Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:04:09
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
186
187
[
188
]
189
190
191
192
193
194
195
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113460 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9350 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 10:57:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.06 vasárnap, 10:48:30
Nézd meg nem akad-e a turbód a geometriánál (leveszed az állítókarról a zégergyűrűt, leakasztod, és koppanástól koppanásig szinte 0 erővel kell mozdulnia.) Ha ez jó, akkor leszereled azt a szeleptartót amit lefényképeztél (2db csavar rögzíti a váltóhoz...lehet 3
) felhúzod és mikor mozgatod a vákumdob tengelyét, ott már ki tudod szűrni, honnan jön a hang, nem csak találgatsz , hogy onnan lentről valahonnan...
Nem rég volt itt olyan gép aminek az egyik pici csonk amire a vékony vákumcső megy le volt törve a mágnesszelepről...ott elment a vákum és nem húzta a turbóállító kart, nem is volt erő...ledugóztam mindent csak a turbószabályzót hagytam, és jó.
[/quote
Köszönöm az infókat. Megyek és végignyálazok mindet amit írtál.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9351 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 19:58:12 »
na ma némi érdekeset fedeztem fel
mivel cserebere lesz a kocsik között, meg kellett oldanom a vgt vezérlését a másik kocsin is vákum nélkül
kiváncsiságból viszont először tettem be egy nyomásmérőt, hogy mit is csinál a gyári.
és itt jött a meglepi...
padlóra kiugrott a nyomás 1,5-1,6barra -> a kocsi megindult
1másodperccel később a nyomás leesett 0,5-0,6-ra -> kocsi torpan
újabb 1 mp és megint van nyomás, de már csak 1,2-1,3
ha 2000 alatt kezdek gyorsítani, akkor 2000-nél is ugyan ezt csinálja, elejti a nyomást, és "csörög" a motor.
padlógázon hullámzik a nyomás 0,1-0,2bart
volt itthon 2db nyomásos labda, valami kkk turboról valók voltak. ugyan akkora, mint a gyári vákumlabda, csak 1cm-rel magasabb. azt beraktam a helyére, beállítás és mostmár stabilan 1,1 a nyomás, akármit csinálok
ha 2500 fölött kezdem el nyomni, akkor meg 1,3
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9352 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 19:59:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.05 szombat, 18:42:55
Le is szerelheted a másik mágnesszelepet és minden maradék csövet vakolj le...ez a legjobb amit tehetsz az autóddal, ha eddig még nem dugóztad volna le az egr-t. Nekem 8 éve nincs egr-em, le is szereltem mindent ami az miatt volt a motoron, nem kell az rá, csak tönkre teszi a motort...vagy elég ha ledugózod, már akkor sem kormolja a motort.
na ez lesz nálam is a következő most, egrhűtő kuka,egr, csövei kuka. vákumszelepe kuka és mostmár a turbo nyomásszelepe is kuka
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9353 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 20:00:08 »
ha lehúzom a mafról a csatit, akkor kb mitörténik??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9354 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 20:07:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.06 vasárnap, 19:59:46
na ez lesz nálam is a következő most, egrhűtő kuka,egr, csövei kuka. vákumszelepe kuka és mostmár a turbo nyomásszelepe is kuka
Így lesz jó!
De gondolom a turbó vákumszelepére gondoltál..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9355 Dátum:
2013.01.06 vasárnap, 20:12:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.06 vasárnap, 20:00:08
ha lehúzom a mafról a csatit, akkor kb mitörténik??
Vagy leáll vagy köhög egy kicsit és utána behelyettesíti a mért légtömeget egy középértékkel. Ami ugye nem lesz jó minden tartományban így teljesítménycsökkenés is felléphet, de legalább járóképes marad a kocsi.
Mondjuk tudni kellene milyen motorvezérlő és maf és motorirányító rendszer van a kocsiban........ mert pl. sok francia ilyenkor megáll, mint a hal szeme.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jym20
Vendég
TDDI Lánccsere
«
Új hozzászólás #9356 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 01:02:39 »
SZiasztok, Lánccserét hajtanék végre miket érdemes ilyenkor cserélni? és hol érdemes venni? kivel csináltatni?
Válaszotokat köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9357 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 09:25:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.06 vasárnap, 20:07:52
Így lesz jó!
De gondolom a turbó vákumszelepére gondoltál..
igen, arra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDI Lánccsere
«
Új hozzászólás #9358 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 13:29:24 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.01.07 hétfő, 01:02:39
SZiasztok, Lánccserét hajtanék végre miket érdemes ilyenkor cserélni? és hol érdemes venni? kivel csináltatni?
Válaszotokat köszönöm!
Minek akarod a láncot cserélni?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDI Lánccsere
«
Új hozzászólás #9359 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 14:11:55 »
Idézetet írta: Jym20 - 2013.01.07 hétfő, 01:02:39
SZiasztok, Lánccserét hajtanék végre miket érdemes ilyenkor cserélni? és hol érdemes venni? kivel csináltatni?
Válaszotokat köszönöm!
Ha nekiállsz, cserélj mindent. Lánc, feszítő, vezetőcsúszkák, fogaskerekek. Nekem csak az anyag volt 150eFt körül 1,5 éve. 2 este alatt megvolt mindennel a csere. A főtengelyszimmering visszaszerelésénél kell egy célszerszám, amivel beközpontosítod. A vezérműkerekek rögzítésére 6-os, a CKP-jeladó helyére ha jól rémlik 14-es fúrószár megfefelő.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9360 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 15:18:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.06 vasárnap, 20:00:08
ha lehúzom a mafról a csatit, akkor kb mitörténik??
Ha alapjáraton lehúzod semmi...ha lerugod a száját nem fog menni csak mint a tetü..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9361 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 16:03:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.07 hétfő, 15:18:13
Ha alapjáraton lehúzod semmi...ha lerugod a száját nem fog menni csak mint a tetü..
zsír
mert egyelőre azt még nem sikerült pótolni a kocsiba az ecuhoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9362 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:40:27 »
Mit érdemes rajta változtatni, hogy jobban menjen, de a fogyasztás ne emelkedjen? Chip-el mit lehet belőle kihozni, adagolót nem teszi tönkre? Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 17:49:48 írta Mondeoápoló
»
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9363 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 17:53:18 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2013.01.07 hétfő, 17:40:27
Mit érdemes rajta változtatni, hogy jobban menjen, de a fogyasztás ne emelkedjen? Chip-el mit lehet belőle kihozni, adagolót nem teszi tönkre? Köszi!
90 vagy 115le-s az autód?? kb mennyit szánnál rá?? mennyi a mostani fogyid és mennyi lenne a cél??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orosz jozsef
Vendég
Válasz: TDDI Lánccsere
«
Új hozzászólás #9364 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:13:18 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 14:11:55
Ha nekiállsz, cserélj mindent. Lánc, feszítő, vezetőcsúszkák, fogaskerekek. Nekem csak az anyag volt 150eFt körül 1,5 éve. 2 este alatt megvolt mindennel a csere. A főtengelyszimmering visszaszerelésénél kell egy célszerszám, amivel beközpontosítod. A vezérműkerekek rögzítésére 6-os, a CKP-jeladó helyére ha jól rémlik 14-es fúrószár megfefelő.
ez igy van.....ha cserélsz akkor mindent..,új fötengelyszimering meg minden....ojajcsrével +szürők...igy fájt kb 150-be....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDI Lánccsere
«
Új hozzászólás #9365 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 18:29:54 »
Idézetet írta: orosz jozsef - 2013.01.07 hétfő, 18:13:18
ez igy van.....ha cserélsz akkor mindent..,új fötengelyszimering meg minden....ojajcsrével +szürők...igy fájt kb 150-be....
Mindenből gyárit tettél bele? Mert 150 csak a vezérlés cuccai voltak nekem. Munkadíj nem volt mert én csináltam. Én nem mertem megkockáztatni az utángyártottat.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
orosz jozsef
Vendég
Válasz: TDDI Lánccsere
«
Új hozzászólás #9366 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 19:21:08 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 18:29:54
Mindenből gyárit tettél bele? Mert 150 csak a vezérlés cuccai voltak nekem. Munkadíj nem volt mert én csináltam. Én nem mertem megkockáztatni az utángyártottat.
wictor szerzett mindent...ugyhogy gondolom....munkadij nem volt sok haver csinálta.aproért...
Naplózva
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9367 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 19:46:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.07 hétfő, 17:53:18
90 vagy 115le-s az autód?? kb mennyit szánnál rá?? mennyi a mostani fogyid és mennyi lenne a cél??
2.0 TDDi 90Le 190.000km 130-as utazóval 5L, vegyesben 6.5L. A fogyi jó így, ha lefele megy az sem baj. Chiptuningban gondolkodom, egyéb alternatívák is érdekelnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 20:13:21 írta Mondeoápoló
»
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9368 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 20:50:45 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2013.01.07 hétfő, 19:46:13
2.0 TDDi 90Le 190.000km 130-as utazóval 5L, vegyesben 6.5L. A fogyi jó így, ha lefele megy az sem baj. Chiptuningban gondolkodom, egyéb alternatívák is érdekelnek.
legolcsóbb elfogadható alternativa a chiptuning...onnantól minél több lovacska annál jobban zsebbe nyúlós a buli...
Chipet sok helyen tudsz csináltatni...ki keres talál...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9369 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:00:36 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2013.01.07 hétfő, 19:46:13
2.0 TDDi 90Le 190.000km 130-as utazóval 5L, vegyesben 6.5L. A fogyi jó így, ha lefele megy az sem baj. Chiptuningban gondolkodom, egyéb alternatívák is érdekelnek.
némi szerencsével és egy jó chipessel meglehet 120-130le. én együtt mentem a gyári 130le-s tdci-vel.
nekem is 90le+chip volt.
keresd meg bunyekot chip miatt, megéri
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9370 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:01:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.07 hétfő, 20:50:45
legolcsóbb elfogadható alternativa a chiptuning...onnantól minél több lovacska annál jobban zsebbe nyúlós a buli...
Chipet sok helyen tudsz csináltatni...ki keres talál...
szerinted miért lehetett az a gyári vákumos vezérlésemmel??
most amúgy sokkal simábban és egyenletesebben megy...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9371 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 21:06:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.07 hétfő, 21:01:18
szerinted miért lehetett az a gyári vákumos vezérlésemmel??
most amúgy sokkal simábban és egyenletesebben megy...
Nem tudom mi volt a sztori? nem figyeltem mostanában nagyon, sok a dolgom..
Naplózva
Mondeoápoló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9372 Dátum:
2013.01.07 hétfő, 22:20:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.07 hétfő, 21:00:36
némi szerencsével és egy jó chipessel meglehet 120-130le. én együtt mentem a gyári 130le-s tdci-vel.
nekem is 90le+chip volt.
keresd meg bunyekot chip miatt, megéri
Köszi a válszt HZsolt92!
Jó kedvem lett egyből :-))
Fogyasztásod hogyan alakult?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 22:58:14 írta Mondeoápoló
»
Naplózva
Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9373 Dátum:
2013.01.08 kedd, 09:33:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.07 hétfő, 21:06:43
Nem tudom mi volt a sztori? nem figyeltem mostanában nagyon, sok a dolgom..
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.06 vasárnap, 19:58:12
na ma némi érdekeset fedeztem fel
mivel cserebere lesz a kocsik között, meg kellett oldanom a vgt vezérlését a másik kocsin is vákum nélkül
kiváncsiságból viszont először tettem be egy nyomásmérőt, hogy mit is csinál a gyári.
és itt jött a meglepi...
padlóra kiugrott a nyomás 1,5-1,6barra -> a kocsi megindult
1másodperccel később a nyomás leesett 0,5-0,6-ra -> kocsi torpan
újabb 1 mp és megint van nyomás, de már csak 1,2-1,3
ha 2000 alatt kezdek gyorsítani, akkor 2000-nél is ugyan ezt csinálja, elejti a nyomást, és "csörög" a motor.
padlógázon hullámzik a nyomás 0,1-0,2bart
volt itthon 2db nyomásos labda, valami kkk turboról valók voltak. ugyan akkora, mint a gyári vákumlabda, csak 1cm-rel magasabb. azt beraktam a helyére, beállítás és mostmár stabilan 1,1 a nyomás, akármit csinálok
ha 2500 fölött kezdem el nyomni, akkor meg 1,3
azóta érezhetően jobban megy és nincs az a tranzit hang sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9374 Dátum:
2013.01.08 kedd, 21:08:57 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2013.01.07 hétfő, 22:20:10
Köszi a válszt HZsolt92!
Jó kedvem lett egyből :-))
Fogyasztásod hogyan alakult?
2004-es Di?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9375 Dátum:
2013.01.08 kedd, 21:39:32 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2013.01.07 hétfő, 22:20:10
Köszi a válszt HZsolt92!
Jó kedvem lett egyből :-))
Fogyasztásod hogyan alakult?
ha nem üldözöm, akkor akár 5-5,5 között, de volt már 5 alatt is kicsivel.
ha üldözöm, akkor olyan 6,5-7 között.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9376 Dátum:
2013.01.08 kedd, 21:39:51 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.01.08 kedd, 21:08:57
2004-es Di?
facelift2-ig lehetett rendelni 90le tddi-t, csak ritka
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9377 Dátum:
2013.01.09 szerda, 08:24:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.08 kedd, 09:33:28
azóta érezhetően jobban megy és nincs az a tranzit hang sem
ilyen tranzit hangom nekem is van szóval akkor ez nem normális? sajnos a környezetemben nincs senkinek DI így egyáltalán nincs összehasonlítási alapom
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9378 Dátum:
2013.01.09 szerda, 10:21:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.08 kedd, 09:33:28
azóta érezhetően jobban megy és nincs az a tranzit hang sem
Vákumost cseréltél nyomásosra? Hogyis meg mit is. Csak mert nekem is hasonló jelenségek előfordulnak, változó nyomaték 2000 fölött becsörgő moci, de mellette meg ha padlózók megy is.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9379 Dátum:
2013.01.09 szerda, 10:22:42 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.01.09 szerda, 10:21:04
Vákumost cseréltél nyomásosra? Hogyis meg mit is. Csak mert nekem is hasonló jelenségek előfordulnak, változó nyomaték 2000 fölött becsörgő moci, de mellette meg ha padlózók megy is.
délután lefotózom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9380 Dátum:
2013.01.09 szerda, 13:33:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.09 szerda, 10:22:42
délután lefotózom
engem is érdekel a dolog.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9381 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:14:35 »
Mi az hogy tranzit hang?
Ugyanez a motor van abba is, szóval? a tranzitnak meg Ford Ranger hangja van?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9382 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:16:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.09 szerda, 20:14:35
Mi az hogy tranzit hang?
Ugyanez a motor van abba is, szóval? a tranzitnak meg Ford Ranger hangja van?
még a régi fajta tranzit, a td, azaz kamrás
kerreg. jobb szót nem tudok rá mondani. szerintem kevés levegőt kap. legalábbis lelökött coolercsővel volt ilyen hangja a másiknak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9383 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:18:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.09 szerda, 10:22:42
délután lefotózom
sajna kicsit csúszni fog a kép, később érek haza
jah, akit érdekel, van még1 olyan nyomásos labdám, 5eft-ért vihető 1,1-1,2 nyomás könnyedén beállítható vele, akár felszereléssel együtt is megoldható
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
akos0704
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9384 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:25:37 »
Üdv!Érdeklődnék hogy 2001es évjáratú 85kw-os tddi-m vezérlése szíjas vagy láncos????Köszönöm a válaszolóknak előre is
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9385 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:28:22 »
Idézetet írta: akos0704 - 2013.01.09 szerda, 20:25:37
Üdv!Érdeklődnék hogy 2001es évjáratú 85kw-os tddi-m vezérlése szíjas vagy láncos????Köszönöm a válaszolóknak előre is
láncos
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9386 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 06:47:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.09 szerda, 20:18:14
sajna kicsit csúszni fog a kép, később érek haza
jah, akit érdekel, van még1 olyan nyomásos labdám, 5eft-ért vihető 1,1-1,2 nyomás könnyedén beállítható vele, akár felszereléssel együtt is megoldható
jöhet az is a csomagban
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: 2.0 TDDi 90Le tuning 190.000km
«
Új hozzászólás #9387 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 08:35:59 »
Idézetet írta: Guen - 2013.01.10 csütörtök, 06:47:28
jöhet az is a csomagban
oks, akkor ugy utalj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9388 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 19:53:01 »
na mától vp44 ketyeg a 90le-s motoron
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9389 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 20:43:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.10 csütörtök, 19:53:01
na mától vp44 ketyeg a 90le-s motoron
Chippelve mikor lesz?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9390 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 21:23:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.10 csütörtök, 19:53:01
na mától vp44 ketyeg a 90le-s motoron
ménem egy 2.2-es mocira dobtad rá? az penge lenne...és főleg nem olcsó...
Miket cseréltél amugy? adagolóhoz kábelezést is kellett?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9391 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 22:02:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.01.10 csütörtök, 20:43:12
Chippelve mikor lesz?
tavasszal
elég gyenge így
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9392 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 22:02:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.10 csütörtök, 21:23:18
ménem egy 2.2-es mocira dobtad rá? az penge lenne...és főleg nem olcsó...
Miket cseréltél amugy? adagolóhoz kábelezést is kellett?
adagoló+ecu+kulcs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9393 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 22:25:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.10 csütörtök, 22:02:06
tavasszal
elég gyenge így
VP44-től nem lessz jobb ha chippelve lesz sem...ha mást nem cseréltél még persze..
De ennek a motornak a max ereje szerintem 50LE hengerenként....azaz 200LE...fölötte szerintem nagyon hamar kifekszik....ez ennyi.
De persze előtte is kilehet fektetni könnyen...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9394 Dátum:
2013.01.11 péntek, 09:01:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.10 csütörtök, 22:25:13
VP44-től nem lessz jobb ha chippelve lesz sem...ha mást nem cseréltél még persze..
De ennek a motornak a max ereje szerintem 50LE hengerenként....azaz 200LE...fölötte szerintem nagyon hamar kifekszik....ez ennyi.
De persze előtte is kilehet fektetni könnyen...
én már annyival is boldog leszek
vp44+ac+taln puffer+csúcsok tőled+turbo tőled+olajhűtő+hátra dubla átmenő dobok
olajnyomás, olajhőfok mérő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9395 Dátum:
2013.01.11 péntek, 09:25:26 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.10 csütörtök, 21:23:18
ménem egy 2.2-es mocira dobtad rá? az penge lenne...és főleg nem olcsó...
Miket cseréltél amugy? adagolóhoz kábelezést is kellett?
főleg pénzügyileg nem érte volna meg. egy 2.2 tdci motor alja 100eft
és még akkor át kéne rakni a tddi dugókat is, nem??
meg 1az1ben jó rá a tddi hengerfej.
egy a biztos, szívósort nem lehet csak úgy cserélgetni, mert változtattak a nyomócsövön is, hogy elférjen. nekünk is alakítani kellett egy kicsit.
meg a ventillátorokat kell majd megcserélnem még, hogy tudja vezérleni őket az ecu
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9396 Dátum:
2013.01.11 péntek, 10:15:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.11 péntek, 09:25:26
főleg pénzügyileg nem érte volna meg. egy 2.2 tdci motor alja 100eft
és még akkor át kéne rakni a tddi dugókat is, nem??
meg 1az1ben jó rá a tddi hengerfej.
egy a biztos, szívósort nem lehet csak úgy cserélgetni, mert változtattak a nyomócsövön is, hogy elférjen. nekünk is alakítani kellett egy kicsit.
meg a ventillátorokat kell majd megcserélnem még, hogy tudja vezérleni őket az ecu
Dugókat miért kéne átrakni ugyanugy 16V motor, befecskendezés ugyanolyan...hengerfej vékonyitott emiatt rövid csúcsos..abban több lehetőség van...szivósor nem értem mi a gond, max TDDI-t felrakni...
Tddi hengerfej is felmegy rá de csak alsó felső egyben..mert sikolni kéne különben.
Az igaz hogy nem hozna annyit viszont....kezdem belátni hogy nem egy tuning motor ez a mondeo...sajna.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9397 Dátum:
2013.01.11 péntek, 10:19:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.11 péntek, 10:15:31
Dugókat miért kéne átrakni ugyanugy 16V motor, befecskendezés ugyanolyan...hengerfej vékonyitott emiatt rövid csúcsos..abban több lehetőség van...szivósor nem értem mi a gond, max TDDI-t felrakni...
Tddi hengerfej is felmegy rá de csak alsó felső egyben..mert sikolni kéne különben.
Az igaz hogy nem hozna annyit viszont....kezdem belátni hogy nem egy tuning motor ez a mondeo...sajna.
annyit tutira tud, mint egy 1.9tdi
akinek meg több kell, annak om605,606 kell
tddi-re, ahogy mennyek a nyomócsövek az adagolóra, nem fér el tőle elöl az egr
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9398 Dátum:
2013.01.11 péntek, 12:01:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.11 péntek, 10:19:53
annyit tutira tud, mint egy 1.9tdi
akinek meg több kell, annak om605,606 kell
tddi-re, ahogy mennyek a nyomócsövek az adagolóra, nem fér el tőle elöl az egr
1-2 és 3-4 henger között ugyanugy...
EGR minek? de amugy is az adagoló felett van pont úgy mint a nagynyomású szelepnél...
Tuningnál attól függ mit akarunk...ha 0-400-ra kell gyorsulni akkor 8 szelepes mindenképp, ha végre kell akkor 16 szelepes motor....el kell dönteni mit akarunk...1.9TDI-k azért jók mert 8 szelepes mocik alul sokkal jobbak de viszont 3000-től elfogy mint a ropi....plussz 8V motorok sokkal megbizhatóbbak.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #9399 Dátum:
2013.01.11 péntek, 12:03:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.11 péntek, 10:19:53
annyit tutira tud, mint egy 1.9tdi
akinek meg több kell, annak om605,606 kell
tddi-re, ahogy mennyek a nyomócsövek az adagolóra, nem fér el tőle elöl az egr
merga drága buli nem éri meg...de kimegy a világból, és nyilván nem keveset is zabál...plussz rohad mint az állat.
Naplózva
Oldalak:
1
...
181
182
183
184
185
186
187
[
188
]
189
190
191
192
193
194
195
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ