HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #10900 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 10:58:20 » |
|
hidegen nagyon füstöl melegen nem, nem megy minden henger hidegen mindig, melegen már megy, erőtlenkedik alacsony fordulaton.
most akkor ez tddi vagy tdci?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10901 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 12:15:52 » |
|
most akkor ez tddi vagy tdci?
Korábban írta, hogy TDDi, csak nem tudta, hogy azon nem kell porlasztót programozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10902 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 16:39:57 » |
|
Korábban írta, hogy TDDi, csak nem tudta, hogy azon nem kell porlasztót programozni.
programozni nem, de nyitónyomást bekell állitani azokon is 220-230bar értékre...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10903 Dátum: 2013.10.24 csütörtök, 19:35:23 » |
|
programozni nem, de nyitónyomást bekell állitani azokon is 220-230bar értékre...
Biztos így van, de ő szeretné megnézetni a porlasztókat, mert nem megy rendesen a gép és azért kérdezte, hogy hova menjen. http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg826041#msg826041
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #10904 Dátum: 2013.10.25 péntek, 09:15:26 » |
|
Sziasztok Urak!Van egy problémám amire nem találok megoldást.hidegen füstöl a kocsi pár percig.Eddig csúnyán ugrált is.Most cseréltem csúcsokat (230bbár) .már előtöltést is állítottam l,de még mindig nem szűnik meg.Mi lehet a gond?A kocsi hidegen melegen rendesen indul nem gyenge.2.0tddi + chip egr, kat nincs.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10905 Dátum: 2013.10.25 péntek, 09:54:50 » |
|
Sziasztok Urak!Van egy problémám amire nem találok megoldást.hidegen füstöl a kocsi pár percig.Eddig csúnyán ugrált is.Most cseréltem csúcsokat (230bbár) .már előtöltést is állítottam l,de még mindig nem szűnik meg.Mi lehet a gond?A kocsi hidegen melegen rendesen indul nem gyenge.2.0tddi + chip egr, kat nincs.
Izzitó gyertya, levegős üzemanyag rendszer?
|
|
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #10906 Dátum: 2013.10.25 péntek, 11:52:43 » |
|
Izzitó gyertya, levegős üzemanyag rendszer?
Izzitok azok nek jók de 10fok körül még nem is kell annyira.Üa rendszerben szűrő AC cserélve.Már ott járok előtöltést kéne állítani csak ha hol tudom az géppel lehetséges.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Lacimanó
|
|
« Új hozzászólás #10907 Dátum: 2013.10.25 péntek, 13:00:39 » |
|
Izzitok azok nek jók de 10fok körül még nem is kell annyira.Üa rendszerben szűrő AC cserélve.Már ott járok előtöltést kéne állítani csak ha hol tudom az géppel lehetséges.
Tapasztalatom szerint még 10 fok felett is hatékony az izzítás, nem véletlenül jelzi a műszerfalon. Mert akkor ha ilyenkor reggelente 9-10 fok körűl izzitast nem várom meg azért sokkal csúnyábban indul. Előtöltést minek állítani azt elvileg az adagolóban lévő szenzorok alapján szabályozza ha mechanikiusan elállítod szerintem traktor lessz belőle.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.25 péntek, 13:03:31 írta Lacimanó »
|
Naplózva
|
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #10908 Dátum: 2013.10.25 péntek, 13:23:52 » |
|
Tapasztalatom szerint még 10 fok felett is hatékony az izzítás, nem véletlenül jelzi a műszerfalon. Mert akkor ha ilyenkor reggelente 9-10 fok körűl izzitast nem várom meg azért sokkal csúnyábban indul. Előtöltést minek állítani azt elvileg az adagolóban lévő szenzorok alapján szabályozza ha mechanikiusan elállítod szerintem traktor lessz belőle.
Izzitok cseréje folyamatban.Előtöltést motor bontás miatt kellene pontosan beállítani.Ha az alap előtöltés több akkor dusitáskor füstölhet azért?Mert ha,az Adagolo lánckereket állítom akkor utotöltés felé teherbe aabba a,végállásban nem indul közép felé haladva egyre könnyebben de,eddig fullra,előre volt tekerve.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #10909 Dátum: 2013.10.25 péntek, 15:02:03 » |
|
Én a levegősödést nézném meg, attól produkálhat ilyet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10910 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 11:13:41 » |
|
Sziasztok!
Tegnap ledugóztam az egr-t és mintha érezhetően dinamikusabb lenne az autó. Ez lehetséges utóhatása ennek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #10911 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 11:22:38 » |
|
Sziasztok!
Tegnap ledugóztam az egr-t és mintha érezhetően dinamikusabb lenne az autó. Ez lehetséges utóhatása ennek?
Tisztelt Fórumtárs! Amikor én is ledugóztam az EGR szelepet, ugyanezt tapasztaltam. A ledugózás eredménye, csak tiszta oxigént kap a szívó torok aminek következtében javul az égési folyamat. Eredmény dinamikusabb motorüzem és minimális üzemanyag megtakarítás. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10912 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 12:14:41 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Amikor én is ledugóztam az EGR szelepet, ugyanezt tapasztaltam. A ledugózás eredménye, csak tiszta oxigént kap a szívó torok aminek következtében javul az égési folyamat. Eredmény dinamikusabb motorüzem és minimális üzemanyag megtakarítás. Tisztelettel László! Kedves László! Köszönöm a válaszod! Most már csak a csövek bandázsolása jön. Üdv, József
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #10913 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 13:21:39 » |
|
Kedves László! Köszönöm a válaszod! Most már csak a csövek bandázsolása jön. Üdv, József Kedves József! Meglátod, nem lesz haszontalan fáradozás a bandázsolás. Ez tovább javít a dinamizmuson. Hamarabb elkezd dolgozni a turbó. A lényeg, ne egy teljesen legatyásodott, hanem egy teljesen hibátlan csőrendszert bandázsoljál be. Akkor, hosszú távon nem lesz gondod a turbó csövekkel. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #10914 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 19:59:51 » |
|
Tegnap ledugóztam az egr-t és mintha érezhetően dinamikusabb lenne az autó. Ez lehetséges utóhatása ennek?
Ennek a folyamatnak van hivatalos neve is: placebo hatás. Dugózás előtt, és dugózás után mértem, ugyanazon az útszakaszon, 5-ben 2000-ről 4000-re, padlógáz. Másodpercre ugyanaz az eredmény jött ki. Ja, és én is dinamikusabbnak érzem. Nagy gáznál az egr szelep... nyitva van
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #10915 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:42:16 » |
|
Ennek a folyamatnak van hivatalos neve is: placebo hatás. Dugózás előtt, és dugózás után mértem, ugyanazon az útszakaszon, 5-ben 2000-ről 4000-re, padlógáz. Másodpercre ugyanaz az eredmény jött ki. Ja, és én is dinamikusabbnak érzem. Nagy gáznál az egr szelep... nyitva van Kivéve, ha el volt annyira koszolódva, hogy nem tudott rendesen lezárni, és mindig kapott némi visszavezetést, akkor is, amikor nem kellett volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #10916 Dátum: 2013.10.28 hétfő, 23:44:09 » |
|
Kivéve, ha el volt annyira koszolódva, hogy nem tudott rendesen lezárni, és mindig kapott némi visszavezetést, akkor is, amikor nem kellett volna.
Ja, vagy ha be volt szorulva egy adott pozícióban... Aztán, az ilyenkor szokás szívósor takarítás sem árt. Akinél a keresztmetszet a törédékére csökkent... azoknál jelentős javulás érhető el.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10917 Dátum: 2013.10.29 kedd, 11:00:13 » |
|
Ja, vagy ha be volt szorulva egy adott pozícióban... Aztán, az ilyenkor szokás szívósor takarítás sem árt. Akinél a keresztmetszet a törédékére csökkent... azoknál jelentős javulás érhető el.
most akkor javul vagy placebó?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
joeboy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10918 Dátum: 2013.10.29 kedd, 13:56:52 » |
|
Ja, vagy ha be volt szorulva egy adott pozícióban... Aztán, az ilyenkor szokás szívósor takarítás sem árt. Akinél a keresztmetszet a törédékére csökkent... azoknál jelentős javulás érhető el.
Nálam szerencsére nem olyan nagy a gond, hogy a keresztmetszet csökkent volna. Olajos sajnos az egész rendszer, de nincs nagy , vastag lerakódás sehol, de ki fogom azért takarítani az egészet. Viszont tényleg jobban megy, legalábbis 2.-3.-ban fürgébb. Bár volt egy bilincs ahol nagyon-nagyon minimális olaj volt azt meghúztam. És ami még érdekes, de lehet, hogy ennek sincs köze az egr-hez, de eltűnt a reggeli alapjárat ingadozás. Idáig hidegben, melegben mindig csinálta egy pár másodpercig. Egy szó mint száz, lehet, hogy placebo, ártani nem gondolom, hogy ártottam az autónak viszont jobban is érzem magam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #10919 Dátum: 2013.10.30 szerda, 18:56:42 » |
|
Sziasztok!
Meg tudja mondani nekem valaki hogy melyik a gyári izzítógyertyás előfűtő betét biztosítéka?
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10920 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:02:34 » |
|
Sziasztok!
Meg tudja mondani nekem valaki hogy melyik a gyári izzítógyertyás előfűtő betét biztosítéka?
szerintem az F3as.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #10921 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:20:48 » |
|
szerintem az F3as..... Lehet, mert az F8 hűtőventi és izzítás együtt, ezen kívül még az F3 és az F23 mellett van "malacfarok". Az F23 csak 15 A-s.
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10922 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:47:24 » |
|
Lehet, mert az F8 hűtőventi és izzítás együtt, ezen kívül még az F3 és az F23 mellett van "malacfarok". Az F23 csak 15 A-s.
ez 60A,ez lesz az!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
hirdetesj2
|
|
« Új hozzászólás #10923 Dátum: 2013.10.30 szerda, 19:48:22 » |
|
ez 60A,ez lesz az!
|
|
|
Naplózva
|
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett" 2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10924 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:02:14 » |
|
Sziasztok segítségetekre lenne szükségem szombaton adagolót cserélünk és ugye bele van kötve a vezérlésbe azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki hogy a vezérlést hol és hogyan kell helyesen rögzíteni mert a láncot le kell róla venni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10925 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:19:52 » |
|
Sziasztok segítségetekre lenne szükségem szombaton adagolót cserélünk és ugye bele van kötve a vezérlésbe azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki hogy a vezérlést hol és hogyan kell helyesen rögzíteni mert a láncot le kell róla venni
Ha ennyire "biztosak vagytok a dologban".....szerintem ne akarjatok adagolót cserélni. Csak jó anács.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10926 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:29:32 » |
|
Köszi a segítséget nem én csinálom hanem a szerelelő fordon még nem cserélt azért szerettem volna segítséget kérni de látom nem sokra megyek itt Ha ennyire "biztosak vagytok a dologban".....szerintem ne akarjatok adagolót cserélni. Csak jó anács.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10927 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:33:07 » |
|
Köszi a segítséget nem én csinálom hanem a szerelelő fordon még nem cserélt azért szerettem volna segítséget kérni de látom nem sokra megyek itt
Már elnézést, hogy hamar véleményt mondasz az "itt" -ről. Azt gondolom, hogy a szerelő helyett nem neked kell tudni! Ha neked kell megmondani egy szerelőnek, hogy hogyan.......akkor én ahhoz a szerelőhöz nem vinném. Kell egy főtengely rögzítő célszerszám. A láncon és a fogas kerekeken vannak a jelölések.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10928 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:57:39 » |
|
Köszi a segítséget nem én csinálom hanem a szerelelő fordon még nem cserélt azért szerettem volna segítséget kérni de látom nem sokra megyek itt
Az amit GSR mondott a legmegfelelőbb és legköltséghatékonyabb válasz is egyben számodra....és nem rosszból mondta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10929 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:15:11 » |
|
Köszönöm szépen nem akartam senkit megbántani de tele van a hócipőm mert a fogyiasztásom városba 15 liter kint meg 10 11 liter Már elnézést, hogy hamar véleményt mondasz az "itt" -ről. Azt gondolom, hogy a szerelő helyett nem neked kell tudni! Ha neked kell megmondani egy szerelőnek, hogy hogyan.......akkor én ahhoz a szerelőhöz nem vinném.
Kell egy főtengely rögzítő célszerszám. A láncon és a fogas kerekeken vannak a jelölések.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10930 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:16:28 » |
|
köszönöm neked is tudom hogy nem rosszból mondtátok Az amit GSR mondott a legmegfelelőbb és legköltséghatékonyabb válasz is egyben számodra....és nem rosszból mondta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ervin
|
|
« Új hozzászólás #10931 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:24:36 » |
|
Sziasztok segítségetekre lenne szükségem szombaton adagolót cserélünk és ugye bele van kötve a vezérlésbe azt szeretném megkérdezni hogy nem e tudja valaki hogy a vezérlést hol és hogyan kell helyesen rögzíteni mert a láncot le kell róla venni
Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.
|
|
|
Naplózva
|
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10932 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:26:50 » |
|
Köszi ez nem is rossz hogy igy mondod nagyon szépen köszönöm a gyors válaszodat Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10933 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:28:41 » |
|
és hogy derült ki az adagolótól eszik 15L-t? gondolom vettél másikat vagy felujjitatod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cs12
|
|
« Új hozzászólás #10934 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:30:44 » |
|
Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.
Szevasz E! De rég beszéltünk!
|
|
|
Naplózva
|
2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #10935 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:32:12 » |
|
Nem kell a láncot levenni, van egy szerelőnyílás, azt kell elforgatnod ott lesz a lánckerék azt kell megtartani célszerszámmal, és már le is veheted az adagolót.
Célszerszám....... Az egészről fogalma sincs a szerelőnek, szerinted lesz célszerszáma? Mondjuk a lánclevételt/vezérlést kérdezte.....de szerintem nem az adagoló miatt eszik ennyit. Ez a mennyiség rengeteg, minimum a duplája. Csoda, hogy megy ennyi anyaggal......aminek nagy része biztos elégetlen.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10936 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:35:02 » |
|
vettem másikat meg kimérettem a porlasztokat azoknak nem volt semmi baja Meg mikor megvettem az autót nehezen indult be elvitték a /kis diesel szervízbe / pécsi vagy te is mondta Cs12 gondolom tudod hol van és azok valamit elálitottak az adagolón hogy beinduljon és szerintem meg a ford szervíz szerint ezért eszik ennyit meg mikor reggel hidegen beinditom 20-30 másodpercig füstöl meg az alapjáratom le fel ingadozik de utánna már semmi és hogy derült ki az adagolótól eszik 15L-t? gondolom vettél másikat vagy felujjitatod?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10937 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:44:37 » |
|
A menéssel nincs semmi baja megy rendesen és ráadásul nem is füstöl a te szerelőd egyből úgy született hogy tudott minden autót szerelni szerintem ő is kért segítséget mástól amit még nem csinált De szerintem hagyjuk az egészet nem érdekes majd valahogy megoldom Köszi még egyszer a segítséget Célszerszám.......
Az egészről fogalma sincs a szerelőnek, szerinted lesz célszerszáma? Mondjuk a lánclevételt/vezérlést kérdezte.....de szerintem nem az adagoló miatt eszik ennyit. Ez a mennyiség rengeteg, minimum a duplája. Csoda, hogy megy ennyi anyaggal......aminek nagy része biztos elégetlen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10938 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:51:40 » |
|
vettem másikat meg kimérettem a porlasztokat azoknak nem volt semmi baja Meg mikor megvettem az autót nehezen indult be elvitték a /kis diesel szervízbe / pécsi vagy te is mondta Cs12 gondolom tudod hol van és azok valamit elálitottak az adagolón hogy beinduljon és szerintem meg a ford szervíz szerint ezért eszik ennyit meg mikor reggel hidegen beinditom 20-30 másodpercig füstöl meg az alapjáratom le fel ingadozik de utánna már semmi
Igen ismerem őket elég jól Nagyárpádon vannak....injektor vizsgáló gépe tőlünk van az egyik... a nehezen indul, meg ingadozik az alapjárat és füstöl az fellevegősődéstől is lehet, meg sz@r előtöltéstől is persze... Melyik ford szerviz szerint? FX?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10939 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:53:46 » |
|
Te vittél egy felujjitott VP elektronikát ma Bojcsevhez? Kis dieselesek is jóban vannak vele...ma nézegettem pont a zacsiban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10940 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:56:14 » |
|
Igen FX Anyósom nagybátya ott a mühely fönök meg azt mondta nagyon kopog a motor több mint valószinü hogy az üzemanyagellátó rendszer rossz Szerinted mi lehet akkor a baj Igen ismerem őket elég jól Nagyárpádon vannak....injektor vizsgáló gépe tőlünk van az egyik... a nehezen indul, meg ingadozik az alapjárat és füstöl az fellevegősődéstől is lehet, meg sz@r előtöltéstől is persze... Melyik ford szerviz szerint? FX?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10941 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:57:29 » |
|
Nem vittem Te vittél egy felujjitott VP elektronikát ma Bojcsevhez? Kis dieselesek is jóban vannak vele...ma nézegettem pont a zacsiban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10942 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:59:59 » |
|
Te is jóba vagy a kis dieselesekkel szabad megkérdeznem hogy te hol dolgozol és mivel foglalkozol ha nem titok Cs12 nagyon jó barátom és nagyon dicsér téged Te vittél egy felujjitott VP elektronikát ma Bojcsevhez? Kis dieselesek is jóban vannak vele...ma nézegettem pont a zacsiban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10943 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:03:07 » |
|
Igen FX Anyósom nagybátya ott a mühely fönök meg azt mondta nagyon kopog a motor több mint valószinü hogy az üzemanyagellátó rendszer rossz Szerinted mi lehet akkor a baj
Igy látatlanba nem nyilatkozunk...Vidd el Bojcsevhez én is vele csináltatok mindent a kocsimon(na ez se igaz csak amihez lusta vagyok).. Pécsen merre vagy? én kerti...hétvégén itthon vagyok gyere ki azt max dumálunk egyet. Ki javitja amugy a kocsit?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10944 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:06:11 » |
|
Te is jóba vagy a kis dieselesekkel szabad megkérdeznem hogy te hol dolgozol és mivel foglalkozol ha nem titok Cs12 nagyon jó barátom és nagyon dicsér téged
Ez hosszú...meg nem számit...autoszerelőket/műhelyeket segitem,oktatom,kalibrálom,javitom...stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10945 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:10:10 » |
|
Régi kertvárosba vagyok a pláza mellett az OMV benzikut és pon azzal szembe levö utcában lakom a Bókay János utca Szembe lakik velem nem tudom mennyire vagy erre ismerős Sipár Gábor és annak a szerelője Lajos én meg bizom benne nagyon nekem még eddig minden autómat rendesen megcsinált holnap ügyelek mert a Honvédba dolgozom a baleseti klinikán mint betegápoló szombat reggelig és mikor hazajöttem akkor állunk neki kicserélni az adagolómat Igy látatlanba nem nyilatkozunk...Vidd el Bojcsevhez én is vele csináltatok mindent a kocsimon(na ez se igaz csak amihez lusta vagyok).. Pécsen merre vagy? én kerti...hétvégén itthon vagyok gyere ki azt max dumálunk egyet. Ki javitja amugy a kocsit?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.31 csütörtök, 22:25:51 írta Gabesz7808 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10946 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:11:11 » |
|
Oké tehát megnyugodtam te nagyon értesz hozzá akkor Ez hosszú...meg nem számit...autoszerelőket/műhelyeket segitem,oktatom,kalibrálom,javitom...stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10947 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:15:05 » |
|
akkor nincs miről beszélni, eldőlt az adagoló csere...de max a lánckeréken tudtak tekerni vp-nél, az meg annyit ér hogy szoftverből visszakorrigálja....ez nem VE adagoló. Majd ird meg akkor mi lett az eredménye...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabesz7808
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10948 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:22:55 » |
|
Szerintem ez VP44 adagoló van fönt te azt mondod ne cseréljem még ki csináltak szoftverfrissitést az FX nél de nem sok eredménnyel akkor mikor bevittem hozzájuk 17.8 liter volt a fogyim frissités után 14.2 lett és itt megragadt néha lemegy 14 literre de nem tartossan de hogy beinduljon az autó csak az adagolót tudják eltekergetni nem? Ki akartam menni a kis dieselhez megkérdezni mit álitgattak rajta hogy induljon de szerintem ugyse mondják meg nekem igy nem is mentem akkor nincs miről beszélni, eldőlt az adagoló csere...de max a lánckeréken tudtak tekerni vp-nél, az meg annyit ér hogy szoftverből visszakorrigálja....ez nem VE adagoló. Majd ird meg akkor mi lett az eredménye...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10949 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 22:34:37 » |
|
Hát ha lecserélitek is az adagolót kell egy gyári műszer hogy egyáltalán beinduljon...az van? anélkül neki se álljatok....vagy bevontatjátok FX-be? Most indul az autó amugy? járóképes?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|