Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:07:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 324   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 5113531 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13750 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:51:52 »

Elég szánalmas hogy egy normális generátort sem tudtak rakni a mondeora....legalább egy 120A-es kellett volna.

szerezz smax ét.az150A.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13751 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:56:38 »

szerezz smax ét.az150A.

és hegesszem fel?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13752 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 21:58:25 »

és hegesszem fel?

gyorskötöző! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #13753 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 23:01:52 »

Zárlatos elektromos kiegészítőfűtés, vagy valami nagy áramfelvételű fogyasztó, akár generátorhiba is okozhatja az említett hibát. Ha csak 5 fok külső hőmérséklet alatt csinálja, akkor szinte biztos hogy a kiegészítőfűtés egyik izzítógyertyája zárlatos.
Olajfoltok pedig új tömítésekkel, tömítőpasztával megszüntethetők.
A szívósor előtti könyököt viszont tényleg ellenőrizd, belül elég gyanús hogy szakadt.

off:
nem ez az autód véletlenül?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tddi_wolf_olcsobb_csere_e-8782464

Köszi a válaszokat!
Nem az enyém, nekem zöld van de ugyan ilyen típus, kipuff is cserés volt nekem is, viszont rozsda mentes alváz védett. Ez a wolfos dolog azért elég dinamikussá teszi a kis olajkályhát nekem nagyon elég a teljesítménye. Viszonylag jó áron adja a hirdető, én 1 éve 800 ért vettem + forgalomba helyezés, 900 ba megállt. Az a kilométer óra állás elég komikus bár én is 182 ezerrel vettem amin jót derültem vásárlás előtt, de nem kilométerért szerettem volna fizetni hanem jó állapotért. Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.29 vasárnap, 23:07:56 írta mkawter » Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #13754 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 23:29:11 »

Azt a leborult szivarvégét!
Ti tényleg orákulumok vagytok!
Most lestem meg jobban és tényleg a turbó cső ki van repedve...
Bontottan érdemes ilyet venni? Nem sok forintom van rá hogy őszinte legyek...
Most melózom de hazáig vagy pár napig eljárhatok így vagy valami szalaggal körbe tekerni esetleg?
Az olajból is egy jó centi hiányzik gondolom akkor itt mehetett el.
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13755 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 06:10:30 »

Azt a leborult szivarvégét!
Ti tényleg orákulumok vagytok!
Most lestem meg jobban és tényleg a turbó cső ki van repedve...
Bontottan érdemes ilyet venni? Nem sok forintom van rá hogy őszinte legyek...
Most melózom de hazáig vagy pár napig eljárhatok így vagy valami szalaggal körbe tekerni esetleg?
Az olajból is egy jó centi hiányzik gondolom akkor itt mehetett el.
lehet kapni ilyen szövetes ragasztószalagot,azzal érdemes betekerni.sokat ne menj így vele.
időlegesen a bontott is jó.bírja amíg bírja,ha nem lukas.

Onnan annyi olaj nem szökhetett meg......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #13756 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 07:12:37 »

lehet kapni ilyen szövetes ragasztószalagot,azzal érdemes betekerni.sokat ne menj így vele.
időlegesen a bontott is jó.bírja amíg bírja,ha nem lukas.

Onnan annyi olaj nem szökhetett meg......
És a szívosor tömítésnél? Gondolom oda a csavarokhoz nem fröcskölhetett a lyukas csőből.
Vissza térve a fantom immobiliser problémámhoz hogy négyesben nyomja helyettem a gázt 55 és 60 között, a kiegészítő fűtéshez nincs valami leírásotok vagy kép hogy hol keressem? Más is okozhat ilyen tüneteket?
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.30 hétfő, 07:50:13 írta mkawter » Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13757 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 08:38:23 »

És a szívosor tömítésnél? Gondolom oda a csavarokhoz nem fröcskölhetett a lyukas csőből.
Vissza térve a fantom immobiliser problémámhoz hogy négyesben nyomja helyettem a gázt 55 és 60 között, a kiegészítő fűtéshez nincs valami leírásotok vagy kép hogy hol keressem? Más is okozhat ilyen tüneteket?
onnan se. a levegőrendszerben csak résolajat szállíthat.mennyiséget nem......

A bal lábad alatt van a tűzfalon kívül,egészen pontosan.más nemigen okozza.ennek a legnagyobb az esélye.illetve az izzítógyertyák-és a kiegfűtésben is, és a generátor maga is,de az akku is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13758 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 08:51:39 »

Köszi a válaszokat!
Nem az enyém, nekem zöld van de ugyan ilyen típus, kipuff is cserés volt nekem is, viszont rozsda mentes alváz védett. Ez a wolfos dolog azért elég dinamikussá teszi a kis olajkályhát nekem nagyon elég a teljesítménye. Viszonylag jó áron adja a hirdető, én 1 éve 800 ért vettem + forgalomba helyezés, 900 ba megállt. Az a kilométer óra állás elég komikus bár én is 182 ezerrel vettem amin jót derültem vásárlás előtt, de nem kilométerért szerettem volna fizetni hanem jó állapotért. Üdv!

 eljen
Elég ritka a Wolfos DI, és tényleg jobban megy a simához képest. Az a fekete szerintem az enyém volt, azért kérdeztem rá. Vezetve volt a szervizkönyve, ha tényleg az......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13759 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 09:01:09 »

És a szívosor tömítésnél? Gondolom oda a csavarokhoz nem fröcskölhetett a lyukas csőből.
Vissza térve a fantom immobiliser problémámhoz hogy négyesben nyomja helyettem a gázt 55 és 60 között, a kiegészítő fűtéshez nincs valami leírásotok vagy kép hogy hol keressem? Más is okozhat ilyen tüneteket?

Szerintem neked még a kétrészes szívósorod lesz. Leveszed, szétszeded, kitakarítod. Összerakásnál pedig a szívósor két felét tömítőpasztával összeragasztod. A szívósor tömítéseket pedig cseréled.

Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13760 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 10:25:58 »

Szerintem neked még a kétrészes szívósorod lesz. Leveszed, szétszeded, kitakarítod. Összerakásnál pedig a szívósor két felét tömítőpasztával összeragasztod. A szívósor tömítéseket pedig cseréled.


Épp tegnap szántam rá magam egy ilyenre azt a mocskot amit kitermeltem belőle brutális.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #13761 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 19:08:21 »

Sziasztok!
A következő a gondom. Vízpumpa csere volt a kocsin,  akksi saru le lett szedve, azonban most nem indul, csak teker és villog az izzitás. Mi a hiba és annak orvoslása?
A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13762 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 19:34:02 »

Sziasztok!
A következő a gondom. Vízpumpa csere volt a kocsin,  akksi saru le lett szedve, azonban most nem indul, csak teker és villog az izzitás. Mi a hiba és annak orvoslása?
A segítséget előre is köszönöm!

Adagoló vezeték nem lett megcicálva?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #13763 Dátum: 2015.03.30 hétfő, 22:10:03 »

Adagoló vezeték nem lett megcicálva?

Nem vettem észre. Le nem lett húzva a csati az tuti.
Naplózva
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13764 Dátum: 2015.04.01 szerda, 17:03:00 »

Sziasztok!
Az alábbi probléma miatt kérnék segìtséget.
Olyat produkál a gép (mk3 TDDI 116 Le 2001-es) hogy gáz adáskor,gyorsitáskor el kezdi rázni az autót;de csak gyorsitáskor.Futomű végig nézve,féltengely javitva.Azt mondta a szerelő ott nincs gond.Ma volt az autó porlasztó ellenörzésen és rendbe volt az is.Ott azt mondták adagoló lehet mert hallani hogy kerreg elötöltés vváltáskor.És ma elhoztam a porlasztostól volt benne egy U1900-as hiba kod ami nem tudom mi de töröltem azota nem jött vissza.Nem tudom mi lehet ez vagy egy szaki kéne aki meg nézné mi ez.
Köszi
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13765 Dátum: 2015.04.01 szerda, 17:30:52 »

Sziasztok!
Az alábbi probléma miatt kérnék segìtséget.
Olyat produkál a gép (mk3 TDDI 116 Le 2001-es) hogy gáz adáskor,gyorsitáskor el kezdi rázni az autót;de csak gyorsitáskor.Futomű végig nézve,féltengely javitva.Azt mondta a szerelő ott nincs gond.Ma volt az autó porlasztó ellenörzésen és rendbe volt az is.Ott azt mondták adagoló lehet mert hallani hogy kerreg elötöltés vváltáskor.És ma elhoztam a porlasztostól volt benne egy U1900-as hiba kod ami nem tudom mi de töröltem azota nem jött vissza.Nem tudom mi lehet ez vagy egy szaki kéne aki meg nézné mi ez.
Köszi
Rázni adagoló nem nagyon szokott lendkerék futómű féltengely.  Erő van benne? Füst stb?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13766 Dátum: 2015.04.01 szerda, 17:38:34 »

Rázni adagoló nem nagyon szokott lendkerék futómű féltengely.  Erő van benne? Füst stb?
Fél tengely felújìtásra került (hosszú)a kuplung két hónapos(lendkerék is).Olyan mint ha gyengébb lenne nem füstöl de inditàskor picit ingadozik az alap járat pár másodpercig és a fogyi 11 körüli a fedcomp szerint .Viszont ha lepadlozom nem csinàlja.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13767 Dátum: 2015.04.01 szerda, 18:05:32 »

Fél tengely felújìtásra került (hosszú)a kuplung két hónapos(lendkerék is).Olyan mint ha gyengébb lenne nem füstöl de inditàskor picit ingadozik az alap járat pár másodpercig és a fogyi 11 körüli a fedcomp szerint .Viszont ha lepadlozom nem csinàlja.
11l fogyi az sok és nem füstöl pedig akkor levegőt is tol bele különben nyomná a füstöt. Elég sok cucc lett javitva időben mem köthető valelyikhez?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13768 Dátum: 2015.04.01 szerda, 18:12:20 »

11l fogyi az sok és nem füstöl pedig akkor levegőt is tol bele különben nyomná a füstöt. Elég sok cucc lett javitva időben mem köthető valelyikhez?
Ezek elött màr elkezdte ezt a ràngatást.A szerelő azt mondja a futomű hibàtlan.Ami nem lett bántva az a rövid tengely a futoműben.Nem tudom hogy szervo oldalon lehet-e valami ami meg fogja?De néztem màr a légtömeg mérőt is és müxik.(elm327-el).Na ezért volt gyanús a porlasztó;ilyenkor a fordulatszám mutató is szakaszosan,darabosan ugrál fölfelé.A fogyi fedcomp szerint most is 11.1 persze ez városban.Tanácstalan vagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.01 szerda, 18:27:09 írta atadzso » Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #13769 Dátum: 2015.04.01 szerda, 18:27:13 »

Ezek elött màr elkezdte ezt a ràngatást.A szerelő azt mondja a futomű hibàtlan.Ami nem lett bántva az a rövid tengely a futoműben.Nem tudom hogy szervo oldalon lehet-e valami ami meg fogja?De néztem màr a légtömeg mérőt is és müxik.(elm327-el).Na ezért volt gyanús a porlasztó.Tanácstalan vagyok.
milyen fordulaton rángat?
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13770 Dátum: 2015.04.01 szerda, 18:33:15 »

milyen fordulaton rángat?

Hát kb. 2200-2300-ig alapról indulva de ha csak tartom a sebességet nem csinálja csak amint gyorsitok mindeggy mekkora sebbeségnél.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #13771 Dátum: 2015.04.01 szerda, 18:39:16 »

Hát kb. 2200-2300-ig alapról indulva de ha csak tartom a sebességet nem csinálja csak amint gyorsitok mindeggy mekkora sebbeségnél.
nekem is ezt csinálta,énnekem az adagolóm adta be az unalmast az viszont nagy szívás volt!!!
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13772 Dátum: 2015.04.01 szerda, 18:46:26 »

nekem is ezt csinálta,énnekem az adagolóm adta be az unalmast az viszont nagy szívás volt!!!
Csere?Meg is állt neked vagy csak ezt jàtszotta?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #13773 Dátum: 2015.04.01 szerda, 19:16:33 »

Csere?Meg is állt neked vagy csak ezt jàtszotta?

igen megállt,de én nagyon beszívtam!!!Bontott adagolót ne vegyél!!!Irány Fileph diesel ,ha tényleg adagoló hibás akkor ők a profik!
40E az árajánlat adás de előtte megmondják egy adagoló tesztel,hogy tényleg ez a fránya vp44 a hibás.
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13774 Dátum: 2015.04.01 szerda, 19:35:08 »

igen megállt,de én nagyon beszívtam!!!Bontott adagolót ne vegyél!!!Irány Fileph diesel ,ha tényleg adagoló hibás akkor ők a profik!
40E az árajánlat adás de előtte megmondják egy adagoló tesztel,hogy tényleg ez a fránya vp44 a hibás.
Ha nem gond meg kérdezném mennyi volt a felújìtás?
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13775 Dátum: 2015.04.01 szerda, 20:25:11 »

igen megállt,de én nagyon beszívtam!!!Bontott adagolót ne vegyél!!!Irány Fileph diesel ,ha tényleg adagoló hibás akkor ők a profik!
40E az árajánlat adás de előtte megmondják egy adagoló tesztel,hogy tényleg ez a fránya vp44 a hibás.
Jól írtad? 40e csak az árajánlat még semmit nem csináltak csak megnézik?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 208


E-mail
« Új hozzászólás #13776 Dátum: 2015.04.01 szerda, 20:52:12 »

Jól írtad? 40e csak az árajánlat még semmit nem csináltak csak megnézik?
Hát nem tudom hogy tényleg az-e a gond.
Elég húzós a dolog ezért keresek egy szakit vagy valami megoldást ha van rá.
Naplózva

2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sodro344
Vendég
« Új hozzászólás #13777 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:47:08 »

üdv.kérdésem a következő gondom mint az előző kérdezőnek csak fordítva tehát ha nyomom neki semmi gond megy mint sárkány de ha megállítóm a gázon a lábam elkezd rángatni mindegy mekkora sebességnél vagy fordulatnál ha rángatás közben rányomom a tempomatot simán megy. következő kérdés turbó : hidegen mikor belép a turbó nagyon erős kopogó dízel hangot hallani melegen nem. kérdés ha nem hirtelen nyomom neki akkor csak 2500 körül lép be a turbó ha lelépem akkor 1800-2000 között . sokszor voltam gépen még ford szervizben is semmit nem tudtak mondani.ha valaki tudna valami okosságot megköszönném.

mk3 tddi 90l kombi 2001.12+chip.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13778 Dátum: 2015.04.04 szombat, 07:26:57 »

Hát nem tudom hogy tényleg az-e a gond.
Elég húzós a dolog ezért keresek egy szakit vagy valami megoldást ha van rá.
Tisztelt Fórumtárs!
Adagoló és porlasztó ügyben felejtsd el a "rejtett sufniban dolgozó szakikat". Akinek mindössze egy csavarhúzója, meg egy kalapácsa és elképesztő szakmai dumája van. Szerintem ennél többet tudnak neked segíteni a fórumtársak egy minitalin. Az ilyen szaki által történő beavatkozás vége mindig, az igen kemény szívás és fölösleges kiadás. Én is a Filep dízelt ajánlanám ha valóban adagoló probléma van. Egy nagy múlttal és megfelelő szaktudással, müszerezettséggel rendelkező cég. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13779 Dátum: 2015.04.04 szombat, 09:20:16 »

üdv.kérdésem a következő gondom mint az előző kérdezőnek csak fordítva tehát ha nyomom neki semmi gond megy mint sárkány de ha megállítóm a gázon a lábam elkezd rángatni mindegy mekkora sebességnél vagy fordulatnál ha rángatás közben rányomom a tempomatot simán megy. következő kérdés turbó : hidegen mikor belép a turbó nagyon erős kopogó dízel hangot hallani melegen nem. kérdés ha nem hirtelen nyomom neki akkor csak 2500 körül lép be a turbó ha lelépem akkor 1800-2000 között . sokszor voltam gépen még ford szervizben is semmit nem tudtak mondani.ha valaki tudna valami okosságot megköszönném.

mk3 tddi 90l kombi 2001.12+chip.
Gázpedál jeladó esetleg? Gondolok arra, hogy tempomaton nem csinálja tehát az adagoló akkor hibátlanul teszi a dolgát! 1900-2000 fordulaton előtöltést módosít az adagoló ez elég hirtelen teszi /nem is értem miért/ de ilyenkor kopogóssá válik az üzem, melegen kicsit halkabban teszi. Ha kövéret nyomsz akkor is ebben a tartományban kezd el igazán dolgozni a turbó de nem olyan érzés mint mikor nagypapás gyorsulás. Terhelés nélkül kopogósabb. 
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13780 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:52:30 »

helló mindenki érszrevételem és egyben kérdésem lenne. azt vettem éeszre gogy mikor elérem a kb 1900 fordulatszámot és gyorsítok tovább olyan hangot ad a motor mintha egy honda vtech nyitás lenne. meg ha finoman adom neki a gázt akkor 1900 ford előtt megtorpan. ez csak nálam vanez a jelenség vagy beavatkozást igényel? mk3 2000 TDDi. a héten viszem motordiagnosztikára.
Válaszotokat előre is köszönöm!!!!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13781 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:19:14 »

helló mindenki érszrevételem és egyben kérdésem lenne. azt vettem éeszre gogy mikor elérem a kb 1900 fordulatszámot és gyorsítok tovább olyan hangot ad a motor mintha egy honda vtech nyitás lenne. meg ha finoman adom neki a gázt akkor 1900 ford előtt megtorpan. ez csak nálam vanez a jelenség vagy beavatkozást igényel? mk3 2000 TDDi. a héten viszem motordiagnosztikára.
Válaszotokat előre is köszönöm!!!!
Ez ilyen ott vált előtöltést az adagoló, negatív lesz a motordiag csak a pénzt szórod!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13782 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:32:37 »

ok 1 kipipálva. Smiley
2 miért van az hogy a turbó csövek tisztításakor a csövekben nem kevés olaj volt (nem olajgőz hanem olaj) vagy csak mert soha nem volt szétszedve? a csövön volt valami szűrő féleség az tele volt olajjal. (azért gondolom hogy nem volt szétszedve mert minden bilincs full rozsdás volt!) esetleg még valamit tisztítsak? gázolajszűrő? stb. Köszönöm
Naplózva
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #13783 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:37:06 »

nyáron chipre akarom vinni azért ez a nagy generál!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13784 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 17:05:29 »

ok 1 kipipálva. Smiley
2 miért van az hogy a turbó csövek tisztításakor a csövekben nem kevés olaj volt (nem olajgőz hanem olaj) vagy csak mert soha nem volt szétszedve? a csövön volt valami szűrő féleség az tele volt olajjal. (azért gondolom hogy nem volt szétszedve mert minden bilincs full rozsdás volt!) esetleg még valamit tisztítsak? gázolajszűrő? stb. Köszönöm
Tisztelt Fórumtárs!
A kis mennyiségű olaj jelenléte a turbócsövekben, teljesen természetes jelenség. Az olajat a turbó csapágyának kenése és az olaj szóródása okozza a csövekben. Természetesen kopottabb csapágy esetén nagyobb a szóródás is. A turbó a motor olajköréből kapja a kenést. Ezért nem szabad egy hosszabb üzem után azonnal leállítani a motort. Ellenkező esetben, a motor leállása után a turbó olaj nélkül forog tovább, ami jelentősen csökkenti a turbó csapágyának élettartamát. 100 ezer Km-ént érdemes a csöveket és a coolert is teljesen kitakarítani. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.05 vasárnap, 17:07:49 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sanyó69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20

2 sanyo069@freemail.hu sanyo69
E-mail
« Új hozzászólás #13785 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 10:26:13 »

Ha nem gond meg kérdezném mennyi volt a felújìtás?
200000ft
Naplózva

MK3 2001 2.0tddi trend 2001 85KW D6Ba
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #13786 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 20:50:31 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13787 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 21:36:32 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
hengerfej csere,vezérlés csere.sok.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13788 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 21:38:14 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.

jobb hátsó kerék előtt van az AC. Ütögesd meg jó erősen párszor. Ha utána beindul az autó, az AC-d volt a lúdas. csere.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #13789 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 21:40:22 »

bár a kékesfüstöt nem olvastam. lehet egy kicsit korán reagáltam. azért ránéznék arra az AC-ra.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13790 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 21:42:22 »

bár a kékesfüstöt nem olvastam. lehet egy kicsit korán reagáltam. azért ránéznék arra az AC-ra.
hajtokar és dugattyu törés.lukadas is lehet.de látatlanban sokminden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13791 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 21:46:14 »

hajtokar és dugattyu törés.lukadas is lehet.de látatlanban sokminden.

3 hengerrel még beindulna...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13792 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:01:44 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
tipp: a szívósor fölött van 1 tengely ami a kosz miatt be tud szorulni illetve leesni.
ha leesett akkor drága lesz mert csere nem javítható  Cry
ha csak megszorult akkor tísztitás és hurrá örülünk.

https://www.youtube.com/watch?v=L-1wDbTSGmo nézd meg
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.12 vasárnap, 22:11:54 írta Proconsul » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #13793 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:11:59 »

Törés nem hiszem, vagyis remélem, hogy nem az.
Semmi zörgő, csörgő hang nem volt előtte, közeben és utána sem.
Miután leállt és megpróbáltam párszor beindítani ugyanúgy tekerte a motort az önindító, semmi zörgés nem volt.
Ez a kékes füst zavar a legjobban.
Annyira már nem is tudom pontosan, hogy kék volt-e, de egy biztos, hogy füstölt.
Az AC-t megnézem, de így is-úgy is szerelőhöz akartam vinni mostanában, de ez a baj most közbejött.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13794 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:15:14 »

Törés nem hiszem, vagyis remélem, hogy nem az.
Semmi zörgő, csörgő hang nem volt előtte, közeben és utána sem.
Miután leállt és megpróbáltam párszor beindítani ugyanúgy tekerte a motort az önindító, semmi zörgés nem volt.
Ez a kékes füst zavar a legjobban.
Annyira már nem is tudom pontosan, hogy kék volt-e, de egy biztos, hogy füstölt.
Az AC-t megnézem, de így is-úgy is szerelőhöz akartam vinni mostanában, de ez a baj most közbejött.

a belőtt videót nézd meg,több is van egymás után talán köztük van a hibád
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13795 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:30:58 »

tipp: a szívósor fölött van 1 tengely ami a kosz miatt be tud szorulni illetve leesni.
ha leesett akkor drága lesz mert csere nem javítható  Cry
ha csak megszorult akkor tísztitás és hurrá örülünk.

https://www.youtube.com/watch?v=L-1wDbTSGmo nézd meg

Visszaveszi a turbóteljesítményt, mi? Biztosan az lehet a baj.
Már csak az a kérdés, a tddi-ben van-e ilyen pillangószelep...
Nincs... így nem is tud beszorulni.
Ez kipipálva.  eljen
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #13796 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:42:43 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy ma mikor jöttem hazafelé az autó elkezdett rángatózni és egy kis idő után kéken füstölt, majd leállt és nem indult el újra.
Felhívtam egy szerelőt, de ő már nem vállal(egyéb okok miatt) szerelést és ő azt mondta, hogy lehet dugulás is, de valószínűleg a vezérlés ugrott egyet.
Pár kilométerrel korábban észleltem, hogy kicsit lomhább az autó, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz.
Mi lehet a baja?
Ha vezérléscsere, akkor az körülbelül mennyibe fáj mostanában?
Köszönöm előre a válaszokat.
Ez ikább üzemanyag szivatyú /AC/ Nekem is hasonló tünetek voltak mikor behalt. Csak motor üzemben és indítózáskor üzemel ha megy. Én vittem az aksiról egy vezetékkel villanyt neki meg sem nyikkant csere és öröm!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #13797 Dátum: 2015.04.12 vasárnap, 22:48:59 »

Remélem, hogy tényleg "csak" az AC halt be.
Holnap megnézem, de azért felhívom a szerelőt és csak megnézetem vele, biztos ami biztos.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13798 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 11:16:00 »

tipp: a szívósor fölött van 1 tengely ami a kosz miatt be tud szorulni illetve leesni.
ha leesett akkor drága lesz mert csere nem javítható  Cry
ha csak megszorult akkor tísztitás és hurrá örülünk.

https://www.youtube.com/watch?v=L-1wDbTSGmo nézd meg

Ezt nem valami Opel/Saab/Fiat fórumra akartad linkelni? Sem a TDDI-ben, sem a TDCI-ben nincs "ilyen tengely ami meg tud szorulni"......
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #13799 Dátum: 2015.04.13 hétfő, 11:21:16 »

Remélem, hogy tényleg "csak" az AC halt be.
Holnap megnézem, de azért felhívom a szerelőt és csak megnézetem vele, biztos ami biztos.

Így teszed jól.  eljen Első körben AC ellenőrzés.

/Nekem simán egy gázolajszűrő dugulásnál is füstölt kéken, betankoltam valami sz@rt, de attól függetlenül beindult. 120 fölött rángatott, becsörgött, kopogott és kéken füstölt/
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 324   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.