Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:53:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
207
208
[
209
]
210
211
212
213
214
215
216
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656622 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10400 Dátum:
2011.05.30 hétfő, 21:40:56 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.30 hétfő, 20:53:18
nem tudok segíteni ebben.jó szerelőket tudok ajánlani halásztelken.
Hát, ha a felsoroltakat meg tudják csinálni minden gond nélkül, akkor szívesen fogadok egy e-mail cím elérhetőséget privátban
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10401 Dátum:
2011.05.30 hétfő, 22:29:44 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.30 hétfő, 21:40:56
Hát, ha a felsoroltakat meg tudják csinálni minden gond nélkül, akkor szívesen fogadok egy e-mail cím elérhetőséget privátban
Közben jelentkezett Vik
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10402 Dátum:
2011.05.30 hétfő, 22:54:08 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.30 hétfő, 21:35:44
szerelőhöz vigyem vagy magam merhetem meghúzni óvatjával?
Óvatossan próbáldmeg,de lehet,hogy kikell cserélni p csúcs körüli dolgokat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10403 Dátum:
2011.05.30 hétfő, 23:37:00 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.30 hétfő, 21:14:58
ez nem túl olajos?
Nálam is dettó ilyen, sőt talán tocsogósabb is amióta a 4PCS-t felújították, most azt hallottam hogy a go nem fog ott elpárologni soha, ezért kicsit rongyal itattam fel belőle!
Kiváncsi vagyok hogy csak az összeszereléskor került oda kis felesleges go a résolaj csövekből vagy menetközben szivárgás van.
Ezek a gyorskötözők érnek ott vmit? Lehet nekem is érdemes lenne rásegíteni a szorításban, de ilyenre még nem is gondoltam hogy jó lehet:)
Holnap nagyszervízen leszek , próbálok kérdezősködni erről, de tuti azt mondják majd száraznak kéne lennie.
GOszűrő felfogatásnál a 3 kis műanyag szegecs helyett talált már ki vki vmi okos és olcsó megoldást? Fontos nekünk hogy a szegecsek lepattinthatóak legyenek?Én vmi fix felfogatásban gondolkodnék , kérdés kell ott levezetni pl. rezgéseket? Vagy ha fentről bontok úgyis mint a wikis leírásban akkor ha fix is simán cserélem később is?
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10404 Dátum:
2011.05.31 kedd, 09:55:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.30 hétfő, 22:54:08
Óvatossan próbáldmeg,de lehet,hogy kikell cserélni p csúcs körüli dolgokat.
Azt mondták, hogy ez a résolaj csőnél kell jöjjön.. hm. Tehát hiába tépek rajta, nem a tűzgyűrűnél van a szivárgás. Igaz lehet ez?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10405 Dátum:
2011.05.31 kedd, 15:01:31 »
szombathely-sopron, szhely-zalaegerszeg, szhely-keszthely vonalon tud valaki megbízható szerelőt ajánlani, aki látott már mk3-as mondeot, azon belül is tdci-t leginkább?
apunak akadt egy kis gondja a kocsival, de a szombathelyi ford szervízt inkább elkerüljük...
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10406 Dátum:
2011.05.31 kedd, 20:00:18 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.31 kedd, 09:55:05
Azt mondták, hogy ez a résolaj csőnél kell jöjjön.. hm. Tehát hiába tépek rajta, nem a tűzgyűrűnél van a szivárgás. Igaz lehet ez?
Nézd meg, hogy milyen szaga van, azért a gázolajnak eléggé más szaga van mint a motorolajnak...ha gázolaj akkor húzz a nagynyomású hollandereken (ha lehet) és a résolajcsöveket nézd meg, nem-e ott szivárog.
Ha motorolaj, akkor a porlasztókat körülvevő tömítés gyengült már el.(házilag cserélhető 2db lapos csavarhúzó segítségével)
A tűzgyűrűnek nincs köze ehhez, az az égésteret tömíti a szelepdekli alatti tértől.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.31 kedd, 21:29:09 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10407 Dátum:
2011.05.31 kedd, 20:23:33 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.31 kedd, 09:55:05
Azt mondták, hogy ez a résolaj csőnél kell jöjjön.. hm. Tehát hiába tépek rajta, nem a tűzgyűrűnél van a szivárgás. Igaz lehet ez?
a képen a hollandi alól szivárog.húzd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10408 Dátum:
2011.05.31 kedd, 21:14:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.05.31 kedd, 20:00:18
Nézd meg, hogy milyen szaga van, azért a gázolajnak eléggé más szaga van mint a motorolajnak...ha gázolaj akkor húzz a nagynyomású hollandereken (ha lehet) és a résolajcsöveket nézd meg, nem-e ott szivárog.
Ha motorolaj, akkor a porlasztókat körölvevő tömítés gyengült már el.(házilag cserélhető 2db lapos csavarhúzó segítségével)
A tűzgyűrűnek nincs köze ehhez, az az égésteret tömíti a szelepdekli alatti tértől.
köszi a tippet Mindenkinek! Még annyit kérdeznék, hogy ezt is meg lehet könnyen szakítani, mint az izzítógyertyát? Mert ha úgy lenne, én napokig sírógörccsel fetrengenék az asztal alatt..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10409 Dátum:
2011.05.31 kedd, 21:27:42 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.31 kedd, 21:14:01
köszi a tippet Mindenkinek! Még annyit kérdeznék, hogy ezt is meg lehet könnyen szakítani, mint az izzítógyertyát? Mert ha úgy lenne, én napokig sírógörccsel fetrengenék az asztal alatt..
Á dehogy, ez nem szakad meg, itt ha erős vagy, először letörik nyakban a porlasztó, utána meg már úgysem tudod megszakítani...
....17-es villással húzd meg nyugodtan normálisan, nem fog semmi megszakadni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10410 Dátum:
2011.05.31 kedd, 22:03:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.31 kedd, 20:23:33
a képen a hollandi alól szivárog.húzd meg!
Szerintem meg a résolajcső O gyűrűk. Nem véletlenül van ott az a szép, nem gyári tuning kötöző....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10411 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:05:32 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.31 kedd, 22:03:35
Szerintem meg a résolajcső O gyűrűk. Nem véletlenül van ott az a szép, nem gyári tuning kötöző....
Várjál, a szerelő mondta, hogy húzzam oda a csövet ezzel de ezután se változott a szivárgás. Ezért nem veszek mérget arra, hogy ott szivárog.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10412 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:09:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.31 kedd, 23:05:32
Várjál, a szerelő mondta, hogy húzzam oda a csövet ezzel de ezután se változott a szivárgás. Ezért nem veszek mérget arra, hogy ott szivárog.
Akkor ha nem vagy biztos benne honnan jön vegyél féktisztítót fújd be ott mindenhol töröld szárazra és menj vele.Hamar kiderül honnan folyik.Én is az o gyürükre tippelek ha meghúzás után sem változott.Egy próbát megér.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10413 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:19:46 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.31 kedd, 23:05:32
Várjál, a szerelő mondta, hogy húzzam oda a csövet ezzel de ezután se változott a szivárgás. Ezért nem veszek mérget arra, hogy ott szivárog.
ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10414 Dátum:
2011.05.31 kedd, 23:21:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.31 kedd, 23:19:46
ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10415 Dátum:
2011.06.01 szerda, 07:48:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.31 kedd, 23:19:46
ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?
Na akkor jelezném, hogy ma reggel szagolgatósba átmentem. Nem éreztem gázolajszagot! Ennyire azért nem rossz az orrom, hogy azt ne érezzem meg.. Tehát marad a motorolajszivárgás, amit Ervin írt?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10416 Dátum:
2011.06.01 szerda, 08:13:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.31 kedd, 23:19:46
ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?
azért az elég brutális lenne ha a visszatérő ágon is 1600bar lenne
akkor valószínű, h nem 1 gumicső lenne ott rögzítés nélkül, hanem ugyanolyan magasnyomású cső mint a bemenő ágon! de még akkor is elég hamar felfújná az üz.a. szűrőt (kb 1 beindítás amit kibírna a préseléssel összerakott szűrő!!!). amikor megtörténik a befecskendezés abban a pillanatban a múlté az 1600bar. csak a szivattyú, és a porlasztó dolgozik magas nyomáson, nem véletlenül vannak a 2 között akkora bugák berakva.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10417 Dátum:
2011.06.01 szerda, 15:33:46 »
Sziasztok !
S.O.S. ! Egr szelepet keresek 2006-os, 130 lóerős 2.0tdci motorhoz. Ajánlat esetén 30 / 3061758 ( vidékre is megyek ).
Köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10418 Dátum:
2011.06.01 szerda, 16:08:47 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.01 szerda, 08:13:36
azért az elég brutális lenne ha a visszatérő ágon is 1600bar lenne
akkor valószínű, h nem 1 gumicső lenne ott rögzítés nélkül, hanem ugyanolyan magasnyomású cső mint a bemenő ágon! de még akkor is elég hamar felfújná az üz.a. szűrőt (kb 1 beindítás amit kibírna a préseléssel összerakott szűrő!!!). amikor megtörténik a befecskendezés abban a pillanatban a múlté az 1600bar. csak a szivattyú, és a porlasztó dolgozik magas nyomáson, nem véletlenül vannak a 2 között akkora bugák berakva.
na jó.
ott a pont.
A kötöző akkor is űbertunning
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10419 Dátum:
2011.06.01 szerda, 17:06:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.01 szerda, 16:08:47
na jó.
ott a pont.
A kötöző akkor is űbertunning
Inkább azt mondjátok meg, milyen szigetelés kell ide? (Nem gázolaj szivárog!)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10420 Dátum:
2011.06.01 szerda, 19:01:30 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.01 szerda, 08:13:36
azért az elég brutális lenne ha a visszatérő ágon is 1600bar lenne
akkor valószínű, h nem 1 gumicső lenne ott rögzítés nélkül, hanem ugyanolyan magasnyomású cső mint a bemenő ágon! de még akkor is elég hamar felfújná az üz.a. szűrőt (kb 1 beindítás amit kibírna a préseléssel összerakott szűrő!!!). amikor megtörténik a befecskendezés abban a pillanatban a múlté az 1600bar. csak a szivattyú, és a porlasztó dolgozik magas nyomáson, nem véletlenül vannak a 2 között akkora bugák berakva.
De mi az a bugák?
Naplózva
Tomy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10421 Dátum:
2011.06.01 szerda, 19:52:26 »
Tuning Box Eladó!
0630/976-22-55
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10422 Dátum:
2011.06.01 szerda, 20:13:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.01 szerda, 19:01:30
De mi az a bugák?
egész pontosan:
Buga: Nyersacél tömb, félkész termék: további, főként hengerművi feldolgozáshoz megszabott méretre és tömegben leöntött tömb. /wikipedia/
de a nagyon tömör, nagyméretű v sok acélt/vasat tartalmazó alkatrészeket is hívjuk így kollégákkal ... és a megszokás nagy úr
kb 15 éve kezdtük el bugázni a nagy vasakat, és már a régen szakmába lévő alkatrészboltosok is értik
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.01 szerda, 20:15:33 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10423 Dátum:
2011.06.01 szerda, 20:24:54 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.01 szerda, 17:06:56
Inkább azt mondjátok meg, milyen szigetelés kell ide? (Nem gázolaj szivárog!)
Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10424 Dátum:
2011.06.01 szerda, 22:53:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.01 szerda, 20:24:54
Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db..
Azért vegyél szerintem biztos ami biztos elven O gyürüt nem drága és azt is cseréld ki ha már ott szerelsz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10425 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 10:15:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.01 szerda, 22:53:28
Azért vegyél szerintem biztos ami biztos elven O gyürüt nem drága és azt is cseréld ki ha már ott szerelsz.
Linket tudnál rá dobni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10426 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 10:17:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.01 szerda, 20:24:54
Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db..
Nézem, kétféle van belőle.. Van amelyiken körmök vannak.. Melyik kellhet nekem?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10427 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 13:29:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.02 csütörtök, 10:17:15
Nézem, kétféle van belőle.. Van amelyiken körmök vannak.. Melyik kellhet nekem?
Köröm nélküli
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10428 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 17:46:06 »
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok,
A Castrol Magnatec A1 5W30 olajat néztem ki, illetve a Ford 5W30 olaját ami szinte féláron van a Castrolhoz képest,
érdemes a Castrolt venni? jobb annyival mint amennyivel többe kerül?
Valamint tanácsot szeretnék kérni, olvastam hogy az üzemanyagszűrőből csak gyárit szabad venni,
és a légszűrő, pollenszűrő olajszűrővel mi a helyzet?
Ezekből is csak gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10429 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 18:16:14 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2011.06.02 csütörtök, 17:46:06
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok,
A Castrol Magnatec A1 5W30 olajat néztem ki, illetve a Ford 5W30 olaját ami szinte féláron van a Castrolhoz képest,
érdemes a Castrolt venni? jobb annyival mint amennyivel többe kerül?
Valamint tanácsot szeretnék kérni, olvastam hogy az üzemanyagszűrőből csak gyárit szabad venni,
és a légszűrő, pollenszűrő olajszűrővel mi a helyzet?
Ezekből is csak gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Szerintem vedd a fordos olajat
Azt is a castrol forgalmazza!!!! nemtom hogy az gyártja-e de tuti hogy a papírjában benne van hogy castrol!! Én most basztam rá, tudom
Üzemanyagszűrőből...pont most volt vita, hogyaz olcsóbbak is tudják már azt a 2 mikronos micsodát, de sztem inkább gyári!
Olajszűrőből is csak gyári, de ez az én véleményem!!
Pollenszűrőből válogathatsz, hogy szagszűrőset vagy csak simát, Levegőszűrő meg...szerintem tökmindegy szűr az mindenhogy!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10430 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 18:24:12 »
Sziasztok!
Érdeklődnék mi lehet a probléma az autóval
a jelenség az ,hogy mikor a napi első indítás történik akkor a kipufogóból sűrű nagy mennyiségű fehér füst tör elő miután leállítom s újra indítom akkor már minden rendben. amúgy nincs vele problémám csak hát a másik diesel-nél ezt nem tapasztaltam, még -17C ban se.
előre is köszönöm az infokat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10431 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 18:24:58 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.06.02 csütörtök, 18:24:12
Sziasztok!
Érdeklődnék mi lehet a probléma az autóval
a jelenség az ,hogy mikor a napi első indítás történik akkor a kipufogóból sűrű nagy mennyiségű fehér füst tör elő miután leállítom s újra indítom akkor már minden rendben. amúgy nincs vele problémám csak hát a másik diesel-nél ezt nem tapasztaltam, még -17C ban se.
előre is köszönöm az infokat.
velszeg beereszt valamelyik porlasztód
poharaztatsd meg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10432 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 18:29:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.02 csütörtök, 13:29:11
Köröm nélküli
Akkor ez lenne az?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44533930&termek_al_id=18100&katnev=2002.05.15-2002.11.15.%20%202.0%20125LE
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10433 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 18:52:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.02 csütörtök, 18:24:58
velszeg beereszt valamelyik porlasztód
poharaztatsd meg
poharaztatsd meg ez mit is jelent pontosan?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10434 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 20:43:18 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.06.02 csütörtök, 18:52:49
poharaztatsd meg ez mit is jelent pontosan?
komolyabb dízeles műhelyekben meg tudják nézni a résolaj mennyiségét, és abbló lehet következtetni a pcs-k állapotára.
vagy ha van valakinek jobb ötlete, akkor úgyis megírja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10435 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 20:50:06 »
Mióta van ez?
Mert ha csak az utolsó tankolás óta akkor lehet gázolaj is.
Nekem már volt olyan, hogy útközben kellett tankolnom, és rám is jött a szívbaj másnap reggel indításkor.
Amikor kifogyott az ismeretlen helyről származó nafta akkor megjavult minden.
Idézetet írta: Csalinger - 2011.06.02 csütörtök, 18:24:12
Sziasztok!
Érdeklődnék mi lehet a probléma az autóval
a jelenség az ,hogy mikor a napi első indítás történik akkor a kipufogóból sűrű nagy mennyiségű fehér füst tör elő miután leállítom s újra indítom akkor már minden rendben. amúgy nincs vele problémám csak hát a másik diesel-nél ezt nem tapasztaltam, még -17C ban se.
előre is köszönöm az infokat.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10436 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 21:24:38 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.02 csütörtök, 18:29:41
Akkor ez lenne az?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44533930&termek_al_id=18100&katnev=2002.05.15-2002.11.15.%20%202.0%20125LE
Szia!
Most nézem jobban a képet amit beraktál, hát azon a körmös van..
, viszont mondasz egy alvázszámot cromaxnak, vagy nagyautónak, és biztosan jót kapsz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10437 Dátum:
2011.06.02 csütörtök, 22:46:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.01 szerda, 20:24:54
Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db..
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44533928&termek_al_id=18100&katnev=2001.10.15-2002.11.15
. 2.0 130LE
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10438 Dátum:
2011.06.03 péntek, 19:13:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.02 csütörtök, 20:43:18
komolyabb dízeles műhelyekben meg tudják nézni a résolaj mennyiségét, és abbló lehet következtetni a pcs-k állapotára.
vagy ha van valakinek jobb ötlete, akkor úgyis megírja
poharazást bárki megtudja csinálni,kell hozzá 4 szilikoncső meg 4 ugyanolyan mérőedény,vagy pohár,akármi........ komolyabb dieseles műhelyekben nemigen csinálnak ilyet, ott kimérik a porlasztókat...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10439 Dátum:
2011.06.03 péntek, 20:24:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.03 péntek, 19:13:01
poharazást bárki megtudja csinálni,kell hozzá 4 szilikoncső meg 4 ugyanolyan mérőedény,vagy pohár,akármi........ komolyabb dieseles műhelyekben nemigen csinálnak ilyet, ott kimérik a porlasztókat...
a prolasztási kép vizsgálata egy másik vizsgálat??
azt hittem mind2-nél kiveszik próbapadra a a pcs-ket. akkor kicsit fogalomzavarban éltem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10440 Dátum:
2011.06.03 péntek, 21:31:33 »
na mingyárt teszek fel jutubra videot én hogy vizsgálok...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10441 Dátum:
2011.06.03 péntek, 21:36:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.03 péntek, 20:24:52
a prolasztási kép vizsgálata egy másik vizsgálat??
azt hittem mind2-nél kiveszik próbapadra a a pcs-ket. akkor kicsit fogalomzavarban éltem
a porlasztási kép az nem a résolajnál van,mert az a visszafolyó ág....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10442 Dátum:
2011.06.03 péntek, 21:38:38 »
ez a porlasztási kép:
http://www.youtube.com/watch?v=1RahxB5_8aY
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10443 Dátum:
2011.06.03 péntek, 21:48:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.03 péntek, 21:31:33
na mingyárt teszek fel jutubra videot én hogy vizsgálok...
inkább arról mesélj hogy áll a tuning
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10444 Dátum:
2011.06.03 péntek, 21:55:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.03 péntek, 21:36:06
a porlasztási kép az nem a résolajnál van,mert az a visszafolyó ág....
igen azt tudom, csak azt hittem, hogy mind2-nél kiveszik és padra teszik a pcs-t. de mostmárképben vagyok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10445 Dátum:
2011.06.03 péntek, 22:00:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.03 péntek, 21:48:01
inkább arról mesélj hogy áll a tuning
hát most igy belesz+rok idöszakom van épp....
az adagolóm is teljesen jó lett a kocsin, ugyhogy van 3 jó adagolóm...valamelyiket elkéne adnom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10446 Dátum:
2011.06.03 péntek, 22:03:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.03 péntek, 22:00:14
hát most igy belesz+rok idöszakom van épp....
az adagolóm is teljesen jó lett a kocsin, ugyhogy van 3 jó adagolóm...valamelyiket elkéne adnom...
majd helyre jössz
vp30 helyére fel lehet rakni simán a vp44et?? TDDI topicba válaszolj
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10447 Dátum:
2011.06.03 péntek, 22:33:59 »
úgy látszik megoldódott a probléma mármint a füsttel kapcsolatba első lépésként gondoltam mielőtt elviszem egy pcs szakihoz ki próbálom a fent említett kút váltást s lám csodák csodája ahogy kitankoltam az előzőt s már más kútról származó üzemanyag van a gépbe így a füst is megszűnt. ez létezik hogy ilyen adalék eltérés lenne diesel és diesel közt?? Edig az omv-re járta most a shel-nél tankolok. De bekell valjam nagyon meg könnyebbültem!!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10448 Dátum:
2011.06.04 szombat, 00:26:17 »
Idézetet írta: Csalinger - 2011.06.03 péntek, 22:33:59
úgy látszik megoldódott a probléma mármint a füsttel kapcsolatba első lépésként gondoltam mielőtt elviszem egy pcs szakihoz ki próbálom a fent említett kút váltást s lám csodák csodája ahogy kitankoltam az előzőt s már más kútról származó üzemanyag van a gépbe így a füst is megszűnt. ez létezik hogy ilyen adalék eltérés lenne diesel és diesel közt?? Edig az omv-re járta most a shel-nél tankolok. De bekell valjam nagyon meg könnyebbültem!!
én a mol-os go-al jártam ugy hogy füstölni kezdett.én mindig is shell-es voltam.és maradok is.itthol ennél jobb nem igen van szerintem...csak én tankolás elött megspékelem kis spurival is...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10449 Dátum:
2011.06.04 szombat, 11:18:53 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.03 péntek, 21:38:38
ez a porlasztási kép:
http://www.youtube.com/watch?v=1RahxB5_8aY
Érdekes. Én azt hittem, hogy köddé porlasztja az üa-t a csúcs, és nem a henger falára spricceli.
Egyébként hogyan vizsgál ez a műszer? Szemre kell nézni a porlasztási képet vagy nagy-sebességű felvételt is készít? Kódot generál?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
202
203
204
205
206
207
208
[
209
]
210
211
212
213
214
215
216
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ