Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 03:54:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13529675 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13250 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:46:19 »

Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?

A Stealté közeledik a 300e-hez, és ezek mind gyáriak...de 200-at minimum le kell mennie.
A turbó normális üzemben kb 400e. A szippancs meg kibír 2 garnitúra csúcsot.
Legalábbis az elmélet szerint.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13251 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 19:01:38 »

Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?



Nekünk eddig csak a kuplung+lendkereket kellett cserélni,a motorhoz nem volt nyúlva az EGR dugón és a szíjtárcsán kívül Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13252 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 19:23:47 »

Kedves ALF ha megcsináltad a tisztitást irhatnál valamit róla, érdekelne a te véleményed is.... eljen
Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja! taps
Amit észrevettem:
Halkabban jár a motor,iszonyatosan stabil az alapjárat,és teljesen más frekin ketyeg az autó.Halkabb,de mélyebb hangon,az apró kopogások teljesen kisimultak.Pl amikor mondjuk kigyirsítasz 3ikban 2500ig kb,és ott tartod a fordulatot.A tisztítás előtt ilyenkor egy picit kopácsolósan járt a moci-gondolom a befecskendezés miatt.Most ugyan így hajtva,nincs kopácsolás,csak a mélyebb hangú duruzsolás.
Mondhatnám,hogy jobban megy,de ezt nem teszteltem,főleg,mert még nincsenek fenn a téliek,és 70-80nál többet nem tudok menni a reggeli csúcsban sehol.Viszont rugalmasabb szerintem-ez már szubjekív vélemény,bár eddig is kumma jól húzott ugye a cirka 160paci.... eplus2
Így is eljött a demokratikus időszak,mert csak annyira tudod taposni,hogy ne csak pörögjön a kerék az álló autónál,mintha 60le-s lennél.
Nekem bebizonyította,hogy nem hiában hiszek ezekben a kémiai tisztításokban!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13253 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:01:26 »

taps      eljen   



Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja! taps
Amit észrevettem:
Halkabban jár a motor,iszonyatosan stabil az alapjárat,és teljesen más frekin ketyeg az autó.Halkabb,de mélyebb hangon,az apró kopogások teljesen kisimultak.Pl amikor mondjuk kigyirsítasz 3ikban 2500ig kb,és ott tartod a fordulatot.A tisztítás előtt ilyenkor egy picit kopácsolósan járt a moci-gondolom a befecskendezés miatt.Most ugyan így hajtva,nincs kopácsolás,csak a mélyebb hangú duruzsolás.
Mondhatnám,hogy jobban megy,de ezt nem teszteltem,főleg,mert még nincsenek fenn a téliek,és 70-80nál többet nem tudok menni a reggeli csúcsban sehol.Viszont rugalmasabb szerintem-ez már szubjekív vélemény,bár eddig is kumma jól húzott ugye a cirka 160paci.... eplus2
Így is eljött a demokratikus időszak,mert csak annyira tudod taposni,hogy ne csak pörögjön a kerék az álló autónál,mintha 60le-s lennél.
Nekem bebizonyította,hogy nem hiában hiszek ezekben a kémiai tisztításokban!
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13254 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:18:54 »

Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja! taps


Most akartam kivárni, hogy a háromnegyedéig lévő tankot kiapasztom, hogy a lötyit beleöntsem. Erre lökik a 7ftos áremelést Smiley szal inkább megtankolom Cheesy
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #13255 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:34:39 »

Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem,és megjegyezte ma reggel,hogy olyan más most az autó hangja! taps
Amit észrevettem:
Halkabban jár a motor,iszonyatosan stabil az alapjárat,és teljesen más frekin ketyeg az autó.Halkabb,de mélyebb hangon,az apró kopogások teljesen kisimultak.Pl amikor mondjuk kigyirsítasz 3ikban 2500ig kb,és ott tartod a fordulatot.A tisztítás előtt ilyenkor egy picit kopácsolósan járt a moci-gondolom a befecskendezés miatt.Most ugyan így hajtva,nincs kopácsolás,csak a mélyebb hangú duruzsolás.
Mondhatnám,hogy jobban megy,de ezt nem teszteltem,főleg,mert még nincsenek fenn a téliek,és 70-80nál többet nem tudok menni a reggeli csúcsban sehol.Viszont rugalmasabb szerintem-ez már szubjekív vélemény,bár eddig is kumma jól húzott ugye a cirka 160paci.... eplus2
Így is eljött a demokratikus időszak,mert csak annyira tudod taposni,hogy ne csak pörögjön a kerék az álló autónál,mintha 60le-s lennél.
Nekem bebizonyította,hogy nem hiában hiszek ezekben a kémiai tisztításokban!

 taps Milyen lötyit is használtál pontosan?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13256 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:35:59 »

Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.

Akkor érdemes volt!  eljen
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13257 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:36:13 »

taps Milyen lötyit is használtál pontosan?
A liqui Moly-t amit Bunyek dobott be a közösbe!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/%C3%9Czemanyagrendszer_tiszt%C3%ADt%C3%A1s_Liqui_Moly-val
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13258 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:37:22 »

Akkor érdemes volt!  eljen
Ismersz,már korábban is használtam ilyen lötyiket.de ez üti az eddigieket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13259 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:39:03 »

A Stealté közeledik a 300e-hez, és ezek mind gyáriak...de 200-at minimum le kell mennie.
A turbó normális üzemben kb 400e. A szippancs meg kibír 2 garnitúra csúcsot.
Legalábbis az elmélet szerint.
Legyünk pontosak Stealt MKIII-asa közeledik a 280 000km-hez és valóban ezek mind gyáriak benne. Az MKIV-ese meg közeledik a 2300 km-hez és épp megvolt a tisztító olajcseréje  vigyor3 Viszont néztem az e-tist hogy mi kell majd egyszer a IV-esnél . Hát ott vezérműszíj van amit 200ekm-ként cserélni kell. Inkább lánc lenne mint a III-asban Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13260 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:40:01 »

Ismersz,már korábban is használtam ilyen lötyiket.de ez üti az eddigieket.
Petroleum  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13261 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:44:25 »

Petroleum  Undecided
meg egy rakás alkoholszármazék,meg kerozin,és ilyen finomságok.De neked nem kell mondani.
Azt is tudom,hogy te ezekkel nem élsz,de a te eseted is egyedi a használatot figyelembe véve. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13262 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:00:49 »

meg egy rakás alkoholszármazék,meg kerozin,és ilyen finomságok.De neked nem kell mondani.
Azt is tudom,hogy te ezekkel nem élsz,de a te eseted is egyedi a használatot figyelembe véve. Wink wave

Az enyém is hasonló üzemű, mint a Stealté (csak pont feleannyi kilométerrel). Ki fogjuk próbálni, és le is videózzuk, hogy össze lehessen hasonlítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13263 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:01:26 »

Az enyém is hasonló üzemű, mint a Stealté (csak pont feleannyi kilométerrel). Ki fogjuk próbálni, és le is videózzuk, hogy össze lehessen hasonlítani.
ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13264 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:01:34 »

Szóval,azért az első alkalommal már megvan a tapasztalat,annyira feltűnő.
Azt hittem,hogy teljesen szubjektív lesz,de nem.A koléganőm minden reggel jön velem-hozom-viszem......
Most akkor nem értem  wow1
Anya tudja már?
Akkor a 3 gyermeknek ki az apukája?
 hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13265 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:02:50 »

  beka3
Most akkor nem értem  wow1
Anya tudja már?
Akkor a 3 gyermeknek ki az apukája?
 hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #13266 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:34:53 »

Hú, és ennyi KM alatt mit cseréltél benne? Gondolok itt ilyenre, hogy:
Porlasztó,
Turbó,
Magas nyomású szivattyú..?

kuplung, lendkerék, vízpumpa, szíjrendszer, féktárcsák, fékbetétek, CR szivattyú, porlasztócsúcsok, lengéscsillapítók, CMP, ablaktörlő kapcsoló, csomagtérnyitó kapcsoló, turbócső, szilentek, első kutyacsontok, fényszóró állítómotor, akkumulátor, kézifékkötél

más nem jut eszembe...

A jövő héten: toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkar poliuterán szilentek, hátsó fékbetét, kipufogó flexicső...
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.24 hétfő, 22:37:27 írta arrabonus » Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13267 Dátum: 2011.10.25 kedd, 09:41:45 »

Vááá, akkor nekem még van mit.
Még nem cseréltem turbót, és magas nyomásút (de abból a szelepet igen).
Megkérdezhetem, hogy alkatrészt hol vettél, és milyen áron? Akár privátban?
Nekem ami sajnos lehet szükséges lesz a közeljövőben:
Porlasztók:
kuplung, lendkerék, vízpumpa, szíjrendszer, féktárcsák, fékbetétek, CR szivattyú, porlasztócsúcsok, lengéscsillapítók, CMP, ablaktörlő kapcsoló, csomagtérnyitó kapcsoló, turbócső, szilentek, első kutyacsontok, fényszóró állítómotor, akkumulátor, kézifékkötél

más nem jut eszembe...

A jövő héten: toronycsapágy, toronyszilent, első lengőkar poliuterán szilentek, hátsó fékbetét, kipufogó flexicső...
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #13268 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:07:14 »

Sziasztok!

Tegnap szereltem fel a gépre a ZEN-t és levettem az akksiról a sarukat. Tudnátok segíteni, hogy az akkumulátor lecsatolása után az ablakemelő alapbeállítását (inicializálását) hogy kell elvégezni? Jelenleg csak lefelé automata az elektromos ablak, felfelé nem. A távirányítóval ugyanez a helyzet...
Mást nem tapasztaltam.
Előre is köszönöm!

Üdv:
Nec
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13269 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:09:00 »

Sziasztok!

Tegnap szereltem fel a gépre a ZEN-t és levettem az akksiról a sarukat. Tudnátok segíteni, hogy az akkumulátor lecsatolása után az ablakemelő alapbeállítását (inicializálását) hogy kell elvégezni? Jelenleg csak lefelé automata az elektromos ablak, felfelé nem. A távirányítóval ugyanez a helyzet...
Mást nem tapasztaltam.
Előre is köszönöm!

Üdv:
Nec

Nyomod felfelé a gombot. Amikor felhúzta, elengeded, majd ismét megnyomod 1 másodpercre.
Mindegyik ablakkal (tetőablakkal) el kell játszani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #13270 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:30:51 »

Nyomod felfelé a gombot. Amikor felhúzta, elengeded, majd ismét megnyomod 1 másodpercre.
Mindegyik ablakkal (tetőablakkal) el kell játszani.

A tetoablak kicsit maskepp megy, az trukkosebb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13271 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:32:41 »

A tetoablak kicsit maskepp megy, az trukkosebb.

AndyA
van tetőablakod?
veszek egy napfénytetős wartburgot és átrakom az enyémre róla  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #13272 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:33:22 »

van tetőablakod?
veszek egy napfénytetős wartburgot és átrakom az enyémre róla  vigyor3

A 2.2-esben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13273 Dátum: 2011.10.25 kedd, 11:34:36 »

ki tudja megfejteni a mérési jegyzőkönyvet a pcs bemérésről?
pdf-ben van, átküldeném mélben..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #13274 Dátum: 2011.10.25 kedd, 12:14:39 »

Nyomod felfelé a gombot. Amikor felhúzta, elengeded, majd ismét megnyomod 1 másodpercre.
Mindegyik ablakkal (tetőablakkal) el kell játszani.

Köszi a választ! Már meg is van. Reméltem, hogy ilyen egyszerű a megoldás....
Naplózva
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #13275 Dátum: 2011.10.25 kedd, 12:15:35 »

A tetoablak kicsit maskepp megy, az trukkosebb.

AndyA

Sajnos tetőablak nincs, de a Wartburg-os megoldás engem is érdekel. Cheesy
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #13276 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:13:16 »

Sziasztok a következő a problémám kb 90 100 km/H tempónál visszahűl hűtő vizem termosztátot már cseréltem de semmi változás elméletileg van egy a víz pumpában ez is befolyásolhatja a problémát ha nem működik ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13277 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:16:54 »

Sziasztok a következő a problémám kb 90 100 km/H tempónál visszahűl hűtő vizem termosztátot már cseréltem de semmi változás elméletileg van egy a víz pumpában ez is befolyásolhatja a problémát ha nem működik ?

természetesen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #13278 Dátum: 2011.10.26 szerda, 05:43:15 »

Sziasztok a következő a problémám kb 90 100 km/H tempónál visszahűl hűtő vizem termosztátot már cseréltem de semmi változás elméletileg van egy a víz pumpában ez is befolyásolhatja a problémát ha nem működik ?

Érdemes egyszerre cserélni a kettőt. Ja és ha igy se jó, akkor lehet hogy a termo a vacak. Sajna a gyári se tuti, hogy jó, mint pl nekem. Cserelnem kellett az egyiket garban.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #13279 Dátum: 2011.10.26 szerda, 08:17:40 »

Most akkor a vízpumpában is van termosztát?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13280 Dátum: 2011.10.26 szerda, 10:34:05 »

Ez a ford szuper szkenner is csak motorikus hibakódokat lát a formidable-vel (vagy más is működik vele)?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13281 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:29:36 »

szasztok.rég voltam már itt. Smiley gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel indulok meloba akkor csodálkozok mindig,de mikor bemeglexik akkor ujra hangosab lesz.hm...nem forditva kéne lennie?másik.megint ki kéne törölnöm a kodot a kocsibol.egyszer már megcsináltam,de most vettem magamnak is egy laptopot amire feltelepitettem a modiag-ot,de nem kommunikál a az elm 327 a kocsival.pedig egyszer már jo volt.most valami olyat ir hogy az usb-nél valami nem franko...esetleg a beállitásokban van valami olyan amit nem állitottam át?mit hova kell állitani hogy érzékelje?gondolom az usb sebességgel lesz a gond...de csak találgatás.nektek mi hova van álltva a programban?üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13282 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:38:18 »

szasztok.rég voltam már itt. Smiley gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel indulok meloba akkor csodálkozok mindig,de mikor bemeglexik akkor ujra hangosab lesz.hm...nem forditva kéne lennie?másik.megint ki kéne törölnöm a kodot a kocsibol.egyszer már megcsináltam,de most vettem magamnak is egy laptopot amire feltelepitettem a modiag-ot,de nem kommunikál a az elm 327 a kocsival.pedig egyszer már jo volt.most valami olyat ir hogy az usb-nél valami nem franko...esetleg a beállitásokban van valami olyan amit nem állitottam át?mit hova kell állitani hogy érzékelje?gondolom az usb sebességgel lesz a gond...de csak találgatás.nektek mi hova van álltva a programban?üdv.
löktél gyújtást rá?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13283 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:48:55 »

gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel
Hát nekünk hidegen (mostanság) és melegen is szép a hangja, de utóbbi esetben azért halkabb és sztm ez a normális  Wink
Igazán hidegben -5-10 fokban bizony hidegen már nekem hangos, de azért elég gyorsan lecsendesedik  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13284 Dátum: 2011.10.26 szerda, 14:23:24 »

szasztok.rég voltam már itt. Smiley gondoltam beköszönök.egy kis kérdéssel... ti is észrevettétek hogy hidegen szebb a tdci hangja?legalábbis nekem mikor reggel indulok meloba akkor csodálkozok mindig,de mikor bemeglexik akkor ujra hangosab lesz.hm...nem forditva kéne lennie?másik.megint ki kéne törölnöm a kodot a kocsibol.egyszer már megcsináltam,de most vettem magamnak is egy laptopot amire feltelepitettem a modiag-ot,de nem kommunikál a az elm 327 a kocsival.pedig egyszer már jo volt.most valami olyat ir hogy az usb-nél valami nem franko...esetleg a beállitásokban van valami olyan amit nem állitottam át?mit hova kell állitani hogy érzékelje?gondolom az usb sebességgel lesz a gond...de csak találgatás.nektek mi hova van álltva a programban?üdv.
Szia,
nekem is volt hasonló, lehet nem ugyanaz. Lényeg, hogy hidegen indulsánál nem volt semmi "plussz zaj" viszont amikor bemelegedett indulásnál kalapáló hangot adott,
alapjáraton nem nagyon volt különbség, csak terhelésnél. Végül szivósor/EGR tisztitás oldotta meg, az ECU lassan utánállitott és fokozatosan eltünt a kalapálás Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13285 Dátum: 2011.10.26 szerda, 15:19:23 »

Ez a ford szuper szkenner is csak motorikus hibakódokat lát a formidable-vel (vagy más is működik vele)?
szerintem nem, de még nincs tapasztalatom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13286 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:18:37 »

löktél gyújtást rá?

természetesen. Smiley
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #13287 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:19:55 »

Szia,
nekem is volt hasonló, lehet nem ugyanaz. Lényeg, hogy hidegen indulsánál nem volt semmi "plussz zaj" viszont amikor bemelegedett indulásnál kalapáló hangot adott,
alapjáraton nem nagyon volt különbség, csak terhelésnél. Végül szivósor/EGR tisztitás oldotta meg, az ECU lassan utánállitott és fokozatosan eltünt a kalapálás Smiley

én is kipucoltam a szivosort és az egr-t.ami le is lett azzal a lendülettel dugozva...szoval nem az a gond... Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #13288 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:24:09 »

Most akkor a vízpumpában is van termosztát?
bizomány!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13289 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:15:21 »

bizomány!

Akkor 3van?  Főköri-olajköri -és a vízpumpába is van.
Gondolom az csak a vízpumpával cserélhető.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13290 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:16:15 »

Akkor 3van?  Főköri-olajköri -és a vízpumpába is van.
Gondolom az csak a vízpumpával cserélhető.
Az olajköri van a vízpumpában!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13291 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:20:23 »

Ami a vízpumpában van azt lehet külön is venni.Nem kell a pumpát kicserélni hozzá.

Akkor 3van?  Főköri-olajköri -és a vízpumpába is van.
Gondolom az csak a vízpumpával cserélhető.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13292 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:22:12 »

Ami a vízpumpában van azt lehet külön is venni.Nem kell a pumpát kicserélni hozzá.

Igen lehet, kb 6 ezer Huf
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13293 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:39:05 »

Az olajköri van a vízpumpában!


ok.
De akkor az miért olajköri?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13294 Dátum: 2011.10.26 szerda, 21:41:33 »


ok.
De akkor az miért olajköri?
Mert az olajhűtőbe vezető hűtőfolyadék termosztátja
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13295 Dátum: 2011.10.26 szerda, 22:04:30 »

Mert az olajhűtőbe vezető hűtőfolyadék termosztátja


Akkor jó.
Köszi
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13296 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 10:09:25 »

szerintem nem, de még nincs tapasztalatom.
kipróbálom, rendeltem egyet Kínából. wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13297 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 11:13:17 »

kipróbálom, rendeltem egyet Kínából. wave
egyébként nem tudom, mennyire lehet hinni ennek:
http://bolthely.hu/euroscan/id/00041
De azt írják, hogy  ... ABS, Air-Bag és műszerfal vizsgálati lehetőség
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13298 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 11:26:24 »

egyébként nem tudom, mennyire lehet hinni ennek:
http://bolthely.hu/euroscan/id/00041
De azt írják, hogy  ... ABS, Air-Bag és műszerfal vizsgálati lehetőség
Most hogy mondod, tényleg. Sőt annyira, hogy már néztem is korábban vele nem ecu hibakódot. Úgy műkszik, hogy kiválasztott tipusnál felkínálja az általa elérhető vezérlőket és mindegyikre tud hibakódot olvasni.
ehune:


bocs a félretájékoztatásért.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13299 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 11:37:56 »

Most hogy mondod, tényleg. Sőt annyira, hogy már néztem is korábban vele nem ecu hibakódot. Úgy műkszik, hogy kiválasztott tipusnál felkínálja az általa elérhető vezérlőket és mindegyikre tud hibakódot olvasni.
ehune:

bocs a félretájékoztatásért.  wave

A gond az a formidable-vel, hogy nem igazán fejlesztik (valószínűleg a sok kínai f-supre klón miatt), így az illesztőben rejlő lehetőségeket nincs mivel kihasználni. Pedig érdemes lenne, mert olvas olyan infót is a TDCi-ről, ami nem OBD paraméter, ami azt mutatja, hogy a benne lévő chip segítségével majdnem FORD VCM szintű diagnosztikát lehetne csinálni....

Az illesztő eredeti verziója, a mOByDic 3210 150-200EUR között van, eredetileg a formidable ahhoz való progiként indult.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267 268 269 270 271 272 273 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.