Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:59:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113415 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13500 Dátum:
2015.02.20 péntek, 10:40:34 »
Sziasztok!
Az alábbi ismétlődő problémával fordulok hozzátok. Az autó 2001 Tddi 115. A tünetek a következők:
- Erőtlen, kb 120-130 km/h a végsebessége
-a turbót lehet hallani, hogy tölt, de kb 3000-es fordulatnál abbahagyja és nem is forog 3. fokozattól fölfele többet
-Mivel nem megy, ezért taposva van, hogy menjen, így a fogyasztás magasabb (6,6-7,3 országúton)
-Egyáltalán nem kormol, még padlógáz esetén sem.
-Kb. 1900-2500 fordulat között van csak az "autózható" tartomány
-Hibakódok a következők, melyek törlés után is visszatérnek: P1666, P1564, P0216
Korábbi előzmények:
Az adagoló felújítva, EGR dugózva, tank takarítva, generátor felújítva, cooler hűtő, csövek, bilincsek cserélve, turbó csere gyárira, vákuum csövek cserélve. A VGT labda (ha jól mondom) mozog, tehát nincs leragadva. Hidegen az első izzításra indul, melegen is egyaránt.
Kérnélek titeket, hogy ha bárkinek van valami ötlete azt ossza meg velem, mert szerelőtől szerelőhöz viszem, de senki nem tudja konkrétan mi a baja és őszintén kezdek belefáradni (lelkileg és anyagilag egyaránt).
Segítségeteket is előre köszönöm!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13501 Dátum:
2015.02.20 péntek, 11:21:25 »
Nem kap elég üzemanyagot...adagolótól hátrafelé bármi lehet...AC,szűrő,rossz gázolaj,dugulás,stb...
Kannába gázolaj , hibakód kitörlése és megnézni úgy mit csinál...parkettán.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13502 Dátum:
2015.02.20 péntek, 12:35:37 »
Idézetet írta: Guci07 - 2015.02.20 péntek, 10:40:34
Sziasztok!
Az alábbi ismétlődő problémával fordulok hozzátok. Az autó 2001 Tddi 115. A tünetek a következők:
- Erőtlen, kb 120-130 km/h a végsebessége
-a turbót lehet hallani, hogy tölt, de kb 3000-es fordulatnál abbahagyja és nem is forog 3. fokozattól fölfele többet
-Mivel nem megy, ezért taposva van, hogy menjen, így a fogyasztás magasabb (6,6-7,3 országúton)
-Egyáltalán nem kormol, még padlógáz esetén sem.
-Kb. 1900-2500 fordulat között van csak az "autózható" tartomány
-Hibakódok a következők, melyek törlés után is visszatérnek: P1666, P1564, P0216
Korábbi előzmények:
Az adagoló felújítva, EGR dugózva, tank takarítva, generátor felújítva, cooler hűtő, csövek, bilincsek cserélve, turbó csere gyárira, vákuum csövek cserélve. A VGT labda (ha jól mondom) mozog, tehát nincs leragadva. Hidegen az első izzításra indul, melegen is egyaránt.
Kérnélek titeket, hogy ha bárkinek van valami ötlete azt ossza meg velem, mert szerelőtől szerelőhöz viszem, de senki nem tudja konkrétan mi a baja és őszintén kezdek belefáradni (lelkileg és anyagilag egyaránt).
Segítségeteket is előre köszönöm!
Nekem hasonló dolgot 4 porlasztó csere oldotta meg. (hibakódok nekem nem emlékszem hogy lettek volna). Viszont a fogysztás akkor nekem sokkal jobb volt hosszú utakon.
Egy jól működő autó porlasztói lettek átrakva, kb 4 éve.
Ez csak az én tapasztalatom, nem biztos hogy a Te autódnak is ez a hibája!
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13503 Dátum:
2015.02.20 péntek, 17:21:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.19 csütörtök, 19:20:28
vegyél bontottat.nem olyan drága.ez ugyan elkelt,de kb ennyibe kerül egy bontott:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15962.msg854116#msg854116
Köszönöm! Esetleg nem tudsz valami helyet ahol sanszos lehet? amiket ismertem már hívtam plussz a netről is néztem de idáig nem jártam sikerrel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13504 Dátum:
2015.02.20 péntek, 19:00:35 »
Idézetet írta: Puskás - 2015.02.20 péntek, 17:21:07
Köszönöm! Esetleg nem tudsz valami helyet ahol sanszos lehet? amiket ismertem már hívtam plussz a netről is néztem de idáig nem jártam sikerrel.
keresd mk2-t!
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3388
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13505 Dátum:
2015.02.20 péntek, 19:51:27 »
Ma kikerült a katalizátor, és a leömlőnél meg lett csinálva a kifújás, jelenleg nincs kipufogószag bent.
A katalizátor valószínű már részben el volt tömődve, mivel most úgy ugrik a kocsi, mint még soha. Füstölni csak teli padlón füstöl, ahol eddig füstölt (2000 rpm-nél előtöltés állításnál), ott jelenleg lámpafényben se látszik füst. Ellenben teligázra igen, de ez nem is zavar, mivel ilyenkor a tükörbe csak apró pöttyök lesznek a mögöttem lévők
Turbonyomás is emelkedett, eddig 1,27 volt a max., most 1,31-et mértem úgy, hogy 4-be is alig tudtam felváltani városban, illetve eddig csak teligázra érte el a kisebb értéket is, most meg szépen tölt már félgáznál is megvan a nyomás, ebből gondolom, hogy nagyon lefolytotta az eltömődött katalizátor az egész rendszert.
Majd mérek még egyet pályán, 4-ből nyélgázzal, hogy megvan-e a boost is
Egy dolgon aggódok, elvileg rakott pasztát is a tömítéshez, hallottam már olyanról, hogy túl sok pasztától a turbonál a profil belső részére is ment paszta, ami odakeményedett, majd letört, és szétvitte a turbo lapátokat.... mert nem mondtam neki, hogy oda ne rakjon... csak utólag jutott eszembe. De gondolom ezt is túlparázom
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13506 Dátum:
2015.02.20 péntek, 20:17:27 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.20 péntek, 19:51:27
Ma kikerült a katalizátor, és a leömlőnél meg lett csinálva a kifújás, jelenleg nincs kipufogószag bent.
A katalizátor valószínű már részben el volt tömődve, mivel most úgy ugrik a kocsi, mint még soha. Füstölni csak teli padlón füstöl, ahol eddig füstölt (2000 rpm-nél előtöltés állításnál), ott jelenleg lámpafényben se látszik füst. Ellenben teligázra igen, de ez nem is zavar, mivel ilyenkor a tükörbe csak apró pöttyök lesznek a mögöttem lévők
Turbonyomás is emelkedett, eddig 1,27 volt a max., most 1,31-et mértem úgy, hogy 4-be is alig tudtam felváltani városban, illetve eddig csak teligázra érte el a kisebb értéket is, most meg szépen tölt már félgáznál is megvan a nyomás, ebből gondolom, hogy nagyon lefolytotta az eltömődött katalizátor az egész rendszert.
Majd mérek még egyet pályán, 4-ből nyélgázzal, hogy megvan-e a boost is
Egy dolgon aggódok, elvileg rakott pasztát is a tömítéshez, hallottam már olyanról, hogy túl sok pasztától a turbonál a profil belső részére is ment paszta, ami odakeményedett, majd letört, és szétvitte a turbo lapátokat.... mert nem mondtam neki, hogy oda ne rakjon... csak utólag jutott eszembe. De gondolom ezt is túlparázom
Nekem is rémlik ilyesmi, hogy a turbónál nem pasztáznak.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13507 Dátum:
2015.02.20 péntek, 20:20:04 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.20 péntek, 20:17:27
Nekem is rémlik ilyesmi, hogy a turbónál nem pasztáznak.
na remélem nem rakott oda pasztát.
ha igen, akkor lehet holnap szétszedetem megint.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13508 Dátum:
2015.02.20 péntek, 20:38:02 »
Üdv mindenkinek.
Lehet, nem jó helyre írok..., szóval ma cseréltek klíma kompresszort az autóban, és ahogy hazahoztam, azt vettem észre, h bekapcsolt klímával (digit) "LO" állásban meleg levegőt fúj... Kb 5-6 percig mentem vele
Kint 3fok volt, az autó kb félig volt üzem meleg...
Mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyet?
Segítséget köszönöm előre is.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13509 Dátum:
2015.02.20 péntek, 20:39:43 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.02.20 péntek, 20:38:02
Üdv mindenkinek.
Lehet, nem jó helyre írok..., szóval ma cseréltek klíma kompresszort az autóban, és ahogy hazahoztam, azt vettem észre, h bekapcsolt klímával (digit) "LO" állásban meleg levegőt fúj... Kb 5-6 percig mentem vele
Kint 3fok volt, az autó kb félig volt üzem meleg...
Mi lehet ez? Valaki tapasztalt már ilyet?
Segítséget köszönöm előre is.
normál.5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor,kivéve ha van szélvédő párátlanító funkciója a klímának....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13510 Dátum:
2015.02.20 péntek, 20:55:22 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.20 péntek, 20:39:43
normál.5 fok alatt nem kapcsol be a kompresszor,kivéve ha van szélvédő párátlanító funkciója a klímának....
Azt értem, de nem kellene legalább hűvös levegőnek jönnie?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13511 Dátum:
2015.02.20 péntek, 21:58:59 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.02.20 péntek, 20:55:22
Azt értem, de nem kellene legalább hűvös levegőnek jönnie?
nem.a radiatorban mindig kering a melegvíz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13512 Dátum:
2015.02.20 péntek, 22:20:44 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.02.20 péntek, 20:55:22
Azt értem, de nem kellene legalább hűvös levegőnek jönnie?
Az én kocsimban ha hűteni akarok hideget fúj.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13513 Dátum:
2015.02.20 péntek, 22:28:24 »
Hát ez nekem magas
A másik autóban ha hideget akarok, akkor hideg jön, vagy hűvös.
Holnap beülök egy hőmérővel tesztelni...
Köszi a válaszokat.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13514 Dátum:
2015.02.21 szombat, 08:18:43 »
nem belvau, de nekem a FL előtti digitklímás mk3 hideget fúj most télen is, ha be van kapcsolva a klíma, sőt ha nem kapcsolom be és ki minden indulásnál, akkor magától bekapcsolgatja a klímakompresszort.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13515 Dátum:
2015.02.21 szombat, 08:42:11 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.20 péntek, 22:20:44
Az én kocsimban ha hűteni akarok hideget fúj.
5 fok alatt csak a kinti levegőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13516 Dátum:
2015.02.21 szombat, 08:42:28 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 08:18:43
nem belvau, de nekem a FL előtti digitklímás mk3 hideget fúj most télen is, ha be van kapcsolva a klíma, sőt ha nem kapcsolom be és ki minden indulásnál, akkor magától bekapcsolgatja a klímakompresszort.
csak a kinti levegőt.az,hogy az AC led kigyullad,az nem ugyan az,hogy megy a kompresszor!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13517 Dátum:
2015.02.21 szombat, 08:53:55 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.21 szombat, 08:42:11
5 fok alatt csak a kinti levegőt.
Magyarul hideget. A kérdezőnek meg meleget, tehát ott valami nem jó.
Naplózva
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13518 Dátum:
2015.02.21 szombat, 11:28:45 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.21 szombat, 08:53:55
Magyarul hideget. A kérdezőnek meg meleget, tehát ott valami nem jó.
Hát ez az!
Ezt mondom én is. Jön be a motor melege, de eddig nem volt ilyen (kompresszor csere előtt).
Le volt szedve a hűtő is, nem lehet ott valami fordítva lett visszarakva?
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13519 Dátum:
2015.02.21 szombat, 11:30:36 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.02.21 szombat, 11:28:45
Hát ez az!
Ezt mondom én is. Jön be a motor melege, de eddig nem volt ilyen (kompresszor csere előtt).
Le volt szedve a hűtő is, nem lehet ott valami fordítva lett visszarakva?
nem.klima tesztet kell csinálni.valamelyik zsalu nyitva maradt.cikk az faq-ban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13520 Dátum:
2015.02.21 szombat, 11:58:34 »
Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. MK3 TDDI, leállítás után észrevettem, hogy csöpög a hűtővíz, elég rendesen, pár perc alatt már kisebb tócsa volt alatta, kis túlzással persze. Kicsit tüzetesebben megvizsgálva a motor felől jön a szivárgás, nem a hűtő, és nem a csövek... csináltam egy két fényképet, közelebbről, és távolabbról is. Véleményeket várnék, hogy mi ez, honnan jön, illetve mehetek vele még, ha közbe figyelem a hűtővíz szintjét és hőmérsékletét? Hűtővíz a minimumon van a kiegyenlítőben, de ugye eddig nem is szivárgott sehonnan se....
Az esethez hozzátartozik, hogy tegnap meghajtottam egy kicsit, egy kétszer leforgott tiltásig is
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwMXJvNDZCcmg5SkE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM01RSFJXWl8xODA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwYU1Sd1gwclpYa28/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWmdxRWxkdTNoajg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwdUphS3d5YWlWbTg/view?usp=sharing
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13521 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:05:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 11:58:34
Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. MK3 TDDI, leállítás után észrevettem, hogy csöpög a hűtővíz, elég rendesen, pár perc alatt már kisebb tócsa volt alatta, kis túlzással persze. Kicsit tüzetesebben megvizsgálva a motor felől jön a szivárgás, nem a hűtő, és nem a csövek... csináltam egy két fényképet, közelebbről, és távolabbról is. Véleményeket várnék, hogy mi ez, honnan jön, illetve mehetek vele még, ha közbe figyelem a hűtővíz szintjét és hőmérsékletét? Hűtővíz a minimumon van a kiegyenlítőben, de ugye eddig nem is szivárgott sehonnan se....
Az esethez hozzátartozik, hogy tegnap meghajtottam egy kicsit, egy kétszer leforgott tiltásig is
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwMXJvNDZCcmg5SkE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM01RSFJXWl8xODA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwYU1Sd1gwclpYa28/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWmdxRWxkdTNoajg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwdUphS3d5YWlWbTg/view?usp=sharing
Valószínűleg a vízpumpától jön, de te látod. Ne nagyon használd így hosszabb távon szerintem.
Vízpumpa tetején van egy légtelenítő csavar, esetleg ellenőrizd!
Ja és ne forgasd már tiltásig lécci. Kösz!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.21 szombat, 12:10:41 írta kupeti
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13522 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:09:57 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 11:58:34
Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. MK3 TDDI, leállítás után észrevettem, hogy csöpög a hűtővíz, elég rendesen, pár perc alatt már kisebb tócsa volt alatta, kis túlzással persze. Kicsit tüzetesebben megvizsgálva a motor felől jön a szivárgás, nem a hűtő, és nem a csövek... csináltam egy két fényképet, közelebbről, és távolabbról is. Véleményeket várnék, hogy mi ez, honnan jön, illetve mehetek vele még, ha közbe figyelem a hűtővíz szintjét és hőmérsékletét? Hűtővíz a minimumon van a kiegyenlítőben, de ugye eddig nem is szivárgott sehonnan se....
Az esethez hozzátartozik, hogy tegnap meghajtottam egy kicsit, egy kétszer leforgott tiltásig is
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwMXJvNDZCcmg5SkE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwM01RSFJXWl8xODA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwYU1Sd1gwclpYa28/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwWmdxRWxkdTNoajg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B5wCsfDUIpiwdUphS3d5YWlWbTg/view?usp=sharing
A vízpumpából folyik. Csere. Meg kell nézni a tengelyt cserénél, mert ha le van "darálva" akkor lehet a szervószivattyú (azon keresztül van hajtva) is cserés lesz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13523 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:13:57 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.21 szombat, 11:30:36
nem.klima tesztet kell csinálni.valamelyik zsalu nyitva maradt.cikk az faq-ban.
Ok, letesztelem.
köszi a segítséget
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13524 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:14:28 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.21 szombat, 12:05:01
Valószínűleg a vízpumpától jön, de te látod. Ne nagyon használd így hosszabb távon szerintem.
Vízpumpa tetején van egy légtelenítő csavar, esetleg ellenőrizd!
Ja és ne forgasd már tiltásig lécci. Kösz!
köszi mindkettőtöknek.
hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?
köszi.
egyébként mennyibe lesz kb?
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13525 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:20:20 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 12:14:28
köszi mindkettőtöknek.
hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?
köszi.
egyébként mennyibe lesz kb?
Persze hogy hozzáférsz, képem nincs, de el sem lehet téveszteni.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13526 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:43:20 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 12:14:28
köszi mindkettőtöknek.
hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?
köszi.
egyébként mennyibe lesz kb?
Nekem van vizpumpám/szervoszivattyúm dieselhez ha bontottban gondolkozol.Tdci.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13527 Dátum:
2015.02.21 szombat, 12:49:10 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 12:14:28
köszi mindkettőtöknek.
hol van ez a légtelenítő, tudnátok képet mutatni róla?
hozzá tudok férni felülről?
köszi.
egyébként mennyibe lesz kb?
a vízpumpa tetején.
vízszivattyú már van 18tól.szervó meg 47 től...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13528 Dátum:
2015.02.21 szombat, 14:03:04 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.21 szombat, 12:43:20
Nekem van vizpumpám/szervoszivattyúm dieselhez ha bontottban gondolkozol.Tdci.
Mennyiert gondolod?
Nem tudom jo-e az enyemhez, ez TDDi.
Fel liter vizet kellett ratoltenem kb., de mar megint ment le, hetfon meg akarom csinaltatni.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13529 Dátum:
2015.02.21 szombat, 14:52:52 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 14:03:04
Mennyiert gondolod?
Nem tudom jo-e az enyemhez, ez TDDi.
Fel liter vizet kellett ratoltenem kb., de mar megint ment le, hetfon meg akarom csinaltatni.
Minek kinzod azt a szegény autót?Ha sportkocsit akartál miért vettél dieselt?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13530 Dátum:
2015.02.21 szombat, 15:09:34 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.21 szombat, 14:52:52
Minek kinzod azt a szegény autót?Ha sportkocsit akartál miért vettél dieselt?
Nem szokasom.
Probalgattam, hogy hogy epul fel a turbo nyomas.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13531 Dátum:
2015.02.21 szombat, 15:13:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 15:09:34
Nem szokasom.
Probalgattam, hogy hogy epul fel a turbo nyomas.
Még mindig?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kornelkiss4
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13532 Dátum:
2015.02.21 szombat, 19:28:07 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2015.02.21 szombat, 15:13:42
Még mindig?
most már jó lesz, hogy nincs katalizátor, és nem fúj ki a leömlőnél.
sokkal alacsonyabban épül fel a nyomás, a fogyasztás legalább fél literrel kevesebb a BC-t nézve.
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13533 Dátum:
2015.02.21 szombat, 20:06:54 »
tdci vízpumpája/szervoszivattyúja jó a tddi-be?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13534 Dátum:
2015.02.21 szombat, 20:10:24 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 20:06:54
tdci vízpumpája/szervoszivattyúja jó a tddi-be?
jó
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13535 Dátum:
2015.02.21 szombat, 20:21:15 »
Sziasztok!
Tegnap kb. 200 km megtétele után leállítottam a kocsit 5-6 percre, majd amikor indítottam volna nem indult, csak tekert. Második próbára elindult, de az alapjárat 250-300 volt. Majd egy gázfröccsre összeszedte magát. Nyáron már csinálta hogy nehezebben indult amikor üzem-meleg motornál indítottam de ilyen hűvösben még nem. Szerintetek adagoló? 315.000 km minimum van benne.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13536 Dátum:
2015.02.21 szombat, 20:48:16 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.21 szombat, 20:21:15
Sziasztok!
Tegnap kb. 200 km megtétele után leállítottam a kocsit 5-6 percre, majd amikor indítottam volna nem indult, csak tekert. Második próbára elindult, de az alapjárat 250-300 volt. Majd egy gázfröccsre összeszedte magát. Nyáron már csinálta hogy nehezebben indult amikor üzem-meleg motornál indítottam de ilyen hűvösben még nem. Szerintetek adagoló? 315.000 km minimum van benne.
Üzemanyagot kap? Ac pumpa?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13537 Dátum:
2015.02.21 szombat, 21:33:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.02.21 szombat, 20:48:16
Üzemanyagot kap? Ac pumpa?
Igen, abból gondolom hogy menet közben nem produkál hasonlót.Csak melegen és indításnál. 1 éve halt be kb. az ac pumpa, akkor menet közben erőtlen lett majd megállt.
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13538 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:11:23 »
Idézetet írta: Guci07 - 2015.02.20 péntek, 10:40:34
Sziasztok!
Az alábbi ismétlődő problémával fordulok hozzátok. Az autó 2001 Tddi 115. A tünetek a következők:
- Erőtlen, kb 120-130 km/h a végsebessége
-a turbót lehet hallani, hogy tölt, de kb 3000-es fordulatnál abbahagyja és nem is forog 3. fokozattól fölfele többet
-Mivel nem megy, ezért taposva van, hogy menjen, így a fogyasztás magasabb (6,6-7,3 országúton)
-Egyáltalán nem kormol, még padlógáz esetén sem.
-Kb. 1900-2500 fordulat között van csak az "autózható" tartomány
-Hibakódok a következők, melyek törlés után is visszatérnek: P1666, P1564, P0216
Korábbi előzmények:
Az adagoló felújítva, EGR dugózva, tank takarítva, generátor felújítva, cooler hűtő, csövek, bilincsek cserélve, turbó csere gyárira, vákuum csövek cserélve. A VGT labda (ha jól mondom) mozog, tehát nincs leragadva. Hidegen az első izzításra indul, melegen is egyaránt.
Kérnélek titeket, hogy ha bárkinek van valami ötlete azt ossza meg velem, mert szerelőtől szerelőhöz viszem, de senki nem tudja konkrétan mi a baja és őszintén kezdek belefáradni (lelkileg és anyagilag egyaránt).
Segítségeteket is előre köszönöm!
Szia!
Hasonló tüneteim nekem is voltak de én elég sokat kannáztam annak ideén. A tank alatti szivattyút kellet kicserélnem mert megettte a sok por meg dzsuva gondolom a belsejét. Én ki szedtem a tankot kimostam de nem találtam benne semmilyen szűrőt csak egy centrifugális megoldást. Így a szivattyu telibe kapta a szűretlen gázolajat. Nekem még az is észre vehető volt amikor nem ment hogy büdös volt a kipufogónál mintha gázos lett volna. De ez csak egy gondolat. Remélem segít!
Naplózva
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13539 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:20:13 »
Sziasztok!
A véleményeket szeretném kérni. Pár hete nem ment fel a vízhőfokom üzemi hőfokra sőt egyre rosszabb lett. -5 -8 foknál még az első vonalig se nagyon ment el. letakartam a hűtő egy részét kicsit jobb lett. ha futóztam vele vagy jobb idő volt akkor felment szinte üzemi hőfokra. Azt gondoltam hogy a termosztát nyitva van. Na most tegnap kivettem és zárva van. Kipróbáltam felforraltam vízben és prímán működik nyit is zár is. Akkor kérdezem miért nem melegedett fel a víz? Van valakinek esetleg ötlete?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13540 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:33:59 »
Idézetet írta: Puskás - 2015.02.22 vasárnap, 09:20:13
Sziasztok!
A véleményeket szeretném kérni. Pár hete nem ment fel a vízhőfokom üzemi hőfokra sőt egyre rosszabb lett. -5 -8 foknál még az első vonalig se nagyon ment el. letakartam a hűtő egy részét kicsit jobb lett. ha futóztam vele vagy jobb idő volt akkor felment szinte üzemi hőfokra. Azt gondoltam hogy a termosztát nyitva van. Na most tegnap kivettMárem és zárva van. Kipróbáltam felforraltam vízben és prímán működik nyit is zár is. Akkor kérdezem miért nem melegedett fel a víz? Van valakinek esetleg ötlete?
Már ha rákerestél volna megtaláltad volna választ! Olajköri termosztát lesz a bibi!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Puskás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13541 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 09:50:44 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.02.22 vasárnap, 09:33:59
Már ha rákerestél volna megtaláltad volna választ! Olajköri termosztát lesz a bibi!
Na látod most megfogtál. Én nem vagyok autószerelő csak hobbi szinten bütykölgetek. Én néztem a fórumot de nem találtam a választ. Azért köszi a segítséget rákeresek a témára.
Naplózva
sziloka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13542 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 20:05:59 »
Sziasztok vettem egy mk3 tddi 116 lovas mondeo de erőtlen a motor benne nem érzem a turbo nyomás sem viszont hiányolom belőle a légtömegmérőt ugye az a legszuro előtt van na de ebben nincs hogy lehet ez?gyorsulás botrány.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13543 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 20:08:11 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.02.22 vasárnap, 20:05:59
Sziasztok vettem egy mk3 tddi 116 lovas mondeo de erőtlen a motor benne nem érzem a turbo nyomás sem viszont hiányolom belőle a légtömegmérőt ugye az a legszuro előtt van na de ebben nincs hogy lehet ez?gyorsulás botrány.
fixturbós.nincs benne MAF.
Valahol lukas lehet a gumicső szakasz.méress turbónyomást diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13544 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 20:08:47 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.02.22 vasárnap, 20:05:59
Sziasztok vettem egy mk3 tddi 116 lovas mondeo de erőtlen a motor benne nem érzem a turbo nyomás sem viszont hiányolom belőle a légtömegmérőt ugye az a legszuro előtt van na de ebben nincs hogy lehet ez?gyorsulás botrány.
Meg kell mérni a nyomást, az érzet az kevés....lehet csak egy lyukas turbócső.....
Azért nincs MAF, mert fix turbód van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sziloka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13545 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 20:13:09 »
Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13546 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 20:18:59 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.02.22 vasárnap, 20:13:09
Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?
Igen azért.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13547 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 20:58:37 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.02.22 vasárnap, 20:13:09
Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?
Azért mert fix turbód van azért.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13548 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 21:43:10 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.02.22 vasárnap, 20:13:09
Ja hogy azért nincs benne légtömeg mérő?
Azért nincs benne, mert szívócső nyomásérzékelő alapján működik a rendszer, ami viszont van benne. A töltőlevegő hűtő mellett.
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13549 Dátum:
2015.02.22 vasárnap, 22:09:31 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.21 szombat, 19:28:07
most már jó lesz, hogy nincs katalizátor, és nem fúj ki a leömlőnél.
sokkal alacsonyabban épül fel a nyomás, a fogyasztás legalább fél literrel kevesebb a BC-t nézve.
És meglett a búsztos másfél bár?
Naplózva
Oldalak:
1
...
264
265
266
267
268
269
270
[
271
]
272
273
274
275
276
277
278
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ