Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113441 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10900 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 10:58:20 »

hidegen nagyon füstöl melegen nem, nem megy minden henger hidegen mindig, melegen már megy, erőtlenkedik alacsony fordulaton.
most akkor ez tddi vagy tdci?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10901 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:15:52 »

most akkor ez tddi vagy tdci?

Korábban írta, hogy TDDi, csak nem tudta, hogy azon nem kell porlasztót programozni.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10902 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 16:39:57 »

Korábban írta, hogy TDDi, csak nem tudta, hogy azon nem kell porlasztót programozni.

programozni nem, de nyitónyomást bekell állitani azokon is 220-230bar értékre...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #10903 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:35:23 »

programozni nem, de nyitónyomást bekell állitani azokon is 220-230bar értékre...

Biztos így van, de ő szeretné megnézetni a porlasztókat, mert nem megy rendesen a gép és azért kérdezte, hogy hova menjen.  http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg826041#msg826041
Naplózva
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10904 Dátum: 2013.10.25 péntek, 09:15:26 »

Sziasztok Urak!Van egy problémám amire nem találok megoldást.hidegen füstöl a kocsi pár percig.Eddig csúnyán ugrált is.Most cseréltem csúcsokat (230bbár) .már előtöltést is állítottam l,de még mindig nem szűnik meg.Mi lehet a gond?A kocsi hidegen melegen rendesen indul nem gyenge.2.0tddi + chip egr, kat nincs.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10905 Dátum: 2013.10.25 péntek, 09:54:50 »

Sziasztok Urak!Van egy problémám amire nem találok megoldást.hidegen füstöl a kocsi pár percig.Eddig csúnyán ugrált is.Most cseréltem csúcsokat (230bbár) .már előtöltést is állítottam l,de még mindig nem szűnik meg.Mi lehet a gond?A kocsi hidegen melegen rendesen indul nem gyenge.2.0tddi + chip egr, kat nincs.
Izzitó gyertya, levegős üzemanyag rendszer?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10906 Dátum: 2013.10.25 péntek, 11:52:43 »

Izzitó gyertya, levegős üzemanyag rendszer?
Izzitok azok nek jók de 10fok körül még nem is kell annyira.Üa rendszerben szűrő AC cserélve.Már ott járok előtöltést kéne állítani csak ha hol tudom az géppel lehetséges.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #10907 Dátum: 2013.10.25 péntek, 13:00:39 »

Izzitok azok nek jók de 10fok körül még nem is kell annyira.Üa rendszerben szűrő AC cserélve.Már ott járok előtöltést kéne állítani csak ha hol tudom az géppel lehetséges.
Tapasztalatom szerint még 10 fok felett is hatékony az izzítás, nem véletlenül jelzi a műszerfalon. Mert akkor ha ilyenkor reggelente 9-10 fok körűl izzitast nem várom meg azért sokkal csúnyábban indul. Előtöltést minek állítani azt elvileg az adagolóban lévő szenzorok alapján szabályozza ha mechanikiusan elállítod szerintem traktor lessz belőle.
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 13:03:31 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsotty
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #10908 Dátum: 2013.10.25 péntek, 13:23:52 »

Tapasztalatom szerint még 10 fok felett is hatékony az izzítás, nem véletlenül jelzi a műszerfalon. Mert akkor ha ilyenkor reggelente 9-10 fok körűl izzitast nem várom meg azért sokkal csúnyábban indul. Előtöltést minek állítani azt elvileg az adagolóban lévő szenzorok alapján szabályozza ha mechanikiusan elállítod szerintem traktor lessz belőle.
Izzitok cseréje folyamatban.Előtöltést motor bontás miatt kellene pontosan beállítani.Ha az alap előtöltés több akkor dusitáskor füstölhet azért?Mert ha,az Adagolo lánckereket állítom akkor utotöltés felé teherbe aabba a,végállásban nem indul közép felé haladva egyre könnyebben de,eddig fullra,előre volt tekerve.
Naplózva

Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10909 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:02:03 »

Én a levegősödést nézném meg, attól produkálhat ilyet.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10910 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 11:13:41 »

Sziasztok!

Tegnap ledugóztam az egr-t és mintha érezhetően dinamikusabb lenne az autó. Ez lehetséges utóhatása ennek?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10911 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 11:22:38 »

Sziasztok!

Tegnap ledugóztam az egr-t és mintha érezhetően dinamikusabb lenne az autó. Ez lehetséges utóhatása ennek?
Tisztelt Fórumtárs!
Amikor én is ledugóztam az EGR szelepet, ugyanezt tapasztaltam. A ledugózás eredménye, csak tiszta oxigént kap a szívó torok aminek következtében javul az égési folyamat. Eredmény dinamikusabb motorüzem és minimális üzemanyag megtakarítás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10912 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 12:14:41 »

Tisztelt Fórumtárs!
Amikor én is ledugóztam az EGR szelepet, ugyanezt tapasztaltam. A ledugózás eredménye, csak tiszta oxigént kap a szívó torok aminek következtében javul az égési folyamat. Eredmény dinamikusabb motorüzem és minimális üzemanyag megtakarítás. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Köszönöm a válaszod!  worship
Most már csak a csövek bandázsolása jön.

Üdv, József
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10913 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 13:21:39 »

Kedves László!

Köszönöm a válaszod!  worship
Most már csak a csövek bandázsolása jön.

Üdv, József
Kedves József!
Meglátod, nem lesz haszontalan fáradozás a bandázsolás. Ez tovább javít a dinamizmuson. Hamarabb elkezd dolgozni a turbó. A lényeg, ne egy teljesen legatyásodott, hanem egy teljesen hibátlan csőrendszert bandázsoljál be. Akkor, hosszú távon nem lesz gondod a turbó csövekkel.wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10914 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 19:59:51 »

Tegnap ledugóztam az egr-t és mintha érezhetően dinamikusabb lenne az autó. Ez lehetséges utóhatása ennek?

Ennek a folyamatnak van hivatalos neve is: placebo hatás.
Dugózás előtt, és dugózás után mértem, ugyanazon az útszakaszon, 5-ben 2000-ről 4000-re, padlógáz.
Másodpercre ugyanaz az eredmény jött ki.
Ja, és én is dinamikusabbnak érzem.
Nagy gáznál az egr szelep... nyitva van  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #10915 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:42:16 »

Ennek a folyamatnak van hivatalos neve is: placebo hatás.
Dugózás előtt, és dugózás után mértem, ugyanazon az útszakaszon, 5-ben 2000-ről 4000-re, padlógáz.
Másodpercre ugyanaz az eredmény jött ki.
Ja, és én is dinamikusabbnak érzem.
Nagy gáznál az egr szelep... nyitva van  Wink

Kivéve, ha el volt annyira koszolódva, hogy nem tudott rendesen lezárni, és mindig kapott némi visszavezetést, akkor is, amikor nem kellett volna.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10916 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:44:09 »

Kivéve, ha el volt annyira koszolódva, hogy nem tudott rendesen lezárni, és mindig kapott némi visszavezetést, akkor is, amikor nem kellett volna.

Ja, vagy ha be volt szorulva egy adott pozícióban...
Aztán, az ilyenkor szokás szívósor takarítás sem árt.
Akinél a keresztmetszet a törédékére csökkent... azoknál jelentős javulás érhető el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10917 Dátum: 2013.10.29 kedd, 11:00:13 »

Ja, vagy ha be volt szorulva egy adott pozícióban...
Aztán, az ilyenkor szokás szívósor takarítás sem árt.
Akinél a keresztmetszet a törédékére csökkent... azoknál jelentős javulás érhető el.
most akkor javul vagy placebó? idiota nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #10918 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:56:52 »

Ja, vagy ha be volt szorulva egy adott pozícióban...
Aztán, az ilyenkor szokás szívósor takarítás sem árt.
Akinél a keresztmetszet a törédékére csökkent... azoknál jelentős javulás érhető el.

Nálam szerencsére nem olyan nagy a gond, hogy a keresztmetszet csökkent volna. Olajos sajnos az egész rendszer, de nincs nagy , vastag lerakódás sehol, de ki fogom azért takarítani az egészet. Viszont tényleg jobban megy, legalábbis 2.-3.-ban fürgébb. Bár volt egy bilincs ahol nagyon-nagyon minimális olaj volt azt  meghúztam. És ami még érdekes, de lehet, hogy ennek sincs köze az egr-hez, de eltűnt a reggeli alapjárat ingadozás. Idáig hidegben, melegben mindig csinálta egy pár másodpercig.

Egy szó mint száz, lehet, hogy placebo, ártani nem gondolom, hogy ártottam az autónak viszont jobban is érzem magam. Wink
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10919 Dátum: 2013.10.30 szerda, 18:56:42 »

Sziasztok!

Meg tudja mondani nekem valaki hogy melyik a gyári izzítógyertyás előfűtő betét biztosítéka?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10920 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:02:34 »

Sziasztok!

Meg tudja mondani nekem valaki hogy melyik a gyári izzítógyertyás előfűtő betét biztosítéka?
szerintem az F3as..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10921 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:20:48 »

szerintem az F3as..... Roll Eyes

Lehet, mert az F8 hűtőventi és izzítás együtt, ezen kívül még az F3 és az F23 mellett van "malacfarok". Az F23 csak 15 A-s.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10922 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:47:24 »

Lehet, mert az F8 hűtőventi és izzítás együtt, ezen kívül még az F3 és az F23 mellett van "malacfarok". Az F23 csak 15 A-s.
ez 60A,ez lesz az!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #10923 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:48:22 »

ez 60A,ez lesz az!

 eljen
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10924 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:02:14 »

Sziasztok segítségetekre lenne szükségem szombaton adagolót cserélünk és ugye bele van kötve a vezérlésbe azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki hogy a vezérlést hol és hogyan kell helyesen rögzíteni mert a láncot le kell róla venni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10925 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:19:52 »

Sziasztok segítségetekre lenne szükségem szombaton adagolót cserélünk és ugye bele van kötve a vezérlésbe azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki hogy a vezérlést hol és hogyan kell helyesen rögzíteni mert a láncot le kell róla venni

Ha ennyire "biztosak vagytok a dologban".....szerintem ne akarjatok adagolót cserélni. Csak jó anács.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10926 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:29:32 »

Köszi a segítséget nem én csinálom hanem a szerelelő fordon még nem cserélt azért szerettem volna segítséget kérni de látom nem sokra megyek itt


Ha ennyire "biztosak vagytok a dologban".....szerintem ne akarjatok adagolót cserélni. Csak jó anács.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10927 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:33:07 »

Köszi a segítséget nem én csinálom hanem a szerelelő fordon még nem cserélt azért szerettem volna segítséget kérni de látom nem sokra megyek itt



Már elnézést, hogy hamar véleményt mondasz az "itt" -ről.
Azt gondolom, hogy a szerelő helyett nem neked kell tudni! Ha neked kell megmondani egy szerelőnek, hogy hogyan.......akkor én ahhoz a szerelőhöz nem vinném.


Kell egy főtengely rögzítő célszerszám.
A láncon és a fogas kerekeken vannak a jelölések.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10928 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:57:39 »

Köszi a segítséget nem én csinálom hanem a szerelelő fordon még nem cserélt azért szerettem volna segítséget kérni de látom nem sokra megyek itt



Az amit GSR mondott a legmegfelelőbb és legköltséghatékonyabb válasz is egyben számodra....és nem rosszból mondta.
Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10929 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:15:11 »

Köszönöm szépen nem akartam senkit megbántani de tele van a hócipőm mert a fogyiasztásom városba 15 liter
kint meg 10 11 liter

Már elnézést, hogy hamar véleményt mondasz az "itt" -ről.
Azt gondolom, hogy a szerelő helyett nem neked kell tudni! Ha neked kell megmondani egy szerelőnek, hogy hogyan.......akkor én ahhoz a szerelőhöz nem vinném.


Kell egy főtengely rögzítő célszerszám.
A láncon és a fogas kerekeken vannak a jelölések.

Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10930 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:16:28 »

köszönöm neked is tudom hogy nem rosszból mondtátok

Az amit GSR mondott a legmegfelelőbb és legköltséghatékonyabb válasz is egyben számodra....és nem rosszból mondta.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10931 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:24:36 »

Sziasztok segítségetekre lenne szükségem szombaton adagolót cserélünk és ugye bele van kötve a vezérlésbe azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki hogy a vezérlést hol és hogyan kell helyesen rögzíteni mert a láncot le kell róla venni
Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10932 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:26:50 »

Köszi ez nem is rossz hogy igy mondod nagyon szépen köszönöm a gyors válaszodat

Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10933 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:28:41 »

és hogy derült ki az adagolótól eszik 15L-t?  gondolom vettél másikat vagy felujjitatod?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10934 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:30:44 »

Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.

Szevasz E!

De rég beszéltünk!  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #10935 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:32:12 »

Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.

Célszerszám.......

Az egészről fogalma sincs a szerelőnek, szerinted lesz célszerszáma?  
Mondjuk a lánclevételt/vezérlést kérdezte.....de szerintem nem az adagoló miatt eszik ennyit.
Ez a mennyiség rengeteg, minimum a duplája. Csoda, hogy megy ennyi anyaggal......aminek nagy része biztos elégetlen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10936 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:35:02 »

vettem másikat meg kimérettem a porlasztokat azoknak nem volt semmi baja
Meg mikor megvettem az autót nehezen indult be elvitték a /kis diesel szervízbe / pécsi vagy te is mondta Cs12 gondolom tudod hol van és azok valamit elálitottak az adagolón hogy beinduljon és szerintem meg a ford szervíz szerint ezért eszik ennyit meg mikor reggel hidegen beinditom 20-30 másodpercig füstöl meg az alapjáratom le fel ingadozik de utánna már semmi

és hogy derült ki az adagolótól eszik 15L-t?  gondolom vettél másikat vagy felujjitatod?
Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10937 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:44:37 »

A menéssel nincs semmi baja megy rendesen és ráadásul nem is füstöl a te szerelőd egyből úgy született hogy tudott minden autót szerelni szerintem ő is kért segítséget mástól amit még nem csinált
De szerintem hagyjuk az egészet nem érdekes majd valahogy megoldom
Köszi még egyszer a segítséget 

Célszerszám.......

Az egészről fogalma sincs a szerelőnek, szerinted lesz célszerszáma?  
Mondjuk a lánclevételt/vezérlést kérdezte.....de szerintem nem az adagoló miatt eszik ennyit.
Ez a mennyiség rengeteg, minimum a duplája. Csoda, hogy megy ennyi anyaggal......aminek nagy része biztos elégetlen.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10938 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:51:40 »

vettem másikat meg kimérettem a porlasztokat azoknak nem volt semmi baja
Meg mikor megvettem az autót nehezen indult be elvitték a /kis diesel szervízbe / pécsi vagy te is mondta Cs12 gondolom tudod hol van és azok valamit elálitottak az adagolón hogy beinduljon és szerintem meg a ford szervíz szerint ezért eszik ennyit meg mikor reggel hidegen beinditom 20-30 másodpercig füstöl meg az alapjáratom le fel ingadozik de utánna már semmi


Igen ismerem őket elég jól Nagyárpádon vannak....injektor vizsgáló gépe tőlünk van az egyik...
a nehezen indul, meg ingadozik az alapjárat és füstöl az fellevegősődéstől is lehet, meg sz@r előtöltéstől is persze...
Melyik ford szerviz szerint? FX?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10939 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:53:46 »

Te vittél egy  felujjitott VP elektronikát ma Bojcsevhez? Kis dieselesek is jóban vannak vele...ma nézegettem pont a zacsiban.
Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10940 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:56:14 »

Igen FX Anyósom nagybátya ott a mühely fönök meg azt mondta nagyon kopog a motor több mint valószinü hogy az üzemanyagellátó rendszer rossz
Szerinted mi lehet akkor a baj  

Igen ismerem őket elég jól Nagyárpádon vannak....injektor vizsgáló gépe tőlünk van az egyik...
a nehezen indul, meg ingadozik az alapjárat és füstöl az fellevegősődéstől is lehet, meg sz@r előtöltéstől is persze...
Melyik ford szerviz szerint? FX?

Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10941 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:57:29 »

Nem vittem

Te vittél egy  felujjitott VP elektronikát ma Bojcsevhez? Kis dieselesek is jóban vannak vele...ma nézegettem pont a zacsiban.
Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10942 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:59:59 »

Te is jóba vagy a kis dieselesekkel szabad megkérdeznem hogy te hol dolgozol és mivel foglalkozol ha nem titok Cs12 nagyon jó barátom és nagyon dicsér téged

Te vittél egy  felujjitott VP elektronikát ma Bojcsevhez? Kis dieselesek is jóban vannak vele...ma nézegettem pont a zacsiban.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10943 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:03:07 »

Igen FX Anyósom nagybátya ott a mühely fönök meg azt mondta nagyon kopog a motor több mint valószinü hogy az üzemanyagellátó rendszer rossz
Szerinted mi lehet akkor a baj  


Igy látatlanba nem nyilatkozunk...Vidd el Bojcsevhez én is vele csináltatok mindent a kocsimon(na ez se igaz csak amihez lusta vagyok)..
Pécsen merre vagy? én kerti...hétvégén itthon vagyok gyere ki azt max dumálunk egyet.
Ki javitja amugy a kocsit?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10944 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:06:11 »

Te is jóba vagy a kis dieselesekkel szabad megkérdeznem hogy te hol dolgozol és mivel foglalkozol ha nem titok Cs12 nagyon jó barátom és nagyon dicsér téged


Ez hosszú...meg nem számit...autoszerelőket/műhelyeket segitem,oktatom,kalibrálom,javitom...stb.
Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10945 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:10:10 »

Régi kertvárosba vagyok a pláza mellett az OMV benzikut és pon azzal szembe levö utcában lakom a Bókay János utca
Szembe lakik velem nem tudom mennyire vagy erre ismerős Sipár Gábor és annak a szerelője Lajos én meg bizom benne nagyon nekem még eddig minden autómat rendesen megcsinált holnap ügyelek mert a Honvédba dolgozom a baleseti klinikán mint betegápoló szombat reggelig és mikor hazajöttem akkor állunk neki kicserélni az adagolómat  

Igy látatlanba nem nyilatkozunk...Vidd el Bojcsevhez én is vele csináltatok mindent a kocsimon(na ez se igaz csak amihez lusta vagyok)..
Pécsen merre vagy? én kerti...hétvégén itthon vagyok gyere ki azt max dumálunk egyet.
Ki javitja amugy a kocsit?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.31 csütörtök, 22:25:51 írta Gabesz7808 » Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10946 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:11:11 »

Oké tehát megnyugodtam te nagyon értesz hozzá akkor

Ez hosszú...meg nem számit...autoszerelőket/műhelyeket segitem,oktatom,kalibrálom,javitom...stb.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10947 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:15:05 »

akkor nincs miről beszélni, eldőlt az adagoló csere...de max a lánckeréken tudtak tekerni vp-nél, az meg annyit ér hogy szoftverből visszakorrigálja....ez nem VE adagoló.
Majd ird meg akkor mi lett az eredménye...
Naplózva
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #10948 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:22:55 »

Szerintem  ez VP44 adagoló van fönt te azt mondod ne cseréljem még ki
csináltak szoftverfrissitést az FX nél de nem sok eredménnyel akkor mikor bevittem hozzájuk 17.8 liter volt a fogyim frissités után 14.2 lett és itt megragadt néha lemegy 14 literre de nem tartossan de hogy beinduljon az autó csak az adagolót tudják eltekergetni nem? Ki akartam menni a kis dieselhez megkérdezni mit álitgattak rajta hogy induljon de szerintem ugyse mondják meg nekem igy nem is mentem 

akkor nincs miről beszélni, eldőlt az adagoló csere...de max a lánckeréken tudtak tekerni vp-nél, az meg annyit ér hogy szoftverből visszakorrigálja....ez nem VE adagoló.
Majd ird meg akkor mi lett az eredménye...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10949 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:34:37 »

Hát ha lecserélitek is az adagolót kell egy gyári műszer hogy egyáltalán beinduljon...az van?  anélkül neki se álljatok....vagy bevontatjátok FX-be?
Most indul az autó amugy? járóképes?

Naplózva
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.