Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:26:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102663 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:20:26 »

veszek óccón váltót(30e), kulisszám már van, turbócsövezést megoldom, kinyomó-lendkerék-kuplung akkor a kérdéses nyes vigyor3
Abból a 30 ezresből egyből vegyél 3-at, abból talán kijön 1 jó.... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:23:27 »

Abból a 30 ezresből egyből vegyél 3-at, abból talán kijön 1 jó.... vigyor3
beka3

tényleg nem vicc, ennyi az áruk ott, nincs rá kereslet... a legdágább is 50eft

60eft-ért már mk4-re valót adnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:32:14 »

beka3

tényleg nem vicc, ennyi az áruk ott, nincs rá kereslet... a legdágább is 50eft

60eft-ért már mk4-re valót adnak
De ha valami nem ok, akkor messze van korrigálni... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2011.12.07 szerda, 21:34:00 »

De ha valami nem ok, akkor messze van korrigálni... vigyor3
ez az egy hátránya van Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:18:11 »

Az a kérdésem, hogy a kiegészítő fűtés csak 5 fok alatt működik vagy mindig amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot. Ezt azér kérdezem mert szeretném leellenőrizni, hogy műxik e de ha bemegyek egy műhelybe akkor semmit nem tudok csináli?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:32:45 »

Az a kérdésem, hogy a kiegészítő fűtés csak 5 fok alatt működik vagy mindig amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot. Ezt azér kérdezem mert szeretném leellenőrizni, hogy műxik e de ha bemegyek egy műhelybe akkor semmit nem tudok csináli?
CSAK 5 fok alatt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:34:23 »

Az a kérdésem, hogy a kiegészítő fűtés csak 5 fok alatt működik vagy mindig amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot. Ezt azér kérdezem mert szeretném leellenőrizni, hogy műxik e de ha bemegyek egy műhelybe akkor semmit nem tudok csináli?
1, nyitva hagyjátok a műhelyajtót vigyor3
2, valami ledes visszajelzőt raktok rá a meleg műhelyben, utána kint a hidegben tesztelitek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 21:18:15 »

1, nyitva hagyjátok a műhelyajtót vigyor3
2, valami ledes visszajelzőt raktok rá a meleg műhelyben, utána kint a hidegben tesztelitek
Hmm ások kint egy szervízaknát a kertben nyes
Köszi!


Másik kérdés a Tddi és a  TDCI szijfeszítők egyformák?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2011.12.09 péntek, 07:49:00 »



Másik kérdés a Tddi és a  TDCI szijfeszítők egyformák?
Igen!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
1000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2011.12.09 péntek, 19:10:25 »

Sziasztok!
egy kis tanácsra lenne szükségem -akövetkezőt tapasztaltam az AC-nek olyan nagy zizegős hangja van hogy az autó mellett állva is simán lehet hallani.ez normális,vagy kezd behalni.Hogy tudom azt megnézni hogy ok minden vele?
sziasztok :köszi integet2
valahol levegőt szív az AC, ellenőrizd a csatikat rajta vagy cseréld le  a csövekez.EZ TUTI!
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2011.12.10 szombat, 12:50:39 »

CSAK 5 fok alatt!
Egy naív kérdés: és hogyan működik? Van egy fűtőszál, vagy hajszálcső vagy valami ami előmelegíti a levegőt? Gondolom akkor lép működésbe ha jár a motor. Mit fogyaszt? Inkább áramot vagy dízlit/naftát? help
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2011.12.10 szombat, 12:55:36 »

Tegnap reggel nem indult a paripám Sad( Este töltenem kellett az akksit egy gyorstöltővel (ALDI-s, ajánlom mindenkinek ha van még ákcióban) kb. 20 percet.
Előzmények: előtte való nap csak - a szokásos - rövid utat tetem meg a munkába és este vissza, a motor sem melegedett be. Azelőtt meg 2 napig - a világ csodájára - gyalog mentem dolzoni. 1 éves sincs az akksi (BOSH), de nem bírta ezeket a 0-5 fok közti napokat elégséges töltés nélkül. Sad(
Gondolom az állófűtés, meg az ülésfűtés sok kakaót lekapott belőle reggelente.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2011.12.10 szombat, 13:37:39 »

Tegnap reggel nem indult a paripám Sad( Este töltenem kellett az akksit egy gyorstöltővel (ALDI-s, ajánlom mindenkinek ha van még ákcióban) kb. 20 percet.
Előzmények: előtte való nap csak - a szokásos - rövid utat tetem meg a munkába és este vissza, a motor sem melegedett be. Azelőtt meg 2 napig - a világ csodájára - gyalog mentem dolzoni. 1 éves sincs az akksi (BOSH), de nem bírta ezeket a 0-5 fok közti napokat elégséges töltés nélkül. Sad(
Gondolom az állófűtés, meg az ülésfűtés sok kakaót lekapott belőle reggelente.

Ha S3-as elis indulhatsz venni egyet, jobban jársz..... eplus2
Aldis töltő meg tényleg király énis az használom....
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2011.12.10 szombat, 14:01:38 »

Ha S3-as elis indulhatsz venni egyet, jobban jársz..... eplus2
Aldis töltő meg tényleg király énis az használom....
BOSH S3007  640A  70Ah
1 évet sem bírna???  wow1
Előtte is pont olyan volt. Mondjuk azt én csak pár hétig használtam, mert nem sokkal előtte vettem a Mondit. Az az akksi a számla szerint 2,5 éves volt úgy emlékszem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2011.12.10 szombat, 14:21:28 »

BOSH S3007  640A  70Ah
1 évet sem bírna???  wow1
Előtte is pont olyan volt. Mondjuk azt én csak pár hétig használtam, mert nem sokkal előtte vettem a Mondit. Az az akksi a számla szerint 2,5 éves volt úgy emlékszem.

Ha az csepptőltő, hagyd rajta néha. Nem az aksival van baj, hanem a használat módjával.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2011.12.10 szombat, 15:39:17 »

Ha az csepptőltő, hagyd rajta néha. Nem az aksival van baj, hanem a használat módjával.
Én is így gondolom. Tudom, hogy kevés neki az a hétköznapi használat amíg elmegyek munkába és vissza. Nem tud eleget utántölteni.
Az a kis akksitöltő (újraélesztő funkcióval) nagyon jó, csak hát nem elég a 20m-es hosszabbítóm a lakástól az autóig. Most is be kellett tolnom az ablak alá az udvarban a monstrumot. Ha majd egyszer sok pénzem lesz...(...felülök a repülőre) a saját udvaromon oldhatom meg az efféle finomságokat.  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2011.12.10 szombat, 15:54:10 »

Én is így gondolom. Tudom, hogy kevés neki az a hétköznapi használat amíg elmegyek munkába és vissza. Nem tud eleget utántölteni.
Az a kis akksitöltő (újraélesztő funkcióval) nagyon jó, csak hát nem elég a 20m-es hosszabbítóm a lakástól az autóig. Most is be kellett tolnom az ablak alá az udvarban a monstrumot. Ha majd egyszer sok pénzem lesz...(...felülök a repülőre) a saját udvaromon oldhatom meg az efféle finomságokat.  nyes

Vegyé' akkumlátoros töltőt  Wink akkó nem köll a hosszú drót. Vagy menj kerülőúton melózni.
Pl ne kapcsold be a tompítottat, hanem csak a helyzetjelzőt. Meg persze az ülésfűtést...
ha ilyen rövid útra mész, nincs nagy jelentősége a fűtésnek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 15:56:13 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2011.12.10 szombat, 17:14:10 »

BOSH S3007  640A  70Ah
1 évet sem bírna???  wow1
Előtte is pont olyan volt. Mondjuk azt én csak pár hétig használtam, mert nem sokkal előtte vettem a Mondit. Az az akksi a számla szerint 2,5 éves volt úgy emlékszem.

Enyém 1 évet sem birt, visszaadták a lóvét...persze garis bevizsgálás után Bosch-nál mert elkezdtek gusztustalankodni ahol vettem.
Bosch Szervizbe(akik ügyfelünk és haveri a szint) meglátta és egyből igy inditott:
B@zdmeg mi a faszt vettél te állat...ez akkora sz@r hogy nemis árulhatunk ilyet..... csak Metro,tuskó,stb nagyobb áruházak.....nem volt kérdésem.  eplus2
Nagyon jó az Aldis töltő látod rajt hisz a töltöttségi állapotot is....vedd ki azt vidd be a kamrába azt ott tölsd fel.
S4-S5 az állitólag nem rossz, de nekem elment a kedvem a Bosch aksiktól.. szomoru1

« Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 17:18:33 írta Bunyek » Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2011.12.10 szombat, 17:14:21 »

Én is így gondolom. Tudom, hogy kevés neki az a hétköznapi használat amíg elmegyek munkába és vissza. Nem tud eleget utántölteni.
Az a kis akksitöltő (újraélesztő funkcióval) nagyon jó, csak hát nem elég a 20m-es hosszabbítóm a lakástól az autóig. Most is be kellett tolnom az ablak alá az udvarban a monstrumot. Ha majd egyszer sok pénzem lesz...(...felülök a repülőre) a saját udvaromon oldhatom meg az efféle finomságokat.  nyes

Én behoztam az akksit a lakásba tölteni. Nem nagy ügy, tiszta munka. Nem tart sokáig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:05:43 »

Egy naív kérdés: és hogyan működik? Van egy fűtőszál, vagy hajszálcső vagy valami ami előmelegíti a levegőt? Gondolom akkor lép működésbe ha jár a motor. Mit fogyaszt? Inkább áramot vagy dízlit/naftát? help
Pont olyan mint egy sima izzítógyertya,azzal a külömbséggel,hogy ez 13V-os.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2011.12.10 szombat, 19:40:58 »

Enyém 1 évet sem birt, visszaadták a lóvét...persze garis bevizsgálás után Bosch-nál mert elkezdtek gusztustalankodni ahol vettem.
Bosch Szervizbe(akik ügyfelünk és haveri a szint) meglátta és egyből igy inditott:
B@zdmeg mi a faszt vettél te állat...ez akkora sz@r hogy nemis árulhatunk ilyet..... csak Metro,tuskó,stb nagyobb áruházak.....nem volt kérdésem.  eplus2
Nagyon jó az Aldis töltő látod rajt hisz a töltöttségi állapotot is....vedd ki azt vidd be a kamrába azt ott tölsd fel.
S4-S5 az állitólag nem rossz, de nekem elment a kedvem a Bosch aksiktól.. szomoru1


Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:25:08 »

Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat... vigyor3
kb 2km után összefhosná magát az önindító nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:28:56 »

kb 2km után összefhosná magát az önindító nyes eplus2
Annyit sem bírna...de az akksi az győzné... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:35:33 »

Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat... vigyor3


Ez ugyan az mint a VARTA SILVER 800A-JA.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:47:42 »


Ez ugyan az mint a VARTA SILVER 800A-JA.
Szerintem igen!
Talán még a ház színe is megegyezik..a bosch ilyen:


Ilyet Tesco, Metro..stb tényleg nem kapni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 20:50:45 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2011.12.10 szombat, 20:57:36 »

Szerintem igen!
Talán még a ház színe is megegyezik..a bosch ilyen:


Ilyet Tesco, Metro..stb tényleg nem kapni.

Pont így néz ki a Varta is,csak más matricát ragasztanak rá
.Ősszel vettem.
 /A matrica alatt kicsavarhatóak a cella dugók, és így  lehet pótolni a deszt-vizet benne idővel./Ez tök jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2011.12.10 szombat, 21:10:50 »

Pont így néz ki a Varta is,csak más matricát ragasztanak rá
.Ősszel vettem.
 /A matrica alatt kicsavarhatóak a cella dugók, és így  lehet pótolni a deszt-vizet benne idővel./Ez tök jó.
Én is ősszel vettem, és észrevehetően nagyobb erővel mozdítja a motort mint eddig a kisebb indítóáramú.
Az tényleg jó, ha kitekerhető, van olyan, amelyiknél csak a dugó helye van meg és tölthetetlen...persze csak elvileg  vigyor3  injekciós tűvel lehet deszt vízzel tölteni  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 00:57:18 »

Én behoztam az akksit a lakásba tölteni. Nem nagy ügy, tiszta munka. Nem tart sokáig.

Sajna nem sok időm van szerelgetni (és sötét is van mire hazaérek). Akkor pláne nem volt időm, de bejött a dolog. Betoltam a ződ szörnyet az ablak alá (bár enyhe fájdalmaim voltak utána), kábel ki, a töltőre rácsuktam a motorháztetőt, adtam neki defibrillátor funkciót és visszamentem a lakásba... kb. 15 perc után indult is, bár nulla körüli töltöttségről indult.  worship
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 09:18:29 »

Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat... vigyor3
asszem nekem is ez van benne, múlt decemberben raktam bele. S5-re tutira emlékszem és talán a 85 Ah is stmmel, mert talán ez volt olyan lapos, hogy a tető rámenjen..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2011.12.11 vasárnap, 09:31:20 »

Sajna nem sok időm van szerelgetni (és sötét is van mire hazaérek). Akkor pláne nem volt időm, de bejött a dolog. Betoltam a ződ szörnyet az ablak alá (bár enyhe fájdalmaim voltak utána), kábel ki, a töltőre rácsuktam a motorháztetőt, adtam neki defibrillátor funkciót és visszamentem a lakásba... kb. 15 perc után indult is, bár nulla körüli töltöttségről indult.  worship

Ez így nem jó gyakorlat. Tessék teljesen feltölteni az akksit _töltővel_ !
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2011.12.12 hétfő, 19:30:26 »

Ez így nem jó gyakorlat. Tessék teljesen feltölteni az akksit _töltővel_ !
Az a helyzet, hogy 18ó után - most még sötétben is - semmi energiám és kedvem a töltögetésre. Csak a minimumra szorítkozom, ami nélkül leállna az élet.  szomoru1
Naplózva
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2011.12.13 kedd, 10:48:34 »



  Mondeos társak !!
 Cseréltem a tddim-ben vákum szabályzó szelepeket, a turbonál a vákumbod kart nem mozgatta, most szuper lett, csak a turbócsővek végeinél a bilincseknél kifuj. most megvan a nyomás rendesen, hiába van rajta 2 bilincs is, kifuj.
                      Mit tudtok ajánlani??
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2011.12.13 kedd, 10:51:06 »

  Cserélt valaki szivosori tömítéseket, mert én igen, és az ujaknál is kifuj, valahogy nem simulhattak rá a blokkra, mert az adagoló teteje meg az adagolóból kimenő nagynyomású csővek csupa olajok.  Mit lehetne ezzel csinálni??
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 10:52:59 írta Peter tddi » Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2011.12.13 kedd, 15:12:30 »

 Cserélt valaki szivosori tömítéseket, mert én igen, és az ujaknál is kifuj, valahogy nem simulhattak rá a blokkra, mert az adagoló teteje meg az adagolóból kimenő nagynyomású csővek csupa olajok.  Mit lehetne ezzel csinálni??

Én cseréltem még a nyáron.
Megszünt az eddigi olajsár. Csak simán meghúztam a csavarokat  integet2
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2011.12.13 kedd, 15:33:40 »

 Cserélt valaki szivosori tömítéseket, mert én igen, és az ujaknál is kifuj, valahogy nem simulhattak rá a blokkra, mert az adagoló teteje meg az adagolóból kimenő nagynyomású csővek csupa olajok.  Mit lehetne ezzel csinálni??

Biztosan ott fúj ki? Milyen a szívósorod, még a régebbi TURBO felíratú, vagy már a másik?
Teszek ide képet, hogy miről is beszélek:
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8341_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alsó, vagy a felső szívósorod van? Mert az alsó akár fel is nyilhat, a szerelhető sík mellett kifújhat!
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5743_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/DSCF5744_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A benne lévő tömítést nem adják külön, a komplett új szívósort valami 70 körül árulják, a bontott egybe típus - fenti kép - elég ritka, én is vagy egy évig hajkurásztam.
Megoldás még a ragasztással történő letömítés, amihez spécibb olajálló szilikon ragasztót ajánlank. Én ezzel ragasztottam és jó is lett!
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8302_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha érdekel pont árulom a régi ragasztással tömörré tett szívósorom:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.0
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2011.12.13 kedd, 15:37:28 »


  Mondeos társak !!
 Cseréltem a tddim-ben vákum szabályzó szelepeket, a turbonál a vákumbod kart nem mozgatta, most szuper lett, csak a turbócsővek végeinél a bilincseknél kifuj. most megvan a nyomás rendesen, hiába van rajta 2 bilincs is, kifuj.
                      Mit tudtok ajánlani??

Nem lehet, hogy a bilincs melett van felrepedve maga a gumicső?
Csináld meg a nyomástesztelő készletet ha felpumpálod 1,5 bar köré megmutathatja magát a hibahely is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 18:23:09 írta V.Tamás » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2011.12.13 kedd, 15:40:33 »

Az a helyzet, hogy 18ó után - most még sötétben is - semmi energiám és kedvem a töltögetésre. Csak a minimumra szorítkozom, ami nélkül leállna az élet.  szomoru1

Egy zeblámpa, két 10-es, + két 13-as kulcsnyílású anya ~ 5-10 perc  szomoru1
Lehet, hogy így hosszabb távon kifekszik az aksid, a generátorod, ami azután költségesebb lesz!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2011.12.13 kedd, 16:47:07 »

Egy zeblámpa, két 10-es, + két 13-as kulcsnyílású anya ~ 5-10 perc  szomoru1
Lehet, hogy így hosszabb távon kifekszik az aksid, a generátorod, ami azután költségesebb lesz!

Inkább rövidebb távon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oxforte
Vendég
« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2011.12.13 kedd, 19:59:32 »

Nem lehet, hogy a bilincs melett van felrepedve maga a gumicső?
Csináld meg a nyomástesztelő készletet ha felpumpálod 1,5 bar köré megmutathatja magát a hibahely is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0



  Tényleg, megfogom énis csinálni, néha lehessen mérni a nyomást a csővekben, beszerzem a hozzávalókat. Utána kiváncsi leszek, köszi még1szer.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:01:25 »

Biztosan ott fúj ki? Milyen a szívósorod, még a régebbi TURBO felíratú, vagy már a másik?
Teszek ide képet, hogy miről is beszélek:
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8341_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alsó, vagy a felső szívósorod van? Mert az alsó akár fel is nyilhat, a szerelhető sík mellett kifújhat!
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5743_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/DSCF5744_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A benne lévő tömítést nem adják külön, a komplett új szívósort valami 70 körül árulják, a bontott egybe típus - fenti kép - elég ritka, én is vagy egy évig hajkurásztam.
Megoldás még a ragasztással történő letömítés, amihez spécibb olajálló szilikon ragasztót ajánlank. Én ezzel ragasztottam és jó is lett!
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8302_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha érdekel pont árulom a régi ragasztással tömörré tett szívósorom:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.0


 Igen a turbo feliratú szivosorom van még fent, megragasztom-összeragasztom 2 komponensű ragasztóval (eporapid), aztán meglátjuk.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:17:07 »

Egy zeblámpa, két 10-es, + két 13-as kulcsnyílású anya ~ 5-10 perc  szomoru1
Lehet, hogy így hosszabb távon kifekszik az aksid, a generátorod, ami azután költségesebb lesz!

Hű, tddi-ben ez ilyen bonyi, és ilyen sokáig tart?  Wink
TDCI-ben a 10-es crova mindent megold. 5 perc. Bár, nehéz az akksi. Smiley

Annak a szétszívatott akksinak nem árt egy kis törődés, legalább félévente.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:22:26 »


 Igen a turbo feliratú szivosorom van még fent, megragasztom-összeragasztom 2 komponensű ragasztóval (eporapid), aztán meglátjuk.


Hát te tudod, az azért nem lesz rugalmas és azt sem tudom, hogy hosszabb távon mit fog szólni a motortérben lévő hőingadozásokhoz, (téli -20, nyári városi araszolásban meg akár 70-80C) de próba szerencse. Arra azért ügyelj, hogy ne adagold túl a ragasztót, hogy befelé ne jusson, mert kikeményedve és leválva elidul a szelepek és az égéstér felé az nem biztos, hogy jó lesz.
ezt kell körbenyomnod:
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5745_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 20:27:15 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:33:04 »

Hát te tudod, az azért nem lesz rugalmas és azt sem tudom, hogy hosszabb távon mit fog szólni a motortérben lévő hőingadozásokhoz, (téli -20, nyári városi araszolásban meg akár 70-80C) de próba szerencse. Arra azért ügyelj, hogy ne adagold túl a ragasztót, hogy befelé ne jusson, mert kikeményedve és leválva elidul a szelepek és az égéstér felé az nem biztos, hogy jó lesz.
ezt kell körbenyomnod:
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5745_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
én is inkább vadásznék egydarabosra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:33:26 »

Hű, tddi-ben ez ilyen bonyi, és ilyen sokáig tart?  Wink
TDCI-ben a 10-es crova mindent megold. 5 perc. Bár, nehéz az akksi. Smiley

Annak a szétszívatott akksinak nem árt egy kis törődés, legalább félévente.
én sem tom, hogy mihez kell a 13-as kulcs fejvakaras
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:37:00 »

én sem tom, hogy mihez kell a 13-as kulcs fejvakaras

Rosszúl emlékszem, hogy az akku leszorító lemezt két kis hajlított szárú rúd rögzíti egy-egy ezek szerint nem is 13 kulcsnyílású anyával? Met akkor bocs  worship
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:38:08 »

én is inkább vadásznék egydarabosra

Nekem is vadászták és elküldték a linket pü-ben  Wink worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:41:06 »

Rosszúl emlékszem, hogy az akku leszorító lemezt két kis hajlított szárú rúd rögzíti egy-egy ezek szerint nem is 13 kulcsnyílású anyával? Met akkor bocs  worship
nekem tizes van rajta vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2011.12.13 kedd, 20:47:47 »

nekem tizes van rajta vigyor3

Dettó.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2011.12.13 kedd, 21:11:35 »

Nekem is vadászták és elküldték a linket pü-ben  Wink worship
És azt milyen vadászmezőkön lehet levadászni?
Melyik évjáratba rakták az az egybendarabosat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2011.12.13 kedd, 21:13:51 »

És azt milyen vadászmezőkön lehet levadászni?
Melyik évjáratba rakták az az egybendarabosat.
elvileg 2001/10 és 2002/05 között volt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.