Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:29:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5102705 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #13500 Dátum: 2015.02.20 péntek, 10:40:34 »

Sziasztok!

Az alábbi ismétlődő problémával fordulok hozzátok. Az autó 2001 Tddi 115. A tünetek a következők:
- Erőtlen, kb 120-130 km/h a végsebessége
-a turbót lehet hallani, hogy tölt, de kb 3000-es fordulatnál abbahagyja és nem is forog 3. fokozattól fölfele többet
-Mivel nem megy, ezért taposva van, hogy menjen, így a fogyasztás magasabb (6,6-7,3 országúton)
-Egyáltalán nem kormol, még padlógáz esetén sem.
-Kb. 1900-2500 fordulat között van csak az "autózható" tartomány
-Hibakódok a következők, melyek törlés után is visszatérnek: P1666, P1564, P0216


Korábbi előzmények:

Az adagoló felújítva, EGR dugózva, tank takarítva, generátor felújítva, cooler hűtő, csövek, bilincsek cserélve, turbó csere gyárira, vákuum csövek cserélve. A VGT labda (ha jól mondom) mozog, tehát nincs leragadva. Hidegen az első izzításra indul, melegen is egyaránt.

Kérnélek titeket, hogy ha bárkinek van valami ötlete azt ossza meg velem, mert szerelőtől szerelőhöz viszem, de senki nem tudja konkrétan  mi a baja és őszintén kezdek belefáradni (lelkileg és anyagilag egyaránt).
Segítségeteket is előre köszönöm!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13501 Dátum: 2015.02.20 péntek, 11:21:25 »

Nem kap elég üzemanyagot...adagolótól hátrafelé bármi lehet...AC,szűrő,rossz gázolaj,dugulás,stb...
Kannába gázolaj , hibakód kitörlése és megnézni úgy mit csinál...parkettán.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13502 Dátum: 2015.02.20 péntek, 12:35:37 »

Sziasztok!

Az alábbi ismétlődő problémával fordulok hozzátok. Az autó 2001 Tddi 115. A tünetek a következők:
- Erőtlen, kb 120-130 km/h a végsebessége
-a turbót lehet hallani, hogy tölt, de kb 3000-es fordulatnál abbahagyja és nem is forog 3. fokozattól fölfele többet
-Mivel nem megy, ezért taposva van, hogy menjen, így a fogyasztás magasabb (6,6-7,3 országúton)
-Egyáltalán nem kormol, még padlógáz esetén sem.
-Kb. 1900-2500 fordulat között van csak az "autózható" tartomány
-Hibakódok a következők, melyek törlés után is visszatérnek: P1666, P1564, P0216


Korábbi előzmények:

Az adagoló felújítva, EGR dugózva, tank takarítva, generátor felújítva, cooler hűtő, csövek, bilincsek cserélve, turbó csere gyárira, vákuum csövek cserélve. A VGT labda (ha jól mondom) mozog, tehát nincs leragadva. Hidegen az első izzításra indul, melegen is egyaránt.

Kérnélek titeket, hogy ha bárkinek van valami ötlete azt ossza meg velem, mert szerelőtől szerelőhöz viszem, de senki nem tudja konkrétan  mi a baja és őszintén kezdek belefáradni (lelkileg és anyagilag egyaránt).
Segítségeteket is előre köszönöm!


Nekem hasonló dolgot 4 porlasztó csere oldotta meg. (hibakódok nekem nem emlékszem hogy lettek volna). Viszont a fogysztás akkor nekem sokkal jobb volt hosszú utakon.
Egy jól működő autó porlasztói lettek átrakva, kb 4 éve.
Ez csak az én tapasztalatom, nem biztos hogy a Te autódnak is ez a hibája!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #13503 Dátum: 2015.02.20 péntek, 17:21:07 »

vegyél bontottat.nem olyan drága.ez ugyan elkelt,de kb ennyibe kerül egy bontott: http://mondeo.hu/index.php?topic=15962.msg854116#msg854116
Köszönöm! Esetleg nem tudsz valami helyet ahol sanszos lehet? amiket ismertem már hívtam plussz a netről is néztem de idáig nem jártam sikerrel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13504 Dátum: 2015.02.20 péntek, 19:00:35 »

Köszönöm! Esetleg nem tudsz valami helyet ahol sanszos lehet? amiket ismertem már hívtam plussz a netről is néztem de idáig nem jártam sikerrel.
keresd mk2-t!   

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13505 Dátum: 2015.02.20 péntek, 19:51:27 »

Ma kikerült a katalizátor, és a leömlőnél meg lett csinálva a kifújás, jelenleg nincs kipufogószag bent.
A katalizátor valószínű már részben el volt tömődve, mivel most úgy ugrik a kocsi, mint még soha. Füstölni csak teli padlón füstöl, ahol eddig füstölt (2000 rpm-nél előtöltés állításnál), ott jelenleg lámpafényben se látszik füst. Ellenben teligázra igen, de ez nem is zavar, mivel ilyenkor a tükörbe csak apró pöttyök lesznek a mögöttem lévők Cheesy
Turbonyomás is emelkedett, eddig 1,27 volt a max., most 1,31-et mértem úgy, hogy 4-be is alig tudtam felváltani városban, illetve eddig csak teligázra érte el a kisebb értéket is, most meg szépen tölt már félgáznál is megvan a nyomás, ebből gondolom, hogy nagyon lefolytotta az eltömődött katalizátor az egész rendszert.
Majd mérek még egyet pályán, 4-ből nyélgázzal, hogy megvan-e a boost is Cheesy

Egy dolgon aggódok, elvileg rakott pasztát is a tömítéshez, hallottam már olyanról, hogy túl sok pasztától a turbonál a profil belső részére is ment paszta, ami odakeményedett, majd letört, és szétvitte a turbo lapátokat.... mert nem mondtam neki, hogy oda ne rakjon... csak utólag jutott eszembe. De gondolom ezt is túlparázom Smiley
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13506 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:17:27 »

Ma kikerült a katalizátor, és a leömlőnél meg lett csinálva a kifújás, jelenleg nincs kipufogószag bent.
A katalizátor valószínű már részben el volt tömődve, mivel most úgy ugrik a kocsi, mint még soha. Füstölni csak teli padlón füstöl, ahol eddig füstölt (2000 rpm-nél előtöltés állításnál), ott jelenleg lámpafényben se látszik füst. Ellenben teligázra igen, de ez nem is zavar, mivel ilyenkor a tükörbe csak apró pöttyök lesznek a mögöttem lévők Cheesy
Turbonyomás is emelkedett, eddig 1,27 volt a max., most 1,31-et mértem úgy, hogy 4-be is alig tudtam felváltani városban, illetve eddig csak teligázra érte el a kisebb értéket is, most meg szépen tölt már félgáznál is megvan a nyomás, ebből gondolom, hogy nagyon lefolytotta az eltömődött katalizátor az egész rendszert.
Majd mérek még egyet pályán, 4-ből nyélgázzal, hogy megvan-e a boost is Cheesy

Egy dolgon aggódok, elvileg rakott pasztát is a tömítéshez, hallottam már olyanról, hogy túl sok pasztától a turbonál a profil belső részére is ment paszta, ami odakeményedett, majd letört, és szétvitte a turbo lapátokat.... mert nem mondtam neki, hogy oda ne rakjon... csak utólag jutott eszembe. De gondolom ezt is túlparázom Smiley

Nekem is rémlik ilyesmi, hogy a turbónál nem pasztáznak.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13507 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:20:04 »

Nekem is rémlik ilyesmi, hogy a turbónál nem pasztáznak.

na remélem nem rakott oda pasztát.
ha igen, akkor lehet holnap szétszedetem megint.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13508 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:38:02 »

Üdv mindenkinek.

Lehet, nem jó helyre írok..., szóval ma cseréltek klíma kompresszort az autóban, és ahogy hazahoztam, azt vettem észre, h bekapcsolt klímával (digit) "LO" állásban meleg levegőt fúj... Kb 5-6 percig mentem vele
Kint 3fok volt, az autó kb félig volt üzem meleg...
Mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyet?

Segítséget köszönöm előre is.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13509 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:39:43 »

Üdv mindenkinek.

Lehet, nem jó helyre írok..., szóval ma cseréltek klíma kompresszort az autóban, és ahogy hazahoztam, azt vettem észre, h bekapcsolt klímával (digit) "LO" állásban meleg levegőt fúj... Kb 5-6 percig mentem vele
Kint 3fok volt, az autó kb félig volt üzem meleg...
Mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyet?

Segítséget köszönöm előre is.
normál.5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor,kivéve ha van szélvédő párátlanító funkciója a klímának....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13510 Dátum: 2015.02.20 péntek, 20:55:22 »

normál.5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor,kivéve ha van szélvédő párátlanító funkciója a klímának....

Azt értem, de nem kellene legalább hűvös levegőnek jönnie?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13511 Dátum: 2015.02.20 péntek, 21:58:59 »

Azt értem, de nem kellene legalább hűvös levegőnek jönnie?
nem.a radiatorban mindig kering a melegvíz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13512 Dátum: 2015.02.20 péntek, 22:20:44 »

Azt értem, de nem kellene legalább hűvös levegőnek jönnie?

Az én kocsimban ha hűteni akarok hideget fúj.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13513 Dátum: 2015.02.20 péntek, 22:28:24 »

Hát ez nekem magas Wink
A másik autóban ha hideget akarok, akkor hideg jön, vagy hűvös.
Holnap beülök egy hőmérővel tesztelni...
Köszi a válaszokat. worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13514 Dátum: 2015.02.21 szombat, 08:18:43 »

nem belvau, de nekem a FL előtti digitklímás mk3 hideget fúj most télen is, ha be van kapcsolva a klíma, sőt ha nem kapcsolom be és ki minden indulásnál, akkor magától bekapcsolgatja a klímakompresszort.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13515 Dátum: 2015.02.21 szombat, 08:42:11 »

Az én kocsimban ha hűteni akarok hideget fúj.
5 fok alatt csak a kinti levegőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13516 Dátum: 2015.02.21 szombat, 08:42:28 »

nem belvau, de nekem a FL előtti digitklímás mk3 hideget fúj most télen is, ha be van kapcsolva a klíma, sőt ha nem kapcsolom be és ki minden indulásnál, akkor magától bekapcsolgatja a klímakompresszort.
csak a kinti levegőt.az,hogy az AC led kigyullad,az nem ugyan az,hogy megy a kompresszor! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13517 Dátum: 2015.02.21 szombat, 08:53:55 »

5 fok alatt csak a kinti levegőt.

Magyarul hideget. A kérdezőnek meg meleget, tehát ott valami nem jó.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13518 Dátum: 2015.02.21 szombat, 11:28:45 »

Magyarul hideget. A kérdezőnek meg meleget, tehát ott valami nem jó.

Hát ez az!  eljen
Ezt mondom én is. Jön be a motor melege, de eddig nem volt ilyen (kompresszor csere előtt).
Le volt szedve a hűtő is, nem lehet ott valami fordítva lett visszarakva?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13519 Dátum: 2015.02.21 szombat, 11:30:36 »

Hát ez az!  eljen
Ezt mondom én is. Jön be a motor melege, de eddig nem volt ilyen (kompresszor csere előtt).
Le volt szedve a hűtő is, nem lehet ott valami fordítva lett visszarakva?
nem.klima tesztet kell csinálni.valamelyik zsalu nyitva maradt.cikk az faq-ban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13520 Dátum: 2015.02.21 szombat, 11:58:34 »

Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. MK3 TDDI, leállítás után észrevettem, hogy csöpög a hűtővíz, elég rendesen, pár perc alatt már kisebb tócsa volt alatta, kis túlzással persze. Kicsit tüzetesebben megvizsgálva a motor felől jön a szivárgás, nem a hűtő, és nem a csövek... csináltam egy két fényképet, közelebbről, és távolabbról is. Véleményeket várnék, hogy mi ez, honnan jön, illetve mehetek vele még, ha közbe figyelem a hűtővíz szintjét és hőmérsékletét?  Hűtővíz a minimumon van a kiegyenlítőben, de ugye eddig nem is szivárgott sehonnan se....
Az esethez hozzátartozik, hogy tegnap meghajtottam egy kicsit, egy kétszer leforgott tiltásig is Smiley

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwMXJvNDZCcmg5SkE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM01RSFJXWl8xODA/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwYU1Sd1gwclpYa28/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWmdxRWxkdTNoajg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwdUphS3d5YWlWbTg/view?usp=sharing
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13521 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:05:01 »

Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. MK3 TDDI, leállítás után észrevettem, hogy csöpög a hűtővíz, elég rendesen, pár perc alatt már kisebb tócsa volt alatta, kis túlzással persze. Kicsit tüzetesebben megvizsgálva a motor felől jön a szivárgás, nem a hűtő, és nem a csövek... csináltam egy két fényképet, közelebbről, és távolabbról is. Véleményeket várnék, hogy mi ez, honnan jön, illetve mehetek vele még, ha közbe figyelem a hűtővíz szintjét és hőmérsékletét?  Hűtővíz a minimumon van a kiegyenlítőben, de ugye eddig nem is szivárgott sehonnan se....
Az esethez hozzátartozik, hogy tegnap meghajtottam egy kicsit, egy kétszer leforgott tiltásig is Smiley

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwMXJvNDZCcmg5SkE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM01RSFJXWl8xODA/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwYU1Sd1gwclpYa28/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWmdxRWxkdTNoajg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwdUphS3d5YWlWbTg/view?usp=sharing

Valószínűleg a vízpumpától jön, de te látod. Ne nagyon használd így hosszabb távon szerintem.

Vízpumpa tetején van egy légtelenítő csavar, esetleg ellenőrizd!
Ja és ne forgasd már tiltásig lécci. Kösz! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.21 szombat, 12:10:41 írta kupeti » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13522 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:09:57 »

Sziasztok!

SOS segítségre lenne szükségem. MK3 TDDI, leállítás után észrevettem, hogy csöpög a hűtővíz, elég rendesen, pár perc alatt már kisebb tócsa volt alatta, kis túlzással persze. Kicsit tüzetesebben megvizsgálva a motor felől jön a szivárgás, nem a hűtő, és nem a csövek... csináltam egy két fényképet, közelebbről, és távolabbról is. Véleményeket várnék, hogy mi ez, honnan jön, illetve mehetek vele még, ha közbe figyelem a hűtővíz szintjét és hőmérsékletét?  Hűtővíz a minimumon van a kiegyenlítőben, de ugye eddig nem is szivárgott sehonnan se....
Az esethez hozzátartozik, hogy tegnap meghajtottam egy kicsit, egy kétszer leforgott tiltásig is Smiley

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwMXJvNDZCcmg5SkE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM01RSFJXWl8xODA/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwYU1Sd1gwclpYa28/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWmdxRWxkdTNoajg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwdUphS3d5YWlWbTg/view?usp=sharing


A vízpumpából folyik. Csere. Meg kell nézni a tengelyt cserénél, mert ha le van "darálva" akkor lehet a szervószivattyú (azon keresztül van hajtva) is cserés lesz.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #13523 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:13:57 »

nem.klima tesztet kell csinálni.valamelyik zsalu nyitva maradt.cikk az faq-ban.

Ok, letesztelem.
köszi a segítséget  worship
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13524 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:14:28 »

Valószínűleg a vízpumpától jön, de te látod. Ne nagyon használd így hosszabb távon szerintem.

Vízpumpa tetején van egy légtelenítő csavar, esetleg ellenőrizd!
Ja és ne forgasd már tiltásig lécci. Kösz! Smiley


köszi mindkettőtöknek.

hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?

köszi.

egyébként mennyibe lesz kb?
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13525 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:20:20 »

köszi mindkettőtöknek.

hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?

köszi.

egyébként mennyibe lesz kb?

Persze hogy hozzáférsz, képem nincs, de el sem lehet téveszteni.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13526 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:43:20 »

köszi mindkettőtöknek.

hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?

köszi.

egyébként mennyibe lesz kb?

Nekem van vizpumpám/szervoszivattyúm dieselhez ha bontottban gondolkozol.Tdci.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13527 Dátum: 2015.02.21 szombat, 12:49:10 »

köszi mindkettőtöknek.

hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?

köszi.

egyébként mennyibe lesz kb?
a vízpumpa tetején.
vízszivattyú már van 18tól.szervó meg 47 től... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13528 Dátum: 2015.02.21 szombat, 14:03:04 »

Nekem van vizpumpám/szervoszivattyúm dieselhez ha bontottban gondolkozol.Tdci.

Mennyiert gondolod?
Nem tudom jo-e az enyemhez, ez TDDi.

Fel liter vizet kellett ratoltenem kb., de mar megint ment le, hetfon meg akarom csinaltatni.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13529 Dátum: 2015.02.21 szombat, 14:52:52 »

Mennyiert gondolod?
Nem tudom jo-e az enyemhez, ez TDDi.

Fel liter vizet kellett ratoltenem kb., de mar megint ment le, hetfon meg akarom csinaltatni.

Minek kinzod azt a szegény autót?Ha sportkocsit akartál miért vettél dieselt?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13530 Dátum: 2015.02.21 szombat, 15:09:34 »

Minek kinzod azt a szegény autót?Ha sportkocsit akartál miért vettél dieselt?

Nem szokasom.
Probalgattam, hogy hogy epul fel a turbo nyomas.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13531 Dátum: 2015.02.21 szombat, 15:13:42 »

Nem szokasom.
Probalgattam, hogy hogy epul fel a turbo nyomas.

Még mindig?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13532 Dátum: 2015.02.21 szombat, 19:28:07 »

Még mindig?

most már jó lesz, hogy nincs katalizátor, és nem fúj ki a leömlőnél.
sokkal alacsonyabban épül fel a nyomás, a fogyasztás legalább fél literrel kevesebb a BC-t nézve.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
« Új hozzászólás #13533 Dátum: 2015.02.21 szombat, 20:06:54 »

tdci vízpumpája/szervoszivattyúja jó a tddi-be?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13534 Dátum: 2015.02.21 szombat, 20:10:24 »

tdci vízpumpája/szervoszivattyúja jó a tddi-be?


Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13535 Dátum: 2015.02.21 szombat, 20:21:15 »

Sziasztok!

Tegnap kb. 200 km megtétele után leállítottam a kocsit 5-6 percre, majd amikor indítottam volna nem indult, csak tekert. Második próbára elindult, de az alapjárat 250-300 volt. Majd egy gázfröccsre összeszedte magát. Nyáron már csinálta hogy nehezebben indult amikor  üzem-meleg motornál indítottam de ilyen hűvösben még nem. Szerintetek adagoló? 315.000 km minimum van benne.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13536 Dátum: 2015.02.21 szombat, 20:48:16 »

Sziasztok!

Tegnap kb. 200 km megtétele után leállítottam a kocsit 5-6 percre, majd amikor indítottam volna nem indult, csak tekert. Második próbára elindult, de az alapjárat 250-300 volt. Majd egy gázfröccsre összeszedte magát. Nyáron már csinálta hogy nehezebben indult amikor  üzem-meleg motornál indítottam de ilyen hűvösben még nem. Szerintetek adagoló? 315.000 km minimum van benne.
Üzemanyagot kap? Ac pumpa?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13537 Dátum: 2015.02.21 szombat, 21:33:34 »

Üzemanyagot kap? Ac pumpa?

Igen, abból gondolom hogy menet közben nem produkál hasonlót.Csak melegen és indításnál. 1 éve halt be kb. az ac pumpa, akkor menet közben erőtlen lett majd megállt.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #13538 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 09:11:23 »

Sziasztok!

Az alábbi ismétlődő problémával fordulok hozzátok. Az autó 2001 Tddi 115. A tünetek a következők:
- Erőtlen, kb 120-130 km/h a végsebessége
-a turbót lehet hallani, hogy tölt, de kb 3000-es fordulatnál abbahagyja és nem is forog 3. fokozattól fölfele többet
-Mivel nem megy, ezért taposva van, hogy menjen, így a fogyasztás magasabb (6,6-7,3 országúton)
-Egyáltalán nem kormol, még padlógáz esetén sem.
-Kb. 1900-2500 fordulat között van csak az "autózható" tartomány
-Hibakódok a következők, melyek törlés után is visszatérnek: P1666, P1564, P0216


Korábbi előzmények:

Az adagoló felújítva, EGR dugózva, tank takarítva, generátor felújítva, cooler hűtő, csövek, bilincsek cserélve, turbó csere gyárira, vákuum csövek cserélve. A VGT labda (ha jól mondom) mozog, tehát nincs leragadva. Hidegen az első izzításra indul, melegen is egyaránt.

Kérnélek titeket, hogy ha bárkinek van valami ötlete azt ossza meg velem, mert szerelőtől szerelőhöz viszem, de senki nem tudja konkrétan  mi a baja és őszintén kezdek belefáradni (lelkileg és anyagilag egyaránt).
Segítségeteket is előre köszönöm!

Szia!
Hasonló tüneteim nekem is voltak de én elég sokat kannáztam annak ideén. A tank alatti szivattyút kellet kicserélnem mert megettte a sok por meg dzsuva gondolom a belsejét. Én ki szedtem a tankot kimostam de nem találtam benne semmilyen szűrőt csak egy centrifugális megoldást. Így a szivattyu telibe kapta a szűretlen gázolajat. Nekem még az is észre vehető volt amikor nem ment hogy büdös volt a kipufogónál mintha gázos lett volna. De ez csak egy gondolat. Remélem segít! Wink
 
Naplózva
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #13539 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 09:20:13 »

Sziasztok!
A véleményeket szeretném kérni. Pár hete nem ment fel a vízhőfokom üzemi hőfokra sőt egyre rosszabb lett. -5 -8 foknál még az első vonalig se nagyon ment el. letakartam a hűtő egy részét kicsit jobb lett. ha futóztam vele vagy jobb idő volt akkor felment szinte üzemi hőfokra. Azt gondoltam hogy a termosztát nyitva van. Na most tegnap kivettem és zárva van. Kipróbáltam felforraltam vízben és prímán működik nyit is zár is. Akkor kérdezem miért nem melegedett fel a víz? Van valakinek esetleg ötlete?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13540 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 09:33:59 »

Sziasztok!
A véleményeket szeretném kérni. Pár hete nem ment fel a vízhőfokom üzemi hőfokra sőt egyre rosszabb lett. -5 -8 foknál még az első vonalig se nagyon ment el. letakartam a hűtő egy részét kicsit jobb lett. ha futóztam vele vagy jobb idő volt akkor felment szinte üzemi hőfokra. Azt gondoltam hogy a termosztát nyitva van. Na most tegnap kivettMárem és zárva van. Kipróbáltam felforraltam vízben és prímán működik nyit is zár is. Akkor kérdezem miért nem melegedett fel a víz? Van valakinek esetleg ötlete?
Már ha rákerestél volna megtaláltad volna választ! Olajköri termosztát lesz a bibi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #13541 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 09:50:44 »

Már ha rákerestél volna megtaláltad volna választ! Olajköri termosztát lesz a bibi!
Na látod most megfogtál. Én nem vagyok autószerelő csak hobbi szinten bütykölgetek. Én néztem a fórumot de nem találtam a választ. Azért köszi a segítséget rákeresek a témára.
Naplózva
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #13542 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:05:59 »

Sziasztok vettem egy mk3 tddi 116 lovas mondeo de erőtlen a motor benne nem érzem a turbo nyomás sem viszont hiányolom belőle a légtömegmérőt ugye az a legszuro előtt van na de ebben nincs hogy lehet ez?gyorsulás botrány.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13543 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:08:11 »

Sziasztok vettem egy mk3 tddi 116 lovas mondeo de erőtlen a motor benne nem érzem a turbo nyomás sem viszont hiányolom belőle a légtömegmérőt ugye az a legszuro előtt van na de ebben nincs hogy lehet ez?gyorsulás botrány.
fixturbós.nincs benne MAF.

Valahol lukas lehet a gumicső szakasz.méress turbónyomást diaggal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13544 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:08:47 »

Sziasztok vettem egy mk3 tddi 116 lovas mondeo de erőtlen a motor benne nem érzem a turbo nyomás sem viszont hiányolom belőle a légtömegmérőt ugye az a legszuro előtt van na de ebben nincs hogy lehet ez?gyorsulás botrány.


Meg kell mérni a nyomást, az érzet az kevés....lehet csak egy lyukas turbócső.....
Azért nincs MAF, mert fix turbód van.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sziloka
Vendég
« Új hozzászólás #13545 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:13:09 »

Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13546 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:18:59 »

Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?
Igen azért.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #13547 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:58:37 »

Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?


Azért mert fix turbód van azért. vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13548 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:43:10 »

Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?

Azért nincs benne, mert szívócső nyomásérzékelő alapján működik a rendszer, ami viszont van benne. A töltőlevegő hűtő mellett.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #13549 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 22:09:31 »

most már jó lesz, hogy nincs katalizátor, és nem fúj ki a leömlőnél.
sokkal alacsonyabban épül fel a nyomás, a fogyasztás legalább fél literrel kevesebb a BC-t nézve.

És meglett a búsztos másfél bár?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 264 265 266 267 268 269 270 [271] 272 273 274 275 276 277 278 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.