Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:11:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5105867 alkalommal)
0 Felhasználó és 240 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5850 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:20:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 21:17:23
veszek óccón váltót(30e), kulisszám már van, turbócsövezést megoldom, kinyomó-lendkerék-kuplung akkor a kérdéses
Abból a 30 ezresből egyből vegyél 3-at, abból talán kijön 1 jó....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5851 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:23:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 21:20:26
Abból a 30 ezresből egyből vegyél 3-at, abból talán kijön 1 jó....
tényleg nem vicc, ennyi az áruk ott, nincs rá kereslet... a legdágább is 50eft
60eft-ért már mk4-re valót adnak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5852 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:32:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 21:23:27
tényleg nem vicc, ennyi az áruk ott, nincs rá kereslet... a legdágább is 50eft
60eft-ért már mk4-re valót adnak
De ha valami nem ok, akkor messze van korrigálni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5853 Dátum:
2011.12.07 szerda, 21:34:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 21:32:14
De ha valami nem ok, akkor messze van korrigálni...
ez az egy hátránya van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5854 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:18:11 »
Az a kérdésem, hogy a kiegészítő fűtés csak 5 fok alatt működik vagy mindig amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot. Ezt azér kérdezem mert szeretném leellenőrizni, hogy műxik e de ha bemegyek egy műhelybe akkor semmit nem tudok csináli?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5855 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:32:45 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.08 csütörtök, 20:18:11
Az a kérdésem, hogy a kiegészítő fűtés csak 5 fok alatt működik vagy mindig amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot. Ezt azér kérdezem mert szeretném leellenőrizni, hogy műxik e de ha bemegyek egy műhelybe akkor semmit nem tudok csináli?
CSAK 5 fok alatt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5856 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:34:23 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.08 csütörtök, 20:18:11
Az a kérdésem, hogy a kiegészítő fűtés csak 5 fok alatt működik vagy mindig amíg el nem éri a motor az üzemi hőfokot. Ezt azér kérdezem mert szeretném leellenőrizni, hogy műxik e de ha bemegyek egy műhelybe akkor semmit nem tudok csináli?
1, nyitva hagyjátok a műhelyajtót
2, valami ledes visszajelzőt raktok rá a meleg műhelyben, utána kint a hidegben tesztelitek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5857 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 21:18:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.08 csütörtök, 20:34:23
1, nyitva hagyjátok a műhelyajtót
2, valami ledes visszajelzőt raktok rá a meleg műhelyben, utána kint a hidegben tesztelitek
Hmm ások kint egy szervízaknát a kertben
Köszi!
Másik kérdés a Tddi és a TDCI szijfeszítők egyformák?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5858 Dátum:
2011.12.09 péntek, 07:49:00 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.08 csütörtök, 21:18:15
Másik kérdés a Tddi és a TDCI szijfeszítők egyformák?
Igen!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
1000
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5859 Dátum:
2011.12.09 péntek, 19:10:25 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.11.27 vasárnap, 15:08:45
Sziasztok!
egy kis tanácsra lenne szükségem -akövetkezőt tapasztaltam az AC-nek olyan nagy zizegős hangja van hogy az autó mellett állva is simán lehet hallani.ez normális,vagy kezd behalni.Hogy tudom azt megnézni hogy ok minden vele?
sziasztok :köszi
valahol levegőt szív az AC, ellenőrizd a csatikat rajta vagy cseréld le a csövekez.EZ TUTI!
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5860 Dátum:
2011.12.10 szombat, 12:50:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.08 csütörtök, 20:32:45
CSAK 5 fok alatt!
Egy naív kérdés: és hogyan működik? Van egy fűtőszál, vagy hajszálcső vagy valami ami előmelegíti a levegőt? Gondolom akkor lép működésbe ha jár a motor. Mit fogyaszt? Inkább áramot vagy dízlit/naftát?
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5861 Dátum:
2011.12.10 szombat, 12:55:36 »
Tegnap reggel nem indult a paripám
( Este töltenem kellett az akksit egy gyorstöltővel (ALDI-s, ajánlom mindenkinek ha van még ákcióban) kb. 20 percet.
Előzmények: előtte való nap csak - a szokásos - rövid utat tetem meg a munkába és este vissza, a motor sem melegedett be. Azelőtt meg 2 napig - a világ csodájára - gyalog mentem dolzoni. 1 éves sincs az akksi (BOSH), de nem bírta ezeket a 0-5 fok közti napokat elégséges töltés nélkül.
(
Gondolom az állófűtés, meg az ülésfűtés sok kakaót lekapott belőle reggelente.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5862 Dátum:
2011.12.10 szombat, 13:37:39 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.10 szombat, 12:55:36
Tegnap reggel nem indult a paripám
( Este töltenem kellett az akksit egy gyorstöltővel (ALDI-s, ajánlom mindenkinek ha van még ákcióban) kb. 20 percet.
Előzmények: előtte való nap csak - a szokásos - rövid utat tetem meg a munkába és este vissza, a motor sem melegedett be. Azelőtt meg 2 napig - a világ csodájára - gyalog mentem dolzoni. 1 éves sincs az akksi (BOSH), de nem bírta ezeket a 0-5 fok közti napokat elégséges töltés nélkül.
(
Gondolom az állófűtés, meg az ülésfűtés sok kakaót lekapott belőle reggelente.
Ha S3-as elis indulhatsz venni egyet, jobban jársz.....
Aldis töltő meg tényleg király énis az használom....
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5863 Dátum:
2011.12.10 szombat, 14:01:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 13:37:39
Ha S3-as elis indulhatsz venni egyet, jobban jársz.....
Aldis töltő meg tényleg király énis az használom....
BOSH S3007 640A 70Ah
1 évet sem bírna???
Előtte is pont olyan volt. Mondjuk azt én csak pár hétig használtam, mert nem sokkal előtte vettem a Mondit. Az az akksi a számla szerint 2,5 éves volt úgy emlékszem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5864 Dátum:
2011.12.10 szombat, 14:21:28 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.10 szombat, 14:01:38
BOSH S3007 640A 70Ah
1 évet sem bírna???
Előtte is pont olyan volt. Mondjuk azt én csak pár hétig használtam, mert nem sokkal előtte vettem a Mondit. Az az akksi a számla szerint 2,5 éves volt úgy emlékszem.
Ha az csepptőltő, hagyd rajta néha. Nem az aksival van baj, hanem a használat módjával.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5865 Dátum:
2011.12.10 szombat, 15:39:17 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.10 szombat, 14:21:28
Ha az csepptőltő, hagyd rajta néha. Nem az aksival van baj, hanem a használat módjával.
Én is így gondolom. Tudom, hogy kevés neki az a hétköznapi használat amíg elmegyek munkába és vissza. Nem tud eleget utántölteni.
Az a kis akksitöltő (újraélesztő funkcióval) nagyon jó, csak hát nem elég a 20m-es hosszabbítóm a lakástól az autóig. Most is be kellett tolnom az ablak alá az udvarban a monstrumot. Ha majd egyszer sok pénzem lesz...(...felülök a repülőre) a saját udvaromon oldhatom meg az efféle finomságokat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5866 Dátum:
2011.12.10 szombat, 15:54:10 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.10 szombat, 15:39:17
Én is így gondolom. Tudom, hogy kevés neki az a hétköznapi használat amíg elmegyek munkába és vissza. Nem tud eleget utántölteni.
Az a kis akksitöltő (újraélesztő funkcióval) nagyon jó, csak hát nem elég a 20m-es hosszabbítóm a lakástól az autóig. Most is be kellett tolnom az ablak alá az udvarban a monstrumot. Ha majd egyszer sok pénzem lesz...(...felülök a repülőre) a saját udvaromon oldhatom meg az efféle finomságokat.
Vegyé' akkumlátoros töltőt
akkó nem köll a hosszú drót. Vagy menj kerülőúton melózni.
Pl ne kapcsold be a tompítottat, hanem csak a helyzetjelzőt. Meg persze az ülésfűtést...
ha ilyen rövid útra mész, nincs nagy jelentősége a fűtésnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 15:56:13 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5867 Dátum:
2011.12.10 szombat, 17:14:10 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.10 szombat, 14:01:38
BOSH S3007 640A 70Ah
1 évet sem bírna???
Előtte is pont olyan volt. Mondjuk azt én csak pár hétig használtam, mert nem sokkal előtte vettem a Mondit. Az az akksi a számla szerint 2,5 éves volt úgy emlékszem.
Enyém 1 évet sem birt, visszaadták a lóvét...persze garis bevizsgálás után Bosch-nál mert elkezdtek gusztustalankodni ahol vettem.
Bosch Szervizbe(akik ügyfelünk és haveri a szint) meglátta és egyből igy inditott:
B@zdmeg mi a faszt vettél te állat...ez akkora sz@r hogy nemis árulhatunk ilyet..... csak Metro,tuskó,stb nagyobb áruházak.....nem volt kérdésem.
Nagyon jó az Aldis töltő látod rajt hisz a töltöttségi állapotot is....vedd ki azt vidd be a kamrába azt ott tölsd fel.
S4-S5 az állitólag nem rossz, de nekem elment a kedvem a Bosch aksiktól..
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 17:18:33 írta Bunyek
»
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5868 Dátum:
2011.12.10 szombat, 17:14:21 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.10 szombat, 15:39:17
Én is így gondolom. Tudom, hogy kevés neki az a hétköznapi használat amíg elmegyek munkába és vissza. Nem tud eleget utántölteni.
Az a kis akksitöltő (újraélesztő funkcióval) nagyon jó, csak hát nem elég a 20m-es hosszabbítóm a lakástól az autóig. Most is be kellett tolnom az ablak alá az udvarban a monstrumot. Ha majd egyszer sok pénzem lesz...(...felülök a repülőre) a saját udvaromon oldhatom meg az efféle finomságokat.
Én behoztam az akksit a lakásba tölteni. Nem nagy ügy, tiszta munka. Nem tart sokáig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5869 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:05:43 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.10 szombat, 12:50:39
Egy naív kérdés: és hogyan működik? Van egy fűtőszál, vagy hajszálcső vagy valami ami előmelegíti a levegőt? Gondolom akkor lép működésbe ha jár a motor. Mit fogyaszt? Inkább áramot vagy dízlit/naftát?
Pont olyan mint egy sima izzítógyertya,azzal a külömbséggel,hogy ez 13V-os.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5870 Dátum:
2011.12.10 szombat, 19:40:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.12.10 szombat, 17:14:10
Enyém 1 évet sem birt, visszaadták a lóvét...persze garis bevizsgálás után Bosch-nál mert elkezdtek gusztustalankodni ahol vettem.
Bosch Szervizbe(akik ügyfelünk és haveri a szint) meglátta és egyből igy inditott:
B@zdmeg mi a faszt vettél te állat...ez akkora sz@r hogy nemis árulhatunk ilyet..... csak Metro,tuskó,stb nagyobb áruházak.....nem volt kérdésem.
Nagyon jó az Aldis töltő látod rajt hisz a töltöttségi állapotot is....vedd ki azt vidd be a kamrába azt ott tölsd fel.
S4-S5 az állitólag nem rossz, de nekem elment a kedvem a Bosch aksiktól..
Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5871 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:25:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.10 szombat, 19:40:58
Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat...
kb 2km után összefhosná magát az önindító
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5872 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:28:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.10 szombat, 20:25:08
kb 2km után összefhosná magát az önindító
Annyit sem bírna...de az akksi az győzné...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5873 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:35:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.10 szombat, 19:40:58
Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat...
Ez ugyan az mint a VARTA SILVER 800A-JA.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5874 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:47:42 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.12.10 szombat, 20:35:33
Ez ugyan az mint a VARTA SILVER 800A-JA.
Szerintem igen!
Talán még a ház színe is megegyezik..a bosch ilyen:
Ilyet Tesco, Metro..stb tényleg nem kapni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.10 szombat, 20:50:45 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5875 Dátum:
2011.12.10 szombat, 20:57:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.10 szombat, 20:47:42
Szerintem igen!
Talán még a ház színe is megegyezik..a bosch ilyen:
Ilyet Tesco, Metro..stb tényleg nem kapni.
Pont így néz ki a Varta is,csak más matricát ragasztanak rá
.Ősszel vettem.
/A matrica alatt kicsavarhatóak a cella dugók, és így lehet pótolni a deszt-vizet benne idővel./Ez tök jó.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5876 Dátum:
2011.12.10 szombat, 21:10:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.12.10 szombat, 20:57:36
Pont így néz ki a Varta is,csak más matricát ragasztanak rá
.Ősszel vettem.
/A matrica alatt kicsavarhatóak a cella dugók, és így lehet pótolni a deszt-vizet benne idővel./Ez tök jó.
Én is ősszel vettem, és észrevehetően nagyobb erővel mozdítja a motort mint eddig a kisebb indítóáramú.
Az tényleg jó, ha kitekerhető, van olyan, amelyiknél csak a dugó helye van meg és tölthetetlen...persze csak elvileg
injekciós tűvel lehet deszt vízzel tölteni
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5877 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 00:57:18 »
Idézetet írta: teo - 2011.12.10 szombat, 17:14:21
Én behoztam az akksit a lakásba tölteni. Nem nagy ügy, tiszta munka. Nem tart sokáig.
Sajna nem sok időm van szerelgetni (és sötét is van mire hazaérek). Akkor pláne nem volt időm, de bejött a dolog. Betoltam a ződ szörnyet az ablak alá (bár enyhe fájdalmaim voltak utána), kábel ki, a töltőre rácsuktam a motorháztetőt, adtam neki defibrillátor funkciót és visszamentem a lakásba... kb. 15 perc után indult is, bár nulla körüli töltöttségről indult.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5878 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 09:18:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.10 szombat, 19:40:58
Nem rég vettem Bosch S5 85Ah 800A, ez a prémium a boschnál, ilyet kell venni. pont méret a dobozba, de 10km-ről üzemanyag nélkül önindítóval hazahozna, ez olyan állat...
asszem nekem is ez van benne, múlt decemberben raktam bele. S5-re tutira emlékszem és talán a 85 Ah is stmmel, mert talán ez volt olyan lapos, hogy a tető rámenjen..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5879 Dátum:
2011.12.11 vasárnap, 09:31:20 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.11 vasárnap, 00:57:18
Sajna nem sok időm van szerelgetni (és sötét is van mire hazaérek). Akkor pláne nem volt időm, de bejött a dolog. Betoltam a ződ szörnyet az ablak alá (bár enyhe fájdalmaim voltak utána), kábel ki, a töltőre rácsuktam a motorháztetőt, adtam neki defibrillátor funkciót és visszamentem a lakásba... kb. 15 perc után indult is, bár nulla körüli töltöttségről indult.
Ez így nem jó gyakorlat. Tessék teljesen feltölteni az akksit _töltővel_ !
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5880 Dátum:
2011.12.12 hétfő, 19:30:26 »
Idézetet írta: teo - 2011.12.11 vasárnap, 09:31:20
Ez így nem jó gyakorlat. Tessék teljesen feltölteni az akksit _töltővel_ !
Az a helyzet, hogy 18ó után - most még sötétben is - semmi energiám és kedvem a töltögetésre. Csak a minimumra szorítkozom, ami nélkül leállna az élet.
Naplózva
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5881 Dátum:
2011.12.13 kedd, 10:48:34 »
Mondeos társak !!
Cseréltem a tddim-ben vákum szabályzó szelepeket, a turbonál a vákumbod kart nem mozgatta, most szuper lett, csak a turbócsővek végeinél a bilincseknél kifuj. most megvan a nyomás rendesen, hiába van rajta 2 bilincs is, kifuj.
Mit tudtok ajánlani??
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5882 Dátum:
2011.12.13 kedd, 10:51:06 »
Cserélt valaki szivosori tömítéseket, mert én igen, és az ujaknál is kifuj, valahogy nem simulhattak rá a blokkra, mert az adagoló teteje meg az adagolóból kimenő nagynyomású csővek csupa olajok. Mit lehetne ezzel csinálni??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 10:52:59 írta Peter tddi
»
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5883 Dátum:
2011.12.13 kedd, 15:12:30 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.12.13 kedd, 10:51:06
Cserélt valaki szivosori tömítéseket, mert én igen, és az ujaknál is kifuj, valahogy nem simulhattak rá a blokkra, mert az adagoló teteje meg az adagolóból kimenő nagynyomású csővek csupa olajok. Mit lehetne ezzel csinálni??
Én cseréltem még a nyáron.
Megszünt az eddigi olajsár. Csak simán meghúztam a csavarokat
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5884 Dátum:
2011.12.13 kedd, 15:33:40 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.12.13 kedd, 10:51:06
Cserélt valaki szivosori tömítéseket, mert én igen, és az ujaknál is kifuj, valahogy nem simulhattak rá a blokkra, mert az adagoló teteje meg az adagolóból kimenő nagynyomású csővek csupa olajok. Mit lehetne ezzel csinálni??
Biztosan ott fúj ki? Milyen a szívósorod, még a régebbi TURBO felíratú, vagy már a másik?
Teszek ide képet, hogy miről is beszélek:
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8341_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alsó, vagy a felső szívósorod van? Mert az alsó akár fel is nyilhat, a szerelhető sík mellett kifújhat!
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5743_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/DSCF5744_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A benne lévő tömítést nem adják külön, a komplett új szívósort valami 70 körül árulják, a bontott egybe típus - fenti kép - elég ritka, én is vagy egy évig hajkurásztam.
Megoldás még a ragasztással történő letömítés, amihez spécibb olajálló szilikon ragasztót ajánlank. Én ezzel ragasztottam és jó is lett!
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8302_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha érdekel pont árulom a régi ragasztással tömörré tett szívósorom:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.0
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5885 Dátum:
2011.12.13 kedd, 15:37:28 »
Idézetet írta: oxforte - 2011.12.13 kedd, 10:48:34
Mondeos társak !!
Cseréltem a tddim-ben vákum szabályzó szelepeket, a turbonál a vákumbod kart nem mozgatta, most szuper lett, csak a turbócsővek végeinél a bilincseknél kifuj. most megvan a nyomás rendesen, hiába van rajta 2 bilincs is, kifuj.
Mit tudtok ajánlani??
Nem lehet, hogy a bilincs melett van felrepedve maga a gumicső?
Csináld meg a nyomástesztelő készletet ha felpumpálod 1,5 bar köré megmutathatja magát a hibahely is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 18:23:09 írta V.Tamás
»
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5886 Dátum:
2011.12.13 kedd, 15:40:33 »
Idézetet írta: csehors - 2011.12.12 hétfő, 19:30:26
Az a helyzet, hogy 18ó után - most még sötétben is - semmi energiám és kedvem a töltögetésre. Csak a minimumra szorítkozom, ami nélkül leállna az élet.
Egy zeblámpa, két 10-es, + két 13-as kulcsnyílású anya ~ 5-10 perc
Lehet, hogy így hosszabb távon kifekszik az aksid, a generátorod, ami azután költségesebb lesz!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5887 Dátum:
2011.12.13 kedd, 16:47:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 15:40:33
Egy zeblámpa, két 10-es, + két 13-as kulcsnyílású anya ~ 5-10 perc
Lehet, hogy így hosszabb távon kifekszik az aksid, a generátorod, ami azután költségesebb lesz!
Inkább rövidebb távon.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oxforte
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5888 Dátum:
2011.12.13 kedd, 19:59:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 15:37:28
Nem lehet, hogy a bilincs melett van felrepedve maga a gumicső?
Csináld meg a nyomástesztelő készletet ha felpumpálod 1,5 bar köré megmutathatja magát a hibahely is.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Tényleg, megfogom énis csinálni, néha lehessen mérni a nyomást a csővekben, beszerzem a hozzávalókat. Utána kiváncsi leszek, köszi még1szer.
Naplózva
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5889 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:01:25 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 15:33:40
Biztosan ott fúj ki? Milyen a szívósorod, még a régebbi TURBO felíratú, vagy már a másik?
Teszek ide képet, hogy miről is beszélek:
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8341_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az alsó, vagy a felső szívósorod van? Mert az alsó akár fel is nyilhat, a szerelhető sík mellett kifújhat!
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5743_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110602/DSCF5744_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A benne lévő tömítést nem adják külön, a komplett új szívósort valami 70 körül árulják, a bontott egybe típus - fenti kép - elég ritka, én is vagy egy évig hajkurásztam.
Megoldás még a ragasztással történő letömítés, amihez spécibb olajálló szilikon ragasztót ajánlank. Én ezzel ragasztottam és jó is lett!
http://kepfeltoltes.hu/111213/DSCF8302_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha érdekel pont árulom a régi ragasztással tömörré tett szívósorom:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7363.0
Igen a turbo feliratú szivosorom van még fent, megragasztom-összeragasztom 2 komponensű ragasztóval (eporapid), aztán meglátjuk.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5890 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:17:07 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 15:40:33
Egy zeblámpa, két 10-es, + két 13-as kulcsnyílású anya ~ 5-10 perc
Lehet, hogy így hosszabb távon kifekszik az aksid, a generátorod, ami azután költségesebb lesz!
Hű, tddi-ben ez ilyen bonyi, és ilyen sokáig tart?
TDCI-ben a 10-es crova mindent megold. 5 perc. Bár, nehéz az akksi.
Annak a szétszívatott akksinak nem árt egy kis törődés, legalább félévente.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5891 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:22:26 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2011.12.13 kedd, 20:01:25
Igen a turbo feliratú szivosorom van még fent, megragasztom-összeragasztom 2 komponensű ragasztóval (eporapid), aztán meglátjuk.
Hát te tudod, az azért nem lesz rugalmas és azt sem tudom, hogy hosszabb távon mit fog szólni a motortérben lévő hőingadozásokhoz, (téli -20, nyári városi araszolásban meg akár 70-80C) de próba szerencse. Arra azért ügyelj, hogy ne adagold túl a ragasztót, hogy befelé ne jusson, mert kikeményedve és leválva elidul a szelepek és az égéstér felé az nem biztos, hogy jó lesz.
ezt kell körbenyomnod:
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5745_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.13 kedd, 20:27:15 írta V.Tamás
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5892 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:33:04 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 20:22:26
Hát te tudod, az azért nem lesz rugalmas és azt sem tudom, hogy hosszabb távon mit fog szólni a motortérben lévő hőingadozásokhoz, (téli -20, nyári városi araszolásban meg akár 70-80C) de próba szerencse. Arra azért ügyelj, hogy ne adagold túl a ragasztót, hogy befelé ne jusson, mert kikeményedve és leválva elidul a szelepek és az égéstér felé az nem biztos, hogy jó lesz.
ezt kell körbenyomnod:
http://kepfeltoltes.hu/110604/DSCF5745_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
én is inkább vadásznék egydarabosra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5893 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:33:26 »
Idézetet írta: teo - 2011.12.13 kedd, 20:17:07
Hű, tddi-ben ez ilyen bonyi, és ilyen sokáig tart?
TDCI-ben a 10-es crova mindent megold. 5 perc. Bár, nehéz az akksi.
Annak a szétszívatott akksinak nem árt egy kis törődés, legalább félévente.
én sem tom, hogy mihez kell a 13-as kulcs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5894 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:37:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.13 kedd, 20:33:26
én sem tom, hogy mihez kell a 13-as kulcs
Rosszúl emlékszem, hogy az akku leszorító lemezt két kis hajlított szárú rúd rögzíti egy-egy ezek szerint nem is 13 kulcsnyílású anyával? Met akkor bocs
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5895 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:38:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.13 kedd, 20:33:04
én is inkább vadásznék egydarabosra
Nekem is vadászták és elküldték a linket pü-ben
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5896 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:41:06 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 20:37:00
Rosszúl emlékszem, hogy az akku leszorító lemezt két kis hajlított szárú rúd rögzíti egy-egy ezek szerint nem is 13 kulcsnyílású anyával? Met akkor bocs
nekem tizes van rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5897 Dátum:
2011.12.13 kedd, 20:47:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.13 kedd, 20:41:06
nekem tizes van rajta
Dettó.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5898 Dátum:
2011.12.13 kedd, 21:11:35 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.12.13 kedd, 20:38:08
Nekem is vadászták és elküldték a linket pü-ben
És azt milyen vadászmezőkön lehet levadászni?
Melyik évjáratba rakták az az egybendarabosat.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #5899 Dátum:
2011.12.13 kedd, 21:13:51 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.13 kedd, 21:11:35
És azt milyen vadászmezőkön lehet levadászni?
Melyik évjáratba rakták az az egybendarabosat.
elvileg 2001/10 és 2002/05 között volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ