Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
198
199
200
201
202
203
204
[
205
]
206
207
208
209
210
211
212
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113432 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10200 Dátum:
2013.05.22 szerda, 13:24:16 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.05.22 szerda, 12:22:14
Levegő a rendszerben?
Nem tudom, nem találtam sehol olyat ahol eresztene, bár a turbóból lefelé menő csőnél elég olajosak a bilincsek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10201 Dátum:
2013.05.22 szerda, 14:10:20 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.22 szerda, 13:24:16
Nem tudom, nem találtam sehol olyat ahol eresztene, bár a turbóból lefelé menő csőnél elég olajosak a bilincsek.
atyaég
inkább ne nyúls semmihez sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joeboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10202 Dátum:
2013.05.22 szerda, 15:57:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.22 szerda, 14:10:20
atyaég
inkább ne nyúls semmihez sem
Én vagyok a hülye, hogy kérdezek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10203 Dátum:
2013.05.22 szerda, 19:16:47 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.22 szerda, 15:57:19
Én vagyok a hülye, hogy kérdezek.
Üzemanyagrendszer levegősődésre gondolt a kolléga...nem a turbó rendszerre.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10204 Dátum:
2013.05.22 szerda, 19:18:56 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.21 kedd, 22:30:20
Jól vagytok, csáveszek? Régen találkoztunk. Talira jöttök esetleg?
Én nem megyek...most....de meglesznek nélkülem is szerintem...
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10205 Dátum:
2013.05.22 szerda, 20:10:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.22 szerda, 19:18:56
Én nem megyek...most....de meglesznek nélkülem is szerintem...
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy nem, jössz a talira. Egy két dogot szerettem volna személyesen megbeszélni veled. Remélem legközelebb össze jön.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10206 Dátum:
2013.05.22 szerda, 20:20:19 »
Idézetet írta: László - 2013.05.22 szerda, 20:10:24
Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon sajnálom, hogy nem, jössz a talira. Egy két dogot szerettem volna személyesen megbeszélni veled. Remélem legközelebb össze jön.
Tisztelettel László!
Majd legközelebb....bár Dunaujvárosba is elkéne mennem kiderült, az meg köpésre van onnan...de már utalni se lehet..szal leis késtem róla..ez van.
Dini mondta aszem hogy utólag meg 7500ft a belépő? annyit tuti nem fizetnék érte...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10207 Dátum:
2013.05.22 szerda, 20:50:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.22 szerda, 20:20:19
Majd legközelebb....bár Dunaujvárosba is elkéne mennem kiderült, az meg köpésre van onnan...de már utalni se lehet..szal leis késtem róla..ez van.
Dini mondta aszem hogy utólag meg 7500ft a belépő? annyit tuti nem fizetnék érte...
lehet még utalni, nem fogják visszautalni a pénzed
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10208 Dátum:
2013.05.22 szerda, 21:27:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.22 szerda, 20:50:37
lehet még utalni, nem fogják visszautalni a pénzed
ja de mennyit?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10209 Dátum:
2013.05.22 szerda, 21:32:48 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.22 szerda, 21:27:41
ja de mennyit?
Sztem ugyanúgy 5.000kemíny magyar HUF, de azért kérdezd meg Joe-t
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10210 Dátum:
2013.05.22 szerda, 21:39:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.22 szerda, 21:27:41
ja de mennyit?
Szerintem ugyanannyi. Legalábbis nekem ebből az jött le.
http://mondeo.hu/index.php?topic=12353.msg779246#msg779246
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10211 Dátum:
2013.05.22 szerda, 21:46:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.22 szerda, 21:27:41
ja de mennyit?
ugyan annyit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10212 Dátum:
2013.05.22 szerda, 22:03:56 »
Idézetet írta: László - 2013.05.22 szerda, 06:19:15
Tisztelt Fórumtárs!
Tényleg régen találkoztunk. El vagy veszve.
Remélem nincs semmi baj. A nagy talin mindenképp találkozunk.
Tisztelettel László!
Minden rendben, és megyek a talira!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10213 Dátum:
2013.05.22 szerda, 23:23:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.05.22 szerda, 13:08:42
van egy nagy coolerem, ha kell, 10eft-ért viheted
neked volt bent? méretileg betom varázsolni,szerinted jobban lessz a motor? nem b...za szétt ugye? ha meglesz most fizura akkor viszem.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10214 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 08:24:04 »
Sziasztok!
Múlt hétén volt a szokásos 20 000-s olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és üzemanyagszűrő cserén a mondeom. Péntek éjjel az autópályán jöttem haza abban az óriási szakadó esőben, mikor egyszer azt vettem észre, hogy 100-105 km/h felett, mikor a turbó bekapcsol, a motorolajnyomást jelző kis lámpa (olajos kanna jel) nem gyulladt ki, hanem csak nagyon halványak elkezdett pislákolni, majd mikor elveszem a gázról a lábam elhalványul, majd elalszik. Mivel akkor nem nagyon lehetett 80-90 km/h-nál többel jönni, nem bírtam kipróbálni. Másnap reggel, megnéztem az olajat, minden rendben vele. Tettem alá egy kartonlapot is, hátha csöpög valahol, de semmi... Azóta, csak nappal hajtottam az autót, hiába figyeltem a lámpát, nem láttam pislákolni. Mindent rendben éreztem vele, húz is, szép a hangja, rendesen gyorsul, probléma nélkül eléri a 130-140 km/h-t...
Erre tegnap este újra szakadó esőben és szélben jöttem haza és megint előjött ugyanez a dolog...
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi a választ!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10215 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 08:43:50 »
Idézetet írta: chucky - 2013.05.23 csütörtök, 08:24:04
Sziasztok!
Múlt hétén volt a szokásos 20 000-s olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő és üzemanyagszűrő cserén a mondeom. Péntek éjjel az autópályán jöttem haza abban az óriási szakadó esőben, mikor egyszer azt vettem észre, hogy 100-105 km/h felett, mikor a turbó bekapcsol, a motorolajnyomást jelző kis lámpa (olajos kanna jel) nem gyulladt ki, hanem csak nagyon halványak elkezdett pislákolni, majd mikor elveszem a gázról a lábam elhalványul, majd elalszik. Mivel akkor nem nagyon lehetett 80-90 km/h-nál többel jönni, nem bírtam kipróbálni. Másnap reggel, megnéztem az olajat, minden rendben vele. Tettem alá egy kartonlapot is, hátha csöpög valahol, de semmi... Azóta, csak nappal hajtottam az autót, hiába figyeltem a lámpát, nem láttam pislákolni. Mindent rendben éreztem vele, húz is, szép a hangja, rendesen gyorsul, probléma nélkül eléri a 130-140 km/h-t...
Erre tegnap este újra szakadó esőben és szélben jöttem haza és megint előjött ugyanez a dolog...
Szerintetek mi lehet a gond?
Köszi a választ!
Olajgomba kábelezése lehet kidörzsölődött, és nedves időben a vizes minden miatt le-letestel.
Naplózva
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10216 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 09:11:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.23 csütörtök, 08:43:50
Olajgomba kábelezése lehet kidörzsölődött, és nedves időben a vizes minden miatt le-letestel.
Köszi, én is valami elektromos kábel + vízre gondoltam, de fogalmam sem volt, hogy mit merre keressek...
Holnap viszem is, hogy megnézze a szerelő!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10217 Dátum:
2013.05.23 csütörtök, 17:09:57 »
Idézetet írta: chucky - 2013.05.23 csütörtök, 09:11:49
Köszi, én is valami elektromos kábel + vízre gondoltam, de fogalmam sem volt, hogy mit merre keressek...
Holnap viszem is, hogy megnézze a szerelő!
az olajgomba ott van a szűrő alatt az olajhűtő környékén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
chucky
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10218 Dátum:
2013.05.24 péntek, 07:11:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.23 csütörtök, 17:09:57
az olajgomba ott van a szűrő alatt az olajhűtő környékén.
Köszönöm szépen!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10219 Dátum:
2013.05.25 szombat, 17:58:24 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.05.22 szerda, 23:23:34
neked volt bent? méretileg betom varázsolni,szerinted jobban lessz a motor? nem b...za szétt ugye? ha meglesz most fizura akkor viszem.
nem volt, de befér. mitől baszná szét??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10220 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 12:49:02 »
Segítség kellene, a turbóm eléggé oda van kb 1800.as motorfordulattol kb 0,7-el tölt itt eszeveszett sikitozó hangja van. Kellene belső komplett forgó rész, mind a 2 oldali sűrítőkerékkel együtt. Szerintetek ez jó hozzá, és ha jó akkor csak össze kell csavarozni és kész, más nem kell hozzá
http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Rumpfgruppe-GT-1749-V-FORD-MONDEO-III-B5Y-2-0-TDCi-96-kW-130-PS-NEU-/111058613146?pt=DE_Autoteile&hash=item19db9bf39a
Vagy javitó készlet is van hozzá, csak azt én megtudom-e csinálni házilag ??
http://stores.ebay.de/Turbodietrich/Turbolader-Reparaturkit-/_i.html?_fsub=2658645010&_sid=613106040&_trksid=p4634.c0.m322
Előre is köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10221 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 12:53:05 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.05.27 hétfő, 12:49:02
Segítség kellene, a turbóm eléggé oda van kb 1800.as motorfordulattol kb 0,7-el tölt itt eszeveszett sikitozó hangja van. Kellene belső komplett forgó rész, mind a 2 oldali sűrítőkerékkel együtt. Szerintetek ez jó hozzá, és ha jó akkor csak össze kell csavarozni és kész, más nem kell hozzá
http://www.ebay.de/itm/TURBOLADER-Rumpfgruppe-GT-1749-V-FORD-MONDEO-III-B5Y-2-0-TDCi-96-kW-130-PS-NEU-/111058613146?pt=DE_Autoteile&hash=item19db9bf39a
Vagy javitó készlet is van hozzá, csak azt én megtudom-e csinálni házilag ??
http://stores.ebay.de/Turbodietrich/Turbolader-Reparaturkit-/_i.html?_fsub=2658645010&_sid=613106040&_trksid=p4634.c0.m322
Előre is köszönöm
Szerintem....
A kettőnek az áráért felújítják neked, garanciával és nem kell szerelned így nincs bizonytalansági faktor sem.
(+olajcsere mindenképp kell és kötelező a turbó javítás után)
Szerintem.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Peter tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10222 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 13:04:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.27 hétfő, 12:53:05
Szerintem....
A kettőnek az áráért felújítják neked, garanciával és nem kell szerelned így nincs bizonytalansági faktor sem.
(+olajcsere mindenképp kell és kötelező a turbó javítás után)
Szerintem.....
És kit ismersz, esetleg tudsz valakit ajánlani ??
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10223 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 14:53:50 »
Idézetet írta: Peter tddi - 2013.05.27 hétfő, 13:04:52
És kit ismersz, esetleg tudsz valakit ajánlani ??
Keresd ERVINT itt a fórumon. Úgy tudom ő itt a turbo guru.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10224 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:03:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.27 hétfő, 14:53:50
Keresd ERVINT itt a fórumon. Úgy tudom ő itt a turbo guru.
Jól tudod
Ő valószínúleg egy felújított cseredarabot tesz fel a rosszért cserébe, így még várni sem kell semmire.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10225 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 15:42:48 »
hiho!
Kérdéssel fordulok a nagyérdeműhöz... két napja erős olajfolyásra lettem figyelmes. Garázsból indulás (20-30 mp ketyegtetés)után kb 5m tolatás majd egy kis Y 10m előre majd ketyegtetés amíg pince és kapu záródik, ez alatt ahol állt az autó tehát a garázsban az Y-nál tolatásból előre menetbe váltáskor majd a kapu előtt kis olaj tócsa gyűlt az autó alá és ezeket a szép kis tócsákat majdhogynem folyamatos vonal kötötte össze, sőt indulás után még az utcában kb 100m-en lehetett látni hogy merre is megyek. Ezt csak utólag tudtam meg hogy olaj elsőre azt hittem hogy a mosásból felgyűlt víz valahol összegyűlt és az folyik ki. 500m menet után leállítás majd haza de ekkor már nem folyt nem csöpögött, és azóta sem. olajszint most kb félen van a két jel között. Eddigi olajcserék alkalmával nem volt fogyás tehát fullról is lett leengedve. szóval most hiányzik kb fél liter gondolom, ami kb valós is lehet ha az udvart nézem :S
Ötlet valakinek hogy ez mi lehetett?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10226 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 16:09:20 »
Idézetet írta: Guen - 2013.05.27 hétfő, 15:42:48
hiho!
Kérdéssel fordulok a nagyérdeműhöz... két napja erős olajfolyásra lettem figyelmes. Garázsból indulás (20-30 mp ketyegtetés)után kb 5m tolatás majd egy kis Y 10m előre majd ketyegtetés amíg pince és kapu záródik, ez alatt ahol állt az autó tehát a garázsban az Y-nál tolatásból előre menetbe váltáskor majd a kapu előtt kis olaj tócsa gyűlt az autó alá és ezeket a szép kis tócsákat majdhogynem folyamatos vonal kötötte össze, sőt indulás után még az utcában kb 100m-en lehetett látni hogy merre is megyek. Ezt csak utólag tudtam meg hogy olaj elsőre azt hittem hogy a mosásból felgyűlt víz valahol összegyűlt és az folyik ki. 500m menet után leállítás majd haza de ekkor már nem folyt nem csöpögött, és azóta sem. olajszint most kb félen van a két jel között. Eddigi olajcserék alkalmával nem volt fogyás tehát fullról is lett leengedve. szóval most hiányzik kb fél liter gondolom, ami kb valós is lehet ha az udvart nézem :S
Ötlet valakinek hogy ez mi lehetett?
Szevasz
Szerintem elsőnek nézzétek meg hogy nincs e elrepedve a motorolaj szűrő ház nekem már kellett cserélni
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10227 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 17:31:07 »
Idézetet írta: virag - 2013.05.27 hétfő, 16:09:20
Szevasz
Szerintem elsőnek nézzétek meg hogy nincs e elrepedve a motorolaj szűrő ház nekem már kellett cserélni
akna nélkül alá nézve ott elég olajosnak tűnik biztos hogy megnézzük azt is főleg hogy ezek szerint már volt ilyen probléma. Köszi a tippet
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10228 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 17:48:12 »
Idézetet írta: Guen - 2013.05.27 hétfő, 15:42:48
hiho!
Kérdéssel fordulok a nagyérdeműhöz... két napja erős olajfolyásra lettem figyelmes. Garázsból indulás (20-30 mp ketyegtetés)után kb 5m tolatás majd egy kis Y 10m előre majd ketyegtetés amíg pince és kapu záródik, ez alatt ahol állt az autó tehát a garázsban az Y-nál tolatásból előre menetbe váltáskor majd a kapu előtt kis olaj tócsa gyűlt az autó alá és ezeket a szép kis tócsákat majdhogynem folyamatos vonal kötötte össze, sőt indulás után még az utcában kb 100m-en lehetett látni hogy merre is megyek. Ezt csak utólag tudtam meg hogy olaj elsőre azt hittem hogy a mosásból felgyűlt víz valahol összegyűlt és az folyik ki. 500m menet után leállítás majd haza de ekkor már nem folyt nem csöpögött, és azóta sem. olajszint most kb félen van a két jel között. Eddigi olajcserék alkalmával nem volt fogyás tehát fullról is lett leengedve. szóval most hiányzik kb fél liter gondolom, ami kb valós is lehet ha az udvart nézem :S
Ötlet valakinek hogy ez mi lehetett?
Hidegen a legnagyobb az olajnyomás, valami nem tömít rendesen.
Ahogy melegszik már egy kicsit is, megszűnik a szivárgás.. Olajdekni- vezérléspajzs, olajszűrő ház, generátor mögötti olajzó csavar, turbo olajzó csavar vizsgálat. Más nem nagyon lehet. Ha be tudnád azonosítani hogy a motortér melyik részéről jött ki, (bal- jobb) az Istenkirály lenne.
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10229 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 17:53:07 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.22 szerda, 13:24:16
Nem tudom, nem találtam sehol olyat ahol eresztene, bár a turbóból lefelé menő csőnél elég olajosak a bilincsek.
Amelyik cső olajos, az rossz, és minimálisan ereszt is.
A problémád pedig az izzítógyertya miatt van, addig ingadozik az alapjárat amig nem kezd működni mind a 4 henger. Csere csak gyárira!
Ha már volt cserélve, jön az izzítórelé.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10230 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 18:27:56 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.05.27 hétfő, 17:48:12
Hidegen a legnagyobb az olajnyomás, valami nem tömít rendesen.
Ahogy melegszik már egy kicsit is, megszűnik a szivárgás.. Olajdekni- vezérléspajzs, olajszűrő ház, generátor mögötti olajzó csavar, turbo olajzó csavar vizsgálat. Más nem nagyon lehet. Ha be tudnád azonosítani hogy a motortér melyik részéről jött ki, (bal- jobb) az Istenkirály lenne.
Akkor bekapcsolom az kiegészítő fűtést a hálózatra és probléma megoldva
Na de komolyan holnap jutok csak aknához addig sokat nem látok de akkor amiket írtál sorra vesszük. Köszi!
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10231 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 18:43:49 »
Idézetet írta: Guen - 2013.05.27 hétfő, 18:27:56
Akkor bekapcsolom az kiegészítő fűtést a hálózatra és probléma megoldva
Na de komolyan holnap jutok csak aknához addig sokat nem látok de akkor amiket írtál sorra vesszük. Köszi!
Az olajteknőben nincs olajnyomás, most átgondoltam, de azért rálesni lehet. + első- hátsó főtengely szimmeringre.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10232 Dátum:
2013.05.28 kedd, 07:49:35 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.05.27 hétfő, 18:43:49
Az olajteknőben nincs olajnyomás, most átgondoltam, de azért rálesni lehet. + első- hátsó főtengely szimmeringre.
váltó oldali szimmeringre nem látni rá ugye? vagy van valami szerelő nyílás?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10233 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:09:47 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.05.27 hétfő, 18:43:49
Az olajteknőben nincs olajnyomás, most átgondoltam, de azért rálesni lehet. + első- hátsó főtengely szimmeringre.
Előfordulhat túlnyomás, ha a kopott a motor és nagyon lefúj és/vagy a karter szellőztető rendszer eldugult.
Esetleg ha sok benne az olaj.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10234 Dátum:
2013.05.28 kedd, 18:40:05 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.28 kedd, 08:09:47
Előfordulhat túlnyomás, ha a kopott a motor és nagyon lefúj és/vagy a karter szellőztető rendszer eldugult.
Esetleg ha sok benne az olaj.....
Mondta anno, hogy a turbonak fura hangja van, hallottam én is élőben, arra fele nézelődnék..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10235 Dátum:
2013.05.28 kedd, 19:05:00 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.05.28 kedd, 18:40:05
Mondta anno, hogy a turbonak fura hangja van, hallottam én is élőben, arra fele nézelődnék..
Nem figyeltem az előzményeket....beismerem.
Csak arra írtam, amit te írtál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10236 Dátum:
2013.05.29 szerda, 05:37:51 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.05.28 kedd, 18:40:05
Mondta anno, hogy a turbonak fura hangja van, hallottam én is élőben, arra fele nézelődnék..
Na mivel csak hidegen produkálja így a szerelőnél maradt az autó egyelőre annyi biztos hogy valahol a motor és a hűtő közötti területen tehát a motor elejénél valahol közép tájt minden irányból indul az olajfolyás. Azon a területen van ugye a szűrőház és az olajhűtő. Nagyjából ennyi ami az olajhoz köthető. Turbóm ennyire nem szórhatja szerintem az olajat de azért majd arra is ránézünk. Autó változatlanul meg, nem gyengült ha a turbó így locsolná-szó szerint olyan- akkor már nem menne rendesen az autó szerintem, meg füstölne is. Dini, van ezekből raktáron? Gyorsba
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10237 Dátum:
2013.05.29 szerda, 17:35:15 »
Idézetet írta: Guen - 2013.05.29 szerda, 05:37:51
Na mivel csak hidegen produkálja így a szerelőnél maradt az autó egyelőre annyi biztos hogy valahol a motor és a hűtő közötti területen tehát a motor elejénél valahol közép tájt minden irányból indul az olajfolyás. Azon a területen van ugye a szűrőház és az olajhűtő. Nagyjából ennyi ami az olajhoz köthető. Turbóm ennyire nem szórhatja szerintem az olajat de azért majd arra is ránézünk. Autó változatlanul meg, nem gyengült ha a turbó így locsolná-szó szerint olyan- akkor már nem menne rendesen az autó szerintem, meg füstölne is. Dini, van ezekből raktáron? Gyorsba
Van mindenből raktáron!
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10238 Dátum:
2013.05.31 péntek, 19:03:40 »
Idézetet írta: Dini02 - 2013.05.29 szerda, 17:35:15
Van mindenből raktáron!
vízpumpa, és szervó szivattyú kicserélve folyás megszűnt
remélem hosszú távon is tartós lesz
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Dini02
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10239 Dátum:
2013.05.31 péntek, 22:05:29 »
Idézetet írta: Guen - 2013.05.31 péntek, 19:03:40
vízpumpa, és szervó szivattyú kicserélve folyás megszűnt
remélem hosszú távon is tartós lesz
Azt én is
Naplózva
ttamas81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10240 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 12:18:37 »
Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10241 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 13:28:44 »
Idézetet írta: ttamas81 - 2013.06.02 vasárnap, 12:18:37
Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?
vannak itt az oldalon egész profi emberek akik pontosabb diagnosztikát mondanak mint a szerelö,200ezerért már kapsz komplett motort is bakker,csak nyisd ki a szemed,kérdezd a forum veteránjait,nagyon okos tanácsokat és tippeket adnak,le a kalappal a rajtam is segitöknek,
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10242 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 13:44:03 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.06.02 vasárnap, 13:28:44
vannak itt az oldalon egész profi emberek akik pontosabb diagnosztikát mondanak mint a szerelö,200ezerért már kapsz komplett motort is bakker,csak nyisd ki a szemed,kérdezd a forum veteránjait,nagyon okos tanácsokat és tippeket adnak,le a kalappal a rajtam is segitöknek,
a multkor láttam 30 ezerért itt az aproban
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10243 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 15:07:18 »
Idézetet írta: ttamas81 - 2013.06.02 vasárnap, 12:18:37
Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?
merre vagy helyileg??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibitronic
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10244 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 18:13:27 »
Sziasztok Urak!
Ma megtörtént az autómon az esedékes szűrő (összes) és olajcsere!
Mivel maradt egy kis időm ledugóztam az EGR szelepet is + méregettem az üzemanyag szivattyú szállítását.
Két kérdésem lenne hozzátok!
1: Az EGR szelep kimeneti oldalát zártam le egy rozsdamentes lemezzel. Jól tettem, vagy a bejövő oldalt kellene dugózni?
2: Az üzemanyag szivattyúm 1 perc alatt tölt meg egy másfél literes flakont (a szűrőnél vettem le a nyomó ágat és szabad kifolyással engedtem egy üvegbe). Nem kevés ez? Mennyit kellene szállítania? Sehol nem találtam pontos érték leírást!
Sajnos az autó még mindig rángat 1200-1800 fordulat közt!
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10245 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:01:07 »
Hozzám került egy 2001es tddi D6BA motorkodos mondeo.A tapasztalt hiba az, hogy teljesen random modon leáll és olyankor villog az izzitásjelző.Volt hogy alapjáraton elég sokat elketyegett a hangja is normális.Izzitásjelző menet közben soha nem villogott.Viszont leálláskor az adagoló felől ciripelő hang jött.Ha van valakinek használható ötlete azt megköszönöm.Diagra elvinni elég körülményes lenne így.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10246 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:18:51 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.06.02 vasárnap, 20:01:07
Hozzám került egy 2001es tddi D6BA motorkodos mondeo.A tapasztalt hiba az, hogy teljesen random modon leáll és olyankor villog az izzitásjelző.Volt hogy alapjáraton elég sokat elketyegett a hangja is normális.Izzitásjelző menet közben soha nem villogott.Viszont leálláskor az adagoló felől ciripelő hang jött.Ha van valakinek használható ötlete azt megköszönöm.Diagra elvinni elég körülményes lenne így.
Valószínű, hogy az adagolóban elengedett egy forrasztás. Cserélni illik ilyenkor azt a tranzisztort.
Vidd el olyanhoz, akinek nem ismeretlen ez és ért is hozzá....meg tudja csinálni.
Ez így látatlanban...... a tévedés jogát fenn tartom.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10247 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:34:07 »
Idézetet írta: GSR - 2013.06.02 vasárnap, 20:18:51
Valószínű, hogy az adagolóban elengedett egy forrasztás. Cserélni illik ilyenkor azt a tranzisztort.
Vidd el olyanhoz, akinek nem ismeretlen ez és ért is hozzá....meg tudja csinálni.
Ez így látatlanban...... a tévedés jogát fenn tartom.
És ezt csak így látatlanban??Cofidises vagy? :eplus2:Köszi a gyors véleményt,ez irányba indulunk el. Ha ez segit jár a sör!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10248 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 20:54:14 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.06.02 vasárnap, 20:34:07
És ezt csak így látatlanban??Cofidises vagy? :eplus2:Köszi a gyors véleményt,ez irányba indulunk el. Ha ez segit jár a sör!
Azért ki kellene olvasni a hibatárolót...... lehet szenzoroknál is kontakt hiba, akár a szenzoron belül is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10249 Dátum:
2013.06.02 vasárnap, 22:02:58 »
Idézetet írta: ttamas81 - 2013.06.02 vasárnap, 12:18:37
Sziasztok!
Olyan problémám van az autóval, hogy le van gyengülve, el van lustulva. Olyan mintha vontatnék még egy autót magam mögött. 2001-es tddi mondeo. Átnézték az egészet, minden rendben vele, valószínű adagoló probléma. Az adagolós is csinált egy diagnosztikát, és azt mondta 200.000 ft-ért felújítja az adagolót és jó lesz. Elképzelhető, hogy az adagoló miatt gyenge a jármű? Ha igen reális a 200.000 ft? Aki újíttatta már fel az adagolót, javult e teljesítmény?
én az adagolófelújítás előtt belepróbálnék 4db másik porlasztót egy tutira jól működő autóból.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
198
199
200
201
202
203
204
[
205
]
206
207
208
209
210
211
212
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ