Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113549 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5100 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:05:50 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 15:35:24
ha az kell azt is tudok....mint mindent olcsón...
Írsz egy privátot,hogy kb. mennyi lenne? Mert még működik,de kezdődnek a tünetek...Lehet még kibír fél évet,apa amúgy is piszkál,h sokat kell költeni kocsikra...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5101 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:23:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.08 szombat, 19:05:50
Írsz egy privátot,hogy kb. mennyi lenne? Mert még működik,de kezdődnek a tünetek...Lehet még kibír fél évet,apa amúgy is piszkál,h sokat kell költeni kocsikra...
privátba ird meg pontosan melyikre kell és mi..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5102 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:25:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 18:21:42
a 2-es résolajnál ereszt az látszik....
a porlasztókon is húztál?
azokon nem tudtam, nem férni hozzá
mennyire valószínű, hogy ezért csinálja??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5103 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:35:40 »
Hzsolt!
a kép jobb alsó sarkán lévő cucc amiről jön le egy vezeték is! az az előtöltés szabályzó!
mondeoknál is baj van a hajtókarcspágyakkal? még nem hallottam...
focus DI nél 3-400.000ezer küröl szoktak bajok lenni vele! magvitattuk a fórumon de épp be is linkelte valaki! gyenge az olajnyomás, de van még más is ami szerintem közrejátszik! a focus DI megy 2000 alatt is mint a disznó. 1200 tól már intenziven húz 1500 tol érzésre megmár kb teljes nyomatékot szabadít a főtengelyre. szerintem itt van a kutya elásva! szoval ugy képzeld el hogy pl 4. ben 50 től már simán előzni lehet a kocsival...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5104 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:38:28 »
Bunyek!
nekem interdieseles szaki mondta h nyugodtan forrasszam át, de való igaz szakműhelyben öszsenyomóval csinálják! most ha belegondolok egy forrasztástól nem igazán növekszik meg annak a 15 centis vezetéknek az ellenállása...
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5105 Dátum:
2011.10.08 szombat, 19:39:20 »
Idézetet írta: henki - 2011.10.08 szombat, 19:35:40
Hzsolt!
a kép jobb alsó sarkán lévő cucc amiről jön le egy vezeték is! az az előtöltés szabályzó!
mondeoknál is baj van a hajtókarcspágyakkal? még nem hallottam...
focus DI nél 3-400.000ezer küröl szoktak bajok lenni vele! magvitattuk a fórumon de épp be is linkelte valaki! gyenge az olajnyomás, de van még más is ami szerintem közrejátszik! a focus DI megy 2000 alatt is mint a disznó. 1200 tól már intenziven húz 1500 tol érzésre megmár kb teljes nyomatékot szabadít a főtengelyre. szerintem itt van a kutya elásva! szoval ugy képzeld el hogy pl 4. ben 50 től már simán előzni lehet a kocsival...
mekkora meló azt kicserélni?? mert ha nem túl nagy, akkor belepróbálnám azt, amit ajánlottál.
mondeo-nal legalább hozzá lehet férni. semmit sem kell hozzá bontani.
eddig még nem volt vele gond, csak a szakik szerint nem bírja a tuningot.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5106 Dátum:
2011.10.08 szombat, 20:55:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 19:25:07
azokon nem tudtam, nem férni hozzá
mennyire valószínű, hogy ezért csinálja??
szóval mennyire valószínű, hogy azért csinálja, mert ott falsot szívhat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5107 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:05:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 20:55:45
szóval mennyire valószínű, hogy azért csinálja, mert ott falsot szívhat??
Ezis egy hibalehetőség,de közelsem biztos hogy ez a baja....nekem pl azóta nincs baja...
de én kiszedegettem elég sokat a porlasztókat, ha te nem nyúltál még hozzájuk akkor hagyd.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5108 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:08:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 21:05:57
Ezis egy hibalehetőség,de közelsem biztos hogy ez a baja....nekem pl azóta nincs baja...
de én kiszedegettem elég sokat a porlasztókat, ha te nem nyúltál még hozzájuk akkor hagyd.
ha járó motornál nyomkodok ott valami gyúlékony cuccot, akkor emelkednie kéne a fordulatnak?? mert akkor kiderülne, hogy falsot szív-e...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5109 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:12:19 »
ha hozzáférni akkor nemsokáig tart. 2csavar+2forrasztás
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5110 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:13:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 21:08:03
ha járó motornál nyomkodok ott valami gyúlékony cuccot, akkor emelkednie kéne a fordulatnak?? mert akkor kiderülne, hogy falsot szív-e...
Nem motorolaj van ott, ami a porlasztó nyakánál szivárgott fel az elfáradt tömítésed mellett?
A résolaj nem az égéstérbe megy ott nyomkodhatsz probán-butánt is, akkor sem fog emelkedni a fordulat esetleg kellő mennyiség után az autó...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5111 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:15:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 21:13:36
Nem motorolaj van ott, ami a porlasztó nyakánál szivárgott fel az elfáradt tömítésed mellett?
A résolaj nem az égéstérbe megy ott nyomkodhatsz probán-butánt is, akkor sem fog emelkedni a fordulat esetleg kellő mennyiség után az autó...
lehet, nem tudom...
úgyis az jár mostanában a fejemben, hogy fel kéne gyújtani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5112 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:19:28 »
Bunyek!
mecha adagolóval átmegy a kpm-es vizsgán??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5113 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:23:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 21:13:36
A résolaj nem az égéstérbe megy ott nyomkodhatsz probán-butánt is, akkor sem fog emelkedni a fordulat esetleg kellő mennyiség után az autó...
A tdci-nél a visszatérő ág visszamegy a szűrőbe, és csak a felesleg megy vissza a tankba. Mivel a szűrő ugyanaz, szerintem ez tddi-nél is így van.
Ha a rossz tömítésnél szívhat levegőt (szerintem nem, mert ott azért valamilyen nyomás csak van), az biz visszakerülhetne az adagolóba, és máris ugrálhatna az alapjárat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5114 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:26:27 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 21:23:15
A tdci-nél a visszatérő ág visszamegy a szűrőbe, és csak a felesleg megy vissza a tankba. Mivel a szűrő ugyanaz, szerintem ez tddi-nél is így van.
Ha a rossz tömítésnél szívhat levegőt (szerintem nem, mert ott azért valamilyen nyomás csak van), az biz visszakerülhetne az adagolóba, és máris ugrálhatna az alapjárat.
kannából járatva is csinálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5115 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:30:39 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 21:23:15
A tdci-nél a visszatérő ág visszamegy a szűrőbe, és csak a felesleg megy vissza a tankba. Mivel a szűrő ugyanaz, szerintem ez tddi-nél is így van.
Ha a rossz tömítésnél szívhat levegőt (szerintem nem, mert ott azért valamilyen nyomás csak van), az biz visszakerülhetne az adagolóba, és máris ugrálhatna az alapjárat.
Ez ok, ez minden dízelnél így van, de én arra válaszoltam, hogy ha éghető anyagot fújna a résolajcsőhöz, akkor emelkedne-e az alapjárat...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5116 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:50:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 21:30:39
Ez ok, ez minden dízelnél így van, de én arra válaszoltam, hogy ha éghető anyagot fújna a résolajcsőhöz, akkor emelkedne-e az alapjárat...
Ja...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5117 Dátum:
2011.10.08 szombat, 21:54:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 21:26:27
kannából járatva is csinálja
Mikor az elektromos adagolós TDI-n közelítettem az elektromos gázkart a mechanikus gázkarhoz (adagolófedél alatt) most ez lehet kínai neked, de lehetett játszani az elektromotoros gázkar pozíciójával, mégpedig úgy, hogy fellazított fedélen kellett ütni kb 1mm-t hogy az elektromos gázkar előbb és többet tudjon ráhúzni adott jelre a mechanikán.
Na itt meg kellett találni azt a határt, hogy még ne rángasson, mert ha túl sokat ütöttél rajt akkor a gázpedál mozdítása nélkül is emelte a fordulatot, majd vissza, mert érzékelte hogy gázt nem adtál...ezért tök rángatva járt alapjáraton és kis fordulaton.... ott azért volt ez mert nem voltak szinkronban a jeladók értékei (gázt adott-miközben a pedál nem....oda vissza szabályozta magát)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5118 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:04:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 21:54:26
Mikor az elektromos adagolós TDI-n közelítettem az elektromos gázkart a mechanikus gázkarhoz (adagolófedél alatt) most ez lehet kínai neked, de lehetett játszani az elektromotoros gázkar pozíciójával, mégpedig úgy, hogy fellazított fedélen kellett ütni kb 1mm-t hogy az elektromos gázkar előbb és többet tudjon ráhúzni adott jelre a mechanikán.
Na itt meg kellett találni azt a határt, hogy még ne rángasson, mert ha túl sokat ütöttél rajt akkor a gázpedál mozdítása nélkül is emelte a fordulatot, majd vissza, mert érzékelte hogy gázt nem adtál...ezért tök rángatva járt alapjáraton és kis fordulaton.... ott azért volt ez mert nem voltak szinkronban a jeladók értékei (gázt adott-miközben a pedál nem....oda vissza szabályozta magát)
bizony.nekem az escortomnál volt ilyen gázkarhelyzetérzékelő poti hiba.de az nem csakingadozott,hanem volt,hogy le is állt alapjáraton.Aztán az országban csak fehérváron volt ilyen alkatrész a fieldieselnél.2001ben 47e píz volt az a xar.....persze mire a kezemben volt,már csak 30at kellet fizetni....na de egy xaros potiért?
ú denagyonkezdővoltammég....
azonban ezt a fordnál diagnosztizálták,teljesen korrekten.3píz volt annak idején.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.08 szombat, 22:09:31 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5119 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:10:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 22:04:04
bizony.nekem az escortomnál volt ilyen gázkarhelyzetérzékelő poti hiba.de az nem csakingadozott,hanem volt,hogy le is állt alapjáraton.Aztán az országban csak fehérváron volt ilyen alkatrész a fieldieselnél.2001ben 47e píz volt az a xar.....persze mire a kezemben volt,már csak 30at kellet fizetni....na de egy xaros potiért?
ú denagyonkezdővoltammég....
Ja... "recsegett" a poti. Erősítőnél ilyen... porszem jut a poti lemezkéje és az ellenállás közé.
Nekem ilyen a kazán. Ha állítgatom a hőfokokat, úgy szoktam, hogy tekerek jobbra-balra-jobbra-balra párat.
De a potit ki lehet mérni. Hozzá lehet férni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5120 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:10:55 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 22:04:04
bizony.nekem az escortomnál volt ilyen gázkarhelyzetérzékelő poti hiba.de az nem csakingadozott,hanem volt,hogy le is állt alapjáraton.Aztán az országban csak fehérváron volt ilyen alkatrész a fieldieselnél.2001ben 47e píz volt az a xar.....persze mire a kezemben volt,már csak 30at kellet fizetni....na de egy xaros potiért?
ú denagyonkezdővoltammég....
azonban ezt a fordnál diagnosztizálták,teljesen korrekten.3píz volt annak idején.
Az még bowdenes volt?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5121 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:11:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 21:54:26
Mikor az elektromos adagolós TDI-n közelítettem az elektromos gázkart a mechanikus gázkarhoz (adagolófedél alatt) most ez lehet kínai neked, de lehetett játszani az elektromotoros gázkar pozíciójával, mégpedig úgy, hogy fellazított fedélen kellett ütni kb 1mm-t hogy az elektromos gázkar előbb és többet tudjon ráhúzni adott jelre a mechanikán.
Na itt meg kellett találni azt a határt, hogy még ne rángasson, mert ha túl sokat ütöttél rajt akkor a gázpedál mozdítása nélkül is emelte a fordulatot, majd vissza, mert érzékelte hogy gázt nem adtál...ezért tök rángatva járt alapjáraton és kis fordulaton.... ott azért volt ez mert nem voltak szinkronban a jeladók értékei (gázt adott-miközben a pedál nem....oda vissza szabályozta magát)
én is ezért kérdeztem, hogy lehet-e gázpedál hiba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5122 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:11:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 22:10:55
Az még bowdenes volt?
igen,még kívül volt az adagoló tetején.én szereltem fel az újat,mert fordék azért 10pénzt akartak kérni.mármint a beszabályzásért.De megvolt az előző helye,és pont ugyan oda állítottam,így ez is megvót itthon....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.08 szombat, 22:13:44 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5123 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:14:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 22:11:06
én is ezért kérdeztem, hogy lehet-e gázpedál hiba
ez az alkatrész az adagolón-vagy benne van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5124 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:16:04 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 22:10:21
Ja... "recsegett" a poti. Erősítőnél ilyen... porszem jut a poti lemezkéje és az ellenállás közé.
Nekem ilyen a kazán. Ha állítgatom a hőfokokat, úgy szoktam, hogy tekerek jobbra-balra-jobbra-balra párat.
De a potit ki lehet mérni. Hozzá lehet férni?
nem volt méricskélés.hiba volt,és diagnosztika.aztán beszerzés és beszerelés.aztán öröm.meg a söröm....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5125 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:17:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 22:14:13
ez az alkatrész az adagolón-vagy benne van.
ez ok, gondoltam, hogy nem az adagolót taposom
csak azért kérdeztem, mert csak alacsony pedálállásnál csinálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5126 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:19:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 22:17:22
ez ok, gondoltam, hogy nem az adagolót taposom
csak azért kérdeztem, mert csak alacsony pedálállásnál csinálja
elektromos adagolóst nemtom.azt sem,hogy ez a helyzetérzékelő van-e,és hol,és úgy egyébként sem.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5127 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:20:13 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 22:19:18
elektromos adagolóst nemtom.azt sem,hogy ez a helyzetérzékelő van-e,és hol,és úgy egyébként sem.....
akkor már ketten vagyunk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5128 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:22:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 22:11:57
igen,még kívül volt az adagoló tetején.én szereltem fel az újat,mert fordék azért 10pénzt akartak kérni.mármint a beszabályzásért.De megvolt az előző helye,és pont ugyan oda állítottam,így ez is megvót itthon....
Ez amit írtam, meg elektromos gázpedálos volt már...akkoriban még csillagászati árakat akartak egy jól megírt csippért kérni...így meg ha vitted az elektromotort a mechanika felé, a számolt értékhez képest mindig 1 mm-el többet húzott a mechanikán...0 forintból +15-20 le...nagyon lehetett érezni azonnal a változást..
volt ám sufnituning..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5129 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:24:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 21:19:28
Bunyek!
mecha adagolóval átmegy a kpm-es vizsgán??
ja tied taxi...akkor nem erőltetném...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5130 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:26:31 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.08 szombat, 22:19:18
elektromos adagolóst nemtom.azt sem,hogy ez a helyzetérzékelő van-e,és hol,és úgy egyébként sem.....
ilyen már nincs ezeken...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5131 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:28:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 22:24:22
ja tied taxi...akkor nem erőltetném...
a fhaszomat a kpm-be
nem lehet valahogy emulálni, hogy úgy tűnjön, mintha benne lenne a vp??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5132 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:30:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 22:28:31
a fhaszomat a kpm-be
nem lehet valahogy emulálni, hogy úgy tűnjön, mintha benne lenne a vp??
Felső motorburkolat lerögzít....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5133 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:33:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 21:08:03
ha járó motornál nyomkodok ott valami gyúlékony cuccot, akkor emelkednie kéne a fordulatnak?? mert akkor kiderülne, hogy falsot szív-e...
minek akarsz nyomkodni oda akármit is? nem értem.
megtörlöd egy rongyal és látod ha ereszt valahol....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5134 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:34:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 22:30:22
Felső motorburkolat lerögzít....
attól még obd nem fogják látni
vagy arra is tegyek egy motorburkolatot??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5135 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:35:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.08 szombat, 22:30:22
Felső motorburkolat lerögzít....
az picit kevés lessz azért, pár hibakód is társul hozzá azért amin elbukna....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5136 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:36:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 22:33:49
minek akarsz nyomkodni oda akármit is? nem értem.
megtörlöd egy rongyal és látod ha ereszt valahol....
nem vagyok most toppon... később esett le, hogy itt nyomás van...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5137 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:36:54 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 22:35:09
az picit kevés lessz azért, pár hibakód is társul hozzá azért amin elbukna....
teszünk a monitor elé is egy burkolatot és akkor az sem látszik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5138 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:41:34 »
Nem tudsz pl a Stealttel találkozni? Ő diagolhatna ezt-azt... ha a gázpedál potira gyanakszol, azt is lehet monitorozni. Meg még egy csomó dolgot.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5139 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:44:46 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.08 szombat, 22:41:34
Nem tudsz pl a Stealttel találkozni? Ő diagolhatna ezt-azt... ha a gázpedál potira gyanakszol, azt is lehet monitorozni. Meg még egy csomó dolgot.
1-2 hét múlva ér rá...
azóta volt már gyári cuccon, csak annyi látszik, hogy folyamatosan változik az anyag mennyiség és megy a korrekció a csúcsoknál.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5140 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:47:17 »
Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?
Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?
Adagoló meg lett csináltatva és be is lett mérve, annak nincs baja.
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5141 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:50:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 22:44:46
1-2 hét múlva ér rá...
azóta volt már gyári cuccon, csak annyi látszik, hogy folyamatosan változik az anyag mennyiség és megy a korrekció a csúcsoknál.
Nem lehet hogy egyszerűen sz+rt tankoltál?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5142 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:53:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 22:50:31
Nem lehet hogy egyszerűen sz+rt tankoltál?
mire gondolsz?? kúton tankolunk...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5143 Dátum:
2011.10.08 szombat, 22:54:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 22:44:46
1-2 hét múlva ér rá...
azóta volt már gyári cuccon, csak annyi látszik, hogy folyamatosan változik az anyag mennyiség és megy a korrekció a csúcsoknál.
Ez tényleg így van
Még be kell fejezni a belső munkákat. Jön a hideg fel kell pörgetni a melót vagy megöl az asszony. A pénteki minitalin örültem hogy legalább néhány gépet meg tudtam nézni, (utána viszont rendesen megszívtam mert az M5 fele indultam jánosmesterhez akinek este max 3/4 9-re igértem hogy odaérek, helyett 10 után lett mert egy szép nagy M0 szintű parkoló lett az M5 is
)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5144 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:17:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.08 szombat, 22:53:13
mire gondolsz?? kúton tankolunk...
nálunk aztán nem lehet kúton sz+rt kapni...komolyan gondoltad tényleg?...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5145 Dátum:
2011.10.08 szombat, 23:18:33 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.08 szombat, 23:17:02
nálunk aztán nem lehet kúton sz+rt kapni...komolyan gondoltad tényleg?...
azt hittem valami kannásra gondolsz.
mióta ilyen csak én 600km-t mentem el vele a héten. 3 különböző helyen tankoltunk és minddel ilyen...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5146 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 14:33:57 »
Sziasztok.
A napokban lessz gazolajszuro csere. Az ezelotti cserekor indult a kocsi utana leallt igaz hogy nem tettema szurobe gazolajat. Csak behuzasra gyult. Most nem szeretnem huzigalni. Ha telerakom csordultig gazolajjal begyul kulcsra? vagy akkor is huzni kell? Kosz szepen.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5147 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 14:36:00 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.10.09 vasárnap, 14:33:57
Sziasztok.
A napokban lessz gazolajszuro csere. Az ezelotti cserekor indult a kocsi utana leallt igaz hogy nem tettema szurobe gazolajat. Csak behuzasra gyult. Most nem szeretnem huzigalni. Ha telerakom csordultig gazolajjal begyul kulcsra? vagy akkor is huzni kell? Kosz szepen.
ne nagyon huzigáljátok! nem tesz jót neki..
fel kell a szűrőt tölteni gázolajjal vagy üzemanyagrendszertisztítóval és már mehet is..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5148 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 14:37:53 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.09 vasárnap, 14:36:00
ne nagyon huzigáljátok! nem tesz jót neki..
fel kell a szűrőt tölteni gázolajjal vagy üzemanyagrendszertisztítóval és már mehet is..
Nem szeretnem huzni csak ha nem indul. Remelem ha feltoltom menni fog. Kosz.
Naplózva
Piro88
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5149 Dátum:
2011.10.09 vasárnap, 16:18:10 »
Sziasztok, ebben tudna valaki segíteni?
Hidegen egyből indul! Ha felmelegszik a motor és leállítom 5-10 percre, ezután indítom, akkor egyből elindul, de vagy kettőt pöffen és leáll, a második, vagy a harmadik indításra indul el. De ha jobban lehűl, akkor egyből elindul! Menet közben semmi gond! Már néztük a jeladót, az rendben van! A kérdésem az lenne, hogy nincs-e valami hő gomba, ami az előtöltést szabályozza, és az csinálná ezt?
Adagoló meg lett csináltatva és be is lett mérve, annak nincs baja.
Naplózva
2007.11 2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Oldalak:
1
...
96
97
98
99
100
101
102
[
103
]
104
105
106
107
108
109
110
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ