Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:58:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113396 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10650 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:14:45 »

Van hogy indítás után nem is csinálja egyből. Kormányhoz képest még nem néztem, de klíma ki és be kapcsolásra változik. Olajat 5000 km-rel ezelőtt cseréltem.
Kompresszor is lehet akkor, de az mondjuk a túloldal. Gen szíjtárcsa nekem pl hangtalanul köszönt el anno.
Ha valóban le lett szedve a generátor oldal és bal oldalról csinálja szemből, akkor sanszos a lánc. Mennyi van az autóban? 5W30-as olaj van benne?
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10651 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:32:23 »

Kompresszor is lehet akkor, de az mondjuk a túloldal. Gen szíjtárcsa nekem pl hangtalanul köszönt el anno.
Ha valóban le lett szedve a generátor oldal és bal oldalról csinálja szemből, akkor sanszos a lánc. Mennyi van az autóban? 5W30-as olaj van benne?

242000, és gyári 5w30-ast raktak bele állítólag. Mindenesetre ma elhozom és agyalok. Ha tudtok tippeket adni, hogy mit próbáljak ki, akkor azt ledokumentálom ide.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10652 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 15:45:59 »

242000, és gyári 5w30-ast raktak bele állítólag. Mindenesetre ma elhozom és agyalok. Ha tudtok tippeket adni, hogy mit próbáljak ki, akkor azt ledokumentálom ide.

Az az igazság, hogy azt inkább hallani kellene, mert így elég nehéz megmondani, hogy mi a baja. Szerintem keresd meg GSR-t, hátha meg tudja neked nézni, hogy mizu a gépeddel.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10653 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 16:02:57 »

Az az igazság, hogy azt inkább hallani kellene, mert így elég nehéz megmondani, hogy mi a baja. Szerintem keresd meg GSR-t, hátha meg tudja neked nézni, hogy mizu a gépeddel.

írtam privit. Ha nem kaptad meg szólj légy szíves.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10654 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:08:10 »

írtam privit. Ha nem kaptad meg szólj légy szíves.

Már válaszoltam is.
Naplózva
jenics
Vendég
« Új hozzászólás #10655 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:12:50 »

Sziasztok,

Budapest környékén keresek megbízható Bosch VP44 adagoló javítót a Ford Mondeo 2002.04 -es TDDI D6BA 85 kw-os motorhoz, ki-be szereléssel együtt.
Állítólag Nyomás szabályozó (tartó) szelep a hibás. P1564 és P0149 hibakódok vannak benne. Egy márkaszerviz adagoló cserét tud ajánlani 400 000 ft-ért... Persze egy hétig azt mondták megrendelték a szelepet, ami 49 000 ft körül van, majd kiderült ehhez a típushoz a gyári epc katalógusban nem lehet rendelni.... csak az újabbhoz. Egy bosch szerviz pedig azt mondta ez a szelep 8 500 ft és bárhol meg lehet rendelni???
A tünet rotyog a motor 1500-2200 ford/perc között, de csak melegen. Hidegen jól indult, semmi gond gyorsult is, majd 5 km után elkezdett rángatni és nem volt erő benne. Félreálltam itt alapjáraton ment csak 1500-2200 ford/perc között rotyogott, ha fennem tudtam vinni a fordulatszámot, akkor ott tűrhetően ment. Miután elindultam már csak 50 m-t tudtam menni nagyon rosszul ment le is állt. Félreálltam itt nem tudtam újraindítani több próbálkozás után sem. Kb. 3 óra után beindult egyből és nem sikerült megmutatnom a hibát tökéletesen ment. Nem vártam amíg megint jelentkezik, márkaszervizbe vittem és ott mondták a fentieket. Ez volt hétfőn és ma közölték a rossz hírt. Körbekerestem a netten 20-30 szervizt és diesel adagoló javítót is felhívtam, senki sem vállalja ezt a típust.
Valaki tud segíteni..... előre is köszönöm
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10656 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:18:08 »

Sziasztok,

Budapest környékén keresek megbízható Bosch VP44 adagoló javítót a Ford Mondeo 2002.04 -es TDDI D6BA 85 kw-os motorhoz, ki-be szereléssel együtt.
Állítólag Nyomás szabályozó (tartó) szelep a hibás. P1564 és P0149 hibakódok vannak benne. Egy márkaszerviz adagoló cserét tud ajánlani 400 000 ft-ért... Persze egy hétig azt mondták megrendelték a szelepet, ami 49 000 ft körül van, majd kiderült ehhez a típushoz a gyári epc katalógusban nem lehet rendelni.... csak az újabbhoz. Egy bosch szerviz pedig azt mondta ez a szelep 8 500 ft és bárhol meg lehet rendelni???
A tünet rotyog a motor 1500-2200 ford/perc között, de csak melegen. Hidegen jól indult, semmi gond gyorsult is, majd 5 km után elkezdett rángatni és nem volt erő benne. Félreálltam itt alapjáraton ment csak 1500-2200 ford/perc között rotyogott, ha fennem tudtam vinni a fordulatszámot, akkor ott tűrhetően ment. Miután elindultam már csak 50 m-t tudtam menni nagyon rosszul ment le is állt. Félreálltam itt nem tudtam újraindítani több próbálkozás után sem. Kb. 3 óra után beindult egyből és nem sikerült megmutatnom a hibát tökéletesen ment. Nem vártam amíg megint jelentkezik, márkaszervizbe vittem és ott mondták a fentieket. Ez volt hétfőn és ma közölték a rossz hírt. Körbekerestem a netten 20-30 szervizt és diesel adagoló javítót is felhívtam, senki sem vállalja ezt a típust.
Valaki tud segíteni..... előre is köszönöm

Filepéket kérdezted?
http://www.filepdiesel.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jenics
Vendég
« Új hozzászólás #10657 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 22:21:11 »

Filepéket kérdezted?
http://www.filepdiesel.hu/

Igen
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10658 Dátum: 2013.08.08 csütörtök, 23:37:57 »

Igen
AC pumpagyanús. Jobb hátsó kerék elött van alul az pont ilyen tüneteket okoz ,ha elpusztul. Lecsatlakozod az olajcsövet a szűrőtöl és indítás közben nyomnia kell az olajat mint állat. Ha nem vagy csak pisil akko kuka! Kocsi kft utángyártott 25péz!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
jenics
Vendég
« Új hozzászólás #10659 Dátum: 2013.08.09 péntek, 00:44:17 »

AC pumpagyanús. Jobb hátsó kerék elött van alul az pont ilyen tüneteket okoz ,ha elpusztul. Lecsatlakozod az olajcsövet a szűrőtöl és indítás közben nyomnia kell az olajat mint állat. Ha nem vagy csak pisil akko kuka! Kocsi kft utángyártott 25péz!

Köszi ma meg is nézem
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10660 Dátum: 2013.08.09 péntek, 08:24:13 »

Köszi ma meg is nézem

Emiatt nehogy felújítsd az adagolót. AC és gázolajszűrő csere, esetleg tank tisztítás amivel kezdenék. Tetszőleges sorrendben.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10661 Dátum: 2013.08.09 péntek, 09:08:59 »

Indítás után csinálja? Meddig? Olajat mikor cseréltél utoljára?

Szvsz pár másodpercig indítás után elfogadható, ha csörög, főleg ilyen melegben. Ha tekered a kormányt közben álló helyzetben, akkor elhallgat?

Nem hallgat el kormánytekerésre. Akkor ez mit jelent?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10662 Dátum: 2013.08.09 péntek, 10:29:42 »

Nem hallgat el kormánytekerésre. Akkor ez mit jelent?

délután ha visszakapom a kocsit csinálok neked egy videót, hogy milyen a lánc-csörgés. Nekem reggel első indításnál, illetve ha már visszahűl a motor 50-60 fokosra nem csinálja. Csak alapjáraton üresben, állóhelyzetben. Klímára azért hallgat el mert az megemeli a fordulatot. Kormányzásra a lánccsörgés soha nem fog elhallgatni, mert a szervó pumpa "visszafogja" a fordulatot.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10663 Dátum: 2013.08.09 péntek, 10:45:23 »

délután ha visszakapom a kocsit csinálok neked egy videót, hogy milyen a lánc-csörgés. Nekem reggel első indításnál, illetve ha már visszahűl a motor 50-60 fokosra nem csinálja. Csak alapjáraton üresben, állóhelyzetben. Klímára azért hallgat el mert az megemeli a fordulatot. Kormányzásra a lánccsörgés soha nem fog elhallgatni, mert a szervó pumpa "visszafogja" a fordulatot.
eljen
Az jó lenne. Nekem mondjuk nem múlik el, úgy tűnik a motor hőmérsékletétől független. Felhúzott ablaknál, bentről nem hallatszik,. Úgy vettem észre, hogy megálltam lehúzott ablaknál. Viszont ha alapjáraton gurulok, akkor is csinálja. Néha elmúlik pár másodpercre aztán visszajön.   Klímára nekem rosszabb lesz. amikor indul és amikor leáll a klíma, akkor mindenképp.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
jenics
Vendég
« Új hozzászólás #10664 Dátum: 2013.08.09 péntek, 13:25:09 »

Emiatt nehogy felújítsd az adagolót. AC és gázolajszűrő csere, esetleg tank tisztítás amivel kezdenék. Tetszőleges sorrendben.


Köszi szépen megnézem.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10665 Dátum: 2013.08.10 szombat, 16:26:01 »

Sziasztok,

csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ

(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10666 Dátum: 2013.08.10 szombat, 17:11:56 »

Sziasztok,

csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ

(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?



sajnos én csak kedden tudok videót csinálni, mert nem lett kész a kocsi, de a lánc nálam nem ilyen. nem akarok vészmadár lenni, de ez egész másnak hallatszik.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10667 Dátum: 2013.08.10 szombat, 18:57:06 »

sajnos én csak kedden tudok videót csinálni, mert nem lett kész a kocsi, de a lánc nálam nem ilyen. nem akarok vészmadár lenni, de ez egész másnak hallatszik.

Van konkrét ötleted, hogy minek hallatszik, vagy csak szerinted ez nem lánc? Szemből a motor bal feléből jön a hang, de inkább alulról. Ha emelem a fordulatot akkor elmúlik. Ott bal oldalt a burkolat alatt van a lánc, kívül meg a generátor kör, rajta a klímakompresszor, szíjtárcsa, feszítő, meg vezető görgők. Menettulajdonságai nem változtak. szépen húz és nem zabál.  Grin

Ugyanakkor még is a fene ez?  falbav
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10668 Dátum: 2013.08.10 szombat, 19:57:55 »

Sziasztok,

csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ

(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?

Vedd le Te a szíjat és győződj meg róla magad, vagy legyél ott mikor leveszik...nem lánc hang.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #10669 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 14:19:08 »

Vedd le Te a szíjat és győződj meg róla magad, vagy legyél ott mikor leveszik...nem lánc hang.
inditáskor az enyém is csattog...aztán egy gázfröccs és elmulik,leállitáskor dettó,de semmi nem változik,de a videó alapján a tied folyamatosan csinálja,ha jól hallottam,érdekes de én sem jöttem rá mi ez
 Huh?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10670 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 15:37:51 »

inditáskor az enyém is csattog...aztán egy gázfröccs és elmulik,leállitáskor dettó,de semmi nem változik,de a videó alapján a tied folyamatosan csinálja,ha jól hallottam,érdekes de én sem jöttem rá mi ez
 Huh?


Múltkor este volt és hűvösebb. Lementem a kocsihoz és beindítottam. Nem hallottam semmit. Lámpa felkapcsolása után jött a hang, fényszóró után meg rosszabbodott.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Daniel End
Vendég
« Új hozzászólás #10671 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 16:23:56 »

Sziasztok,

csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.

http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ

(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?





Hello!

Már írtam neked a TDCI oldalon, szerintem nem láttad. Nálam ugyan ez volt a probléma, az főtengely szíjtárcsa illetve a szíjfeszítő ment szét. Nálam is alapjáraton volt inkább durva hangja. A csere után teljesen megszűnt a hang.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #10672 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 16:46:32 »




Hello!

Már írtam neked a TDCI oldalon, szerintem nem láttad. Nálam ugyan ez volt a probléma, az főtengely szíjtárcsa illetve a szíjfeszítő ment szét. Nálam is alapjáraton volt inkább durva hangja. A csere után teljesen megszűnt a hang.

Youtube-on én is hallottam hasonlóakat, de most már lassan csak kiderül. Azt is észrevettem,hogy ha mondjuk 1500 fordulaton megyek, és jön valami úthiba, akkor néha bezörren. Szíjtárcsát mondanék, ha egy szerelő nem mondta volna azt, hogy leszedte a szíjat és úgyis csinálta, és hogy vezérműlánc. De lehet a fent hagyott tárcsa  produkálta a hangot továbbra is.
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Daniel End
Vendég
« Új hozzászólás #10673 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 17:46:27 »

Youtube-on én is hallottam hasonlóakat, de most már lassan csak kiderül. Azt is észrevettem,hogy ha mondjuk 1500 fordulaton megyek, és jön valami úthiba, akkor néha bezörren. Szíjtárcsát mondanék, ha egy szerelő nem mondta volna azt, hogy leszedte a szíjat és úgyis csinálta, és hogy vezérműlánc. De lehet a fent hagyott tárcsa  produkálta a hangot továbbra is.




Nálam ez volt a gond tuti. Ahogy levette a tárcsát egyből kiderült, hogy igaza van....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10674 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:21:42 »

Érdekes dolog történt velem...kigyulladt a kocsim...tanulságként irom le.
Jöttem haza egy fórumos kolléga autójának chippelése után és már éreztem valami égett szagot...gondoltam kintről jön biztos.
Beálltam garázsba leállitom és dől a fűst a műszerfal alól....és kib@szott égett műanyag szag.
Ilyen gyorsan még bevallom sose kaptam szét a belső műszerfalat,középkonzolt,burkolatokat...és igen meglepődtem hogy mit láttam.
DVR kamera tápja gyulladt ki és szénné égett.....kb 2 perc és a kocsi is lángra kapott volna szerintem....gyors kitéptem és kibasztam az útra.
Sajnos a kocsi nem indult utánna....Tegnap,átnéztem az összes biztit,reléket,kint-bent,kábeleket....AC-t,üzemanyagrendszert,adagolót,hibakód nincs...
Teker de nem indult....akku lement gagyára kivettem és felraktam töltőre...reggel beraktam...3-4 inditózási kisérlet után beindult,elég sz@rul majd kisimult(gondolom még levegős lehetett) és utánna indult pöccre akárhányszor inditottam....töltés jó, megy minden,pöccre indul.
Érdekes. Délután hazamegyek és kiderül indul e....
Gondolom a táp odab@szott az akkunak is...gondolkodom egy uj akksin,de nem tudom mert szépen feltöltötte éjszaka és nem látom hogy baja lenne.
Boldog vagyok szombaton mennék görögbe vele... szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10675 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:32:53 »

Érdekes dolog történt velem...kigyulladt a kocsim...tanulságként irom le.
Jöttem haza egy fórumos kolléga autójának chippelése után és már éreztem valami égett szagot...gondoltam kintről jön biztos.
Beálltam garázsba leállitom és dől a fűst a műszerfal alól....és kib@szott égett műanyag szag.
Ilyen gyorsan még bevallom sose kaptam szét a belső műszerfalat,középkonzolt,burkolatokat...és igen meglepődtem hogy mit láttam.
DVR kamera tápja gyulladt ki és szénné égett.....kb 2 perc és a kocsi is lángra kapott volna szerintem....gyors kitéptem és kibasztam az útra.
Sajnos a kocsi nem indult utánna....Tegnap,átnéztem az összes biztit,reléket,kint-bent,kábeleket....AC-t,üzemanyagrendszert,adagolót,hibakód nincs...
Teker de nem indult....akku lement gagyára kivettem és felraktam töltőre...reggel beraktam...3-4 inditózási kisérlet után beindult,elég sz@rul majd kisimult(gondolom még levegős lehetett) és utánna indult pöccre akárhányszor inditottam....töltés jó, megy minden,pöccre indul.
Érdekes. Délután hazamegyek és kiderül indul e....
Gondolom a táp odab@szott az akkunak is...gondolkodom egy uj akksin,de nem tudom mert szépen feltöltötte éjszaka és nem látom hogy baja lenne.
Boldog vagyok szombaton mennék görögbe vele... szomoru1

Húúú...wazze.... ez nem játék.

Valami occó kínai dvr cucc és annak a tápja?
Érdekes, mert ugye biztosítéknak kellene védenie.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10676 Dátum: 2013.08.14 szerda, 14:26:44 »

Húúú...wazze.... ez nem játék.

Valami occó kínai dvr cucc és annak a tápja?
Érdekes, mert ugye biztosítéknak kellene védenie.....

Az a röhely hogy még betettem egy plussz 5A-es lengőbiztiti is...értetlenül állok a dolog előtt... nemtudom fejvakaras
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10677 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:04:42 »

Az a röhely hogy még betettem egy plussz 5A-es lengőbiztiti is...értetlenül állok a dolog előtt... nemtudom fejvakaras

Milyen DVR volt? Csak, hogy nehogy valaki ilyet vegyen...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10678 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:53:38 »

Milyen DVR volt? Csak, hogy nehogy valaki ilyet vegyen...

A DVR tökéletesen működik..a töltője égett szét....itt vettem a fórumon, tipust most nem tudom....szerintem valami gyártási hiba vagy passz.


Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10679 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:21:52 »

A DVR tökéletesen működik..a töltője égett szét....itt vettem a fórumon, tipust most nem tudom....szerintem valami gyártási hiba vagy passz.

[img]http://kepfeltoltes.hu/130814/IMG_20130814_101235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]
[img]http://kepfeltoltes.hu/130814/IMG_20130814_101226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]

Az az IC rendesen elfüstölt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.15 csütörtök, 09:37:09 írta Lacika71 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10680 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 06:50:59 »

Sziasztok

ebayes fix lendkerékkel Mik a tapasztalatok? Mekkora az átmérője?? 230 vagy 240 mm??
nekem megint csak 100 ekmt birt a gyari kettomegu  Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #10681 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 08:32:58 »

A DVR tökéletesen működik..a töltője égett szét....itt vettem a fórumon, tipust most nem tudom....szerintem valami gyártási hiba vagy passz.

Mostmár akkor 100%, hogy én se építem be sehova, marad a szivargyújtóba kint, ha baja lenne, egyből ki lehessen tépni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10682 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 09:12:43 »

Érdekes dolog történt velem...kigyulladt a kocsim...tanulságként irom le.
Jöttem haza egy fórumos kolléga autójának chippelése után és már éreztem valami égett szagot...gondoltam kintről jön biztos.
Beálltam garázsba leállitom és dől a fűst a műszerfal alól....és kib@szott égett műanyag szag.
Ilyen gyorsan még bevallom sose kaptam szét a belső műszerfalat,középkonzolt,burkolatokat...és igen meglepődtem hogy mit láttam.
DVR kamera tápja gyulladt ki és szénné égett.....kb 2 perc és a kocsi is lángra kapott volna szerintem....gyors kitéptem és kibasztam az útra.
Sajnos a kocsi nem indult utánna....Tegnap,átnéztem az összes biztit,reléket,kint-bent,kábeleket....AC-t,üzemanyagrendszert,adagolót,hibakód nincs...
Teker de nem indult....akku lement gagyára kivettem és felraktam töltőre...reggel beraktam...3-4 inditózási kisérlet után beindult,elég sz@rul majd kisimult(gondolom még levegős lehetett) és utánna indult pöccre akárhányszor inditottam....töltés jó, megy minden,pöccre indul.
Érdekes. Délután hazamegyek és kiderül indul e....
Gondolom a táp odab@szott az akkunak is...gondolkodom egy uj akksin,de nem tudom mert szépen feltöltötte éjszaka és nem látom hogy baja lenne.
Boldog vagyok szombaton mennék görögbe vele... szomoru1

A szombati nap akkor nem volt egy sikersztori.........
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
riccsone
Vendég
« Új hozzászólás #10683 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 11:42:37 »

Sziasztok,

2003-as MKIII-as Ford Mondeom van, és kettős ledkerekes problémám van. Komplett szettet cseréljek, vagy elegendő a 2 tömegű lendkereket? hol tudom a legolcsóbban beszerezni, mivel éppen eladás előtt áll a kocsi, és több száz ezret nem akarok már rákölteni.

Várom a tanácsokat,

Köszönöm

Üdv:Ricsi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10684 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:28:05 »

Sziasztok,

2003-as MKIII-as Ford Mondeom van, és kettős ledkerekes problémám van. Komplett szettet cseréljek, vagy elegendő a 2 tömegű lendkereket? hol tudom a legolcsóbban beszerezni, mivel éppen eladás előtt áll a kocsi, és több száz ezret nem akarok már rákölteni.

Várom a tanácsokat,

Köszönöm

Üdv:Ricsi

Elég egy helyre betenni. Amúgy a legolcsóbb megoldás lehet a bontott, de jó állapotú cucc. Ha eladásra csinálod, akkor elég a lendkereket cserélni, ha a kuplung még jó állapotú. De számolj min 30e ft-al, mint szerelési költség. Hívd fel mk2 fórumtársunk, hátha neki van jó állapotú.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10685 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:08:48 »

Sziasztok

ebayes fix lendkerékkel Mik a tapasztalatok? Mekkora az átmérője?? 230 vagy 240 mm??
nekem megint csak 100 ekmt birt a gyari kettomegu  Undecided

Enyémben 5000 km van eddig, semmi negatívot nem tudok rá mondani.
Átmérőt asszem 240 körül volt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10686 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:16:45 »

Enyémben 5000 km van eddig, semmi negatívot nem tudok rá mondani.
Átmérőt asszem 240 körül volt.

2003.04 előtti kuplungok 230-asak, nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10687 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:38:30 »

2003.04 előtti kuplungok 230-asak, nem?

Picicica az enyémhez 1S71 6477 FA kódú lendkereket ír, aminek TecDoc szerint helyettesítője pl a Sachs 2294 501 062, ami 240 mm-es.
Én úgy tudom, hogy 90Le-s TDDI-kben van 230-as, 115 LE-sben 240-es.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10688 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 22:56:52 »

Próbáltam egy átlagot venni, de jobban megnézve vannak átfedések........ találtam 90 LE-s 240-est is......
Tehát az a lényeg, hogy ki kell venni és akkor kiderül milyen van benne.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 09:05:21 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10689 Dátum: 2013.08.16 péntek, 00:28:35 »

nekem megint csak 100 ekmt birt a gyari kettomegu  Undecided
User error lesz az akkor  eplus2  Wink
Naplózva
Déncsy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #10690 Dátum: 2013.08.20 kedd, 18:29:17 »

Üdv mindenkinek

A kérdésem tárgyát képezi a vízpumpa, amiből sajna folyik a hűtővíz. Most hétvégén néztem meg pontosan. Csak nem tudom pontosan merre talált utat magának. cseréljem le az egész vízpumpát vagy lehet valami tömítő készletet kapni.

Az előző gazdája kicsit hazavágta a kocsin az alsó védő burkolatokat meg a futóművet azt most szép apránként ki kell javítani mindent a gépen.
Naplózva

Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #10691 Dátum: 2013.08.20 kedd, 19:09:20 »

Üdv mindenkinek

A kérdésem tárgyát képezi a vízpumpa, amiből sajna folyik a hűtővíz. Most hétvégén néztem meg pontosan. Csak nem tudom pontosan merre talált utat magának. cseréljem le az egész vízpumpát vagy lehet valami tömítő készletet kapni.

Az előző gazdája kicsit hazavágta a kocsin az alsó védő burkolatokat meg a futóművet azt most szép apránként ki kell javítani mindent a gépen.

Egyben cserés.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10692 Dátum: 2013.08.20 kedd, 19:28:05 »

Egyben cserés.
És minél előbb, mert egy tengelyen van a szervó pumpával, aminek a tengelyére ilyenkor be szokott menni a víz, és rövid úton az is elköszönhet, ha nem cseréled le a vízpumpát.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10693 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:08:49 »

Üdv urak!Következő problémával találkoztam az előbb.Eddig olyan volt,hogy szerintem igen sűrűn kapcsolt be a hűtőventim(klima nélkül) pl:városban be be kapcsolgatott.Mutató nem ment eddig fel felénél tovább, de most elkerülön megkergettem és egyből megindult fel a víz.kérdésem ez mitől lehet?Előre is köszi!
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10694 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:11:46 »

Üdv urak!Következő problémával találkoztam az előbb.Eddig olyan volt,hogy szerintem igen sűrűn kapcsolt be a hűtőventim(klima nélkül) pl:városban be be kapcsolgatott.Mutató nem ment eddig fel felénél tovább, de most elkerülön megkergettem és egyből megindult fel a víz.kérdésem ez mitől lehet?Előre is köszi!

Elég hűtőfolyadék van benne? (hidegen kell nézni) Ha igen, akkor lehet, hogy beragdt a termosztátod.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10695 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:51:34 »

Elég hűtőfolyadék van benne? (hidegen kell nézni) Ha igen, akkor lehet, hogy beragdt a termosztátod.



Maxig van töltve nem rég cseréltem hutofolyadekot.Melyik hajlamos a beragadásra?blokknál 'nézi' a vízhf-et,onnan kapcsolja a ventiket is?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10696 Dátum: 2013.08.21 szerda, 17:58:35 »



Maxig van töltve nem rég cseréltem hutofolyadekot.Melyik hajlamos a beragadásra?blokknál 'nézi' a vízhf-et,onnan kapcsolja a ventiket is?

Ha termosztátot cserélsz, akkor célszerű mindkettőt kicserél(tet)ni.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10697 Dátum: 2013.08.21 szerda, 18:01:58 »



Maxig van töltve nem rég cseréltem hutofolyadekot.Melyik hajlamos a beragadásra?blokknál 'nézi' a vízhf-et,onnan kapcsolja a ventiket is?
Vízpumpa mikori?
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10698 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:52:34 »

Vízpumpa mikori?
Azt nem tudom mikori a vízpumpa.Annyit próbáltam,hogy fűtés van-e és az rendesen megy.Mondjuk max fűtés azt 3perc kb és a vizhofok már negyedig vissza is esik.A kiegyenlítő tartály felső kicsi csővén mennyire kell folyni a viznek?
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10699 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:39:56 »

Azt nem tudom mikori a vízpumpa.Annyit próbáltam,hogy fűtés van-e és az rendesen megy.Mondjuk max fűtés azt 3perc kb és a vizhofok már negyedig vissza is esik.A kiegyenlítő tartály felső kicsi csővén mennyire kell folyni a viznek?

Ha üzemmelegről így visszahűl, akkor a termosztátok cseréjével kezd! Víz és olajkörit is kell cserélni, és ha lehet, gyárira, mert a többi lutri, hogy jó lesz-e.
ha viszont melegszik is...először én leengedném a hűtőközeget, átmosnám a rendszert, a hűtőt, és gyári fagyállóval tölteném fel. A fagyállónak ugyanis a forráspontja is magasabb picivel, és ad kenést a vízpumpának is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 212 213 [214] 215 216 217 218 219 220 221 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.