Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:57:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113388 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
zoleeteam
Vendég
« Új hozzászólás #11400 Dátum: 2014.02.04 kedd, 18:30:14 »

A beszívott levegőhőmérséklet érzékelő a MAP szenzorod!Attól van a vészüzem!Vagy a csaltakozó kontaktrhibás,vagy kábelszakadás.Ritkán megy tönkre,akkor meg csere.de előtte lekell ellenőrizni,mert volt korábban egy di-s kolléga nálam ugyan ezzel,és csak a csatit kellett kontakt sprézni.

Ahogy mondja worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11401 Dátum: 2014.02.04 kedd, 19:05:17 »

Ahogy mondja worship
eljen Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pocak001
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



E-mail
« Új hozzászólás #11402 Dátum: 2014.02.06 csütörtök, 14:19:01 »

Tisztelt Bunyek mester.


Nekem hála Istennek nincs gondom az adagolóval, chiptuning ügyben érdeklődnék. Ha adnál egy mobilszámot privátban akkor tudnánk egyeztetni. Jól tudom hogy Pécsi vagy Pécs környéki vagy? Előre is köszi.

Üdv, Biró Krisztián.
Naplózva

2.0 tddi kombi ghia, 115ló+chip(kösz Bunyek!)
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #11403 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 23:09:41 »

Tisztelt Uraim a koromfelhőben! Smiley

8 év mk1 D után eljött az idő, s mivel járt utat járatlanért nem hagyunk el, egy 2005-ös mk3 TDDI mellett döntöttem.
Persze, majd csak lakva ismerem meg, hogy hogy választottam konkrét példányt, de egyelőre az első és második ránézés, meg hibakód-kiolvasás után úgy tűnik, nem nagyon nyúltam mellé.
Ami miatt első lényegi hozzászólásomat ide írom, az az, hogy az egyik hiba, amit találtam benne, az egy az autó szemből jobb ködlámpája környéki bubogás. Ha jól sejtem és látom, ott mennek az intercooler csövei, az egyik mögé benyúlva érzek is egy kis kifújást. Kérdés az, hogy ha van akna, ezt a csövet mennyire macerás cserélni és az itt jelentkező nyomásvesztés mekkora teljesítménycsökkenést indokol?

Üdv, sqs
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11404 Dátum: 2014.02.11 kedd, 00:24:45 »

Tisztelt Uraim a koromfelhőben! Smiley

8 év mk1 D után eljött az idő, s mivel járt utat járatlanért nem hagyunk el, egy 2005-ös mk3 TDDI mellett döntöttem.
Persze, majd csak lakva ismerem meg, hogy hogy választottam konkrét példányt, de egyelőre az első és második ránézés, meg hibakód-kiolvasás után úgy tűnik, nem nagyon nyúltam mellé.
Ami miatt első lényegi hozzászólásomat ide írom, az az, hogy az egyik hiba, amit találtam benne, az egy az autó szemből jobb ködlámpája környéki bubogás. Ha jól sejtem és látom, ott mennek az intercooler csövei, az egyik mögé benyúlva érzek is egy kis kifújást. Kérdés az, hogy ha van akna, ezt a csövet mennyire macerás cserélni és az itt jelentkező nyomásvesztés mekkora teljesítménycsökkenést indokol?

Üdv, sqs

Üdv a Clubban!   integet2

Biztos TDDi? (az igaz, hogy 2005-ig gyártották, de 2003 után én már nem láttam sehol)
A turbócső repedés miatt lehet teljesítménycsökkenés (füstölés).  A ködlámpa környékén megy a coolerhez a cső....a hűtővédő műanyagot, ha leveszed akkor könnyen hozzáférsz....ahol kifúj ott olajos lesz a cső így könnyebb lesz megtalálni a hibás csöve(ke)t.   Először nézd meg a bilincseket....lehet, hogy elég lesz kicsit húzni rajta.
A kocsid adatait írd be az aláírásodba. 
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11405 Dátum: 2014.02.11 kedd, 00:51:23 »

Üdv a Clubban!   integet2

Biztos TDDi? (az igaz, hogy 2005-ig gyártották, de 2003 után én már nem láttam sehol)
A turbócső repedés miatt lehet teljesítménycsökkenés (füstölés).  A ködlámpa környékén megy a coolerhez a cső....a hűtővédő műanyagot, ha leveszed akkor könnyen hozzáférsz....ahol kifúj ott olajos lesz a cső így könnyebb lesz megtalálni a hibás csöve(ke)t.   Először nézd meg a bilincseket....lehet, hogy elég lesz kicsit húzni rajta.
A kocsid adatait írd be az aláírásodba. 
 
2005-ig van mondeoban is tddi de csak már a 90le-s verzió
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11406 Dátum: 2014.02.11 kedd, 08:03:36 »

2005-ig van mondeoban is tddi de csak már a 90le-s verzió

Azt tudom, hogy addig gyártották....de nagyon ritka.
Én nem is láttam 2003-nál fiatalabbat. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11407 Dátum: 2014.02.11 kedd, 09:28:05 »

Azt tudom, hogy addig gyártották....de nagyon ritka.
Én nem is láttam 2003-nál fiatalabbat. 
én 4-5db-ot már lattam, 2004-2005osbol. Facelift1ig volt csak, szóval f2es már nincs elvileg beloluk
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #11408 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 14:02:29 »

Kedves Olvtársak!

Köszönöm válaszaitokat, bele is írtam az aláírásomba a megfelelő adatokat.
Ami az autót illeti, eléggé valószínű, hogy TDDI, mert dízelesen kerreg, de mégsincs a motoron közös nyomócső, hanem az üzemanyagcsövek szépen lefutnak a motor elé Smiley
Szombaton hozom el, vasárnap fekszem alá, és meglátom, mit kell még rajta bütykölni. Belsejét eléggé fel kell újítani, de rozsdamentes kívül és a motor is egész szépen jár.
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #11409 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 14:13:21 »

én 4-5db-ot már lattam, 2004-2005osbol. Facelift1ig volt csak, szóval f2es már nincs elvileg beloluk

Akkor f2-ig volt.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11410 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 15:31:37 »

Szép napot  Wink
Érdeklődnék hogy ezzel a kormányszervó csővel lehet-e kezdeni vmit??

http://kepfeltoltes.hu/140216/IMG_20140216_143002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszönöm előre is a válaszokat a kúpos résznél nyomja ki az olajat  szomoru1 szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11411 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 16:10:19 »

Szép napot  Wink
Érdeklődnék hogy ezzel a kormányszervó csővel lehet-e kezdeni vmit??

http://kepfeltoltes.hu/140216/IMG_20140216_143002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszönöm előre is a válaszokat a kúpos résznél nyomja ki az olajat  szomoru1 szomoru1

Látom szépen ledaráltad a hollandit.  szomoru1 (bal menetes  Wink)
Cseréld ki a hollandit.  https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura

Ha a cső sérült:
Nekem egy közdarab lett esztergálva oda és az lett beleforrasztva a csőbe +egy O gyűrű és tökéletesen tömít.  CS12-nek asszem elég volt forrasztani a csövet. 
 Vagy cseréled az egész csövet...az kb 45 ezer.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #11412 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 16:25:55 »

Látom szépen ledaráltad a hollandit.  szomoru1 (bal menetes  Wink)
Cseréld ki a hollandit.  https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura

Ha a cső sérült:
Nekem egy közdarab lett esztergálva oda és az lett beleforrasztva a csőbe +egy O gyűrű és tökéletesen tömít.  CS12-nek asszem elég volt forrasztani a csövet. 
 Vagy cseréled az egész csövet...az kb 45 ezer.  szomoru1

Ez már egy cserélt darab, így vettem de lehet h veszek egy másikat ami legalább rendesen tömít, újat nem akarok bele venni, annyiért.....  szomoru1 szomoru1
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11413 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 10:59:55 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő,hogy a porlasztóimat hol tudom megnézetni,vagyis milyen szervizet tudnátok ajánlani,mert voltam én itt egy helyi diselesnél,ő mondta hogy ezeket a porlasztókat már nem lehet normálisan bevizsgálni azon a régi órás bevizsgáló készüléken,el kell küldeni valami komolyabb szervizbe -mondta.Ezért kérek tanácsot tölletek hogy kit,vagy milyen céget tudtok ajánlani,ahol ha kell fel is újítják.
általában milyen árkategória a felújítás,meg egyáltalán mit takar?
köszönöm a segítségeteket!!!
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #11414 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 11:08:30 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő,hogy a porlasztóimat hol tudom megnézetni,vagyis milyen szervizet tudnátok ajánlani,mert voltam én itt egy helyi diselesnél,ő mondta hogy ezeket a porlasztókat már nem lehet normálisan bevizsgálni azon a régi órás bevizsgáló készüléken,el kell küldeni valami komolyabb szervizbe -mondta.Ezért kérek tanácsot tölletek hogy kit,vagy milyen céget tudtok ajánlani,ahol ha kell fel is újítják.
általában milyen árkategória a felújítás,meg egyáltalán mit takar?
köszönöm a segítségeteket!!!
hol laksz ?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11415 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 11:15:04 »

hol laksz ?
Karcag!! Wink
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #11416 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 11:34:31 »

Karcag!! Wink

írj HZsolt92-nek ő arra lakik és ráadásul tddi-je is van Cheesy
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #11417 Dátum: 2014.02.18 kedd, 10:18:14 »

Sziasztok! Fehervar kornyeken hol vennetek 2ostomegut + kuplungszettet? falbav
utolert a kor:(
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11418 Dátum: 2014.02.18 kedd, 10:29:48 »

Sziasztok! Fehervar kornyeken hol vennetek 2ostomegut + kuplungszettet? falbav
utolert a kor:(


www.alketreszek.hu  integet2
Naplózva
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #11419 Dátum: 2014.02.18 kedd, 15:25:18 »


koszi a valaszt. Kuplungmester.hu tol vasarolt mar valaki? 140 brutter kinalja a komplett kuplungszettet kinyomavl + 2tomeguvel. (Luk szett)
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11420 Dátum: 2014.02.19 szerda, 08:13:20 »


www.alkatreszek.hu
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11421 Dátum: 2014.02.19 szerda, 13:32:52 »

Sziasztok!
Volt akinek újították az adagolóját?Mibe fáj egy felújítás?Most beszéltem a szervizel,valszeg az adagoló a ludas,hogy nem indul,az a rohadék falbav falbav :falbav:kérdezték hány km van az autóba.Mondom 210e hát akkor nagy a valószínűsége hogy kuka rinya rinya rinya-mondták ők!
Ja és menyire macera levenni az adagolót?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11422 Dátum: 2014.02.19 szerda, 13:37:05 »

Sziasztok!
Volt akinek újították az adagolóját?Mibe fáj egy felújítás?Most beszéltem a szervizel,valszeg az adagoló a ludas,hogy nem indul,az a rohadék falbav falbav :falbav:kérdezték hány km van az autóba.Mondom 210e hát akkor nagy a valószínűsége hogy kuka rinya rinya rinya-mondták ők!
Ja és menyire macera levenni az adagolót?
nekem újítottak, 150-200eft, attól függ, hogy ki csinálja. ha valós 210 van benne, nem 6x visszatekert 500e, akkor nincs annak semmi baja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11423 Dátum: 2014.02.19 szerda, 13:52:20 »

nekem újítottak, 150-200eft, attól függ, hogy ki csinálja. ha valós 210 van benne, nem 6x visszatekert 500e, akkor nincs annak semmi baja
hát egy doktorbácsitól vettem anó még 2009 be 124e azt nem tudom hogy valós vagy tekert a kilométer,csak azt tudom hogy a szervíz mit mondott,de azért nem akarom az adagolót ledobatni az autóról,hogy vagy az a baja vagy nem.mondjuk ők is a levegőre gyanakodnak,mikor mondtam hogy meg lett kannából indítva..........és semmi változás rinya rinya már azt mondták hogy adagoló.Nagyon remélem hogy nem az!!!!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11424 Dátum: 2014.02.19 szerda, 15:04:05 »

hát egy doktorbácsitól vettem anó még 2009 be 124e azt nem tudom hogy valós vagy tekert a kilométer,csak azt tudom hogy a szervíz mit mondott,de azért nem akarom az adagolót ledobatni az autóról,hogy vagy az a baja vagy nem.mondjuk ők is a levegőre gyanakodnak,mikor mondtam hogy meg lett kannából indítva..........és semmi változás rinya rinya már azt mondták hogy adagoló.Nagyon remélem hogy nem az!!!!

Kompressziót mértetek végül?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11425 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:59:13 »

Kompressziót mértetek végül?
sajnos nem értem el odáig,most hétfőre tudták elvállalni,de sajna nekem meg vasárnap indulnom kellet kifele dolgozni.Az autó maradt otthon én meg húzás melózni......sajna még nem tudom mikor térek haza,s mikor lesz eredmény!
Naplózva
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #11426 Dátum: 2014.02.19 szerda, 22:46:36 »

Ma sikerült összehozni az álomfelállást: idő is volt és aknás garázs is.
A gond viszont megmaradt. A bubogás, amit előről hallottam, nem az intercooler. Mivel a cooler cseréjéhez le kellett vennem a komplett elejét, mert a kereszttartó valszeg egy korábbi malőr miatt akadályozta annak felül való kivételét, a cserecooler beépítése után már meg tudtam hallgatni pontosan, hogy honnan jön a bubogás. (Ugyanitt TDDI intercooler eladó). Tehát: a bubogás abból a csőből jött, ahol a levegőt veszi. Ha légszűrőházat kiemeltem, hogy ne legyen rajta a cső. akkor a légszűrőházból hallom.
Jól-e sejtem, hogy most kezd zsebbenyúlós lenni a sztori? Mi lehet a gond, mi okozhat ilyen tünetet?
Egyre gyanúsabb egyébként, hogy nem volt gondos az előttem lévő gazdija az autómnak.
Tegnap pl beállt az utastéri ventilátor, amit ma kiszedtem és kiderült, az volt a baja. hogy a lyukon, ahol a pollenszűrőnek kellett volna lennie, beestek a falevelek és egyéb szarok és az megszorította a ventit Sad Kipucolás után megint ment szépen, de a benyomott kereszttartóval együtt, ez már egyre kevésbé jelent jót Sad
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.19 szerda, 22:48:53 írta sqs » Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11427 Dátum: 2014.02.19 szerda, 23:17:13 »

Ma sikerült összehozni az álomfelállást: idő is volt és aknás garázs is.
A gond viszont megmaradt. A bubogás, amit előről hallottam, nem az intercooler. Mivel a cooler cseréjéhez le kellett vennem a komplett elejét, mert a kereszttartó valszeg egy korábbi malőr miatt akadályozta annak felül való kivételét, a cserecooler beépítése után már meg tudtam hallgatni pontosan, hogy honnan jön a bubogás. (Ugyanitt TDDI intercooler eladó). Tehát: a bubogás abból a csőből jött, ahol a levegőt veszi. Ha légszűrőházat kiemeltem, hogy ne legyen rajta a cső. akkor a légszűrőházból hallom.
Jól-e sejtem, hogy most kezd zsebbenyúlós lenni a sztori? Mi lehet a gond, mi okozhat ilyen tünetet?
Egyre gyanúsabb egyébként, hogy nem volt gondos az előttem lévő gazdija az autómnak.
Tegnap pl beállt az utastéri ventilátor, amit ma kiszedtem és kiderült, az volt a baja. hogy a lyukon, ahol a pollenszűrőnek kellett volna lennie, beestek a falevelek és egyéb szarok és az megszorította a ventit Sad Kipucolás után megint ment szépen, de a benyomott kereszttartóval együtt, ez már egyre kevésbé jelent jót Sad
Elvileg mivel nem szívódízel nem kéne bubognia hiszen a turbó miatt szinte folyamatos a levegőbeáramlás. Régi Escortom csinált ilyet de az ugye vákumdízel volt. Túrbó megy rendesen?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #11428 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 00:33:34 »

Túrbó megy rendesen?
Passz... Gondolom akkor nem... Sad
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11429 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 07:31:05 »

Passz... Gondolom akkor nem... Sad

turbóról vedd le a csövet könnyen kiderül a turbóból jön e..

Naplózva
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #11430 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 08:07:58 »

turbóról vedd le a csövet könnyen kiderül a turbóból jön e..
Megnézem, talán holnap lesz rá érkezés. Viszont eszembe jutott, hogy a minap megfuttattam, és 150-ig simán ment, az meg simán szívóból gondolom nem menne...
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11431 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 08:11:27 »

Passz... Gondolom akkor nem... Sad
nekünk is ilyen a 90le kombi, mióta megvan. (vagy 7-8) éve. azóta belement vagy 100ekm, kutya baja azóta is.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #11432 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 09:31:51 »

Ma sikerült összehozni az álomfelállást: idő is volt és aknás garázs is.
A gond viszont megmaradt. A bubogás, amit előről hallottam, nem az intercooler. Mivel a cooler cseréjéhez le kellett vennem a komplett elejét, mert a kereszttartó valszeg egy korábbi malőr miatt akadályozta annak felül való kivételét, a cserecooler beépítése után már meg tudtam hallgatni pontosan, hogy honnan jön a bubogás. (Ugyanitt TDDI intercooler eladó). Tehát: a bubogás abból a csőből jött, ahol a levegőt veszi. Ha légszűrőházat kiemeltem, hogy ne legyen rajta a cső. akkor a légszűrőházból hallom.
Jól-e sejtem, hogy most kezd zsebbenyúlós lenni a sztori? Mi lehet a gond, mi okozhat ilyen tünetet?
Egyre gyanúsabb egyébként, hogy nem volt gondos az előttem lévő gazdija az autómnak.
Tegnap pl beállt az utastéri ventilátor, amit ma kiszedtem és kiderült, az volt a baja. hogy a lyukon, ahol a pollenszűrőnek kellett volna lennie, beestek a falevelek és egyéb szarok és az megszorította a ventit Sad Kipucolás után megint ment szépen, de a benyomott kereszttartóval együtt, ez már egyre kevésbé jelent jót Sad
nekem a tdci akkor "bubogott" amikor a légszűrőre ami megy cső a sárvédő felől az hiányzott vagy lecsúszott!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11433 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 10:39:51 »

Megnézem, talán holnap lesz rá érkezés. Viszont eszembe jutott, hogy a minap megfuttattam, és 150-ig simán ment, az meg simán szívóból gondolom nem menne...

Én még nem hallotamm bubogo autót őszinte leszek... eplus2  kináld el a száját ne bubogjon vazze...
Huttyogást már hallottam...az surge-nak hivják és a turbó adja ha nem jól van beállitva, vagy a sok idióta direkt menőzni akar és úgy van beállitva.
Naplózva
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #11434 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 13:08:21 »

Én még nem hallotamm bubogo autót őszinte leszek... eplus2  kináld el a száját ne bubogjon vazze...
Huttyogást már hallottam...az surge-nak hivják és a turbó adja ha nem jól van beállitva, vagy a sok idióta direkt menőzni akar és úgy van beállitva.
Holnap csinálok felvételt róla Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
zsoli
Vendég
« Új hozzászólás #11435 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 16:07:24 »

Szép napot mindenkinek!
Van egy 115 lovas TDDi Mondeom. Pár hónapja elkezdett ilyen érdekes sípoló fémes  hangot kiadni olyan 2800-as fordulattól de csak addig amíg gyorsítok ha már tartom a sebességet és nem gyorsítok akkor már nincs hangja. Mi a turbóra gondoltunk ami fel is lett újítva, csapágy és lapát csere volt. Felújítás után is ugyanúgy megmaradt a hang.  Embarrassed  Valakinek valami ötlet amiből esetleg kiindulhatnánk?
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 szombat, 20:27:35 írta zsoli » Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #11436 Dátum: 2014.02.21 péntek, 09:58:32 »

koszi a valaszt. Kuplungmester.hu tol vasarolt mar valaki? 140 brutter kinalja a komplett kuplungszettet kinyomavl + 2tomeguvel. (Luk szett)

Helló,

Én is most ebben a cipőben járok. Nekem a kuplungmesternél azt mondták nincs egyben szett a TDDi-hez, hanem 2 részből: kuplung/kinyomó és külön lendkerék. Nekem így 125 eddig az ajánlat. Miylen cikkszámú cuccot küldtek neked?

 wave
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #11437 Dátum: 2014.02.21 péntek, 14:09:45 »

Szép napot Uraim!!!

Segítséget kérnék tőletek:a probléma az hogy erőtlennek érzem a kocsit,valamint a turbónak kissé hörgő hangja van 2000-es fordulat felett.Szívósor kitakarítva,egr ledugózva.A szívósorra menő cső nem repedt.Mi lehet a baj?Köszönöm előre is a válaszokat  worship
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #11438 Dátum: 2014.02.21 péntek, 17:56:04 »

Szép napot Uraim!!!

Segítséget kérnék tőletek:a probléma az hogy erőtlennek érzem a kocsit,valamint a turbónak kissé hörgő hangja van 2000-es fordulat felett.Szívósor kitakarítva,egr ledugózva.A szívósorra menő cső nem repedt.Mi lehet a baj?Köszönöm előre is a válaszokat  worship
És a többi cső?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #11439 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:21:20 »

És a többi cső?

A többit majd holnap megnézem akkor.A motortérből meg tudom nézni a többi csövet?Vagy csak akna/emelő segítségével?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11440 Dátum: 2014.02.21 péntek, 18:34:11 »

A többit majd holnap megnézem akkor.A motortérből meg tudom nézni a többi csövet?Vagy csak akna/emelő segítségével?

Mindegyikhez biztos nem férsz hozzá fentről.  Akna...vagy alá kell feküdni, hogy hozzáférj az alsó csövekhez.
Itt az összes cső...

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11441 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:24:31 »

Mindegyikhez biztos nem férsz hozzá fentről.  Akna...vagy alá kell feküdni, hogy hozzáférj az alsó csövekhez.
Itt az összes cső...



Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!  Huh?
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #11442 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:39:12 »

Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!  Huh?

Negatív irányba befolyásolja.....elszökik a nyomás a repedésen keresztül és a kelleténél jobban füstölhet a gép. A bilincsek hiába szorosak, ha a cső közepe ki van hasadva (azért olajos).  Wink
 Cseréld ki minél előbb.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #11443 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:44:35 »

Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!  Huh?

Ezek vászonbetétes gumicsövek, amik szépen fel is tudnak nyílni, de sokszor csak nyomás alatt nyílik fel - az olajnyom egy árulkodó jel lehet. Okoz teljesítmény vesztést, mert elszökik a levegő.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turb%C3%B3cs%C5%91_reped%C3%A9s_MK3
Van egy jó cikk a levegőrendszeri nyomáspróbáról, pár ezer forintból elkészíthető és a turbótól a szívósorig nyomás próbázhatod vele a rendszert, a legkisebb hibát is megmutatja.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #11444 Dátum: 2014.02.22 szombat, 11:52:41 »

Helló! Nekem a 7-es számú cső megfoghatatlanul olajos-olajporos, -talán repedt is- az mennyire befolyásolja a teljesítményt? Bilincsek szorosak. Köszi ha van infó!  Huh?

Nem tudom, hogy túl vagy-e az alábbi dolgokon, amit szerintem érdemes megcsinálni:
- EGR dugózás
- szívósor takarítás
ezt követően sokkal jobban kap tiszta levegőt a motor.

pár kép:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100703/383029186DSCF3008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF3006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nyomáspróbához:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8337_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110626/DSCF8357_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120414/DSCF8360_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Autópumpával felfújva a rendszert tartania kell a nyomást:
http://kepfeltoltes.hu/140222/DSCF8372_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


« Utoljára szerkesztve: 2014.02.22 szombat, 11:56:17 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11445 Dátum: 2014.02.22 szombat, 12:25:36 »

Negatív irányba befolyásolja.....elszökik a nyomás a repedésen keresztül és a kelleténél jobban füstölhet a gép. A bilincsek hiába szorosak, ha a cső közepe ki van hasadva (azért olajos).  Wink
 Cseréld ki minél előbb.
Köszi! Akkor csere lesz.  worship
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #11446 Dátum: 2014.02.22 szombat, 12:31:12 »

EGR dugózás megvolt, tisztítás is, de a nyomáspróba érdekes lehet, lehet megejtem majd. Köszi a részletes választ!  worship
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
akos0704
Vendég
« Új hozzászólás #11447 Dátum: 2014.02.22 szombat, 15:23:39 »

Mindegyikhez biztos nem férsz hozzá fentről.  Akna...vagy alá kell feküdni, hogy hozzáférj az alsó csövekhez.
Itt az összes cső...


Köszi a rajzot Smiley

Naplózva
mondeo tddi
Vendég
« Új hozzászólás #11448 Dátum: 2014.02.22 szombat, 19:58:27 »

Halihó mindenkinek! Lenne egy eladó Valeo fix lendkerekes kuplung szett csapágy nélkül! Magánszemélytől vettem, de mint kiderült D5BA-hoz nem jó csak SDBA-hoz!0 km-es annyira "használt", hogy be lett szerelve tehát a csavaroknál látszik, hogy fel lett rakva, mindössze két indításnyit kapott elsőre nem indult másodikra már csak az olvasás miatt indítottam! 100 db mátyásért vihető az összes csavarral és a nyeles tengelyre való olajjal együtt dobozában! integet2
Naplózva
Robbbeee
Vendég
« Új hozzászólás #11449 Dátum: 2014.02.25 kedd, 16:42:06 »

Hello!

Szeretnem kerni a velemenyet egy TDDI ben jartas hozzaertonek.
Lenne egy 2001-es 2.0 TDDI 115 lovas Mondeo,amiben 200 ezer km van es sajnos inditasnal igen csak hangos a vezerlese!
Nyilvan mar nyult a lanc es a feszito se az igazi.
Felfigyeltunk egy fura hangra, ami reszterhelesnel, kis gazelvetelnel jelentkezik.
Tipikusan rossz idoben torteno befecskendezes , kopogos hang!

Azon szemelyek velemenyere lennek kivancsi,akik mar atestek lanc cseren.
Nagyjabol mennyi futasteljesitmeny utan erdemes kicserelni a szettet?

Elore is koszonom!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 [229] 230 231 232 233 234 235 236 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.