Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:26:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
196
197
198
199
200
201
202
[
203
]
204
205
206
207
208
209
210
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107411 alkalommal)
0 Felhasználó és 217 vendég van a témában
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10100 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 19:37:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.04.28 vasárnap, 14:12:28
Egyelőre semmi egyebet nem produkál. Csak alapjáraton csinálja, ott sem mindig. Dinamika, fogyasztás, stb ok.
Gázolajszűrő csere, jártam már így én is, nekem megjavult.
Kizárólag gyárit!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10101 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 22:08:32 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.04.28 vasárnap, 19:37:20
Gázolajszűrő csere, jártam már így én is, nekem megjavult.
Kizárólag gyárit!
Jaja, az lesz, habár a 60K km még odébb van
Köszi!
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10102 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 22:19:45 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.04.28 vasárnap, 22:08:32
Jaja, az lesz, habár a 60K km még odébb van
Köszi!
Az baromság. Nekem 25 e km után már berángatott alapjáraton, pedig Ausztriában a Shellen tankoltam végig.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10103 Dátum:
2013.04.30 kedd, 18:27:20 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.04.28 vasárnap, 22:19:45
Az baromság. Nekem 25 e km után már berángatott alapjáraton, pedig Ausztriában a Shellen tankoltam végig.
Én mindig a gyári előírás szerint cserélem, nem kannázok, és még sosem volt gond vele.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10104 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 22:24:38 »
Meg lett ma chip... (Bunyek)
jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10105 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 22:35:24 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.05 vasárnap, 22:24:38
Meg lett ma chip... (Bunyek)
jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.
üdv a klubban!
Tényleg Bunyek, az enyém iszonyatosan elkezdett kormolni. Egy nagyobb gázfröccs, nem kell parkettázni, és olyan felhőt hagyok magam mögött, h már szégyenlem magam!
PEdig amikor csináltuk a chippet, egy deka füst nem jött ki a kipuffból.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10106 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 23:18:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.04.27 szombat, 20:04:49
Sajna az a gond hogy a gyári műszer a VP44-hez kb rakás sz@rt sem ér...kétrugós porlasztót meg ne akarjunk diagnosztizálni ugye OBD-n..
Én láttam olvasót a vp44-hez, ugyanis az adagolónak saját hibatárolója van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10107 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 09:18:07 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.05 vasárnap, 23:18:25
Én láttam olvasót a vp44-hez, ugyanis az adagolónak saját hibatárolója van.
Angel drága...énis láttam (pl: BOSCH KTS)ami mellesleg brutál drága és egy rakás khm....de gyári műszerről beszéltünk most...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10108 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 09:19:33 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.05.05 vasárnap, 22:35:24
üdv a klubban!
Tényleg Bunyek, az enyém iszonyatosan elkezdett kormolni. Egy nagyobb gázfröccs, nem kell parkettázni, és olyan felhőt hagyok magam mögött, h már szégyenlem magam!
PEdig amikor csináltuk a chippet, egy deka füst nem jött ki a kipuffból.
Turbódat kéne normálisan megcsinálni szerintem....valamelyik cső nem durrant le?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10109 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 09:22:54 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.05 vasárnap, 22:24:38
Meg lett ma chip... (Bunyek)
jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.
Utánna enyémet is megirtuk uj turbóhoz..
kb 1200-tól indul meg most, ennél lentebbről nem lehet/tudom meginditani egyszerűen...de elég is ez nekem és elég jól is megy most.
Aszem elértem azt a pontot hogy ez igy elég és nem kell több nekem...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10110 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 15:33:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.06 hétfő, 09:19:33
Turbódat kéne normálisan megcsinálni szerintem....valamelyik cső nem durrant le?
Menni megy, turbónyomás van. Szóval a csővek szrintem a helyén. Viszont kisebb gázfröccsre is dobja a kormot rendesen!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10111 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 18:04:09 »
Idézetet írta: Leni - 2013.05.05 vasárnap, 22:24:38
Meg lett ma chip... (Bunyek)
jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.
Na akkor ha legközelebb otthon leszünk, össze kellene futni :-) Kíváncsi vagyok milyen lett.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10112 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 19:07:40 »
Idézetet írta: Cs12 - 2013.05.06 hétfő, 15:33:07
Menni megy, turbónyomás van. Szóval a csővek szrintem a helyén. Viszont kisebb gázfröccsre is dobja a kormot rendesen!
A szerintem nem a legbiztosabb...megnézted?
Az a labda egy rakás sz@r, ezt mondtam akkor is és megis mutattam miért....
Kell egy f@sza nyomásos oda(kb 15-ből megvan) EMAP-ra berakjuk,belövöm és lefosod a bokádat olyan lessz...
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10113 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 22:54:53 »
Sziasztok!
Már korábban írtam a kocsim problémájáról (2000 TDDI 116 Le).
Melegen ha elkezd visszahűlni - leállítás után kb. 20 perccel ha indítom 450-500-as fordultaon indul kerregő hanggal, kicsit döcögősen. Van úgy, hogy el sem indul csak másodikra. Ha a kormányt elfordítom álló helyben valamelyest elhalkul, de mihelyst a motor terheletlen lesz újra elkezd a kerregést és kerreg egy jó darabig. Amit még megjegyeznék, hogy a motor üzemi hőfoka a hengerfejhőfok jeladó szerint 90-93 fok, így álltalában a ventillátor megy rajt. Klímát nem nagyon használom éves szinten kb. 10-szer mert nem bírom.
Találkozott már valaki hasonlóval? Jelenthet ez adagoló problémát vagy valahol máshol van a kutya elásva?
Válaszotok előre is köszönöm!
Esetleg ismer valaki Győr-Pápa környékén olyan szakit aki ért hozzá és műszere is van a hasonló hibajelenségek diagnosztizálásához!?
Üdv.: Máté
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10114 Dátum:
2013.05.07 kedd, 08:54:45 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.05.06 hétfő, 18:04:09
Na akkor ha legközelebb otthon leszünk, össze kellene futni :-) Kíváncsi vagyok milyen lett.
Megbeszéltük!
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10115 Dátum:
2013.05.07 kedd, 08:58:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.06 hétfő, 09:22:54
Aszem elértem azt a pontot hogy ez igy elég és nem kell több nekem...
Ezt te komolyan írtad? Megelégedni a kocsi teljesítményével
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10116 Dátum:
2013.05.07 kedd, 15:58:13 »
Szevasztok.
Olyan problémám lenne,hogy az autó 1-2-3-ban nem akar rendesen megindulni értem itt a 2000-nél történő előtöltés módosulást,csak forog tovább és csak erősebb gázadásra kezd intenzívebb gyorsulásba.
Viszont 4-5-ben hibátlanul teszi a dollgát 2000-től elkezd tépni,mint a barom.Kat nincs egr off,üa szűrő friss ac pumpa jó.
Valakinek ötlet?
Köszi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10117 Dátum:
2013.05.07 kedd, 16:32:06 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.05.07 kedd, 15:58:13
Szevasztok.
Olyan problémám lenne,hogy az autó 1-2-3-ban nem akar rendesen megindulni értem itt a 2000-nél történő előtöltés módosulást,csak forog tovább és csak erősebb gázadásra kezd intenzívebb gyorsulásba.
Viszont 4-5-ben hibátlanul teszi a dollgát 2000-től elkezd tépni,mint a barom.Kat nincs egr off,üa szűrő friss ac pumpa jó.
Valakinek ötlet?
Köszi
Turbócsövek jók? Esetleg a csipp nem rossz? Ha jól tudom,kollár-tuninggal volt már itt 1-2 elég nagy mellényúlás
Naplózva
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10118 Dátum:
2013.05.07 kedd, 17:16:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.07 kedd, 16:32:06
Turbócsövek jók? Esetleg a csipp nem rossz? Ha jól tudom,kollár-tuninggal volt már itt 1-2 elég nagy mellényúlás
Turbócsövek rendben nyomás is épül csak a lovak nncsenek meg de csak 1-2-3-ban ez jóval a chip után jött kb 1hete.
Érdekes,hogy 4-5 ben tök normálisan műkszik.A kuplung pedál kapcsolót már kimértem az műkszik.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10119 Dátum:
2013.05.07 kedd, 17:23:22 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.05.07 kedd, 17:16:39
Turbócsövek rendben nyomás is épül csak a lovak nncsenek meg de csak 1-2-3-ban ez jóval a chip után jött kb 1hete.
Érdekes,hogy 4-5 ben tök normálisan műkszik.A kuplung pedál kapcsolót már kimértem az műkszik.
Váltó rudazatnál nincsenek kapcsolók? Mert mintha az sem egy hétköznapi mechanika lenne.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10120 Dátum:
2013.05.07 kedd, 17:31:54 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.07 kedd, 17:23:22
Váltó rudazatnál nincsenek kapcsolók? Mert mintha az sem egy hétköznapi mechanika lenne.
A válltón a tolatólámpa kapcsolót találtam elérhető helyen,maga a kapcsolás rendben megy de fogalmam sincs mi lehet a baj.Sebesség jeladó? a kilóméteróra műkszik sebességet méri....
nemtom
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10121 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:04:59 »
Idézetet írta: bancsomate - 2013.05.06 hétfő, 22:54:53
Sziasztok!
Már korábban írtam a kocsim problémájáról (2000 TDDI 116 Le).
Melegen ha elkezd visszahűlni - leállítás után kb. 20 perccel ha indítom 450-500-as fordultaon indul kerregő hanggal, kicsit döcögősen. Van úgy, hogy el sem indul csak másodikra. Ha a kormányt elfordítom álló helyben valamelyest elhalkul, de mihelyst a motor terheletlen lesz újra elkezd a kerregést és kerreg egy jó darabig. Amit még megjegyeznék, hogy a motor üzemi hőfoka a hengerfejhőfok jeladó szerint 90-93 fok, így álltalában a ventillátor megy rajt. Klímát nem nagyon használom éves szinten kb. 10-szer mert nem bírom.
Találkozott már valaki hasonlóval? Jelenthet ez adagoló problémát vagy valahol máshol van a kutya elásva?
Válaszotok előre is köszönöm!
Esetleg ismer valaki Győr-Pápa környékén olyan szakit aki ért hozzá és műszere is van a hasonló hibajelenségek diagnosztizálásához!?
Üdv.: Máté
Szia,
egy tipp a kerregésre melegen:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
én ezt talán 2 éve csináltam meg, azóta semmi hangja.
A melegen indulás probléma nálam is sokszor előfordul, pici gázadással indítózás alatt ritkábban csinálja.
üdv.: Jani
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10122 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:35:01 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2013.05.07 kedd, 15:58:13
Szevasztok.
Olyan problémám lenne,hogy az autó 1-2-3-ban nem akar rendesen megindulni értem itt a 2000-nél történő előtöltés módosulást,csak forog tovább és csak erősebb gázadásra kezd intenzívebb gyorsulásba.
Viszont 4-5-ben hibátlanul teszi a dollgát 2000-től elkezd tépni,mint a barom.Kat nincs egr off,üa szűrő friss ac pumpa jó.
Valakinek ötlet?
Köszi
csúszik a kuplung....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10123 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:40:28 »
Szia!
Köszi a tippet, ezt megcsinálom De a múltkor megnézetem, és nem nagyon látni rajta semmi extrát, hogy lógna.
A melegedésre tipp esetleg? Mióta megvettem kb. 4 termosztát fogyott el, mert a nem gyári az eleve *** volt, a gyári meg egy év után előbb kinyitott, így a tél miatt ki kellett cserélnem. Amúgy a rosszal meg nyáron nem volt gond. :-(
Én arra is gondoltam, hogy az adagoló nem jól fecskendez be és emiatt változik meg a hangja is közel az üzemmeleg állapothoz, és ez lehet oka a melegedésnek. Persze nem tudom, hogy az adagoló hogyan kommunikál a steuergerät-tel.
Egyébként közel 60 ezret mentem vele mióta megvettem 3 és fél éve, nagyobb költségekbe nem vert, és a melegedés már akkor is jelen volt. Állapotra sincs vele probléma, meg nem is agyalom neki, így nem félek hogy valami baja lenne emiatt, de azért már érdekelne. (10 ezrenként olaj légszűrőcsere, de nem is csipkedi az olajat. Bár erre lehetne egyből mondani, hogy a gázolaj úgyis higítja.)
Múltkor finoman szinte csak hosszú úton hajtva 50 l tankolta rá 870km-re. És ez nem vicc.
Köszi a tippet! Megcsinálom, és visszajelzek, hogy mi lett!
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.05.07 kedd, 21:04:59
Szia,
egy tipp a kerregésre melegen:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi
én ezt talán 2 éve csináltam meg, azóta semmi hangja.
A melegen indulás probléma nálam is sokszor előfordul, pici gázadással indítózás alatt ritkábban csinálja.
üdv.: Jani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10124 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:40:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.07 kedd, 21:35:01
csúszik a kuplung....
ötletnek jó, de az inkább magasabb fokozatban, nagy terhelésre csúszik meg......tehát pont fordítva
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10125 Dátum:
2013.05.07 kedd, 21:53:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.07 kedd, 21:35:01
csúszik a kuplung....
Annak nem inkább 5.ben kellene elcsúsznia először?
A fordulatszám nem emelkedik el hirtelen folyamatosan gyorsul,csak a 2000 körüli megíndulás és az intenzív gyorsulás hianyzik olyan 3000 környékén belekezd de nem az igazi 4-5-ben hibátlan elforog agyig
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10126 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:19:49 »
Idézetet írta: bancsomate - 2013.05.07 kedd, 21:40:28
Szia!
Köszi a tippet, ezt megcsinálom De a múltkor megnézetem, és nem nagyon látni rajta semmi extrát, hogy lógna.
A melegedésre tipp esetleg? Mióta megvettem kb. 4 termosztát fogyott el, mert a nem gyári az eleve *** volt, a gyári meg egy év után előbb kinyitott, így a tél miatt ki kellett cserélnem. Amúgy a rosszal meg nyáron nem volt gond. :-(
Én arra is gondoltam, hogy az adagoló nem jól fecskendez be és emiatt változik meg a hangja is közel az üzemmeleg állapothoz, és ez lehet oka a melegedésnek. Persze nem tudom, hogy az adagoló hogyan kommunikál a steuergerät-tel.
Egyébként közel 60 ezret mentem vele mióta megvettem 3 és fél éve, nagyobb költségekbe nem vert, és a melegedés már akkor is jelen volt. Állapotra sincs vele probléma, meg nem is agyalom neki, így nem félek hogy valami baja lenne emiatt, de azért már érdekelne. (10 ezrenként olaj légszűrőcsere, de nem is csipkedi az olajat. Bár erre lehetne egyből mondani, hogy a gázolaj úgyis higítja.)
Múltkor finoman szinte csak hosszú úton hajtva 50 l tankolta rá 870km-re. És ez nem vicc.
Köszi a tippet! Megcsinálom, és visszajelzek, hogy mi lett!
Melegen nehezen indulás problémáról pont ma beszélgettem G_Zsolt kollégával. Ő kapott egy tippet, hogy a hengerfejben a hőfok érzékelő ad rossz jelet az ECU-nak, ezért indul 4-500-as fordulaton melegen. Én lehet hogy megpróbálok bele egy újat, bár már elég jól megszoktam az 5 év alatt így :-)
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10127 Dátum:
2013.05.08 szerda, 21:26:43 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.05.08 szerda, 21:19:49
Melegen nehezen indulás problémáról pont ma beszélgettem G_Zsolt kollégával. Ő kapott egy tippet, hogy a hengerfejben a hőfok érzékelő ad rossz jelet az ECU-nak, ezért indul 4-500-as fordulaton melegen. Én lehet hogy megpróbálok bele egy újat, bár már elég jól megszoktam az 5 év alatt így :-)
Meg az is lehet, hogy a háznyomás nehezebben épül fel--> adagoló felújítás
A termosztátból meg ugye kettő van, reméljük mindkettőt cserélte a kolléga. ( Olajköri, vízköri)
Naplózva
bancsomate
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10128 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 19:47:28 »
Szia!
A hőfokjeladó nem adhat rossz jelet, mivel NTC ellenállás így az ha tönkremegy elszakad. A karakterisztikája hőfokfüggő. Ami érdekes még számomra, hogy 88°C-os a termosztát. Ez azt jelenti, hogy 88°C körül nyit. Ahhoz hogy a víz elérje ezt a hőmérsékletet a leadó felületnek min 90 de inkább többnek kell lennie. A hőfokjeladó a hengerfejen van ami eléggé jól vezeti a hőt az alumínium miatt. Így a termisztor által továbbított hőmérsékletnek magasabb kell lennie, mint 88°C.
Minden termosztát új.
Adagolót érzem én problémásnak, bár mióta megvettem ilyen a vas, csak érdekelne mi áll a háttérben. :-)
Üdv.: Máté
Idézetet írta: Mad-V - 2013.05.08 szerda, 21:26:43
Meg az is lehet, hogy a háznyomás nehezebben épül fel--> adagoló felújítás
A termosztátból meg ugye kettő van, reméljük mindkettőt cserélte a kolléga. ( Olajköri, vízköri)
Naplózva
jan0815
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10129 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:19:13 »
sziasztok!950 es alapjárati fordulatom van hogy lehet rajt állítani? ez ügyben kérem a segitséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10130 Dátum:
2013.05.09 csütörtök, 20:46:50 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.05.09 csütörtök, 20:19:13
sziasztok!950 es alapjárati fordulatom van hogy lehet rajt állítani? ez ügyben kérem a segitséget.
minek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jan0815
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10131 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:31:09 »
Miért nem magas 1 kicsit?ugy tudom 850 körül kell neki pörögni!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10132 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:33:22 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.05.10 péntek, 20:31:09
Miért nem magas 1 kicsit?ugy tudom 850 körül kell neki pörögni!
850-950 között szokott lenni. meg ezeken amúgysem tudsz állítani, mindent az ecu vezérel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jan0815
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10133 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:37:46 »
köszi a választ. tudsz valamit az egr dugozásról?
Naplózva
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10134 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:47:18 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.05.10 péntek, 20:37:46
köszi a választ. tudsz valamit az egr dugozásról?
Csináld meg nyugoltan kb 0.6 decit jelent
Naplózva
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10135 Dátum:
2013.05.11 szombat, 13:02:50 »
Idézetet írta: bancsomate - 2013.05.09 csütörtök, 19:47:28
Szia!
A hőfokjeladó nem adhat rossz jelet, mivel NTC ellenállás így az ha tönkremegy elszakad. A karakterisztikája hőfokfüggő. Ami érdekes még számomra, hogy 88°C-os a termosztát. Ez azt jelenti, hogy 88°C körül nyit. Ahhoz hogy a víz elérje ezt a hőmérsékletet a leadó felületnek min 90 de inkább többnek kell lennie. A hőfokjeladó a hengerfejen van ami eléggé jól vezeti a hőt az alumínium miatt. Így a termisztor által továbbított hőmérsékletnek magasabb kell lennie, mint 88°C.
Minden termosztát új.
Adagolót érzem én problémásnak, bár mióta megvettem ilyen a vas, csak érdekelne mi áll a háttérben. :-)
Üdv.: Máté
Mikor így indul, öntsd le egy vödör hideg vízzel az adagolót, és nézd meg úgy!
Naplózva
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10136 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 20:49:36 »
Sziasztok! Lenne egy kérdésem segítenétek ?Ac pumpát kellene cserélnem rendelni akrok utángyártottat az joval olcsobb mint a gyári de ahonnan rendelni akarom azt mondják nem számit ,hogy disel vagy benzines egyforma kell ez igaz?mire kell ilyenkor figyelni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10137 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 20:53:02 »
Idézetet írta: LALI75 - 2013.05.12 vasárnap, 20:49:36
Sziasztok! Lenne egy kérdésem segítenétek ?Ac pumpát kellene cserélnem rendelni akrok utángyártottat az joval olcsobb mint a gyári de ahonnan rendelni akarom azt mondják nem számit ,hogy disel vagy benzines egyforma kell ez igaz?mire kell ilyenkor figyelni?
van egy bontott hibátlan tddi ac-m, ha kell
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10138 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 20:56:54 »
és az igaz hogy egyforma kell a diselre meg a benzinesre is? egyébként mennyiért adod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10139 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 21:18:13 »
Idézetet írta: LALI75 - 2013.05.12 vasárnap, 20:56:54
és az igaz hogy egyforma kell a diselre meg a benzinesre is? egyébként mennyiért adod?
nem, más kell a dízelre, benzinesnek a tankban van. mondj egy árat és viheted, nekem csak a helyet fogja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LALI75
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10140 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 21:34:20 »
nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni sőt csufolodni sem akarok az árral mondj te is egy árat én egy 5 -t mondok modj te is valamit. és írom a cimet hova küldheted
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10141 Dátum:
2013.05.12 vasárnap, 22:27:53 »
Idézetet írta: LALI75 - 2013.05.12 vasárnap, 21:34:20
nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni sőt csufolodni sem akarok az árral mondj te is egy árat én egy 5 -t mondok modj te is valamit. és írom a cimet hova küldheted
Ugye nem a TDCI-d ben szeretnél AC-t cserélni?
Abban csak magasnyomású pumpa van, de annak az ára nem 5000Ft
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10142 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 11:50:46 »
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék ,hogy van -e itt valakinek,valakiknek esetleg Mk3-as TDDI 5-ös váltóval kombiban . A fogyasztás felől érdeklődnék
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10143 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:01:30 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.13 hétfő, 11:50:46
Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék ,hogy van -e itt valakinek,valakiknek esetleg Mk3-as TDDI 5-ös váltóval kombiban . A fogyasztás felől érdeklődnék
Nekünk igaz CI van,de sokat olvasgatom a fórumot. 5-7 liter között elég nagy szórás lehetséges,használattól függően. Páran a TDDI-be beleépítették a 6os váltót(mert ha jól tudom,eredetileg csak 5-ös váltóval(mtx75) volt kapható). Tőlük tudsz esetleg változásokat kérdezni: Ervin, HZsolt92
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10144 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:10:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.05.13 hétfő, 12:01:30
Nekünk igaz CI van,de sokat olvasgatom a fórumot. 5-7 liter között elég nagy szórás lehetséges,használattól függően. Páran a TDDI-be beleépítették a 6os váltót(mert ha jól tudom,eredetileg csak 5-ös váltóval(mtx75) volt kapható). Tőlük tudsz esetleg változásokat kérdezni: Ervin, HZsolt92
Azt kihagytam h 116lovas de nem tudom h hol kell megnézni a felszereltséget
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10145 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:33:41 »
Maradjunk a kombinál, és az 5 sebességesnél. Leginkább 6,5-7,5 között mozog erősen függően a lábtól és az útviszonyoktól. Extrém esetben 8-9 is lehet. ( tél rövid távok, vagy nyári dugó+klíma)
Naplózva
Teddy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10146 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 12:54:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.05.13 hétfő, 12:33:41
Maradjunk a kombinál, és az 5 sebességesnél. Leginkább 6,5-7,5 között mozog erősen függően a lábtól és az útviszonyoktól. Extrém esetben 8-9 is lehet. ( tél rövid távok, vagy nyári dugó+klíma)
Esetleg egy tankkal mennyi km tehető meg. Nem tudom mennyire reális nem akarok hazudni 950 az meg szokott lenni (70% országút,30% város).
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10147 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 13:04:21 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.13 hétfő, 12:54:10
Esetleg egy tankkal mennyi km tehető meg. Nem tudom mennyire reális nem akarok hazudni 950 az meg szokott lenni (70% országút,30% város).
Az jó fogyasztás. Számold ki úgy,hogy amennyit tankolsz(fullig) azt a literszámot elosztod a megtettem km-t elosztva százzal,szóval a te esetedben,pl.:
55/9,5 = 5,79
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10148 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 13:44:38 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.13 hétfő, 12:10:18
Azt kihagytam h 116lovas de nem tudom h hol kell megnézni a felszereltséget
Ide
beírod az alvázszámot és minden adatot megkapsz.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10149 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 21:46:41 »
Idézetet írta: Teddy - 2013.05.13 hétfő, 12:54:10
Esetleg egy tankkal mennyi km tehető meg. Nem tudom mennyire reális nem akarok hazudni 950 az meg szokott lenni (70% országút,30% város).
Ez reális is, nekem is ennyit szokott menni, de ha csak városozok ami eléggé sűrűn előfordul akkor is 900 amin. amit megteszek 1 tankkal
a fogyija kb. 7 környéke+-1 liter város-dugó-láb függvénye amúgy
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Oldalak:
1
...
196
197
198
199
200
201
202
[
203
]
204
205
206
207
208
209
210
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ