Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:08:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113549 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13850 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:28:04 »
Idézetet írta: tuza35 - 2015.05.05 kedd, 18:27:22
Helló.Van valami a Szeretett TDDI mondeommal.Üzem meleg motort ha újra indítom nagyon nehezen pörög fel.És ez egyre rosszabb.Ha hideg akkor semmi baj nincs.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája de lusta vagyok vissza keresni.
Nekem ugyanezt csinálja, jelenleg lesz@rom. De adagolót valószínűsítettek rá sokan.
Megoldásként javasolták, hogy hfej hőmérséklet jeladót lehúzva, átverhető a tronika, és úgy beindul. De ezt minden indításnál eljátszani kész katasztrófa lenne.
Én vettem kapcsolót, gondoltam beépítem, és a beindításig hideg jelet kap a motorvezérlő, majd ahogy beindult, kapja a meleg jelet.
De végül még nem építettem be, mostanában nekem nem olyan vészes a be nem indulási képlet.
Egyébként még volt akinek az ilyen problémát a jeladó cseréje megoldotta.
Üdv, Ferqó
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13851 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:29:50 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.05 kedd, 21:08:43
2napig volt csendes a nyavajás ..
út közben szétszakadt a szijtárcsa.....3hónapos volt...fakkk
Milyen gyártmányú tárcsád volt, ami 3 hónapot bírt?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13852 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:49:27 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.05.05 kedd, 21:29:50
Milyen gyártmányú tárcsád volt, ami 3 hónapot bírt?
Febi
most nemtudom mit vegyek , egyenlőre visszament a régi gyári ..
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13853 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:57:52 »
https://www.youtube.com/watch?v=V9Nue85eNJs&feature=youtu.be
Forscan android TDDI...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13854 Dátum:
2015.05.05 kedd, 22:00:01 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.05 kedd, 21:49:27
Febi
most nemtudom mit vegyek , egyenlőre visszament a régi gyári ..
Nekem Dayco került fel tagnap, kíváncsi vagyok ezek után.
A Bárdisok nem javallták a Febi-t, de sztem ők azt javallanak amit mondanak nekik
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13855 Dátum:
2015.05.05 kedd, 22:04:33 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.05.05 kedd, 22:00:01
Nekem Dayco került fel tagnap, kíváncsi vagyok ezek után.
A Bárdisok nem javallták a Febi-t, de sztem ők azt javallanak amit mondanak nekik
mennyiért sikerült venni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13856 Dátum:
2015.05.05 kedd, 22:10:06 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.05 kedd, 22:04:33
mennyiért sikerült venni?
Ha jól emlékszem 27 000 Ft volt, naaagy kedvezménnyel.
A 3db görgőt+ezt vettem szumma 41500 Ft ért
A Dayco-ra azt mondták ez a gyári beszállító, hisziapiszi...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13857 Dátum:
2015.05.05 kedd, 22:16:32 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.05.05 kedd, 22:10:06
Ha jól emlékszem 27 000 Ft volt, naaagy kedvezménnyel.
A 3db görgőt+ezt vettem szumma 41500 Ft ért
A Dayco-ra azt mondták ez a gyári beszállító, hisziapiszi...
akkor jólvanakkor , én ~22ért kapom és sokallom
:D
ha nem lenne sos akk vennék angoloktól 6-8e ft-ért...
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13858 Dátum:
2015.05.06 szerda, 09:28:40 »
Hát hiányzik az a brutális erő az biztos.De majd lesz mèg 2,2-es.
Idézetet írta: Kispusi - 2015.05.05 kedd, 21:06:39
Kellett neked eladni a 2.2 tdci-t
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13859 Dátum:
2015.05.06 szerda, 09:43:59 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.05.05 kedd, 15:44:49
Gyorsìtáskor csak.Olyan mint ha akadozva menbe fel a fordulatszám mutató.Picit érezni csak.Persze a fohyasztás az egekbe 11 l.
kuplung nem csúszik?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13860 Dátum:
2015.05.06 szerda, 12:12:16 »
Köszi.
Idézetet írta: Ferqo - 2015.05.05 kedd, 21:28:04
Nekem ugyanezt csinálja, jelenleg lesz@rom. De adagolót valószínűsítettek rá sokan.
Megoldásként javasolták, hogy hfej hőmérséklet jeladót lehúzva, átverhető a tronika, és úgy beindul. De ezt minden indításnál eljátszani kész katasztrófa lenne.
Én vettem kapcsolót, gondoltam beépítem, és a beindításig hideg jelet kap a motorvezérlő, majd ahogy beindult, kapja a meleg jelet.
De végül még nem építettem be, mostanában nekem nem olyan vészes a be nem indulási képlet.
Egyébként még volt akinek az ilyen problémát a jeladó cseréje megoldotta.
Üdv, Ferqó
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13861 Dátum:
2015.05.06 szerda, 12:33:25 »
Idézetet írta: tuza35 - 2015.05.05 kedd, 18:27:22
Helló.Van valami a Szeretett TDDI mondeommal.Üzem meleg motort ha újra indítom nagyon nehezen pörög fel.És ez egyre rosszabb.Ha hideg akkor semmi baj nincs.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája de lusta vagyok vissza keresni.
Nézesd meg Filepéknél (valószínűleg nem lesz olcsó, de megtalálják a hibát).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13862 Dátum:
2015.05.06 szerda, 16:47:10 »
Helló drága klubtagok!
Kedves DI-s kollégák ,megosztok pár képet a szívósor felújításáról ,hátha másnak is elfér .
Ez az első kör ,ha nem lesz jó akkor csináltatok tömítést ,mivel az gyárilag nincs sehol sem ,hogy idézném a márkaszervízt:
"- Azt szét lehet szedni???
-Jé tényleg és van ott két tömítés is ,de áááá olyan a világon nem lesz azt belerakták a gyárban aztán nincs belőle több ,mókoljátok meg vhogyan."
Én a szétszedés után a gyári 5-ös zsákfuratokat belső menettel együtt átfúrtam 6,5-re átmenőre ,mert így igazán jól össze lehet húzni a két felet .
Az autósboltban 5 fajta paszta közül válogathattam ,ebből csak egy volt olyan amely az olaj és hőállóságon kívül a nagynyomást is bírja ,és ragaszt is a tömítés mellett.
A csavarboltban rozsdamenetes M6X40-es imbuszcsavarokat vettem önzáróanyával , sima és fakötésű alátétekkel együtt.
Majd megírom ,hogy hosszútávon hogyan működik.
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/713445861001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/1092648010004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/773107134005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/150506/010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv mindenkinek!
korpincs
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
sziloka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13863 Dátum:
2015.05.06 szerda, 17:58:43 »
Azt szeretném kérdezni hogy a 90 lovas tddi turbo ja jó e az én 115le autóba?
Naplózva
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13864 Dátum:
2015.05.06 szerda, 19:08:47 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.05.06 szerda, 17:58:43
Azt szeretném kérdezni hogy a 90 lovas tddi turbo ja jó e az én 115le autóba?
Helló!
A 163Le-é az biztos jó ,attól függ ,hogy változó geometriás e vagy sem ,ha jól tudom csak a beállítás változik vmennyire .
Üdv!
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13865 Dátum:
2015.05.06 szerda, 19:41:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.05.06 szerda, 09:43:59
kuplung nem csúszik?
Hát nem kéne nemki.Új az egész!
De nem is érezni,hallani.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
sziloka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13866 Dátum:
2015.05.06 szerda, 20:37:32 »
Idézetet írta: korpincs - 2015.05.06 szerda, 19:08:47
Helló!
A 163Le-é az biztos jó ,attól függ ,hogy változó geometriás e vagy sem ,ha jól tudom csak a beállítás változik vmennyire .
Üdv!
Fix turbós az enyém meg a 90 lovas is gondolom az erő nem a turbo tol fugg
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13867 Dátum:
2015.05.06 szerda, 21:20:14 »
létezik fix főtengejszíjtárcsa mondeora? valaki használt már ha igen ?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13868 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 06:17:53 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.06 szerda, 21:20:14
létezik fix főtengejszíjtárcsa mondeora? valaki használt már ha igen ?
van.a tranyóé.tddi-n szokott is lenni gyárilag is....néhol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
korpincs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 273
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13869 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 12:42:30 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.06 szerda, 21:20:14
létezik fix főtengejszíjtárcsa mondeora? valaki használt már ha igen ?
Azt èn is most cserèltem az összes cumójával együtt,mèg gyári volt,hogy egyem az előző tulaj szívèt.
Naplózva
2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND 115Le
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13870 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 19:30:20 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.07 csütörtök, 06:17:53
van.a tranyóé.tddi-n szokott is lenni gyárilag is....néhol.
hol tudok venni ?? esetleg cikkszámot tudsz szerezni?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13871 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 20:20:14 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.07 csütörtök, 19:30:20
hol tudok venni ?? esetleg cikkszámot tudsz szerezni?
http://www.max-car.hu
15 pénz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13872 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 20:32:00 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.05.07 csütörtök, 20:20:14
http://www.max-car.hu
15 pénz.
és nem okoz semmi extra gondot?
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13873 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 21:08:54 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.07 csütörtök, 20:32:00
és nem okoz semmi extra gondot?
tddi-n? azon sok kárt nem lehet már okozni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13874 Dátum:
2015.05.07 csütörtök, 21:27:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.05.07 csütörtök, 06:17:53
van.a tranyóé.tddi-n szokott is lenni gyárilag is....néhol.
Akkor tudom már, hogy mit fogok felrakni, ha majd az enyémet cserélni kell.
Fix lendkerék, fix szíjtárcsa, nuku szabadonfutó. Utána már csak a motortartó bakokat kell fixre hegesztenem
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13875 Dátum:
2015.05.08 péntek, 07:37:59 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.07 csütörtök, 21:27:19
Akkor tudom már, hogy mit fogok felrakni, ha majd az enyémet cserélni kell.
Fix lendkerék, fix szíjtárcsa, nuku szabadonfutó. Utána már csak a motortartó bakokat kell fixre hegesztenem
ha neked jó az úgy.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13876 Dátum:
2015.05.08 péntek, 08:03:38 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.07 csütörtök, 21:27:19
Akkor tudom már, hogy mit fogok felrakni, ha majd az enyémet cserélni kell.
Fix lendkerék, fix szíjtárcsa, nuku szabadonfutó. Utána már csak a motortartó bakokat kell fixre hegesztenem
akkor már a telókat se felejtsd fixre 'heftölni'!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13877 Dátum:
2015.05.08 péntek, 08:07:40 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.05.08 péntek, 08:03:38
akkor már a telókat se felejtsd fixre 'heftölni'!
Jajj tényleg, majdnem el is felejtettem. Na meg a kormányt
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13878 Dátum:
2015.05.08 péntek, 08:11:16 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.08 péntek, 08:07:40
Jajj tényleg, majdnem el is felejtettem. Na meg a kormányt
az azért már vmit elvesz a komfortból...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13879 Dátum:
2015.05.08 péntek, 08:17:40 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.05.08 péntek, 08:11:16
az azért már vmit elvesz a komfortból...
Induláskor be kell nézni a toronyirányt, aztán hajrá
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13880 Dátum:
2015.05.08 péntek, 08:37:53 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.08 péntek, 08:17:40
Induláskor be kell nézni a toronyirányt, aztán hajrá
egy igazi TDDI átmegy mindenen
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13881 Dátum:
2015.05.08 péntek, 14:12:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.05.07 csütörtök, 21:27:19
Akkor tudom már, hogy mit fogok felrakni, ha majd az enyémet cserélni kell.
Fix lendkerék, fix szíjtárcsa, nuku szabadonfutó. Utána már csak a motortartó bakokat kell fixre hegesztenem
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már itt tartasz az egyszerűsítéssel, én a helyedben a gumiabroncsokat is lecserélném minimum fakerékre.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13882 Dátum:
2015.05.08 péntek, 15:02:33 »
Egy TDDI-s mindig is nyugodtabban fog aludni mint egy TDCI-s....
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13883 Dátum:
2015.05.08 péntek, 17:29:36 »
Idézetet írta: László - 2015.05.08 péntek, 14:12:41
Tisztelt Fórumtárs!
Ha már itt tartasz az egyszerűsítéssel, én a helyedben a gumiabroncsokat is lecserélném minimum fakerékre.
Tisztelettel László!
Vagy csak simán felteszek ~20"-os felnit gumi nélkül
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13884 Dátum:
2015.05.09 szombat, 20:30:25 »
Nem bírta ki jövő hétig a szíjtárcsa...úgy szetszakadt ahogy illik. Szíj is oda lett. Sajnos a fix várat még így. Dayco szett ment bele arany áron.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13885 Dátum:
2015.05.09 szombat, 21:27:23 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.09 szombat, 20:30:25
Nem bírta ki jövő hétig a szíjtárcsa...úgy szetszakadt ahogy illik. Szíj is oda lett. Sajnos a fix várat még így. Dayco szett ment bele arany áron.
Nincs ott vmi más baj, hogy ennyire eszi a tárcsákat? vagy csak ennyire összejön minden?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13886 Dátum:
2015.05.09 szombat, 22:11:20 »
de van baj , nem gyári cuccokat veszem ezért nem annyira tartós de cserébe jóval olcsóbb
a fix cucc össze lesz pakolva és kész.fém görgők, fix tárcsa merci feszítő.
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13887 Dátum:
2015.05.09 szombat, 22:23:33 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.09 szombat, 22:11:20
de van baj , nem gyári cuccokat veszem ezért nem annyira tartós de cserébe jóval olcsóbb
a fix cucc össze lesz pakolva és kész.fém görgők, fix tárcsa merci feszítő.
A Merci feszítő mit tud? Jobb vagy olcsóbb?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13888 Dátum:
2015.05.09 szombat, 22:45:03 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.09 szombat, 22:11:20
de van baj , nem gyári cuccokat veszem ezért nem annyira tartós de cserébe jóval olcsóbb
a fix cucc össze lesz pakolva és kész.fém görgők, fix tárcsa merci feszítő.
Erről majd írj pár sort pls, esetleg pár fénykép a műveletről
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13889 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 02:03:38 »
Hello!
Fura dolog történt ma velem. Konkrétan indokolatlanul hamar elfogyott belőle a gázolaj. Amikor leállítottam volt még benne kb. 300km megtehető, mikor beindítottam 80km és sípolás, majd lement kb. 2km alatt 58km-re. A fogyasztásom normálisat mutat, viszont a két középső porlasztónál áll a cucc. Mi történhetett? A kocsi alatt nem láttam tócsát, az üanyagszűrőnél nem látok szivárgást.
Merre kutassak, járt már így valaki?
Köszi,
Imi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13890 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 09:37:23 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.05.10 vasárnap, 02:03:38
Hello!
Fura dolog történt ma velem. Konkrétan indokolatlanul hamar elfogyott belőle a gázolaj. Amikor leállítottam volt még benne kb. 300km megtehető, mikor beindítottam 80km és sípolás, majd lement kb. 2km alatt 58km-re. A fogyasztásom normálisat mutat, viszont a két középső porlasztónál áll a cucc. Mi történhetett? A kocsi alatt nem láttam tócsát, az üanyagszűrőnél nem látok szivárgást.
Merre kutassak, járt már így valaki?
Köszi,
Imi
szüntessétek meg a szivárgást a csúcsoknál-hollanderek lazák,vagy eltört a résolajcső.aztán lehet vizsgálódni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13891 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 14:28:14 »
Idézetet írta: K.Imi - 2015.05.10 vasárnap, 02:03:38
Hello!
Fura dolog történt ma velem. Konkrétan indokolatlanul hamar elfogyott belőle a gázolaj. Amikor leállítottam volt még benne kb. 300km megtehető, mikor beindítottam 80km és sípolás, majd lement kb. 2km alatt 58km-re. A fogyasztásom normálisat mutat, viszont a két középső porlasztónál áll a cucc. Mi történhetett? A kocsi alatt nem láttam tócsát, az üanyagszűrőnél nem látok szivárgást.
Merre kutassak, járt már így valaki?
Köszi,
Imi
Milyen cucc áll? Go vagy motorolaj?
Rátankolva is hiányzik a go mennyiség?
Nekem fhosul mutat a tankműszerem, az utolsó 10 liternél elkezd a telitank meg az üres között jönni menni.
A csúcsok mellett nekem is van "cucc", de az motorolaj, a fedélben lévő szimmeringeket kellene cserélni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
K.Imi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13892 Dátum:
2015.05.10 vasárnap, 16:21:17 »
Idézetet írta: Ferqo - 2015.05.10 vasárnap, 14:28:14
Milyen cucc áll? Go vagy motorolaj?
Rátankolva is hiányzik a go mennyiség?
Nekem fhosul mutat a tankműszerem, az utolsó 10 liternél elkezd a telitank meg az üres között jönni menni.
A csúcsok mellett nekem is van "cucc", de az motorolaj, a fedélben lévő szimmeringeket kellene cserélni.
Motorolajnak nem elég sűrű. Inkább go. Következő az lesz hogy rátöltök, de félek hogy a mutató jót állít.
A porlasztók körüli tömítést nemrég cseréltem, ott nem lehet baj. A hollandik rendesen meg vannak húzva, résolajcsövek rendben vannak, azoknak a csavarjai is rendesen meg vannak húzva. Komolyan nem értem.
Naplózva
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13893 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 22:15:40 »
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Amikor járó motornál bekapcsolom a fűtéskapcsolót,a motor alapjáraton mintha ugrana eggyet) kb 3-4 másodpercenként megismétlődik. Ha kikapcsolom megszűnik a jelenség. mondeo 2001 es 2.0 tddi 115 lovas.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13894 Dátum:
2015.05.14 csütörtök, 22:42:45 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.05.14 csütörtök, 22:15:40
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Amikor járó motornál bekapcsolom a fűtéskapcsolót,a motor alapjáraton mintha ugrana eggyet) kb 3-4 másodpercenként megismétlődik. Ha kikapcsolom megszűnik a jelenség. mondeo 2001 es 2.0 tddi 115 lovas.
"bekapcsolom a fűtéskapcsolót" <-- ez alatt pontosan mit értesz?
A tippem, hogy ha automata digit klímás a tied, akkor auto módba kapcsolod, ekkor pedig indul a klíma is. Ami "ugrást" hallasz az pedig az amikor a klíma kompresszor kuplungja zár.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13895 Dátum:
2015.05.15 péntek, 06:23:44 »
Igen az auto gombot.Na most én azt a kis kapcsolási hangot folyamatosan hallom,mintha ki be kapcsolgatnám.3 másodpercenként kb. De a fűtés folyamatosan megy. Ha klímázok vagy ha 29 fokra állítom akkor is ezt csinálja.
Naplózva
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13896 Dátum:
2015.05.15 péntek, 20:09:46 »
Igen az auto gombot.Na most én azt a kis kapcsolási hangot folyamatosan hallom,mintha ki be kapcsolgatnám.3 másodpercenként kb. De a fűtés folyamatosan megy. Ha klímázok vagy ha 29 fokra állítom akkor is ezt csinálja.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13897 Dátum:
2015.05.15 péntek, 20:50:26 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.05.15 péntek, 06:23:44
Igen az auto gombot.Na most én azt a kis kapcsolási hangot folyamatosan hallom,mintha ki be kapcsolgatnám.3 másodpercenként kb. De a fűtés folyamatosan megy. Ha klímázok vagy ha 29 fokra állítom akkor is ezt csinálja.
Ha látod az AUTO kiírást, akkor fogja kapcsolgatni a kompresszort. Ha a klímát manuálisan kikapcsolod (jobb oldali kis pici gombocska), akkor már nem szabad hallanod a "kattogást".
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
galaxysanyi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13898 Dátum:
2015.05.15 péntek, 21:42:53 »
Ugyan úgy 'kattog'de ma voltam szerelőnél és állítólag kevés benne a gáz és azért kapcsol a kompresszor állandóan.. vasárnap töltetem fel és kiderül...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13899 Dátum:
2015.05.16 szombat, 06:23:30 »
Idézetet írta: galaxysanyi - 2015.05.15 péntek, 21:42:53
Ugyan úgy 'kattog'de ma voltam szerelőnél és állítólag kevés benne a gáz és azért kapcsol a kompresszor állandóan.. vasárnap töltetem fel és kiderül...
pláne,ha nincs benne,akkor tömítetlen a rendszer,és hiába töltik fel-azt javítani kell előtte......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
271
272
273
274
275
276
277
[
278
]
279
280
281
282
283
284
285
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ