Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:05:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
270
271
272
273
274
275
276
[
277
]
278
279
280
281
282
283
284
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5113483 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13800 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 18:20:32 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.04.13 hétfő, 11:16:00
Ezt nem valami Opel/Saab/Fiat fórumra akartad linkelni? Sem a TDDI-ben, sem a TDCI-ben nincs "ilyen tengely ami meg tud szorulni"......
áhh, ez univerzális jótanács
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13801 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 19:21:15 »
Ma leszedtem az AC pumpát, hogy jobban megtudjam nézni működik-e.
Kicsit furcsa volt, mert hol ment, hol nem.
Azt hittem, hogy kontakt hiba lehet, de ugyanúgy tettem neki a vezetékeket.
Volt amikor lassult a fordulat és volt amikor gyorsult.
Volt olyan is, hogy elvettem az áramot és mikor visszatettem nem indult, de egy laza koccintás után már ment is.
Felhívtam egy szerelőt és ő mondta, hogy a gázolajszőrű is lehet.
Azt le lehet engedni vagy ilyen dugulás gyanús helyzetben mindig cserélni kell?
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
recon666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13802 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 19:30:33 »
Sziasztok!
Ma volt a mondim olajteknő javításon mert kicsit csepegett az olaj és le lett véve ujraragasztózva. És levétel után ez találta a szerelő az olajteknő aljában. :/ Van tippetek hogy minek lehet a része ez, szerinte a lánc laza és az marta ki, szerinte valami hézagoló lehet, de csak tipp. És több darabja nem is lett meg csak ennyi. S kocsi ettől függetlenül hibátlanul megyen, de ki tudja meddig.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 19:32:11 írta recon666
»
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13803 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 19:34:33 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.13 hétfő, 19:21:15
Ma leszedtem az AC pumpát, hogy jobban megtudjam nézni működik-e.
Kicsit furcsa volt, mert hol ment, hol nem.
Azt hittem, hogy kontakt hiba lehet, de ugyanúgy tettem neki a vezetékeket.
Volt amikor lassult a fordulat és volt amikor gyorsult.
Volt olyan is, hogy elvettem az áramot és mikor visszatettem nem indult, de egy laza koccintás után már ment is.
Felhívtam egy szerelőt és ő mondta, hogy a gázolajszőrű is lehet.
Azt le lehet engedni vagy ilyen dugulás gyanús helyzetben mindig cserélni kell?
ez egyértelmű AC. Kukás, vehetsz egy újat, és örülsz, h nincs nagyobb baja az autódnak.
Szűrőt meg nem éremes cserélned AC csere miatt. Jó szerelőd van!
nincs dugulás, csak hol nyom az AC, hol nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 19:36:51 írta Cs12
»
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13804 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 19:35:53 »
Idézetet írta: recon666 - 2015.04.13 hétfő, 19:30:33
Sziasztok!
Ma volt a mondim olajteknő javításon mert kicsit csepegett az olaj és le lett véve ujraragasztózva. És levétel után ez találta a szerelő az olajteknő aljában. :/ Van tippetek hogy minek lehet a része ez, szerinte a lánc laza és az marta ki, szerinte valami hézagoló lehet, de csak tipp. És több darabja nem is lett meg csak ennyi. S kocsi ettől függetlenül hibátlanul megyen, de ki tudja meddig.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13805 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 20:24:17 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.04.13 hétfő, 19:34:33
ez egyértelmű AC. Kukás, vehetsz egy újat, és örülsz, h nincs nagyobb baja az autódnak.
Szűrőt meg nem éremes cserélned AC csere miatt. Jó szerelőd van!
nincs dugulás, csak hol nyom az AC, hol nem.
Hát nagyon remélem, hogy tényleg az, mert már az őrületbe kerget ez az autó.
Már megrendeltem az új AC-t, remélem holnap vagy holnapután meghozzák.
Nem a szerelő mondta a szűrőcserét, csak mondta, hogy az is lehet a hiba forrása(nem indul a járgány) ezért gondoltam, hogy azzal is kellene kezdeni valami.
Azt mondta, hogy ilyenkor úgy szokták végigjárni, hogy a legolcsóbb, legkisebb dolognál indul a csere és haladnak tovább amíg meg nem lesz a hiba.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13806 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 20:50:17 »
Idézetet írta: recon666 - 2015.04.13 hétfő, 19:30:33
Sziasztok!
Ma volt a mondim olajteknő javításon mert kicsit csepegett az olaj és le lett véve ujraragasztózva. És levétel után ez találta a szerelő az olajteknő aljában. :/ Van tippetek hogy minek lehet a része ez, szerinte a lánc laza és az marta ki, szerinte valami hézagoló lehet, de csak tipp. És több darabja nem is lett meg csak ennyi. S kocsi ettől függetlenül hibátlanul megyen, de ki tudja meddig.
http://kep.psharing.com/833421.jpg
http://kep.psharing.com/833422.jpg
Azt lehet tudni milyen anyag? Mágneses/mágnes vonzza?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.13 hétfő, 20:54:09 írta tpmportal
»
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13807 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 20:51:18 »
Idézetet írta: adampeter - 2015.04.13 hétfő, 20:24:17
Hát nagyon remélem, hogy tényleg az, mert már az őrületbe kerget ez az autó.
Már megrendeltem az új AC-t, remélem holnap vagy holnapután meghozzák.
Nem a szerelő mondta a szűrőcserét, csak mondta, hogy az is lehet a hiba forrása(nem indul a járgány) ezért gondoltam, hogy azzal is kellene kezdeni valami.
Azt mondta, hogy ilyenkor úgy szokták végigjárni,
hogy a legolcsóbb, legkisebb dolognál indul a csere és haladnak tovább amíg meg nem lesz a hiba.
Egy jó szerelő pedig megmondja hol a hiba anélkül, hogy kísérletezget (fölöslegesen cserélget bármit) a te pénztárcád kárára.
Nem olyan bonyolult ez....
1. átlátszó cső
2. kannából indítás/járatás
Ezekkel 100%-ra ki lehet szűrni az AC hibát, ha az nem lenne elég amit már te is észrevettél (hol megy, hol nem....).
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
recon666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13808 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 21:02:56 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.04.13 hétfő, 20:50:17
Azt lehet tudni milyen anyag? Mágneses/mágnes vonzza?
Igen vonza. Pontosan milyen azt nem tudom :/
Naplózva
adampeter
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13809 Dátum:
2015.04.13 hétfő, 22:10:26 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.13 hétfő, 20:51:18
Egy jó szerelő pedig megmondja hol a hiba anélkül, hogy kísérletezget (fölöslegesen cserélget bármit) a te pénztárcád kárára.
Nem olyan bonyolult ez....
1. átlátszó cső
2. kannából indítás/járatás
Ezekkel 100%-ra ki lehet szűrni az AC hibát, ha az nem lenne elég amit már te is észrevettél (hol megy, hol nem....).
Az a helyzet, hogy nem igazán találtam még jó szerelőt.
A jó múltkor is zörgött valami indításkor, elvittem a szerelőhöz és azt mondta, hogy valószínűleg a vízpumpa vagy a szervószivattyú.
Ki lett cserélve a szervószivattyú(35e+munkadíj), ja és még mindig zörgött.
Erre az a válasz jött, hogy "hát, akkor az önindító lehet"
Így inkább én magam keresem meg a hibát és próbálom szerelni és ha már tényleg nem jutok előrébb, akkor jöhet egy hozzáértőbb valaki.
Vannak szerelők akiket ajánlottak eddig, de nem bízok én már senkiben.
Naplózva
2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13810 Dátum:
2015.04.14 kedd, 21:21:47 »
Idézetet írta: recon666 - 2015.04.13 hétfő, 21:02:56
Igen vonza. Pontosan milyen azt nem tudom :/
ez azért elég komoly.
kíváncsi lennék mi az végül.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13811 Dátum:
2015.04.15 szerda, 12:18:33 »
Hátha valaki hasonló problémával találkozik.
Péntek délután elindultam haza. M0-ra kiérve pár km autózás után (tempomat 100) először csak nagyon apró, majd nagyon erős rángatást kezdtem el érezni. Lassult vissza az autó, nem pörgött fel a motor.
Alapjárat jó volt, nem ugrált, viszont ~1500-as fordulat felé nem vagy csak "darabosan" ment.
Irány vissza BP, Ivanicshoz. Míg visszaértem folyamatos volt a rángatás, alapjárat közeli fordulaton tudtam csak gurulni. Utolsó pár km-en azonban mintha rendbe jött volna. Újra volt fordulatszám, nem rángatott, szépen felpörgött. Ivánicsnál ismerős se tapasztalt semmi rendelleneset, feleslegesen nem akart munkalapot nyitni.
Városban utána meggyötörtem kicsit, 4000-ig is szépen húzott, vidáman járt, semmi rendellenes. Újra nekiindultam a nagyvilágnak. M6-on kb 30 km múlva (Ercsi magasságában) ismét éreztem, hogy nagyon piciket kezd rántgatni. Tempó egyből vissza, pályáról le, sima 6-oson irány vissza BP-re. Ekkor a rángatás megszűnt, de nem volt erő az autóban. 100 felé kb nem is gyorsult, körforgalomból emelkedőnek fel kijőve nehezen vánszorgott fel.
Ismét Ivanics, IDS diag. Adagolóban találtak hibakódot:
P0149
P1564
Ezekből egy bizonyos FIP érzékelő hibájára lehetett következtetni, ami az adagolóban lakik. Sok jóval nem tudtak kecsegtetni, ennyi alapján vélhetően adagoló felújítás következik. Ők max leszerelni tudják és elküldeni felújításra, majd visszarakják. Ekkor már zárórájuk volt, illetve amúgy is át akartam gondolni, hogy mi legyen a következő lépés, így elváltunk.
Vasárnap kerültem újra az autó közelébe, kapott 20 lityi (ennyi fért a tankba) evoneopremiumüber go-t, utolsó mentsvárként. Nem segített. Városban közlekedve továbbra is jó volt, de ha autóztam egy 10-15 percet egyenletes tempóban, akkor kezdődött a finom rángatás.
Úgy döntöttem, hogy egy kézben legyen az egész (le-felszerelés, felújítás, minden), nehogy mutogatás legyen, stb. Filepékhez viszem az autót. Először egy részletes üzemanyag rendszer vizsgálat, diag, átvizsgálás, próbapad, hogy kiderüljön, hogy ténylegesen hol van a hiba és a kiolvasott hibakódok nem-e csak valaminek a következményei.
Ma reggelre kaptam időpontot, átnézték az üzemanyag rendszert és ami egyelőre biztos, hogy a tank környékén lévő üzemanyag szivattyú biztos megkukult. Ez okozhatja a tapasztalt jelenségeket. Ezt most biztos cserélik és vélhetően így megoldódik minden probléma.
Itt tartunk, fejleményekről beszámolok.
P.s.: még mielőtt elkezdődne, hogy sz.ar márkaszerviz és egyből felújíttatták volna és így meg úgy, egy percig sem hibáztatom őket. A rendelkezésre álló idő alatt (péntek délután 3-4 órakor azonnal fogadták az autót, fullon volt mindegyik állásuk) és a rendelkezésre álló infók alapján (csak egy IDS olvasás volt, semmi más) ennyit lehetett mondani. Náluk is egy komolyabb átvizsgálás lett volna a következő lépés. Azért nem hozzájuk vittem vissza az autót, mert ahogy írtam, ha tényleg adagoló felújítás kellett volna, akkor ők csak tovább küldeni tudják (vagy gyári "újat" felrakni, amit nyilván nem akartam volna...) és ha bármi gond adódik, akkor kezdődik a mutogatás.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
recon666
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13812 Dátum:
2015.04.15 szerda, 18:32:18 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.04.14 kedd, 21:21:47
ez azért elég komoly.
kíváncsi lennék mi az végül.
Semmi. Megnézte a szerelő, meghallgatta de nem találta semmit. Valószínűleg úgy került oda hogy mikor láncot vagy vezérlést cseréltek leeshetett és azért nem szedték szét a kertelt.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13813 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 09:28:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.15 szerda, 12:18:33
Hátha valaki hasonló problémával találkozik.
Péntek délután elindultam haza. M0-ra kiérve pár km autózás után (tempomat 100) először csak nagyon apró, majd nagyon erős rángatást kezdtem el érezni. Lassult vissza az autó, nem pörgött fel a motor.
Alapjárat jó volt, nem ugrált, viszont ~1500-as fordulat felé nem vagy csak "darabosan" ment.
Irány vissza BP, Ivanicshoz. Míg visszaértem folyamatos volt a rángatás, alapjárat közeli fordulaton tudtam csak gurulni. Utolsó pár km-en azonban mintha rendbe jött volna. Újra volt fordulatszám, nem rángatott, szépen felpörgött. Ivánicsnál ismerős se tapasztalt semmi rendelleneset, feleslegesen nem akart munkalapot nyitni.
Városban utána meggyötörtem kicsit, 4000-ig is szépen húzott, vidáman járt, semmi rendellenes. Újra nekiindultam a nagyvilágnak. M6-on kb 30 km múlva (Ercsi magasságában) ismét éreztem, hogy nagyon piciket kezd rántgatni. Tempó egyből vissza, pályáról le, sima 6-oson irány vissza BP-re. Ekkor a rángatás megszűnt, de nem volt erő az autóban. 100 felé kb nem is gyorsult, körforgalomból emelkedőnek fel kijőve nehezen vánszorgott fel.
Ismét Ivanics, IDS diag. Adagolóban találtak hibakódot:
P0149
P1564
Ezekből egy bizonyos FIP érzékelő hibájára lehetett következtetni, ami az adagolóban lakik. Sok jóval nem tudtak kecsegtetni, ennyi alapján vélhetően adagoló felújítás következik. Ők max leszerelni tudják és elküldeni felújításra, majd visszarakják. Ekkor már zárórájuk volt, illetve amúgy is át akartam gondolni, hogy mi legyen a következő lépés, így elváltunk.
Vasárnap kerültem újra az autó közelébe, kapott 20 lityi (ennyi fért a tankba) evoneopremiumüber go-t, utolsó mentsvárként. Nem segített. Városban közlekedve továbbra is jó volt, de ha autóztam egy 10-15 percet egyenletes tempóban, akkor kezdődött a finom rángatás.
Úgy döntöttem, hogy egy kézben legyen az egész (le-felszerelés, felújítás, minden), nehogy mutogatás legyen, stb. Filepékhez viszem az autót. Először egy részletes üzemanyag rendszer vizsgálat, diag, átvizsgálás, próbapad, hogy kiderüljön, hogy ténylegesen hol van a hiba és a kiolvasott hibakódok nem-e csak valaminek a következményei.
Ma reggelre kaptam időpontot, átnézték az üzemanyag rendszert és ami egyelőre biztos, hogy a tank környékén lévő üzemanyag szivattyú biztos megkukult. Ez okozhatja a tapasztalt jelenségeket. Ezt most biztos cserélik és vélhetően így megoldódik minden probléma.
Itt tartunk, fejleményekről beszámolok.
P.s.: még mielőtt elkezdődne, hogy sz.ar márkaszerviz és egyből felújíttatták volna és így meg úgy, egy percig sem hibáztatom őket. A rendelkezésre álló idő alatt (péntek délután 3-4 órakor azonnal fogadták az autót, fullon volt mindegyik állásuk) és a rendelkezésre álló infók alapján (csak egy IDS olvasás volt, semmi más) ennyit lehetett mondani. Náluk is egy komolyabb átvizsgálás lett volna a következő lépés. Azért nem hozzájuk vittem vissza az autót, mert ahogy írtam, ha tényleg adagoló felújítás kellett volna, akkor ők csak tovább küldeni tudják (vagy gyári "újat" felrakni, amit nyilván nem akartam volna...) és ha bármi gond adódik, akkor kezdődik a mutogatás.
AC csere meg kell hogy oldja, esetleg egy gázolajszűrő csere még szóba jöhet utána. Örülj hogy nem állt meg sehol, nekem a rángatás kezdete, erővesztés, megállás, kb. 5km alatt futott le......
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13814 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 12:50:21 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.04.16 csütörtök, 09:28:33
AC csere meg kell hogy oldja, esetleg egy gázolajszűrő csere még szóba jöhet utána. Örülj hogy nem állt meg sehol, nekem a rángatás kezdete, erővesztés, megállás, kb. 5km alatt futott le......
Nálam az autó, este megyünk kocsikázni
GO szűrőben kb 2000 km van, nem rég cseréltem
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13815 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:27:11 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.16 csütörtök, 12:50:21
Nálam az autó, este megyünk kocsikázni
GO szűrőben kb 2000 km van, nem rég cseréltem
Tegnap este mentem egy jó 60-70 km-t pályán. Minden szép és jó (kopp-kopp-kopp), nem rángatott, falta szépen a km-eket
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13816 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:17:23 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.17 péntek, 09:27:11
Tegnap este mentem egy jó 60-70 km-t pályán. Minden szép és jó (kopp-kopp-kopp), nem rángatott, falta szépen a km-eket
Azt meg lehet kérdezni, hogy mennyibe fájt ez a művelet filepéknél?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13817 Dátum:
2015.04.17 péntek, 14:06:16 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.17 péntek, 10:17:23
Azt meg lehet kérdezni, hogy mennyibe fájt ez a művelet filepéknél?
Pontosan 78680:
- Bosch AC: 59630
- 2 óra munkadíj: 12700
- Diag: 6350
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13818 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 13:59:10 »
Csak érződik a katalizátor kiütésének és az 1,5 baros turbo nyomásnak a pozitív hatása, most mentem egy 6,4 liter átlagú etapot 50% bp, 50% országút/autópálya.
Azt hittem, hogy nem nagyon fog 7 alatt kajálni, úgyhogy most örülök
https://www.spritmonitor.de/en/detail/666214.html
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13819 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 15:38:36 »
Idézetet írta: kornelkiss4 - 2015.04.19 vasárnap, 13:59:10
Csak érződik a katalizátor kiütésének és az 1,5 baros turbo nyomásnak a pozitív hatása, most mentem egy 6,4 liter átlagú etapot 50% bp, 50% országút/autópálya.
Azt hittem, hogy nem nagyon fog 7 alatt kajálni, úgyhogy most örülök
https://www.spritmonitor.de/en/detail/666214.html
érdekes. Nemrég állítottam a turbónyomáson. Felhúztam 1.4 barra, kerek 800 km re tankoltam 58.7 l naftát. Mondom ez így nem lesz jó, vissza az egész. Most 1.1re van belőve. 960km-re tankoltam 56,2l-t. Vki magyarázza meg nekem ezt a jelenséget. Uúgy 3 személlyel használtam uazon a távon, nagyjából uazzal a 90-110 km/h sebességgel.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kornelkiss4
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13820 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:26:09 »
Idézetet írta: Cs12 - 2015.04.19 vasárnap, 15:38:36
érdekes. Nemrég állítottam a turbónyomáson. Felhúztam 1.4 barra, kerek 800 km re tankoltam 58.7 l naftát. Mondom ez így nem lesz jó, vissza az egész. Most 1.1re van belőve. 960km-re tankoltam 56,2l-t. Vki magyarázza meg nekem ezt a jelenséget. Uúgy 3 személlyel használtam uazon a távon, nagyjából uazzal a 90-110 km/h sebességgel.
passzolom, nekem ugye bent van egy manuális turbonyomás szabályzó, és egy hosszabb cső is, amit méréssel sikerült megállapítanom, hogy alacsonyabb fordulaton épül fel a nyomás így.
nekem az is sokat jelent szerintem, hogy a katalizátorom el volt tömődve, amíg a helyén volt.
minden fogyasztásom rögzítem, így majd beszámolok a tapasztalataimról.
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13821 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 20:46:11 »
Sziasztok!
Egy ideje már észlelt hibával fordulnék hozzátok. A jelenség, hogy indítózásnál néha az önindító magában forog. Ilyenkor gyújtás le, majd vissza, izzítás megvár indít és pöcc röff. A jelenség nagyon ritkán jelentkezett eddig, viszont mostanában gyakoribb, plusz ma csak harmadikra indított rendesen.
Kérdés, hogy pontosan mi lehet a hiba? Én kopott fogaskerékre gondolok.
Tudom, hogy már rég megnézethettem volna, viszont csak most jutottam el odáig, hogy tényleg meg kéne, mielőtt nagyobb baj lesz és végleg nem indít.
Mennyire bonyolult az önindító levétele?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13822 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 20:49:46 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.04.19 vasárnap, 20:46:11
Sziasztok!
Egy ideje már észlelt hibával fordulnék hozzátok. A jelenség, hogy indítózásnál néha az önindító magában forog. Ilyenkor gyújtás le, majd vissza, izzítás megvár indít és pöcc röff. A jelenség nagyon ritkán jelentkezett eddig, viszont mostanában gyakoribb, plusz ma csak harmadikra indított rendesen.
Kérdés, hogy pontosan mi lehet a hiba? Én kopott fogaskerékre gondolok.
Tudom, hogy már rég megnézethettem volna, viszont csak most jutottam el odáig, hogy tényleg meg kéne, mielőtt nagyobb baj lesz és végleg nem indít.
Mennyire bonyolult az önindító levétele?
bendix behúzó mágnes csere.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wisky17
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13823 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 06:52:23 »
üdv
szívósor tömítéssel együtt szeretném a csavarokat is cserélni mert elég rozsdás. kérdés milyen méretű csavart vegyek oda mert mielőtt leveszem meg szeretném venni válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13824 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 16:49:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.19 vasárnap, 20:49:46
bendix behúzó mágnes csere.
Köszönöm a választ!
Mennyire nagy meló ezt kicserélni?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13825 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 17:49:45 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.04.20 hétfő, 16:49:16
Köszönöm a választ!
Mennyire nagy meló ezt kicserélni?
önindítót lekell venni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13826 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 20:54:25 »
Sziasztok!
Ma nagy nehezen sikerült összehozni a kölcsönkért laptopot egy ELM327-es (1.5-ös) OBDII-es hardware-rel. Van benne pár hibakód, mint pl gézpedál érzékelő 1 fesz túl magas, de azt majd a másik témában... Ami a legjobban idegesít a következő:
A fordulatszám és idő függvényében jelenítettem meg a négy henger tüzelőanyag kiegyenlítését és a következő lett a grafikon:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Van valami ötletetek? Az autó indításakor sokszor megjelenik a motorkód és az izzító kis piktogram, kb 1 másodpercre. De nem minden indításnál. Modeo 2001, 90LE TDDi
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13827 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 22:07:08 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.20 hétfő, 17:49:45
önindítót lekell venni.
Hmm., most hogy mondod.
Természetesen úgy gondoltam a dolgot. Csak azt nem tudom, hogy az egész meló mennyire nehéz ügy?
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13828 Dátum:
2015.04.21 kedd, 06:02:35 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.04.20 hétfő, 22:07:08
Hmm., most hogy mondod.
Természetesen úgy gondoltam a dolgot. Csak azt nem tudom, hogy az egész meló mennyire nehéz ügy?
3csavar.kissebb copás....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13829 Dátum:
2015.04.21 kedd, 08:08:55 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.04.20 hétfő, 22:07:08
Hmm., most hogy mondod.
Természetesen úgy gondoltam a dolgot. Csak azt nem tudom, hogy az egész meló mennyire nehéz ügy?
Elvileg csak az alsó műanyag turbócsövet (amiben a szenzor is van) kell levenni és utána alulról felnyúlva már kiszedhető az önindító. Nekem nem voltak ennyire nőgyógyász kezeim, úgyhogy a hűtőventilátort is kiszedtem.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13830 Dátum:
2015.04.21 kedd, 14:44:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.21 kedd, 08:08:55
Elvileg csak az alsó műanyag turbócsövet (amiben a szenzor is van) kell levenni és utána alulról felnyúlva már kiszedhető az önindító. Nekem nem voltak ennyire nőgyógyász kezeim, úgyhogy a hűtőventilátort is kiszedtem.
Hűtőventi már rutinból megy (ellenálláscsere, kábel összeégés megszüntetése), viszont a turbócsővel akadhatnak majd gondok. Régebben próbáltam már leszedni, hogy majd rendesen oda tudjam csavarozni, plusz kipucoltam volna, viszont a map csatija nem adta magát. Eltörni nem akartam így inkább nem szedtem ki, nagy kínlódva sikerült visszabújtatni a lefogató csavarok gumialátétébe.
Na mindegy, hétvégén jön a 2. menet.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13831 Dátum:
2015.04.23 csütörtök, 08:41:05 »
Idézetet írta: geri93 - 2015.04.21 kedd, 14:44:54
Hűtőventi már rutinból megy (ellenálláscsere, kábel összeégés megszüntetése), viszont a turbócsővel akadhatnak majd gondok. Régebben próbáltam már leszedni, hogy majd rendesen oda tudjam csavarozni, plusz kipucoltam volna, viszont a map csatija nem adta magát. Eltörni nem akartam így inkább nem szedtem ki, nagy kínlódva sikerült visszabújtatni a lefogató csavarok gumialátétébe.
Na mindegy, hétvégén jön a 2. menet.
Önindítót ki tudod venni, ha az akksit és akksitálcát kiveszed. Lehet hogy az S alakú turbócső útban lesz (már nem emlékszem), de ki tudod fűzni felfelé a kábelek közt.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
geri93
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 299
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13832 Dátum:
2015.04.24 péntek, 15:48:28 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2015.04.23 csütörtök, 08:41:05
Önindítót ki tudod venni, ha az akksit és akksitálcát kiveszed. Lehet hogy az S alakú turbócső útban lesz (már nem emlékszem), de ki tudod fűzni felfelé a kábelek közt.
Köszönöm a tippet! A hétvégén talán lesz rá időm, hogy nekiálljak. Így, hogy van már egy két tipp mit tűntessek el az útból, már gyerekjáték lesz.
Ha mégsem így lesz, majd szép sorban lebontom körülötte az autót.
Naplózva
2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA
EGR
mondeo tddi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13833 Dátum:
2015.04.29 szerda, 11:21:52 »
Üdv! Most jöttem a műszakiról a vizsgáztató állítasa szerint az autó p1000 hibakódot produkál, ami tudomásom szerint ECM hiba. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mi miatt hozhatja a hibakódot. Semmi furcsaságot nem produkál nincs rángatás, vészprogram stb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13834 Dátum:
2015.04.29 szerda, 13:30:02 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2015.04.29 szerda, 11:21:52
Üdv! Most jöttem a műszakiról a vizsgáztató állítasa szerint az autó p1000 hibakódot produkál, ami tudomásom szerint ECM hiba. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mi miatt hozhatja a hibakódot. Semmi furcsaságot nem produkál nincs rángatás, vészprogram stb.
nem futott végig az obd teszt.ez nem hiba....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sziloka
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13835 Dátum:
2015.04.29 szerda, 21:47:37 »
Sziasztok 2002 tddi mondeo van turbót keresek hozzá fix turbós vältozot is ra lehet tenni?Nem értek hozzá. Koszi
Naplózva
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13836 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 10:26:32 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.04.29 szerda, 21:47:37
Sziasztok 2002 tddi mondeo van turbót keresek hozzá fix turbós vältozot is ra lehet tenni?Nem értek hozzá. Koszi
Szia!Tudtommal rá lehet tenni csak a vákuumlabdát nyomásosra kell cserélni.
Naplózva
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18"
Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13837 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 12:10:40 »
Idézetet írta: sziloka - 2015.04.29 szerda, 21:47:37
Sziasztok 2002 tddi mondeo van turbót keresek hozzá fix turbós vältozot is ra lehet tenni?Nem értek hozzá. Koszi
Keres-kínál részleg.
Fel lehet rakni a fixet, Bunyek ennek a nagymestere.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13838 Dátum:
2015.04.30 csütörtök, 17:01:26 »
Idézetet írta: mondeo tddi - 2015.04.29 szerda, 11:21:52
Üdv! Most jöttem a műszakiról a vizsgáztató állítasa szerint az autó p1000 hibakódot produkál, ami tudomásom szerint ECM hiba. A kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mi miatt hozhatja a hibakódot. Semmi furcsaságot nem produkál nincs rángatás, vészprogram stb.
Te milyen durva helyekre jársz vizsgáztatni?? :wow1:Azért átment simán vagy zsírozni kellett?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13839 Dátum:
2015.05.03 vasárnap, 20:01:13 »
vezérlés csere letudva, már csak a 2hónapja meszerelt szíjfeszítőt kell ismét kukába dobni mert csörög...
a lánc nem kicsit volt már oda:
https://www.dropbox.com/s/t6jlfdkx692d09g/2015-05-03%2012.47.09.jpg?dl=0
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13840 Dátum:
2015.05.05 kedd, 11:35:30 »
Sziasztok!
Sajna még mindig ràngat a gép gázadáskor;gyorsìtáskor.
Futómű átnézve;féltengely javìtva.Tankot kipucolták;szürő cserélve és az ac is bemérve és rendben van.Sajnos nem találjuk a hibát.Mi lehet?Valaki ötlet vagy egy Bp.-i normális szerelőt tud mondani?
Köszi
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13841 Dátum:
2015.05.05 kedd, 12:01:12 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.05.05 kedd, 11:35:30
Sziasztok!
Sajna még mindig ràngat a gép gázadáskor;gyorsìtáskor.
Futómű átnézve;féltengely javìtva.Tankot kipucolták;szürő cserélve és az ac is bemérve és rendben van.Sajnos nem találjuk a hibát.Mi lehet?Valaki ötlet vagy egy Bp.-i normális szerelőt tud mondani?
Köszi
hogy rángat. nálunk rángatáskor adagoló hiba volt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13842 Dátum:
2015.05.05 kedd, 15:44:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.05.05 kedd, 12:01:12
hogy rángat. nálunk rángatáskor adagoló hiba volt
Gyorsìtáskor csak.Olyan mint ha akadozva menbe fel a fordulatszám mutató.Picit érezni csak.Persze a fohyasztás az egekbe 11 l.
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13843 Dátum:
2015.05.05 kedd, 15:55:55 »
Idézetet írta: atadzso - 2015.05.05 kedd, 15:44:49
Gyorsìtáskor csak.Olyan mint ha akadozva menbe fel a fordulatszám mutató.Picit érezni csak.Persze a fohyasztás az egekbe 11 l.
Kap levegőt eleget (turbo)
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
atadzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 208
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13844 Dátum:
2015.05.05 kedd, 16:35:54 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.05.05 kedd, 15:55:55
Kap levegőt eleget (turbo)
Ki tisztìtottam a szenzort és viszonylag uj a szürő is.
A turbo nyomàst elm-mel tudom nêzni az meg van.
Hogy tudom azt megnézni?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.05.05 kedd, 16:38:05 írta atadzso
»
Naplózva
2001.07. MKIII 2.0 TDDI 115 LE Turnier
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13845 Dátum:
2015.05.05 kedd, 18:27:22 »
Helló.Van valami a Szeretett TDDI mondeommal.Üzem meleg motort ha újra indítom nagyon nehezen pörög fel.És ez egyre rosszabb.Ha hideg akkor semmi baj nincs.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája de lusta vagyok vissza keresni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13846 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:02:50 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.03 vasárnap, 20:01:13
vezérlés csere letudva, már csak a 2hónapja meszerelt szíjfeszítőt kell ismét kukába dobni mert csörög...
a lánc nem kicsit volt már oda:
https://www.dropbox.com/s/t6jlfdkx692d09g/2015-05-03%2012.47.09.jpg?dl=0
Nincs semmi baj azzal a lánccal...
Az egyik szép fényes a másik nem..
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13847 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:06:39 »
Idézetet írta: tuza35 - 2015.05.05 kedd, 18:27:22
Helló.Van valami a Szeretett TDDI mondeommal.Üzem meleg motort ha újra indítom nagyon nehezen pörög fel.És ez egyre rosszabb.Ha hideg akkor semmi baj nincs.Valahol olvastam,hogy másnak is van ilyen problémája de lusta vagyok vissza keresni.
Kellett neked eladni a 2.2 tdci-t
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13848 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:08:43 »
2napig volt csendes a nyavajás ..
út közben szétszakadt a szijtárcsa.....3hónapos volt...fakkk
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #13849 Dátum:
2015.05.05 kedd, 21:23:32 »
Idézetet írta: netcore - 2015.05.05 kedd, 21:08:43
2napig volt csendes a nyavajás ..
út közben szétszakadt a szijtárcsa.....3hónapos volt...fakkk
Nem kicsit megy a szopás!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak:
1
...
270
271
272
273
274
275
276
[
277
]
278
279
280
281
282
283
284
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ