Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:31:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14513440 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13650 Dátum: 2011.11.08 kedd, 16:53:08 »

Akartam kérdezni, hogy fogyasztásod változott-e, mikor kikaptad azt a kacatot?

hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont

2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?

most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.

az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?

a kartergáz szívóágba vezetése környezetvdelmi okokon kívül mivel indokolható?
ha kikötném milyen következménye lenne?

Bocs a sokféle kérdésért.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13651 Dátum: 2011.11.08 kedd, 17:18:35 »

en is jartam igy ... a feher fustom meg szunt miutan kicsereltem rajta dolgokat..
atnnyomtam raja uzemnayag tisztitot , injektor tisztitot , es  2 hete a liqui molyt is.. szebben jar, nem fustol, de az eros szagot erzem en is!
Ha van ra megoldasod akkor szolj! Smiley

azt hozza kell tennem hogy a gazolaj miatt van olyan szaga! amikor a liqui molyt toltam at a motoron es csak azt egette a motor akkor nem volt szaga!!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13652 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:16:18 »

hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont

2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?
Igen de 100km-ként számolni kell 3 vagy 4 harakirit is hozzá közbe

most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.
Sámán általi megvodoozással hasonló hatással bír.

az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?
nem

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13653 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:20:48 »

160-nal kell a hatsot, ami a szervot, vizpumpat hajtja, 240-nel a masikat kell, nem?

AndyA
Ezt egy kicsit zavartan írtad.
Ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon van  a generetáor és klíma segédszíj (Ez a nagy nehezebben cserélhető) Ezt olyan 140ekm-ként illik cserélni.
Jobb oldalon lesz a szervó-vízpumpa szíj (a kicsi könnyen hozzáférhető). Ez kb 240ekm-et bír ki.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13654 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:32:36 »

Igen de 100km-ként számolni kell 3 vagy 4 harakirit is hozzá közbe
Sámán általi megvodoozással hasonló hatással bír.
nem

a harakiri alatt azt érted, hogy 100km alatt háromszor négyszer meg kell állni és tolni 10km-t?
terveztem is, hogy kidobom a woodoo mágneseket
(egyébként a gázcsőre ingyen kaptunk egy mágnesgyűrűt
 amikor cég kijött felrakni mellesleg közben optimalizálta a kazánt is
és ezt úgy adják el, hogy a mágnes csökkenti a fogyasztást)

a kartergázzal mi legyen?

a nagyobb intercooler, garázsban felejtett katalizátor a fogyasztásba beleszól?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13655 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:34:21 »

a harakiri alatt azt érted, hogy 100km alatt háromszor négyszer meg kell állni és tolni 10km-t?


szerintem úgy értettte hogy 100km-ként 3-4szer tökönszúrod magad a csigatempó miatt  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13656 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:40:43 »

szerintem úgy értettte hogy 100km-ként 3-4szer tökönszúrod magad a csigatempó miatt  vigyor3

Visz az ember könyvet, és közben olvasgat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13657 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:52:04 »

szerintem úgy értettte hogy 100km-ként 3-4szer tökönszúrod magad a csigatempó miatt  vigyor3
A pont nálad   vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13658 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:59:58 »

a harakiri alatt azt érted, hogy 100km alatt háromszor négyszer meg kell állni és tolni 10km-t?
Nem kell tolni, de az életed megunod közbe és lehet hogy már a kocsiban felakasztod magad a visszapillantó tükörre.

terveztem is, hogy kidobom a woodoo mágneseket
(egyébként a gázcsőre ingyen kaptunk egy mágnesgyűrűt
 amikor cég kijött felrakni mellesleg közben optimalizálta a kazánt is
és ezt úgy adják el, hogy a mágnes csökkenti a fogyasztást)
semmit nem használ, dobhatod

a kartergázzal mi legyen?
maradjon

a nagyobb intercooler, garázsban felejtett katalizátor a fogyasztásba beleszól?
Nem fogod fogyasztásban észrevenni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #13659 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:35:21 »

hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont

2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?

most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.

az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?

a kartergáz szívóágba vezetése környezetvdelmi okokon kívül mivel indokolható?
ha kikötném milyen következménye lenne?

Bocs a sokféle kérdésért.

A 2.2-es fogyasztasarol kerdezd meg Trekxc-t. :-)

Nekem autopalya 140 korul nem akar 5 litert fogyasztani, 5,6-5,8 korulivel be kell erjem Bp-Becs kozott.

Az EGR dugozas nekem csokkentette kicsit a fogyasztast, bar autopalyan egyebkent sem nagyon van nyitva az EGR, ugyebar. :-)

Annyi a haszna, hogy ha sokat varosozol, nem hordja tele szutyokkal a szivocsonkot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #13660 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:38:25 »

Ezt egy kicsit zavartan írtad.
Ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon van  a generetáor és klíma segédszíj (Ez a nagy nehezebben cserélhető) Ezt olyan 140ekm-ként illik cserélni.
Jobb oldalon lesz a szervó-vízpumpa szíj (a kicsi könnyen hozzáférhető). Ez kb 240ekm-et bír ki.

Ezt monggyajaz etisz: "Segédberendezés-ékszíjak 160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)"

Ez akkor melyik is?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13661 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:52:32 »

hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont

2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?

most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.

az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?

a kartergáz szívóágba vezetése környezetvdelmi okokon kívül mivel indokolható?
ha kikötném milyen következménye lenne?

Bocs a sokféle kérdésért.

2.2-esből 4.9-et is ki lehet hozni. 80-100-as tempónál sok 6-ik sebességgel. Nagyon nem is kell küzdeni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #13662 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:55:39 »

2.2-esből 4.9-et is ki lehet hozni. 80-100-as tempónál sok 6-ik sebességgel. Nagyon nem is kell küzdeni.

Ha orszaguton nem tapossa ki a lelket az ember, komotos 90-100-at autozik, akkor sima ugy, valoban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13663 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:31:50 »

2.2-esből 4.9-et is ki lehet hozni. 80-100-as tempónál sok 6-ik sebességgel. Nagyon nem is kell küzdeni.
nekem 5,7 alá nem nagyon sikerült még mennem Sad
pedig 6.-kal indulok...Smiley

Viszont a profil infód alapján nem kíméled a gázt, már ne is haragudj
persze tudom milyen amikor a 155 ló türelmetlenül várja a vágtát:)))
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13664 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:40:53 »

nekem 5,7 alá nem nagyon sikerült még mennem Sad
pedig 6.-kal indulok...Smiley

Viszont a profil infód alapján nem kíméled a gázt, már ne is haragudj
persze tudom milyen amikor a 155 ló türelmetlenül várja a vágtát:)))

Abból nem derül ki, hogy 225/40R18, kombi és full tankokat járatok ki reggelente a Hungária krt-on. Amúgy, kifejezetten finoman járok.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13665 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:49:16 »

a kartergázzal mi legyen?

Rakd át oda a mágnest!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13666 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:53:42 »

Abból nem derül ki, hogy 225/40R18, kombi és full tankokat járatok ki reggelente a Hungária krt-on. Amúgy, kifejezetten finoman járok.

ennyit tesz a városi dugózás...nem gondoltam volna...Sad
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13667 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:54:30 »

Rakd át oda a mágnest!  hehe

Smiley))))
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13668 Dátum: 2011.11.08 kedd, 22:11:50 »

Rakd át oda a mágnest!  hehe

 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #13669 Dátum: 2011.11.08 kedd, 22:25:31 »

Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz  EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13670 Dátum: 2011.11.08 kedd, 22:43:41 »

Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz  EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
Le is dugóztad?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
thaifight
Vendég
« Új hozzászólás #13671 Dátum: 2011.11.09 szerda, 00:02:24 »

Nem dugoztam le semmit. Sajnos nem tudom mit, es hogyan Shocked)) Tenyleg! Mit es hogyan Huh??
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13672 Dátum: 2011.11.09 szerda, 00:59:29 »

Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz  EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
Az az EGR szelep még mindig rossz lehet... Roll Eyes
Az olaj az EGR környékén talán arra mutathoat, hogy nem húzták meg kellőképpen a bilincset...másképpen miért nyomná ki mellette?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13673 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:02:32 »

Ezt monggyajaz etisz: "Segédberendezés-ékszíjak 160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)"

Ez akkor melyik is?

AndyA
Ha a vezérlés felőli az első, akkor a szervóé a hátsó. Ez lenne logikus, mert ha hosszanti beépítést nézel, a vezérlés elől van, és ott van a generátor is.
A szervóé az enyémen 140eKmnél már eléggé merev volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13674 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:03:53 »

Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz  EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
kell hibakódot olvasni. A 2005-ös már elektromos egr, lehet nem jól van a helyén, stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27029


E-mail
« Új hozzászólás #13675 Dátum: 2011.11.09 szerda, 10:12:27 »

Ha a vezérlés felőli az első, akkor a szervóé a hátsó. Ez lenne logikus, mert ha hosszanti beépítést nézel, a vezérlés elől van, és ott van a generátor is.
A szervóé az enyémen 140eKmnél már eléggé merev volt.

De Stealt kollega meg eppen a masikat emliti, mint cserelendot. Ott a szama a szijnak, nezze mar meg valaki, akinek van, hogy a picicica szerint az melyik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13676 Dátum: 2011.11.09 szerda, 16:48:18 »

De Stealt kollega meg eppen a masikat emliti, mint cserelendot. Ott a szama a szijnak, nezze mar meg valaki, akinek van, hogy a picicica szerint az melyik.

AndyA
nézze.
Viszont a generátor segédszíja szerintem nem megy el 160eKm-t mert előbb esik szét a rezgéscsillapítás.
A szervó oldalon nincs ilyen gond.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13677 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:50:05 »

Az autó megjavult. Magától...1100-1200 km-t ír ki egy tankra,apa most 750nél jár és még 340et ír ki. Ki érti ezt?  eplus2 eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13678 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:52:46 »

Az autó megjavult. Magától...1100-1200 km-t ír ki egy tankra,apa most 750nél jár és még 340et ír ki. Ki érti ezt?  eplus2 eplus2
Valami új szoftver lehet benne, ami követi a gázolaj áremelkedését és ennek függvényében csökkenti a fogyit... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13679 Dátum: 2011.11.09 szerda, 20:55:54 »

Valami új szoftver lehet benne, ami követi a gázolaj áremelkedését és ennek függvényében csökkenti a fogyit... vigyor3

Lehet...Akkor letöltsem,és valahogy eljuttassam a többi CI-snek?  nyes
Amúgy azért fura,mert a múltkor 8,1et fogyasztott,most meg...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13680 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:21:01 »

itt már lassan annak kell örülni hogy egyáltalán beindul majd vele az autó, nem hogy mennyit fogyaszt.... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #13681 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:22:02 »

itt már lassan annak kell örülni hogy egyáltalán beindul majd vele az autó, nem hogy mennyit fogyaszt.... szomoru1
rágyúrtátok a 130as sw-jét,és most meg xarság van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13682 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:46:21 »

Az autó megjavult. Magától...1100-1200 km-t ír ki egy tankra,apa most 750nél jár és még 340et ír ki. Ki érti ezt?  eplus2 eplus2

Mindig lejtón megy...  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13683 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:47:50 »

rágyúrtátok a 130as sw-jét,és most meg xarság van?

nem most még nyáron....de most már unom hogy zabál...
Nem a robi...ő rakja most rendbe...csak kikell bányásznom ECU-t.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13684 Dátum: 2011.11.09 szerda, 21:50:20 »

Mindig lejtón megy...  Wink

Somogyban-Baranyában? Hát,az nehéz lenne  Wink
Naplózva
mathew87
Vendég
« Új hozzászólás #13685 Dátum: 2011.11.11 péntek, 14:44:53 »

Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek!Nem találom sehol se a forumon, hogy hogyan lehetne egy 2006.11 havi Ford Mondeon az olaj csere után a visszajelzőt kiütni.Kérlek segítsetek ebben!
Előre is köszönöm!
Minden jót!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #13686 Dátum: 2011.11.11 péntek, 16:45:38 »

Valami aggaszt, valami rendelleneset észleltem tegnap. Kazincbarcika felé menet történt tegnap este. 70-75 km/óráról akartam gyorsítani, és nem történt semmi  Roll Eyes visszaváltottam, akkor sem. Megálltam, újraindítottam, lassan nehézkesen gyorsultam. Hibaüzenet nem volt. Megálltam egy boltban, amikor elindultam újra minden rendben volt.

Korábban átéltem ilyen "lefojtást" menetben, de az vészüzem volt kritikus üzemanyag szintnél - most meglepődtem nagyon.  Roll Eyes
Aztán később hazafelé menet a motor már jól ment, de a gép jobb hátulja felől remegést észleltem, azt hittem defekt, vagy a kerék felszedett valamit, vagy mittudomén.....csapágyhalál - de minden rendben volt. Mi a fene történik itt???
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 16:47:41 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13687 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:06:05 »

Valami aggaszt, valami rendelleneset észleltem tegnap. Kazincbarcika felé menet történt tegnap este. 70-75 km/óráról akartam gyorsítani, és nem történt semmi  Roll Eyes visszaváltottam, akkor sem. Megálltam, újraindítottam, lassan nehézkesen gyorsultam. Hibaüzenet nem volt. Megálltam egy boltban, amikor elindultam újra minden rendben volt.

Korábban átéltem ilyen "lefojtást" menetben, de az vészüzem volt kritikus üzemanyag szintnél - most meglepődtem nagyon.  Roll Eyes
Aztán később hazafelé menet a motor már jól ment, de a gép jobb hátulja felől remegést észleltem, azt hittem defekt, vagy a kerék felszedett valamit, vagy mittudomén.....csapágyhalál - de minden rendben volt. Mi a fene történik itt???
Nincs turbónyomás, mert vagy kifúj (turbócső) , de akkor nem javul fel..vagy szorul a koszorú a turbinyekben, vagy akad...múlt héten egy PD-ben csak akadt..kb 70% úton mozgott tovább nem...néha tiltott. Tisztítás után rakéta lett.
Így törnek el a tengelyek....full terhelést kap de nem tudja visszahúzni kisszögre és hello...jobb esetben tilt, de a chippesek nem... eplus2
A fogyid is azt mutatja, hogy lehet ez a gond, mert nincs pörgetve a gép.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 17:10:25 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13688 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:14:17 »

Valami aggaszt, valami rendelleneset észleltem tegnap. Kazincbarcika felé menet történt tegnap este. 70-75 km/óráról akartam gyorsítani, és nem történt semmi  Roll Eyes visszaváltottam, akkor sem. Megálltam, újraindítottam, lassan nehézkesen gyorsultam. Hibaüzenet nem volt. Megálltam egy boltban, amikor elindultam újra minden rendben volt.

Korábban átéltem ilyen "lefojtást" menetben, de az vészüzem volt kritikus üzemanyag szintnél - most meglepődtem nagyon.  Roll Eyes
Aztán később hazafelé menet a motor már jól ment, de a gép jobb hátulja felől remegést észleltem, azt hittem defekt, vagy a kerék felszedett valamit, vagy mittudomén.....csapágyhalál - de minden rendben volt. Mi a fene történik itt???
szerintem a katalizátorod eltömődött és egy iktatóra van szükséged Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13689 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:18:00 »

Nincs turbónyomás, mert vagy kifúj (turbócső) , de akkor nem javul fel..vagy szorul a koszorú a turbinyekben, vagy akad...múlt héten egy PD-ben csak akadt..kb 70% úton mozgott tovább nem...néha tiltott. Tisztítás után rakéta lett.
Így törnek el a tengelyek....full terhelést kap de nem tudja visszahúzni kisszögre és hello...jobb esetben tilt, de a chippesek nem... eplus2
A fogyid is azt mutatja, hogy lehet ez a gond, mert nincs pörgetve a gép.

ford egyáltalán nem tilt...

nekem volt olyan, hogy 3,4-3,5-ös nyomást látott és nem tiltott be...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13690 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:20:47 »

ford egyáltalán nem tilt...

nekem volt olyan, hogy 3,4-3,5-ös nyomást látott és nem tiltott be...
De az Di és nem vákumos gyárilag.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #13691 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:25:57 »

szerintem a katalizátorod eltömődött és egy iktatóra van szükséged Smiley
Ez jó lenne, ha csak ennyi volna.... A katalizátor tisztaságát meg tudom valahogy vizsgálni?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #13692 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:27:46 »

Nincs turbónyomás, mert vagy kifúj (turbócső) , de akkor nem javul fel..vagy szorul a koszorú a turbinyekben, vagy akad...múlt héten egy PD-ben csak akadt..kb 70% úton mozgott tovább nem...néha tiltott. Tisztítás után rakéta lett.
Így törnek el a tengelyek....full terhelést kap de nem tudja visszahúzni kisszögre és hello...jobb esetben tilt, de a chippesek nem... eplus2
A fogyid is azt mutatja, hogy lehet ez a gond, mert nincs pörgetve a gép.

Nem lehet, hogy halódik az egyik csúcs? Mintha az üzemanyag ellátásban lenne gondja, olyan érzésem van. A turbót nemrég nézték, és rendben volt. Viszont ritkán hajtom meg az autót nagyon, ez igaz.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13693 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:29:29 »

szerintem a katalizátorod eltömődött és egy iktatóra van szükséged Smiley
A Ci-n állítólag elég sokat dobott... eplus2  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13694 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:33:16 »

Nem lehet, hogy halódik az egyik csúcs? Mintha az üzemanyag ellátásban lenne gondja, olyan érzésem van. A turbót nemrég nézték, és rendben volt. Viszont ritkán hajtom meg az autót nagyon, ez igaz.
kopogósabb lesz olyankor és le is tilt, vészüzem, stb. kemény emelkedős terhelésnél.. hidd el, észrevennéd, jobban is füstölne.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13695 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:33:51 »

A Ci-n állítólag elég sokat dobott... eplus2  Wink
gondolom, szomorú is lettem  rinya
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13696 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:35:00 »

Nem lehet, hogy halódik az egyik csúcs? Mintha az üzemanyag ellátásban lenne gondja, olyan érzésem van. A turbót nemrég nézték, és rendben volt. Viszont ritkán hajtom meg az autót nagyon, ez igaz.
Azért a reggeli mínuszok már előhoznák, a rendetlenkedő csúcsot...fehér füst, recsegő hang, nem azonnal induló henger(ek) ilyenkor minden diagnosztika nélkül mernék dízelt venni.. eplus2
De egy porlasztós jó pénzért megmonja neked a tutit.
Bár ha nagy lenne a gond, már villogott volna az izzítás jel is...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13697 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:39:17 »

De az Di és nem vákumos gyárilag.
az igaz eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13698 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:41:16 »

Ez jó lenne, ha csak ennyi volna.... A katalizátor tisztaságát meg tudom valahogy vizsgálni?
persze.

1, leveszed
2, átnézel rajta
3, alig fogsz látni valamit
4, kiütöd a belét
5, örülsz, mert mostmár teljesen átlátsz rajta
6, visszarakod
7, kipróbálod
8, a törmeléket 6-8eft-ért eladod katalizátor felvásárlónak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13699 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:46:32 »

persze.

1, leveszed
2, átnézel rajta
3, alig fogsz látni valamit
4, kiütöd a belét
5, örülsz, mert mostmár teljesen átlátsz rajta
6, vis***akod
7, kipróbálod
8, a törmeléket 6-8eft-ért eladod katalizátor felvásárlónak
Vétek azt kiütni... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 280 281 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.