Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:24:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5107214 alkalommal)
0 Felhasználó és 219 vendég van a témában
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10100 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 19:37:20 »

Egyelőre semmi egyebet nem produkál. Csak alapjáraton csinálja, ott sem mindig. Dinamika, fogyasztás, stb ok.
Gázolajszűrő csere, jártam már így én is, nekem megjavult.
Kizárólag gyárit!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10101 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 22:08:32 »

Gázolajszűrő csere, jártam már így én is, nekem megjavult.
Kizárólag gyárit!

Jaja, az lesz, habár a 60K km még odébb van  eplus2

Köszi!
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10102 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 22:19:45 »

Jaja, az lesz, habár a 60K km még odébb van  eplus2

Köszi!

Az baromság. Nekem 25 e km után már berángatott alapjáraton, pedig Ausztriában a Shellen tankoltam végig.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10103 Dátum: 2013.04.30 kedd, 18:27:20 »

Az baromság. Nekem 25 e km után már berángatott alapjáraton, pedig Ausztriában a Shellen tankoltam végig.
Én mindig a gyári előírás szerint cserélem, nem kannázok, és még sosem volt gond vele.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10104 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:24:38 »

Meg lett ma chip... (Bunyek)  worship worship  jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10105 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:35:24 »

Meg lett ma chip... (Bunyek)  worship worship  jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.

üdv a klubban!

Tényleg Bunyek, az enyém iszonyatosan elkezdett kormolni. Egy nagyobb gázfröccs, nem kell parkettázni, és olyan felhőt hagyok magam mögött, h már szégyenlem magam!
PEdig amikor csináltuk a chippet, egy deka füst nem jött ki a kipuffból.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10106 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 23:18:25 »

Sajna az a gond hogy a gyári műszer a VP44-hez kb rakás sz@rt sem ér...kétrugós porlasztót meg ne akarjunk diagnosztizálni ugye OBD-n.. eplus2

Én láttam olvasót a vp44-hez, ugyanis az adagolónak saját hibatárolója van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10107 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:18:07 »

Én láttam olvasót a vp44-hez, ugyanis az adagolónak saját hibatárolója van.

Angel drága...énis láttam (pl: BOSCH KTS)ami mellesleg brutál drága és egy rakás khm....de gyári műszerről beszéltünk most...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10108 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:19:33 »

üdv a klubban!

Tényleg Bunyek, az enyém iszonyatosan elkezdett kormolni. Egy nagyobb gázfröccs, nem kell parkettázni, és olyan felhőt hagyok magam mögött, h már szégyenlem magam!
PEdig amikor csináltuk a chippet, egy deka füst nem jött ki a kipuffból.

Turbódat kéne normálisan megcsinálni szerintem....valamelyik cső nem durrant le?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10109 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:22:54 »

Meg lett ma chip... (Bunyek)  worship worship  jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.

 eljen

Utánna enyémet is megirtuk uj turbóhoz.. eplus2
kb 1200-tól indul meg most, ennél lentebbről nem lehet/tudom meginditani egyszerűen...de elég is ez nekem és elég jól is megy most.
Aszem elértem azt a pontot hogy ez igy elég és nem kell több nekem... eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10110 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 15:33:07 »

Turbódat kéne normálisan megcsinálni szerintem....valamelyik cső nem durrant le?

Menni megy, turbónyomás van. Szóval a csővek szrintem a helyén. Viszont kisebb gázfröccsre is dobja a kormot rendesen!
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10111 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 18:04:09 »

Meg lett ma chip... (Bunyek)  worship worship  jó lett nagyon, nem vittük túlzásba de így pont megfelel.

Na akkor ha legközelebb otthon leszünk, össze kellene futni :-) Kíváncsi vagyok milyen lett.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10112 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 19:07:40 »

Menni megy, turbónyomás van. Szóval a csővek szrintem a helyén. Viszont kisebb gázfröccsre is dobja a kormot rendesen!

A szerintem nem a legbiztosabb...megnézted?
Az a labda egy rakás sz@r, ezt mondtam akkor is és megis mutattam miért.... nemtudom
Kell egy f@sza nyomásos oda(kb 15-ből megvan) EMAP-ra berakjuk,belövöm és lefosod a bokádat olyan lessz... eplus2
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #10113 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 22:54:53 »

Sziasztok!

Már korábban írtam a kocsim problémájáról (2000 TDDI 116 Le).
Melegen ha elkezd visszahűlni - leállítás után kb. 20 perccel ha indítom 450-500-as fordultaon indul kerregő hanggal, kicsit döcögősen. Van úgy, hogy el sem indul csak másodikra. Ha a kormányt elfordítom álló helyben valamelyest elhalkul, de mihelyst a motor terheletlen lesz újra elkezd a kerregést és kerreg egy jó darabig. Amit még megjegyeznék, hogy a motor üzemi hőfoka a hengerfejhőfok jeladó szerint 90-93 fok, így álltalában a ventillátor megy rajt. Klímát nem nagyon használom éves szinten kb. 10-szer mert nem bírom.
Találkozott már valaki hasonlóval? Jelenthet ez adagoló problémát vagy valahol máshol van a kutya elásva?
Válaszotok előre is köszönöm!
Esetleg ismer valaki Győr-Pápa környékén olyan szakit aki ért hozzá és műszere is van a hasonló hibajelenségek diagnosztizálásához!?
Üdv.: Máté
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10114 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:54:45 »

Na akkor ha legközelebb otthon leszünk, össze kellene futni :-) Kíváncsi vagyok milyen lett.

Megbeszéltük!   eplus2
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10115 Dátum: 2013.05.07 kedd, 08:58:56 »

eljen

Aszem elértem azt a pontot hogy ez igy elég és nem kell több nekem... eplus2

Ezt te komolyan írtad? Megelégedni a kocsi teljesítményével Huh?  eplus2 eplus2
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10116 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:58:13 »

Szevasztok.

Olyan problémám lenne,hogy az autó 1-2-3-ban nem akar rendesen megindulni értem itt a 2000-nél történő előtöltés módosulást,csak forog tovább és csak erősebb gázadásra kezd intenzívebb gyorsulásba.
Viszont 4-5-ben hibátlanul teszi a dollgát 2000-től elkezd tépni,mint a barom.Kat nincs egr off,üa szűrő friss ac pumpa jó.

Valakinek ötlet?
Köszi
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10117 Dátum: 2013.05.07 kedd, 16:32:06 »

Szevasztok.

Olyan problémám lenne,hogy az autó 1-2-3-ban nem akar rendesen megindulni értem itt a 2000-nél történő előtöltés módosulást,csak forog tovább és csak erősebb gázadásra kezd intenzívebb gyorsulásba.
Viszont 4-5-ben hibátlanul teszi a dollgát 2000-től elkezd tépni,mint a barom.Kat nincs egr off,üa szűrő friss ac pumpa jó.

Valakinek ötlet?
Köszi

Turbócsövek jók? Esetleg a csipp nem rossz? Ha jól tudom,kollár-tuninggal volt már itt 1-2 elég nagy mellényúlás  integet2
Naplózva
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10118 Dátum: 2013.05.07 kedd, 17:16:39 »

Turbócsövek jók? Esetleg a csipp nem rossz? Ha jól tudom,kollár-tuninggal volt már itt 1-2 elég nagy mellényúlás  integet2

Turbócsövek rendben nyomás is épül csak a lovak nncsenek meg de csak 1-2-3-ban ez jóval a chip után jött kb 1hete.
Érdekes,hogy 4-5 ben tök normálisan műkszik.A kuplung pedál kapcsolót már kimértem az műkszik.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10119 Dátum: 2013.05.07 kedd, 17:23:22 »

Turbócsövek rendben nyomás is épül csak a lovak nncsenek meg de csak 1-2-3-ban ez jóval a chip után jött kb 1hete.
Érdekes,hogy 4-5 ben tök normálisan műkszik.A kuplung pedál kapcsolót már kimértem az műkszik.
Váltó rudazatnál nincsenek kapcsolók? Mert mintha az sem egy hétköznapi mechanika lenne.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10120 Dátum: 2013.05.07 kedd, 17:31:54 »

Váltó rudazatnál nincsenek kapcsolók? Mert mintha az sem egy hétköznapi mechanika lenne.


A válltón a tolatólámpa kapcsolót találtam elérhető helyen,maga a kapcsolás rendben megy de fogalmam sincs mi lehet a baj.Sebesség jeladó? a kilóméteróra műkszik sebességet méri....

nemtom szomoru1
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10121 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:04:59 »

Sziasztok!

Már korábban írtam a kocsim problémájáról (2000 TDDI 116 Le).
Melegen ha elkezd visszahűlni - leállítás után kb. 20 perccel ha indítom 450-500-as fordultaon indul kerregő hanggal, kicsit döcögősen. Van úgy, hogy el sem indul csak másodikra. Ha a kormányt elfordítom álló helyben valamelyest elhalkul, de mihelyst a motor terheletlen lesz újra elkezd a kerregést és kerreg egy jó darabig. Amit még megjegyeznék, hogy a motor üzemi hőfoka a hengerfejhőfok jeladó szerint 90-93 fok, így álltalában a ventillátor megy rajt. Klímát nem nagyon használom éves szinten kb. 10-szer mert nem bírom.
Találkozott már valaki hasonlóval? Jelenthet ez adagoló problémát vagy valahol máshol van a kutya elásva?
Válaszotok előre is köszönöm!
Esetleg ismer valaki Győr-Pápa környékén olyan szakit aki ért hozzá és műszere is van a hasonló hibajelenségek diagnosztizálásához!?
Üdv.: Máté

Szia,

egy tipp a kerregésre melegen:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

én ezt talán 2 éve csináltam meg, azóta semmi hangja.

A melegen indulás probléma nálam is sokszor előfordul, pici gázadással indítózás alatt ritkábban csinálja.

üdv.: Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10122 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:35:01 »

Szevasztok.

Olyan problémám lenne,hogy az autó 1-2-3-ban nem akar rendesen megindulni értem itt a 2000-nél történő előtöltés módosulást,csak forog tovább és csak erősebb gázadásra kezd intenzívebb gyorsulásba.
Viszont 4-5-ben hibátlanul teszi a dollgát 2000-től elkezd tépni,mint a barom.Kat nincs egr off,üa szűrő friss ac pumpa jó.

Valakinek ötlet?
Köszi
csúszik a kuplung....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #10123 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:40:28 »

Szia!

Köszi a tippet, ezt megcsinálom De a múltkor megnézetem, és nem nagyon látni rajta semmi extrát, hogy lógna.

A melegedésre tipp esetleg? Mióta megvettem kb. 4 termosztát fogyott el, mert a nem gyári az eleve *** volt, a gyári meg egy év után előbb kinyitott, így a tél miatt ki kellett cserélnem. Amúgy a rosszal meg nyáron nem volt gond. :-(
Én arra is gondoltam, hogy az adagoló nem jól fecskendez be és emiatt változik meg a hangja is közel az üzemmeleg állapothoz, és ez lehet oka a melegedésnek. Persze nem tudom, hogy az adagoló hogyan kommunikál a steuergerät-tel.
Egyébként közel 60 ezret mentem vele mióta megvettem 3 és fél éve, nagyobb költségekbe nem vert, és a melegedés már akkor is jelen volt. Állapotra sincs vele probléma, meg nem is agyalom neki, így nem félek hogy valami baja lenne emiatt, de azért már érdekelne. (10 ezrenként olaj légszűrőcsere, de nem is csipkedi az olajat. Bár erre lehetne egyből mondani, hogy a gázolaj úgyis higítja.)
Múltkor finoman szinte csak hosszú úton hajtva 50 l tankolta rá 870km-re. És ez nem vicc.

Köszi a tippet! Megcsinálom, és visszajelzek, hogy mi lett!


Szia,

egy tipp a kerregésre melegen:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szerv%C3%B3sz%C3%ADj_fesz%C3%ADt%C5%91_g%C3%B6rg%C5%91_%C3%A1talak%C3%ADt%C3%A1s_-_TDCi

én ezt talán 2 éve csináltam meg, azóta semmi hangja.

A melegen indulás probléma nálam is sokszor előfordul, pici gázadással indítózás alatt ritkábban csinálja.

üdv.: Jani
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10124 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:40:51 »

csúszik a kuplung....

ötletnek jó, de az inkább magasabb fokozatban, nagy terhelésre csúszik meg......tehát pont fordítva
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #10125 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:53:04 »

csúszik a kuplung....

Annak nem inkább 5.ben kellene elcsúsznia először?
A fordulatszám nem emelkedik el hirtelen folyamatosan gyorsul,csak a 2000 körüli megíndulás és az intenzív gyorsulás hianyzik olyan 3000 környékén belekezd de nem az igazi 4-5-ben hibátlan elforog agyig
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10126 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:19:49 »

Szia!

Köszi a tippet, ezt megcsinálom De a múltkor megnézetem, és nem nagyon látni rajta semmi extrát, hogy lógna.

A melegedésre tipp esetleg? Mióta megvettem kb. 4 termosztát fogyott el, mert a nem gyári az eleve *** volt, a gyári meg egy év után előbb kinyitott, így a tél miatt ki kellett cserélnem. Amúgy a rosszal meg nyáron nem volt gond. :-(
Én arra is gondoltam, hogy az adagoló nem jól fecskendez be és emiatt változik meg a hangja is közel az üzemmeleg állapothoz, és ez lehet oka a melegedésnek. Persze nem tudom, hogy az adagoló hogyan kommunikál a steuergerät-tel.
Egyébként közel 60 ezret mentem vele mióta megvettem 3 és fél éve, nagyobb költségekbe nem vert, és a melegedés már akkor is jelen volt. Állapotra sincs vele probléma, meg nem is agyalom neki, így nem félek hogy valami baja lenne emiatt, de azért már érdekelne. (10 ezrenként olaj légszűrőcsere, de nem is csipkedi az olajat. Bár erre lehetne egyből mondani, hogy a gázolaj úgyis higítja.)
Múltkor finoman szinte csak hosszú úton hajtva 50 l tankolta rá 870km-re. És ez nem vicc.

Köszi a tippet! Megcsinálom, és visszajelzek, hogy mi lett!



Melegen nehezen indulás problémáról pont ma beszélgettem G_Zsolt kollégával. Ő kapott egy tippet, hogy a hengerfejben a hőfok érzékelő ad rossz jelet az ECU-nak, ezért indul 4-500-as fordulaton melegen. Én lehet hogy megpróbálok bele egy újat, bár már elég jól megszoktam az 5 év alatt így :-)
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10127 Dátum: 2013.05.08 szerda, 21:26:43 »

Melegen nehezen indulás problémáról pont ma beszélgettem G_Zsolt kollégával. Ő kapott egy tippet, hogy a hengerfejben a hőfok érzékelő ad rossz jelet az ECU-nak, ezért indul 4-500-as fordulaton melegen. Én lehet hogy megpróbálok bele egy újat, bár már elég jól megszoktam az 5 év alatt így :-)

Meg az is lehet, hogy a háznyomás nehezebben épül fel--> adagoló felújítás

A termosztátból meg ugye kettő van, reméljük mindkettőt cserélte a kolléga. ( Olajköri, vízköri)
Naplózva
bancsomate
Vendég
« Új hozzászólás #10128 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 19:47:28 »

Szia!

A hőfokjeladó nem adhat rossz jelet, mivel NTC ellenállás így az ha tönkremegy elszakad. A karakterisztikája hőfokfüggő. Ami érdekes még számomra, hogy 88°C-os a termosztát. Ez azt jelenti, hogy 88°C körül nyit. Ahhoz hogy a víz elérje ezt a hőmérsékletet a leadó felületnek min 90 de inkább többnek kell lennie. A hőfokjeladó a hengerfejen van ami eléggé jól vezeti a hőt az alumínium miatt. Így a termisztor által továbbított hőmérsékletnek magasabb kell lennie, mint 88°C.

Minden termosztát új.

Adagolót érzem én problémásnak, bár mióta megvettem ilyen a vas, csak érdekelne mi áll a háttérben. :-)

Üdv.: Máté


Meg az is lehet, hogy a háznyomás nehezebben épül fel--> adagoló felújítás

A termosztátból meg ugye kettő van, reméljük mindkettőt cserélte a kolléga. ( Olajköri, vízköri)
Naplózva
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #10129 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 20:19:13 »

sziasztok!950 es alapjárati fordulatom van hogy lehet rajt állítani? ez ügyben kérem a segitséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10130 Dátum: 2013.05.09 csütörtök, 20:46:50 »

sziasztok!950 es alapjárati fordulatom van hogy lehet rajt állítani? ez ügyben kérem a segitséget.
minek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #10131 Dátum: 2013.05.10 péntek, 20:31:09 »

Miért nem magas 1 kicsit?ugy tudom 850 körül kell neki pörögni!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10132 Dátum: 2013.05.10 péntek, 20:33:22 »

Miért nem magas 1 kicsit?ugy tudom 850 körül kell neki pörögni!
850-950 között szokott lenni. meg ezeken amúgysem tudsz állítani, mindent az ecu vezérel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #10133 Dátum: 2013.05.10 péntek, 20:37:46 »

köszi a választ. tudsz valamit az egr dugozásról?
Naplózva
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #10134 Dátum: 2013.05.10 péntek, 20:47:18 »

köszi a választ. tudsz valamit az egr dugozásról?
Csináld meg nyugoltan kb 0.6 decit jelent
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10135 Dátum: 2013.05.11 szombat, 13:02:50 »

Szia!

A hőfokjeladó nem adhat rossz jelet, mivel NTC ellenállás így az ha tönkremegy elszakad. A karakterisztikája hőfokfüggő. Ami érdekes még számomra, hogy 88°C-os a termosztát. Ez azt jelenti, hogy 88°C körül nyit. Ahhoz hogy a víz elérje ezt a hőmérsékletet a leadó felületnek min 90 de inkább többnek kell lennie. A hőfokjeladó a hengerfejen van ami eléggé jól vezeti a hőt az alumínium miatt. Így a termisztor által továbbított hőmérsékletnek magasabb kell lennie, mint 88°C.

Minden termosztát új.

Adagolót érzem én problémásnak, bár mióta megvettem ilyen a vas, csak érdekelne mi áll a háttérben. :-)

Üdv.: Máté


Mikor így indul, öntsd le egy vödör hideg vízzel az adagolót, és nézd meg úgy!
Naplózva
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #10136 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 20:49:36 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem segítenétek ?Ac pumpát kellene cserélnem rendelni akrok utángyártottat az joval olcsobb mint a gyári  de ahonnan rendelni akarom azt mondják nem számit ,hogy disel vagy benzines egyforma kell ez igaz?mire kell ilyenkor figyelni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10137 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 20:53:02 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem segítenétek ?Ac pumpát kellene cserélnem rendelni akrok utángyártottat az joval olcsobb mint a gyári  de ahonnan rendelni akarom azt mondják nem számit ,hogy disel vagy benzines egyforma kell ez igaz?mire kell ilyenkor figyelni?
van egy bontott hibátlan tddi ac-m, ha kell Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #10138 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 20:56:54 »

és az igaz hogy egyforma kell a diselre meg a benzinesre is? egyébként mennyiért adod?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10139 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 21:18:13 »

és az igaz hogy egyforma kell a diselre meg a benzinesre is? egyébként mennyiért adod?
nem, más kell a dízelre, benzinesnek a tankban van. mondj egy árat és viheted, nekem csak a helyet fogja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
LALI75
Vendég
« Új hozzászólás #10140 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 21:34:20 »

nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni sőt csufolodni sem akarok az árral mondj te is egy árat én egy 5 -t mondok modj te is valamit. és írom a cimet hova küldheted
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10141 Dátum: 2013.05.12 vasárnap, 22:27:53 »

nem akarlak kellemetlen helyzetbe hozni sőt csufolodni sem akarok az árral mondj te is egy árat én egy 5 -t mondok modj te is valamit. és írom a cimet hova küldheted

Ugye nem a TDCI-d ben szeretnél AC-t cserélni?
Abban csak magasnyomású pumpa van, de annak az ára nem 5000Ft  ejnye1  szomoru1
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10142 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 11:50:46 »

Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék ,hogy van -e itt valakinek,valakiknek esetleg Mk3-as TDDI 5-ös váltóval kombiban . A fogyasztás felől érdeklődnék
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10143 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:01:30 »

Üdv mindenkinek!
Érdeklődnék ,hogy van -e itt valakinek,valakiknek esetleg Mk3-as TDDI 5-ös váltóval kombiban . A fogyasztás felől érdeklődnék

Nekünk igaz CI van,de sokat olvasgatom a fórumot. 5-7 liter között elég nagy szórás lehetséges,használattól függően. Páran a TDDI-be beleépítették a 6os váltót(mert ha jól tudom,eredetileg csak 5-ös váltóval(mtx75) volt kapható). Tőlük tudsz esetleg változásokat kérdezni: Ervin, HZsolt92  integet2
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10144 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:10:18 »

Nekünk igaz CI van,de sokat olvasgatom a fórumot. 5-7 liter között elég nagy szórás lehetséges,használattól függően. Páran a TDDI-be beleépítették a 6os váltót(mert ha jól tudom,eredetileg csak 5-ös váltóval(mtx75) volt kapható). Tőlük tudsz esetleg változásokat kérdezni: Ervin, HZsolt92  integet2

Azt kihagytam h 116lovas de nem tudom h hol kell megnézni a felszereltséget
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10145 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:33:41 »

Maradjunk a kombinál, és az 5 sebességesnél. Leginkább 6,5-7,5 között mozog erősen függően a lábtól és az útviszonyoktól. Extrém esetben 8-9 is lehet. ( tél rövid távok, vagy nyári dugó+klíma)
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #10146 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 12:54:10 »

Maradjunk a kombinál, és az 5 sebességesnél. Leginkább 6,5-7,5 között mozog erősen függően a lábtól és az útviszonyoktól. Extrém esetben 8-9 is lehet. ( tél rövid távok, vagy nyári dugó+klíma)

Esetleg egy tankkal mennyi km tehető meg. Nem tudom mennyire reális nem akarok hazudni 950 az meg szokott lenni (70% országút,30% város).
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10147 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 13:04:21 »

Esetleg egy tankkal mennyi km tehető meg. Nem tudom mennyire reális nem akarok hazudni 950 az meg szokott lenni (70% országút,30% város).

Az jó fogyasztás. Számold ki úgy,hogy amennyit tankolsz(fullig) azt a literszámot elosztod a megtettem km-t elosztva százzal,szóval a te esetedben,pl.:
55/9,5 = 5,79  integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10148 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 13:44:38 »

Azt kihagytam h 116lovas de nem tudom h hol kell megnézni a felszereltséget

Ide beírod az alvázszámot és minden adatot megkapsz.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10149 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 21:46:41 »

Esetleg egy tankkal mennyi km tehető meg. Nem tudom mennyire reális nem akarok hazudni 950 az meg szokott lenni (70% országút,30% város).
Ez reális is, nekem is ennyit szokott menni, de ha csak városozok ami eléggé sűrűn előfordul akkor is 900 amin. amit megteszek 1 tankkal Cheesy a fogyija kb. 7 környéke+-1 liter város-dugó-láb függvénye amúgy   taps
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.