Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:25:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
278
279
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5107307 alkalommal)
0 Felhasználó és 219 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13550 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 10:10:24 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.21 szombat, 20:21:15
Sziasztok!
Tegnap kb. 200 km megtétele után leállítottam a kocsit 5-6 percre, majd amikor indítottam volna nem indult, csak tekert. Második próbára elindult, de az alapjárat 250-300 volt. Majd egy gázfröccsre összeszedte magát. Nyáron már csinálta hogy nehezebben indult amikor üzem-meleg motornál indítottam de ilyen hűvösben még nem. Szerintetek adagoló? 315.000 km minimum van benne.
Hengerfej hőmérséklet érzékelő hiba lesz az. Nekem mostanában nem csinálja, mert 20km reggel, 20km este amit használom. (Vagy egyszerre 840, és utána alvás :-) ) Szinte mindig hideg motorral indulok.
De például nyáron, otthon, T.bányáról haza, kapuban megállva 1-2 perc állás után rendszeresen ezt csinálta nekem is mint amit írtál. Gázadással jobban indult. G_Zsolt volt ha jól emlékszem, aki TDCI-nél járt ugyanígy. Kicserélte a hengerfej hőmérséklet érzékelőt, és jó lett neki.
Én még nem csináltam meg az enyémen, pedig amióta nálam van az autó (7éve) nyáron szinte mindig előjön egyszer-kétszer.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13551 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 17:52:48 »
Köszi!
erre gondolsz?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142583-vizhofok-jelado-ford-transit-2000-diesel-2_02_2
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13552 Dátum:
2015.02.23 hétfő, 21:37:53 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, h az normális-e, ha motor leállítása után a pollenszűrőnél futó 2 klimacsőnél elhalkuló sziszegést lehet hallani? Az a nygynyomású kör egyébként?
Igazából nem tudtam megállapítani, h kifelé fújt-e vagy belül volt, azért kérdem.
Az is hozzátartozik, h motorindítás után elég büdös szag jön a befújókon...(de ez lehet a pollenszűrő is, holnap veszek bele, mert ez nem tudom, mikori olyan retkes)
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13553 Dátum:
2015.02.24 kedd, 08:21:56 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.23 hétfő, 17:52:48
Köszi!
erre gondolsz?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142583-vizhofok-jelado-ford-transit-2000-diesel-2_02_2
Elvileg ez az. Ennyi pénzért lehet hogy megpróbálom a sajátomat majd inkább kitakarítani, igaz állítólag egyszer használatos.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13554 Dátum:
2015.02.24 kedd, 08:50:57 »
Sziasztok!
Ha fütyül a turbó hidegen, az már a végét jelenti?
Melegen nem hallom.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13555 Dátum:
2015.02.24 kedd, 10:58:09 »
Idézetet írta: Leni - 2015.02.23 hétfő, 17:52:48
Köszi!
erre gondolsz?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/41560000-jelado-erzekelo-gomba/41560583-vizhofok-jelado/142583-vizhofok-jelado-ford-transit-2000-diesel-2_02_2
Vagy ez:
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/vizhomerseklet-jelado
árban jobb, minőséget nem ismerem.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13556 Dátum:
2015.02.24 kedd, 15:19:35 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.02.24 kedd, 10:58:09
Vagy ez:
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2001/2_0/DIESEL/elektromos-rendszer/elektromos-alkatreszek/erzekelo-jelado/vizhomerseklet-jelado
árban jobb, minőséget nem ismerem.
Nekem ilyen van bennt most...teljesen jó.
Mit akarsz ezen pucolni? van benne egy termisztor kb.....de egy multiméterrel kilehet mérni simán hogy jó e vagy nem....vagy egyszerűen lehúzod a cstiját járó motornál és egyből maxon elindulnak a ventilátorok...
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13557 Dátum:
2015.02.25 szerda, 11:00:13 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.24 kedd, 15:19:35
Nekem ilyen van bennt most...teljesen jó.
Mit akarsz ezen pucolni? van benne egy termisztor kb.....de egy multiméterrel kilehet mérni simán hogy jó e vagy nem....vagy egyszerűen lehúzod a cstiját járó motornál és egyből maxon elindulnak a ventilátorok...
A Bárdis árért semmit nem akarok rajta pucolni :-) Ennyiért, ha egyszer kiveszem, rakok bele egy újat azt kész......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13558 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:05:18 »
Sziasztok!
Egyre xarabbul indul be a gép, melegen.
Amikor megvettük olyan volt, hogy kb 1-2 másodpercig döcögött, ugrált kb 500 f/p-en majd "összeállt" a rendszer, és beállt normál alapjáratra.
A múlt hétre megnövekedett ez az 1-2 sec, 3-4 re, és volt olyan, hogy inkább leállítottam a kínlódást, és másodikra már simán beindult.
Ma már produkált olyat, hogy a beindítás után rögtön le is fulladt, majd másodikra beindult.
Hibakód, Mil lámpa nincs.
Hidegen indul normálisan, nincs go szag, max az elején egy rövid ideig, de tulképp mire a beindítás után kiszállok, hátra érek már oszlik is.
Ha leállítom melegen, és rögtön beindítom nincs gond, ha várok vele 5-10sec már döcög, ha kicsit kihűl, pl fél óra állás után nincs gond.
Hol?Honnan érdemes kezdeni?
Rémeket látok, adagoló, csúcs...Forscan gondolom nem lát adagolót. A gyári IDS látja a VP44-et, vagy azt csak adagolósok tudják olvasni?
Vik-hez amúgyis mennem kéne Gem-et programoztatni.
Ja még adalék, ezzel együtt a hideg alapjárat kicsit egyenetlenné vált, ahogy bemelegszik üzem melegre a motor, már nem érezhető.
Köszönöm, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13559 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:14:21 »
Sziasztok.
Két kérdés:
szervoólajat túltöltötték, majdnem kifolyik a tartályból, bőven a max. felett van.
fagyálló szintén zenész.
merjek vele menni valamennyit, amíg lesz időm meg cuccom leszívni, vagy ne is menjek vele addig?
köszi.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13560 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:16:51 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.26 csütörtök, 19:14:21
Sziasztok.
Két kérdés:
szervoólajat túltöltötték, majdnem kifolyik a tartályból, bőven a max. felett van.
fagyálló szintén zenész.
merjek vele menni valamennyit, amíg lesz időm meg cuccom leszívni, vagy ne is menjek vele addig?
köszi.
Első patikában veszel fecskendőt és leszívod....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13561 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:18:11 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.02.26 csütörtök, 19:05:18
Sziasztok!
Egyre xarabbul indul be a gép, melegen.
Amikor megvettük olyan volt, hogy kb 1-2 másodpercig döcögött, ugrált kb 500 f/p-en majd "összeállt" a rendszer, és beállt normál alapjáratra.
A múlt hétre megnövekedett ez az 1-2 sec, 3-4 re, és volt olyan, hogy inkább leállítottam a kínlódást, és másodikra már simán beindult.
Ma már produkált olyat, hogy a beindítás után rögtön le is fulladt, majd másodikra beindult.
Hibakód, Mil lámpa nincs.
Hidegen indul normálisan, nincs go szag, max az elején egy rövid ideig, de tulképp mire a beindítás után kiszállok, hátra érek már oszlik is.
Ha leállítom melegen, és rögtön beindítom nincs gond, ha várok vele 5-10sec már döcög, ha kicsit kihűl, pl fél óra állás után nincs gond.
Hol?Honnan érdemes kezdeni?
Rémeket látok, adagoló, csúcs...Forscan gondolom nem lát adagolót. A gyári IDS látja a VP44-et, vagy azt csak adagolósok tudják olvasni?
Vik-hez amúgyis mennem kéne Gem-et programoztatni.
Ja még adalék, ezzel együtt a hideg alapjárat kicsit egyenetlenné vált, ahogy bemelegszik üzem melegre a motor, már nem érezhető.
Köszönöm, Ferqó
Van benne kieg. fűtés?
Adagolót nem látja az IDS sem.....KTS látja.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13562 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:20:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.26 csütörtök, 19:16:51
Első patikában veszel fecskendőt és leszívod....
az embert meg messze elkerülöm.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13563 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:27:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.26 csütörtök, 19:18:11
Van benne kieg. fűtés?
Adagolót nem látja az IDS sem.....KTS látja.
Van kieg fűtésem. Gyertyákat mértem a múltkor, mindhárom jó volt.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13564 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 19:30:51 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.26 csütörtök, 19:20:39
az embert meg messze elkerülöm.
Jól teszed.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13565 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 20:16:31 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.26 csütörtök, 19:30:51
Jól teszed.
gyógyszertár1:
-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-nincs.
-mi az hogy nincs?
-nincs és kész, amúgy sem adnak, csak orvosi rendelvényre.
- *#&***&$**** (moderálva
)
gyógyszertár2:
-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-milyet, hámy ml-es legyen, stb.?
35 HUF
holnap azzal kezdek reggel, hogy szívogatom sorban
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13566 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 20:30:55 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.26 csütörtök, 20:16:31
gyógyszertár1:
-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-nincs.
-mi az hogy nincs?
-nincs és kész, amúgy sem adnak, csak orvosi rendelvényre.
- *#&***&$**** (moderálva
)
gyógyszertár2:
-jónapot, kérek egy fecskendőt.
-milyet, hámy ml-es legyen, stb.?
35 HUF
holnap azzal kezdek reggel, hogy szívogatom sorban
Tűt és érkötőt kellett volna még kérned hozzá.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13567 Dátum:
2015.02.26 csütörtök, 20:31:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.26 csütörtök, 20:30:55
Tűt és érkötőt kellett volna még kérned hozzá.
kiosztottam utána őket.
pedig teljesen normálisan kértem, aki látott már az tudhatja, hogy nincs egy drogos kinézetem
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13568 Dátum:
2015.02.27 péntek, 10:16:47 »
végre eljutottam Vikhez , Tempomat kész nagynehezen ,kibogozta a kábeleimet
a map hiba örökre megmarad,Vik szerint nem éri meg megcsinálni, valami kábelezési gond van valahol ..
az ecu tempomatosítása után picit harapósabban megy az autó , vagyis másképpen reagál a gázra lehet az eltérő sw miatt ,de lehet hogy csak placebo
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13569 Dátum:
2015.02.27 péntek, 20:54:10 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.27 péntek, 10:16:47
végre eljutottam Vikhez , Tempomat kész nagynehezen ,kibogozta a kábeleimet
a map hiba örökre megmarad,Vik szerint nem éri meg megcsinálni, valami kábelezési gond van valahol ..
az ecu tempomatosítása után picit harapósabban megy az autó , vagyis másképpen reagál a gázra lehet az eltérő sw miatt ,de lehet hogy csak placebo
Szia.
Megkérdezetem, nagyságrendileg mennyiben állt meg a tempomat? ( ha jól gondolom utólagos munka? )
Ma néztem, nálam ott vannak azok a vezetékek, amik kellenek, és jó lenne nekem is tempomat.
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13570 Dátum:
2015.02.27 péntek, 21:19:41 »
Sziasztok!
Még mindig büdös (kipufogószag) jön be az utastérbe, azután, hogy a leömlőnél ki vannak cserélve a csavarok, viszont a turbonyomás kb. egy tized barral több, mondjuk ez lehet a katalizátor kiiktatásától is.
Álló helyzetben nem tudom tesztelni, honnan jöhet a szag, csak akkor érezni, ha menet közbe odalépek neki, hirtelen nagy terhelésre.
A kocsi nagyon jól megy most EGR és katalizátor nélkül, csak a kipufogószag idegesít még.
Amit ki akarok még próbálni, az egy 30 cm-es WG cső, illetve egy manuális turbonyomás szabályzó. Ilyenekből van tucatszám kínai a neten, kérdés, hogy meglehet-e venni, vagy kalap kaki lenne? A turbosmart-ra azt mondják, hogy jó, az viszont 15k. Van valakinek ezzel tapasztalata? Nem akarok csodát, csak 1 tized bart még tekernék rajta, hogy ne füstöljön, mert még mindig akad füst, igaz már kevesebb.
Üdv!
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13571 Dátum:
2015.02.27 péntek, 21:20:00 »
Idézetet írta: Attila73 - 2015.02.27 péntek, 20:54:10
Szia.
Megkérdezetem, nagyságrendileg mennyiben állt meg a tempomat? ( ha jól gondolom utólagos munka? )
Ma néztem, nálam ott vannak azok a vezetékek, amik kellenek, és jó lenne nekem is tempomat.
nem utólagos volt csak vissza lett kötve motorcsere miatt
mindig egyedi az ár munka függvényében
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Attila73
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 190
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13572 Dátum:
2015.02.27 péntek, 21:22:42 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.27 péntek, 21:20:00
nem utólagos volt csak vissza lett kötve motorcsere miatt
mindig egyedi az ár munka függvényében
Értem, azt hittem utólagos...
Azért köszi a választ
Naplózva
Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
2018 Ecosport 1.0
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13573 Dátum:
2015.02.27 péntek, 21:36:34 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.02.27 péntek, 21:19:41
Sziasztok!
Még mindig büdös (kipufogószag) jön be az utastérbe, azután, hogy a leömlőnél ki vannak cserélve a csavarok, viszont a turbonyomás kb. egy tized barral több, mondjuk ez lehet a katalizátor kiiktatásától is.
Álló helyzetben nem tudom tesztelni, honnan jöhet a szag, csak akkor érezni, ha menet közbe odalépek neki, hirtelen nagy terhelésre.
A kocsi nagyon jól megy most EGR és katalizátor nélkül, csak a kipufogószag idegesít még.
Amit ki akarok még próbálni, az egy 30 cm-es WG cső, illetve egy manuális turbonyomás szabályzó. Ilyenekből van tucatszám kínai a neten, kérdés, hogy meglehet-e venni, vagy kalap kaki lenne? A turbosmart-ra azt mondják, hogy jó, az viszont 15k. Van valakinek ezzel tapasztalata? Nem akarok csodát, csak 1 tized bart még tekernék rajta, hogy ne füstöljön, mert még mindig akad füst, igaz már kevesebb.
Üdv!
Van egy ilyenem fölösleges ha érdekel...megmondod mekkora nyomást akarsz beis állitom arra....
Árat privibe ha érdekel, de ezeknél olcsóbban odaadom.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13574 Dátum:
2015.02.27 péntek, 21:37:46 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.27 péntek, 10:16:47
végre eljutottam Vikhez , Tempomat kész nagynehezen ,kibogozta a kábeleimet
a map hiba örökre megmarad,Vik szerint nem éri meg megcsinálni, valami kábelezési gond van valahol ..
az ecu tempomatosítása után picit harapósabban megy az autó , vagyis másképpen reagál a gázra lehet az eltérő sw miatt ,de lehet hogy csak placebo
Mi a baja MAP-nak?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13575 Dátum:
2015.02.27 péntek, 22:02:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.27 péntek, 21:36:34
Van egy ilyenem fölösleges ha érdekel...megmondod mekkora nyomást akarsz beis állitom arra....
Árat privibe ha érdekel, de ezeknél olcsóbban odaadom.
Ment pü
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13576 Dátum:
2015.02.28 szombat, 09:15:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.27 péntek, 21:37:46
Mi a baja MAP-nak?
p0105 hibakód van de amúgy minden értéket lát rendesen ,Vik sem érti .
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13577 Dátum:
2015.02.28 szombat, 09:17:46 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.28 szombat, 09:15:52
p0105 hibakód van de amúgy minden értéket lát rendesen ,Vik sem érti .
nem lehet,hogy a hőmérsékletet nem látja mindig vagy rendesen?még ha a nyomást rendesen is látja,az is okozhatja....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13578 Dátum:
2015.02.28 szombat, 12:05:25 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.28 szombat, 09:15:52
p0105 hibakód van de amúgy minden értéket lát rendesen ,Vik sem érti .
kicseréltétek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13579 Dátum:
2015.02.28 szombat, 12:22:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.28 szombat, 09:17:46
nem lehet,hogy a hőmérsékletet nem látja mindig vagy rendesen?még ha a nyomást rendesen is látja,az is okozhatja....
nekem is megvan az egyik kocsiban ez a hiba, vagy 2 éve, én is végig néztem mindent, cserélve is lett a map, mindent lát rendesen. szóval én tovább léptem rajta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13580 Dátum:
2015.02.28 szombat, 15:29:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.28 szombat, 12:05:25
kicseréltétek?
már több darabot is próbáltam én is,vezetékezve is ujralett de valami referencia áramot mondott VIk hogy azzal lehet a gond, de amig minden értéket lát addig no para
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13581 Dátum:
2015.02.28 szombat, 21:20:25 »
Idézetet írta: netcore - 2015.02.28 szombat, 15:29:23
már több darabot is próbáltam én is,vezetékezve is ujralett de valami referencia áramot mondott VIk hogy azzal lehet a gond, de amig minden értéket lát addig no para
ha neked jó igy akkor mindenkinek...
Naplózva
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13582 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 15:58:09 »
Légyszives, segítsetek megértenem a hűtőventillátorok működését. A következő a problémám:
Pár hónapja tönkrement a vízpumpa, és felforrt a vizem. Kicserélték a vízpumpát, mindkét termosztátot, szervószivattyút.
Azóta a hűtőventillátor legzúgósabb, hallható (3?) fokozata sokkal gyakrabban kapcsol.
Ma megnéztem: a hőmérséklet felmegy 96-97 fokig is enyhe emelkedőkön, átlagosan 110km/h-nál sima úton 90 fok. Ha megállok, és hagyom egy darabig alapjáraton, akkor 88-89 fok.
Milyen problémák lehetnek, amiket érdemes itthon átnéznem, mielőtt szerelőhöz megyek?
1) A hűtőventillátoroknál lévő biztosítékot vagy ellenállást megnézem.
2) A termosztát a fenti adatok alapján lehet, hogy későn nyit, pl. 90 fokos a 88 helyett?
Ezeket jól értettem a korábbi fórumbejegyzésekből?
Milyen egyéb alkatrészt érdemes ellenőriznem?
Köszönöm a segítséget!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.01 vasárnap, 16:00:05 írta kurru
»
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13583 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 16:04:49 »
Idézetet írta: kurru - 2015.03.01 vasárnap, 15:58:09
Légyszives, segítsetek megértenem a hűtőventillátorok működését. A következő a problémám:
Pár hónapja tönkrement a vízpumpa, és felforrt a vizem. Kicserélték a vízpumpát, mindkét termosztátot, szervószivattyút.
Azóta a hűtőventillátor legzúgósabb, hallható (3?) fokozata sokkal gyakrabban kapcsol.
Ma megnéztem: a hőmérséklet felmegy 96-97 fokig is enyhe emelkedőkön, átlagosan 110km/h-nál sima úton 90 fok. Ha megállok, és hagyom egy darabig alapjáraton, akkor 88-89 fok.
Milyen problémák lehetnek, amiket érdemes itthon átnéznem, mielőtt szerelőhöz megyek?
1) A hűtőventillátoroknál lévő biztosítékot vagy ellenállást megnézem.
2) A termosztát a fenti adatok alapján lehet, hogy későn nyit, pl. 90 fokos a 88 helyett?
Ezeket jól értettem a korábbi fórumbejegyzésekből?
Milyen egyéb alkatrészt érdemes ellenőriznem?
Köszönöm a segítséget!
Fl elott ha a klima auton van, akkor magatol kapcsolja a klimakompresszort is, igy jol hallhatoan megy a klimahuto is.
Megoldas: klima auto allapotban ac be, majd ki, ezutan a legkozelebbi bekapcsolasig nem kapcsolja magatol a klimakompresszort.
Nezd meg, hogy nem ezt hallod-e.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13584 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 16:06:22 »
Idézetet írta: kurru - 2015.03.01 vasárnap, 15:58:09
Légyszives, segítsetek megértenem a hűtőventillátorok működését. A következő a problémám:
Pár hónapja tönkrement a vízpumpa, és felforrt a vizem. Kicserélték a vízpumpát, mindkét termosztátot, szervószivattyút.
Azóta a hűtőventillátor legzúgósabb, hallható (3?) fokozata sokkal gyakrabban kapcsol.
Ma megnéztem: a hőmérséklet felmegy 96-97 fokig is enyhe emelkedőkön, átlagosan 110km/h-nál sima úton 90 fok. Ha megállok, és hagyom egy darabig alapjáraton, akkor 88-89 fok.
Milyen problémák lehetnek, amiket érdemes itthon átnéznem, mielőtt szerelőhöz megyek?
1) A hűtőventillátoroknál lévő biztosítékot vagy ellenállást megnézem.
2) A termosztát a fenti adatok alapján lehet, hogy későn nyit, pl. 90 fokos a 88 helyett?
Ezeket jól értettem a korábbi fórumbejegyzésekből?
Milyen egyéb alkatrészt érdemes ellenőriznem?
Köszönöm a segítséget!
én ebben nem feltétlenül keresnék hibát.vedd le a kiegynlítő sapiját,és azt csekkold,hogy van e benne túlzott túlnyomás.ha csak felszisszen,és semmi extra,akkor nem kell aggódni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13585 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 17:54:52 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.01 vasárnap, 16:06:22
én ebben nem feltétlenül keresnék hibát.vedd le a kiegynlítő sapiját,és azt csekkold,hogy van e benne túlzott túlnyomás.ha csak felszisszen,és semmi extra,akkor nem kell aggódni.
Köszönöm a válaszokat. Igazából az a problémám, hogy mínusz fokban is, ahogy felmelegszik a motor pár km enyhe emelkedő után, már zúg is a hűtőventillátor teljes erőből. Aztán persze vissza-visszavesz. Megtekertem a vezető oldali lapátokat álló helyzetben, és elég nyöszörgő hangot adott ki lassú mozgatásnál (ebből arra következtettem, hogy talán nem is működik). Nem tudtam bekapcsolni, hogy ellenőrizzem a különböző sebességi fokozatait, gondolom kellene hozzá egy frankó kínai autódiagnosztika.
Amúgy az autó jól megy, és a fogyasztásával is elégedett vagyok, és a hűtővíz végig kontroll alatt van, hosszú úton se melegszik túl. A nyár miatt kicsit aggódom, ezért álltam neki, hogy kinyomozzam a változás okát.
A másik trükköt, hogy bekapcsol a klíma jóformán minden gombnyomásra kijelzés nélkül, és AC be/ki-vel lehet helyre tenni, azt ismerem, használom is, úgy tűnik, nem ez okozza.
Esetleg, előfordulhat, hogy helytelenül töltöttem fel és légtelenítettem anno és levegő szorult a rendszerbe, ami nem tud kijönni?
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13586 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 17:56:41 »
Idézetet írta: kurru - 2015.03.01 vasárnap, 17:54:52
Köszönöm a válaszokat. Igazából az a problémám, hogy mínusz fokban is, ahogy felmelegszik a motor pár km enyhe emelkedő után, már zúg is a hűtőventillátor teljes erőből. Aztán persze vissza-visszavesz. Megtekertem a vezető oldali lapátokat álló helyzetben, és elég nyöszörgő hangot adott ki lassú mozgatásnál (ebből arra következtettem, hogy talán nem is működik). Nem tudtam bekapcsolni, hogy ellenőrizzem a különböző sebességi fokozatait, gondolom kellene hozzá egy frankó kínai autódiagnosztika.
Amúgy az autó jól megy, és a fogyasztásával is elégedett vagyok, és a hűtővíz végig kontroll alatt van, hosszú úton se melegszik túl. A nyár miatt kicsit aggódom, ezért álltam neki, hogy kinyomozzam a változás okát.
A másik trükköt, hogy bekapcsol a klíma jóformán minden gombnyomásra kijelzés nélkül, és AC be/ki-vel lehet helyre tenni, azt ismerem, használom is, úgy tűnik, nem ez okozza.
Esetleg, előfordulhat, hogy helytelenül töltöttem fel és légtelenítettem anno és levegő szorult a rendszerbe, ami nem tud kijönni?
kiszokott jönni a levegő,de egy helyen lehet légteleníteni egy csavarhúzóval.a vízszivattyú tetején.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kurru
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13587 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 18:31:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.01 vasárnap, 17:56:41
kiszokott jönni a levegő,de egy helyen lehet légteleníteni egy csavarhúzóval.a vízszivattyú tetején.
Köszi! A pumpán légtelenítettem annak idején, de megnézem újra, hátha ott rekedt valami. A tartály kupakját levettem, már langyos motornál, és nem volt benne túlnyomás, egyáltalán nem pisszent.
Naplózva
2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13588 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 22:55:25 »
Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13589 Dátum:
2015.03.01 vasárnap, 23:55:06 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.03.01 vasárnap, 22:55:25
Ha már ventillátor szóba került, az normális szerintetek hogy amikor magasabb fordulaton beindul a venti akkor tök nagyot esik a feszkó? 14,x-ről 12,x-re egy pillanatig, majd újra visszaáll 14,x-re. Marha idegesítő hogy sötétben ilyenkor felére visszaesik a fényerő egy pillanatra. Van erre valami megoldás? Köszi
Nekem is ezt csinálja!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13590 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:13:37 »
Srácok!
Igaz, hogy a gyári wolf progi le van védve, nem olvasható ki, nem tölthető át másik autóra?
Szívesen felrakatnám előbb utóbb, de ha lehetetlen, akkor szét kell nézni, hogy ki mit tud helyette.
Persze nem mostani projekt, majd valamikor Q2 / Q3-ban esedékes
Üdv!
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13591 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:43:33 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 20:13:37
Srácok!
Igaz, hogy a gyári wolf progi le van védve, nem olvasható ki, nem tölthető át másik autóra?
Szívesen felrakatnám előbb utóbb, de ha lehetetlen, akkor szét kell nézni, hogy ki mit tud helyette.
Persze nem mostani projekt, majd valamikor Q2 / Q3-ban esedékes
Üdv!
A Q2 a tavasz, 3 a nyár?
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13592 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:47:06 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 20:43:33
A Q2 a tavasz, 3 a nyár?
Aha, kb. így értettem.
2. negyedév / 3. negyedév
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13593 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:48:36 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 20:13:37
Srácok!
Igaz, hogy a gyári wolf progi le van védve, nem olvasható ki, nem tölthető át másik autóra?
Szívesen felrakatnám előbb utóbb, de ha lehetetlen, akkor szét kell nézni, hogy ki mit tud helyette.
Persze nem mostani projekt, majd valamikor Q2 / Q3-ban esedékes
Üdv!
+25Le, +40Nm
Minden sarkon van egy csippes, és mindegyik a legjobb, és a másik pedig sz.r
Nem könnyű!
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13594 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:49:42 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 20:47:06
Aha, kb. így értettem.
2. negyedév / 3. negyedév
Kicsit olyan, mint az ötéves terv
Naplózva
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13595 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:52:37 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.02 hétfő, 20:48:36
+25Le, +40Nm
Minden sarkon van egy csippes, és mindegyik a legjobb, és a másik pedig sz.r
Nem könnyű!
ja, ez az én bajom!
mindenki okos, mindenkié a legjobb, aztán jó, ha egy ért hozzá rendesen.
ezért lenne jó a gyári wolf, ha le-, illetve visszatölthető lenne, de még csak olyat hallottam, hogy nem lehetséges.
Kicsit olyan, mint az ötéves terv Smiley
ja, és mindjárt itt van május elseje
ha már a kommunizmusnál tartunk
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13596 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 20:56:47 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 20:52:37
ja, ez az én bajom!
mindenki okos, mindenkié a legjobb, aztán jó, ha egy ért hozzá rendesen.
ezért lenne jó a gyári wolf, ha le-, illetve visszatölthető lenne, de még csak olyat hallottam, hogy nem lehetséges.
Kicsit olyan, mint az ötéves terv Smiley
ja, és mindjárt itt van május elseje
ha már a kommunizmusnál tartunk
Menj le Sásdra.....A Robi tényleg profi és van pár elégedett fórumos akiknek ő chippelt.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13597 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:02:43 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.02 hétfő, 20:56:47
Menj le Sásdra.....A Robi tényleg profi és van pár elégedett fórumos akiknek ő chippelt.
hogy keressem itt, sajnos nem ismerem még
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13598 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:09:01 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:02:43
hogy keressem itt, sajnos nem ismerem még
A gugliba keresd inkább. Szaboauto sásd.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 21:11:05 írta kupeti
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13599 Dátum:
2015.03.02 hétfő, 21:09:37 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.03.02 hétfő, 21:02:43
hogy keressem itt, sajnos nem ismerem még
Ment pü.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak:
1
...
265
266
267
268
269
270
271
[
272
]
273
274
275
276
277
278
279
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ