Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113547 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11100 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 16:50:45 »

Sziasztok kèrlek segitsetek nekem.2001 tddi mondeo,hibajelensèg:hidegen pöcre indul,üzemmelegen viszont egyáltalán nem.rángat egyett,aztán világos szinü füst majd nemindul.hidegen ismèt indul. SOs.kèrlek segitsetek nekem

Próbáld ki, hogy lelocsolod az adagolót hideg(ne jéghideg) vízzel.....ha így könnyen indul akkor adagoló.
90 vagy 115 lovas? 115 lovasnál nézd meg az előszállító szivattyút is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11101 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 17:11:51 »

115 lovas.lètezik egyik pillanatròl a másikra adagolo?minden elõjel nelkül?
Naplózva
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11102 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 17:15:16 »

Az elöszállitó szivatyú,ha ráteszem a kezem olyan mitha darálna,remegèst èrzek,kb 0,5 litert nyom 15 sec alatt
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11103 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 18:43:40 »

Az elöszállitó szivatyú,ha ráteszem a kezem olyan mitha darálna,remegèst èrzek,kb 0,5 litert nyom 15 sec alatt

Nem tudom mennyit kéne nyomnia pontosan, de szerintem ez kevés. Mikor nekem rossz volt a szivattyú akkor rángatott menet közben és füstölt(fekete) is rendesen.
Próbáld meg kannából indítani/járatni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11104 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:05:58 »

nos a következő történt,most próbáltam,hidegen pöcre indul,üzemi hőfok negyed,rángat majd leáll,nemis indul,bemenö üzeanyag cső le a szürő után,prsze go  semmi,gumicsö kannábba,majd a vascsőre,1 2 inditózás autó indul.beáálok garázsba minden vissza egy idő után megint rángat leállitom üzemanyag minimális megint.hütöm az adagolót 4 liter viz semmi 1 2 szer mintha elkapná de semmi. falbav
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11105 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:16:36 »

nos a következő történt,most próbáltam,hidegen pöcre indul,üzemi hőfok negyed,rángat majd leáll,nemis indul,bemenö üzeanyag cső le a szürő után,prsze go  semmi,gumicsö kannábba,majd a vascsőre,1 2 inditózás autó indul.beáálok garázsba minden vissza egy idő után megint rángat leállitom üzemanyag minimális megint.hütöm az adagolót 4 liter viz semmi 1 2 szer mintha elkapná de semmi. falbav

Akkor szivattyú lesz. Ne használd amíg nem cseréled ki, mert az adagolónak nem tesz jót, ha szárazon fut.
Tegyél átlátszó csöveket a szűrő után és megtudod nézni, hogy kap -e gázolajat az adagoló mielőtt leállna az autó.....szinte biztos, hogy nem kap anyagot.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11106 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:30:01 »

köszönöm válaszod.egy kicsit megnyugodtam.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11107 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:45:40 »

köszönöm válaszod.egy kicsit megnyugodtam.

Nincs mit!
Majd írj, ha megoldódott a probléma.
 wave

ilyen kell Neked:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch,_RENDELESRE&c=JKB850F3%20EREDETI%20BOSCH%200%20580%20464%20075,0%20580%20464%20096,0580464075,0580464096,SIDAT:%2070108,70148
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910255-uzemanyagszivattyu-pumpa/8798-uzemanyag-szivattyu-ford-mondeo-2000-2007-diesel
http://acpumpa.com/?cars=jkb850c3-3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11108 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:08:25 »

mindenképp
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11109 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 22:51:17 »

mindenképp
Ázért van olcsóbban utángyártott kocsi kft.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11110 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:02:19 »

Sziasztok.kérdésem a következő:használt üzemanyag szivattyút érdemes megvenni? valamint ha a gyári 3 bar-t nyom,jó az utángyártott is ami csak 0,8 bart tud?
Naplózva
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11111 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:04:01 »

vagy nincs vkinek gyári használt müködő eladó?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11112 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:05:47 »

Sziasztok.kérdésem a következő:használt üzemanyag szivattyút érdemes megvenni? valamint ha a gyári 3 bar-t nyom,jó az utángyártott is ami csak 0,8 bart tud?

Én biztos nem vennék használtat.
A gyengébb nem jó....valószínű azzal is működne a kocsi, de hosszútávon nem fog jót tenni az adagolónak.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11113 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:11:09 »

jó öreg zsigulit az ut szélén megcsináltam egy csavarhuzóval mostmeg a szerelők,t.a kivételnek amit nemir a müszer ,nemismerik fel a hibát,.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11114 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:15:55 »

jó öreg zsigulit az ut szélén megcsináltam egy csavarhuzóval mostmeg a szerelők,t.a kivételnek amit nemir a müszer ,nemismerik fel a hibát,.

Ez sajnos ilyen. Egyébként ezt is meglehet szerelni otthon, ez is csak egy autó. 
Hol laksz? Lehet tudunk neked ajánlani olyan szerelőt akihez nyugodtan viheted.....én pesten tudok, ha gondolod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11115 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:27:35 »

Pest messze van,egy kicsit,nyiregyházáz lakom.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11116 Dátum: 2013.12.10 kedd, 19:28:58 »

Pest messze van,egy kicsit,nyiregyházáz lakom.

Akkor a többiek lehet tudnak majd ajánlani valakit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11117 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:42:44 »

Sziasztok.kérdésem a következő:használt üzemanyag szivattyút érdemes megvenni? valamint ha a gyári 3 bar-t nyom,jó az utángyártott is ami csak 0,8 bart tud?

mivel a gyári is 0,8bar-os ezért jó...persze sok okos megmagyarázza hogy nagyobb van benne.
Van 3,5,stb baros AC, de nem a TDDI mondeoban....vehetsz nagyobbat de akkor egy nyomáscsökkentővel bekell állitanod.
Naplózva
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11118 Dátum: 2013.12.11 szerda, 05:37:26 »

Deakkor gyárilag,eredetileg milyen van benne?ha most a gyári bosh 3 bart nyom,akkor a mostaniban is van nyomáscsökkentõ?a mostani hogy 1 litert nyomjon az min 1 perc.
Naplózva
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11119 Dátum: 2013.12.11 szerda, 05:47:18 »

Vagy ami most alatta van sztem gyári azon van nyomás csökkentõ?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11120 Dátum: 2013.12.11 szerda, 09:32:14 »

Vagy ami most alatta van sztem gyári azon van nyomás csökkentõ?
Az üzemanyag szűrő "T" csatlakozója is szerves része a nyomás beállításának. Benne lakik egy szelep. Egyébként nem kell rinyálni az  utángyártott amit én beraktam szinte megszólalásig ugyan olyan volt mint a gyári csak más számok voltak rajt. Kinézetre akár ugyan az a gyártósor terméke is lehetne. Szinte minden mérete egyezett .
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.11 szerda, 09:37:44 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11121 Dátum: 2013.12.11 szerda, 14:20:40 »

Az üzemanyag szűrő "T" csatlakozója is szerves része a nyomás beállításának. Benne lakik egy szelep. Egyébként nem kell rinyálni az  utángyártott amit én beraktam szinte megszólalásig ugyan olyan volt mint a gyári csak más számok voltak rajt. Kinézetre akár ugyan az a gyártósor terméke is lehetne. Szinte minden mérete egyezett .
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban minden egyezik, kivéve a szűrő finomsága. Magyarul a szemcseméret, amit képes vissza tartani, kiszűrni. A gyári szűrők a 2 mikront garantálják. Az után gyártott esetében ezt az értéket kétlem. Ráadásul erre az adatra sehol nem találsz utalást, egy után gyártott termék esetében. 15000 Km csere periódus esetén, nem sajnálnám azt a pár ezer Ft különbséget. Természetesen a  minőségválasztás, mindenkinek önálló joga. Itt a fórumon is megoszlanak a vélemények ez ügyben. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11122 Dátum: 2013.12.11 szerda, 15:24:45 »

Tisztelt Fórumtárs!
Valóban minden egyezik, kivéve a szűrő finomsága. Magyarul a szemcseméret, amit képes vissza tartani, kiszűrni. A gyári szűrők a 2 mikront garantálják. Az után gyártott esetében ezt az értéket kétlem. Ráadásul erre az adatra sehol nem találsz utalást, egy után gyártott termék esetében. 15000 Km csere periódus esetén, nem sajnálnám azt a pár ezer Ft különbséget. Természetesen a  minőségválasztás, mindenkinek önálló joga. Itt a fórumon is megoszlanak a vélemények ez ügyben. wave
Tisztelettel László! worship

László!
Most az AC-ról van szó, nem a go szűrőről!  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11123 Dátum: 2013.12.11 szerda, 15:46:50 »

15000 Km csere periódus esetén, nem sajnálnám azt a pár ezer Ft különbséget.

15e lenne az üa szűrő csereperiódusa? Nem hinném... nekem a 60e rémlik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11124 Dátum: 2013.12.11 szerda, 16:39:35 »

László!
Most az AC-ról van szó, nem a go szűrőről!  wave
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézést kérek, nem olvastam vissza. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11125 Dátum: 2013.12.11 szerda, 16:45:24 »

15e lenne az üa szűrő csereperiódusa? Nem hinném... nekem a 60e rémlik.
Tisztelt Fórumtárs!
Üzemanyagszűrő csere tekintetében kinek mi rémlik. 10-60 ezer Km közötti csere periódus. Ebben a témában erősen megoszlanak a vélemények, mint ahogy azt az előzőekben bátorkodtam megjegyezni. Abban mindenképp igazad van, hogy a gyári ajánlás 60 ezer Km. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11126 Dátum: 2013.12.11 szerda, 17:27:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
Üzemanyagszűrő csere tekintetében kinek mi rémlik. 10-60 ezer Km közötti csere periódus. Ebben a témában erősen megoszlanak a vélemények, mint ahogy azt az előzőekben bátorkodtam megjegyezni. Abban mindenképp igazad van, hogy a gyári ajánlás 60 ezer Km. wave
Tisztelettel László! worship

Szerintem 15e-enként teljesen felesleges cserélni. Nálam már 20e a szervizciklus, én 40e-enként cserélem.
Mondjuk nem kannáztam soha... és kb mindig ugyanott tankolok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11127 Dátum: 2013.12.11 szerda, 18:56:00 »

Tisztelt Fórumtárs!
Elnézést kérek, nem olvastam vissza. falbav falbav falbav
Tisztelettel László! worship

Semmi gond, mi megtettük helyetted is  Wink  wave
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11128 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 06:52:09 »

Semmi gond, mi megtettük helyetted is  Wink  wave
eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cila36
Vendég
« Új hozzászólás #11129 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:38:35 »

 Köszönöm mindenkinek a segitsèget,úgy tünik,az AC csere megoldotta a problèmát,örök hála nektek
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.12 csütörtök, 19:42:49 írta cila36 » Naplózva
energyboy
Vendég
« Új hozzászólás #11130 Dátum: 2013.12.14 szombat, 14:20:09 »

Sziasztok segítséget szeretnék kėrni arról szeretnék infot hogy a vp30 adagoló lecserélhető-e vp44_esre? Ha igen milyen modosítások szüksėgesek. Pl. Motor vezérlő, ac pumpa, stb......
Naplózva
luxi
Vendég
« Új hozzászólás #11131 Dátum: 2013.12.14 szombat, 14:46:31 »

Sziasztok, 2001-es mk3 mondeo kombim van, olajszürőház kellenne
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11132 Dátum: 2013.12.14 szombat, 16:21:57 »

Sziasztok, 2001-es mk3 mondeo kombim van, olajszürőház kellenne

Nagyautó, cromax... esetleg bontók.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #11133 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:19:37 »

Sziasztok segítséget szeretnék kėrni arról szeretnék infot hogy a vp30 adagoló lecserélhető-e vp44_esre? Ha igen milyen modosítások szüksėgesek. Pl. Motor vezérlő, ac pumpa, stb......

Talán mintha HZsolt92 csinált volna ilyet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11134 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:24:42 »

Sziasztok segítséget szeretnék kėrni arról szeretnék infot hogy a vp30 adagoló lecserélhető-e vp44_esre? Ha igen milyen modosítások szüksėgesek. Pl. Motor vezérlő, ac pumpa, stb......
ha kell nekem lehet lenne eladó vp30-asom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bobo81
Vendég
« Új hozzászólás #11135 Dátum: 2013.12.14 szombat, 21:16:35 »

Kedves Fórumtársak,

olvastam h tapasztalat alapján tudtok ajánlani szerelőt.

Ez szeretném igénybe venni Gödöllő és környékné (akár Pest is ha perfekt az illető),
mert kezd elegem lenni a dilettáns, akarom mondani "nem vágják a mondeonak minden csínját-bínját" szerelőkből.

előre is köszönöm!
Naplózva
energyboy
Vendég
« Új hozzászólás #11136 Dátum: 2013.12.14 szombat, 22:08:37 »

ha kell nekem lehet lenne eladó vp30-asom
Köszönöm, de hála istetenek jó egészségnek örvend a paripám. Csak ha beteg lesz akkor tudjam merre vagyok arcal és mekora tortura pár lovat hozzá adni a méneshez. De havan tapasztalat szívesen veszem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11137 Dátum: 2013.12.14 szombat, 22:52:13 »

Köszönöm, de hála istetenek jó egészségnek örvend a paripám. Csak ha beteg lesz akkor tudjam merre vagyok arcal és mekora tortura pár lovat hozzá adni a méneshez. De havan tapasztalat szívesen veszem.
van tapasztalat, ha képben vagy a kábelezéssel, akkor meg lehet csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
energyboy
Vendég
« Új hozzászólás #11138 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:09:49 »

van tapasztalat, ha képben vagy a kábelezéssel, akkor meg lehet csinálni
Mi a véleményed érdemes egy ekkora projektbe belevágni?
A 90 pacis kongfignak van valami előnye a 116 pacissal szemben?
Köszönöm az infót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11139 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 13:01:54 »

Mi a véleményed érdemes egy ekkora projektbe belevágni?
A 90 pacis kongfignak van valami előnye a 116 pacissal szemben?
Köszönöm az infót.
90le+ egy chip és úgy vagy jobban megy mint a széria 130le tdci. amúgy meg sok meló és ha nem értesz hozzá, hogy mit kell csinálni, akkor szakműhelyben borsos lesz a számla vége
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
energyboy
Vendég
« Új hozzászólás #11140 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 19:43:26 »

90le+ egy chip és úgy vagy jobban megy mint a széria 130le tdci. amúgy meg sok meló és ha nem értesz hozzá, hogy mit kell csinálni, akkor szakműhelyben borsos lesz a számla vége

A chip-ről, vannak tapasztalataid főleg a sok rosszul sikerült rémtörténet aggaszt. tudsz esetleg olyan fórumtársat ki ilyen ménest terelget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11141 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 22:25:26 »

A chip-ről, vannak tapasztalataid főleg a sok rosszul sikerült rémtörténet aggaszt. tudsz esetleg olyan fórumtársat ki ilyen ménest terelget.
ja, én vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #11142 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 09:27:35 »

Kedves Fórumtársak,

olvastam h tapasztalat alapján tudtok ajánlani szerelőt.

Ez szeretném igénybe venni Gödöllő és környékné (akár Pest is ha perfekt az illető),
mert kezd elegem lenni a dilettáns, akarom mondani "nem vágják a mondeonak minden csínját-bínját" szerelőkből.

előre is köszönöm!


mi a gond?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
bobo81
Vendég
« Új hozzászólás #11143 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 14:13:31 »

mi a gond?


Apróbb gondok mindig akadnak, viszont ami zavar, hogy be-becsörren a motor (gyorsításkor vagy ha visszaváltok és 2200 fordulat felett landol a történet), a fék sem úgy szuperál mint várnám.
Jó lenne valakivel személyesen konzultálni aki képben van (és nem az általános fogásokat alkalmazza) és menne vele 1 kört h ilyen korban nehogy otthagyjon vhol az út szélén a járgány.

(kb fél év volt mire a 3. szerelő rájött hogy a kormánykardán miatt rángat az autó stb.)
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #11144 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:46:19 »

ÜDV MINDENKINEK!Aprónak tünő problémával találkoztan a napokban 2xer is: tünetek,üzemmeleg motor,izzitás kivárása nélküli gyors índítás aztán udvarból kiállás,kb 12méter,lsaan indulok,aksi jel világít alapjáraton gurulok,tökig nyomom a gázpedált,és csak gurul alapjáraton,pár másodperc,visszaengedem a gázpedált,akkku jel kialszik ,rálépek a gázpadálra,és akkor már ugrik is ahogyan szokott.,ez eddig ugyanígy üzemeleg motornál,tehát elötte 80 km megtétele utánni indításnál ez a második ilyen tünet ugyanígy.Kicsit aggódom az autom miatt,azert kérnék tanácsot illetve ötletet,hogy mit kezdjek,vagy van e baj? egyébként 10 ből egyszer nem tartom be az izzitást,amugy mindíg.Tanácsot ötletet nagyon szívesen fogadok illetve kérek. help   ui: generátor megy szíjja új.
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11145 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:50:03 »


(kb fél év volt mire a 3. szerelő rájött hogy a kormánykardán miatt rángat az autó stb.)

 wow3
Mivan?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #11146 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:56:34 »

wow3
Mivan?

Ez nekem is érdekes........ fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11147 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 17:00:43 »

wow3
Mivan?

Ilyen "diagnózis" után csodálod, ha szerelőt keres?  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11148 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 17:05:27 »

Apróbb gondok mindig akadnak, viszont ami zavar, hogy be-becsörren a motor (gyorsításkor vagy ha visszaváltok és 2200 fordulat felett landol a történet), a fék sem úgy szuperál mint várnám.
Jó lenne valakivel személyesen konzultálni aki képben van (és nem az általános fogásokat alkalmazza) és menne vele 1 kört h ilyen korban nehogy otthagyjon vhol az út szélén a járgány.

(kb fél év volt mire a 3. szerelő rájött hogy a kormánykardán miatt rángat az autó stb.)

Szia!

Tudok neked szerelőt ajánlani a 16.kerületben.
Vagy, ha gondolod én is ránézhetek a kocsidra....van már pár év tapasztalatom a Di-vel.  A csörgés lehet sokminden....azt hallani kellene. Az mk3 féket sokan tartják furcsának más autók után.
Nem fog otthagyni sehol....nem olyanok ezek.  vigyor3
(Azt a szerelőt kerüld aki ilyeneket mond....)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bobo81
Vendég
« Új hozzászólás #11149 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 17:38:23 »

wow3
Mivan?

ugy értettem, h annyira be volt állva a kormány azon része, hogy amint belementem 1 kátyúba kb kitekerte a kormány a kezemet - rántott rajta egyett
most hogy kipucolta normálisan működik a kormány
Naplózva
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.