Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113529 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10200 Dátum: 2013.05.22 szerda, 13:24:16 »

Levegő a rendszerben?

Nem tudom, nem találtam sehol olyat ahol eresztene, bár a turbóból lefelé menő csőnél elég olajosak a bilincsek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10201 Dátum: 2013.05.22 szerda, 14:10:20 »

Nem tudom, nem találtam sehol olyat ahol eresztene, bár a turbóból lefelé menő csőnél elég olajosak a bilincsek.
atyaég wow1 inkább ne nyúls semmihez sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10202 Dátum: 2013.05.22 szerda, 15:57:19 »

atyaég wow1 inkább ne nyúls semmihez sem

Én vagyok a hülye, hogy kérdezek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10203 Dátum: 2013.05.22 szerda, 19:16:47 »

Én vagyok a hülye, hogy kérdezek.

Üzemanyagrendszer levegősődésre gondolt a kolléga...nem a turbó rendszerre.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10204 Dátum: 2013.05.22 szerda, 19:18:56 »

Jól vagytok, csáveszek? Régen találkoztunk. Talira jöttök esetleg?

Én nem megyek...most....de meglesznek nélkülem is szerintem... eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10205 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:10:24 »

Én nem megyek...most....de meglesznek nélkülem is szerintem... eplus2
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy nem, jössz a talira. Egy két dogot szerettem volna személyesen megbeszélni veled. Remélem legközelebb össze jön.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10206 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:20:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy nem, jössz a talira. Egy két dogot szerettem volna személyesen megbeszélni veled. Remélem legközelebb össze jön.
Tisztelettel László! worship

Majd legközelebb....bár Dunaujvárosba is elkéne mennem kiderült, az meg köpésre van onnan...de már utalni se lehet..szal leis késtem róla..ez van.
Dini mondta aszem hogy utólag meg 7500ft a belépő? annyit tuti nem fizetnék érte... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10207 Dátum: 2013.05.22 szerda, 20:50:37 »

Majd legközelebb....bár Dunaujvárosba is elkéne mennem kiderült, az meg köpésre van onnan...de már utalni se lehet..szal leis késtem róla..ez van.
Dini mondta aszem hogy utólag meg 7500ft a belépő? annyit tuti nem fizetnék érte... szomoru1
lehet még utalni, nem fogják visszautalni a pénzed Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10208 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:27:41 »

lehet még utalni, nem fogják visszautalni a pénzed Wink

ja de mennyit?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #10209 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:32:48 »

ja de mennyit?

Sztem ugyanúgy 5.000kemíny magyar HUF, de azért kérdezd meg Joe-t Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10210 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:39:45 »

ja de mennyit?


Szerintem ugyanannyi. Legalábbis nekem ebből az jött le. http://mondeo.hu/index.php?topic=12353.msg779246#msg779246
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10211 Dátum: 2013.05.22 szerda, 21:46:31 »

ja de mennyit?

ugyan annyit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10212 Dátum: 2013.05.22 szerda, 22:03:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Tényleg régen találkoztunk. El vagy veszve. wow1 Remélem nincs semmi baj. A nagy talin mindenképp találkozunk. eljen
Tisztelettel László! worship

Minden rendben, és megyek a talira!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10213 Dátum: 2013.05.22 szerda, 23:23:34 »


van egy nagy coolerem, ha kell, 10eft-ért viheted


neked volt bent? méretileg betom varázsolni,szerinted jobban lessz a motor? nem b...za szétt ugye? ha meglesz most fizura akkor viszem.
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #10214 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 08:24:04 »

Sziasztok!  wave
Múlt hétén volt a szokásos 20 000-s olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és üzemanyagszűrő cserén a mondeom. Péntek éjjel az autópályán jöttem haza abban az óriási szakadó esőben, mikor egyszer azt vettem észre, hogy 100-105 km/h felett, mikor a turbó bekapcsol, a motorolajnyomást jelző kis lámpa (olajos kanna jel) nem gyulladt ki, hanem csak nagyon halványak elkezdett pislákolni, majd mikor elveszem a gázról a lábam elhalványul, majd elalszik. Mivel akkor nem nagyon lehetett 80-90 km/h-nál többel jönni, nem bírtam kipróbálni. Másnap reggel, megnéztem az olajat, minden rendben vele. Tettem alá egy kartonlapot is, hátha csöpög valahol, de semmi... Azóta, csak nappal hajtottam az autót, hiába figyeltem a lámpát, nem láttam pislákolni. Mindent rendben éreztem vele, húz is, szép a hangja, rendesen gyorsul, probléma nélkül eléri a 130-140 km/h-t...
Erre tegnap este újra szakadó esőben és szélben jöttem haza és megint előjött ugyanez a dolog...  rinya
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi a választ!  worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10215 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 08:43:50 »

Sziasztok!  wave
Múlt hétén volt a szokásos 20 000-s olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és üzemanyagszűrő cserén a mondeom. Péntek éjjel az autópályán jöttem haza abban az óriási szakadó esőben, mikor egyszer azt vettem észre, hogy 100-105 km/h felett, mikor a turbó bekapcsol, a motorolajnyomást jelző kis lámpa (olajos kanna jel) nem gyulladt ki, hanem csak nagyon halványak elkezdett pislákolni, majd mikor elveszem a gázról a lábam elhalványul, majd elalszik. Mivel akkor nem nagyon lehetett 80-90 km/h-nál többel jönni, nem bírtam kipróbálni. Másnap reggel, megnéztem az olajat, minden rendben vele. Tettem alá egy kartonlapot is, hátha csöpög valahol, de semmi... Azóta, csak nappal hajtottam az autót, hiába figyeltem a lámpát, nem láttam pislákolni. Mindent rendben éreztem vele, húz is, szép a hangja, rendesen gyorsul, probléma nélkül eléri a 130-140 km/h-t...
Erre tegnap este újra szakadó esőben és szélben jöttem haza és megint előjött ugyanez a dolog...  rinya
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi a választ!  worship

Olajgomba kábelezése lehet kidörzsölődött, és nedves időben a vizes minden miatt le-letestel.
Naplózva
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #10216 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 09:11:49 »

Olajgomba kábelezése lehet kidörzsölődött, és nedves időben a vizes minden miatt le-letestel.

Köszi, én is valami elektromos kábel + vízre gondoltam, de fogalmam sem volt, hogy mit merre keressek...  worship Holnap viszem is, hogy megnézze a szerelő!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10217 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 17:09:57 »

Köszi, én is valami elektromos kábel + vízre gondoltam, de fogalmam sem volt, hogy mit merre keressek...  worship Holnap viszem is, hogy megnézze a szerelő!
az olajgomba ott van a szűrő alatt az olajhűtő környékén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
chucky
Vendég
« Új hozzászólás #10218 Dátum: 2013.05.24 péntek, 07:11:01 »

az olajgomba ott van a szűrő alatt az olajhűtő környékén.
Köszönöm szépen!  wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10219 Dátum: 2013.05.25 szombat, 17:58:24 »

neked volt bent? méretileg betom varázsolni,szerinted jobban lessz a motor? nem b...za szétt ugye? ha meglesz most fizura akkor viszem.
nem volt, de befér. mitől baszná szét??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #10220 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 12:49:02 »

Segítség kellene, a turbóm eléggé oda van kb 1800.as motorfordulattol kb 0,7-el tölt itt eszeveszett sikitozó hangja van. Kellene belső komplett forgó rész, mind a 2 oldali sűrítőkerékkel együtt. Szerintetek ez jó hozzá, és ha jó akkor csak össze kell csavarozni és kész, más nem kell hozzá Huh?

http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Rumpfgruppe-GT-1749-V-FORD-MONDEO-III-B5Y-2-0-TDCi-96-kW-130-PS-NEU-/111058613146?pt=DE_Autoteile&hash=item19db9bf39a
 
Vagy javitó készlet is van hozzá, csak azt én megtudom-e csinálni házilag ??

http://stores.ebay.de/Turbodietrich/Turbolader-Reparaturkit-/_i.html?_fsub=2658645010&_sid=613106040&_trksid=p4634.c0.m322


Előre is köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10221 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 12:53:05 »

Segítség kellene, a turbóm eléggé oda van kb 1800.as motorfordulattol kb 0,7-el tölt itt eszeveszett sikitozó hangja van. Kellene belső komplett forgó rész, mind a 2 oldali sűrítőkerékkel együtt. Szerintetek ez jó hozzá, és ha jó akkor csak össze kell csavarozni és kész, más nem kell hozzá Huh?

http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Rumpfgruppe-GT-1749-V-FORD-MONDEO-III-B5Y-2-0-TDCi-96-kW-130-PS-NEU-/111058613146?pt=DE_Autoteile&hash=item19db9bf39a
 
Vagy javitó készlet is van hozzá, csak azt én megtudom-e csinálni házilag ??

http://stores.ebay.de/Turbodietrich/Turbolader-Reparaturkit-/_i.html?_fsub=2658645010&_sid=613106040&_trksid=p4634.c0.m322


Előre is köszönöm

Szerintem....

A kettőnek az áráért felújítják neked, garanciával és nem kell szerelned így nincs bizonytalansági faktor sem.
(+olajcsere mindenképp kell és kötelező a turbó javítás után)

Szerintem..... Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peter tddi
Vendég
« Új hozzászólás #10222 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 13:04:52 »

Szerintem....

A kettőnek az áráért felújítják neked, garanciával és nem kell szerelned így nincs bizonytalansági faktor sem.
(+olajcsere mindenképp kell és kötelező a turbó javítás után)

Szerintem..... Cool

És kit ismersz, esetleg tudsz valakit ajánlani ??
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10223 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 14:53:50 »

És kit ismersz, esetleg tudsz valakit ajánlani ??

Keresd ERVINT itt a fórumon. Úgy tudom ő itt a turbo guru.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10224 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:03:24 »

Keresd ERVINT itt a fórumon. Úgy tudom ő itt a turbo guru.
Jól tudod  vigyor3

Ő valószínúleg egy felújított cseredarabot tesz fel a rosszért cserébe, így még várni sem kell semmire.  eljen
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10225 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 15:42:48 »

hiho!
 Kérdéssel fordulok a nagyérdeműhöz... két napja erős olajfolyásra lettem figyelmes. Garázsból indulás (20-30 mp ketyegtetés)után kb 5m tolatás majd egy kis Y 10m előre majd ketyegtetés amíg pince és kapu záródik, ez alatt ahol állt az autó tehát a garázsban az Y-nál tolatásból előre menetbe váltáskor majd a kapu előtt kis olaj tócsa gyűlt az autó alá és ezeket a szép kis tócsákat majdhogynem folyamatos vonal kötötte össze, sőt indulás után még az utcában kb 100m-en lehetett látni hogy merre is megyek. Ezt csak utólag tudtam meg hogy olaj elsőre azt hittem hogy a mosásból felgyűlt víz valahol összegyűlt és az folyik ki. 500m menet után leállítás majd haza de ekkor már nem folyt nem csöpögött, és azóta sem. olajszint most kb félen van a két jel között. Eddigi olajcserék alkalmával nem volt fogyás tehát fullról is lett leengedve. szóval most hiányzik kb fél liter gondolom, ami kb valós is lehet ha az udvart nézem :S
Ötlet valakinek hogy ez mi lehetett? 
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #10226 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 16:09:20 »

hiho!
 Kérdéssel fordulok a nagyérdeműhöz... két napja erős olajfolyásra lettem figyelmes. Garázsból indulás (20-30 mp ketyegtetés)után kb 5m tolatás majd egy kis Y 10m előre majd ketyegtetés amíg pince és kapu záródik, ez alatt ahol állt az autó tehát a garázsban az Y-nál tolatásból előre menetbe váltáskor majd a kapu előtt kis olaj tócsa gyűlt az autó alá és ezeket a szép kis tócsákat majdhogynem folyamatos vonal kötötte össze, sőt indulás után még az utcában kb 100m-en lehetett látni hogy merre is megyek. Ezt csak utólag tudtam meg hogy olaj elsőre azt hittem hogy a mosásból felgyűlt víz valahol összegyűlt és az folyik ki. 500m menet után leállítás majd haza de ekkor már nem folyt nem csöpögött, és azóta sem. olajszint most kb félen van a két jel között. Eddigi olajcserék alkalmával nem volt fogyás tehát fullról is lett leengedve. szóval most hiányzik kb fél liter gondolom, ami kb valós is lehet ha az udvart nézem :S
Ötlet valakinek hogy ez mi lehetett? 
Szevasz
Szerintem elsőnek nézzétek meg hogy nincs e elrepedve a motorolaj szűrő ház nekem már kellett cserélni
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10227 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 17:31:07 »

Szevasz
Szerintem elsőnek nézzétek meg hogy nincs e elrepedve a motorolaj szűrő ház nekem már kellett cserélni
akna nélkül alá nézve ott elég olajosnak tűnik biztos hogy megnézzük azt is főleg hogy ezek szerint már volt ilyen probléma. Köszi a tippet
 
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10228 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 17:48:12 »

hiho!
 Kérdéssel fordulok a nagyérdeműhöz... két napja erős olajfolyásra lettem figyelmes. Garázsból indulás (20-30 mp ketyegtetés)után kb 5m tolatás majd egy kis Y 10m előre majd ketyegtetés amíg pince és kapu záródik, ez alatt ahol állt az autó tehát a garázsban az Y-nál tolatásból előre menetbe váltáskor majd a kapu előtt kis olaj tócsa gyűlt az autó alá és ezeket a szép kis tócsákat majdhogynem folyamatos vonal kötötte össze, sőt indulás után még az utcában kb 100m-en lehetett látni hogy merre is megyek. Ezt csak utólag tudtam meg hogy olaj elsőre azt hittem hogy a mosásból felgyűlt víz valahol összegyűlt és az folyik ki. 500m menet után leállítás majd haza de ekkor már nem folyt nem csöpögött, és azóta sem. olajszint most kb félen van a két jel között. Eddigi olajcserék alkalmával nem volt fogyás tehát fullról is lett leengedve. szóval most hiányzik kb fél liter gondolom, ami kb valós is lehet ha az udvart nézem :S
Ötlet valakinek hogy ez mi lehetett? 
Hidegen a legnagyobb az olajnyomás, valami nem tömít rendesen.
Ahogy melegszik már egy kicsit is, megszűnik a szivárgás.. Olajdekni- vezérléspajzs, olajszűrő ház, generátor mögötti olajzó csavar, turbo olajzó csavar vizsgálat. Más nem nagyon lehet. Ha be tudnád azonosítani hogy a motortér melyik részéről jött ki, (bal- jobb) az Istenkirály lenne.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10229 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 17:53:07 »

Nem tudom, nem találtam sehol olyat ahol eresztene, bár a turbóból lefelé menő csőnél elég olajosak a bilincsek.
Amelyik cső olajos, az rossz, és minimálisan ereszt is.
A problémád pedig az izzítógyertya miatt van, addig ingadozik az alapjárat amig nem kezd működni mind a 4 henger. Csere csak gyárira!
Ha már volt cserélve, jön az izzítórelé.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10230 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:27:56 »

Hidegen a legnagyobb az olajnyomás, valami nem tömít rendesen.
Ahogy melegszik már egy kicsit is, megszűnik a szivárgás.. Olajdekni- vezérléspajzs, olajszűrő ház, generátor mögötti olajzó csavar, turbo olajzó csavar vizsgálat. Más nem nagyon lehet. Ha be tudnád azonosítani hogy a motortér melyik részéről jött ki, (bal- jobb) az Istenkirály lenne.

Akkor bekapcsolom az kiegészítő fűtést a hálózatra és probléma megoldva nyes
Na de komolyan holnap jutok csak aknához addig sokat nem látok de akkor amiket írtál sorra vesszük. Köszi!
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10231 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 18:43:49 »

Akkor bekapcsolom az kiegészítő fűtést a hálózatra és probléma megoldva nyes
Na de komolyan holnap jutok csak aknához addig sokat nem látok de akkor amiket írtál sorra vesszük. Köszi!
Az olajteknőben nincs olajnyomás, most átgondoltam, de azért rálesni lehet. + első- hátsó főtengely szimmeringre.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10232 Dátum: 2013.05.28 kedd, 07:49:35 »

Az olajteknőben nincs olajnyomás, most átgondoltam, de azért rálesni lehet. + első- hátsó főtengely szimmeringre.
váltó oldali szimmeringre nem látni rá ugye? vagy van valami szerelő nyílás?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10233 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:09:47 »

Az olajteknőben nincs olajnyomás, most átgondoltam, de azért rálesni lehet. + első- hátsó főtengely szimmeringre.

Előfordulhat túlnyomás, ha a kopott a motor és nagyon lefúj és/vagy a karter szellőztető rendszer eldugult.
Esetleg ha sok benne az olaj.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10234 Dátum: 2013.05.28 kedd, 18:40:05 »

Előfordulhat túlnyomás, ha a kopott a motor és nagyon lefúj és/vagy a karter szellőztető rendszer eldugult.
Esetleg ha sok benne az olaj.....
Mondta anno, hogy a turbonak fura hangja van, hallottam én is élőben, arra fele nézelődnék..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10235 Dátum: 2013.05.28 kedd, 19:05:00 »

Mondta anno, hogy a turbonak fura hangja van, hallottam én is élőben, arra fele nézelődnék..

Nem figyeltem az előzményeket....beismerem. vigyor3
Csak arra írtam, amit te írtál.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10236 Dátum: 2013.05.29 szerda, 05:37:51 »

Mondta anno, hogy a turbonak fura hangja van, hallottam én is élőben, arra fele nézelődnék..

Na mivel csak hidegen produkálja így a szerelőnél maradt az autó egyelőre annyi biztos hogy valahol a motor és a hűtő közötti területen tehát a motor elejénél valahol közép tájt minden irányból indul az olajfolyás. Azon a területen van ugye a szűrőház és az olajhűtő. Nagyjából ennyi ami az olajhoz köthető. Turbóm ennyire nem szórhatja szerintem az olajat de azért majd arra is ránézünk. Autó változatlanul meg, nem gyengült ha a turbó így locsolná-szó szerint olyan- akkor már nem menne rendesen az autó szerintem, meg füstölne is. Dini, van ezekből raktáron? Gyorsba Tongue
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10237 Dátum: 2013.05.29 szerda, 17:35:15 »

Na mivel csak hidegen produkálja így a szerelőnél maradt az autó egyelőre annyi biztos hogy valahol a motor és a hűtő közötti területen tehát a motor elejénél valahol közép tájt minden irányból indul az olajfolyás. Azon a területen van ugye a szűrőház és az olajhűtő. Nagyjából ennyi ami az olajhoz köthető. Turbóm ennyire nem szórhatja szerintem az olajat de azért majd arra is ránézünk. Autó változatlanul meg, nem gyengült ha a turbó így locsolná-szó szerint olyan- akkor már nem menne rendesen az autó szerintem, meg füstölne is. Dini, van ezekből raktáron? Gyorsba Tongue
Van mindenből raktáron! wave
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10238 Dátum: 2013.05.31 péntek, 19:03:40 »

Van mindenből raktáron! wave

vízpumpa, és szervó szivattyú kicserélve folyás megszűnt worship remélem hosszú távon is tartós lesz   Roll Eyes
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #10239 Dátum: 2013.05.31 péntek, 22:05:29 »

vízpumpa, és szervó szivattyú kicserélve folyás megszűnt worship remélem hosszú távon is tartós lesz   Roll Eyes
Azt én is  eplus2  vigyor3
Naplózva
ttamas81
Vendég
« Új hozzászólás #10240 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 12:18:37 »

Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10241 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:28:44 »

Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?

vannak itt az oldalon egész profi emberek akik pontosabb diagnosztikát mondanak mint a szerelö,200ezerért már kapsz komplett motort is bakker,csak nyisd ki a szemed,kérdezd a forum veteránjait,nagyon okos tanácsokat és tippeket adnak,le a kalappal a rajtam is segitöknek, worship
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10242 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:44:03 »

vannak itt az oldalon egész profi emberek akik pontosabb diagnosztikát mondanak mint a szerelö,200ezerért már kapsz komplett motort is bakker,csak nyisd ki a szemed,kérdezd a forum veteránjait,nagyon okos tanácsokat és tippeket adnak,le a kalappal a rajtam is segitöknek, worship
  a multkor láttam 30 ezerért itt az aproban
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10243 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 15:07:18 »

Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?

merre vagy helyileg??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibitronic
Vendég
« Új hozzászólás #10244 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 18:13:27 »

Sziasztok Urak!

Ma megtörtént az autómon az esedékes szűrő (összes) és olajcsere!
Mivel maradt egy kis időm ledugóztam az EGR szelepet is + méregettem az üzemanyag szivattyú szállítását.
Két kérdésem lenne hozzátok!

1: Az EGR szelep kimeneti oldalát zártam le egy rozsdamentes lemezzel. Jól tettem, vagy a bejövő oldalt kellene dugózni?
2: Az üzemanyag szivattyúm 1 perc alatt tölt meg egy másfél literes flakont (a szűrőnél vettem le a nyomó ágat és szabad kifolyással engedtem egy üvegbe). Nem kevés ez? Mennyit kellene szállítania? Sehol nem találtam pontos érték leírást!

Sajnos az autó még mindig rángat 1200-1800 fordulat közt!

Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #10245 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:01:07 »

Hozzám került egy 2001es tddi D6BA motorkodos mondeo.A tapasztalt hiba az, hogy teljesen random modon leáll és olyankor villog az izzitásjelző.Volt hogy alapjáraton elég sokat elketyegett a hangja is normális.Izzitásjelző menet közben soha nem villogott.Viszont leálláskor az adagoló felől ciripelő hang jött.Ha van valakinek használható ötlete azt megköszönöm.Diagra elvinni elég körülményes lenne így.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10246 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:18:51 »

Hozzám került egy 2001es tddi D6BA motorkodos mondeo.A tapasztalt hiba az, hogy teljesen random modon leáll és olyankor villog az izzitásjelző.Volt hogy alapjáraton elég sokat elketyegett a hangja is normális.Izzitásjelző menet közben soha nem villogott.Viszont leálláskor az adagoló felől ciripelő hang jött.Ha van valakinek használható ötlete azt megköszönöm.Diagra elvinni elég körülményes lenne így.

Valószínű, hogy az adagolóban elengedett egy forrasztás. Cserélni illik ilyenkor azt a tranzisztort.
Vidd el olyanhoz, akinek nem ismeretlen ez és ért is hozzá....meg tudja csinálni.
Ez így látatlanban...... a tévedés jogát fenn tartom.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #10247 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:34:07 »

Valószínű, hogy az adagolóban elengedett egy forrasztás. Cserélni illik ilyenkor azt a tranzisztort.
Vidd el olyanhoz, akinek nem ismeretlen ez és ért is hozzá....meg tudja csinálni.
Ez így látatlanban...... a tévedés jogát fenn tartom.  Cool


És ezt csak így látatlanban??Cofidises vagy? :eplus2:Köszi a gyors véleményt,ez irányba indulunk el. Ha ez segit jár a sör!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10248 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:54:14 »


És ezt csak így látatlanban??Cofidises vagy? :eplus2:Köszi a gyors véleményt,ez irányba indulunk el. Ha ez segit jár a sör!

Azért ki kellene olvasni a hibatárolót...... lehet szenzoroknál is kontakt hiba, akár a szenzoron belül is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10249 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:02:58 »

Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?


én az adagolófelújítás előtt belepróbálnék 4db másik porlasztót egy tutira jól működő autóból.  Wink
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.