Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:32:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5102730 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
zoleeteam
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11400 Dátum:
2014.02.04 kedd, 18:30:14 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.04 kedd, 17:45:01
A beszívott levegőhőmérséklet érzékelő a MAP szenzorod!Attól van a vészüzem!Vagy a csaltakozó kontaktrhibás,vagy kábelszakadás.Ritkán megy tönkre,akkor meg csere.de előtte lekell ellenőrizni,mert volt korábban egy di-s kolléga nálam ugyan ezzel,és csak a csatit kellett kontakt sprézni.
Ahogy mondja
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11401 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:05:17 »
Idézetet írta: zoleeteam - 2014.02.04 kedd, 18:30:14
Ahogy mondja
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pocak001
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11402 Dátum:
2014.02.06 csütörtök, 14:19:01 »
Tisztelt Bunyek mester.
Nekem hála Istennek nincs gondom az adagolóval, chiptuning ügyben érdeklődnék. Ha adnál egy mobilszámot privátban akkor tudnánk egyeztetni. Jól tudom hogy Pécsi vagy Pécs környéki vagy? Előre is köszi.
Üdv, Biró Krisztián.
Naplózva
2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11403 Dátum:
2014.02.10 hétfő, 23:09:41 »
Tisztelt Uraim a koromfelhőben!
8 év mk1 D után eljött az idő, s mivel járt utat járatlanért nem hagyunk el, egy 2005-ös mk3 TDDI mellett döntöttem.
Persze, majd csak lakva ismerem meg, hogy hogy választottam konkrét példányt, de egyelőre az első és második ránézés, meg hibakód-kiolvasás után úgy tűnik, nem nagyon nyúltam mellé.
Ami miatt első lényegi hozzászólásomat ide írom, az az, hogy az egyik hiba, amit találtam benne, az egy az autó szemből jobb ködlámpája környéki bubogás. Ha jól sejtem és látom, ott mennek az intercooler csövei, az egyik mögé benyúlva érzek is egy kis kifújást. Kérdés az, hogy ha van akna, ezt a csövet mennyire macerás cserélni és az itt jelentkező nyomásvesztés mekkora teljesítménycsökkenést indokol?
Üdv, sqs
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11404 Dátum:
2014.02.11 kedd, 00:24:45 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.10 hétfő, 23:09:41
Tisztelt Uraim a koromfelhőben!
8 év mk1 D után eljött az idő, s mivel járt utat járatlanért nem hagyunk el, egy 2005-ös mk3 TDDI mellett döntöttem.
Persze, majd csak lakva ismerem meg, hogy hogy választottam konkrét példányt, de egyelőre az első és második ránézés, meg hibakód-kiolvasás után úgy tűnik, nem nagyon nyúltam mellé.
Ami miatt első lényegi hozzászólásomat ide írom, az az, hogy az egyik hiba, amit találtam benne, az egy az autó szemből jobb ködlámpája környéki bubogás. Ha jól sejtem és látom, ott mennek az intercooler csövei, az egyik mögé benyúlva érzek is egy kis kifújást. Kérdés az, hogy ha van akna, ezt a csövet mennyire macerás cserélni és az itt jelentkező nyomásvesztés mekkora teljesítménycsökkenést indokol?
Üdv, sqs
Üdv a Clubban!
Biztos TDDi? (az igaz, hogy 2005-ig gyártották, de 2003 után én már nem láttam sehol)
A turbócső repedés miatt lehet teljesítménycsökkenés (füstölés). A ködlámpa környékén megy a coolerhez a cső....a hűtővédő műanyagot, ha leveszed akkor könnyen hozzáférsz....ahol kifúj ott olajos lesz a cső így könnyebb lesz megtalálni a hibás csöve(ke)t. Először nézd meg a bilincseket....lehet, hogy elég lesz kicsit húzni rajta.
A kocsid adatait írd be az aláírásodba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11405 Dátum:
2014.02.11 kedd, 00:51:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.11 kedd, 00:24:45
Üdv a Clubban!
Biztos TDDi? (az igaz, hogy 2005-ig gyártották, de 2003 után én már nem láttam sehol)
A turbócső repedés miatt lehet teljesítménycsökkenés (füstölés). A ködlámpa környékén megy a coolerhez a cső....a hűtővédő műanyagot, ha leveszed akkor könnyen hozzáférsz....ahol kifúj ott olajos lesz a cső így könnyebb lesz megtalálni a hibás csöve(ke)t. Először nézd meg a bilincseket....lehet, hogy elég lesz kicsit húzni rajta.
A kocsid adatait írd be az aláírásodba.
2005-ig van mondeoban is tddi de csak már a 90le-s verzió
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11406 Dátum:
2014.02.11 kedd, 08:03:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.02.11 kedd, 00:51:23
2005-ig van mondeoban is tddi de csak már a 90le-s verzió
Azt tudom, hogy addig gyártották....de nagyon ritka.
Én nem is láttam 2003-nál fiatalabbat.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11407 Dátum:
2014.02.11 kedd, 09:28:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.11 kedd, 08:03:36
Azt tudom, hogy addig gyártották....de nagyon ritka.
Én nem is láttam 2003-nál fiatalabbat.
én 4-5db-ot már lattam, 2004-2005osbol. Facelift1ig volt csak, szóval f2es már nincs elvileg beloluk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11408 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 14:02:29 »
Kedves Olvtársak!
Köszönöm válaszaitokat, bele is írtam az aláírásomba a megfelelő adatokat.
Ami az autót illeti, eléggé valószínű, hogy TDDI, mert dízelesen kerreg, de mégsincs a motoron közös nyomócső, hanem az üzemanyagcsövek szépen lefutnak a motor elé
Szombaton hozom el, vasárnap fekszem alá, és meglátom, mit kell még rajta bütykölni. Belsejét eléggé fel kell újítani, de rozsdamentes kívül és a motor is egész szépen jár.
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11409 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 14:13:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.02.11 kedd, 09:28:05
én 4-5db-ot már lattam, 2004-2005osbol. Facelift1ig volt csak, szóval f2es már nincs elvileg beloluk
Akkor f2-ig volt.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11410 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 15:31:37 »
Szép napot
Érdeklődnék hogy ezzel a kormányszervó csővel lehet-e kezdeni vmit??
http://kepfeltoltes.hu/140216/IMG_20140216_143002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm előre is a válaszokat a kúpos résznél nyomja ki az olajat
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11411 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 16:10:19 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.02.16 vasárnap, 15:31:37
Szép napot
Érdeklődnék hogy ezzel a kormányszervó csővel lehet-e kezdeni vmit??
http://kepfeltoltes.hu/140216/IMG_20140216_143002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönöm előre is a válaszokat a kúpos résznél nyomja ki az olajat
Látom szépen ledaráltad a hollandit.
(bal menetes
)
Cseréld ki a hollandit.
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura
Ha a cső sérült:
Nekem egy közdarab lett esztergálva oda és az lett beleforrasztva a csőbe +egy O gyűrű és tökéletesen tömít. CS12-nek asszem elég volt forrasztani a csövet.
Vagy cseréled az egész csövet...az kb 45 ezer.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11412 Dátum:
2014.02.16 vasárnap, 16:25:55 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.16 vasárnap, 16:10:19
Látom szépen ledaráltad a hollandit.
(bal menetes
)
Cseréld ki a hollandit.
https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura
Ha a cső sérült:
Nekem egy közdarab lett esztergálva oda és az lett beleforrasztva a csőbe +egy O gyűrű és tökéletesen tömít. CS12-nek asszem elég volt forrasztani a csövet.
Vagy cseréled az egész csövet...az kb 45 ezer.
Ez már egy cserélt darab, így vettem de lehet h veszek egy másikat ami legalább rendesen tömít, újat nem akarok bele venni, annyiért.....
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11413 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 10:59:55 »
Sziasztok!
Kérdésem a következő,hogy a porlasztóimat hol tudom megnézetni,vagyis milyen szervizet tudnátok ajánlani,mert voltam én itt egy helyi diselesnél,ő mondta hogy ezeket a porlasztókat már nem lehet normálisan bevizsgálni azon a régi órás bevizsgáló készüléken,el kell küldeni valami komolyabb szervizbe -mondta.Ezért kérek tanácsot tölletek hogy kit,vagy milyen céget tudtok ajánlani,ahol ha kell fel is újítják.
általában milyen árkategória a felújítás,meg egyáltalán mit takar?
köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11414 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:08:30 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.02.17 hétfő, 10:59:55
Sziasztok!
Kérdésem a következő,hogy a porlasztóimat hol tudom megnézetni,vagyis milyen szervizet tudnátok ajánlani,mert voltam én itt egy helyi diselesnél,ő mondta hogy ezeket a porlasztókat már nem lehet normálisan bevizsgálni azon a régi órás bevizsgáló készüléken,el kell küldeni valami komolyabb szervizbe -mondta.Ezért kérek tanácsot tölletek hogy kit,vagy milyen céget tudtok ajánlani,ahol ha kell fel is újítják.
általában milyen árkategória a felújítás,meg egyáltalán mit takar?
köszönöm a segítségeteket!!!
hol laksz ?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11415 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:15:04 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.02.17 hétfő, 11:08:30
hol laksz ?
Karcag!!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11416 Dátum:
2014.02.17 hétfő, 11:34:31 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.02.17 hétfő, 11:15:04
Karcag!!
írj HZsolt92-nek ő arra lakik és ráadásul tddi-je is van
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11417 Dátum:
2014.02.18 kedd, 10:18:14 »
Sziasztok! Fehervar kornyeken hol vennetek 2ostomegut + kuplungszettet?
utolert a kor:(
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11418 Dátum:
2014.02.18 kedd, 10:29:48 »
Idézetet írta: hmilan - 2014.02.18 kedd, 10:18:14
Sziasztok! Fehervar kornyeken hol vennetek 2ostomegut + kuplungszettet?
utolert a kor:(
www.alketreszek.hu
Naplózva
hmilan
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11419 Dátum:
2014.02.18 kedd, 15:25:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.02.18 kedd, 10:29:48
www.alketreszek.hu
koszi a valaszt. Kuplungmester.hu tol vasarolt mar valaki? 140 brutter kinalja a komplett kuplungszettet kinyomavl + 2tomeguvel. (Luk szett)
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11420 Dátum:
2014.02.19 szerda, 08:13:20 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.02.18 kedd, 10:29:48
www.alketreszek.hu
www.alkatreszek.hu
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11421 Dátum:
2014.02.19 szerda, 13:32:52 »
Sziasztok!
Volt akinek újították az adagolóját?Mibe fáj egy felújítás?Most beszéltem a szervizel,valszeg az adagoló a ludas,hogy nem indul,az a rohadék
:falbav:kérdezték hány km van az autóba.Mondom 210e hát akkor nagy a valószínűsége hogy kuka
-mondták ők!
Ja és menyire macera levenni az adagolót?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11422 Dátum:
2014.02.19 szerda, 13:37:05 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.02.19 szerda, 13:32:52
Sziasztok!
Volt akinek újították az adagolóját?Mibe fáj egy felújítás?Most beszéltem a szervizel,valszeg az adagoló a ludas,hogy nem indul,az a rohadék
:falbav:kérdezték hány km van az autóba.Mondom 210e hát akkor nagy a valószínűsége hogy kuka
-mondták ők!
Ja és menyire macera levenni az adagolót?
nekem újítottak, 150-200eft, attól függ, hogy ki csinálja. ha valós 210 van benne, nem 6x visszatekert 500e, akkor nincs annak semmi baja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11423 Dátum:
2014.02.19 szerda, 13:52:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.02.19 szerda, 13:37:05
nekem újítottak, 150-200eft, attól függ, hogy ki csinálja. ha valós 210 van benne, nem 6x visszatekert 500e, akkor nincs annak semmi baja
hát egy doktorbácsitól vettem anó még 2009 be 124e azt nem tudom hogy valós vagy tekert a kilométer,csak azt tudom hogy a szervíz mit mondott,de azért nem akarom az adagolót ledobatni az autóról,hogy vagy az a baja vagy nem.mondjuk ők is a levegőre gyanakodnak,mikor mondtam hogy meg lett kannából indítva..........és semmi változás
már azt mondták hogy adagoló.Nagyon remélem hogy nem az!!!!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11424 Dátum:
2014.02.19 szerda, 15:04:05 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2014.02.19 szerda, 13:52:20
hát egy doktorbácsitól vettem anó még 2009 be 124e azt nem tudom hogy valós vagy tekert a kilométer,csak azt tudom hogy a szervíz mit mondott,de azért nem akarom az adagolót ledobatni az autóról,hogy vagy az a baja vagy nem.mondjuk ők is a levegőre gyanakodnak,mikor mondtam hogy meg lett kannából indítva..........és semmi változás
már azt mondták hogy adagoló.Nagyon remélem hogy nem az!!!!
Kompressziót mértetek végül?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11425 Dátum:
2014.02.19 szerda, 16:59:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.19 szerda, 15:04:05
Kompressziót mértetek végül?
sajnos nem értem el odáig,most hétfőre tudták elvállalni,de sajna nekem meg vasárnap indulnom kellet kifele dolgozni.Az autó maradt otthon én meg húzás melózni......sajna még nem tudom mikor térek haza,s mikor lesz eredmény!
Naplózva
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11426 Dátum:
2014.02.19 szerda, 22:46:36 »
Ma sikerült összehozni az álomfelállást: idő is volt és aknás garázs is.
A gond viszont megmaradt. A bubogás, amit előről hallottam, nem az intercooler. Mivel a cooler cseréjéhez le kellett vennem a komplett elejét, mert a kereszttartó valszeg egy korábbi malőr miatt akadályozta annak felül való kivételét, a cserecooler beépítése után már meg tudtam hallgatni pontosan, hogy honnan jön a bubogás. (Ugyanitt TDDI intercooler eladó). Tehát: a bubogás abból a csőből jött, ahol a levegőt veszi. Ha légszűrőházat kiemeltem, hogy ne legyen rajta a cső. akkor a légszűrőházból hallom.
Jól-e sejtem, hogy most kezd zsebbenyúlós lenni a sztori? Mi lehet a gond, mi okozhat ilyen tünetet?
Egyre gyanúsabb egyébként, hogy nem volt gondos az előttem lévő gazdija az autómnak.
Tegnap pl beállt az utastéri ventilátor, amit ma kiszedtem és kiderült, az volt a baja. hogy a lyukon, ahol a pollenszűrőnek kellett volna lennie, beestek a falevelek és egyéb szarok és az megszorította a ventit
Kipucolás után megint ment szépen, de a benyomott kereszttartóval együtt, ez már egyre kevésbé jelent jót
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.19 szerda, 22:48:53 írta sqs
»
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11427 Dátum:
2014.02.19 szerda, 23:17:13 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.19 szerda, 22:46:36
Ma sikerült összehozni az álomfelállást: idő is volt és aknás garázs is.
A gond viszont megmaradt. A bubogás, amit előről hallottam, nem az intercooler. Mivel a cooler cseréjéhez le kellett vennem a komplett elejét, mert a kereszttartó valszeg egy korábbi malőr miatt akadályozta annak felül való kivételét, a cserecooler beépítése után már meg tudtam hallgatni pontosan, hogy honnan jön a bubogás. (Ugyanitt TDDI intercooler eladó). Tehát: a bubogás abból a csőből jött, ahol a levegőt veszi. Ha légszűrőházat kiemeltem, hogy ne legyen rajta a cső. akkor a légszűrőházból hallom.
Jól-e sejtem, hogy most kezd zsebbenyúlós lenni a sztori? Mi lehet a gond, mi okozhat ilyen tünetet?
Egyre gyanúsabb egyébként, hogy nem volt gondos az előttem lévő gazdija az autómnak.
Tegnap pl beállt az utastéri ventilátor, amit ma kiszedtem és kiderült, az volt a baja. hogy a lyukon, ahol a pollenszűrőnek kellett volna lennie, beestek a falevelek és egyéb szarok és az megszorította a ventit
Kipucolás után megint ment szépen, de a benyomott kereszttartóval együtt, ez már egyre kevésbé jelent jót
Elvileg mivel nem szívódízel nem kéne bubognia hiszen a turbó miatt szinte folyamatos a levegőbeáramlás. Régi Escortom csinált ilyet de az ugye vákumdízel volt. Túrbó megy rendesen?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11428 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 00:33:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.19 szerda, 23:17:13
Túrbó megy rendesen?
Passz... Gondolom akkor nem...
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11429 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 07:31:05 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.20 csütörtök, 00:33:34
Passz... Gondolom akkor nem...
turbóról vedd le a csövet könnyen kiderül a turbóból jön e..
Naplózva
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11430 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 08:07:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.20 csütörtök, 07:31:05
turbóról vedd le a csövet könnyen kiderül a turbóból jön e..
Megnézem, talán holnap lesz rá érkezés. Viszont eszembe jutott, hogy a minap megfuttattam, és 150-ig simán ment, az meg simán szívóból gondolom nem menne...
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11431 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 08:11:27 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.20 csütörtök, 00:33:34
Passz... Gondolom akkor nem...
nekünk is ilyen a 90le kombi, mióta megvan. (vagy 7-8) éve. azóta belement vagy 100ekm, kutya baja azóta is.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11432 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 09:31:51 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.19 szerda, 22:46:36
Ma sikerült összehozni az álomfelállást: idő is volt és aknás garázs is.
A gond viszont megmaradt. A bubogás, amit előről hallottam, nem az intercooler. Mivel a cooler cseréjéhez le kellett vennem a komplett elejét, mert a kereszttartó valszeg egy korábbi malőr miatt akadályozta annak felül való kivételét, a cserecooler beépítése után már meg tudtam hallgatni pontosan, hogy honnan jön a bubogás. (Ugyanitt TDDI intercooler eladó). Tehát: a bubogás abból a csőből jött, ahol a levegőt veszi. Ha légszűrőházat kiemeltem, hogy ne legyen rajta a cső. akkor a légszűrőházból hallom.
Jól-e sejtem, hogy most kezd zsebbenyúlós lenni a sztori? Mi lehet a gond, mi okozhat ilyen tünetet?
Egyre gyanúsabb egyébként, hogy nem volt gondos az előttem lévő gazdija az autómnak.
Tegnap pl beállt az utastéri ventilátor, amit ma kiszedtem és kiderült, az volt a baja. hogy a lyukon, ahol a pollenszűrőnek kellett volna lennie, beestek a falevelek és egyéb szarok és az megszorította a ventit
Kipucolás után megint ment szépen, de a benyomott kereszttartóval együtt, ez már egyre kevésbé jelent jót
nekem a tdci akkor "bubogott" amikor a légszűrőre ami megy cső a sárvédő felől az hiányzott vagy lecsúszott!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11433 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 10:39:51 »
Idézetet írta: sqs - 2014.02.20 csütörtök, 08:07:58
Megnézem, talán holnap lesz rá érkezés. Viszont eszembe jutott, hogy a minap megfuttattam, és 150-ig simán ment, az meg simán szívóból gondolom nem menne...
Én még nem hallotamm bubogo autót őszinte leszek...
kináld el a száját ne bubogjon vazze...
Huttyogást már hallottam...az surge-nak hivják és a turbó adja ha nem jól van beállitva, vagy a sok idióta direkt menőzni akar és úgy van beállitva.
Naplózva
sqs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 102
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11434 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 13:08:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.02.20 csütörtök, 10:39:51
Én még nem hallotamm bubogo autót őszinte leszek...
kináld el a száját ne bubogjon vazze...
Huttyogást már hallottam...az surge-nak hivják és a turbó adja ha nem jól van beállitva, vagy a sok idióta direkt menőzni akar és úgy van beállitva.
Holnap csinálok felvételt róla
Naplózva
2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
zsoli
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11435 Dátum:
2014.02.20 csütörtök, 16:07:24 »
Szép napot mindenkinek!
Van egy 115 lovas TDDi Mondeom. Pár hónapja elkezdett ilyen érdekes sípoló fémes hangot kiadni olyan 2800-as fordulattól de csak addig amíg gyorsítok ha már tartom a sebességet és nem gyorsítok akkor már nincs hangja. Mi a turbóra gondoltunk ami fel is lett újítva, csapágy és lapát csere volt. Felújítás után is ugyanúgy megmaradt a hang.
Valakinek valami ötlet amiből esetleg kiindulhatnánk?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 szombat, 20:27:35 írta zsoli
»
Naplózva
schecter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11436 Dátum:
2014.02.21 péntek, 09:58:32 »
Idézetet írta: hmilan - 2014.02.18 kedd, 15:25:18
koszi a valaszt. Kuplungmester.hu tol vasarolt mar valaki? 140 brutter kinalja a komplett kuplungszettet kinyomavl + 2tomeguvel. (Luk szett)
Helló,
Én is most ebben a cipőben járok. Nekem a kuplungmesternél azt mondták nincs egyben szett a TDDi-hez, hanem 2 részből: kuplung/kinyomó és külön lendkerék. Nekem így 125 eddig az ajánlat. Miylen cikkszámú cuccot küldtek neked?
Naplózva
MK3 2001 2.0 TDDI GHIA
akos0704
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11437 Dátum:
2014.02.21 péntek, 14:09:45 »
Szép napot Uraim!!!
Segítséget kérnék tőletek:a probléma az hogy erőtlennek érzem a kocsit,valamint a turbónak kissé hörgő hangja van 2000-es fordulat felett.Szívósor kitakarítva,egr ledugózva.A szívósorra menő cső nem repedt.Mi lehet a baj?Köszönöm előre is a válaszokat
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11438 Dátum:
2014.02.21 péntek, 17:56:04 »
Idézetet írta: akos0704 - 2014.02.21 péntek, 14:09:45
Szép napot Uraim!!!
Segítséget kérnék tőletek:a probléma az hogy erőtlennek érzem a kocsit,valamint a turbónak kissé hörgő hangja van 2000-es fordulat felett.Szívósor kitakarítva,egr ledugózva.A szívósorra menő cső nem repedt.Mi lehet a baj?Köszönöm előre is a válaszokat
És a többi cső?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
akos0704
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11439 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:21:20 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.02.21 péntek, 17:56:04
És a többi cső?
A többit majd holnap megnézem akkor.A motortérből meg tudom nézni a többi csövet?Vagy csak akna/emelő segítségével?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11440 Dátum:
2014.02.21 péntek, 18:34:11 »
Idézetet írta: akos0704 - 2014.02.21 péntek, 18:21:20
A többit majd holnap megnézem akkor.A motortérből meg tudom nézni a többi csövet?Vagy csak akna/emelő segítségével?
Mindegyikhez biztos nem férsz hozzá fentről. Akna...vagy alá kell feküdni, hogy hozzáférj az alsó csövekhez.
Itt az összes cső...
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11441 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:24:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.21 péntek, 18:34:11
Mindegyikhez biztos nem férsz hozzá fentről. Akna...vagy alá kell feküdni, hogy hozzáférj az alsó csövekhez.
Itt az összes cső...
Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11442 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:39:12 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.02.22 szombat, 11:24:31
Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!
Negatív irányba befolyásolja.....elszökik a nyomás a repedésen keresztül és a kelleténél jobban füstölhet a gép. A bilincsek hiába szorosak, ha a cső közepe ki van hasadva (azért olajos).
Cseréld ki minél előbb.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11443 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:44:35 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.02.22 szombat, 11:24:31
Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!
Ezek vászonbetétes gumicsövek, amik szépen fel is tudnak nyílni, de sokszor csak nyomás alatt nyílik fel - az olajnyom egy árulkodó jel lehet. Okoz teljesítmény vesztést, mert elszökik a levegő.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turb%C3%B3cs%C5%91_reped%C3%A9s_MK3
Van egy jó cikk a levegőrendszeri nyomáspróbáról, pár ezer forintból elkészíthető és a turbótól a szívósorig nyomás próbázhatod vele a rendszert, a legkisebb hibát is megmutatja.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11444 Dátum:
2014.02.22 szombat, 11:52:41 »
Idézetet írta: breakbeat - 2014.02.22 szombat, 11:24:31
Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!
Nem tudom, hogy túl vagy-e az alábbi dolgokon, amit szerintem érdemes megcsinálni:
- EGR dugózás
- szívósor takarítás
ezt követően sokkal jobban kap tiszta levegőt a motor.
pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nyomáspróbához:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8337_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8357_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120414/DSCF8360_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Autópumpával felfújva a rendszert tartania kell a nyomást:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8372_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 szombat, 11:56:17 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11445 Dátum:
2014.02.22 szombat, 12:25:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.22 szombat, 11:39:12
Negatív irányba befolyásolja.....elszökik a nyomás a repedésen keresztül és a kelleténél jobban füstölhet a gép. A bilincsek hiába szorosak, ha a cső közepe ki van hasadva (azért olajos).
Cseréld ki minél előbb.
Köszi! Akkor csere lesz.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11446 Dátum:
2014.02.22 szombat, 12:31:12 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.02.22 szombat, 11:52:41
Nem tudom, hogy túl vagy-e az alábbi dolgokon, amit szerintem érdemes megcsinálni:
- EGR dugózás
- szívósor takarítás
ezt követően sokkal jobban kap tiszta levegőt a motor.
pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nyomáspróbához:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8337_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8357_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120414/DSCF8360_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Autópumpával felfújva a rendszert tartania kell a nyomást:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8372_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
EGR dugózás megvolt, tisztítás is, de a nyomáspróba érdekes lehet, lehet megejtem majd. Köszi a részletes választ!
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
akos0704
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11447 Dátum:
2014.02.22 szombat, 15:23:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.21 péntek, 18:34:11
Mindegyikhez biztos nem férsz hozzá fentről. Akna...vagy alá kell feküdni, hogy hozzáférj az alsó csövekhez.
Itt az összes cső...
Köszi a rajzot
Naplózva
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11448 Dátum:
2014.02.22 szombat, 19:58:27 »
Halihó mindenkinek! Lenne egy eladó Valeo fix lendkerekes kuplung szett csapágy nélkül! Magánszemélytől vettem, de mint kiderült D5BA-hoz nem jó csak SDBA-hoz!0 km-es annyira "használt", hogy be lett szerelve tehát a csavaroknál látszik, hogy fel lett rakva, mindössze két indításnyit kapott elsőre nem indult másodikra már csak az olvasás miatt indítottam! 100 db mátyásért vihető az összes csavarral és a nyeles tengelyre való olajjal együtt dobozában!
Naplózva
Robbbeee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #11449 Dátum:
2014.02.25 kedd, 16:42:06 »
Hello!
Szeretnem kerni a velemenyet egy TDDI ben jartas hozzaertonek.
Lenne egy 2001-es 2.0 TDDI 115 lovas Mondeo,amiben 200 ezer km van es sajnos inditasnal igen csak hangos a vezerlese!
Nyilvan mar nyult a lanc es a feszito se az igazi.
Felfigyeltunk egy fura hangra, ami reszterhelesnel, kis gazelvetelnel jelentkezik.
Tipikusan rossz idoben torteno befecskendezes , kopogos hang!
Azon szemelyek velemenyere lennek kivancsi,akik mar atestek lanc cseren.
Nagyjabol mennyi futasteljesitmeny utan erdemes kicserelni a szettet?
Elore is koszonom!
Naplózva
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ