volt ám sufnituning.. vigyor3 hehe pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5129 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:24:22 »

Bunyek!

mecha adagolóval átmegy a kpm-es vizsgán??

ja tied taxi...akkor nem erőltetném...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5130 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:26:31 »

elektromos adagolóst nemtom.azt sem,hogy ez a helyzetérzékelő van-e,és hol,és úgy egyébként sem..... vigyor3
ilyen már nincs ezeken...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5131 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:28:31 »

ja tied taxi...akkor nem erőltetném...
a fhaszomat a kpm-be duhos2

nem lehet valahogy emulálni, hogy úgy tűnjön, mintha benne lenne a vp?? Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5132 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:30:22 »

a fhaszomat a kpm-be duhos2

nem lehet valahogy emulálni, hogy úgy tűnjön, mintha benne lenne a vp?? Grin
Felső motorburkolat lerögzít.... vigyor3 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5133 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:33:49 »

ha járó motornál nyomkodok ott valami gyúlékony cuccot, akkor emelkednie kéne a fordulatnak?? mert akkor kiderülne, hogy falsot szív-e...

minek akarsz nyomkodni oda akármit is? nem értem.
megtörlöd egy rongyal és látod ha ereszt valahol....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5134 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:34:52 »

Felső motorburkolat lerögzít.... vigyor3 hehe
attól még obd nem fogják látni vigyor3 vagy arra is tegyek egy motorburkolatot?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5135 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:35:09 »

Felső motorburkolat lerögzít.... vigyor3 hehe

az picit kevés lessz azért, pár hibakód is társul hozzá azért amin elbukna....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5136 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:36:26 »

minek akarsz nyomkodni oda akármit is? nem értem.
megtörlöd egy rongyal és látod ha ereszt valahol....
nem vagyok most toppon... később esett le, hogy itt nyomás van... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5137 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:36:54 »

az picit kevés lessz azért, pár hibakód is társul hozzá azért amin elbukna....
teszünk a monitor elé is egy burkolatot és akkor az sem látszik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5138 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:41:34 »

Nem tudsz pl a Stealttel találkozni? Ő diagolhatna ezt-azt... ha a gázpedál potira gyanakszol, azt is lehet monitorozni.  Meg még egy csomó dolgot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5139 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:44:46 »

Nem tudsz pl a Stealttel találkozni? Ő diagolhatna ezt-azt... ha a gázpedál potira gyanakszol, azt is lehet monitorozni.  Meg még egy csomó dolgot.
1-2 hét múlva ér rá...

azóta volt már gyári cuccon, csak annyi látszik, hogy folyamatosan változik az anyag mennyiség és megy a korrekció a csúcsoknál.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #5140 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:47:17 »

Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?

Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?

Adagoló meg lett csináltatva és be is lett mérve, annak nincs baja.
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5141 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:50:31 »

1-2 hét múlva ér rá...

azóta volt már gyári cuccon, csak annyi látszik, hogy folyamatosan változik az anyag mennyiség és megy a korrekció a csúcsoknál.

Nem lehet hogy egyszerűen sz+rt tankoltál?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5142 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:53:13 »

Nem lehet hogy egyszerűen sz+rt tankoltál?
mire gondolsz?? kúton tankolunk...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5143 Dátum: 2011.10.08 szombat, 22:54:09 »

1-2 hét múlva ér rá...

azóta volt már gyári cuccon, csak annyi látszik, hogy folyamatosan változik az anyag mennyiség és megy a korrekció a csúcsoknál.
Ez tényleg így van  szomoru1 Még be kell fejezni a belső munkákat. Jön a hideg fel kell pörgetni a melót vagy megöl az asszony. A pénteki minitalin örültem hogy legalább néhány gépet meg tudtam nézni, (utána viszont rendesen megszívtam mert az M5 fele indultam jánosmesterhez akinek este max 3/4 9-re igértem hogy odaérek, helyett 10 után lett mert egy szép nagy M0 szintű parkoló lett az M5 is  falbav  )
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5144 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:17:02 »

mire gondolsz?? kúton tankolunk...

nálunk aztán nem lehet kúton sz+rt kapni...komolyan gondoltad tényleg?... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5145 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:18:33 »

nálunk aztán nem lehet kúton sz+rt kapni...komolyan gondoltad tényleg?... eplus2
azt hittem valami kannásra gondolsz.

mióta ilyen csak én 600km-t mentem el vele a héten. 3 különböző helyen tankoltunk és minddel ilyen...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5146 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:33:57 »

Sziasztok.
A napokban lessz gazolajszuro csere. Az ezelotti cserekor indult a kocsi utana leallt igaz hogy nem tettema szurobe gazolajat. Csak behuzasra gyult. Most nem szeretnem huzigalni. Ha telerakom csordultig gazolajjal begyul kulcsra? vagy akkor is huzni kell? Kosz szepen. wave
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5147 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:36:00 »

Sziasztok.
A napokban lessz gazolajszuro csere. Az ezelotti cserekor indult a kocsi utana leallt igaz hogy nem tettema szurobe gazolajat. Csak behuzasra gyult. Most nem szeretnem huzigalni. Ha telerakom csordultig gazolajjal begyul kulcsra? vagy akkor is huzni kell? Kosz szepen. wave
ne nagyon huzigáljátok! nem tesz jót neki..
fel kell a szűrőt tölteni gázolajjal vagy üzemanyagrendszertisztítóval és már mehet is..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #5148 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:37:53 »

ne nagyon huzigáljátok! nem tesz jót neki..
fel kell a szűrőt tölteni gázolajjal vagy üzemanyagrendszertisztítóval és már mehet is..
Nem szeretnem huzni csak ha nem indul. Remelem ha feltoltom menni fog. Kosz.
Naplózva
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #5149 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 16:18:10 »

Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?

Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?

Adagoló meg lett csináltatva és be is lett mérve, annak nincs baja.
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.