Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:06:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657182 alkalommal)
0 Felhasználó és 178 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11400 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 17:13:05 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.07.31 vasárnap, 09:10:12
Van ugye téli alapjárat, ami 900 körüli, a nyári meg kb. 750. Szoftverfrissítésen átesett kocsiknál (ha jól tudom) a hátramenet kapcsolásakor felmegy az alapjárat 900-ra, nyáron is. Tehát valahogy meg kéne téveszteni az ECU-t, hogy tél van, vagy mindig rükvercben vagyunk. Akkor sose lenne az alapjárat 900 alatt.
Viszont ha közvetlenül az
E
lectronic
C
ontrol
U
nit
-ot csapjuk be, akkor minden másban is téliesen vezérel. Azt meg nem kéne.
Ötlet?
A hátramenet érzékelő bemeneten keresztül be lehet csapni az ECU-t. Csak az a baj, hogy nem lehet állandó jelet adni, mert így lezsabályoz az ECU: csökken a max teljesítmény és nincs tempomat.
Én azt csináltam, hogy egy elektronika csak kb. 1200-as fordulat alatt ad jelet az ECU-nak.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11401 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 18:29:32 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.31 vasárnap, 11:13:28
Magasnyomású szivattyúból
újat
vettem 3 éve ( legalábbis azt mondták róla )és megint ***axik 120.000 Km-nél. Fémreszelék a G.O. szűzőben! Létezik ilyen? Csak ennyit bírna?
volt olyan is hogy a fémcsövek (rail->porlasztó) belső fele vedlett. Ezért is szokták cserélni azokat is a porlasztókkal együtt.
Az elkoszolódott alacsony nyomású szakasz (tank->CR pumpa) tud kenéshiányt okozni a pumpában, az meg annak a halálhoz vezet. + villogó izzításjelzőhöz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11402 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 18:31:39 »
Idézetet írta: Koris - 2011.07.31 vasárnap, 09:15:00
Szeva,
Nekem is ua. a problémám:terheléskor bevillog és leáll.90 %-ban azonnal leáll.CKP/CMP/csúcsok csere volt.Nekem is szivattyú cseréje maradt,bár már azt is cseréltem egy bontottra,de ua.
Ezért kell a P0251es DTC-nél nem egyből efogadni a "cseréljünk porlasztót!" felkiáltást. A magas terhelésnél leállás lehet az alacsony nyomású szakasz hibája miatt is: koszolódás, levegősödés. Pl. retkes tank okozhat ilyet, főleg ha már túlvagy a magasnyomású rész teljes cseréjén (kiv. ha a bontott cseredarab is rossz)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11403 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 19:43:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.31 vasárnap, 12:40:59
Valahol feluton elmaradt a hozzaszolasbol a tenyanyag, ami cafolna ezeket...
Amit en irtam, az Papp Csabitol ***mazo velemeny. O napi szinten javitja ezeket a cuccokat hosszu eve, en elhiszem neki, hogy igy van, es hogy nem a levegobe beszel.
AndyA
én + még csak a parkolóba láttam autót. persze te nem ismersz engem, én meg nem ismerem a pappcsabit, de olvastam már ellenvéleményt itt olyantól a pappcsabi megállapítására (amivel én se tudok 100%ban egyetérteni) a gázolajról, akinek adok a véleményére, és tudom róla, h napi szinten elég sokat foglalkozik go-val és egyéb üza-gokkal, olajokkal ... nem eladás, v tankolás céljából.
viszont ahogy te összefoglaltad a saját szavaiddal az egészet az eléggé mellőzi a valóságot.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Csepi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11404 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 20:35:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.31 vasárnap, 09:50:01
Bunyek ismer sok szakit arrafelé!
Visszavittem a gépet a kereskedőnek, mert elvileg 6 hónap a gari rá. Ebből még három sem járt le. Mondtam neki nézesse meg. Eddig korekt volt a hozzáállása, de majd holnap kiderül, amikor elviszi szerelőhöz és kiderül mi a baja. Majd elmesélem, hogy mi volt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11405 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 22:04:01 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.07.31 vasárnap, 20:35:47
Visszavittem a gépet a kereskedőnek, mert elvileg 6 hónap a gari rá. Ebből még három sem járt le. Mondtam neki nézesse meg. Eddig korekt volt a hozzáállása, de majd holnap kiderül, amikor elviszi szerelőhöz és kiderül mi a baja. Majd elmesélem, hogy mi volt.
hol vetted?
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11406 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 08:30:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.30 szombat, 20:53:17
Bocs de próbálom kicsit poénnal elütni míg ezen túlleszek.Bocs ha nemvolt szellemes,jobb lett volna tréfa nélkül rendesen válaszolnom.Egyik írásomban megtalálod a választ.
Semmi gond
Az nem semmi összeg! De én is csak gyári újakat vennék. A gyári az gyári! Sokba került ez az osztály is mire kijártam.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11407 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 20:32:12 »
Porlasztókhoz: Nekünk 318ekm van a kocsiban, porlasztó gyári, szivattyú szintúgy. Bár a szervíz szerint már két éve "az utolsókat rúgja", de eddig még egy vészüzem se volt, csak reggel indításnál egy kis fehér füst, meg langyos motornál nehezebb indítás (de ez elmúlt valahogy), pedig azóta +70ekm ment bele.
Más: Elért minket is az elkerülhetetlen turbócső-repedés. Tipikus tünetek: Gyenge kocsi, sok füst, magas fogyasztás. De hát minek kidobni egy amúgy jó csövet, és venni 20k-ért (cromax) egy újat? Ráment egy vastag falú műgyantás Raychem zsugorcső, gyönyörűen körbeöleli a csövet, nem fúj ki, nem ereszt. Áldozás a tákolás oltárán
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11408 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 20:34:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.08.01 hétfő, 20:32:12
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
jöhet
nekem 1,9-né sem akar szétmenni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11409 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 21:20:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.01 hétfő, 20:34:22
jöhet
nekem 1,9-né sem akar szétmenni
Nekem traktor turbócső van rászorítva és körbragasztva
Mostmég nem rakom fel a szép jó csövemet hogy szétrepedjen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11410 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 21:25:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.01 hétfő, 21:20:43
Nekem traktor turbócső van rászorítva és körbragasztva
Mostmég nem rakom fel a szép jó csövemet hogy szétrepedjen
én meg nyomás emelés előtt körbetekertem az összeset power tape-pel, biztos ami biztos. valamit csak használhatott, mert nyomta már szét bilincsnél 2x is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11411 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 21:51:22 »
A repedés:
És a csodálatos javítás:
A képeket a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Persze nem ment olyan simán a dolog mint elképzeltem előre, a bilincs kis karja, ami belekapaszkodik a csőbe vissza-rakáskor letört, és szépen belerepült a csőbe, szóval szedhettem szét az egészet alul.
Kicsit jobban összehúzódott hosszában a zsugorcső, mint számítottam, és bár így is jókedvűen betakarja a repedést, azért lehet, hogy majd leszedem és egy hosszabbat ráteszek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11412 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 22:09:30 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.08.01 hétfő, 21:51:22
A repedés:
Persze nem ment olyan simán a dolog mint elképzeltem előre, a bilincs kis karja, ami belekapaszkodik a csőbe vissza-rakáskor letört, és szépen belerepült a csőbe, szóval szedhettem szét az egészet alul.
Kicsit jobban összehúzódott hosszában a zsugorcső, mint számítottam, és bár így is jókedvűen betakarja a repedést, azért lehet, hogy majd leszedem és egy hosszabbat ráteszek.
jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11413 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 22:10:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.01 hétfő, 22:09:30
jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.
ha nem ilyen elbaxott formája lenne, akkor be lehetne vonni az egészet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11414 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 22:11:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.08.01 hétfő, 21:51:22
Persze nem ment olyan simán a dolog mint elképzeltem előre, a bilincs kis karja, ami belekapaszkodik a csőbe vissza-rakáskor letört, és szépen belerepült a csőbe, szóval szedhettem szét az egészet alul.
Kicsit jobban összehúzódott hosszában a zsugorcső, mint számítottam, és bár így is jókedvűen betakarja a repedést, azért lehet, hogy majd leszedem és egy hosszabbat ráteszek.
mennyi ennek métere??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11415 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 22:42:15 »
MTZ traktorcső 10bar-ig birja.....1500ft métere azthiszem...annál jobb nem kell.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11416 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 23:03:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.08.01 hétfő, 20:32:12
Porlasztókhoz: Nekünk 318ekm van a kocsiban, porlasztó gyári, szivattyú szintúgy. Bár a szervíz szerint már két éve "az utolsókat rúgja", de eddig még egy vészüzem se volt, csak reggel indításnál egy kis fehér füst, meg langyos motornál nehezebb indítás (de ez elmúlt valahogy), pedig azóta +70ekm ment bele.
Más: Elért minket is az elkerülhetetlen turbócső-repedés. Tipikus tünetek: Gyenge kocsi, sok füst, magas fogyasztás. De hát minek kidobni egy amúgy jó csövet, és venni 20k-ért (cromax) egy újat? Ráment egy vastag falú műgyantás Raychem zsugorcső, gyönyörűen körbeöleli a csövet, nem fúj ki, nem ereszt. Áldozás a tákolás oltárán
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
Porjasztókhoz:nekem fordítva van és sajnos csere nemtudok mit tenni.
Más:Amikor elrepedt a szívósorra menő turbócsövem erős maradt ment mint a golyó és nem is füstölt.Csak abbüól vettem észre,hogy körülötte minden olajos volt.Na ebből csak azt akarom kihozni,hogy nem egyformán viselkednek a kocsik ha hiba van.És erről se te se én se más nemtehet.Azért én is örültem volna ha eddig elmegy de sajna nem ment.zért örülök a sikerednek.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11417 Dátum:
2011.08.02 kedd, 00:19:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.01 hétfő, 22:42:15
MTZ traktorcső 10bar-ig birja.....1500ft métere azthiszem...annál jobb nem kell.
az sem baj, ha lehet kapni
én hiába kerestem, felénk kevés a turbós mtz, így nem is tartanak belőle...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11418 Dátum:
2011.08.02 kedd, 06:19:17 »
A szívósort mivel tudom kimosni 100%-an? Kerestem a cikket de nem találtam. 1x már próbáltam Brigéciol 2000-el de az nem bírt vele. A D3-as erősebb az jó hozzá ha beáztatom vele?
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11419 Dátum:
2011.08.02 kedd, 06:22:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.31 vasárnap, 12:16:55
Egyfelol nix bexaren, attol, hogy spen van a GO-szuroben, meg siman elmehetsz vele akar 50-100 ezret is. Masfelol sajnos valoban ilyen ocska az anyag - mind a CR szivattyu anyaga, mind a magyar gazolaj...
Par hozzaszolassal elobb ideztem egy olyan szaki velemenyet, aki talan tudja, mirol beszel. Tegyel minden 50 liter gazolajhoz 1-2 deci 2T ketutemu kenoolajat es remenykedj. Artani biztos nem fog, bar nem bizonyitott az sem, hogy hasznalna.
AndyA
Sajna poharazva is voltak a csúcsok és kipurcant kettő, de a többinek sincs sok esélye.Újraprogizva is volt már kettő ( tavaj nov. és idén juni- ban a másik ) érdekes higy most az dobott kódot , ami poharazásnál még jó volt. Mikor cserélve lettek a csúcsok es a szivattyú, akkor komplett tank és üa rendszer is pucolva lett és ezek elött 20e-el pedig a nagynyomású csövekból is kapott újakat.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11420 Dátum:
2011.08.02 kedd, 07:24:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.01 hétfő, 23:03:02
Porjasztókhoz:nekem fordítva van és sajnos csere nemtudok mit tenni.
Más:Amikor elrepedt a szívósorra menő turbócsövem erős maradt ment mint a golyó és nem is füstölt.Csak abbüól vettem észre,hogy körülötte minden olajos volt.Na ebből csak azt akarom kihozni,hogy nem egyformán viselkednek a kocsik ha hiba van.És erről se te se én se más nemtehet.Azért én is örültem volna ha eddig elmegy de sajna nem ment.zért örülök a sikerednek.
Nem dicsekvésnek szántam, hanem pozitív példának, hogy akinek mondjuk a szervizben azt mondják poharazás után, hogy kuka, de ő nem érez semmit, akkor még lehet, hogy nem vészes a helyzet, illetve hogy nem szabályszerű minden mondeónál a gyakori üa-renndszer felújítás.
A problémákra valóban máshogy reagálnak a kocsik, kíváncsi lennék (műszaki érdeklődésű emberként), hogy a különböző alkatrészek ideálistól való eltérései milyen módon befolyásolják a motor viselkedését, vagy mondjuk ebben az esetben az, hogy a turbó változó geometriájú-e, milyen irányú/méretű a repedés. Illetve kérdezném a hozzáértőket, hogy esetleg változtattak-e a 130 lovas TDCi vezérlésén faceliftnél?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.01 hétfő, 22:11:07
mennyi ennek métere??
3ezer körül van úgy tudom.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.01 hétfő, 22:10:50
ha nem ilyen elbaxott formája lenne, akkor be lehetne vonni az egészet
bár akkor már inkább egy szilikoncső ebay-ről
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.02 kedd, 06:19:17
A szívósort mivel tudom kimosni 100%-an? Kerestem a cikket de nem találtam. 1x már próbáltam Brigéciol 2000-el de az nem bírt vele. A D3-as erősebb az jó hozzá ha beáztatom vele?
Igen, a D3 erősebb, de környezetszennyezőbb is, úgy hiszem. Ha jól tudom a dízel is elég hatásos ilyen felhasználásra, de az aztán tényleg káros.
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.01 hétfő, 22:09:30
jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.
Én is inkább a turbócső miatt aggódom, mint a zsugorcső miatt. Bár az állandó szűkül-tágul dolgot nem nagyon értem.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11421 Dátum:
2011.08.02 kedd, 07:41:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.01 hétfő, 22:42:15
MTZ traktorcső 10bar-ig birja.....1500ft métere azthiszem...annál jobb nem kell.
de az egyenes csővel semmit nem lehet kezdeni. 30cm-en belül van 2 120°-os hajtás benne, a két 120as hajtás között még kb 5° és a teteje még elhajlik kb 20°-ot ... ezt a leglágyabb cső se bírja ki betörés nélkül. ha pedig betörik már nem megy át rajta elég levegő. alul 35mm fent 45mm. ki van ez találva, h ne lehessen akármivel helyettesíteni. de persze megoldható, csak dolgozni kell vele rendesen. én próbáltam legyártatni flexibilis csőből, de a törések miatt végül nem vállalták sehol. házi megoldást kellett keresnem ... és meg is lett.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11422 Dátum:
2011.08.02 kedd, 07:45:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2011.08.01 hétfő, 20:32:12
Porlasztókhoz: Nekünk 318ekm van a kocsiban, porlasztó gyári, szivattyú szintúgy. Bár a szervíz szerint már két éve "az utolsókat rúgja", de eddig még egy vészüzem se volt, csak reggel indításnál egy kis fehér füst, meg langyos motornál nehezebb indítás (de ez elmúlt valahogy), pedig azóta +70ekm ment bele.
Más: Elért minket is az elkerülhetetlen turbócső-repedés. Tipikus tünetek: Gyenge kocsi, sok füst, magas fogyasztás. De hát minek kidobni egy amúgy jó csövet, és venni 20k-ért (cromax) egy újat? Ráment egy vastag falú műgyantás Raychem zsugorcső, gyönyörűen körbeöleli a csövet, nem fúj ki, nem ereszt. Áldozás a tákolás oltárán
Ha egy hónapig bírja az már jó, zsugorcsövünk van bőven. Ha valakit nagyon érdekel az eredmény szívesen csinálok fotókat.
Nálam ugyanez a helyzet. 190e km-rel vettem az autót majdnem két éve. Poharazásnál kiderült, hogy a 2. és 4. csúcs a végét járja és fémreszelék van a GO szűrőben. Azt mondták, nem sokáig fog menni. Azóta bő 80e km-t ment vészüzem nélkül, jó fogyasztással...
Persze kapja a Megaselt meg az Auto-Chemes tisztításokat.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11423 Dátum:
2011.08.02 kedd, 07:46:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.01 hétfő, 22:09:30
jól néz ki, kíváncsi vagyok, meddig bírja. A tippem az, hogy a javított szakasz alatt körkörsen fog szétmenni, mert ez cső állandóan szűkül-tágul.
nyilvánvalóan nem sokáig (már ha a turbo jól működik). pár hirtelen padlógáz, és ott lehet folytatni ahol korábban abba lett hagyva a dolog. nem körbe fog szakadni a ragasztás alatt, hanem a gumin már meglévő repedés indul tovább v lefelé, v felfelé. ez csak felületi kezelés, a hiba nincs kijavítva! ha ez mégis megfogja és nem reped tovább akkor talán keveset nyom a turbo!?
nekem az utolsó csőrepedésnél a powertape kb annyira volt jó amíg 1x nagyobb gázt nem kapott az autó. idegesítő volt, de legalább tuti a turbo jól működik. aztán megkapta a véglegest és így facca.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 07:58:20 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11424 Dátum:
2011.08.02 kedd, 11:32:14 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.02 kedd, 06:19:17
A szívósort mivel tudom kimosni 100%-an? Kerestem a cikket de nem találtam. 1x már próbáltam Brigéciol 2000-el de az nem bírt vele. A D3-as erősebb az jó hozzá ha beáztatom vele?
én benzinnel és féktisztítóval csináltam. szerezz be egy kis ecsetet is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11425 Dátum:
2011.08.02 kedd, 11:33:38 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 07:41:45
de az egyenes csővel semmit nem lehet kezdeni. 30cm-en belül van 2 120°-os hajtás benne, a két 120as hajtás között még kb 5° és a teteje még elhajlik kb 20°-ot ... ezt a leglágyabb cső se bírja ki betörés nélkül. ha pedig betörik már nem megy át rajta elég levegő. alul 35mm fent 45mm. ki van ez találva, h ne lehessen akármivel helyettesíteni. de persze megoldható, csak dolgozni kell vele rendesen. én próbáltam legyártatni flexibilis csőből, de a törések miatt végül nem vállalták sehol. házi megoldást kellett keresnem ... és meg is lett.
és mi lett az??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11426 Dátum:
2011.08.02 kedd, 11:42:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.02 kedd, 11:33:38
és mi lett az??
acélcső (úgy hajtva ahogy kell), a bekötés pedig 5réteg textiles szilikoncső. az életbe nem megy szét többet.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 11:48:24 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Csepi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11427 Dátum:
2011.08.02 kedd, 13:40:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.31 vasárnap, 22:04:01
hol vetted?
A Baranya Autónál a Megyeri úton. A régi nevük Jimi verda volt.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11428 Dátum:
2011.08.02 kedd, 13:48:06 »
Izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11429 Dátum:
2011.08.02 kedd, 14:22:35 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.08.02 kedd, 13:48:06
Izzítógyertya cseréhez le kell venni a szívósort?
ha már a szögletes szívósorod van akkor le.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11430 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:02:01 »
Kösz.
Az van.
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 14:22:35
ha már a szögletes szívósorod van akkor le.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11431 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:18:57 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.08.02 kedd, 15:02:01
Kösz.
Az van.
az a szivacs az egészben, h az 1. henger miatt kell levenni. a többit ki lehet okosítani (ha jól emléxek), de az nem adja magát seh.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11432 Dátum:
2011.08.02 kedd, 15:31:13 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 07:46:51
nyilvánvalóan nem sokáig (már ha a turbo jól működik). pár hirtelen padlógáz, és ott lehet folytatni ahol korábban abba lett hagyva a dolog. nem körbe fog szakadni a ragasztás alatt, hanem a gumin már meglévő repedés indul tovább v lefelé, v felfelé. ez csak felületi kezelés, a hiba nincs kijavítva! ha ez mégis megfogja és nem reped tovább akkor talán keveset nyom a turbo!?
nekem az utolsó csőrepedésnél a powertape kb annyira volt jó amíg 1x nagyobb gázt nem kapott az autó. idegesítő volt, de legalább tuti a turbo jól működik. aztán megkapta a véglegest és így facca.
Azért gondoltam a körkörösre, mert a zsugorcső nem tágul, így a teljes nyomásváltozást az alatta lévő csőszakasz nyeli le.
Ezeknél a csöveknél nem is a max nyomás a gond, hanem az állandó változás, így fárad a szövet meg a gumi. A szilikonos (és egyéb megoldások) azt tudják, hogy nem változik a keresztmetszete, így nem fárad az anyag.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11433 Dátum:
2011.08.02 kedd, 16:35:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.02 kedd, 15:31:13
Azért gondoltam a körkörösre, mert a zsugorcső nem tágul, így a teljes nyomásváltozást az alatta lévő csőszakasz nyeli le.
Ezeknél a csöveknél nem is a max nyomás a gond, hanem az állandó változás, így fárad a szövet meg a gumi. A szilikonos (és egyéb megoldások) azt tudják, hogy nem változik a keresztmetszete, így nem fárad az anyag.
Ennél már csak az volna tökéletesebb, ha teljesen átvizsgálnánk a rendelkezésre álló helyet, és ahol lehet, kisebb ívben hajolna az összekötő cső. Pl. egy csőszakasznak A-ból B-be nem kellene egyszer kemény 90 fokban kanyarodnia, ha lehetne nagyobb ívben, 6x 15 fokban is, akkor az áramlási tényező is sokat javulna.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11434 Dátum:
2011.08.02 kedd, 16:39:43 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.08.02 kedd, 16:35:42
Ennél már csak az volna tökéletesebb, ha teljesen átvizsgálnánk a rendelkezésre álló helyet, és ahol lehet, kisebb ívben hajolna az összekötő cső. Pl. egy csőszakasznak A-ból B-be nem kellene egyszer kemény 90 fokban kanyarodnia, ha lehetne nagyobb ívben, 6x 15 fokban is, akkor az áramlási tényező is sokat javulna.
nagyon nem tudsz rajta alakítani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11435 Dátum:
2011.08.02 kedd, 16:50:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.02 kedd, 15:31:13
Azért gondoltam a körkörösre, mert a zsugorcső nem tágul, így a teljes nyomásváltozást az alatta lévő csőszakasz nyeli le.
Ezeknél a csöveknél nem is a max nyomás a gond, hanem az állandó változás, így fárad a szövet meg a gumi. A szilikonos (és egyéb megoldások) azt tudják, hogy nem változik a keresztmetszete, így nem fárad az anyag.
mivel a repedés nem szűnt meg csak nem látszik biztos, h az fog "terjeszkedni"
a csőnek pedig a legnagyobb baja. h kb 100Ft/m cső van alapul véve. vastag gumi, 1 réteg szövet, ráadásul az is jó ritka szövésű (kb 5x5mm). ha csak a szövése dupla sűrű lenne már nem pukkogna el. a gumi minősége végülis elhanyagolható ... csak olajállónak kell lennie.
amit én beraktam a vascsőhöz abba spirálisan van a szövet 5 rétegbe tekerve és kb 0,5x0,5mm sűrű szövés (1 réteg!!!). és persze eleve más anyagból van benne a szövet, de az már csak részlet kérdés.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 16:54:45 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11436 Dátum:
2011.08.02 kedd, 16:52:51 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.08.02 kedd, 16:35:42
Ennél már csak az volna tökéletesebb, ha teljesen átvizsgálnánk a rendelkezésre álló helyet, és ahol lehet, kisebb ívben hajolna az összekötő cső. Pl. egy csőszakasznak A-ból B-be nem kellene egyszer kemény 90 fokban kanyarodnia, ha lehetne nagyobb ívben, 6x 15 fokban is, akkor az áramlási tényező is sokat javulna.
marha eccerű a történet! ha a klíma 1ik csöve 2cm-el lenne rövidebb v akár hosszabb, akkor egyenes cső is mehetne be ehelyett a kanyarcső helyett.
amíg viszont ott van addig ezeket a kanyarokat be kell nyelni mert máshol + mástól nem fér el.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 17:00:00 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11437 Dátum:
2011.08.02 kedd, 17:04:44 »
Sziasztök!
A részecskeszűrőt mivel tudom kitisztítani házilag? A részecskeszűrő kikódolásról mi a véleményetek?? Ezt a helyet néztem ki hozzá :
http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro.html
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11438 Dátum:
2011.08.02 kedd, 18:41:21 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.08.02 kedd, 17:04:44
Sziasztök!
A részecskeszűrőt mivel tudom kitisztítani házilag? A részecskeszűrő kikódolásról mi a véleményetek?? Ezt a helyet néztem ki hozzá :
http://www.autokorbel.hu/reszecskeszuro.html
http://www.reszecskeszuro-tisztitas.com/
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11439 Dátum:
2011.08.02 kedd, 18:45:04 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 07:41:45
de az egyenes csővel semmit nem lehet kezdeni. 30cm-en belül van 2 120°-os hajtás benne, a két 120as hajtás között még kb 5° és a teteje még elhajlik kb 20°-ot ... ezt a leglágyabb cső se bírja ki betörés nélkül. ha pedig betörik már nem megy át rajta elég levegő. alul 35mm fent 45mm. ki van ez találva, h ne lehessen akármivel helyettesíteni. de persze megoldható, csak dolgozni kell vele rendesen. én próbáltam legyártatni flexibilis csőből, de a törések miatt végül nem vállalták sehol. házi megoldást kellett keresnem ... és meg is lett.
Rengeteg helyen lehet kapni könyököt(45,60,90 fokos) kb 1000ft darabja aszem..pl Bárdinál is azthiszem, régebben lehetett...láttam már párat amit megcsináltak, lehet azt hajlotani,alakitani hidd el...akarni kell csak..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11440 Dátum:
2011.08.02 kedd, 18:50:34 »
Idézetet írta: Csepi - 2011.08.02 kedd, 13:40:43
A Baranya Autónál a Megyeri úton. A régi nevük Jimi verda volt.
aha..nem ismerem őket.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11441 Dátum:
2011.08.02 kedd, 18:59:58 »
Mennyivel 1xűbb a Forge szett......!Nem a legolcsóbb,de hogy a legprofibb megoldás,az biztos.olyan mint az eredeti,csak minőségi 6 réteg szilikon és 6 réteg szövet háló van benne, és úgy van egybevulkanizálva.Nyomásállóbb,nem lélegzik és nincsenek mellékhatások!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11442 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:00:41 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.02 kedd, 18:45:04
Rengeteg helyen lehet kapni könyököt(45,60,90 fokos) kb 1000ft darabja aszem..pl Bárdinál is azthiszem, régebben lehetett...láttam már párat amit megcsináltak, lehet azt hajlotani,alakitani hidd el...akarni kell csak..
meg lehet csinálni mert rajtam kívül más is megcsinálta már, de nem egyenes, és nem 90°os csőből. a 45°sem jó és a 60° sem ott ahol 120°kell ... egyrészt.
másrészt minél több könyököt pótolgatsz össze annál egyenetlenebb a belső felület ahol a levegő megy ... na ez az áramlásnak odabaxx jól, úgyh minél kevesebb darabból kell megoldani.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11443 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:03:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 18:59:58
Mennyivel 1xűbb a Forge szett......!Nem a legolcsóbb,de hogy a legprofibb megoldás,az biztos.olyan mint az eredeti,csak minőségi 6 réteg szilikon és 6 réteg szövet háló van benne, és úgy van egybevulkanizálva.Nyomásállóbb,nem lélegzik és nincsenek mellékhatások!
szilikon csak 1 réteg
azaz 2 ... mert van 1 felső keményebb védő is
de a fém se bonyolult ... azt, h mennyiből jön ki le se írom, mert az élettartamával kicsit sincs arányba az ára
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11444 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:07:17 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 19:03:34
szilikon csak 1 réteg
de a fém se bonyolult ... azt, h mennyiből jön ki le se írom, mert az élettartamával kicsit sincs arányba az ára
mért mondod,hogy 1 réteg szilikon?Ez biza az összes réteg szilikongumi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11445 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:07:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 18:59:58
Mennyivel 1xűbb a Forge szett......!Nem a legolcsóbb,de hogy a legprofibb megoldás,az biztos.olyan mint az eredeti,csak minőségi 6 réteg szilikon és 6 réteg szövet háló van benne, és úgy van egybevulkanizálva.Nyomásállóbb,nem lélegzik és nincsenek mellékhatások!
csak nekem nem ér annyir
majd ha eldurran, akkor egyessével lecserélem fémre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11446 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:09:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.02 kedd, 19:07:32
csak nekem nem ér annyir
majd ha eldurran, akkor egyessével lecserélem fémre
már ha addig le nem durran a gt17
mindenki azt mondta, hogy nem bírja, de már 10ekm-e 1,8-on van, és nem szeliden van használva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11447 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:10:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:07:17
mért mondod,hogy 1 réteg szilikon?Ez biza az összes réteg szilikongumi!
csak a szövet van benne rétegesen, a szilikon pedig folyamatosan van ráöntve, de emiatt nem képez különálló rétegeket.
vágj el 1 szilikoncsövet, és nézd meg! csak a felső védőréteg különálló!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11448 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:14:39 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 19:10:50
csak a szövet van benne rétegesen, a szilikon pedig folyamatosan van ráöntve, de emiatt nem képez különálló rétegeket.
vágj el 1 szilikoncsövet, és nézd meg! csak a felső védőréteg különálló!
értelek.lehetséges,hogy így van ahogy mondod.de ha igen,akkor úgy érzem a vizeletemen,hogy még fasább a cucc!
isten ments,hogy elvágjak 1et.vagy kezdjem az egr-re menővel?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 19:19:14 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11449 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:18:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.02 kedd, 19:07:32
csak nekem nem ér annyir
majd ha eldurran, akkor egyessével lecserélem fémre
egyéni szoc probléma.ettől még ez a legprofibb a piacon kapható cuccok közül.
Gondolkodtam én is ezen a fémcsövezésen.Nekem meg az nem jött be.Olyan kókákos szaga van.A csőre rábilincsezed a szilikon toldatot,amit megen rábilincsezel az egr-re monjuk.És így minden csövön lesz 4db bilincs-Bilincs hátán bilincs.
Aztán ott vannak az átmérőkülömbségek.4-5 féle átmérőben változik a gyári turbócsőszakasz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
222
223
224
225
226
227
228
[
229
]
230
231
232
233
234
235
236
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ