Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 01:08:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
262
263
264
265
266
267
268
[
269
]
270
271
272
273
274
275
276
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14513546 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13400 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 19:29:24 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.30 vasárnap, 19:00:29
En felujittattam 2 Keceln, 2-ot angliaban vettem ami felujitott volt..
utolag inkabb gyari vadi ujakat vettem volna bele mivel a pmpat is cserelnem kellett...
Velemenyem szerint gondold at sajnalod e ra azt a penzt, de fokent meddig akarod megtartani az autot. Ha meg jo par evig,szereted az autod es meg engedheted akkor ujat!
Olyan nincs, hogy gyári vadi új! A "gyári" is felújított!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13401 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 20:00:14 »
jobb első kerekem előtt a betonon csöpögésnyomok vannak. alátettem egy papírt és pirosasra színezte. A hűtővizem ott miért folyhat?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13402 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 20:10:59 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.30 vasárnap, 20:00:14
jobb első kerekem előtt a betonon csöpögésnyomok vannak. alátettem egy papírt és pirosasra színezte. A hűtővizem ott miért folyhat?
Azért mert ha van alúl motorvédő burkolat az elvezeti.nekem ez miatt ott folyt ki a víz ahol véget ér a motor és kezdődik az utas rész.Ha ezt a burkolatot leveszed akkor egyből a motor előtt fog megjelenni egész szélességben.Vízpumpa.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13403 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 20:13:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.30 vasárnap, 20:10:59
Azért mert ha van alúl motorvédő burkolat az elvezeti.nekem ez miatt ott folyt ki a víz ahol véget ér a motor és kezdődik az utas rész.Ha ezt a burkolatot leveszed akkor egyből a motor előtt fog megjelenni egész szélességben.Vízpumpa.
mérget vehetek rá?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13404 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 20:58:30 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.10.30 vasárnap, 19:29:24
Olyan nincs, hogy gyári vadi új! A "gyári" is felújított!
itt angliaban 2 lehetosegem volt valasztani £170 font felujitott (delphitol jon) vagy £300 uj Delphi ..
miert dobnanak ki £130 kulombseggel felujitottat?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13405 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 22:14:24 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.30 vasárnap, 20:13:06
mérget vehetek rá?
Tapasztalat,végigjártam amit írtam.A szinted tuti,hogy változott a tartályban.?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13406 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 22:17:42 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.30 vasárnap, 20:58:30
itt angliaban 2 lehetosegem volt valasztani £170 font felujitott (delphitol jon) vagy £300 uj Delphi ..
miert dobnanak ki £130 kulomb***el felujitottat?
Hidd el gyári lett rendelve a Ford-tól és kintről hozták be az országba és gyárifelújított,továbbá visszakérték a rosszakat ami aztjelenti,hogy ezek is fellesznek újítva.A Delphi nem ad ki újjat!!!!A szivattyú is ígyment.Minden kintről lett beszerezve.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13407 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 22:25:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.30 vasárnap, 22:17:42
Hidd el gyári lett rendelve a Ford-tól és kintről hozták be az országba és gyárifelújított,továbbá visszakérték a rosszakat ami aztjelenti,hogy ezek is fellesznek újítva.A Delphi nem ad ki újjat!!!!A szivattyú is ígyment.Minden kintről lett beszerezve.
az erdekes, mert amikor en vettem volna a Ford-tol es egy alkatreszkereskedotol akkor az ujhoz nem kertek volna a regieket, a felujitotthoz igen. Egy ujat lattam bennt ami vacuum csomagolasban volt, a felujitottak meg csak bubis nejlonba volt csak becsavarva es delphi dobozban jott...
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13408 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 22:31:40 »
a lenyeg hogy nekem nem jottek be ezek a felujitott injektorok... meg mindig 7.2-7.7l kozott eszig a gep.... szoval utolag en egyben a 4 ujat valasztanam...
Meg amit ki kellene cserelni a gepen az a szivotorkokhoz a 8 gumi tomites, hatha ez meg segit valamit a turbo jobb tolteseben.. ha nem akkor kezdek gondolkodni masik auton..
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13409 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 22:31:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.30 vasárnap, 22:14:24
Tapasztalat,végigjártam amit írtam.A szinted tuti,hogy változott a tartályban.?
mozdult lefelé, de még minimum felett van.
mit kell szétszedni a cseréhez? szívósor marad?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13410 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 22:36:25 »
el magyarazna valaki mi az a ZEN?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13411 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 23:13:13 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.30 vasárnap, 22:31:51
mozdult lefelé, de még minimum felett van.
mit kell szétszedni a cseréhez? szívósor marad?
Szívósor-szervót is és ha szétszeded akkor nézd meg a belső ricnit mert ha áteresztett akkor a szervód is kuka mert a víz adott neki.Az meg baj ha minimumnál van mert ha minden jó akkor maxnál kell lennie.Az utángyártott 18 a gyári 28 körül van.Nekem utóbbi ment bele.A fagyállót fogd fel és utána nekem még 1 litert kellett hozzáönteni.Én levettem a burkolatot és kitisztítottam alúl és utána lett visszrakva.Ha akarod a benne lévő termosztátot is kitudod cserélni ha akarod/OLAJKÖRI/.Ha tecsinálod jó munkát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13412 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 23:14:48 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.30 vasárnap, 22:36:25
el magyarazna valaki mi az a ZEN?
A generátoron lévő szabadonfutó amitől megszünik a morgóhang ami a generátorfeszítőtől jön.Relhist segítneked ebben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13413 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 23:21:49 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.30 vasárnap, 22:31:40
a lenyeg hogy nekem nem jottek be ezek a felujitott injektorok... meg mindig 7.2-7.7l kozott eszig a gep.... szoval utolag en egyben a 4 ujat valasztanam...
Meg amit ki kellene cserelni a gepen az a szivotorkokhoz a 8 gumi tomites, hatha ez meg segit valamit a turbo jobb tolteseben.. ha nem akkor kezdek gondolkodni masik auton..
Te már többször írtam beszéltük de nekem először 2 lett cserélve és már attól tuti lett ,majd a másik kettő is csere lett.utána elmentem vele Horvátba és hibátlan.Aztán hazajöttem és addigra jött meg a szivattyú.Nem lett egyszerre és hibátlan.Most hogy jön a hideg kicsit nekem is nőtt a fogyi de volt már a nagy mínuszokban majdnem 8.Megy jól hibátlan és nem vált le.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13414 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 01:05:05 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.30 vasárnap, 22:31:51
mozdult lefelé, de még minimum felett van.
mit kell szétszedni a cseréhez? szívósor marad?
Nekem is nagyon lassan fogyogyat a hűtővíz! azthiszem nyár elején voltam Ervin-nél a katalizátor iktatóért és akkor is ugyanezen a szinten állt mint most, de ő ott akkor maximumig töltötte!! Szóval most megint lement és valahol max és min közt áll félúton!! Biztos a fölösleget valahova elviszi
De a színe ugyanolyan szép piros mint amilyen volt! Lehet nekem is ereszt...majd mutatkozik a problem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13415 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 09:28:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.30 vasárnap, 23:21:49
Te már többször írtam beszéltük de nekem először 2 lett cserélve és már attól tuti lett ,majd a másik kettő is csere lett.utána elmentem vele Horvátba és hibátlan.Aztán hazajöttem és addigra jött meg a szivattyú.Nem lett egyszerre és hibátlan.Most hogy jön a hideg kicsit nekem is nőtt a fogyi de volt már a nagy mínuszokban majdnem 8.Megy jól hibátlan és nem vált le.
DEcemberben ha ra ersz akkor megmutatom mien is... 21.-e korul indulok haza...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13416 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 11:09:21 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.10.31 hétfő, 09:28:19
DEcemberben ha ra ersz akkor megmutatom mien is... 21.-e korul indulok haza...
OK.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13417 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 11:10:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 01:05:05
Nekem is nagyon lassan fogyogyat a hűtővíz! azthiszem nyár elején voltam Ervin-nél a katalizátor iktatóért és akkor is ugyanezen a szinten állt mint most, de ő ott akkor maximumig töltötte!! Szóval most megint lement és valahol max és min közt áll félúton!! Biztos a fölösleget valahova elviszi
De a színe ugyanolyan szép piros mint amilyen volt! Lehet nekem is ereszt...majd mutatkozik a problem
Addig mörülj kicsit míg lassan fogy de a szine nemváltozott nekem sem.Nézesdmeg minnél előbb mert a szervószivattyút is tönkreteszi ha belül átszivárog a víz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13418 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 11:12:41 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.30 vasárnap, 20:13:06
mérget vehetek rá?
Még az önindítón is észrelehet venni a piros foltot.Meg benyúlsz a vízpumpa alá és kézzel is meglátod vagy ahogy írtam alsóburkolat le és alúlról meg a burkolaton látod a nyomát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cafee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13419 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 12:42:16 »
Sziasztok,
Olyan problémám van a géppel, hogy hidegen és melegen is ingadozik az alapjáratom 700-1100 között.
Van esetleg vmi ötlete vkinek mi lehet?
Most újították fel a csúcsokat a filep dieselnél kb. 2 hete és azóta van ez a hiba. Előtt csak hidegen volt néha ilyen.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13420 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 15:11:29 »
Idézetet írta: Cafee - 2011.10.31 hétfő, 12:42:16
Sziasztok,
Olyan problémám van a géppel, hogy hidegen és melegen is ingadozik az alapjáratom 700-1100 között.
Van esetleg vmi ötlete vkinek mi lehet?
Most újították fel a csúcsokat a filep dieselnél kb. 2 hete és azóta van ez a hiba. Előtt csak hidegen volt néha ilyen.
MAF szenzort pucold ki.mert nemszabad na ilyet csinálnia.Csere után nekem sem volt!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13421 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 15:22:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 11:12:41
Még az önindítón is észrelehet venni a piros foltot.Meg benyúlsz a vízpumpa alá és kézzel is meglátod vagy ahogy írtam alsóburkolat le és alúlról meg a burkolaton látod a nyomát.
Nézem, tapogatom, de nem érzem a nedvességet.
Fotóztam is, amennyire hozzáfértem. Olajos dolgokat is.. Várom az észrevételeket!
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031401.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031403.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031409.JPG
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13422 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 15:25:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 11:12:41
Még az önindítón is észrelehet venni a piros foltot.Meg benyúlsz a vízpumpa alá és kézzel is meglátod vagy ahogy írtam alsóburkolat le és alúlról meg a burkolaton látod a nyomát.
alá még nem tudtam mászni
pedig elkerülhetetlen
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13423 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 15:27:24 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 15:22:28
Nézem, tapogatom, de nem érzem a nedvességet.
Fotóztam is, amennyire hozzáfértem. Olajos dolgokat is.. Várom az észrevételeket!
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031401.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031403.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031409.JPG
szép tiszta a motorod egyébként, enyém ehhez képest olajoskanna
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13424 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 15:29:19 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 15:25:04
alá még nem tudtam mászni
pedig elkerülhetetlen
Így van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13425 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 15:58:59 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 15:27:24
szép tiszta a motorod egyébként, enyém ehhez képest olajoskanna
komolyan írod? elég szutykosnak tűnik nekem. nem is értem mi szivárog..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13426 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 16:31:03 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 15:58:59
komolyan írod? elég szutykosnak tűnik nekem. nem is értem mi szivárog..
eleinte azért volt tiszta olaj a blokk meg ott lent minden mert amikor szervóolajat cseréltünk akkor az ment mindenhova
Most meg vagy annak a maradványai vagy valami más folyik még ide-oda néha! De a kocsi működik nincsen különösebb baja motorikusan, szóval nincs mitől tartani.
Egyszer majd lemosom a motort és megnézem hogy honnan jön még olaj, de szerintem a Tied tényleg tiszta!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13427 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 16:32:47 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 15:22:28
Nézem, tapogatom, de nem érzem a nedvességet.
Fotóztam is, amennyire hozzáfértem. Olajos dolgokat is.. Várom az észrevételeket!
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031401.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031403.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031409.JPG
Mondjuk ezen:
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
a részen még soha nem volt olaj!! az nekem tiszta!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13428 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 17:11:13 »
porlasztók bevizsgálásának eredményei:
http://gin.uw.hu/mappa/bosch.pdf
ki érti ezt?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.31 hétfő, 17:13:06 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13429 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 17:14:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 16:32:47
Mondjuk ezen:
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
a részen még soha nem volt olaj!! az nekem tiszta!
már nem is tudom, az a szívósor alatti rész lenne közvetlenül?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13430 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 17:15:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 17:14:12
már nem is tudom, az a szívósor alatti rész lenne közvetlenül?
igen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13431 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 19:39:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 15:29:19
Így van.
nem másztam alá, de betelefonáltam alá
ez csepeg:
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13432 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 19:59:30 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 19:39:57
nem másztam alá, de betelefonáltam alá
ez csepeg:
Ez az ablakmosótartály de ez mitől piros és akkor mitől ment le a hütővízszint ahogy mondtad?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13433 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:02:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 19:59:30
Ez az ablakmosótartály de ez mitől piros és akkor mitől ment le a hütővízszint ahogy mondtad?
nemtom, most is megnéztem pzs-n, hogy piros a színe. a szaga is édeskés. Beleszagoltam az ablakmosóba és denszesz szaga van.
No most akkor ezt álmodom vagy valaki tud rá észszerű magyarázatot?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13434 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:03:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 19:59:30
Ez az ablakmosótartály de ez mitől piros és akkor mitől ment le a hütővízszint ahogy mondtad?
vannak már mindenféle színű ablakmosó löttyök
lehet hogy kicsit mellément mikor töltötte!!
A hűtőbe meg biztos nem kell annyi víz mivel nekem is fogy
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13435 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:05:07 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 20:03:54
vannak már mindenféle színű ablakmosó löttyök
lehet hogy kicsit mellément mikor töltötte!!
A hűtőbe meg biztos nem kell annyi víz mivel nekem is fogy
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13436 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:05:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 20:03:54
vannak már mindenféle színű ablakmosó löttyök
lehet hogy kicsit mellément mikor töltötte!!
A hűtőbe meg biztos nem kell annyi víz mivel nekem is fogy
Igaz de amíóta csere volt és előtte nekem egy mm sem fogyott és mindig és most is a max-nál van!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13437 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:07:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 20:05:40
Igaz de amíóta csere volt és előtte nekem egy mm sem fogyott és mindig és most is a max-nál van!!!!!!!!
nem lehet az, hogy valahol feljebb folyik rá az ablakmosó tartályra és így téveszt meg engem (minket)?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13438 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:07:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 16:32:47
Mondjuk ezen:
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
a részen még soha nem volt olaj!! az nekem tiszta!
Szerintem ez az olaj a szívósor talptömítése alól jön.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13439 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:07:51 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.31 hétfő, 20:02:43
nemtom, most is megnéztem pzs-n, hogy piros a színe. a szaga is édeskés. Beleszagoltam az ablakmosóba és denszesz szaga van.
No most akkor ezt álmodom vagy valaki tud rá észszerű magyarázatot?
Fogadd meg a tanácsom,vedd le az alsó motorvédőt és meglátod mivan.Addig kár fantáziálni.Múltkor valaki ugyan így volt a keréknél volt piros folyás és mégis vízpumpa volt.Tewdd meg és előrébb leszel.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13440 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:08:00 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 20:05:40
Igaz de amíóta csere volt és előtte nekem egy mm sem fogyott és mindig és most is a max-nál van!!!!!!!!
hát én nemtudom nem értek hozzá! azt tudom csak, mikor nekem max-on volt megint lement max és min közé és ott most is stagnál
én is kétségbe lennék esve ha vészesen fogyna!! De így annyira nem foglalkoztat
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13441 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:11:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.10.31 hétfő, 20:08:00
hát én nemtudom nem értek hozzá! azt tudom csak, mikor nekem max-on volt megint lement max és min közé és ott most is stagnál
én is kétségbe lennék esve ha vészesen fogyna!! De így annyira nem foglalkoztat
Mivel átestem ezen tapasztalatból beszélek!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13442 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:12:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 20:11:11
Mivel átestem ezen tapasztalatból beszélek!!!!!!!
persze, én nem is kételkedtem egy percig sem!!
csak mondom a magamét
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13443 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:18:37 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.10.31 hétfő, 20:07:43
Szerintem ez az olaj a szívósor talptömítése alól jön.
köszi!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13444 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 20:21:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.31 hétfő, 20:11:11
Mivel átestem ezen tapasztalatból beszélek!!!!!!!
holnap az lesz..
aknázok.. taposó akna
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13445 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:30:40 »
Meglett a 280e km-es szervíz, és asszem soha többet nem fogok használni Ford olajat. Olajcsere előtt kapott egy motortisztítást, aztán bele a Castrol Edge 5W40-es olajat. Az első indítás után teljesen más hangja lett a motornak, sokkal finomabb lett. Utána még kapta a Metabondot is, most megy mint a golyó. GO szűrőből és légszűrőből Bosch-t kapott...
Egy teljes napot dolgoztunk a kocsin az unokatesómmal, de megérte.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13446 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:46:58 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.31 hétfő, 23:30:40
Meglett a 280e km-es szervíz, és asszem soha többet nem fogok használni Ford olajat. Olajcsere előtt kapott egy motortisztítást, aztán bele a Castrol Edge 5W40-es olajat. Az első indítás után teljesen más hangja lett a motornak, sokkal finomabb lett. Utána még kapta a Metabondot is, most megy mint a golyó. GO szűrőből és légszűrőből Bosch-t kapott...
Egy teljes napot dolgoztunk a kocsin az unokatesómmal, de megérte.
nem akarlak elszomorítani, de a ford olajtól is ugyanúgy "elcsendesedik" mint mint 5W30-as olajtól. majd 1-2 ezer km után elmúlik megint mert úgyis tele lesz a Castrol is korommal.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13447 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:50:52 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.31 hétfő, 23:46:58
nem akarlak elszomorítani, de a ford olajtól is ugyanúgy "elcsendesedik" mint mint 5W30-as olajtól. majd 1-2 ezer km után elmúlik megint mert úgyis tele lesz a Castrol is korommal.
hát ez így van
pedig én már 10w40-et is próbáltam aztán még majdnem hangosabb
csak az indításkori zörgés múlott el
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13448 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:51:53 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.31 hétfő, 23:46:58
nem akarlak elszomorítani, de a ford olajtól is ugyanúgy "elcsendesedik" mint mint 5W30-as olajtól. majd 1-2 ezer km után elmúlik megint mert úgyis tele lesz a Castrol is korommal.
Nem akarlak elszomorítani, de qrvára nem így van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13449 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:53:30 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.31 hétfő, 23:51:53
Nem akarlak elszomorítani, de qrvára nem így van.
egyébként a ford olajtól a leghalkabb most az ENYÉM...de biztos ez is lehet autófüggő, és a ford is castrol ha gondolod fényképpel bizonyítom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
262
263
264
265
266
267
268
[
269
]
270
271
272
273
274
275
276
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ