Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:51:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14642326 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13400 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 19:29:24 »

En felujittattam 2 Keceln, 2-ot angliaban vettem ami felujitott volt..
utolag inkabb gyari vadi ujakat vettem volna bele mivel a pmpat is cserelnem kellett...
Velemenyem szerint gondold at sajnalod e ra azt a penzt, de fokent meddig akarod megtartani az autot. Ha meg jo par evig,szereted az autod es meg engedheted akkor ujat!
Olyan nincs, hogy gyári vadi új! A "gyári" is felújított!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13401 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:00:14 »

jobb első kerekem előtt a betonon csöpögésnyomok vannak. alátettem egy papírt és pirosasra színezte. A hűtővizem ott miért folyhat?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13402 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:10:59 »

jobb első kerekem előtt a betonon csöpögésnyomok vannak. alátettem egy papírt és pirosasra színezte. A hűtővizem ott miért folyhat?
Azért mert ha van alúl motorvédő burkolat az elvezeti.nekem ez miatt ott folyt ki a víz ahol véget ér a motor és kezdődik az utas rész.Ha ezt a burkolatot leveszed akkor egyből a motor előtt fog megjelenni egész szélességben.Vízpumpa.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13403 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:13:06 »

Azért mert ha van alúl motorvédő burkolat az elvezeti.nekem ez miatt ott folyt ki a víz ahol véget ér a motor és kezdődik az utas rész.Ha ezt a burkolatot leveszed akkor egyből a motor előtt fog megjelenni egész szélességben.Vízpumpa.
mérget vehetek rá?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13404 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 20:58:30 »

Olyan nincs, hogy gyári vadi új! A "gyári" is felújított!

itt angliaban 2 lehetosegem volt valasztani £170 font felujitott (delphitol jon) vagy £300 uj Delphi ..
miert dobnanak ki £130 kulombseggel felujitottat?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13405 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:14:24 »

mérget vehetek rá?
Tapasztalat,végigjártam amit írtam.A szinted tuti,hogy változott a tartályban.?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13406 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:17:42 »

itt angliaban 2 lehetosegem volt valasztani £170 font felujitott (delphitol jon) vagy £300 uj Delphi ..
miert dobnanak ki £130 kulomb***el felujitottat?
Hidd el gyári lett rendelve a Ford-tól és kintről hozták be az országba és gyárifelújított,továbbá visszakérték a rosszakat ami aztjelenti,hogy ezek is fellesznek újítva.A Delphi nem ad ki újjat!!!!A szivattyú is ígyment.Minden kintről lett beszerezve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13407 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:25:49 »

Hidd el gyári lett rendelve a Ford-tól és kintről hozták be az országba és gyárifelújított,továbbá visszakérték a rosszakat ami aztjelenti,hogy ezek is fellesznek újítva.A Delphi nem ad ki újjat!!!!A szivattyú is ígyment.Minden kintről lett beszerezve.

az erdekes, mert amikor en vettem volna a Ford-tol es egy alkatreszkereskedotol akkor az ujhoz nem kertek volna a regieket, a felujitotthoz igen. Egy ujat lattam bennt ami vacuum csomagolasban volt, a felujitottak meg csak bubis nejlonba volt csak becsavarva es delphi dobozban jott...
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13408 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:31:40 »

 a lenyeg hogy nekem nem jottek be ezek a felujitott injektorok... meg mindig 7.2-7.7l kozott eszig a gep.... szoval utolag en egyben a 4 ujat valasztanam...
Meg amit ki kellene cserelni a gepen az a szivotorkokhoz a 8 gumi tomites, hatha ez meg segit valamit a turbo jobb tolteseben.. ha nem akkor kezdek gondolkodni masik auton..
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13409 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:31:51 »

Tapasztalat,végigjártam amit írtam.A szinted tuti,hogy változott a tartályban.?
mozdult lefelé, de még minimum felett van.
 mit kell szétszedni a cseréhez? szívósor marad?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13410 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:36:25 »

el magyarazna valaki mi az a ZEN?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13411 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:13:13 »

mozdult lefelé, de még minimum felett van.
 mit kell szétszedni a cseréhez? szívósor marad?
Szívósor-szervót is és ha szétszeded akkor nézd meg a belső ricnit mert ha áteresztett akkor a szervód is kuka mert a víz adott neki.Az meg baj ha minimumnál van mert ha minden jó akkor maxnál kell lennie.Az utángyártott 18 a gyári 28 körül van.Nekem utóbbi ment bele.A fagyállót fogd fel és utána nekem még 1 litert kellett hozzáönteni.Én levettem a burkolatot és kitisztítottam alúl és utána lett visszrakva.Ha akarod a benne lévő termosztátot is kitudod cserélni ha akarod/OLAJKÖRI/.Ha tecsinálod jó munkát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13412 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:14:48 »

el magyarazna valaki mi az a ZEN?
A generátoron lévő szabadonfutó amitől megszünik a morgóhang ami a generátorfeszítőtől jön.Relhist segítneked ebben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13413 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 23:21:49 »

a lenyeg hogy nekem nem jottek be ezek a felujitott injektorok... meg mindig 7.2-7.7l kozott eszig a gep.... szoval utolag en egyben a 4 ujat valasztanam...
Meg amit ki kellene cserelni a gepen az a szivotorkokhoz a 8 gumi tomites, hatha ez meg segit valamit a turbo jobb tolteseben.. ha nem akkor kezdek gondolkodni masik auton..
Te már többször írtam beszéltük de nekem először 2 lett cserélve és már attól tuti lett ,majd a másik kettő is csere lett.utána elmentem vele Horvátba és hibátlan.Aztán hazajöttem és addigra jött meg a szivattyú.Nem lett egyszerre és hibátlan.Most hogy jön a hideg kicsit nekem is nőtt a fogyi de volt már a nagy mínuszokban majdnem 8.Megy jól hibátlan és nem vált le.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13414 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 01:05:05 »

mozdult lefelé, de még minimum felett van.
 mit kell szétszedni a cseréhez? szívósor marad?
Nekem is nagyon lassan fogyogyat a hűtővíz! azthiszem nyár elején voltam Ervin-nél a katalizátor iktatóért és akkor is ugyanezen a szinten állt mint most, de ő ott akkor maximumig töltötte!! Szóval most megint lement és valahol max és min közt áll félúton!! Biztos a fölösleget valahova elviszi  vigyor3
De a színe ugyanolyan szép piros mint amilyen volt! Lehet nekem is ereszt...majd mutatkozik a problem   Roll Eyes vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13415 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 09:28:19 »

Te már többször írtam beszéltük de nekem először 2 lett cserélve és már attól tuti lett ,majd a másik kettő is csere lett.utána elmentem vele Horvátba és hibátlan.Aztán hazajöttem és addigra jött meg a szivattyú.Nem lett egyszerre és hibátlan.Most hogy jön a hideg kicsit nekem is nőtt a fogyi de volt már a nagy mínuszokban majdnem 8.Megy jól hibátlan és nem vált le.

DEcemberben ha ra ersz akkor megmutatom mien is... 21.-e korul indulok haza...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13416 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:09:21 »

DEcemberben ha ra ersz akkor megmutatom mien is... 21.-e korul indulok haza...
OK.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13417 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:10:44 »

Nekem is nagyon lassan fogyogyat a hűtővíz! azthiszem nyár elején voltam Ervin-nél a katalizátor iktatóért és akkor is ugyanezen a szinten állt mint most, de ő ott akkor maximumig töltötte!! Szóval most megint lement és valahol max és min közt áll félúton!! Biztos a fölösleget valahova elviszi  vigyor3
De a színe ugyanolyan szép piros mint amilyen volt! Lehet nekem is ereszt...majd mutatkozik a problem   Roll Eyes vigyor3

Addig mörülj kicsit míg lassan fogy de a szine nemváltozott nekem sem.Nézesdmeg minnél előbb mert a szervószivattyút is tönkreteszi ha belül átszivárog a víz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13418 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 11:12:41 »

mérget vehetek rá?
Még az önindítón is észrelehet venni a piros foltot.Meg benyúlsz a vízpumpa alá és kézzel is meglátod vagy ahogy írtam alsóburkolat le és alúlról meg a burkolaton látod a nyomát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cafee
Vendég
« Új hozzászólás #13419 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 12:42:16 »

Sziasztok,

Olyan problémám van a géppel, hogy hidegen és melegen is ingadozik az alapjáratom 700-1100 között.
Van esetleg vmi ötlete vkinek mi lehet?
Most újították fel a csúcsokat a filep dieselnél kb. 2 hete és azóta van ez a hiba.  Előtt csak hidegen volt néha ilyen.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13420 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:11:29 »

Sziasztok,

Olyan problémám van a géppel, hogy hidegen és melegen is ingadozik az alapjáratom 700-1100 között.
Van esetleg vmi ötlete vkinek mi lehet?
Most újították fel a csúcsokat a filep dieselnél kb. 2 hete és azóta van ez a hiba.  Előtt csak hidegen volt néha ilyen.
MAF szenzort pucold ki.mert nemszabad na ilyet csinálnia.Csere után nekem sem volt!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13421 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:22:28 »

Még az önindítón is észrelehet venni a piros foltot.Meg benyúlsz a vízpumpa alá és kézzel is meglátod vagy ahogy írtam alsóburkolat le és alúlról meg a burkolaton látod a nyomát.
Nézem, tapogatom, de nem érzem a nedvességet.
Fotóztam is, amennyire hozzáfértem. Olajos dolgokat is.. Várom az észrevételeket!
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031401.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031403.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031409.JPG
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13422 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:25:04 »

Még az önindítón is észrelehet venni a piros foltot.Meg benyúlsz a vízpumpa alá és kézzel is meglátod vagy ahogy írtam alsóburkolat le és alúlról meg a burkolaton látod a nyomát.
alá még nem tudtam mászni  Angry
pedig elkerülhetetlen
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13423 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:27:24 »

Nézem, tapogatom, de nem érzem a nedvességet.
Fotóztam is, amennyire hozzáfértem. Olajos dolgokat is.. Várom az észrevételeket!
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031401.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031403.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031409.JPG

szép tiszta a motorod egyébként, enyém ehhez képest olajoskanna  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13424 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:29:19 »

alá még nem tudtam mászni  Angry
pedig elkerülhetetlen
Így van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13425 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 15:58:59 »

szép tiszta a motorod egyébként, enyém ehhez képest olajoskanna  vigyor3
komolyan írod? elég szutykosnak tűnik nekem. nem is értem mi szivárog..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13426 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 16:31:03 »

komolyan írod? elég szutykosnak tűnik nekem. nem is értem mi szivárog..
eleinte azért volt tiszta olaj a blokk meg ott lent minden mert amikor szervóolajat cseréltünk akkor az ment mindenhova  vigyor3 Most meg vagy annak a maradványai vagy valami más folyik még ide-oda néha! De a kocsi működik nincsen különösebb baja motorikusan, szóval nincs mitől tartani.
Egyszer majd lemosom a motort és megnézem hogy honnan jön még olaj, de szerintem a Tied tényleg tiszta!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13427 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 16:32:47 »

Nézem, tapogatom, de nem érzem a nedvességet.
Fotóztam is, amennyire hozzáfértem. Olajos dolgokat is.. Várom az észrevételeket!
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031401.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031403.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031409.JPG

Mondjuk ezen:
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
a részen még soha nem volt olaj!! az nekem tiszta!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13428 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:11:13 »

porlasztók bevizsgálásának eredményei:
http://gin.uw.hu/mappa/bosch.pdf
ki érti ezt?  help help help
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.31 hétfő, 17:13:06 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13429 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:14:12 »

Mondjuk ezen:
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
a részen még soha nem volt olaj!! az nekem tiszta!
már nem is tudom, az a szívósor alatti rész lenne közvetlenül?  wow1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13430 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 17:15:11 »

már nem is tudom, az a szívósor alatti rész lenne közvetlenül?  wow1
igen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13431 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:39:57 »

Így van.
nem másztam alá, de betelefonáltam alá Cheesy
ez csepeg:
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13432 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 19:59:30 »

nem másztam alá, de betelefonáltam alá Cheesy
ez csepeg:

Ez az ablakmosótartály de ez mitől piros és akkor mitől ment le a hütővízszint ahogy mondtad?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13433 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:02:43 »

Ez az ablakmosótartály de ez mitől piros és akkor mitől ment le a hütővízszint ahogy mondtad?Huh?
nemtom, most is megnéztem pzs-n, hogy piros a színe. a szaga is édeskés. Beleszagoltam az ablakmosóba és denszesz szaga van.
No most akkor ezt álmodom vagy valaki tud rá észszerű magyarázatot?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13434 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:03:54 »

Ez az ablakmosótartály de ez mitől piros és akkor mitől ment le a hütővízszint ahogy mondtad?Huh?
vannak már mindenféle színű ablakmosó löttyök  vigyor3 lehet hogy kicsit mellément mikor töltötte!!

A hűtőbe meg biztos nem kell annyi víz mivel nekem is fogy  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13435 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:05:07 »

 eljen
vannak már mindenféle színű ablakmosó löttyök  vigyor3 lehet hogy kicsit mellément mikor töltötte!!

A hűtőbe meg biztos nem kell annyi víz mivel nekem is fogy  Grin
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13436 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:05:40 »

vannak már mindenféle színű ablakmosó löttyök  vigyor3 lehet hogy kicsit mellément mikor töltötte!!

A hűtőbe meg biztos nem kell annyi víz mivel nekem is fogy  Grin
Igaz de amíóta csere volt és előtte nekem egy mm sem fogyott és mindig és most is a max-nál van!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13437 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:07:25 »

Igaz de amíóta csere volt és előtte nekem egy mm sem fogyott és mindig és most is a max-nál van!!!!!!!!
nem lehet az, hogy valahol feljebb folyik rá az ablakmosó tartályra és így téveszt meg engem (minket)?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13438 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:07:43 »

Mondjuk ezen:
http://gin.uw.hu/picture/motor/20111031404.JPG
a részen még soha nem volt olaj!! az nekem tiszta!


Szerintem ez az olaj a szívósor talptömítése alól jön.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13439 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:07:51 »

nemtom, most is megnéztem pzs-n, hogy piros a színe. a szaga is édeskés. Beleszagoltam az ablakmosóba és denszesz szaga van.
No most akkor ezt álmodom vagy valaki tud rá észszerű magyarázatot?
Fogadd meg a tanácsom,vedd le az alsó motorvédőt és meglátod mivan.Addig kár fantáziálni.Múltkor valaki ugyan így volt a keréknél volt piros folyás és mégis vízpumpa volt.Tewdd meg és előrébb leszel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13440 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:08:00 »

Igaz de amíóta csere volt és előtte nekem egy mm sem fogyott és mindig és most is a max-nál van!!!!!!!!
hát én nemtudom nem értek hozzá! azt tudom csak, mikor nekem max-on volt megint lement max és min közé és ott most is stagnál  nemtudom

én is kétségbe lennék esve ha vészesen fogyna!! De így annyira nem foglalkoztat
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13441 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:11:11 »

hát én nemtudom nem értek hozzá! azt tudom csak, mikor nekem max-on volt megint lement max és min közé és ott most is stagnál  nemtudom

én is kétségbe lennék esve ha vészesen fogyna!! De így annyira nem foglalkoztat
Mivel átestem ezen tapasztalatból beszélek!!!!!!! taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13442 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:12:40 »

Mivel átestem ezen tapasztalatból beszélek!!!!!!! taps taps taps
persze, én nem is kételkedtem egy percig sem!!

csak mondom a magamét  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13443 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:18:37 »


Szerintem ez az olaj a szívósor talptömítése alól jön.
köszi!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13444 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:21:06 »

Mivel átestem ezen tapasztalatból beszélek!!!!!!! taps taps taps
holnap az lesz..
aknázok.. taposó akna eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13445 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:30:40 »

Meglett a 280e km-es szervíz, és asszem soha többet nem fogok használni Ford olajat. Olajcsere előtt kapott egy motortisztítást, aztán bele a Castrol Edge 5W40-es olajat. Az első indítás után teljesen más hangja lett a motornak, sokkal finomabb lett. Utána még kapta a Metabondot is, most megy mint a golyó. GO szűrőből és légszűrőből Bosch-t kapott...
Egy teljes napot dolgoztunk a kocsin az unokatesómmal, de megérte.  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13446 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:46:58 »

Meglett a 280e km-es szervíz, és asszem soha többet nem fogok használni Ford olajat. Olajcsere előtt kapott egy motortisztítást, aztán bele a Castrol Edge 5W40-es olajat. Az első indítás után teljesen más hangja lett a motornak, sokkal finomabb lett. Utána még kapta a Metabondot is, most megy mint a golyó. GO szűrőből és légszűrőből Bosch-t kapott...
Egy teljes napot dolgoztunk a kocsin az unokatesómmal, de megérte.  hehe
nem akarlak elszomorítani, de a ford olajtól is ugyanúgy "elcsendesedik" mint mint 5W30-as olajtól. majd 1-2 ezer km után elmúlik megint mert úgyis tele lesz a Castrol is korommal.  Undecided
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13447 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:50:52 »

nem akarlak elszomorítani, de a ford olajtól is ugyanúgy "elcsendesedik" mint mint 5W30-as olajtól. majd 1-2 ezer km után elmúlik megint mert úgyis tele lesz a Castrol is korommal.  Undecided
hát ez így van  eljen pedig én már 10w40-et is próbáltam aztán még majdnem hangosabb  vigyor3 csak az indításkori zörgés múlott el
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13448 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:51:53 »

nem akarlak elszomorítani, de a ford olajtól is ugyanúgy "elcsendesedik" mint mint 5W30-as olajtól. majd 1-2 ezer km után elmúlik megint mert úgyis tele lesz a Castrol is korommal.  Undecided

Nem akarlak elszomorítani, de qrvára nem így van.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13449 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 23:53:30 »

Nem akarlak elszomorítani, de qrvára nem így van.
egyébként a ford olajtól a leghalkabb most az ENYÉM...de biztos ez is lehet autófüggő, és a ford is castrol ha gondolod fényképpel bizonyítom  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.