Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:31:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
272
273
[
274
]
275
276
277
278
279
280
281
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14513440 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13650 Dátum:
2011.11.08 kedd, 16:53:08 »
Idézetet írta: GiN - 2011.11.08 kedd, 09:58:46
Akartam kérdezni, hogy fogyasztásod változott-e, mikor kikaptad azt a kacatot?
hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont
2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?
most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.
az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?
a kartergáz szívóágba vezetése környezetvdelmi okokon kívül mivel indokolható?
ha kikötném milyen következménye lenne?
Bocs a sokféle kérdésért.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
mondeoPeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13651 Dátum:
2011.11.08 kedd, 17:18:35 »
Idézetet írta: mondeoPeti - 2011.11.07 hétfő, 22:07:25
en is jartam igy ... a feher fustom meg szunt miutan kicsereltem rajta dolgokat..
atnnyomtam raja uzemnayag tisztitot , injektor tisztitot , es 2 hete a liqui molyt is.. szebben jar, nem fustol, de az eros szagot erzem en is!
Ha van ra megoldasod akkor szolj!
azt hozza kell tennem hogy a gazolaj miatt van olyan szaga! amikor a liqui molyt toltam at a motoron es csak azt egette a motor akkor nem volt szaga!!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13652 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:16:18 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 16:53:08
hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont
2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?
Igen de 100km-ként számolni kell 3 vagy 4 harakirit is hozzá közbe
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 16:53:08
most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.
Sámán általi megvodoozással hasonló hatással bír.
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 16:53:08
az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?
nem
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13653 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:20:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.07 hétfő, 20:56:31
160-nal kell a hatsot, ami a szervot, vizpumpat hajtja, 240-nel a masikat kell, nem?
AndyA
Ezt egy kicsit zavartan írtad.
Ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon van a generetáor és klíma segédszíj (Ez a nagy nehezebben cserélhető) Ezt olyan 140ekm-ként illik cserélni.
Jobb oldalon lesz a szervó-vízpumpa szíj (a kicsi könnyen hozzáférhető). Ez kb 240ekm-et bír ki.
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13654 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:32:36 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.08 kedd, 18:16:18
Igen de 100km-ként számolni kell 3 vagy 4 harakirit is hozzá közbe
Sámán általi megvodoozással hasonló hatással bír.
nem
a harakiri alatt azt érted, hogy 100km alatt háromszor négyszer meg kell állni és tolni 10km-t?
terveztem is, hogy kidobom a woodoo mágneseket
(egyébként a gázcsőre ingyen kaptunk egy mágnesgyűrűt
amikor cég kijött felrakni mellesleg közben optimalizálta a kazánt is
és ezt úgy adják el, hogy a mágnes csökkenti a fogyasztást)
a kartergázzal mi legyen?
a nagyobb intercooler, garázsban felejtett katalizátor a fogyasztásba beleszól?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13655 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:34:21 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 18:32:36
a harakiri alatt azt érted, hogy 100km alatt háromszor négyszer meg kell állni és tolni 10km-t?
szerintem úgy értettte hogy 100km-ként 3-4szer tökönszúrod magad a csigatempó miatt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13656 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:40:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.11.08 kedd, 18:34:21
szerintem úgy értettte hogy 100km-ként 3-4szer tökönszúrod magad a csigatempó miatt
Visz az ember könyvet, és közben olvasgat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13657 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:52:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.11.08 kedd, 18:34:21
szerintem úgy értettte hogy 100km-ként 3-4szer tökönszúrod magad a csigatempó miatt
A pont nálad
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13658 Dátum:
2011.11.08 kedd, 18:59:58 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 18:32:36
a harakiri alatt azt érted, hogy 100km alatt háromszor négyszer meg kell állni és tolni 10km-t?
Nem kell tolni, de az életed megunod közbe és lehet hogy már a kocsiban felakasztod magad a visszapillantó tükörre.
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 18:32:36
terveztem is, hogy kidobom a woodoo mágneseket
(egyébként a gázcsőre ingyen kaptunk egy mágnesgyűrűt
amikor cég kijött felrakni mellesleg közben optimalizálta a kazánt is
és ezt úgy adják el, hogy a mágnes csökkenti a fogyasztást)
semmit nem használ, dobhatod
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 18:32:36
a kartergázzal mi legyen?
maradjon
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 18:32:36
a nagyobb intercooler, garázsban felejtett katalizátor a fogyasztásba beleszól?
Nem fogod fogyasztásban észrevenni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13659 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:35:21 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 16:53:08
hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont
2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?
most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.
az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?
a kartergáz szívóágba vezetése környezetvdelmi okokon kívül mivel indokolható?
ha kikötném milyen következménye lenne?
Bocs a sokféle kérdésért.
A 2.2-es fogyasztasarol kerdezd meg Trekxc-t. :-)
Nekem autopalya 140 korul nem akar 5 litert fogyasztani, 5,6-5,8 korulivel be kell erjem Bp-Becs kozott.
Az EGR dugozas nekem csokkentette kicsit a fogyasztast, bar autopalyan egyebkent sem nagyon van nyitva az EGR, ugyebar. :-)
Annyi a haszna, hogy ha sokat varosozol, nem hordja tele szutyokkal a szivocsonkot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13660 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:38:25 »
Idézetet írta: stealt - 2011.11.08 kedd, 18:20:48
Ezt egy kicsit zavartan írtad.
Ha szembe állsz a motorral akkor bal oldalon van a generetáor és klíma segédszíj (Ez a nagy nehezebben cserélhető) Ezt olyan 140ekm-ként illik cserélni.
Jobb oldalon lesz a szervó-vízpumpa szíj (a kicsi könnyen hozzáférhető). Ez kb 240ekm-et bír ki.
Ezt monggyajaz etisz: "Segédberendezés-ékszíjak 160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)"
Ez akkor melyik is?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13661 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:52:32 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 16:53:08
hát igen a jelenlegi áraknál ez komoly szempont
2,2 esből 5l-es fogyasztást ki lehet hozni egyébként?
most (1év után) fedeztem fel, hogy az előző tulaj szigszalaggal 3-4 pár mágnest rögzített a szűrő utáni üzemanyagcsőre
ez azonkívül, hogy szörnyen néz ki, gondolom nem befolyásolja tulzottan a fogyasztást.
az EGR dugózás befolyásolja a fogyasztást?
a kartergáz szívóágba vezetése környezetvdelmi okokon kívül mivel indokolható?
ha kikötném milyen következménye lenne?
Bocs a sokféle kérdésért.
2.2-esből 4.9-et is ki lehet hozni. 80-100-as tempónál sok 6-ik sebességgel. Nagyon nem is kell küzdeni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13662 Dátum:
2011.11.08 kedd, 19:55:39 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.08 kedd, 19:52:32
2.2-esből 4.9-et is ki lehet hozni. 80-100-as tempónál sok 6-ik sebességgel. Nagyon nem is kell küzdeni.
Ha orszaguton nem tapossa ki a lelket az ember, komotos 90-100-at autozik, akkor sima ugy, valoban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13663 Dátum:
2011.11.08 kedd, 20:31:50 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.08 kedd, 19:52:32
2.2-esből 4.9-et is ki lehet hozni. 80-100-as tempónál sok 6-ik sebességgel. Nagyon nem is kell küzdeni.
nekem 5,7 alá nem nagyon sikerült még mennem
pedig 6.-kal indulok...
Viszont a profil infód alapján nem kíméled a gázt, már ne is haragudj
persze tudom milyen amikor a 155 ló türelmetlenül várja a vágtát:)))
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13664 Dátum:
2011.11.08 kedd, 20:40:53 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 20:31:50
nekem 5,7 alá nem nagyon sikerült még mennem
pedig 6.-kal indulok...
Viszont a profil infód alapján nem kíméled a gázt, már ne is haragudj
persze tudom milyen amikor a 155 ló türelmetlenül várja a vágtát:)))
Abból nem derül ki, hogy 225/40R18, kombi és full tankokat járatok ki reggelente a Hungária krt-on. Amúgy, kifejezetten finoman járok.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13665 Dátum:
2011.11.08 kedd, 21:49:16 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.08 kedd, 18:32:36
a kartergázzal mi legyen?
Rakd át oda a mágnest!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13666 Dátum:
2011.11.08 kedd, 21:53:42 »
Idézetet írta: teo - 2011.11.08 kedd, 20:40:53
Abból nem derül ki, hogy 225/40R18, kombi és full tankokat járatok ki reggelente a Hungária krt-on. Amúgy, kifejezetten finoman járok.
ennyit tesz a városi dugózás...nem gondoltam volna...
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13667 Dátum:
2011.11.08 kedd, 21:54:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.11.08 kedd, 21:49:16
Rakd át oda a mágnest!
))))
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13668 Dátum:
2011.11.08 kedd, 22:11:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2011.11.08 kedd, 21:49:16
Rakd át oda a mágnest!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thaifight
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13669 Dátum:
2011.11.08 kedd, 22:25:31 »
Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13670 Dátum:
2011.11.08 kedd, 22:43:41 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.11.08 kedd, 22:25:31
Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
Le is dugóztad?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
thaifight
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13671 Dátum:
2011.11.09 szerda, 00:02:24 »
Nem dugoztam le semmit. Sajnos nem tudom mit, es hogyan
)) Tenyleg! Mit es hogyan
?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13672 Dátum:
2011.11.09 szerda, 00:59:29 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.11.08 kedd, 22:25:31
Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
Az az EGR szelep még mindig rossz lehet...
Az olaj az EGR környékén talán arra mutathoat, hogy nem húzták meg kellőképpen a bilincset...másképpen miért nyomná ki mellette?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13673 Dátum:
2011.11.09 szerda, 10:02:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.08 kedd, 19:38:25
Ezt monggyajaz etisz: "Segédberendezés-ékszíjak 160.000 km-enként/10 évente - A hátsó szíjat kicserélni (LTS 21 567 5)"
Ez akkor melyik is?
AndyA
Ha a vezérlés felőli az első, akkor a szervóé a hátsó. Ez lenne logikus, mert ha hosszanti beépítést nézel, a vezérlés elől van, és ott van a generátor is.
A szervóé az enyémen 140eKmnél már eléggé merev volt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13674 Dátum:
2011.11.09 szerda, 10:03:53 »
Idézetet írta: thaifight - 2011.11.08 kedd, 22:25:31
Sziasztok! Az alany Mondeo MK3-as, 2.0 TDCI. Az EGR szelep kicsit elhasznalodott, amit lecsereltem. A kompjuter motor kotrol lampaja elkezdett vilagitani(pedig eddig nem csinalta a rossz EGR szeleppel) Most,hogy megneztem az uj EGR szelep kornyeken is van olaj. Mi lehet az oka? Talan a karterba felgyulemlett olajat nyomja oda, vagy nem tudom. Van valakinek valami otlete es tanacsa esetleg?
kell hibakódot olvasni. A 2005-ös már elektromos egr, lehet nem jól van a helyén, stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13675 Dátum:
2011.11.09 szerda, 10:12:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.11.09 szerda, 10:02:32
Ha a vezérlés felőli az első, akkor a szervóé a hátsó. Ez lenne logikus, mert ha hosszanti beépítést nézel, a vezérlés elől van, és ott van a generátor is.
A szervóé az enyémen 140eKmnél már eléggé merev volt.
De Stealt kollega meg eppen a masikat emliti, mint cserelendot. Ott a szama a szijnak, nezze mar meg valaki, akinek van, hogy a picicica szerint az melyik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13676 Dátum:
2011.11.09 szerda, 16:48:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.09 szerda, 10:12:27
De Stealt kollega meg eppen a masikat emliti, mint cserelendot. Ott a szama a szijnak, nezze mar meg valaki, akinek van, hogy a picicica szerint az melyik.
AndyA
nézze.
Viszont a generátor segédszíja szerintem nem megy el 160eKm-t mert előbb esik szét a rezgéscsillapítás.
A szervó oldalon nincs ilyen gond.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13677 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:50:05 »
Az autó megjavult. Magától...1100-1200 km-t ír ki egy tankra,apa most 750nél jár és még 340et ír ki. Ki érti ezt?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13678 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:52:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.11.09 szerda, 20:50:05
Az autó megjavult. Magától...1100-1200 km-t ír ki egy tankra,apa most 750nél jár és még 340et ír ki. Ki érti ezt?
Valami új szoftver lehet benne, ami követi a gázolaj áremelkedését és ennek függvényében csökkenti a fogyit...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13679 Dátum:
2011.11.09 szerda, 20:55:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.09 szerda, 20:52:46
Valami új szoftver lehet benne, ami követi a gázolaj áremelkedését és ennek függvényében csökkenti a fogyit...
Lehet...Akkor letöltsem,és valahogy eljuttassam a többi CI-snek?
Amúgy azért fura,mert a múltkor 8,1et fogyasztott,most meg...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13680 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:21:01 »
itt már lassan annak kell örülni hogy egyáltalán beindul majd vele az autó, nem hogy mennyit fogyaszt....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13681 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:22:02 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.11.09 szerda, 21:21:01
itt már lassan annak kell örülni hogy egyáltalán beindul majd vele az autó, nem hogy mennyit fogyaszt....
rágyúrtátok a 130as sw-jét,és most meg xarság van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13682 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:46:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.11.09 szerda, 20:50:05
Az autó megjavult. Magától...1100-1200 km-t ír ki egy tankra,apa most 750nél jár és még 340et ír ki. Ki érti ezt?
Mindig lejtón megy...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13683 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:47:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.11.09 szerda, 21:22:02
rágyúrtátok a 130as sw-jét,és most meg xarság van?
nem most még nyáron....de most már unom hogy zabál...
Nem a robi...ő rakja most rendbe...csak kikell bányásznom ECU-t.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13684 Dátum:
2011.11.09 szerda, 21:50:20 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.09 szerda, 21:46:21
Mindig lejtón megy...
Somogyban-Baranyában? Hát,az nehéz lenne
Naplózva
mathew87
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13685 Dátum:
2011.11.11 péntek, 14:44:53 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek!Nem találom sehol se a forumon, hogy hogyan lehetne egy 2006.11 havi Ford Mondeon az olaj csere után a visszajelzőt kiütni.Kérlek segítsetek ebben!
Előre is köszönöm!
Minden jót!
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13686 Dátum:
2011.11.11 péntek, 16:45:38 »
Valami aggaszt, valami rendelleneset észleltem tegnap. Kazincbarcika felé menet történt tegnap este. 70-75 km/óráról akartam gyorsítani, és nem történt semmi
visszaváltottam, akkor sem. Megálltam, újraindítottam, lassan nehézkesen gyorsultam. Hibaüzenet nem volt. Megálltam egy boltban, amikor elindultam újra minden rendben volt.
Korábban átéltem ilyen "lefojtást" menetben, de az vészüzem volt kritikus üzemanyag szintnél - most meglepődtem nagyon.
Aztán később hazafelé menet a motor már jól ment, de a gép jobb hátulja felől remegést észleltem, azt hittem defekt, vagy a kerék felszedett valamit, vagy mittudomén.....csapágyhalál - de minden rendben volt. Mi a fene történik itt???
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 16:47:41 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13687 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:06:05 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.11.11 péntek, 16:45:38
Valami aggaszt, valami rendelleneset észleltem tegnap. Kazincbarcika felé menet történt tegnap este. 70-75 km/óráról akartam gyorsítani, és nem történt semmi
visszaváltottam, akkor sem. Megálltam, újraindítottam, lassan nehézkesen gyorsultam. Hibaüzenet nem volt. Megálltam egy boltban, amikor elindultam újra minden rendben volt.
Korábban átéltem ilyen "lefojtást" menetben, de az vészüzem volt kritikus üzemanyag szintnél - most meglepődtem nagyon.
Aztán később hazafelé menet a motor már jól ment, de a gép jobb hátulja felől remegést észleltem, azt hittem defekt, vagy a kerék felszedett valamit, vagy mittudomén.....csapágyhalál - de minden rendben volt. Mi a fene történik itt???
Nincs turbónyomás, mert vagy kifúj (turbócső) , de akkor nem javul fel..vagy szorul a koszorú a turbinyekben, vagy akad...múlt héten egy PD-ben csak akadt..kb 70% úton mozgott tovább nem...néha tiltott. Tisztítás után rakéta lett.
Így törnek el a tengelyek....full terhelést kap de nem tudja visszahúzni kisszögre és hello...jobb esetben tilt, de a chippesek nem...
A fogyid is azt mutatja, hogy lehet ez a gond, mert nincs pörgetve a gép.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.11 péntek, 17:10:25 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13688 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:14:17 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.11.11 péntek, 16:45:38
Valami aggaszt, valami rendelleneset észleltem tegnap. Kazincbarcika felé menet történt tegnap este. 70-75 km/óráról akartam gyorsítani, és nem történt semmi
visszaváltottam, akkor sem. Megálltam, újraindítottam, lassan nehézkesen gyorsultam. Hibaüzenet nem volt. Megálltam egy boltban, amikor elindultam újra minden rendben volt.
Korábban átéltem ilyen "lefojtást" menetben, de az vészüzem volt kritikus üzemanyag szintnél - most meglepődtem nagyon.
Aztán később hazafelé menet a motor már jól ment, de a gép jobb hátulja felől remegést észleltem, azt hittem defekt, vagy a kerék felszedett valamit, vagy mittudomén.....csapágyhalál - de minden rendben volt. Mi a fene történik itt???
szerintem a katalizátorod eltömődött és egy iktatóra van szükséged
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13689 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:18:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.11 péntek, 17:06:05
Nincs turbónyomás, mert vagy kifúj (turbócső) , de akkor nem javul fel..vagy szorul a koszorú a turbinyekben, vagy akad...múlt héten egy PD-ben csak akadt..kb 70% úton mozgott tovább nem...néha tiltott. Tisztítás után rakéta lett.
Így törnek el a tengelyek....full terhelést kap de nem tudja visszahúzni kisszögre és hello...jobb esetben tilt, de a chippesek nem...
A fogyid is azt mutatja, hogy lehet ez a gond, mert nincs pörgetve a gép.
ford egyáltalán nem tilt...
nekem volt olyan, hogy 3,4-3,5-ös nyomást látott és nem tiltott be...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13690 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:20:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.11 péntek, 17:18:00
ford egyáltalán nem tilt...
nekem volt olyan, hogy 3,4-3,5-ös nyomást látott és nem tiltott be...
De az Di és nem vákumos gyárilag.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13691 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:25:57 »
Idézetet írta: GiN - 2011.11.11 péntek, 17:14:17
szerintem a katalizátorod eltömődött és egy iktatóra van szükséged
Ez jó lenne, ha csak ennyi volna.... A katalizátor tisztaságát meg tudom valahogy vizsgálni?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13692 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:27:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.11 péntek, 17:06:05
Nincs turbónyomás, mert vagy kifúj (turbócső) , de akkor nem javul fel..vagy szorul a koszorú a turbinyekben, vagy akad...múlt héten egy PD-ben csak akadt..kb 70% úton mozgott tovább nem...néha tiltott. Tisztítás után rakéta lett.
Így törnek el a tengelyek....full terhelést kap de nem tudja visszahúzni kisszögre és hello...jobb esetben tilt, de a chippesek nem...
A fogyid is azt mutatja, hogy lehet ez a gond, mert nincs pörgetve a gép.
Nem lehet, hogy halódik az egyik csúcs? Mintha az üzemanyag ellátásban lenne gondja, olyan érzésem van. A turbót nemrég nézték, és rendben volt. Viszont ritkán hajtom meg az autót nagyon, ez igaz.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13693 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:29:29 »
Idézetet írta: GiN - 2011.11.11 péntek, 17:14:17
szerintem a katalizátorod eltömődött és egy iktatóra van szükséged
A Ci-n állítólag elég sokat dobott...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13694 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:33:16 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.11.11 péntek, 17:27:46
Nem lehet, hogy halódik az egyik csúcs? Mintha az üzemanyag ellátásban lenne gondja, olyan érzésem van. A turbót nemrég nézték, és rendben volt. Viszont ritkán hajtom meg az autót nagyon, ez igaz.
kopogósabb lesz olyankor és le is tilt, vészüzem, stb. kemény emelkedős terhelésnél.. hidd el, észrevennéd, jobban is füstölne.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13695 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:33:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.11 péntek, 17:29:29
A Ci-n állítólag elég sokat dobott...
gondolom, szomorú is lettem
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13696 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:35:00 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.11.11 péntek, 17:27:46
Nem lehet, hogy halódik az egyik csúcs? Mintha az üzemanyag ellátásban lenne gondja, olyan érzésem van. A turbót nemrég nézték, és rendben volt. Viszont ritkán hajtom meg az autót nagyon, ez igaz.
Azért a reggeli mínuszok már előhoznák, a rendetlenkedő csúcsot...fehér füst, recsegő hang, nem azonnal induló henger(ek) ilyenkor minden diagnosztika nélkül mernék dízelt venni..
De egy porlasztós jó pénzért megmonja neked a tutit.
Bár ha nagy lenne a gond, már villogott volna az izzítás jel is...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13697 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:39:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.11.11 péntek, 17:20:47
De az Di és nem vákumos gyárilag.
az igaz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13698 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:41:16 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.11.11 péntek, 17:25:57
Ez jó lenne, ha csak ennyi volna.... A katalizátor tisztaságát meg tudom valahogy vizsgálni?
persze.
1, leveszed
2, átnézel rajta
3, alig fogsz látni valamit
4, kiütöd a belét
5, örülsz, mert mostmár teljesen átlátsz rajta
6, visszarakod
7, kipróbálod
8, a törmeléket 6-8eft-ért eladod katalizátor felvásárlónak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13699 Dátum:
2011.11.11 péntek, 17:46:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.11 péntek, 17:41:16
persze.
1, leveszed
2, átnézel rajta
3, alig fogsz látni valamit
4, kiütöd a belét
5, örülsz, mert mostmár teljesen átlátsz rajta
6, vis***akod
7, kipróbálod
8, a törmeléket 6-8eft-ért eladod katalizátor felvásárlónak
Vétek azt kiütni...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
267
268
269
270
271
272
273
[
274
]
275
276
277
278
279
280
281
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ