Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:33:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
207
208
209
210
211
212
213
[
214
]
215
216
217
218
219
220
221
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5108098 alkalommal)
0 Felhasználó és 229 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10650 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 15:14:45 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.08 csütörtök, 14:59:37
Van hogy indítás után nem is csinálja egyből. Kormányhoz képest még nem néztem, de klíma ki és be kapcsolásra változik. Olajat 5000 km-rel ezelőtt cseréltem.
Kompresszor is lehet akkor, de az mondjuk a túloldal. Gen szíjtárcsa nekem pl hangtalanul köszönt el anno.
Ha valóban le lett szedve a generátor oldal és bal oldalról csinálja szemből, akkor sanszos a lánc. Mennyi van az autóban? 5W30-as olaj van benne?
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10651 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 15:32:23 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.08.08 csütörtök, 15:14:45
Kompresszor is lehet akkor, de az mondjuk a túloldal. Gen szíjtárcsa nekem pl hangtalanul köszönt el anno.
Ha valóban le lett szedve a generátor oldal és bal oldalról csinálja szemből, akkor sanszos a lánc. Mennyi van az autóban? 5W30-as olaj van benne?
242000, és gyári 5w30-ast raktak bele állítólag. Mindenesetre ma elhozom és agyalok. Ha tudtok tippeket adni, hogy mit próbáljak ki, akkor azt ledokumentálom ide.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10652 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 15:45:59 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.08 csütörtök, 15:32:23
242000, és gyári 5w30-ast raktak bele állítólag. Mindenesetre ma elhozom és agyalok. Ha tudtok tippeket adni, hogy mit próbáljak ki, akkor azt ledokumentálom ide.
Az az igazság, hogy azt inkább hallani kellene, mert így elég nehéz megmondani, hogy mi a baja. Szerintem keresd meg GSR-t, hátha meg tudja neked nézni, hogy mizu a gépeddel.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10653 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 16:02:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.08 csütörtök, 15:45:59
Az az igazság, hogy azt inkább hallani kellene, mert így elég nehéz megmondani, hogy mi a baja. Szerintem keresd meg GSR-t, hátha meg tudja neked nézni, hogy mizu a gépeddel.
írtam privit. Ha nem kaptad meg szólj légy szíves.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10654 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:08:10 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.08 csütörtök, 16:02:57
írtam privit. Ha nem kaptad meg szólj légy szíves.
Már válaszoltam is.
Naplózva
jenics
Vendég
TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10655 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:12:50 »
Sziasztok,
Budapest környékén keresek megbízható Bosch VP44 adagoló javítót a Ford Mondeo 2002.04 -es TDDI D6BA 85 kw-os motorhoz, ki-be szereléssel együtt.
Állítólag Nyomás szabályozó (tartó) szelep a hibás. P1564 és P0149 hibakódok vannak benne. Egy márkaszerviz adagoló cserét tud ajánlani 400 000 ft-ért... Persze egy hétig azt mondták megrendelték a szelepet, ami 49 000 ft körül van, majd kiderült ehhez a típushoz a gyári epc katalógusban nem lehet rendelni.... csak az újabbhoz. Egy bosch szerviz pedig azt mondta ez a szelep 8 500 ft és bárhol meg lehet rendelni???
A tünet rotyog a motor 1500-2200 ford/perc között, de csak melegen. Hidegen jól indult, semmi gond gyorsult is, majd 5 km után elkezdett rángatni és nem volt erő benne. Félreálltam itt alapjáraton ment csak 1500-2200 ford/perc között rotyogott, ha fennem tudtam vinni a fordulatszámot, akkor ott tűrhetően ment. Miután elindultam már csak 50 m-t tudtam menni nagyon rosszul ment le is állt. Félreálltam itt nem tudtam újraindítani több próbálkozás után sem. Kb. 3 óra után beindult egyből és nem sikerült megmutatnom a hibát tökéletesen ment. Nem vártam amíg megint jelentkezik, márkaszervizbe vittem és ott mondták a fentieket. Ez volt hétfőn és ma közölték a rossz hírt. Körbekerestem a netten 20-30 szervizt és diesel adagoló javítót is felhívtam, senki sem vállalja ezt a típust.
Valaki tud segíteni..... előre is köszönöm
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10656 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:18:08 »
Idézetet írta: jenics - 2013.08.08 csütörtök, 22:12:50
Sziasztok,
Budapest környékén keresek megbízható Bosch VP44 adagoló javítót a Ford Mondeo 2002.04 -es TDDI D6BA 85 kw-os motorhoz, ki-be szereléssel együtt.
Állítólag Nyomás szabályozó (tartó) szelep a hibás. P1564 és P0149 hibakódok vannak benne. Egy márkaszerviz adagoló cserét tud ajánlani 400 000 ft-ért... Persze egy hétig azt mondták megrendelték a szelepet, ami 49 000 ft körül van, majd kiderült ehhez a típushoz a gyári epc katalógusban nem lehet rendelni.... csak az újabbhoz. Egy bosch szerviz pedig azt mondta ez a szelep 8 500 ft és bárhol meg lehet rendelni???
A tünet rotyog a motor 1500-2200 ford/perc között, de csak melegen. Hidegen jól indult, semmi gond gyorsult is, majd 5 km után elkezdett rángatni és nem volt erő benne. Félreálltam itt alapjáraton ment csak 1500-2200 ford/perc között rotyogott, ha fennem tudtam vinni a fordulatszámot, akkor ott tűrhetően ment. Miután elindultam már csak 50 m-t tudtam menni nagyon rosszul ment le is állt. Félreálltam itt nem tudtam újraindítani több próbálkozás után sem. Kb. 3 óra után beindult egyből és nem sikerült megmutatnom a hibát tökéletesen ment. Nem vártam amíg megint jelentkezik, márkaszervizbe vittem és ott mondták a fentieket. Ez volt hétfőn és ma közölték a rossz hírt. Körbekerestem a netten 20-30 szervizt és diesel adagoló javítót is felhívtam, senki sem vállalja ezt a típust.
Valaki tud segíteni..... előre is köszönöm
Filepéket kérdezted?
http://www.filepdiesel.hu/
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jenics
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10657 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 22:21:11 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.08.08 csütörtök, 22:18:08
Filepéket kérdezted?
http://www.filepdiesel.hu/
Igen
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10658 Dátum:
2013.08.08 csütörtök, 23:37:57 »
Idézetet írta: jenics - 2013.08.08 csütörtök, 22:21:11
Igen
AC pumpagyanús. Jobb hátsó kerék elött van alul az pont ilyen tüneteket okoz ,ha elpusztul. Lecsatlakozod az olajcsövet a szűrőtöl és indítás közben nyomnia kell az olajat mint állat. Ha nem vagy csak pisil akko kuka! Kocsi kft utángyártott 25péz!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
jenics
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10659 Dátum:
2013.08.09 péntek, 00:44:17 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.08.08 csütörtök, 23:37:57
AC pumpagyanús. Jobb hátsó kerék elött van alul az pont ilyen tüneteket okoz ,ha elpusztul. Lecsatlakozod az olajcsövet a szűrőtöl és indítás közben nyomnia kell az olajat mint állat. Ha nem vagy csak pisil akko kuka! Kocsi kft utángyártott 25péz!
Köszi ma meg is nézem
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10660 Dátum:
2013.08.09 péntek, 08:24:13 »
Idézetet írta: jenics - 2013.08.09 péntek, 00:44:17
Köszi ma meg is nézem
Emiatt nehogy felújítsd az adagolót. AC és gázolajszűrő csere, esetleg tank tisztítás amivel kezdenék. Tetszőleges sorrendben.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10661 Dátum:
2013.08.09 péntek, 09:08:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.08.08 csütörtök, 14:36:05
Indítás után csinálja? Meddig? Olajat mikor cseréltél utoljára?
Szvsz pár másodpercig indítás után elfogadható, ha csörög, főleg ilyen melegben. Ha tekered a kormányt közben álló helyzetben, akkor elhallgat?
Nem hallgat el kormánytekerésre. Akkor ez mit jelent?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10662 Dátum:
2013.08.09 péntek, 10:29:42 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.09 péntek, 09:08:59
Nem hallgat el kormánytekerésre. Akkor ez mit jelent?
délután ha visszakapom a kocsit csinálok neked egy videót, hogy milyen a lánc-csörgés. Nekem reggel első indításnál, illetve ha már visszahűl a motor 50-60 fokosra nem csinálja. Csak alapjáraton üresben, állóhelyzetben. Klímára azért hallgat el mert az megemeli a fordulatot. Kormányzásra a lánccsörgés soha nem fog elhallgatni, mert a szervó pumpa "visszafogja" a fordulatot.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10663 Dátum:
2013.08.09 péntek, 10:45:23 »
Idézetet írta: Leni - 2013.08.09 péntek, 10:29:42
délután ha visszakapom a kocsit csinálok neked egy videót, hogy milyen a lánc-csörgés. Nekem reggel első indításnál, illetve ha már visszahűl a motor 50-60 fokosra nem csinálja. Csak alapjáraton üresben, állóhelyzetben. Klímára azért hallgat el mert az megemeli a fordulatot. Kormányzásra a lánccsörgés soha nem fog elhallgatni, mert a szervó pumpa "visszafogja" a fordulatot.
Az jó lenne. Nekem mondjuk nem múlik el, úgy tűnik a motor hőmérsékletétől független. Felhúzott ablaknál, bentről nem hallatszik,. Úgy vettem észre, hogy megálltam lehúzott ablaknál. Viszont ha alapjáraton gurulok, akkor is csinálja. Néha elmúlik pár másodpercre aztán visszajön. Klímára nekem rosszabb lesz. amikor indul és amikor leáll a klíma, akkor mindenképp.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
jenics
Vendég
Válasz: TDDi motor adagoló
«
Új hozzászólás #10664 Dátum:
2013.08.09 péntek, 13:25:09 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.08.09 péntek, 08:24:13
Emiatt nehogy felújítsd az adagolót. AC és gázolajszűrő csere, esetleg tank tisztítás amivel kezdenék. Tetszőleges sorrendben.
Köszi szépen megnézem.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10665 Dátum:
2013.08.10 szombat, 16:26:01 »
Sziasztok,
csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.
http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10666 Dátum:
2013.08.10 szombat, 17:11:56 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.10 szombat, 16:26:01
Sziasztok,
csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.
http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?
sajnos én csak kedden tudok videót csinálni, mert nem lett kész a kocsi, de a lánc nálam nem ilyen. nem akarok vészmadár lenni, de ez egész másnak hallatszik.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10667 Dátum:
2013.08.10 szombat, 18:57:06 »
Idézetet írta: Leni - 2013.08.10 szombat, 17:11:56
sajnos én csak kedden tudok videót csinálni, mert nem lett kész a kocsi, de a lánc nálam nem ilyen. nem akarok vészmadár lenni, de ez egész másnak hallatszik.
Van konkrét ötleted, hogy minek hallatszik, vagy csak szerinted ez nem lánc? Szemből a motor bal feléből jön a hang, de inkább alulról. Ha emelem a fordulatot akkor elmúlik. Ott bal oldalt a burkolat alatt van a lánc, kívül meg a generátor kör, rajta a klímakompresszor, szíjtárcsa, feszítő, meg vezető görgők. Menettulajdonságai nem változtak. szépen húz és nem zabál.
Ugyanakkor még is a fene ez?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10668 Dátum:
2013.08.10 szombat, 19:57:55 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.10 szombat, 16:26:01
Sziasztok,
csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.
http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?
Vedd le Te a szíjat és győződj meg róla magad, vagy legyél ott mikor leveszik...nem lánc hang.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10669 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 14:19:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2013.08.10 szombat, 19:57:55
Vedd le Te a szíjat és győződj meg róla magad, vagy legyél ott mikor leveszik...nem lánc hang.
inditáskor az enyém is csattog...aztán egy gázfröccs és elmulik,leállitáskor dettó,de semmi nem változik,de a videó alapján a tied folyamatosan csinálja,ha jól hallottam,érdekes de én sem jöttem rá mi ez
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10670 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 15:37:51 »
Idézetet írta: kutyaarc - 2013.08.12 hétfő, 14:19:08
inditáskor az enyém is csattog...aztán egy gázfröccs és elmulik,leállitáskor dettó,de semmi nem változik,de a videó alapján a tied folyamatosan csinálja,ha jól hallottam,érdekes de én sem jöttem rá mi ez
Múltkor este volt és hűvösebb. Lementem a kocsihoz és beindítottam. Nem hallottam semmit. Lámpa felkapcsolása után jött a hang, fényszóró után meg rosszabbodott.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Daniel End
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10671 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 16:23:56 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.10 szombat, 16:26:01
Sziasztok,
csináltam ma egy videót a jobb első kerék felől, mert a motor aljából véltem hallani a hangot. A szíjtárcsát veszem indításkor. A hang és a kép sajna szét van csúszva, szóval azon ne legyetek meglepődve, hogy nem akkor indul a generátorszíj, amikor hallodat az indítózást.
A második indítózás után jobban hallatszik az a csattogó hang, amit nyomozunk.
http://www.youtube.com/watch?v=vkKu0f4_9HQ
(Elvileg egy szerelő már azt mondta,hogy levette a generátorszíjat, és úgy is csinálja, de valahogy nekem az az érzésem, hogy ívül csattog itt valami.)
Valakinek ismerős a jelenség?
Hello!
Már írtam neked a TDCI oldalon, szerintem nem láttad. Nálam ugyan ez volt a probléma, az főtengely szíjtárcsa illetve a szíjfeszítő ment szét. Nálam is alapjáraton volt inkább durva hangja. A csere után teljesen megszűnt a hang.
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10672 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 16:46:32 »
Idézetet írta: Daniel End - 2013.08.12 hétfő, 16:23:56
Hello!
Már írtam neked a TDCI oldalon, szerintem nem láttad. Nálam ugyan ez volt a probléma, az főtengely szíjtárcsa illetve a szíjfeszítő ment szét. Nálam is alapjáraton volt inkább durva hangja. A csere után teljesen megszűnt a hang.
Youtube-on én is hallottam hasonlóakat, de most már lassan csak kiderül. Azt is észrevettem,hogy ha mondjuk 1500 fordulaton megyek, és jön valami úthiba, akkor néha bezörren. Szíjtárcsát mondanék, ha egy szerelő nem mondta volna azt, hogy leszedte a szíjat és úgyis csinálta, és hogy vezérműlánc. De lehet a fent hagyott tárcsa produkálta a hangot továbbra is.
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
Daniel End
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10673 Dátum:
2013.08.12 hétfő, 17:46:27 »
Idézetet írta: schecter - 2013.08.12 hétfő, 16:46:32
Youtube-on én is hallottam hasonlóakat, de most már lassan csak kiderül. Azt is észrevettem,hogy ha mondjuk 1500 fordulaton megyek, és jön valami úthiba, akkor néha bezörren. Szíjtárcsát mondanék, ha egy szerelő nem mondta volna azt, hogy leszedte a szíjat és úgyis csinálta, és hogy vezérműlánc. De lehet a fent hagyott tárcsa produkálta a hangot továbbra is.
Nálam ez volt a gond tuti. Ahogy levette a tárcsát egyből kiderült, hogy igaza van....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10674 Dátum:
2013.08.14 szerda, 13:21:42 »
Érdekes dolog történt velem...kigyulladt a kocsim...tanulságként irom le.
Jöttem haza egy fórumos kolléga autójának chippelése után és már éreztem valami égett szagot...gondoltam kintről jön biztos.
Beálltam garázsba leállitom és dől a fűst a műszerfal alól....és kib@szott égett műanyag szag.
Ilyen gyorsan még bevallom sose kaptam szét a belső műszerfalat,középkonzolt,burkolatokat...és igen meglepődtem hogy mit láttam.
DVR kamera tápja gyulladt ki és szénné égett.....kb 2 perc és a kocsi is lángra kapott volna szerintem....gyors kitéptem és kibasztam az útra.
Sajnos a kocsi nem indult utánna....Tegnap,átnéztem az összes biztit,reléket,kint-bent,kábeleket....AC-t,üzemanyagrendszert,adagolót,hibakód nincs...
Teker de nem indult....akku lement gagyára kivettem és felraktam töltőre...reggel beraktam...3-4 inditózási kisérlet után beindult,elég sz@rul majd kisimult(gondolom még levegős lehetett) és utánna indult pöccre akárhányszor inditottam....töltés jó, megy minden,pöccre indul.
Érdekes. Délután hazamegyek és kiderül indul e....
Gondolom a táp odab@szott az akkunak is...gondolkodom egy uj akksin,de nem tudom mert szépen feltöltötte éjszaka és nem látom hogy baja lenne.
Boldog vagyok szombaton mennék görögbe vele...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10675 Dátum:
2013.08.14 szerda, 13:32:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.14 szerda, 13:21:42
Érdekes dolog történt velem...kigyulladt a kocsim...tanulságként irom le.
Jöttem haza egy fórumos kolléga autójának chippelése után és már éreztem valami égett szagot...gondoltam kintről jön biztos.
Beálltam garázsba leállitom és dől a fűst a műszerfal alól....és kib@szott égett műanyag szag.
Ilyen gyorsan még bevallom sose kaptam szét a belső műszerfalat,középkonzolt,burkolatokat...és igen meglepődtem hogy mit láttam.
DVR kamera tápja gyulladt ki és szénné égett.....kb 2 perc és a kocsi is lángra kapott volna szerintem....gyors kitéptem és kibasztam az útra.
Sajnos a kocsi nem indult utánna....Tegnap,átnéztem az összes biztit,reléket,kint-bent,kábeleket....AC-t,üzemanyagrendszert,adagolót,hibakód nincs...
Teker de nem indult....akku lement gagyára kivettem és felraktam töltőre...reggel beraktam...3-4 inditózási kisérlet után beindult,elég sz@rul majd kisimult(gondolom még levegős lehetett) és utánna indult pöccre akárhányszor inditottam....töltés jó, megy minden,pöccre indul.
Érdekes. Délután hazamegyek és kiderül indul e....
Gondolom a táp odab@szott az akkunak is...gondolkodom egy uj akksin,de nem tudom mert szépen feltöltötte éjszaka és nem látom hogy baja lenne.
Boldog vagyok szombaton mennék görögbe vele...
Húúú...wazze.... ez nem játék.
Valami occó kínai dvr cucc és annak a tápja?
Érdekes, mert ugye biztosítéknak kellene védenie.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10676 Dátum:
2013.08.14 szerda, 14:26:44 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.14 szerda, 13:32:53
Húúú...wazze.... ez nem játék.
Valami occó kínai dvr cucc és annak a tápja?
Érdekes, mert ugye biztosítéknak kellene védenie.....
Az a röhely hogy még betettem egy plussz
5A
-es lengőbiztiti is...értetlenül állok a dolog előtt...
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10677 Dátum:
2013.08.14 szerda, 20:04:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.14 szerda, 14:26:44
Az a röhely hogy még betettem egy plussz
5A
-es lengőbiztiti is...értetlenül állok a dolog előtt...
Milyen DVR volt? Csak, hogy nehogy valaki ilyet vegyen...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10678 Dátum:
2013.08.14 szerda, 20:53:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.08.14 szerda, 20:04:42
Milyen DVR volt? Csak, hogy nehogy valaki ilyet vegyen...
A DVR tökéletesen működik..a töltője égett szét....itt vettem a fórumon, tipust most nem tudom....szerintem valami gyártási hiba vagy passz.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10679 Dátum:
2013.08.14 szerda, 21:21:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.14 szerda, 20:53:38
A DVR tökéletesen működik..a töltője égett szét....itt vettem a fórumon, tipust most nem tudom....szerintem valami gyártási hiba vagy passz.
[img]http://kepfeltoltes.hu/130814/IMG_20130814_101235_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]
[img]http://kepfeltoltes.hu/130814/IMG_20130814_101226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]
Az az IC rendesen elfüstölt.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.15 csütörtök, 09:37:09 írta Lacika71
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10680 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 06:50:59 »
Sziasztok
ebayes fix lendkerékkel Mik a tapasztalatok? Mekkora az átmérője?? 230 vagy 240 mm??
nekem megint csak 100 ekmt birt a gyari kettomegu
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10681 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 08:32:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.14 szerda, 20:53:38
A DVR tökéletesen működik..a töltője égett szét....itt vettem a fórumon, tipust most nem tudom....szerintem valami gyártási hiba vagy passz.
Mostmár akkor 100%, hogy én se építem be sehova, marad a szivargyújtóba kint, ha baja lenne, egyből ki lehessen tépni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10682 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 09:12:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.14 szerda, 13:21:42
Érdekes dolog történt velem...kigyulladt a kocsim...tanulságként irom le.
Jöttem haza egy fórumos kolléga autójának chippelése után és már éreztem valami égett szagot...gondoltam kintről jön biztos.
Beálltam garázsba leállitom és dől a fűst a műszerfal alól....és kib@szott égett műanyag szag.
Ilyen gyorsan még bevallom sose kaptam szét a belső műszerfalat,középkonzolt,burkolatokat...és igen meglepődtem hogy mit láttam.
DVR kamera tápja gyulladt ki és szénné égett.....kb 2 perc és a kocsi is lángra kapott volna szerintem....gyors kitéptem és kibasztam az útra.
Sajnos a kocsi nem indult utánna....Tegnap,átnéztem az összes biztit,reléket,kint-bent,kábeleket....AC-t,üzemanyagrendszert,adagolót,hibakód nincs...
Teker de nem indult....akku lement gagyára kivettem és felraktam töltőre...reggel beraktam...3-4 inditózási kisérlet után beindult,elég sz@rul majd kisimult(gondolom még levegős lehetett) és utánna indult pöccre akárhányszor inditottam....töltés jó, megy minden,pöccre indul.
Érdekes. Délután hazamegyek és kiderül indul e....
Gondolom a táp odab@szott az akkunak is...gondolkodom egy uj akksin,de nem tudom mert szépen feltöltötte éjszaka és nem látom hogy baja lenne.
Boldog vagyok szombaton mennék görögbe vele...
A szombati nap akkor nem volt egy sikersztori.........
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
riccsone
Vendég
Válasz: TDCI motor
«
Új hozzászólás #10683 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 11:42:37 »
Sziasztok,
2003-as MKIII-as Ford Mondeom van, és kettős ledkerekes problémám van. Komplett szettet cseréljek, vagy elegendő a 2 tömegű lendkereket? hol tudom a legolcsóbban beszerezni, mivel éppen eladás előtt áll a kocsi, és több száz ezret nem akarok már rákölteni.
Várom a tanácsokat,
Köszönöm
Üdv:Ricsi
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCI motor
«
Új hozzászólás #10684 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 19:28:05 »
Idézetet írta: riccsone - 2013.08.15 csütörtök, 11:42:37
Sziasztok,
2003-as MKIII-as Ford Mondeom van, és kettős ledkerekes problémám van. Komplett szettet cseréljek, vagy elegendő a 2 tömegű lendkereket? hol tudom a legolcsóbban beszerezni, mivel éppen eladás előtt áll a kocsi, és több száz ezret nem akarok már rákölteni.
Várom a tanácsokat,
Köszönöm
Üdv:Ricsi
Elég egy helyre betenni. Amúgy a legolcsóbb megoldás lehet a bontott, de jó állapotú cucc. Ha eladásra csinálod, akkor elég a lendkereket cserélni, ha a kuplung még jó állapotú. De számolj min 30e ft-al, mint szerelési költség. Hívd fel mk2 fórumtársunk, hátha neki van jó állapotú.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10685 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 22:08:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.15 csütörtök, 06:50:59
Sziasztok
ebayes fix lendkerékkel Mik a tapasztalatok? Mekkora az átmérője?? 230 vagy 240 mm??
nekem megint csak 100 ekmt birt a gyari kettomegu
Enyémben 5000 km van eddig, semmi negatívot nem tudok rá mondani.
Átmérőt asszem 240 körül volt.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10686 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 22:16:45 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.08.15 csütörtök, 22:08:48
Enyémben 5000 km van eddig, semmi negatívot nem tudok rá mondani.
Átmérőt asszem 240 körül volt.
2003.04 előtti kuplungok 230-asak, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10687 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 22:38:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.15 csütörtök, 22:16:45
2003.04 előtti kuplungok 230-asak, nem?
Picicica az enyémhez 1S71 6477 FA kódú lendkereket ír, aminek TecDoc szerint helyettesítője pl a Sachs 2294 501 062, ami 240 mm-es.
Én úgy tudom, hogy 90Le-s TDDI-kben van 230-as, 115 LE-sben 240-es.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10688 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 22:56:52 »
Próbáltam egy átlagot venni, de jobban megnézve vannak átfedések........ találtam 90 LE-s 240-est is......
Tehát az a lényeg, hogy ki kell venni és akkor kiderül milyen van benne.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 09:05:21 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10689 Dátum:
2013.08.16 péntek, 00:28:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.08.15 csütörtök, 06:50:59
nekem megint csak 100 ekmt birt a gyari kettomegu
User error lesz az akkor
Naplózva
Déncsy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10690 Dátum:
2013.08.20 kedd, 18:29:17 »
Üdv mindenkinek
A kérdésem tárgyát képezi a vízpumpa, amiből sajna folyik a hűtővíz. Most hétvégén néztem meg pontosan. Csak nem tudom pontosan merre talált utat magának. cseréljem le az egész vízpumpát vagy lehet valami tömítő készletet kapni.
Az előző gazdája kicsit hazavágta a kocsin az alsó védő burkolatokat meg a futóművet azt most szép apránként ki kell javítani mindent a gépen.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10691 Dátum:
2013.08.20 kedd, 19:09:20 »
Idézetet írta: Déncsy - 2013.08.20 kedd, 18:29:17
Üdv mindenkinek
A kérdésem tárgyát képezi a vízpumpa, amiből sajna folyik a hűtővíz. Most hétvégén néztem meg pontosan. Csak nem tudom pontosan merre talált utat magának. cseréljem le az egész vízpumpát vagy lehet valami tömítő készletet kapni.
Az előző gazdája kicsit hazavágta a kocsin az alsó védő burkolatokat meg a futóművet azt most szép apránként ki kell javítani mindent a gépen.
Egyben cserés.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10692 Dátum:
2013.08.20 kedd, 19:28:05 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.08.20 kedd, 19:09:20
Egyben cserés.
És minél előbb, mert egy tengelyen van a szervó pumpával, aminek a tengelyére ilyenkor be szokott menni a víz, és rövid úton az is elköszönhet, ha nem cseréled le a vízpumpát.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10693 Dátum:
2013.08.21 szerda, 15:08:49 »
Üdv urak!Következő problémával találkoztam az előbb.Eddig olyan volt,hogy szerintem igen sűrűn kapcsolt be a hűtőventim(klima nélkül) pl:városban be be kapcsolgatott.Mutató nem ment eddig fel felénél tovább, de most elkerülön megkergettem és egyből megindult fel a víz.kérdésem ez mitől lehet?Előre is köszi!
Naplózva
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10694 Dátum:
2013.08.21 szerda, 15:11:46 »
Idézetet írta: dzsotty - 2013.08.21 szerda, 15:08:49
Üdv urak!Következő problémával találkoztam az előbb.Eddig olyan volt,hogy szerintem igen sűrűn kapcsolt be a hűtőventim(klima nélkül) pl:városban be be kapcsolgatott.Mutató nem ment eddig fel felénél tovább, de most elkerülön megkergettem és egyből megindult fel a víz.kérdésem ez mitől lehet?Előre is köszi!
Elég hűtőfolyadék van benne? (hidegen kell nézni) Ha igen, akkor lehet, hogy beragdt a termosztátod.
Naplózva
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10695 Dátum:
2013.08.21 szerda, 15:51:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.21 szerda, 15:11:46
Elég hűtőfolyadék van benne? (hidegen kell nézni) Ha igen, akkor lehet, hogy beragdt a termosztátod.
Maxig van töltve nem rég cseréltem hutofolyadekot.Melyik hajlamos a beragadásra?blokknál 'nézi' a vízhf-et,onnan kapcsolja a ventiket is?
Naplózva
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10696 Dátum:
2013.08.21 szerda, 17:58:35 »
Idézetet írta: dzsotty - 2013.08.21 szerda, 15:51:34
Maxig van töltve nem rég cseréltem hutofolyadekot.Melyik hajlamos a beragadásra?blokknál 'nézi' a vízhf-et,onnan kapcsolja a ventiket is?
Ha termosztátot cserélsz, akkor célszerű mindkettőt kicserél(tet)ni.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10697 Dátum:
2013.08.21 szerda, 18:01:58 »
Idézetet írta: dzsotty - 2013.08.21 szerda, 15:51:34
Maxig van töltve nem rég cseréltem hutofolyadekot.Melyik hajlamos a beragadásra?blokknál 'nézi' a vízhf-et,onnan kapcsolja a ventiket is?
Vízpumpa mikori?
Naplózva
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10698 Dátum:
2013.08.21 szerda, 20:52:34 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.08.21 szerda, 18:01:58
Vízpumpa mikori?
Azt nem tudom mikori a vízpumpa.Annyit próbáltam,hogy fűtés van-e és az rendesen megy.Mondjuk max fűtés azt 3perc kb és a vizhofok már negyedig vissza is esik.A kiegyenlítő tartály felső kicsi csővén mennyire kell folyni a viznek?
Naplózva
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #10699 Dátum:
2013.08.21 szerda, 21:39:56 »
Idézetet írta: dzsotty - 2013.08.21 szerda, 20:52:34
Azt nem tudom mikori a vízpumpa.Annyit próbáltam,hogy fűtés van-e és az rendesen megy.Mondjuk max fűtés azt 3perc kb és a vizhofok már negyedig vissza is esik.A kiegyenlítő tartály felső kicsi csővén mennyire kell folyni a viznek?
Ha üzemmelegről így visszahűl, akkor a termosztátok cseréjével kezd! Víz és olajkörit is kell cserélni, és ha lehet, gyárira, mert a többi lutri, hogy jó lesz-e.
ha viszont melegszik is...először én leengedném a hűtőközeget, átmosnám a rendszert, a hűtőt, és gyári fagyállóval tölteném fel. A fagyállónak ugyanis a forráspontja is magasabb picivel, és ad kenést a vízpumpának is.
Naplózva
Oldalak:
1
...
207
208
209
210
211
212
213
[
214
]
215
216
217
218
219
220
221
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ