Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:53:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
269
270
271
272
273
274
275
[
276
]
277
278
279
280
281
282
283
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5103946 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13750 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 21:51:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.03.29 vasárnap, 21:34:27
Elég szánalmas hogy egy normális generátort sem tudtak rakni a mondeora....legalább egy 120A-es kellett volna.
szerezz smax ét.az150A.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13751 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 21:56:38 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.29 vasárnap, 21:51:52
szerezz smax ét.az150A.
és hegesszem fel?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13752 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 21:58:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.03.29 vasárnap, 21:56:38
és hegesszem fel?
gyorskötöző!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13753 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 23:01:52 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.03.29 vasárnap, 11:24:12
Zárlatos elektromos kiegészítőfűtés, vagy valami nagy áramfelvételű fogyasztó, akár generátorhiba is okozhatja az említett hibát. Ha csak 5 fok külső hőmérséklet alatt csinálja, akkor szinte biztos hogy a kiegészítőfűtés egyik izzítógyertyája zárlatos.
Olajfoltok pedig új tömítésekkel, tömítőpasztával megszüntethetők.
A szívósor előtti könyököt viszont tényleg ellenőrizd, belül elég gyanús hogy szakadt.
off:
nem ez az autód véletlenül?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tddi_wolf_olcsobb_csere_e-8782464
Köszi a válaszokat!
Nem az enyém, nekem zöld van de ugyan ilyen típus, kipuff is cserés volt nekem is, viszont rozsda mentes alváz védett. Ez a wolfos dolog azért elég dinamikussá teszi a kis olajkályhát nekem nagyon elég a teljesítménye. Viszonylag jó áron adja a hirdető, én 1 éve 800 ért vettem + forgalomba helyezés, 900 ba megállt. Az a kilométer óra állás elég komikus bár én is 182 ezerrel vettem amin jót derültem vásárlás előtt, de nem kilométerért szerettem volna fizetni hanem jó állapotért. Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.29 vasárnap, 23:07:56 írta mkawter
»
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13754 Dátum:
2015.03.29 vasárnap, 23:29:11 »
Azt a leborult szivarvégét!
Ti tényleg orákulumok vagytok!
Most lestem meg jobban és tényleg a turbó cső ki van repedve...
Bontottan érdemes ilyet venni? Nem sok forintom van rá hogy őszinte legyek...
Most melózom de hazáig vagy pár napig eljárhatok így vagy valami szalaggal körbe tekerni esetleg?
Az olajból is egy jó centi hiányzik gondolom akkor itt mehetett el.
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13755 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 06:10:30 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.03.29 vasárnap, 23:29:11
Azt a leborult szivarvégét!
Ti tényleg orákulumok vagytok!
Most lestem meg jobban és tényleg a turbó cső ki van repedve...
Bontottan érdemes ilyet venni? Nem sok forintom van rá hogy őszinte legyek...
Most melózom de hazáig vagy pár napig eljárhatok így vagy valami szalaggal körbe tekerni esetleg?
Az olajból is egy jó centi hiányzik gondolom akkor itt mehetett el.
lehet kapni ilyen szövetes ragasztószalagot,azzal érdemes betekerni.sokat ne menj így vele.
időlegesen a bontott is jó.bírja amíg bírja,ha nem lukas.
Onnan annyi olaj nem szökhetett meg......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mkawter
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 63
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13756 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 07:12:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.03.30 hétfő, 06:10:30
lehet kapni ilyen szövetes ragasztószalagot,azzal érdemes betekerni.sokat ne menj így vele.
időlegesen a bontott is jó.bírja amíg bírja,ha nem lukas.
Onnan annyi olaj nem szökhetett meg......
És a szívosor tömítésnél? Gondolom oda a csavarokhoz nem fröcskölhetett a lyukas csőből.
Vissza térve a fantom immobiliser problémámhoz hogy négyesben nyomja helyettem a gázt 55 és 60 között, a kiegészítő fűtéshez nincs valami leírásotok vagy kép hogy hol keressem? Más is okozhat ilyen tüneteket?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.30 hétfő, 07:50:13 írta mkawter
»
Naplózva
2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13757 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 08:38:23 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.03.30 hétfő, 07:12:37
És a szívosor tömítésnél? Gondolom oda a csavarokhoz nem fröcskölhetett a lyukas csőből.
Vissza térve a fantom immobiliser problémámhoz hogy négyesben nyomja helyettem a gázt 55 és 60 között, a kiegészítő fűtéshez nincs valami leírásotok vagy kép hogy hol keressem? Más is okozhat ilyen tüneteket?
onnan se. a levegőrendszerben csak résolajat szállíthat.mennyiséget nem......
A bal lábad alatt van a tűzfalon kívül,egészen pontosan.más nemigen okozza.ennek a legnagyobb az esélye.illetve az izzítógyertyák-és a kiegfűtésben is, és a generátor maga is,de az akku is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13758 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 08:51:39 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.03.29 vasárnap, 23:01:52
Köszi a válaszokat!
Nem az enyém, nekem zöld van de ugyan ilyen típus, kipuff is cserés volt nekem is, viszont rozsda mentes alváz védett. Ez a wolfos dolog azért elég dinamikussá teszi a kis olajkályhát nekem nagyon elég a teljesítménye. Viszonylag jó áron adja a hirdető, én 1 éve 800 ért vettem + forgalomba helyezés, 900 ba megállt. Az a kilométer óra állás elég komikus bár én is 182 ezerrel vettem amin jót derültem vásárlás előtt, de nem kilométerért szerettem volna fizetni hanem jó állapotért. Üdv!
Elég ritka a Wolfos DI, és tényleg jobban megy a simához képest. Az a fekete szerintem az enyém volt, azért kérdeztem rá. Vezetve volt a szervizkönyve, ha tényleg az......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13759 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 09:01:09 »
Idézetet írta: mkawter - 2015.03.30 hétfő, 07:12:37
És a szívosor tömítésnél? Gondolom oda a csavarokhoz nem fröcskölhetett a lyukas csőből.
Vissza térve a fantom immobiliser problémámhoz hogy négyesben nyomja helyettem a gázt 55 és 60 között, a kiegészítő fűtéshez nincs valami leírásotok vagy kép hogy hol keressem? Más is okozhat ilyen tüneteket?
Szerintem neked még a kétrészes szívósorod lesz. Leveszed, szétszeded, kitakarítod. Összerakásnál pedig a szívósor két felét tömítőpasztával összeragasztod. A szívósor tömítéseket pedig cseréled.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13760 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 10:25:58 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.03.30 hétfő, 09:01:09
Szerintem neked még a kétrészes szívósorod lesz. Leveszed, szétszeded, kitakarítod. Összerakásnál pedig a szívósor két felét tömítőpasztával összeragasztod. A szívósor tömítéseket pedig cseréled.
Épp tegnap szántam rá magam egy ilyenre azt a mocskot amit kitermeltem belőle brutális.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13761 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 19:08:21 »
Sziasztok!
A következő a gondom. Vízpumpa csere volt a kocsin, akksi saru le lett szedve, azonban most nem indul, csak teker és villog az izzitás. Mi a hiba és annak orvoslása?
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13762 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 19:34:02 »
Idézetet írta: Guci07 - 2015.03.30 hétfő, 19:08:21
Sziasztok!
A következő a gondom. Vízpumpa csere volt a kocsin, akksi saru le lett szedve, azonban most nem indul, csak teker és villog az izzitás. Mi a hiba és annak orvoslása?
A segítséget előre is köszönöm!
Adagoló vezeték nem lett megcicálva?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guci07
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13763 Dátum:
2015.03.30 hétfő, 22:10:03 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.03.30 hétfő, 19:34:02
Adagoló vezeték nem lett megcicálva?
Nem vettem észre. Le nem lett húzva a csati az tuti.
Naplózva
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13764 Dátum:
2015.04.01 szerda, 17:03:00 »
Sziasztok!
Az alábbi probléma miatt kérnék segìtséget.
Olyat produkál a gép (mk3 TDDI 116 Le 2001-es) hogy gáz adáskor,gyorsitáskor el kezdi rázni az autót;de csak gyorsitáskor.Futomű végig nézve,féltengely javitva.Azt mondta a szerelő ott nincs gond.Ma volt az autó porlasztó ellenörzésen és rendbe volt az is.Ott azt mondták adagoló lehet mert hallani hogy kerreg elötöltés vváltáskor.És ma elhoztam a porlasztostól volt benne egy U1900-as hiba kod ami nem tudom mi de töröltem azota nem jött vissza.Nem tudom mi lehet ez vagy egy szaki kéne aki meg nézné mi ez.
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13765 Dátum:
2015.04.01 szerda, 17:30:52 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 17:03:00
Sziasztok!
Az alábbi probléma miatt kérnék segìtséget.
Olyat produkál a gép (mk3 TDDI 116 Le 2001-es) hogy gáz adáskor,gyorsitáskor el kezdi rázni az autót;de csak gyorsitáskor.Futomű végig nézve,féltengely javitva.Azt mondta a szerelő ott nincs gond.Ma volt az autó porlasztó ellenörzésen és rendbe volt az is.Ott azt mondták adagoló lehet mert hallani hogy kerreg elötöltés vváltáskor.És ma elhoztam a porlasztostól volt benne egy U1900-as hiba kod ami nem tudom mi de töröltem azota nem jött vissza.Nem tudom mi lehet ez vagy egy szaki kéne aki meg nézné mi ez.
Köszi
Rázni adagoló nem nagyon szokott lendkerék futómű féltengely. Erő van benne? Füst stb?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13766 Dátum:
2015.04.01 szerda, 17:38:34 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.04.01 szerda, 17:30:52
Rázni adagoló nem nagyon szokott lendkerék futómű féltengely. Erő van benne? Füst stb?
Fél tengely felújìtásra került (hosszú)a kuplung két hónapos(lendkerék is).Olyan mint ha gyengébb lenne nem füstöl de inditàskor picit ingadozik az alap járat pár másodpercig és a fogyi 11 körüli a fedcomp szerint .Viszont ha lepadlozom nem csinàlja.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13767 Dátum:
2015.04.01 szerda, 18:05:32 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 17:38:34
Fél tengely felújìtásra került (hosszú)a kuplung két hónapos(lendkerék is).Olyan mint ha gyengébb lenne nem füstöl de inditàskor picit ingadozik az alap járat pár másodpercig és a fogyi 11 körüli a fedcomp szerint .Viszont ha lepadlozom nem csinàlja.
11l fogyi az sok és nem füstöl pedig akkor levegőt is tol bele különben nyomná a füstöt. Elég sok cucc lett javitva időben mem köthető valelyikhez?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13768 Dátum:
2015.04.01 szerda, 18:12:20 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.04.01 szerda, 18:05:32
11l fogyi az sok és nem füstöl pedig akkor levegőt is tol bele különben nyomná a füstöt. Elég sok cucc lett javitva időben mem köthető valelyikhez?
Ezek elött màr elkezdte ezt a ràngatást.A szerelő azt mondja a futomű hibàtlan.Ami nem lett bántva az a rövid tengely a futoműben.Nem tudom hogy szervo oldalon lehet-e valami ami meg fogja?De néztem màr a légtömeg mérőt is és müxik.(elm327-el).Na ezért volt gyanús a porlasztó;ilyenkor a fordulatszám mutató is szakaszosan,darabosan ugrál fölfelé.A fogyi fedcomp szerint most is 11.1 persze ez városban.Tanácstalan vagyok.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.01 szerda, 18:27:09 írta atadzso
»
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13769 Dátum:
2015.04.01 szerda, 18:27:13 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 18:12:20
Ezek elött màr elkezdte ezt a ràngatást.A szerelő azt mondja a futomű hibàtlan.Ami nem lett bántva az a rövid tengely a futoműben.Nem tudom hogy szervo oldalon lehet-e valami ami meg fogja?De néztem màr a légtömeg mérőt is és müxik.(elm327-el).Na ezért volt gyanús a porlasztó.Tanácstalan vagyok.
milyen fordulaton rángat?
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13770 Dátum:
2015.04.01 szerda, 18:33:15 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2015.04.01 szerda, 18:27:13
milyen fordulaton rángat?
Hát kb. 2200-2300-ig alapról indulva de ha csak tartom a sebességet nem csinálja csak amint gyorsitok mindeggy mekkora sebbeségnél.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13771 Dátum:
2015.04.01 szerda, 18:39:16 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 18:33:15
Hát kb. 2200-2300-ig alapról indulva de ha csak tartom a sebességet nem csinálja csak amint gyorsitok mindeggy mekkora sebbeségnél.
nekem is ezt csinálta,énnekem az adagolóm adta be az unalmast az viszont nagy szívás volt!!!
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13772 Dátum:
2015.04.01 szerda, 18:46:26 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2015.04.01 szerda, 18:39:16
nekem is ezt csinálta,énnekem az adagolóm adta be az unalmast az viszont nagy szívás volt!!!
Csere?Meg is állt neked vagy csak ezt jàtszotta?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13773 Dátum:
2015.04.01 szerda, 19:16:33 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 18:46:26
Csere?Meg is állt neked vagy csak ezt jàtszotta?
igen megállt,de én nagyon beszívtam!!!Bontott adagolót ne vegyél!!!Irány Fileph diesel ,ha tényleg adagoló hibás akkor ők a profik!
40E az árajánlat adás de előtte megmondják egy adagoló tesztel,hogy tényleg ez a fránya vp44 a hibás.
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13774 Dátum:
2015.04.01 szerda, 19:35:08 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2015.04.01 szerda, 19:16:33
igen megállt,de én nagyon beszívtam!!!Bontott adagolót ne vegyél!!!Irány Fileph diesel ,ha tényleg adagoló hibás akkor ők a profik!
40E az árajánlat adás de előtte megmondják egy adagoló tesztel,hogy tényleg ez a fránya vp44 a hibás.
Ha nem gond meg kérdezném mennyi volt a felújìtás?
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13775 Dátum:
2015.04.01 szerda, 20:25:11 »
Idézetet írta: sanyó69 - 2015.04.01 szerda, 19:16:33
igen megállt,de én nagyon beszívtam!!!Bontott adagolót ne vegyél!!!Irány Fileph diesel ,ha tényleg adagoló hibás akkor ők a profik!
40E az árajánlat adás de előtte megmondják egy adagoló tesztel,hogy tényleg ez a fránya vp44 a hibás.
Jól írtad? 40e csak az árajánlat még semmit nem csináltak csak megnézik?
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13776 Dátum:
2015.04.01 szerda, 20:52:12 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.04.01 szerda, 20:25:11
Jól írtad? 40e csak az árajánlat még semmit nem csináltak csak megnézik?
Hát nem tudom hogy tényleg az-e a gond.
Elég húzós a dolog ezért keresek egy szakit vagy valami megoldást ha van rá.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sodro344
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13777 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:47:08 »
üdv.kérdésem a következő gondom mint az előző kérdezőnek csak fordítva tehát ha nyomom neki semmi gond megy mint sárkány de ha megállítóm a gázon a lábam elkezd rángatni mindegy mekkora sebességnél vagy fordulatnál ha rángatás közben rányomom a tempomatot simán megy. következő kérdés turbó : hidegen mikor belép a turbó nagyon erős kopogó dízel hangot hallani melegen nem. kérdés ha nem hirtelen nyomom neki akkor csak 2500 körül lép be a turbó ha lelépem akkor 1800-2000 között . sokszor voltam gépen még ford szervizben is semmit nem tudtak mondani.ha valaki tudna valami okosságot megköszönném.
mk3 tddi 90l kombi 2001.12+chip.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13778 Dátum:
2015.04.04 szombat, 07:26:57 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 20:52:12
Hát nem tudom hogy tényleg az-e a gond.
Elég húzós a dolog ezért keresek egy szakit vagy valami megoldást ha van rá.
Tisztelt Fórumtárs!
Adagoló és porlasztó ügyben felejtsd el a "rejtett sufniban dolgozó szakikat". Akinek mindössze egy csavarhúzója, meg egy kalapácsa és elképesztő szakmai dumája van. Szerintem ennél többet tudnak neked segíteni a fórumtársak egy minitalin. Az ilyen szaki által történő beavatkozás vége mindig, az igen kemény szívás és fölösleges kiadás. Én is a Filep dízelt ajánlanám ha valóban adagoló probléma van. Egy nagy múlttal és megfelelő szaktudással, müszerezettséggel rendelkező cég.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13779 Dátum:
2015.04.04 szombat, 09:20:16 »
Idézetet írta: sodro344 - 2015.04.03 péntek, 20:47:08
üdv.kérdésem a következő gondom mint az előző kérdezőnek csak fordítva tehát ha nyomom neki semmi gond megy mint sárkány de ha megállítóm a gázon a lábam elkezd rángatni mindegy mekkora sebességnél vagy fordulatnál ha rángatás közben rányomom a tempomatot simán megy. következő kérdés turbó : hidegen mikor belép a turbó nagyon erős kopogó dízel hangot hallani melegen nem. kérdés ha nem hirtelen nyomom neki akkor csak 2500 körül lép be a turbó ha lelépem akkor 1800-2000 között . sokszor voltam gépen még ford szervizben is semmit nem tudtak mondani.ha valaki tudna valami okosságot megköszönném.
mk3 tddi 90l kombi 2001.12+chip.
Gázpedál jeladó esetleg? Gondolok arra, hogy tempomaton nem csinálja tehát az adagoló akkor hibátlanul teszi a dolgát! 1900-2000 fordulaton előtöltést módosít az adagoló ez elég hirtelen teszi /nem is értem miért/ de ilyenkor kopogóssá válik az üzem, melegen kicsit halkabban teszi. Ha kövéret nyomsz akkor is ebben a tartományban kezd el igazán dolgozni a turbó de nem olyan érzés mint mikor nagypapás gyorsulás. Terhelés nélkül kopogósabb.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13780 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 11:52:30 »
helló mindenki érszrevételem és egyben kérdésem lenne. azt vettem éeszre gogy mikor elérem a kb 1900 fordulatszámot és gyorsítok tovább olyan hangot ad a motor mintha egy honda vtech nyitás lenne. meg ha finoman adom neki a gázt akkor 1900 ford előtt megtorpan. ez csak nálam vanez a jelenség vagy beavatkozást igényel? mk3 2000 TDDi. a héten viszem motordiagnosztikára.
Válaszotokat előre is köszönöm!!!!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13781 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 12:19:14 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.04.05 vasárnap, 11:52:30
helló mindenki érszrevételem és egyben kérdésem lenne. azt vettem éeszre gogy mikor elérem a kb 1900 fordulatszámot és gyorsítok tovább olyan hangot ad a motor mintha egy honda vtech nyitás lenne. meg ha finoman adom neki a gázt akkor 1900 ford előtt megtorpan. ez csak nálam vanez a jelenség vagy beavatkozást igényel? mk3 2000 TDDi. a héten viszem motordiagnosztikára.
Válaszotokat előre is köszönöm!!!!
Ez ilyen ott vált előtöltést az adagoló, negatív lesz a motordiag csak a pénzt szórod!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13782 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 12:32:37 »
ok 1 kipipálva.
2 miért van az hogy a turbó csövek tisztításakor a csövekben nem kevés olaj volt (nem olajgőz hanem olaj) vagy csak mert soha nem volt szétszedve? a csövön volt valami szűrő féleség az tele volt olajjal. (azért gondolom hogy nem volt szétszedve mert minden bilincs full rozsdás volt!) esetleg még valamit tisztítsak? gázolajszűrő? stb. Köszönöm
Naplózva
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13783 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 12:37:06 »
nyáron chipre akarom vinni azért ez a nagy generál!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13784 Dátum:
2015.04.05 vasárnap, 17:05:29 »
Idézetet írta: wisky17 - 2015.04.05 vasárnap, 12:32:37
ok 1 kipipálva.
2 miért van az hogy a turbó csövek tisztításakor a csövekben nem kevés olaj volt (nem olajgőz hanem olaj) vagy csak mert soha nem volt szétszedve? a csövön volt valami szűrő féleség az tele volt olajjal. (azért gondolom hogy nem volt szétszedve mert minden bilincs full rozsdás volt!) esetleg még valamit tisztítsak? gázolajszűrő? stb. Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A kis mennyiségű olaj jelenléte a turbócsövekben, teljesen természetes jelenség. Az olajat a turbó csapágyának kenése és az olaj szóródása okozza a csövekben. Természetesen kopottabb csapágy esetén nagyobb a szóródás is. A turbó a motor olajköréből kapja a kenést. Ezért nem szabad egy hosszabb üzem után azonnal leállítani a motort. Ellenkező esetben, a motor leállása után a turbó olaj nélkül forog tovább, ami jelentősen csökkenti a turbó csapágyának élettartamát. 100 ezer Km-ént érdemes a csöveket és a coolert is teljesen kitakarítani.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.05 vasárnap, 17:07:49 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sanyó69
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13785 Dátum:
2015.04.06 hétfő, 10:26:13 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.04.01 szerda, 19:35:08
Ha nem gond meg kérdezném mennyi volt a felújìtás?
200000ft
Naplózva
MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13786 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 20:50:31 »
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13787 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 21:36:32 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.12 vasárnap, 20:50:31
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
hengerfej csere,vezérlés csere.sok.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13788 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 21:38:14 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.12 vasárnap, 20:50:31
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
jobb hátsó kerék előtt van az AC. Ütögesd meg jó erősen párszor. Ha utána beindul az autó, az AC-d volt a lúdas. csere.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13789 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 21:40:22 »
bár a kékesfüstöt nem olvastam. lehet egy kicsit korán reagáltam. azért ránéznék arra az AC-ra.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13790 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 21:42:22 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.04.12 vasárnap, 21:40:22
bár a kékesfüstöt nem olvastam. lehet egy kicsit korán reagáltam. azért ránéznék arra az AC-ra.
hajtokar és dugattyu törés.lukadas is lehet.de látatlanban sokminden.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13791 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 21:46:14 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.12 vasárnap, 21:42:22
hajtokar és dugattyu törés.lukadas is lehet.de látatlanban sokminden.
3 hengerrel még beindulna...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13792 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 22:01:44 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.12 vasárnap, 20:50:31
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
tipp: a szívósor fölött van 1 tengely ami a kosz miatt be tud szorulni illetve leesni.
ha leesett akkor drága lesz mert csere nem javítható
ha csak megszorult akkor tísztitás és hurrá örülünk.
https://www.youtube.com/watch?v=L-1wDbTSGmo
nézd meg
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.12 vasárnap, 22:11:54 írta Proconsul
»
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13793 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 22:11:59 »
Törés nem hiszem, vagyis remélem, hogy nem az.
Semmi zörgő, csörgő hang nem volt előtte, közeben és utána sem.
Miután leállt és megpróbáltam párszor beindítani ugyanúgy tekerte a motort az önindító, semmi zörgés nem volt.
Ez a kékes füst zavar a legjobban.
Annyira már nem is tudom pontosan, hogy kék volt-e, de egy biztos, hogy füstölt.
Az AC-t megnézem, de így is-úgy is szerelőhöz akartam vinni mostanában, de ez a baj most közbejött.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13794 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 22:15:14 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.12 vasárnap, 22:11:59
Törés nem hiszem, vagyis remélem, hogy nem az.
Semmi zörgő, csörgő hang nem volt előtte, közeben és utána sem.
Miután leállt és megpróbáltam párszor beindítani ugyanúgy tekerte a motort az önindító, semmi zörgés nem volt.
Ez a kékes füst zavar a legjobban.
Annyira már nem is tudom pontosan, hogy kék volt-e, de egy biztos, hogy füstölt.
Az AC-t megnézem, de így is-úgy is szerelőhöz akartam vinni mostanában, de ez a baj most közbejött.
a belőtt videót nézd meg,több is van egymás után talán köztük van a hibád
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13795 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 22:30:58 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.04.12 vasárnap, 22:01:44
tipp: a szívósor fölött van 1 tengely ami a kosz miatt be tud szorulni illetve leesni.
ha leesett akkor drága lesz mert csere nem javítható
ha csak megszorult akkor tísztitás és hurrá örülünk.
https://www.youtube.com/watch?v=L-1wDbTSGmo
nézd meg
Visszaveszi a turbóteljesítményt, mi? Biztosan az lehet a baj.
Már csak az a kérdés, a tddi-ben van-e ilyen pillangószelep...
Nincs... így nem is tud beszorulni.
Ez kipipálva.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13796 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 22:42:43 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.12 vasárnap, 20:50:31
Üdv Mindenkinek!
Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
Ez ikább üzemanyag szivatyú /AC/ Nekem is hasonló tünetek voltak mikor behalt. Csak motor üzemben és indítózáskor üzemel ha megy. Én vittem az aksiról egy vezetékkel villanyt neki meg sem nyikkant csere és öröm!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13797 Dátum:
2015.04.12 vasárnap, 22:48:59 »
Remélem, hogy tényleg "csak" az AC halt be.
Holnap megnézem, de azért felhívom a szerelőt és csak megnézetem vele, biztos ami biztos.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13798 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 11:16:00 »
Idézetet írta: Proconsul - 2015.04.12 vasárnap, 22:01:44
tipp: a szívósor fölött van 1 tengely ami a kosz miatt be tud szorulni illetve leesni.
ha leesett akkor drága lesz mert csere nem javítható
ha csak megszorult akkor tísztitás és hurrá örülünk.
https://www.youtube.com/watch?v=L-1wDbTSGmo
nézd meg
Ezt nem valami Opel/Saab/Fiat fórumra akartad linkelni? Sem a TDDI-ben, sem a TDCI-ben nincs "ilyen tengely ami meg tud szorulni"......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13799 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 11:21:16 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.12 vasárnap, 22:48:59
Remélem, hogy tényleg "csak" az AC halt be.
Holnap megnézem, de azért felhívom a szerelőt és csak megnézetem vele, biztos ami biztos.
Így teszed jól.
Első körben AC ellenőrzés.
/Nekem simán egy gázolajszűrő dugulásnál is füstölt kéken, betankoltam valami sz@rt, de attól függetlenül beindult. 120 fölött rángatott, becsörgött, kopogott és kéken füstölt/
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak:
1
...
269
270
271
272
273
274
275
[
276
]
277
278
279
280
281
282
283
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ