Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:47:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
216
217
218
219
220
221
222
[
223
]
224
225
226
227
228
229
230
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102915 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11100 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 16:50:45 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.09 hétfő, 14:56:05
Sziasztok kèrlek segitsetek nekem.2001 tddi mondeo,hibajelensèg:hidegen pöcre indul,üzemmelegen viszont egyáltalán nem.rángat egyett,aztán világos szinü füst majd nemindul.hidegen ismèt indul. SOs.kèrlek segitsetek nekem
Próbáld ki, hogy lelocsolod az adagolót hideg(ne jéghideg) vízzel.....ha így könnyen indul akkor adagoló.
90 vagy 115 lovas? 115 lovasnál nézd meg az előszállító szivattyút is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11101 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 17:11:51 »
115 lovas.lètezik egyik pillanatròl a másikra adagolo?minden elõjel nelkül?
Naplózva
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11102 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 17:15:16 »
Az elöszállitó szivatyú,ha ráteszem a kezem olyan mitha darálna,remegèst èrzek,kb 0,5 litert nyom 15 sec alatt
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11103 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 18:43:40 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.09 hétfő, 17:15:16
Az elöszállitó szivatyú,ha ráteszem a kezem olyan mitha darálna,remegèst èrzek,kb 0,5 litert nyom 15 sec alatt
Nem tudom mennyit kéne nyomnia pontosan, de szerintem ez kevés. Mikor nekem rossz volt a szivattyú akkor rángatott menet közben és füstölt(fekete) is rendesen.
Próbáld meg kannából indítani/járatni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11104 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:05:58 »
nos a következő történt,most próbáltam,hidegen pöcre indul,üzemi hőfok negyed,rángat majd leáll,nemis indul,bemenö üzeanyag cső le a szürő után,prsze go semmi,gumicsö kannábba,majd a vascsőre,1 2 inditózás autó indul.beáálok garázsba minden vissza egy idő után megint rángat leállitom üzemanyag minimális megint.hütöm az adagolót 4 liter viz semmi 1 2 szer mintha elkapná de semmi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11105 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:16:36 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.09 hétfő, 19:05:58
nos a következő történt,most próbáltam,hidegen pöcre indul,üzemi hőfok negyed,rángat majd leáll,nemis indul,bemenö üzeanyag cső le a szürő után,prsze go semmi,gumicsö kannábba,majd a vascsőre,1 2 inditózás autó indul.beáálok garázsba minden vissza egy idő után megint rángat leállitom üzemanyag minimális megint.hütöm az adagolót 4 liter viz semmi 1 2 szer mintha elkapná de semmi.
Akkor szivattyú lesz. Ne használd amíg nem cseréled ki, mert az adagolónak nem tesz jót, ha szárazon fut.
Tegyél átlátszó csöveket a szűrő után és megtudod nézni, hogy kap -e gázolajat az adagoló mielőtt leállna az autó.....szinte biztos, hogy nem kap anyagot.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11106 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:30:01 »
köszönöm válaszod.egy kicsit megnyugodtam.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11107 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 19:45:40 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.09 hétfő, 19:30:01
köszönöm válaszod.egy kicsit megnyugodtam.
Nincs mit!
Majd írj, ha megoldódott a probléma.
ilyen kell Neked:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch,_RENDELESRE&c=JKB850F3%20EREDETI%20BOSCH%200%20580%20464%20075,0%20580%20464%20096,0580464075,0580464096,SIDAT:%2070108,70148
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910255-uzemanyagszivattyu-pumpa/8798-uzemanyag-szivattyu-ford-mondeo-2000-2007-diesel
http://acpumpa.com/?cars=jkb850c3-3
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11108 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 20:08:25 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.09 hétfő, 19:45:40
Nincs mit!
Majd írj, ha megoldódott a probléma.
ilyen kell Neked:
http://aruhaz.vtx.hu/?mod=reszlet&tid=384&st=1&katid=49&n=JKB850F3_eredeti_Bosch,_RENDELESRE&c=JKB850F3%20EREDETI%20BOSCH%200%20580%20464%20075,0%20580%20464%20096,0580464075,0580464096,SIDAT:%2070108,70148
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140910000-uzemanyag-tartaly-cso-szuro/140910255-uzemanyagszivattyu-pumpa/8798-uzemanyag-szivattyu-ford-mondeo-2000-2007-diesel
http://acpumpa.com/?cars=jkb850c3-3
mindenképp
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11109 Dátum:
2013.12.09 hétfő, 22:51:17 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.09 hétfő, 20:08:25
mindenképp
Ázért van olcsóbban utángyártott kocsi kft.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11110 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:02:19 »
Sziasztok.kérdésem a következő:használt üzemanyag szivattyút érdemes megvenni? valamint ha a gyári 3 bar-t nyom,jó az utángyártott is ami csak 0,8 bart tud?
Naplózva
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11111 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:04:01 »
vagy nincs vkinek gyári használt müködő eladó?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11112 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:05:47 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.10 kedd, 19:02:19
Sziasztok.kérdésem a következő:használt üzemanyag szivattyút érdemes megvenni? valamint ha a gyári 3 bar-t nyom,jó az utángyártott is ami csak 0,8 bart tud?
Én biztos nem vennék használtat.
A gyengébb nem jó....valószínű azzal is működne a kocsi, de hosszútávon nem fog jót tenni az adagolónak.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11113 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:11:09 »
jó öreg zsigulit az ut szélén megcsináltam egy csavarhuzóval mostmeg a szerelők,t.a kivételnek amit nemir a müszer ,nemismerik fel a hibát,.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11114 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:15:55 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.10 kedd, 19:11:09
jó öreg zsigulit az ut szélén megcsináltam egy csavarhuzóval mostmeg a szerelők,t.a kivételnek amit nemir a müszer ,nemismerik fel a hibát,.
Ez sajnos ilyen. Egyébként ezt is meglehet szerelni otthon, ez is csak egy autó.
Hol laksz? Lehet tudunk neked ajánlani olyan szerelőt akihez nyugodtan viheted.....én pesten tudok, ha gondolod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11115 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:27:35 »
Pest messze van,egy kicsit,nyiregyházáz lakom.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11116 Dátum:
2013.12.10 kedd, 19:28:58 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.10 kedd, 19:27:35
Pest messze van,egy kicsit,nyiregyházáz lakom.
Akkor a többiek lehet tudnak majd ajánlani valakit.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11117 Dátum:
2013.12.10 kedd, 22:42:44 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.10 kedd, 19:02:19
Sziasztok.kérdésem a következő:használt üzemanyag szivattyút érdemes megvenni? valamint ha a gyári 3 bar-t nyom,jó az utángyártott is ami csak 0,8 bart tud?
mivel a gyári is 0,8bar-os ezért jó...persze sok okos megmagyarázza hogy nagyobb van benne.
Van 3,5,stb baros AC, de nem a TDDI mondeoban....vehetsz nagyobbat de akkor egy nyomáscsökkentővel bekell állitanod.
Naplózva
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11118 Dátum:
2013.12.11 szerda, 05:37:26 »
Deakkor gyárilag,eredetileg milyen van benne?ha most a gyári bosh 3 bart nyom,akkor a mostaniban is van nyomáscsökkentõ?a mostani hogy 1 litert nyomjon az min 1 perc.
Naplózva
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11119 Dátum:
2013.12.11 szerda, 05:47:18 »
Vagy ami most alatta van sztem gyári azon van nyomás csökkentõ?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11120 Dátum:
2013.12.11 szerda, 09:32:14 »
Idézetet írta: cila36 - 2013.12.11 szerda, 05:47:18
Vagy ami most alatta van sztem gyári azon van nyomás csökkentõ?
Az üzemanyag szűrő "T" csatlakozója is szerves része a nyomás beállításának. Benne lakik egy szelep. Egyébként nem kell rinyálni az utángyártott amit én beraktam szinte megszólalásig ugyan olyan volt mint a gyári csak más számok voltak rajt. Kinézetre akár ugyan az a gyártósor terméke is lehetne. Szinte minden mérete egyezett .
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.11 szerda, 09:37:44 írta Lacimanó
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11121 Dátum:
2013.12.11 szerda, 14:20:40 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.12.11 szerda, 09:32:14
Az üzemanyag szűrő "T" csatlakozója is szerves része a nyomás beállításának. Benne lakik egy szelep. Egyébként nem kell rinyálni az utángyártott amit én beraktam szinte megszólalásig ugyan olyan volt mint a gyári csak más számok voltak rajt. Kinézetre akár ugyan az a gyártósor terméke is lehetne. Szinte minden mérete egyezett .
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban minden egyezik, kivéve a szűrő finomsága. Magyarul a szemcseméret, amit képes vissza tartani, kiszűrni. A gyári szűrők a 2 mikront garantálják. Az után gyártott esetében ezt az értéket kétlem. Ráadásul erre az adatra sehol nem találsz utalást, egy után gyártott termék esetében. 15000 Km csere periódus esetén, nem sajnálnám azt a pár ezer Ft különbséget. Természetesen a minőségválasztás, mindenkinek önálló joga. Itt a fórumon is megoszlanak a vélemények ez ügyben.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11122 Dátum:
2013.12.11 szerda, 15:24:45 »
Idézetet írta: László - 2013.12.11 szerda, 14:20:40
Tisztelt Fórumtárs!
Valóban minden egyezik, kivéve a szűrő finomsága. Magyarul a szemcseméret, amit képes vissza tartani, kiszűrni. A gyári szűrők a 2 mikront garantálják. Az után gyártott esetében ezt az értéket kétlem. Ráadásul erre az adatra sehol nem találsz utalást, egy után gyártott termék esetében. 15000 Km csere periódus esetén, nem sajnálnám azt a pár ezer Ft különbséget. Természetesen a minőségválasztás, mindenkinek önálló joga. Itt a fórumon is megoszlanak a vélemények ez ügyben.
Tisztelettel László!
László!
Most az AC-ról van szó, nem a go szűrőről!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11123 Dátum:
2013.12.11 szerda, 15:46:50 »
Idézetet írta: László - 2013.12.11 szerda, 14:20:40
15000 Km csere periódus esetén, nem sajnálnám azt a pár ezer Ft különbséget.
15e lenne az üa szűrő csereperiódusa? Nem hinném... nekem a 60e rémlik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11124 Dátum:
2013.12.11 szerda, 16:39:35 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.12.11 szerda, 15:24:45
László!
Most az AC-ról van szó, nem a go szűrőről!
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézést kérek, nem olvastam vissza.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11125 Dátum:
2013.12.11 szerda, 16:45:24 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.11 szerda, 15:46:50
15e lenne az üa szűrő csereperiódusa? Nem hinném... nekem a 60e rémlik.
Tisztelt Fórumtárs!
Üzemanyagszűrő csere tekintetében kinek mi rémlik. 10-60 ezer Km közötti csere periódus. Ebben a témában erősen megoszlanak a vélemények, mint ahogy azt az előzőekben bátorkodtam megjegyezni. Abban mindenképp igazad van, hogy a gyári ajánlás 60 ezer Km.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11126 Dátum:
2013.12.11 szerda, 17:27:22 »
Idézetet írta: László - 2013.12.11 szerda, 16:45:24
Tisztelt Fórumtárs!
Üzemanyagszűrő csere tekintetében kinek mi rémlik. 10-60 ezer Km közötti csere periódus. Ebben a témában erősen megoszlanak a vélemények, mint ahogy azt az előzőekben bátorkodtam megjegyezni. Abban mindenképp igazad van, hogy a gyári ajánlás 60 ezer Km.
Tisztelettel László!
Szerintem 15e-enként teljesen felesleges cserélni. Nálam már 20e a szervizciklus, én 40e-enként cserélem.
Mondjuk nem kannáztam soha... és kb mindig ugyanott tankolok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11127 Dátum:
2013.12.11 szerda, 18:56:00 »
Idézetet írta: László - 2013.12.11 szerda, 16:39:35
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézést kérek, nem olvastam vissza.
Tisztelettel László!
Semmi gond, mi megtettük helyetted is
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11128 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 06:52:09 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.12.11 szerda, 18:56:00
Semmi gond, mi megtettük helyetted is
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cila36
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11129 Dátum:
2013.12.12 csütörtök, 19:38:35 »
Köszönöm mindenkinek a segitsèget,úgy tünik,az AC csere megoldotta a problèmát,örök hála nektek
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.12 csütörtök, 19:42:49 írta cila36
»
Naplózva
energyboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11130 Dátum:
2013.12.14 szombat, 14:20:09 »
Sziasztok segítséget szeretnék kėrni arról szeretnék infot hogy a vp30 adagoló lecserélhető-e vp44_esre? Ha igen milyen modosítások szüksėgesek. Pl. Motor vezérlő, ac pumpa, stb......
Naplózva
luxi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11131 Dátum:
2013.12.14 szombat, 14:46:31 »
Sziasztok, 2001-es mk3 mondeo kombim van, olajszürőház kellenne
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11132 Dátum:
2013.12.14 szombat, 16:21:57 »
Idézetet írta: luxi - 2013.12.14 szombat, 14:46:31
Sziasztok, 2001-es mk3 mondeo kombim van, olajszürőház kellenne
Nagyautó, cromax... esetleg bontók.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11133 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:19:37 »
Idézetet írta: energyboy - 2013.12.14 szombat, 14:20:09
Sziasztok segítséget szeretnék kėrni arról szeretnék infot hogy a vp30 adagoló lecserélhető-e vp44_esre? Ha igen milyen modosítások szüksėgesek. Pl. Motor vezérlő, ac pumpa, stb......
Talán mintha HZsolt92 csinált volna ilyet.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11134 Dátum:
2013.12.14 szombat, 20:24:42 »
Idézetet írta: energyboy - 2013.12.14 szombat, 14:20:09
Sziasztok segítséget szeretnék kėrni arról szeretnék infot hogy a vp30 adagoló lecserélhető-e vp44_esre? Ha igen milyen modosítások szüksėgesek. Pl. Motor vezérlő, ac pumpa, stb......
ha kell nekem lehet lenne eladó vp30-asom
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bobo81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11135 Dátum:
2013.12.14 szombat, 21:16:35 »
Kedves Fórumtársak,
olvastam h tapasztalat alapján tudtok ajánlani szerelőt.
Ez szeretném igénybe venni Gödöllő és környékné (akár Pest is ha perfekt az illető),
mert kezd elegem lenni a dilettáns, akarom mondani "nem vágják a mondeonak minden csínját-bínját" szerelőkből.
előre is köszönöm!
Naplózva
energyboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11136 Dátum:
2013.12.14 szombat, 22:08:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.12.14 szombat, 20:24:42
ha kell nekem lehet lenne eladó vp30-asom
Köszönöm, de hála istetenek jó egészségnek örvend a paripám. Csak ha beteg lesz akkor tudjam merre vagyok arcal és mekora tortura pár lovat hozzá adni a méneshez. De havan tapasztalat szívesen veszem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11137 Dátum:
2013.12.14 szombat, 22:52:13 »
Idézetet írta: energyboy - 2013.12.14 szombat, 22:08:37
Köszönöm, de hála istetenek jó egészségnek örvend a paripám. Csak ha beteg lesz akkor tudjam merre vagyok arcal és mekora tortura pár lovat hozzá adni a méneshez. De havan tapasztalat szívesen veszem.
van tapasztalat, ha képben vagy a kábelezéssel, akkor meg lehet csinálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
energyboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11138 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 09:09:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.12.14 szombat, 22:52:13
van tapasztalat, ha képben vagy a kábelezéssel, akkor meg lehet csinálni
Mi a véleményed érdemes egy ekkora projektbe belevágni?
A 90 pacis kongfignak van valami előnye a 116 pacissal szemben?
Köszönöm az infót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11139 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 13:01:54 »
Idézetet írta: energyboy - 2013.12.15 vasárnap, 09:09:49
Mi a véleményed érdemes egy ekkora projektbe belevágni?
A 90 pacis kongfignak van valami előnye a 116 pacissal szemben?
Köszönöm az infót.
90le+ egy chip és úgy vagy jobban megy mint a széria 130le tdci. amúgy meg sok meló és ha nem értesz hozzá, hogy mit kell csinálni, akkor szakműhelyben borsos lesz a számla vége
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
energyboy
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11140 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 19:43:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.12.15 vasárnap, 13:01:54
90le+ egy chip és úgy vagy jobban megy mint a széria 130le tdci. amúgy meg sok meló és ha nem értesz hozzá, hogy mit kell csinálni, akkor szakműhelyben borsos lesz a számla vége
A chip-ről, vannak tapasztalataid főleg a sok rosszul sikerült rémtörténet aggaszt. tudsz esetleg olyan fórumtársat ki ilyen ménest terelget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11141 Dátum:
2013.12.15 vasárnap, 22:25:26 »
Idézetet írta: energyboy - 2013.12.15 vasárnap, 19:43:26
A chip-ről, vannak tapasztalataid főleg a sok rosszul sikerült rémtörténet aggaszt. tudsz esetleg olyan fórumtársat ki ilyen ménest terelget.
ja, én
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11142 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 09:27:35 »
Idézetet írta: bobo81 - 2013.12.14 szombat, 21:16:35
Kedves Fórumtársak,
olvastam h tapasztalat alapján tudtok ajánlani szerelőt.
Ez szeretném igénybe venni Gödöllő és környékné (akár Pest is ha perfekt az illető),
mert kezd elegem lenni a dilettáns, akarom mondani "nem vágják a mondeonak minden csínját-bínját" szerelőkből.
előre is köszönöm!
mi a gond?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
bobo81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11143 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 14:13:31 »
Idézetet írta: netcore - 2013.12.16 hétfő, 09:27:35
mi a gond?
Apróbb gondok mindig akadnak, viszont ami zavar, hogy be-becsörren a motor (gyorsításkor vagy ha visszaváltok és 2200 fordulat felett landol a történet), a fék sem úgy szuperál mint várnám.
Jó lenne valakivel személyesen konzultálni aki képben van (és nem az általános fogásokat alkalmazza) és menne vele 1 kört h ilyen korban nehogy otthagyjon vhol az út szélén a járgány.
(kb fél év volt mire a 3. szerelő rájött hogy a kormánykardán miatt rángat az autó stb.)
Naplózva
kutyaarc
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11144 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 16:46:19 »
ÜDV MINDENKINEK!Aprónak tünő problémával találkoztan a napokban 2xer is: tünetek,üzemmeleg motor,izzitás kivárása nélküli gyors índítás aztán udvarból kiállás,kb 12méter,lsaan indulok,aksi jel világít alapjáraton gurulok,tökig nyomom a gázpedált,és csak gurul alapjáraton,pár másodperc,visszaengedem a gázpedált,akkku jel kialszik ,rálépek a gázpadálra,és akkor már ugrik is ahogyan szokott.,ez eddig ugyanígy üzemeleg motornál,tehát elötte 80 km megtétele utánni indításnál ez a második ilyen tünet ugyanígy.Kicsit aggódom az autom miatt,azert kérnék tanácsot illetve ötletet,hogy mit kezdjek,vagy van e baj? egyébként 10 ből egyszer nem tartom be az izzitást,amugy mindíg.Tanácsot ötletet nagyon szívesen fogadok illetve kérek.
ui: generátor megy szíjja új.
Naplózva
Ford Mondeo TURNIER 2.0 TD GHIA. Duratorq DI (90PS), Colorado Red 20-as sorozat
Motor: 2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó: 5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11145 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 16:50:03 »
Idézetet írta: bobo81 - 2013.12.16 hétfő, 14:13:31
(kb fél év volt mire a 3. szerelő rájött hogy a kormánykardán miatt rángat az autó stb.)
Mivan?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11146 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 16:56:34 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.12.16 hétfő, 16:50:03
Mivan?
Ez nekem is érdekes........
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11147 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 17:00:43 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.12.16 hétfő, 16:50:03
Mivan?
Ilyen "diagnózis" után csodálod, ha szerelőt keres?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11148 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 17:05:27 »
Idézetet írta: bobo81 - 2013.12.16 hétfő, 14:13:31
Apróbb gondok mindig akadnak, viszont ami zavar, hogy be-becsörren a motor (gyorsításkor vagy ha visszaváltok és 2200 fordulat felett landol a történet), a fék sem úgy szuperál mint várnám.
Jó lenne valakivel személyesen konzultálni aki képben van (és nem az általános fogásokat alkalmazza) és menne vele 1 kört h ilyen korban nehogy otthagyjon vhol az út szélén a járgány.
(kb fél év volt mire a 3. szerelő rájött hogy a kormánykardán miatt rángat az autó stb.)
Szia!
Tudok neked szerelőt ajánlani a 16.kerületben.
Vagy, ha gondolod én is ránézhetek a kocsidra....van már pár év tapasztalatom a Di-vel. A csörgés lehet sokminden....azt hallani kellene. Az mk3 féket sokan tartják furcsának más autók után.
Nem fog otthagyni sehol....nem olyanok ezek.
(Azt a szerelőt kerüld aki ilyeneket mond....)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
bobo81
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11149 Dátum:
2013.12.16 hétfő, 17:38:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.12.16 hétfő, 16:50:03
Mivan?
ugy értettem, h annyira be volt állva a kormány azon része, hogy amint belementem 1 kátyúba kb kitekerte a kormány a kezemet - rántott rajta egyett
most hogy kipucolta normálisan működik a kormány
Naplózva
Oldalak:
1
...
216
217
218
219
220
221
222
[
223
]
224
225
226
227
228
229
230
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ